3230x bekeken
djm 800 ..weten we nog niet Maar gaat wel een vett ding worden!!!
hehe idd chris lijkt me ook wel een relaxt dingetje!! Maar het beste mengpaneel is er neit je moet naar de merken kijk zoals Allen & Heath of Dateq dat zijn goeie voorbeelde voor top mengpanelen
laatste aanpassing
Iedereen heeft verschillende wensen voor zijn mengtafel...ik wil gewoon zoveel mogelijk kwalitiet voor zo min mogelijk geld....
alle grote merken hebben goed spul, voor de gemiddelde gebruiker, ben je wat meer ervaren met features zoals een sampler of fx-bank dan zou ik gaan voor de exclusievere merken als A&H, Dateq en noem eens wat moois....
vooral die A&H met MIDI out spreekt mij erg aan....
( xone92?)
Punten waar ik op let:
Kwaliteit van de faders, crossfader boeit me niet, gebruik ik toch niet....de lengte speelt ook weining tot geen rol....
Opzet, robuustheid van de knopjes, en ik moet ruim met me vingertjes tussen de EQ knoppen passen....bewegingsvrijheid is belangrijk...
Verder moet er een knetterharde PFL opzitten, een gebalanceerde (master) output, booth voor je monitors en een extra gebalanceerde output voor je recorder....
aantal kanalen niet belangrijk.....ohja....een subwooferuitgang is ook wel handig....
Verdere features als bpm counter of sampler mot ik niet....fx-unit is wel leuk....
Mja....om nou een merk te noemen.....ik ga voor kwaliteit....A&H kost wat...maar gaat je levenlang mee....
net als dat eeuwige Technics verhaal.....
Punten waar ik op let:
Kwaliteit van de faders, crossfader boeit me niet, gebruik ik toch niet....de lengte speelt ook weining tot geen rol....
Opzet, robuustheid van de knopjes, en ik moet ruim met me vingertjes tussen de EQ knoppen passen....bewegingsvrijheid is belangrijk...
Verder moet er een knetterharde PFL opzitten, een gebalanceerde (master) output, booth voor je monitors en een extra gebalanceerde output voor je recorder....
Verdere features als bpm counter of sampler mot ik niet....fx-unit is wel leuk....
Mja....om nou een merk te noemen.....ik ga voor kwaliteit....A&H kost wat...maar gaat je levenlang mee....
keb de behringer djx 700 ..
bevalt me reuze dat ding
bevalt me reuze dat ding
heb em al redelijk lang, bevalt me nog goed, kan me dr prima mee redden enzo..
heeft behringer per ongeluk een goed mengpaneel gemaakt!
hahaha
Haha inderdaad, ik heb ook zon shitding gehad kon hem na 1,5 maand weggooien
zonde van mn 200 eurootjes
ruikt naar mijn UMX (nah zo slecht is het ook weer niet)
heb niks geen problemen met de djx700, en dr zijn al heel wat uren op gedraait ..
waarom vinden jullie de djx700 zo kloten dan ?
ik heb al vanaf 1999 een DX1000 in mijn rack staan....doet het ook nog perfect....
Volgens mij bergrijpen heel veel mensen niet dat Behringer toch wel leuk spul maakt voor weinig geld.....tenminste.....mijn mixer is nog perfect, en ik draai er best veeeeeeeel mee....
en als je voor weining geld thuis een leuke setup kan bouwen.....why the fock not?
Volgens mij bergrijpen heel veel mensen niet dat Behringer toch wel leuk spul maakt voor weinig geld.....tenminste.....mijn mixer is nog perfect, en ik draai er best veeeeeeeel mee....
En stel je hebt 1000 euries, en je wilt een nieuw mengpaneel kopen, welke is dan de beste/ zou je kopen?
Nuo 5 of xone 32.
Wat is het verschil in de effectensectie van deze twee. Xone 32 heeft vcf filter oid maar dat zegt me weinig.
dateq
niet in nederland kopen, is duurder
En een DJM in duitsland.
Welke site moet ik dan zijn klinkt als muziek in de oren.
Ok bedankt. Ik zal is kijken.
Goeie keuze ik heb ook zo'n ding gaat nu al 6 jaar mee met intensief gebruik. Begint nu wel een beetje af te takelen.
Hoe krijg je het voor elkaar om een Dateq XTC af te laten takelen?
Ik heb hem nu een jaar of 4 denk ik en er mankeert helemaal niets aan.
Veel gebruiken. Schuiven blijven gewoon goed alleen de potmeters gaan na verloop van tijd toch achteruit.
Ik ben wel iemand die hem bijna elke dag gebruikt.
Ik heb hem wel is laten doorsolderen dan is i wel weer een hele tijd goed.
Ik zou het niet weten heb hem al een paar jaar en hij is nog helemaal niet
Hollandse degelijkheid denk ik hehehhe

![[img width=554 height=554]http://images.misupply.com/products/original/Behringer/98663.jpg[/img]](http://images.misupply.com/products/original/Behringer/98663.jpg)