Partyflock

Forumonderwerp · 845292
1 volger · 29349x bekeken
Betreft: evenement: Dance Valley 2006, vrijdag 14 juli 2006 om 13:00
evenement: Dance Valley 2006, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Zoals altijd weer de 1e zaterdag van augustus.5-8-2006. blijft het beste feest vind ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit keer liever Dance Valley ipv Plens Valley (niet dat ik erbij was vorig jaar .... zat te genieten van de zon in USA)
Waarschuw beheerder
Ik ga naar Dance Valley en neem mee....mooi weer :D
Waarschuw beheerder
Paar leuke namen, maar niet het geld waard.
Waarschuw beheerder
net maten gebeld...we gaan weer met zijn allen kamperen. Morgen kaarten halen :yes:

He RAWKing Concept...krijg je die boeken alleen bij de Free Record Shop of ook gewoon bij Ticketbox winkels?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op maandag 27 maart 2006 om 17:09:
en misschien heb je dan ook te accepteren dat er mensen zijn die commentaar geven op de negatieve reacties op de line-up!

toch snap je er niet zoveel van....
Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat ik de vrijdag nog vrij kan krijgen van m'n werk.... zal wel fokking moeilijk worden in vakantietijd :(

in het ergste geval kan ik er pas savonds heen. Maar ik ga sowieso :cheer:

weet iemand trouwens of er weer zo'n heinekenactie met die tentjes komt? vond ik dus echt super(Y) vorig jaar!
Waarschuw beheerder
Vrijdag

Live Stage
The PRODIGY LIVE

Pure Intec
Ben Sims
Marco Bailey
Jon Rundel

Eurogrooves
Above & Beyond
Ian Betts

Hard Area
Lisa Lashes vs Anne Savage
K 90
Technikal
Alex Kidd

Zaterdag

Main Stage
Armin van Buuren
Mauro Picotto
Hernan Cattaneo
Marco V

Subliminal Sessions
Erick Morillo

L.E.F. (Loud ˆ Electronic ˆ Ferocious)
Ferry Corsten
Judge Jules
Agnelli & Nelson

Concept
Technasia LIVE

Hard Area
Proteus
Tom Harding
Frank Kvitta
Fausto
MVDJ
Lab 4 LIVE

Silent Disco
Ian Betts

Paar leuke namen, maar nou niet echt denderend, en te weinig UK Hardhouse sounds, toch wel hetgeen waar DV zich differentieerde tov van andere feesten qua line-ups, en de reden waarom ik vroeger in de eerste plaats naar dit feest ging. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op maandag 27 maart 2006 om 21:31:
weet iemand trouwens of er weer zo'n heinekenactie met die tentjes komt? vond ik dus echt super vorig jaar!

daar heb ik vorig jaar dus geen gebruik van gemaakt en dat wil ik dit jaar wel doen, scheelt een hoop gedoe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op maandag 27 maart 2006 om 21:39:
Paar leuke namen, maar nou niet echt denderend, en te weinig UK Hardhouse sounds, toch wel hetgeen waar DV zich differentieerde tov van andere feesten qua line-ups, en de reden waarom ik vroeger in de eerste plaats naar dit feest ging.

Precies Patrick, zoals is het bij mij ook. Het doet gewoon pijn om weinig UK te horen op Dance Valley. Blijkbaar is Hardhouse uitgestorven hier in nl. Kan het nog steeds niet accepteren :no: :@
Maar goed de line-up is verder wel erg goed gelukkig! Ik ga me niet vervelen denk ik. Maar ik had dit eigelijk niet verwacht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op maandag 27 maart 2006 om 23:29:
Blijkbaar is Hardhouse uitgestorven hier in nl. Kan het nog steeds niet accepteren

Ik roep dit al 3 jaar

maar iedere keer komt er een reactie: ja maar bla bla bla
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 27 maart 2006 om 23:36:
Ik roep dit al 3 jaar

maar iedere keer komt er een reactie: ja maar bla bla bla

Wat een bijdehand joch is dat ook he met zijn grote mond elke keer :p

Ik zag t ook al gebeuren dat het minder ging worden. Maar dat het zo snel is gegaan, had ik niet verwacht.
Maar goed ik geef het nog niet op.
Ik hoop nog op Ground Zero! Mischien dat ze daar wel veel Hardhouse doen. En anders HQ weer als ze terug komen. Want op Dance Valley is HQ ook niet meer welkom :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op dinsdag 28 maart 2006 om 00:03:
Wat een bijdehand joch is dat ook he met zijn grote mond elke keer

:p

Uitspraak van KRL op dinsdag 28 maart 2006 om 00:03:
Ik hoop nog op Ground Zero!

reken maar niet op hardhousenamen

Ik ben brenger van goed nieuws :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jay Kay op maandag 27 maart 2006 om 20:10:
He RAWKing Concept...krijg je die boeken alleen bij de Free Record Shop of ook gewoon bij Ticketbox winkels?

