Partyflock

Forumonderwerp · 845599
1 volger · 3349x bekeken
Betreft: evenement: The Chaos Theory, vrijdag 28 april 2006 om 23:00
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg net dit in m'n mailbox, ziet er weer goed uit!

Waarde Chaoten!

Met zeer veel trots en voldoening kijken we terug op afgelopen zaterdag. We hadden natuurlijk rekening gehouden met een goede opkomst maar dat het al zo druk zou worden op de tweede editie was een aangename verrassing waar we enorm tevreden over zijn. Vanuit het hele land kwamen de (hard)technofanaten richting Nighttown en dus is The Chaos Theory alive and kicking!!!

Uiteraard gaan we vrolijk verder op ons chaotische pad. De volgende data kunnen jullie alvast in de agenda schrijven wanneer je zin hebt in Phase 3.0 en Phase 4.0. 28 april en 10 juni.

- 28 april wordt een speciale nacht. De nacht voor Koninginnedag is namelijk traditiegetrouw een prima reden voor een feestje. Beatrix zelf zal wel niet komen want dat trekken d'r ouwe oren niet, maar we hebben wel een andere koningin uitgenodigd om eens even flink te blazen. Miss Djax is haar naam en ze komt een uur lang de rook uit de speakers knallen met haar live-act. Nog meer vrouwelijk schoon in de Grote Zaal vinden we in de vorm van Hilarious, jullie allen wel bekend. Sven Wittekind is een van de twee buitenlandse namen en hij hoeft eigenlijk geen verdere uitleg. Van Deimos weten we in elk geval dat hij flink aan het timmeren is met zijn Deimos Says producties. Uit België komt Kr!z ons verblijden met zijn ongeëvenaarde skills en na zijn lekkere set van afgelopen zaterdag zal Randoman komende editie de Grote Zaal openen. Huh!? Geen Spark Taberner? Die was toch resident? Dat klopt maar aangezien de 4e editie al in zijn teken staat verhuist hij nu naar de tweede
zaal om daar samen met zijn (producers) maat Oliver Clothesoff een 3 uurs set te draaien. Dat zal gebeuren na sets van The Futurist (uit het Hoge Noorden) en een live-act van Dia.chr.ona. Na het geweld van Spark en Oliver mag Boex het doortrekken met lekkere off-beat. In tegenstelling tot afgelopen zaterdag zal het tempo daarna weer wat omlaag gaan om degenen die al zijn moe gebeukt wat te sparen. Wie nog lekker ff wil doorrammen kan terecht in de Grote Zaal, in de 2e zaal sluit Unitec af. Er zal nog een 3e zaal bijkomen waar in elk geval geen hardtechno wordt gedraaid maar die bij een aantal bezoekers vast in de smaak zal vallen. Wat hiervan de precieze invulling is zullen wij z.s.m. bekend maken.

Samenvattend is dit de line-up voor 28-4:

Grote Zaal: Randoman - Kr!z - Deimos - Miss Djax LIVE - Hilarious - Sven Wittekind

Tweede Zaal: The Futurist - Dia.chr.ona LIVE - Spark Taberner vs Oliver Clothesoff - Boex - Unitec

Derde Zaal - Surprise!

- De editie van 10 juni is er weer eentje voor de pure liefhebbers. Spark Taberner viert dan z'n verjaardag en dit betekent dat hij trakteert op zijn favoriete DJ's. Wie dat precies zijn kunnen we nu nog niet zeggen maar zeker is dat het absoluut een speciale nacht vol hardtechnogeweld gaat worden!

En dan nog even dit.. De Chaos-theorie houdt kort gezegd in dat je nooit weet wat er gebeurt en wat dit weer tot gevolg heeft. Helaas hebben we moeten constateren zaterdag dat je ook wel eens figuren op je feest krijgt die daar niets te zoeken hebben. In het overleg met Nighttown na afloop is ons gebleken dat de wijze waarop de security deze sfeerverziekers heeft verwijderd de enige juiste was. Zero tolerance 4 those who fuck up! Agressief gedrag wordt NIET getolereerd op The Chaos Theory, het heeft niets te maken met datgene wat de organisatie en het publiek wil uitdragen.

Verder zijn ons na afloop ook de stukjes glas in onze schoenzolen opgevallen. Dit was dan ook de laatste keer dat er glas gebruikt wordt op The Chaos Theory. Iets waar Nighttown het uiteraard mee eens is want die werden ook niet vrolijk van de ravage. ook al is dat natuurlijk wel weer een beetje chaos!

That's it! We hopen jullie allen weer lekker te zien raggen op Koninginnenacht. spread the chaos!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TéChNó - DúDé [Techno Aap] op woensdag 15 februari 2006 om 16:46:
daisy jij haha je eerst techno feestje haha

Mn eerste techno feestjes?? :o

Volgens mij heeft Dais al vaker techno feestjes gedaan ;)

ik ben ook in Belgie opgegroeid :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ken alleen Miss Djax en Sven Wittekind :bloos:
Waarschuw beheerder
Kr!z draait niet zo heel erg vroeg hoor ik gok een uurtje of 1 ofzo, valt wel mee toch..?? Hij is iig wel de man!! :yes:
Waarschuw beheerder
interresante line-up, en een master locatie

hoogstwaarschijnlijk present :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
:Cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nog geen 28 april :@:@ pfff duurt het lang whahaha :D:D

ach ja komt allemaal goed :cheer:

trouwens die dag der na gaan we naar belgie brugge word druk weekend trouwens hahaha :D :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
word ook weer een tof feestje, ik ben van de partij :)

