1 volger · 29349x bekeken
| Betreft: | evenement: Dance Valley 2006, vrijdag 14 juli 2006 om 13:00 evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Vrijdag
Live Stage
The PRODIGY LIVE
Pure Intec
Ben Sims
Marco Bailey
Jon Rundel
Eurogrooves
Above & Beyond
Ian Betts
Hard Area
Lisa Lashes vs Anne Savage
K 90
Technikal
Alex Kidd
Zaterdag
Main Stage
Armin van Buuren
Mauro Picotto
Hernan Cattaneo
Marco V
Subliminal Sessions
Erick Morillo
L.E.F. (Loud ˆ Electronic ˆ Ferocious)
Ferry Corsten
Judge Jules
Agnelli & Nelson
Concept
Technasia LIVE
Hard Area
Proteus
Tom Harding
Frank Kvitta
Fausto
MVDJ
Lab 4 LIVE
Silent Disco
Ian Betts
Paar leuke namen, maar nou niet echt denderend, en te weinig UK Hardhouse sounds, toch wel hetgeen waar DV zich differentieerde tov van andere feesten qua line-ups, en de reden waarom ik vroeger in de eerste plaats naar dit feest ging.
Live Stage
The PRODIGY LIVE
Pure Intec
Ben Sims
Marco Bailey
Jon Rundel
Eurogrooves
Above & Beyond
Ian Betts
Hard Area
Lisa Lashes vs Anne Savage
K 90
Technikal
Alex Kidd
Zaterdag
Main Stage
Armin van Buuren
Mauro Picotto
Hernan Cattaneo
Marco V
Subliminal Sessions
Erick Morillo
L.E.F. (Loud ˆ Electronic ˆ Ferocious)
Ferry Corsten
Judge Jules
Agnelli & Nelson
Concept
Technasia LIVE
Hard Area
Proteus
Tom Harding
Frank Kvitta
Fausto
MVDJ
Lab 4 LIVE
Silent Disco
Ian Betts
Paar leuke namen, maar nou niet echt denderend, en te weinig UK Hardhouse sounds, toch wel hetgeen waar DV zich differentieerde tov van andere feesten qua line-ups, en de reden waarom ik vroeger in de eerste plaats naar dit feest ging.
laatste aanpassing
weet iemand trouwens of er weer zo'n heinekenactie met die tentjes komt? vond ik dus echt super vorig jaar!
daar heb ik vorig jaar dus geen gebruik van gemaakt en dat wil ik dit jaar wel doen, scheelt een hoop gedoe
Precies Patrick, zoals is het bij mij ook. Het doet gewoon pijn om weinig UK te horen op Dance Valley. Blijkbaar is Hardhouse uitgestorven hier in nl. Kan het nog steeds niet accepteren
Maar goed de line-up is verder wel erg goed gelukkig! Ik ga me niet vervelen denk ik. Maar ik had dit eigelijk niet verwacht.
Ik roep dit al 3 jaar
maar iedere keer komt er een reactie: ja maar bla bla bla
Wat een bijdehand joch is dat ook he met zijn grote mond elke keer
Ik zag t ook al gebeuren dat het minder ging worden. Maar dat het zo snel is gegaan, had ik niet verwacht.
Maar goed ik geef het nog niet op.
Ik hoop nog op Ground Zero! Mischien dat ze daar wel veel Hardhouse doen. En anders HQ weer als ze terug komen. Want op Dance Valley is HQ ook niet meer welkom
Heb gister dat boek ff doorgebladerd en dat boek ziet er strak uit.... leuke verhaaltjes enzo. Ik zal niet zeggen een must voor een dance valley fan, maar wel een leuk xtra'tje als je toch al zeker weet dat je er heen gaat. Dan kan je net zo goed nu meteen je kaartje halen
haha probeer de fouten er eens uit te halen zeg ik
de gene die ze vind krijgt van mij een biertje op DV
The advisor
Heb gister al een fout zien staan.... Of moet ik ze er allemaal uit halen om een biertje te verdienen? Hoeveel zijn het er?
de gene die ze vind krijgt van mij een biertje op DV
Haal me eigen bier wel
Heb gister al een fout zien staan.... Of moet ik ze er allemaal uit halen om een biertje te verdienen? Hoeveel zijn het er
zitten er wel een paar in!
maar dat biertje heb je sowiezo verdient dan!