Alleen bij Free Record Shop
Waarschuw beheerder
Heb gister dat boek ff doorgebladerd en dat boek ziet er strak uit.... leuke verhaaltjes enzo. Ik zal niet zeggen een must voor een dance valley fan, maar wel een leuk xtra'tje als je toch al zeker weet dat je er heen gaat. Dan kan je net zo goed nu meteen je kaartje halen
Waarschuw beheerder
Heeft de kaarten ook aangeschaft :yes:.

Weekend ticket :bounce: :cheer: :bounce: HELEMAAL LOS :bounce:

Het boek is idd top top, als je van dat soort dingen houdt is het leuk om tehebben. Zit ook een dvd bij voor als je niet van lezen houdt ;p

Absoluut een leuk extra'tje :yes:.

:respect: UDC :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 27 maart 2006 om 16:36:
blijf dromen

Kans was heel klein dat Tiesto zou komen....zit er niet in vriend.

:x

We wachten 8 april wel af ;)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
:D

;)

:x :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Het moet niet Gorter worden op dinsdag 28 maart 2006 om 11:58:
Heb gister dat boek ff doorgebladerd en dat boek ziet er strak uit.... leuke verhaaltjes enzo. Ik zal niet zeggen een must voor een dance valley fan, maar wel een leuk xtra'tje als je toch al zeker weet dat je er heen gaat. Dan kan je net zo goed nu meteen je kaartje halen

haha probeer de fouten er eens uit te halen zeg ik

de gene die ze vind krijgt van mij een biertje op DV

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 28 maart 2006 om 14:51:

Heb gister al een fout zien staan.... Of moet ik ze er allemaal uit halen om een biertje te verdienen? Hoeveel zijn het er? ;)
Waarschuw beheerder

de gene die ze vind krijgt van mij een biertje op DV

:z je begrijpt hem toch ofniet.

Haal me eigen bier wel ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Het moet niet Gorter worden op dinsdag 28 maart 2006 om 15:33:
Heb gister al een fout zien staan.... Of moet ik ze er allemaal uit halen om een biertje te verdienen? Hoeveel zijn het er

zitten er wel een paar in!

maar dat biertje heb je sowiezo verdient dan!

:p

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op maandag 27 maart 2006 om 21:31:
weet iemand trouwens of er weer zo'n heinekenactie met die tentjes komt? vond ik dus echt super vorig jaar!

Welke heinekenactie met tentjes?
Waarschuw beheerder
Haha, probeer de fouten er eens uit te halen zeg ik.

Degene die ze vindt krijgt van mij een biertje op DV.

The advisor.

Kom maar op met dat biertje dan.

o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stelletje zuiplappen hier :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The advisor op dinsdag 28 maart 2006 om 15:41:
maar dat biertje heb je sowieso verdient dan!

o:)

In het stukje dat ik voor dat boek geschreven heb staan toch beduidend (lees: geen) minder fouten dan in jouw replies hoor!

(6)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 28 maart 2006 om 15:49:
Welke heinekenactie met tentjes?

Vorig jaar kon je voor een euro of 30 een tentje kopen, inclusief tweepersoonsluchtbed en twee relaxte slaapzakken. Je kreeg er een trolley bij met een sinaasappelpers, sinaasappels, slippers en nog meer van die dingen :D

En je tentje was dus al opgezet.

Zeer relaxte actie, spullen kun je nog vaak gebruiken want waren vanm goede kwaliteit...alleen was het dus zulk tyfusweer dat ik alles direct heb afgebroken en ergens anders ben gaan maffen. Was me echt veel te koud, dat kutweer heeft me sowieso opgebroken toen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 15:57:
Vorig jaar kon je voor een euro of 30 een tentje kopen, inclusief tweepersoonsluchtbed en twee relaxte slaapzakken. Je kreeg er een trolley bij met een sinaasappelpers, sinaasappels, slippers en nog meer van die dingen

En je tentje was dus al opgezet.

