Die van "Verplaats uw muis naar rechtsboven op uw scherm"
en die vrouw die met die Audi A2 op commando van de navigatie de struiken inrijd
er zit iets moois in de lucht als ik die zie dan moet ik altijd ergens aan denken maar ja dat mag ik hier niet neer zetten
er zit iets moois in de lucht als ik die zie dan moet ik altijd ergens aan denken maar ja dat mag ik hier niet neer zetten
als je nieuwsgierig bent moet je dat lekker blijfen
Die van "Verplaats uw muis naar rechtsboven op uw scherm"
en die vrouw die met die Audi A2 op commando van de navigatie de struiken inrijd
DAN BEN IK DAT MAAR LEKKER GA NIET NAAR JOU LUISTEREN GEK
De paarse krokodil..."jaaaaaa..Daar staat ie
Tja... Ik had ook wel kunnen weten dat iemand zonder enige kennis van de Nederlandse taal niet ergens normaal op in kan gaan...
nee moet jij nodig zeggen met je wijfen naam
zit onder een leuke film of serie komt er weer zo een K*t Reclame aan wordt je niet echt vrolijk van
Heb ook ooit een pepsi reclame gezien waar een jongetje 2 blikjes Coca cola gebruikt als opstapje om zo bij het bovenste knopje van een soda automaat kan komen om zo een blikje Pepsi te krijgen.
Verplaats uw muis naar rechtsboven op uw scherm"
Die reclame van: Waar kom jij vandaan...? -uit de magnetron.
Je bent veels te krokant om uit de magnetron te komen
Volgens mij is die van mora ofzo.
Die van een robot die op een andere planeet komt en dat uitklapt tot een bar en dan staat er BIERTJE?? En dan maar wachte...
Die van een robot die op een andere planeet komt en dat uitklapt tot een bar en dan staat er BIERTJE?? En dan maar wachte..
Ooit een reclame gezien (weet me god niet waarvan) was vrij lang maar HI-LA-RISCH
vrouw rijdt met haar auto over een eend en die blijkt op sterven na dood, dus zij probeert dat beest af te maken om van zijn pijn af te helpen. Hoe dit alles gebeurt zal ik jullie besparen, simpelweg omdat het een stuk minder leuk lijkt als dat de reclame is.
Dan aan het einde van de film zit er een chauffeur een sjaggie te draaien en rijdt he over die vrouw heen, kijkt in zijn spiegel en ziet die dooie eend liggen.
Mensen die weten over welke ik het heb die zitten nu weer te grinniken achter hun pc want hij is echt super
Dat die man allemaal naalden in zijn lichaam heeft en uit het raam moet springen omdat dr brand is in huis die is echt grappig
Die reclame van: Waar kom jij vandaan...? -uit de magnetron.
Je bent veels te krokant om uit de magnetron te komen
Volgens mij is die van mora ofzo.
Ooit een reclame gezien (weet me god niet waarvan) was vrij lang maar HI-LA-RISCH
vrouw rijdt met haar auto over een eend en die blijkt op sterven na dood, dus zij probeert dat beest af te maken om van zijn pijn af te helpen. Hoe dit alles gebeurt zal ik jullie besparen, simpelweg omdat het een stuk minder leuk lijkt als dat de reclame is.
Dan aan het einde van de film zit er een chauffeur een sjaggie te draaien en rijdt he over die vrouw heen, kijkt in zijn spiegel en ziet die dooie eend liggen.
Mensen die weten over welke ik het heb die zitten nu weer te grinniken achter hun pc want hij is echt super
Die kerel die acupunctuur krijgt in een flat, vervolgens staat de flat in de fik en moet ie naar beneden springen op zo'n gigantische trampoline van de brandweer
Wij denken dat uw zoon tim thuis aandacht te kort komt.....
WIE?
Wij denken dat uw zoon tim thuis aandacht te kort komt.....
WIE?
zo een is er ook van 2 gasten die dan naar Rio gaan en in plaats van op het vliegveld hun busje in een winkel etalage parkeren die is ook wel vet
die nieuwe van fristy meesterlijk he trek die broek is omhoog vriend
Die van dat de ouders bij de lerares zijn.. en ze het over ene tim hebben.. en die vader dan zegt.. tim?
en die van euhm.. kippetje kippetje kippetje..
zij: hebben we gisteren nog gegeten
hij: ooh lekker met patat en appelmoes?
zij: jij altijd met je die patat en appelmoes zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie kleuter...
Dat die man allemaal naalden in zijn lichaam heeft en uit het raam moet springen omdat dr brand is in huis
Ik vind die nieuwe van MacDonalds wel leuk...
Een meisje??? hahaha en dat die vader dan zo van die echte meidendingen moet doen
"You are the sunshine in my life..."
en die van euhm.. kippetje kippetje kippetje..
zij: hebben we gisteren nog gegeten
hij: ooh lekker met patat en appelmoes?
zij: jij altijd met je die patat en appelmoes zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie kleuter...