The advisor
weet iemand trouwens of er weer zo'n heinekenactie met die tentjes komt? vond ik dus echt super vorig jaar!
Welke heinekenactie met tentjes?
Haha, probeer de fouten er eens uit te halen zeg ik.
Degene die ze vindt krijgt van mij een biertje op DV.
The advisor.
Kom maar op met dat biertje dan.
laatste aanpassing
stelletje zuiplappen hier 
laatste aanpassing
maar dat biertje heb je sowieso verdient dan!
In het stukje dat ik voor dat boek geschreven heb staan toch beduidend (lees: geen) minder fouten dan in jouw replies hoor!
Welke heinekenactie met tentjes?
Vorig jaar kon je voor een euro of 30 een tentje kopen, inclusief tweepersoonsluchtbed en twee relaxte slaapzakken. Je kreeg er een trolley bij met een sinaasappelpers, sinaasappels, slippers en nog meer van die dingen
En je tentje was dus al opgezet.
Zeer relaxte actie, spullen kun je nog vaak gebruiken want waren vanm goede kwaliteit...alleen was het dus zulk tyfusweer dat ik alles direct heb afgebroken en ergens anders ben gaan maffen. Was me echt veel te koud, dat kutweer heeft me sowieso opgebroken toen.
Vorig jaar kon je voor een euro of 30 een tentje kopen, inclusief tweepersoonsluchtbed en twee relaxte slaapzakken. Je kreeg er een trolley bij met een sinaasappelpers, sinaasappels, slippers en nog meer van die dingen
En je tentje was dus al opgezet.
Zeer relaxte actie, spullen kun je nog vaak gebruiken want waren vanm goede kwaliteit...alleen was het dus zulk tyfusweer dat ik alles direct heb afgebroken en ergens anders ben gaan maffen. Was me echt veel te koud, dat kutweer heeft me sowieso opgebroken toen.
Dat zal wel relaxt zijn
Dat zal wel relaxt zijn , zal wel aangegeven worden op de site van udc als ze dat dit jaar weer doen. Hoef ik ook al die troep niet mee tenemen. Voor die 30 euro
Idd, en nog verse vitamintjes ook
In het stukje dat ik voor dat boek geschreven heb staan toch beduidend (lees: geen) minder fouten dan in jouw replies hoor!
ongetwijfeld mag ook aannemen dat je er goed overnagedacht hebt voor dat je je tekst schreef waarna je de tekst aan een grondig onderzoek onderwierp om daarna nog eens de tekst voor te leggen aan de redaktie...
Kom maar op met dat biertje dan
dance valley issie van jouw!
ja waren zeer relaxte tentjes! heb er nog een thuis staan!!!
relaxt actie inderdaad! maar heineke had toen op al die festivals van dat soort aktie's ook op pinkpop en lowlands..
met die heinekejoekoe dames...
The advisor
Mijn eerste keer DV!!
Ik woon er zo dicht bij maar elk jaar komt het er niet van.
je woont in krommenie en nog noooit op dance valley geweest?
ga je schamen!
The advisor
je woont in krommenie en nog noooit op dance valley geweest?
ga je schamen!
Doe ik ook
donateur
leuke namen, wil ik zeker heen, alleen het feest concurrentie met Extrema en Love Parade! dus ff die line ups ook afwachte!
maar dit is wel erg goed!
Prodigy live, Marco Bailey, Derrick May, Benny Rodrigues, Thomas Schumacher, Eullberg, Lektroluv, Nuno dos Santos, Dimitri, Remy, Fedde le grand, Jeroenski zijn voor de vrijdag heerlijke namen
en zaterdag part 1: Picotto, marco V, Morillo, sebastian ingrosso, gaetano parisio, dahlback, joris voorn, secret cinama live, Housequake(Roog vs Erick E), Sebastien Leger live! ook erg fijn
en dan nog part2: Roman Flugel, Hugg&Pepp, Freeform five en jesse voorn...ook nie verkeerd dacht ik zo
en ben beniewd naar de extra area
hier wil ik wel heen
maar dit is wel erg goed!
