Partyflock

Forumonderwerp · 845298
Waarschuw beheerder
donateur
We leven op een planeet die nog niet af is,
een wereld die slecht lijkt omdat we niet weten wat we zijn, waar we vandaan komen en waar we naartoe gaan
waar macht strijd pijn en angst nodig is om een wereld te bouwen die eigenlijk zo mooi is, maar die we nog niet zien

we kiezen er zelf voor om hier aan mee te helpen voordat we geboren zijn, maar we moeten alles vergeten en worden aan t werk gezet.
als biorobots die geprogrammeerd worden om iets moois te maken, en die van elkaar leren totdat de wereld af is en we ervan bewust worden wat we zijn en waarom.

het is nu bijna klaar, en komen steeds meer wekkers
ik ben ook zo'n wekker geworden door alle ellende en pijn die ik al mn hele leven voel, en vooral nadat er antillianen met een auto over me heen zijn gereden, omdat ik zonder haar op mn hoofd door dordrecht liep na een feest

4,5 jaar was echt een hel, en ik baalde elke dag dat ik t overleefd had, kon niet alleen zijn, en niet slapen
ben nu in t 3e jaar bezig met energetisch genezen/lichtwerk
en afgelopen zomer is het me gelukt om alle pijn verdriet angst en woede los te laten en te vervangen met onvoorwaardelijke liefde
op de dag dat ik zo gek werd omdat ik d8 dat iemand mn kat iets had aangedaan, ik wou hem echt vermoorden en dat deed zoveel pijn dat ik niet meer kon lopen praten en zelfs geen slokje water binnen kon houden

ben gaan mediteren om mn woede en angsten los te laten en mn leraressen hebben ook geholpen (en lichtwezens uit andere dimensies ook)
en na een paar uur, sprong ik op voelde me geweldig
vanaf die dag stopte ik met drugs, kon weer rennen en bleef nog een week wakker, en voelde me beter dan ooit

toen wist ik dat ik altijd een lichtwerker was, en dat door wat ik moest meemaken, ik mn werk goed kan doen
ik heb heel mn leven zoveel pijn en verdriet gehad
en ben zo vergiftigd met medicijnen en drugs (hetzelfde)
dat ik alles leer wat ik moet weten om mensen te helpen
ik heb nooit een echte baan gehad, omdat ik aan het leren was, en dat gaat allemaal vanzelf door toeval wat geen toeval is
maar vanaf dit jaar ga ik werken, en ik wil dat mn leven blijven doen

als stichting AltijdHerrie rond is maak ik er wel een topic over, en als mn boek af is (AltijdHerrie Blijft Hangen)laat ik t ook wel weten

dit jaar begon op 22 jan (11 dagen feest en 11 dagen opruimen en rusten) om een wekker te bouwen van trilling en licht die op mn verjaardag af moet zijn op mn 25e
en die wekker gaat af op 11-11-11 om 11:11 en 36 sec
zo hard en groot dat iedereen t gaat horen, en waar veel mensen door kunnen ontwaken, vooral de hardcore generatie
dan gaat de tijd bij mij terug naar hoe die hoort 25 sec terug... 11:11 en 11 sec

Wat is JOUW doel???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zondag 5 februari 2006 om 23:32:
ik kan met hardcore soms nog beter mediteren als in stilte, maar dat ligt aan mn stemming

ja idd, met wat stevigere muziek kun je prima in een trance raken, doe ik bijvoorbeeld wel eens met schranz :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SHAZE heeft er zin in :D op maandag 6 februari 2006 om 18:52:
kwestie van jezelf wennen aan dagelijks koken... valt best mee en eenmaal gewend WIL je niet eens meer zonder groente

weet ik, maar soms heb je van die periodes dat je er echt geen zin in heb (te druk)

maar ik wordt voor m'n gevoel wat dat betreft wel afgeremd door feesten! En daar helemaal mee stoppen is ook niet echt een optie!!

waarom dan?
nuchter naar een feest is net zo leuk of leuker dan vaag van de rotzooi
vooral de dag na t feest

Zo veel mensen zijn helemaal niet zo vriendelijk en gezellig van zichzelf...de hardcorescene is helemaal niet één grote familie maar zit tegenwoordig vol mensen die allemaal iets tegen elkaar hebben lijkt het wel

er zijn ook niet veel echte gabbers meer,
ik herken ze wel altijd gelijk, maar helaas zijn t er vaak maar een handje vol op die grote feesten

alsof je echt kan voelen dat we allemaal één zijn/op hetzelfde energieveld zijn aangesloten

dat is ook zo
Waarschuw beheerder
nuchter naar een feest is net zo leuk of leuker dan vaag van de rotzooi
vooral de dag na t feest

ga wel eens nuchter naar kleine feestjes met veel bekenden en heb het dan altijd wel naar mijn zin, maar ik ben bang dat als ik nuchter naar een groot feest ga ik helemaal van een kouwe kermis thuis kom qua sfeer...:S
En de dag na het feest is altijd nog wel leuk :lijn: de dagen dáárna is het minder!

