hahahah ik hou men waffel niet dicht..en al helemaal niet voor jou haha..droom lekker verder
Jeetje, denk je alles gehad te hebben.. Heb je haar ook weer..
ontopic: Nee, ik zal nooit een tattoo met zoiets laten zetten... De muziek is leuk, de feessies zijn leuk, maar het is voor mij geen "way of life".. En als ik van alles wat ik leuk vind een tattoo moet laten zetten, denk ik dat er geen plekje huid meer overblijft..
ieder z'n ding
ik zou 't nooit doen
en ben van mening dat kans groot is dat je 'r later spijt van krijgt
maja iedereen die 'r blij mee is mag dat van mij zijn!
En denk je dat als je 60 bent, nog steeds hardcore bent
denk t wel ja.
heb zelf geen hardcore tattoo, gaat me een beetje ver.
vind die tattoo's over t algemeen ook niet zo mooi.
gewoon een tribal en t chinese teken van liefde als tattoo. ik ben tevreden
neeej dankje maar ik wil wel een dolfijntje in hele zachte leuren op me onder rugme mams heeft ehm een keer getekend op me rug en ik heb er een foto van gemaakt
heheheh gelukkig niet.... uber nerd... hehehehe
donateur
Aub niet zeg... zou er niet aan moeten denken, wees gewoon zelf lekker creatief
christus wa mensen op nhun lijf zette moete n ze tog zelf wete ik het ook een tatoe wel niks met hardcore en er komen er nog 3 dus dikke kans da er 1 bij zit .....en wa wordt er dan gezeurt met als je 60 ben bleh bleh ja en as je een tribel het ziet het er ok nie uit dus lekker boeient....
Ik vind het een beetje triest
bv die gast in dat boek van id&t, met die hellsound tattoo op de buik, ben benieuwd of die er nog steeds blij mee is..
Ik heb Hardcore Hooligan op mn onderarm laten zetten toen ik 16 was en toevallig 50 gulden had.
Ik zou het nu niet meer doen, maar het staat er en het is een deel (geweest) van mijn leven en die tattoo is nu een herinnering aan een deel van mijn leven.
hoi
ik heb the wizard op mijn buik staan en op mijn onderrug een tribal met daarboven hardcore
en wat zitte sommige te *censuur* over wat binnen 30 jaar?
wie weet leef ik nog binnen 30 jaar
en ja hardcore ben je niet juist in je jeugd jarenb maar op latere leeftyd ook
ok ja gaat misschien niet meer zo zeer uitgaan enzo
maar de muziek zit in jou voor eeuwig
en dat zinnetje "wat ga je over 30 jaar doen" dat kan je over elke tattoo zeggen he.
als je de tattoo van je partner laat tatoeeren kan je er toch ook nog spijt van hebben