| Betreft: | evenement: Dance Valley 2006, vrijdag 14 juli 2006 om 13:00 evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Opzich viel het de zaterdag vorig jaar wel mee, niet dan???
Opzich viel het de zaterdag vorig jaar wel mee, niet dan???
Viel inderdaad wel mee vorige jaar zaterdag.. alleen bij de lockers niet.. Zo wat een troep zeg..
Op het veld viel het reuze mee..
lekker chillen op het gras zat er niet in.. maar misschien dit jaar..
Uitspraak van Deus Ex op maandag 17 april 2006 om 20:47:
Kan het op de site van Heineken niet vinden laatste aanpassing 17 april 2006 20:50
Komt nog.
Heb effe gemailt want moet zo tent hebben. Al die meuk niet meetenemen. Komt online binnenkort dus is ook los teboekee
Een tijd geleden kon je hier op Partyscene al lezen dat Danny Tenaglia zou komen draaien op Dance Valley deze zomer. Hij staat nu ook officieel op de flyer vermeld die zojuist in de platenwinkels ligt, en wel op de mainstage op zaterdag 15 juli
Danny tenaglia zal dus 6 uur draaien op DV op de de vrijdag.
6 uur is wat mager!
Voor Danny Tenaglia is het kort... Hij staat bekend om zijn marathon sets... hij draait rustig 12 uur door...
denk dat ik toch maar voor DV kies omdat ik extrema vorig jaar ook ietwat vond tegen vallen
net dus ff de line up van Extrema Outdoor gezien,opzicht aardig leuke namen in de technotent daar maar verder zit er voor mij weinig boeiends bij
Het kan dus wel gaan floppen als ze geen genoeg bezoekers kunnen trekken!
Het nadeel hiervan is dat je mensen op je festival krijgt die 'even komen kijken' en niet uit eigen beweging komen...
Beetje jammer!
Dat vond ik zo mooi aan vorig jaar, door het rotweer bleven de "kijkers" weg en was de sfeer echt supertof omdat iedereen die er was ook echt alleen voor de muziek kwam.
maar zeker niet minder buitenlandse bezoekers.
Tuurlijk komen een hoop buitenlanders naar DV hoor, maar ik denk niet dat het veel drukker word
op DV komen mensen uit echt de hele wereld. Vorig jaar zoveel mensen gesproken, zelfs vanuit Australie.
Denk niet dat die speciaal voor SW komen eerlijk gezegd....
Denk niet dat die speciaal voor SW komen eerlijk gezegd....