1 volger · 29742x bekeken
| Betreft: | evenement: Dance Valley 2006, vrijdag 14 juli 2006 om 13:00 evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Misschien is het gewoon om de verkoop van de wegwerp cam te doen stijgen?
Kan me voorstellen dat als t merk sponsort bijvoorbeeld dat t wel de bedoeling is dat we masaal aan de wegwerp gaan.
Ik houd t gewoon bij mn foontje.
Er komen straks genoeg pics op Pf lijkt me ook
Kan me voorstellen dat als t merk sponsort bijvoorbeeld dat t wel de bedoeling is dat we masaal aan de wegwerp gaan.
Ik houd t gewoon bij mn foontje.
Er komen straks genoeg pics op Pf lijkt me ook
Vraag me af of ze het wel kunnen maken, heb er nergens iets over gelezen op de website / in de mailinglist. Dat kan dan nog leuk worden met al die mensen met digicams die van niks weten.
donateur
t scheen ook op t ticket te staan.
*pakt ticket er ff bij
Hmmm k heb een saai ticketbox kaartje..
Staat wel op :
óp verkoop en uitgifte van dit toegangsbewijs zijn de alg voorw van de organisator van het betreffende evenement van toepassing'
Dus die maar ff opzoeken als je t echt een punt vind
*pakt ticket er ff bij
Hmmm k heb een saai ticketbox kaartje..
Staat wel op :
óp verkoop en uitgifte van dit toegangsbewijs zijn de alg voorw van de organisator van het betreffende evenement van toepassing'
Dus die maar ff opzoeken als je t echt een punt vind
laatste aanpassing
Hmm, nou ik heb mn tocket via Ticketbox besteld en daar staat niks op
edit: bij die van jou dus ook niet
edit: bij die van jou dus ook niet
laatste aanpassing
donateur
Nou ik ga jullie ff verlaten
Heb besloten toch maar een fleurig jurkje ta gaan kopen voor zaterdag.
Is toch koeler dan mn Spijkerbroek en 'god is a dj'shirtje
K lees vanaaf wel weer ff bij
Baaibaai
Heb besloten toch maar een fleurig jurkje ta gaan kopen voor zaterdag.
Is toch koeler dan mn Spijkerbroek en 'god is a dj'shirtje
K lees vanaaf wel weer ff bij
Baaibaai
Waarom zou het nou zo'n punt zijn? Is het om de artiesten te beschermen of zijn ze bang voor spionage (voor de andere organisaties)? 
Ik neem aan dat deze regel bij andere organisaties (dus niet alleen bij UDC) ook wordt toegepast, maar dat ze in praktijk niet zo streng zijn....hoop ik (tenzij je camera te profi is).
Ik wil gewoon leuke foto's (ja, met digicam) maken van goede kwaliteit. Puur voor de herinneringen.
Ik neem aan dat deze regel bij andere organisaties (dus niet alleen bij UDC) ook wordt toegepast, maar dat ze in praktijk niet zo streng zijn....hoop ik (tenzij je camera te profi is).
Ik wil gewoon leuke foto's (ja, met digicam) maken van goede kwaliteit. Puur voor de herinneringen.
laatste aanpassing
Dank je wel voor re reacties mbt het kopen van kaartjes op de dag zelf.
LET OP !!!
Ik heb net UDC gebeld,,,en er mogen absoluut GEEN digicam's mee hoe klein dan ook,,,je moet ze inleveren of terug naar de auto brengen,,,(mits je met de auto bent)
Dus laat dat ding thuis,,,je krijgt hem het terein niet op,,,en ze gaan er sterk op letten.
Ik weet ook niet waarom ze er zo moeilijk over doen,,,een beetje telefoon maakt ook al goede foto's,en daar moeten we het dan maar ook mee doen.
Wel zijn er idd wegwerpcamera's op het DV terein te koop,,,nou die zullen dan goede zaken doen,,,alleen bij duister zijn die dingen niets waard,,,
Dat zeggen elk jaar geen digicam's ik neem mijn digicam gewoon mee
Als ze dan maar niet gaan controleren als je van de camping af naar het festivalterrein gaat.
vorig jaar niet in ieder geval
@ guardian Angel: coole foto's van de opbouw
vorig jaar niet in ieder geval
Ik werd zaterdag wel gefouilleerd, toen ik van de camping terug naar het festivalterrein ging. Dat ging maar net goed...
kan echt niet w8en, weet nou al bijna zeker dat ik vannacht niet kan slapen! morgen ga ik om half 8 rijden beetje vroeg normaal is het een uur rijden maar ja het is gewoon een vrijdag ochtend, anders ben ik er het eerste!!! ik ben met een grijze civic uit 92 duzz als je een lage civic voor aan ziet staan ben ik het haha! vind er idd wel veel regels maar het is wel beter, al weet ik zeker als je wat kwaads in je zinnen heb dat je toch wel wat mee kan krijgen! vooral een foto, toestel kom op hey!
laatste aanpassing
donateur
Ik ben ook vorig jaar gefouilleerd toen ik van het camping terrein naar festival terrein wilde en omgekeerd ook.