Zeer relaxte actie, spullen kun je nog vaak gebruiken want waren vanm goede kwaliteit...alleen was het dus zulk tyfusweer dat ik alles direct heb afgebroken en ergens anders ben gaan maffen. Was me echt veel te koud, dat kutweer heeft me sowieso opgebroken toen.

Dat zal wel relaxt zijn :yes:, zal wel aangegeven worden op de site van udc als ze dat dit jaar weer doen. Hoef ik ook al die troep niet mee tenemen. Voor die 30 euro (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 28 maart 2006 om 16:03:
Dat zal wel relaxt zijn , zal wel aangegeven worden op de site van udc als ze dat dit jaar weer doen. Hoef ik ook al die troep niet mee tenemen. Voor die 30 euro

Idd, en nog verse vitamintjes ook (Y) :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 16:05:
Idd, en nog verse vitamintjes ook

Heel belangrijk :yes:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 15:55:
In het stukje dat ik voor dat boek geschreven heb staan toch beduidend (lees: geen) minder fouten dan in jouw replies hoor!

ongetwijfeld mag ook aannemen dat je er goed overnagedacht hebt voor dat je je tekst schreef waarna je de tekst aan een grondig onderzoek onderwierp om daarna nog eens de tekst voor te leggen aan de redaktie...

:P

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 15:54:
Kom maar op met dat biertje dan

dance valley issie van jouw!

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 28 maart 2006 om 15:57:

ja waren zeer relaxte tentjes! heb er nog een thuis staan!!!

relaxt actie inderdaad! maar heineke had toen op al die festivals van dat soort aktie's ook op pinkpop en lowlands..

met die heinekejoekoe dames...

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Mijn eerste keer DV!! :D
Ik woon er zo dicht bij maar elk jaar komt het er niet van.

Heerlijke line up :cheer: En me weekend ticket is binnen :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 28 maart 2006 om 16:40:
Mijn eerste keer DV!!
Ik woon er zo dicht bij maar elk jaar komt het er niet van.

je woont in krommenie en nog noooit op dance valley geweest?

ga je schamen!

The advisor ;-)
Artiest Mr Tom
Waarschuw beheerder
Zitten best wel wat verassende namen bij :D En een hoop betere dan vorig jaar :D

Dr. Lektroluv :D
Frank Kvitta
Freeform Five
Erick Morillo
Sebastian Ingrosso
Hugg & Pepp
Technasia :D

T is alleen jammer dat k dan op vakantie ben :(

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
leuke namen, wil ik zeker heen, alleen het feest concurrentie met Extrema en Love Parade! dus ff die line ups ook afwachte!
maar dit is wel erg goed!:-D

Prodigy live, Marco Bailey, Derrick May, Benny Rodrigues, Thomas Schumacher, Eullberg, Lektroluv, Nuno dos Santos, Dimitri, Remy, Fedde le grand, Jeroenski zijn voor de vrijdag heerlijke namen :cheer:

en zaterdag part 1: Picotto, marco V, Morillo, sebastian ingrosso, gaetano parisio, dahlback, joris voorn, secret cinama live, Housequake(Roog vs Erick E), Sebastien Leger live! ook erg fijn :jaja:

en dan nog part2: Roman Flugel, Hugg&Pepp, Freeform five en jesse voorn...ook nie verkeerd dacht ik zo :cheer:

en ben beniewd naar de extra area :D

hier wil ik wel heen:)

Waarschuw beheerder
Ik heb door het DV boek, dvd, line-up en alle meningen hier zó veel zin in DanceValley! Ik heb hier nog meer zin in dan Timewarp(die hebben echt het allerzuiverste geluid vd planeet) over 1,5 week.....

Het wordt mn 6e editie...maar deze wordt nog specialer dan de rest! b)
Precies goede temperaturen, supersfeer! Té vette techno/electro/minimal-tunez! De Silent disco wordt ook weer helemaal knallen vol leipo´s!
Daar was de sfeer ook echt fantastisch!