Prodigy live, Marco Bailey, Derrick May, Benny Rodrigues, Thomas Schumacher, Eullberg, Lektroluv, Nuno dos Santos, Dimitri, Remy, Fedde le grand, Jeroenski zijn voor de vrijdag heerlijke namen
en zaterdag part 1: Picotto, marco V, Morillo, sebastian ingrosso, gaetano parisio, dahlback, joris voorn, secret cinama live, Housequake(Roog vs Erick E), Sebastien Leger live! ook erg fijn
en dan nog part2: Roman Flugel, Hugg&Pepp, Freeform five en jesse voorn...ook nie verkeerd dacht ik zo
en ben beniewd naar de extra area
hier wil ik wel heen
Ik heb door het DV boek, dvd, line-up en alle meningen hier zó veel zin in DanceValley! Ik heb hier nog meer zin in dan Timewarp(die hebben echt het allerzuiverste geluid vd planeet) over 1,5 week.....
Het wordt mn 6e editie...maar deze wordt nog specialer dan de rest!
Precies goede temperaturen, supersfeer! Té vette techno/electro/minimal-tunez! De Silent disco wordt ook weer helemaal knallen vol leipo´s!
Daar was de sfeer ook echt fantastisch!
Nee mensen onderschat de Silent Disco niet!
Dat is een geweldig feest op zich!
En in mijn tentje staat weer de allerbeste line-up
Concept doet dit jaar zijn naam weer aan met echte Detroit toppers zelfs! Ik ben zo blij
Het wordt mn 6e editie...maar deze wordt nog specialer dan de rest!
Precies goede temperaturen, supersfeer! Té vette techno/electro/minimal-tunez! De Silent disco wordt ook weer helemaal knallen vol leipo´s!
Daar was de sfeer ook echt fantastisch!
En in mijn tentje staat weer de allerbeste line-up
Concept doet dit jaar zijn naam weer aan met echte Detroit toppers zelfs! Ik ben zo blij
Ja is dat zo? Hoor er idd veel goede dingen over
De Silent disco wordt ook weer helemaal knallen vol leipo´s!
Ja is dat zo? Hoor er idd veel goede dingen over
Vorig jaar dacht ik echt dat zal niks aan zijn, vond het jammer dat er geen echt nachtprogramma was: maar dat is zo te gek! 2 soorten muziek: 1 met van alles en nog: apres ski tot gabbertroep en de ander met een leuke techno dj ofzo
En allemaal zo´n draadloze unit op je pan en gaan!
echt heel gaaf: allemaal die hard party makers!
Mensen die slap zitten te genieten aan de zijkanten en veel gekke bekken! Wat heb ik daar staan genieten ook
laatste aanpassing
En allemaal zo´n draadloze unit op je pan en gaan!
echt heel gaaf: allemaal die hard party makers!
Mensen die slap zitten te genieten aan de zijkanten en veel gekke bekken! Wat heb ik daar staan genieten ook
Moeten we daar maar eens een kijkje gaan nemen
Uitspraak van Rebelbitchop maandag 27 maart 2006 om 21:31:
daar heb ik vorig jaar dus geen gebruik van gemaakt en dat wil ik dit jaar wel doen, scheelt een hoop gedoe
zo echt wel! Was helemaal super, je kwam aanlopen, iedereen stond te kutten met het tentje opzetten (wat op zich natuurlijk ook wel heel erg grappig is, maar ik ga liever feesten
Sterker nog, ik heb die zooi toen mee naar huis genomen, maar vind alle moeite niet opwegen tegen het bedrag (dacht 30 euro ofzo) dus doe het dit jaar gewoon lekker weer
iedereen stond te kutten met het tentje opzetten (wat op zich natuurlijk ook wel heel erg grappig is
Haha daar hoorde ik ook bij
Zat daar in de regen proberen mijn tent klaar te maken. Bleek dat ik geen haringen bij me had
Sta je dan in de regen
Denk dat ik ook maar zo'n heineken tentje neem. Alleen je mag je tent niet uitkiezen toch?
Alleen je mag je tent niet uitkiezen toch?
Nope, je krijgt een nummer toegewezen.
ik ben er zeker weer bij!!
Maar das logisch.
Hell yeah lekker tot in de vroege uurtjes doorgaan vorige jaar me uitsteekende vermaakt in de Silent disco
Silent Disco.