Vorig jaar had ik ook gewoon mijn digitale camera mee en heb wel vaker gehoord dat het echt niet mocht en vervolgens zie je iedereen binnen met zijn eigen cameraatje lopen.
Nou dan baal je als je hem niet mee hebt genomen, ik neem hem gewoon mee en zie het wel...
Vorig jaar had ik ook gewoon mijn digitale camera mee en heb wel vaker gehoord dat het echt niet mocht en vervolgens zie je iedereen binnen met zijn eigen cameraatje lopen.
Nou dan baal je als je hem niet mee hebt genomen, ik neem hem gewoon mee en zie het wel...
Nou ik ben eruit. Mara de reden is niet zo leuk. Had nl. al besloten toch naar danceValley te gaan, maar gisteren is mn lieve omaatje overleden. Ze wordt zaterdag gecremeerd. Dus dat is niet echt een feeststemming. Ik blijf lekker bij mn familie daarna, DV komt volgend jaar wel weer.
Iedereen die wel gaat veel plezier!
Gecondoleerd en veel sterkte jacky.
22:15 23:30 PRODIGY LIVE
donateur
Nieuwe ASOT op www.di.fm nú begonnen voor de mensen die alvast in willen komen
donateur
k baal dat k heb besloten alleen de zaterdag te gaan.
Anders was het morgen al!!!!!
Anders was het morgen al!!!!!
donateur
wij moeten morgen nog tot 12 uur werken maar daarna heel snel naar Spaarnwoude

donateur
*edit verkeerde topique!!
laatste aanpassing
wij moeten morgen nog tot 12 uur werken maar daarna heel snel naar Spaarnwoude
kicke joh.... wij gaan alleen de zaterdag! Traditie zeg maar! wordt de 9e keer en heb er weer superveel zin in!
De echte DV mensen blijven nu over! Wordt een topfeest dus!
donateur
vorig jaar ook alleen de zaterdag geweest maar nu ook op vrijdag een super line up en het weer natuurlijk, de kriebels nemen flink toe nu 
vorig jaar ook alleen de zaterdag geweest maar nu ook op vrijdag een super line up en het weer natuurlijk, de kriebels nemen flink toe nu
lachen.... wordt echt kicke...
line up van zaterdag alleen maar favorieten die nog goed aansluiten ook.. heb der zin an!!!!!
laatste aanpassing
donateur
Bij lowlands vertellen ze altijd in de tv uitzending hoeveel bier er gedronken is.
Hoeveel pannenkoeken er verorberd zijn.
Hoeveel mensen hebben gedouched en dus ook een berekening van hoeveel mensen zich dan niet hebben gedouched
En zelfs hoeveel kilo poep er uit de porterpotty's is gekomen hahahahaha
Hoeveel pannenkoeken er verorberd zijn.
Hoeveel mensen hebben gedouched en dus ook een berekening van hoeveel mensen zich dan niet hebben gedouched
En zelfs hoeveel kilo poep er uit de porterpotty's is gekomen hahahahaha
donateur
guardian angel: Weer geweldige foto's
Thnxx sweety
Helaas moest ik werken vanavond anders had ik nog wat foto's gemaakt. Ik heb wel het sound checken kunnen horen hier vanuit m'n achtertuin !!
pffff ik wil nu al....
wil het liefst nú vertrekken eigenlijk
Zullen wij alvast vooruit gaan dan
Nou ja, en anders zien we het ook wel weer
Je kan anders wel mijn oma der onderbroek gebruiken
Zullen wij alvast vooruit gaan dan
hehehe, ja is goed, gaan we lekker
Je kan anders wel mijn oma der onderbroek gebruiken
nee joh, veels te groot voor mij alleen

![[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/539286.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/album/539286.jpg)
![[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/539282.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/album/539282.jpg)
![[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/539284.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/album/539284.jpg)
![[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/539283.jpg[/img]](https://partyflock.nl/images/album/539283.jpg)