Uitspraak van Meneer de Vriesss op woensdag 15 februari 2006 om 21:32:Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit... toch?
een kwalitatieve partyworst is nooit verkeerd
hooglander... 
promo natuurlijk
promo natuurlijk
misschien heeft Chosen Few gewoon grote voeten 
Of was Promo dronken....of euh....zag 1 van de twee een konijntje over het podium rennen en die wilden ze niet kapot trappen dus lette ze even niet op :lol
Beide zijn producers van hoog niveau dus een keuze is niet van belang, de een houd daarvan de ander daarvan...lekker belangrijk ook
Of was Promo dronken....of euh....zag 1 van de twee een konijntje over het podium rennen en die wilden ze niet kapot trappen dus lette ze even niet op :lol
Beide zijn producers van hoog niveau dus een keuze is niet van belang, de een houd daarvan de ander daarvan...lekker belangrijk ook
Promo
komt Chosen Few aan met zijn 2 hitjes..
Kom op, als er iemand was van wie ik niet zou verwachten dat hij iemand zou beoordelen op het aantal hits...
Chosen Few - Name Of The Dj
Chosen Few - Chosen paradise
Chosen Few - Danica
Overigens vind ik dit bij elkaar denk ik vetter dan Promo zijn werk. Ik ga dan ook (denk ik) voor Chosen Few.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 00:09:Kom op, als er iemand was van wie ik niet zou verwachten dat hij iemand zou beoordelen op het aantal hits
hehe nee maar dit is een aangename bijkomstigheid
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 00:09:verigens vind ik dit bij elkaar denk ik vetter dan Promo zijn werk
en zijn Filestyle dan ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 00:48:Name Of The Dj stijgt boven dat alles uit.
je blijft een raar balletje
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 00:55:Bijna al die remixen zijn wel dik, Speedfreak, Buzz Fuzz, TOA, Dano idd, Despairfull Tomorrow, ... maar origineel heerst nog steeds het allerhardst
ik vind buzz fuzz remix toch altijd het lekkerst maar ja
Misschien moet promo er voor de grap eens wat van maken
Wat is dit voor vergelijking.
Promo maximaal!
Promo maximaal!
Allebei..! (Maar Promo is toch wel het meest bekend he)..
Chosen Few - Chosen Paradise is vet
Promo - Devestation Of Thought
Maaaaaarr.. Angerfist boven Alles..!
Chosen Few - Chosen Paradise is vet
Promo - Devestation Of Thought
Maaaaaarr.. Angerfist boven Alles..!
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ!Maaaaaarr.. Angerfist boven Alles..!-AFWEZIG- op woensdag 26 april 2006 om 21:03:
laatste aanpassing
Uitspraak van RB (Vakantie) op woensdag 26 april 2006 om 21:04:laatste aanpassing 26 april 2006 21:05
.. right ..
Uitspraak van Ruud Awakening op donderdag 27 april 2006 om 20:17:liever korsakoff
Idd! die kan pas draaien..
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ!Maaaaaarr.. Angerfist boven Alles..!-AFWEZIG- op woensdag 26 april 2006 om 21:03:
uhh ga eens dood
als sebas jou opmerking leest wordt ie gek
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zaterdag 29 april 2006 om 23:07:als sebas jou opmerking leest wordt ie gek
Hmm .. ken ik Sebas dan
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ!Hmm .. ken ik Sebas dan-AFWEZIG- op zondag 30 april 2006 om 19:05:
daarom moet je nog veel leren
Sebastiaan Hoff aka Dj Promo
en hoe kort je Sebastiaan af
juist goeiemorge !
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 30 april 2006 om 19:09:bedankt voor het antwoorden
your welcome
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 30 april 2006 om 19:21:Wordt steeds erger met de jeugd als ze Sebas geeneens kennen
vind ik dus ook
en ze meoten die man is godverdomme respecteren
zoals laatst ook, was ik bij een oude kameraad van me die ik al jaren niet gezien heb, maar organiseert nu feestjes voor Eastside Underground, en die had toen de dag dak bij hem kwam 2 maten bij zeg, en ik begin over Promo te vertellen
en ze zeggen zo in koor
Promo is homo
heb godverdomme is respect voor The Revolutionist !
zo zie je maar weer dat de hele hardcore jeugd van tegenwoordig niet eens weet wat het inhoud en wie de belangrijkste personen in de scene zijn

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)