| Betreft: | evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00 evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 18 februari 2006 om 22:00 |
Jeetje, toen ik de titel van dit topic las, dacht ik dat er een Thunderdome vs MoH feest zou komen!
ook ik had erg hoge verwachtingen van thunderdome 2005. het is me alleen qua geluid(volume) wat tegen gevallen, maar dat is tegenwoordig bijna overal het geval. over de aankleding valt inderdaad wel wat te melden. die van MoH is dan toch wel wat schraler dan TD. overigens was de aankleding van, mijn enige, MoH ook wel vet. die kooien die omhoog en omlaag gaan, op TD, zijn dan weer wel übervet. ik vraag me dan alleen af of dit elk jaar zo is? en hetzelfde geldt voor die überharde knallen van afgelopen jaar.(ik stond op dat moment net drinken te halen en werd helemaal gek, was echt vet)is ook dat ieder jaar of eenmalig?
in mijn omgeving loopt iedereen te mekkeren dat het een groot blunderdome was, maar ik heb me daar, dan toch als enige uit mijn omgeving, hartstikke goed vermaakt. mijn voorkeur gaat dan toch naar TD. jammer dat het maar eens per jaar georganiseerd(door wie trouwens?) wordt. maar dat moet het dan, in principe, wel spectaculairder maken.
TD heeft inderdaad veel vaker die harde knallen en die kooien. De eerste keer dat ze die gebruikte was op TD'99 in het Thialf. TD werd overigens afgelopen jaar grotendeels door Q-dance georganiseerd,maar is nog wel een concept van id-t.
TD werd overigens afgelopen jaar grotendeels door Q-dance georganiseerd,maar is nog wel een concept van id-t.
Masters Of Hardcore en Thunderdome zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken. Het enige wat ze gemeen hebben is dat het om Hardcore gaat.
Ik heb altijd veel respect voor MOH gehad totdat ze opeens de Hemkade verlieten en het groter gingen aanpakken. Vanaf dat moment is het "Show-onderdeel" mooier geworden maar de kwaliteit en uitstraling minder. Het is klein en underground begonnen, snoeihard geluid en gezellig, meer eenheid gevoel, compact. Hier is niks meer van terug te vinden.
Maar het kan wel: THUNDERDOME:
Groot begonnen met het final Exam feest in de Jaarbeurs in Utrecht 1992. Daarna echt begonnen met de naam THUNDERDOME in het Thialf Heerenveen 2 Oktober 1992. Vanaf dit punt vele massale feesten gegeven maar ook On Tour party's in ontelbaar veel discotheken en andere kleine lokaties. Of het nu groot of klein was, Thunderdome was altijd speciaal en apart. Echte Hardcore en een onbeschrijfbare sfeer en absoluut de broeiplek van het absolute "Gabbergevoel". Thunderdome heeft deze uitstraling en feeling nog steeds, zelfs 15 jaar naar dato...
Thunderdome was, Thunderdome is en Thunderdome blijft het absolute Hardcore Concept!
Jeetje, toen ik de titel van dit topic las, dacht ik dat er een Thunderdome vs MoH feest zou komen!
Thunderdome vs Masters of hardcore
Thunderdome 2005 had echt waardeloos geluid, maar... hopelijk is het de volgende keer beter. Want als je dat vergeleek met MOH in Dortmund of Qrime Time 2005 in heineken music hall, dan ging het geluid op TD nergens meer over!!!!
De sfeer vind ik op Thunderdome wel beter. Op masters hebben ze weer een betere line-up.