Hilarious groten zaal :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wiehoeeeeeeee!! Heb vandaag te horen gekregen dat ik vrij ben!! :cheer: :woop: 8)

Uitspraak van Technota op woensdag 22 februari 2006 om 17:01:
Hilarious grote zaal

Nice!! B)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe heb al de 2 dagen vrij 28 rotterdam 29 belgie :D:D

zien jullie op 28 april
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tsjabbie op donderdag 23 februari 2006 om 20:43:
hehe heb al de 2 dagen vrij 28 rotterdam 29 belgie

Hehe..ik van 29 t/m 7 mei!! :D:D b)
Waarschuw beheerder
Zo te zien gaat het een wilde boel worden. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karin 8) op donderdag 23 februari 2006 om 20:48:
Hehe..ik van 29 t/m 7 mei!!

hmm doe je het beter als ik hehehe :D:D:D:
Waarschuw beheerder
donateur
Miss Djax draaide vanacht super!! :cheer:
Ben benieuwd naar deze editie! :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Lekkere line-up!
Niet zo hard als de vorige, maar wel goed. Ben benieuwd. Vooral naar mix meester Kr!z :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mike Scott and Randoman?!!! Lekker vet hoor! Rotterdamse helden!!
Artiest {SHOWLIST artist 50875, 25631}
Waarschuw beheerder
Kvitta:

http://host.xtremeturntableterror.com/innovate/Frank%20Kvitta%20@%20Chaos%20Theory%2028-01-2006%20(chaostheory.nl).mp3
Waarschuw beheerder
Hehehe,

was dus een setje van de vorige editie..
Waarschuw beheerder
[img width=554 height=554 cacheid=001289bd002265920ab4b9961a01499974]http://img232.imageshack.us/img232/3647/vkdefsmall9vw.jpg[/img]

[img width=554 height=554 cacheid=000bf42600226599f5afad6b1a01499974]http://img221.imageshack.us/img221/1331/akdefsmall3ju.jpg[/img]

Zo, flyer is af, nu gaat het kriebelen... :)
Waarschuw beheerder
Ik neem wat groupies mee tjeerd!

[img width=332 height=500 cacheid=0013b4af00031d6292e9fdf71a01499f8f]http://cars.grandprix.com.au/var/agpc_cars/storage/images-versioned/19371/1-eng-AU/golden_smiles1.jpg[/img]

[img width=29 height=25 cacheid=0013b4b000031d633f92cf9e1a01499f8f]http://www.musicmule.com/images/smiles/emot_rocker.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ik kan niet kiezen... :(
Waarschuw beheerder
donateur
:o Flyer !! :respect:

loik, zulke groupies :9
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2748, 769}
Artiest {SHOWLIST artist 35299, 42175, 8280}
Waarschuw beheerder
Tussen die 2 kun je ook niet kiezen :O:O:O :P
Vette flyer en heb er zin in!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 13 maart 2006 om 23:18:
Zo, flyer is af,

ziet er goed uit! (Y)

heb er zin in ..

Waarschuw beheerder
zeker weten aanwezig (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ctrl Alt Del op dinsdag 14 maart 2006 om 09:18:
Tussen die 2 kun je ook niet kiezen

Ik ga voor de linker :yes:

Flyer ziet er goed uit! Vet dat Kvitta's set van vorige keer was opgenomen... zit er nu voor de zoveelste keer van te genieten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Een eer om op zo'n dikke flyer te staan :flower: complimenten
Waarschuw beheerder
donateur
Dikke flyer!! B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 15:58:
Dikste flyer tot nu toe.

Absoluut! Hulde aan de designer! :respect:

Uitspraak van ||*MariBelleKe*|| op woensdag 15 maart 2006 om 16:44:
Boex ik kom speciaal voor jou!!! Goed bezig!

Ik neem dus ook m'n Groupies mee zoals je ziet! ;P
Waarschuw beheerder
Ja man gave flyer heb er zin in den haagse creu erbij :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die flyer super!! En een derde zaal :respect: Helaas ga ik er nie bij zijn, alhoewel ik van Kr!Z had willen genieten :/
next time!! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=35 height=35 cacheid=00000afa00010a53ed2f59c71a014ed8c9]http://www.planet-smilies.de/tanzen/tanzen_007.gif[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 52229, 53315}
Waarschuw beheerder
uiteraard zijn we derbij (Y) word weer een heerlijk avondje knallen

Waarschuw beheerder
idd boertje :) word een knal feestje
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
Line-up 10-6 is ook rond... :)

Die maken we bekend zodra het artwork gereed is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd! :)

Hopenlijk niet een goede line-up, want anders moet ik weer een topfeest missen!

Choas 4 mag een topper worden...dan ben ik er weer om te feesten namelijk haha!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehehe... volgens mij vergis je je in de frequenties Dennis...

10-6 is namelijk Chaos 4... :P

Maar Chaos 5 gaat ook zeker een zeer bijzondere editie worden! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 11 april 2006 om 23:26:
Hehehe... volgens mij vergis je je in de frequenties Dennis...

10-6 is namelijk Chaos 4...

Maar Chaos 5 gaat ook zeker een zeer bijzondere editie worden! laatste aanpassing 11 april 2006 23:27

Gaat lekker snel met Chaos Theory :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een paar weekjes :cheer: