Partyflock

Forumonderwerp · 845261
5465x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie heeft er nog meer een tattoo die wat te maken heeft met hardcore en/of terror?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 17:33:
ontopic: ben blij dat ik niet zo'n tattoo heb/wil...

zet liever iets met wat meer waarde op mijn lijf

Je beult uit je aars man .. :/
Voor mij is hardcore vet veel waard .. Yeah like Duh dat ik ze laat tattoeren .. :S Als jij van hiphop of andere *troep* houdt .. laat je dat er toch lekker op zetten .. Maar als je dikke lef hebt (en het mooi vind) laat je een tattoo zetten wat met muziek heeft te maken ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van † 2 LØUD? 2 BAÐ! :[ -AFWEZIG- op vrijdag 21 april 2006 om 15:36:
Je beult uit je aars man ..
Voor mij is hardcore vet veel waard .. Yeah like Duh dat ik ze laat tattoeren .. Als jij van hiphop of andere *troep* houdt .. laat je dat er toch lekker op zetten .. Maar als je dikke lef hebt (en het mooi vind) laat je een tattoo zetten wat met muziek heeft te maken ..

:respect: :respect: laat dat wijf maar lullen zat mijn topic eerder ook al te verzieken.
wat waarde voor iemand betekend is zeer persoonlijk! voor haar is dat een spin blijkbaar en voor de ander wat anders!!

Waarschuw beheerder
nee GELUKKIG niet..... ben wel gek maar zo gek nah ook wer nie :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 8 februari 2006 om 21:29:
ik niet, GELUKKIG!!

vreselijk zonde vind ik het

helemaal mee eens.

Waarschuw beheerder
ja zeker binnekort komt dr weer 1 bij :D:D
Waarschuw beheerder
ik ga me gabber laten zetten boven mijn tattoo tss de schouderbladen :)

en zoals men broerke snelle jelle hier al zegt.. miss nightshade..vette tattoo :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 12:53:
bla bla bla bla bla bla bla bla bla!!!!!!!!!

of je gaat ff iemand citeren uit een gesprek van januari :looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hehe dank je!! wil er nog wat onder laten zetten iets van 3 sterren, maar weet het nog niet zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 22:56:
die foto het dus eg geen FUCK met hardcore te make

neey vin ik owk
will nie zeggen da als je van hardcore houdt da je meteen zo'n nazi bent

Waarschuw beheerder
JULLIE SPOREN NIET!!!! over 20 jaar loop je met zon tattoo en dan bestaat et nie meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 14:36:
JULLIE SPOREN NIET!!!! over 20 jaar loop je met zon tattoo en dan bestaat et nie meer

nou en
Waarschuw beheerder

voor mensen die er echt van houden zal het altijd blijven bestaan;)

Waarschuw beheerder

voor mij is t dat ik alleen ma een tatoo laat zette wat een stuk van mijn leven weergeeft en dat is nu gwn Hardcore...tis nx van niet sporen of shit tis dat ge er zelf mee moet rond lope... het moet toch mooi voor u eige zijn. Fuck die ander mense als het ze nie aanstaat. Draaie ze hune kop ma ergens anders opaan!

Waarschuw beheerder

wat een kneus ben jij!
heb je ook maar EEN post van deze topic doorgelezen voor je je gefrustreerde bullshit hebt gepost?
en wat bestaat niet, wat ben jij nou voor een wannabe, wat luister jij dan over 20 jaar?
ik ga niet zeggen dat ik over 20 jaar nog Terror luister, maar als iedereen zo'n wannabe gedrag zoals jij vertoont, nee idd dan kan het over 20 jaar best wel eens dood zijn ja...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

dus lig jij daar wakker van?

Uitspraak van Early Ðave op donderdag 27 juli 2006 om 14:58:
voor mensen die er echt van houden zal het altijd blijven bestaan

precies!! kan het niet beter zeggen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 00:48:
wat een kneus ben jij!
heb je ook maar EEN post van deze topic doorgelezen voor je je gefrustreerde bullshit hebt gepost?
en wat bestaat niet, wat ben jij nou voor een wannabe, wat luister jij dan over 20 jaar?
ik ga niet zeggen dat ik over 20 jaar nog Terror luister, maar als iedereen zo'n wannabe gedrag zoals jij vertoont, nee idd dan kan het over 20 jaar best wel eens dood zijn ja...

:looser:

Heel sneue reactie,

Laat er wat fatsoenlijks op tattooeren, de naam van je vader of van je opa, voor mijn part van de overbuurjongen, of het hoofd van je babyfoto ofzo...

Mensen die zo'n hardcore tattoo laten zetten willen vandaag de dag de show stelen,
en straks als hardcore helemaal afgestorven is, dan zijn ze de diepst gezonken types op aarde met een stomme Neophyte draak op de rug of met een Thunderdome wizard op de bil (Y)

Waarschuw beheerder
als jij er zo over denkt, prima. ik zal er niet wakker van liggen hoe jij denkt over mensen met hardcore tattoo's.
Voor sommige mensen is hardcore meer dan gewoon een muziekstijl en dat ze dat dan willen vereeuwigen op hun lichaam vind ik helemaal niet raar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 01:11:
Mensen die zo'n hardcore tattoo laten zetten willen vandaag de dag de show stelen,
en straks als hardcore helemaal afgestorven is, dan zijn ze de diepst gezonken types op aarde met een stomme Neophyte draak op de rug of met een Thunderdome wizard op de bil

net alsof hardcore nog maar net ontstaan is :s. absoluut weer een opmerking van een zeer ontwetend dom persoon, meer kan ik van jou niet maken!.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 05:20:
als jij er zo over denkt, prima. ik zal er niet wakker van liggen hoe jij denkt over mensen met hardcore tattoo's.
Voor sommige mensen is hardcore meer dan gewoon een muziekstijl en dat ze dat dan willen vereeuwigen op hun lichaam vind ik helemaal niet raar

en voor sommigen is Hardcore 4 life een bevlieging (y)

en ik verwacht er ook niet van dat je wakker ligt...

en hardcore meer dan een muziekstijl??? je wil me niet vertellen dat je hardcore als een hedendaagse cultuur ziet, in 1996 kon je het een kleine cultuur noemen, dat deel is al afgestorven. (y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 08:19:
net alsof hardcore nog maar net ontstaan is :s. absoluut weer een opmerking van een zeer ontwetend dom persoon, meer kan ik van jou niet maken!.

als er hier een een pauper mag wezen ben jij het wel (Y), beargumenteer je mening en je zult meer indruk maken.

en ja, hardcore is nog maar net ontstaan, die 18 jaar terug haalt het niet tegenover muziek als: Jazz of Ballads

en juist, jazz en ballads worden niet meer gewaardeerd tegenwoordig, dus niet alleen met een hardcore tattoo zul je ooit buiten de boot vallen, met frank sinatra op je enkel ook dus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 08:45:
en hardcore meer dan een muziekstijl??? je wil me niet vertellen dat je hardcore als een hedendaagse cultuur ziet, in 1996 kon je het een kleine cultuur noemen, dat deel is al afgestorven.

Hardcore is een levensstijl geworde voor de meerderheid die t luistert... en tis nei afgestorve t heeft gwn ff een dieptepunt gehad ma het is weer helemaal trg :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 01:11:
Laat er wat fatsoenlijks op tattooeren, de naam van je vader of van je opa, voor mijn part van de overbuurjongen, of het hoofd van je babyfoto ofzo...

sneu figuur, je zal het nooit snappen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 08:45:
als er hier een een pauper mag wezen ben jij het wel , beargumenteer je mening en je zult meer indruk maken.

mijn beargumentatie voor mijn tattoo ben ik jou niet verschuldigd, maar dat terzijde heb ik dit, meedere malen zowel hier als in andere topics over dit onderwerp duidelijk gemaakt,wat de reden is waarom ik voor deze tatto gekozen heb. Dus verdiep je eens wat meer voordat je met je grote mond vooraan staat

het feit dat jij het niet een 'way of live' vind moet jij weten, voor veel mensen is deze muziekstroming wel een levenswijze geworden. kijk alleen maar eens naar deze zaken kleding/vrienden/denkwijze/houding tegen over de maatschappij. dit hoeft niet vaak zie je dit wel.

voor jou nog een keer dan, ik ben al gek op deze muziek toen het begon met de turn up de bass bandjes van mijn broer, volgens mij was ik ongeveer 10 jaar?. daarna de hardcore muziek die tot op de dag van vandaag nog alles voor mij is. dit is inmiddels 16 jaar later.
kan jij dan als leek niet begrijpen, dat de muziek zo'n grote invloed is van iemands leven dat hij/zij het wil vereeuwigen voor altijd en wil uitkomen voor zijn/haar passie?
zoveel mensen hebben toch een tattoo van een bepaalde passie? nou voor ons is dat hardcore!

nou mag jij weer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op zaterdag 29 juli 2006 om 11:37:
sneu figuur, je zal het nooit snappen

:looser:
ik ga verder geen aandacht aan je besteden als je verder niets zinnigs te melden hebt (Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 11:47:
voor jou nog een keer dan, ik ben al gek op deze muziek toen het begon met de turn up de bass bandjes van mijn broer, volgens mij was ik ongeveer 10 jaar?. daarna de hardcore muziek die tot op de dag van vandaag nog alles voor mij is. dit is inmiddels 16 jaar later.
kan jij dan als leek niet begrijpen, dat de muziek zo'n grote invloed is van iemands leven dat hij/zij het wil vereeuwigen voor altijd en wil uitkomen voor zijn/haar passie?
zoveel mensen hebben toch een tattoo van een bepaalde passie? nou voor ons is dat hardcore!

Wie zegt dat je op je 40e nog hardcore luistert?
Mensen veranderen, omdat ze beïnvloedbaar zijn...
de enige zekerheid die je jezelf kan geven, is dat je dood zult gaan (Y)

het feit dat jij het niet een 'way of live' vind moet jij weten, voor veel mensen is deze muziekstroming wel een levenswijze geworden. kijk alleen maar eens naar deze zaken kleding/vrienden/denkwijze/houding tegen over de maatschappij. dit hoeft niet vaak zie je dit wel.

Kleding??? wat is er te zien aan de kleding???
als ik paars mooi vind en hardcore-lui vinden groen mooi, dan ben je niet hardcore als je paars draagt?

Vrienden... Meestal zoeken de liefhebbers van een bepaalde stijl elkaar wel op ja, maar betekent dat dat je zielsmaatje die liever Hip Hop en R&B luistert minderwaardig is?

Denkwijze.. ik kan me geen vaste "hardcore" denkwijze bedenken persoonlijk, misschien kan jij me die vertellen.

houding tegen over de maatschappij... dan denk ik aan 14/15 jarigen die nazisymbolen op muren kladden en zichzelf hardcore 4 life noemen... terwijl die toch echt hardcore ook waarderen...

Christen is een way of life, moslim is een way of life, boeddhist is een way of life, maar van hardcore kan ik er geen maken, misschien dat jij kunt beargumenteren waarom het wel zo is (Y)

nou mag jij weer

dankje :bah:

Waarschuw beheerder
ik vind hardcore meer een way of life dan een godsdienst. hardcore is gewoon NIET gelovig zijn, godsdiensten gaan nergens over, maar das mijn mening. mijn geloof is hardcore, en dat staat voor je EIGEN mening hebben, dus net zoals een of andere mongool een kruis op zich laat tattoeren mag ik hardcore op m'n lijf tattoeren.
kan me best voorstellen dat het voor jou allemaal niet zo aanvoelt en dat jij vind dat je daarboven staat, maakt mij niet uit dood ga je toch idd, en een tattoo meer of minder lig k niet wakker van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 17:52:
ik vind hardcore meer een way of life dan een godsdienst. hardcore is gewoon NIET gelovig zijn, godsdiensten gaan nergens over, maar das mijn mening. mijn geloof is hardcore, en dat staat voor je EIGEN mening hebben, dus net zoals een of andere mongool een kruis op zich laat tattoeren mag ik hardcore op m'n lijf tattoeren.
kan me best voorstellen dat het voor jou allemaal niet zo aanvoelt en dat jij vind dat je daarboven staat, maakt mij niet uit dood ga je toch idd, en een tattoo meer of minder lig k niet wakker vanlaatste aanpassing 29 juli 2006 17:55

Ga jij maar lekker in de Thunderdome Wizard geloven (Y)

je beargumentering raakt kant noch wal, en hardcore is je eigen mening hebben?

wat doen alternatievelingen dan wel niet? of greenpeace lui?
die hebben dan ook een hardcore geloof (Y)

ik vind hardcore meer een way of life dan een godsdienst.

godsdiensten gaan nergens over,

mijn geloof is hardcore

:looser: wat klopt er niet (Y)

Waarschuw beheerder
waarom reageer je zo opgefokt?
je weet wat ik bedoel, dat weet je heel goed en dat weet ik ook.
je kunt er niet tegen dat mensen met hardcore tattoo's lopen? kijk dat je het niet mooi vind prima maar waarom loop je het af te kraken
ik zeik jou toch ook niet af omdat je naar KK muziek luistert, of omdat je een breezer naam hebt, of weet ik veel wat er nog meer met je mis is...das jouw stijl. en wat boeit het als je buiten de boot valt als je 60 bent...je doet zo'n tattoo voor jezelf, en als herinnering, dan zal het mij echt niet boeien hoe de jongeren over 40 jaar denken over de hardcore van nu, dus dat is een waardeloos argument van jou
en het blijft jouw mening, jouw mening is geen feit, laat mij mijn stijl hebben k thx
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 13:40:
waarom reageer je zo opgefokt?

ten eerste, als een figuur als jij mij op wil fokken moet je het wel erg bont maken (Y)

je kunt er niet tegen dat mensen met hardcore tattoo's lopen? kijk dat je het niet mooi vind prima maar waarom loop je het af te kraken

het kan mooi zijn, maar de letters H A R D C O R E op je arm vind ik te ver gaan, of een neophyte logo, maar dan ook alleen omdat half nederland het logo herkent (Y), het is gewoon onorigineel (Y)

ik zeik jou toch ook niet af omdat je naar KK muziek luistert, of omdat je een breezer naam hebt, of weet ik veel wat er nog meer met je mis is...das jouw stijl.

Zeik maar raak, jou mening interreseert me barre weinig (Y)...

je doet zo'n tattoo voor jezelf, en als herinnering,

Herinneringen kun je ook in je hoofd bewaren (Y)

dan zal het mij echt niet boeien hoe de jongeren over 40 jaar denken over de hardcore van nu, dus dat is een waardeloos argument van jou

dus als jij de TD wizard op je rug heb staan, je loopt op je 65e lekker in je pensioen over de stranden van normandië, dan vind jij het niet raar als mensen je aankijken alsof je 30 jaar achterloopt?

en het blijft jouw mening, jouw mening is geen feit, laat mij mijn stijl hebben k thx

en omdat ik mijn mening geef wordt ik hier als onwetend of als een sneu figuur beschouwd... dat zijn opgefokte reacties, omdat ze diep in zichzelf weten dat ik gelijk heb (Y)

en btw, zo onwetend en dom ben ik toch niet, want ik onderbouw hier wel mn meningen (Y) en dat kan je van velen hier niet zeggen!

Waarschuw beheerder
nee jij beschouwt mij als een onwetend en sneu figuur, niet andersom. jij begint hier met flamen. ben je nu boos als ik wat terug zeg, met je "zon figuur als jij". je kent me niet eens. denk je nu echt dat het mij allemaal nog wat kan boeien als ik 65 ben??? het boeit me nu al allemaal niet eens iets. ik kom er voor uit dat ik gek ben van hardcore, of mensen het nu bevalt of niet,ik doe waar ik zin in heb en ik hoef me nergens voor te verantwoorden, ik zet lekker een hardcore tattoo als ik daar zin in heb, ik wist voordat ik die tattoo ging zetten dat 95% het ging afkeuren, maar met mensen die zo bekrompen denken wil ik zowiezo niks te maken hebben dus dat komt dan heel mooi uit...haha

voor mensen met een eigen mening moet je respect hebben, of dat nu mensen zijn met een hardcore tattoo of mensen van greenpeace, respect krijgen ze van mij, fuck alle meelopers zoals jij die teveel naar anderen kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 14:08:
voor mensen met een eigen mening moet je respect hebben, of dat nu mensen zijn met een hardcore tattoo of mensen van greenpeace, respect krijgen ze van mij, fuck alle meelopers zoals jij die teveel naar anderen kijken

sorry, ik moest lachen :bah:

respect krijg je niet, dat moet je verdienen (Y)

nee jij beschouwt mij als een onwetend en sneu figuur, niet andersom. jij begint hier met flamen. ben je nu boos als ik wat terug zeg, met je "zon figuur als jij". je kent me niet eens. denk je nu echt dat het mij allemaal nog wat kan boeien als ik 65 ben??? het boeit me nu al allemaal niet eens iets. ik kom er voor uit dat ik gek ben van hardcore, of mensen het nu bevalt of niet,ik doe waar ik zin in heb en ik hoef me nergens voor te verantwoorden, ik zet lekker een hardcore tattoo als ik daar zin in heb, ik wist voordat ik die tattoo ging zetten dat 95% het ging afkeuren, maar met mensen die zo bekrompen denken wil ik zowiezo niks te maken hebben dus dat komt dan heel mooi uit...haha

ik beschouw je niet als sneu en onwetend dat was op andere mensen gebaseerd die in dit topic gereageerd hebben, ik beschouw je vanaf deze reactie wel als enigzins kortzichtig, je hebt een heel leven voor je, en dan zet je een tattoo voor een momentopgave... je denkt 2 dagen voor uit, terwijl je leven er waarschijnlijk een 1000-voudige van dat nog gaat tellen (Y)

en ik een meeloper???

Ik doe niet mee met de I Hate Hip hop & R&B hype omdat ik van hardere muziek houd, ik heb waardering voor vele stijlen
ook zet ik geen hardcore tattoo omdat je dan laat zien dat je echt hardcore bent, ook pas ik mijn kleren niet aan aan de groep waar ik mee omga, of van welke muziek ik houdt...

dus ik een meeloper?

neen, zoiets heet jezelf zijn (Y)

ben je nu boos als ik wat terug zeg, met je "zon figuur als jij". je kent me niet eens.

fuck alle meelopers zoals jij die teveel naar anderen kijken

Scheelt dat wij ook samen al 10 jaar in dezelfde klas zitten (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat voor tattoo dat ook mag wezen die is wel weer vet (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hakkuh-terror op zondag 29 januari 2006 om 23:00:
Wie heeft er nog meer een tattoo die wat te maken heeft met hardcore en/of terror?

(N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 14:48:
die is iig niet zo commercieel als een neophyte logo of een TD wizard

oh die vind je opeens wel mooi? jij praat jezelf ook wel erg tegen he? :s :s

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 13:56:
het kan mooi zijn, maar de letters H A R D C O R E op je arm vind ik te ver gaan, of een neophyte logo, maar dan ook alleen omdat half nederland het logo herkent , het is gewoon onorigineel

maakt dat wat uit? als diegene die het heeft maar mooi vind.
de plek waar ik deze tatoo heb (onderrug) is niet eens te zien voor anderen, ja alleen als ik in bikini loop of het kledingtopje van achteren open is.
niemand neemt zoiets voor een ander, dat geloof ik niet dan ben je wel sneu.
mijn vriend houd niet van de muziek en vind mijn tattoo gruwelijk over de rest maar nog niet te spreken, dus? ik vind hem mooi en is wat voor mij telt
en heel kinderachtig Fuck de rest!!

Waarschuw beheerder
ah man stop met zeike over hardcore tattoos
iedereen zijn keuze

ik heb er ook 2
en ben ferm fier op
en dat je zegt binnen zoveel jaar si en la
sorry maar ik vind het zever

liever hardcore op mijn lijf dan de naar van je vriend/vriendin

ook al zou ik willen maar als je dat kwijt ben sta je daar met je tattoo van je vriend/vriendin

hardcore is een liefde dat voor altyd blyft
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 21:06:
ah man stop met zeike over hardcore tattoos
iedereen zijn keuze

ik heb er ook 2
en ben ferm fier op
en dat je zegt binnen zoveel jaar si en la
sorry maar ik vind het zever

liever hardcore op mijn lijf dan de naar van je vriend/vriendin

wtf lul je allemaal :/ ooit gehoord van nederlands??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 30 juli 2006 om 22:17:
wtf lul je allemaal ooit gehoord van nederlands??

hahah ja inderdaad ik kan er ook weinig van maken :s graag nog een keer in fatsoenlijk ABN

Waarschuw beheerder
doe gewoon jullie eigen zin en laat je door niemand opfokken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:41:

goedzo je kan het wel 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 juli 2006 om 22:41:

Kun je het misschien ook inclusief leestekens?
Waarschuw beheerder
die megarave logo is (y) zeer shiq :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het wel wat hebben....alleen pak dan iets wat minder " herkenbaar is" nix..standaards

zoals de tattoo van een maatje van me
[img width=600 height=450]http://www.studiosanity.nl/graphs/tattoos/div010.jpg[/img]
echt verschrikkelijk :x :x hij vind het zelf ook nix meer (TE LAAT :p)

maar jah....denk er gewoon goed over na...das met tattoo's altijd zo...en natuurlijk kun je wel denken " gabber ben je niet voor even, maar voor" .....etc etc maar spijt kun je altijd nog krijgen he

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mary Cherry :[ op maandag 31 juli 2006 om 12:57:
echt verschrikkelijk hij vind het zelf ook nix meer (TE LAAT )

Best heel erg voor lul ja 8)

Lang leve de "overheen tatoeëren" :D
Waarschuw beheerder
ik blijf mijn gewoon super vinden :

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QAA0A*cS5lk!8M6pp5eOviA*4TV5ukKb!QljpWWYLBp8uP!JNhKOshbyb6ts!bLh1BOd52VncVTSD1OFp1rQikDdA70ThHFIzow0AwBwyBc/40.jpg?dc=4675480007689267533[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jefferson: Raver ofwat...B) op maandag 31 juli 2006 om 15:13:
Lang leve de "overheen tatoeëren"

dat noemen ze dus een cover up

ja juist...gebeurt ook...

zal wel een hoog "zwarte-vlek-gehalte" hebben :P :devil:
laatste aanpassing