1443x bekeken
Tribel is egt vet op je voet..
ene kant wel maar heb al maori op m`n been. dus denk dat dat niet staat.
iedereen heeft een triba
vindt niet echt een reden om het niet te doen, je zet em vvor je zelf of het nou een tribal, maori of iets anders is. je wat je zelf mooi en bij jou vind passen
maori is ook een soort tribal maar veel mooier vind ik
dat ben ik wel weer met je eens
laatste aanpassing
Ik heb de 2 letters van mijn kids op mijn rechter voet.Ben er erg blij mee.Vond het alleen wel pijnlijk
stoer
heb je daar een foto van??
Die 2 letters waren zo gezet............Maar als de hele voet vol moet
ben niet van plan om m`n hele voet te tattoeren, de boven kant van m`n wreef(noem je dat zo??)
ja heb ik wel alleen heb er vorige week 1 bij laten zetten dus zijn nu 5 sterren en ze zijn wat donkerder want ze waren slecht gezet dus ff helemaal opnieuw laten zetten
ok, wat kost ong. dan bij kleuren. en je plaatje doet het neit
en je plaatje doet het neit
bij mij wel
wat dat kost 180 euro maar heb het wel bij een hele goeie laten zetten
en die naam heb ik 4 weken terug laten zetten was 75 euro bij iemand die ik ken heeft altijd in een tattoo shop gewerkt maar zit nu lekker thuis te hobbyen
en die naam heb ik 4 weken terug laten zetten was 75 euro bij iemand die ik ken heeft altijd in een tattoo shop gewerkt maar zit nu lekker thuis te hobbyen
kijk das mooi, wel hygienisch dan??
wat dat kost 180 euro maar heb het wel bij een hele goeie laten zetten
voor 4 sterren, valt mee.
www.tattoo-dennis.nl daar staan hele mooie voor op de voet! suc6
heb er zelf geen omdat ik bang ben dat ik spijt krijg, maar vind het zeker mooi op je voet!
waarom zal je spijt krijgen? op je voet blijf ik altijd heel netjes vinden!
en tegen die tijd dat je misschien ooit spijt zal krijgen kan je ze misschien wel mooi en netjes laten verwijderen... (denk/hoop ik)
laatste aanpassing
zeker, denk ook dat het een maori word. ga vanmiddag met die gast van de tatto-shop ff zitten en vragen of ie er eentje wil teken en een afspreek maken
Een Maori "teken" je toch niet zomaar?
Er gaat volgends mij nog wel wat aan vooraf.
2 Crazy Lady Bitch: Die tattoo van je oor is ook erg gaaf!! was het pijnlijk?
Een Maori "teken" je toch niet zomaar?
Er gaat volgends mij nog wel wat aan vooraf.
ja klopt gaat ook niet zomaar. maar ff doornemen wat m`n idee is en dat laat ik hem dan uittekenen, week daarna heeft ie dan wel die tekenig af(vorige tattoo ook zo gedaan)
en dan afspraak maken
laatste aanpassing
ja klopt gaat ook niet zomaar. maar ff doornemen wat m`n idee is en dat laat ik hem dan uittekenen, week daarna heeft ie dan wel die tekenig af(vorige tattoo ook zo gedaan)
en dan afspraak maken
Als je een "echte" maori tattoo hebt dan zijn er voor af een aantal gesprekken wat over jezelf gaat, daar worden dingen gevraagd zodat die gene die hem zet een beeld van je heeft, na de hand van dat alles maakt hij speciaal een maori, je hebt er dan dus één wat iets van jou is, iets wat er over jezelf staat! (dit gebeurd dan ook meestal bij "echte" maori zetters, en niet zomaar een tattoo)
laatste aanpassing
jazeker die kerel heeft altijd in een tattoo shop gewerkt heeft nu gewoon een kamertje thuis een klein shopje thuis zeg maar
zo begon mijn oom ook
Nou ja...hij is begonnen in een shop, toen thuis zelf begonnen en nu al een tijdje een eigen shop
Ga binnenkort ook voor een tweede
Ga nu voor de naam van mijn zoontje...ben er alleen nog niet helemaal over uit waar ik m precies wil hebben

![[img width=301 height=302]http://img.photobucket.com/albums/v723/dennoxx/voetpfvoet.jpg[/img]](http://img.photobucket.com/albums/v723/dennoxx/voetpfvoet.jpg)