Nee mensen onderschat de Silent Disco niet!
Dat is een geweldig feest op zich! :yes:

En in mijn tentje staat weer de allerbeste line-up

Concept doet dit jaar zijn naam weer aan met echte Detroit toppers zelfs! Ik ben zo blij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 18:40:
Nee mensen onderschat de Silent Disco niet!
Dat is een geweldig feest op zich!

Ja is dat zo? Hoor er idd veel goede dingen over :yes:.

De Silent disco wordt ook weer helemaal knallen vol leipo´s!

:respect:
:x
Waarschuw beheerder
Ik ga misschien ook wel ff in de silent disco kijken!

vorig jaar namelijk niet gedaan en nu staat Ian Betts er en dat is 1 van mijn favo trance dj's

ik vond hem vorig jaar met afstand de beste op vrijdag in de eurogrooves tent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 28 maart 2006 om 19:24:
Ja is dat zo? Hoor er idd veel goede dingen over

Vorig jaar dacht ik echt dat zal niks aan zijn, vond het jammer dat er geen echt nachtprogramma was: maar dat is zo te gek! 2 soorten muziek: 1 met van alles en nog: apres ski tot gabbertroep en de ander met een leuke techno dj ofzo
En allemaal zo´n draadloze unit op je pan en gaan! :D
echt heel gaaf: allemaal die hard party makers!
Mensen die slap zitten te genieten aan de zijkanten en veel gekke bekken! Wat heb ik daar staan genieten ook :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 19:31:
En allemaal zo´n draadloze unit op je pan en gaan!
echt heel gaaf: allemaal die hard party makers!
Mensen die slap zitten te genieten aan de zijkanten en veel gekke bekken! Wat heb ik daar staan genieten ook

Moeten we daar maar eens een kijkje gaan nemen :d.
Waarschuw beheerder
donateur
klinkt erg vet !

gaan de helemaal voor:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
De Silent disco wordt ook weer helemaal knallen vol leipo´s!
Daar was de sfeer ook echt fantastisch!

Hell yeah:jaja: lekker tot in de vroege uurtjes doorgaan:cheer: vorige jaar me uitsteekende vermaakt in de Silent disco:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 27 maart 2006 om 23:08:
Uitspraak van Rebelbitch :bounce: op maandag 27 maart 2006 om 21:31:

daar heb ik vorig jaar dus geen gebruik van gemaakt en dat wil ik dit jaar wel doen, scheelt een hoop gedoe

zo echt wel! Was helemaal super, je kwam aanlopen, iedereen stond te kutten met het tentje opzetten (wat op zich natuurlijk ook wel heel erg grappig is, maar ik ga liever feesten :P )en die van ons stond al kant en klaar met werkelijk alles er op en er aan, inclusief een condoom, sinaasappels en een pers :D

Sterker nog, ik heb die zooi toen mee naar huis genomen, maar vind alle moeite niet opwegen tegen het bedrag (dacht 30 euro ofzo) dus doe het dit jaar gewoon lekker weer :cheer:
Waarschuw beheerder
Dat is nog eens handig zeg....scheelt hoop gesjouw!!!

maar ik doe het natuurlijk voor de vitamientjes...

(condoom is ook wel mooi meegenomen O:) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op dinsdag 28 maart 2006 om 21:42:
iedereen stond te kutten met het tentje opzetten (wat op zich natuurlijk ook wel heel erg grappig is

Haha daar hoorde ik ook bij :)
Zat daar in de regen proberen mijn tent klaar te maken. Bleek dat ik geen haringen bij me had :frusty:
Sta je dan in de regen :[

Denk dat ik ook maar zo'n heineken tentje neem. Alleen je mag je tent niet uitkiezen toch?
Waarschuw beheerder
Wat een super line-up HELEMAAL top!!

ik ben er zeker weer bij!! :bounce: :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KRL op woensdag 29 maart 2006 om 09:46:
Alleen je mag je tent niet uitkiezen toch?

Nope, je krijgt een nummer toegewezen.

Uitspraak van Envy(k) op woensdag 29 maart 2006 om 09:56:
ik ben er zeker weer bij!!

Maar das logisch. :p

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 28 maart 2006 om 20:59:
Hell yeah lekker tot in de vroege uurtjes doorgaan vorige jaar me uitsteekende vermaakt in de Silent disco

Silent Disco. :x :@
Waarschuw beheerder
hoeveel nachtjes slapen nog? 8-)