dat is ook zo

Gelukkig :D hou ik mezelf niet helemaal voor de gek :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SHAZE heeft er zin in :D op maandag 6 februari 2006 om 20:08:
En de dag na het feest is altijd nog wel leuk de dagen dáárna is het minder!

ja daar heb je gelijk in
maar je moet er wel wat voor over hebben
ik zeg ook niet dat ik nooit meer wat gebruik, maar de laatste tijd voel ik me lekkerder zonder troep
maar xtc of pep is zeker wel goed spul als je snel moe wordt of niet snel los gaat
zolang t geen verslaving is is er nix mis mee
Waarschuw beheerder
Zolang het maar met enige mate is vooral.. na een echt goed feest en niet TE veel drugs voel ik me de week erna vet lekker...
Het streven is dan ook af en toe, maar dat lukt nog niet altijd :P

By the way... persoonlijk denk ik dat mensen onder invloed van XTC met elkaar omgaan zoals het eigenlijk zou moeten in de wereld in het dagelijkse leven: zonder vooroordelen en hinder van je eigen onzekerheden en angsten!

Maar nog even antwoord op je topicvraag: Mijn doel in het leven is toch wel persoonlijke groei en bewustwording, met daarbij te genieten van de goede (&lekkere!) aardse dingen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SHAZE heeft er zin in :D op maandag 6 februari 2006 om 20:29:
By the way... persoonlijk denk ik dat mensen onder invloed van XTC met elkaar omgaan zoals het eigenlijk zou moeten in de wereld in het dagelijkse leven: zonder vooroordelen en hinder van je eigen onzekerheden en angsten

dat kan dus makkelijk zonder xtc
als je al je angsten woede verdriet onzekerheid...enz heb losgelaten, dan voel je je altijd relaxed, en wil je geen drugs meer
Waarschuw beheerder
dat kan dus makkelijk zonder xtc
als je al je angsten woede verdriet onzekerheid...enz heb losgelaten, dan voel je je altijd relaxed, en wil je geen drugs meer

:yes: ben ik met je eens
hoewel het misschien wel lekker blijft om af en toe mokers te gaan :D

Maar ik wil misschien tzt wel bij je 'in de leer' als je stichting rond is om meer te leren over energetisch genezen en harcore als klankhealing... klinkt wel erg aantrekkelijk!! ga je cursussen geven of zo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SHAZE heeft er zin in :D op dinsdag 7 februari 2006 om 19:15:
Maar ik wil misschien tzt wel bij je 'in de leer' als je stichting rond is om meer te leren over energetisch genezen en harcore als klankhealing... klinkt wel erg aantrekkelijk!! ga je cursussen geven of zo

ik moet nog 2 jaar voordat ik mn papiertje heb, maar voor die tijd begin ik wel met die stichting (we zijn opzoek naar een loods) misschien ga ik idd wel cursussen geven, maar dan niet van 4 jaar
ik zie t echt al helemaal voor me :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb vandaag echt bizarre dingen meegemaakt
ik stuurde iemand een bericht vanwege een dejavu,
en in t gesprek reageerde ik op een bericht die na mijn reactie kwam

echt alsof ik in de toekomst keek
geen bullshit

t wordt steeds gekker
wil ik net een topic dejavu maken, en ff gekeken of t er was
Onderwerp Forum B# Opener Tijd
DeJaVu.... » expressie 33 yoda 1136d 11:22

dat zijn mijn getallen 1136 11:22 11 en 2 x 11 is 11-11-11
kijk maar naar mn profiel
11 en 36
111136
11-11-11 om 11:11 en 36 sec
vet getikt
Waarschuw beheerder
donateur
t wordt echt alleen maar gekker

als die poort straks open is .....
Waarschuw beheerder
donateur
sjiit
\ik moet nu echt naar bed
om 11:11 gaat de wekker weer
en heb toch wel ff rust nodig

Waarschuw beheerder
ons doel is altijd herrie :woep::woep:
[img width=600 height=450]http://storage.msn.com/x1pxzZ39wV--_c87m8_E9u8itegugNx896z7sk-nZX-modTH4izFkrhj7qXCa28fBn1xnFiarw77kUPXJ5q2yYPmgRI2VF1nZynvL4KNErQdDBDCXZrXzfJY1ZwYuEDUTG1kmr3dzxqEJc[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
maarre,..
ff serieus
wie doet er mee met mn recordpoging herrie maken?? op 11-11-11
want ik meen t echt
en beter doet heel hardcore nederland lekker mee
dan halen we t nieuws wel :d

owja, ff iets anders, die gast rechts op de foto, hoort niet bij stichting AltijdHerrie
en komt gelukkig ook niet meer in mn buurt
hij is echt de meest irritante eikel die er in middelburg rondloopt