Partyflock

Forumonderwerp · 844469
1 volger · 4037x bekeken
Betreft: evenement: Thunderdome 2005, zaterdag 3 december 2005 om 21:00
evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 18 februari 2006 om 22:00

Artiest Darkvalley
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
welke feest vinden jullie beter?
Waarschuw beheerder
OMG :x

thunderdome natuurlijk..

Waarschuw beheerder
Jeetje, toen ik de titel van dit topic las, dacht ik dat er een Thunderdome vs MoH feest zou komen!
:D
Waarschuw beheerder
das dus duidelijk THUNDERDOME!!
MoH SuckS
Waarschuw beheerder
tja als het moet doe dan maar thunderdome, maar goed heb hoge ogen voor masters de 18e.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 11:49:
Jeetje, toen ik de titel van dit topic las, dacht ik dat er een Thunderdome vs MoH feest zou komen!

zoiets d8 ik ook al ja!
maar goed ik kan niet eerlijk oordelen, heb nooit een thunderdome meegemaakt tot mijn spijt :no:
moet maar eens verandering in komen, zo te zien is iedereen meer in voor ThunderDome...
Waarschuw beheerder
donateur
ben bij allebei nog niet geweest, maar ga nu masters of hardcore proberen...probeer ik de volgende keer thunderdome :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
okeej
Waarschuw beheerder
ook ik had erg hoge verwachtingen van thunderdome 2005. het is me alleen qua geluid(volume) wat tegen gevallen, maar dat is tegenwoordig bijna overal het geval. over de aankleding valt inderdaad wel wat te melden. die van MoH is dan toch wel wat schraler dan TD. overigens was de aankleding van, mijn enige, MoH ook wel vet. die kooien die omhoog en omlaag gaan, op TD, zijn dan weer wel übervet. ik vraag me dan alleen af of dit elk jaar zo is? en hetzelfde geldt voor die überharde knallen van afgelopen jaar.(ik stond op dat moment net drinken te halen en werd helemaal gek, was echt vet)is ook dat ieder jaar of eenmalig?
in mijn omgeving loopt iedereen te mekkeren dat het een groot blunderdome was, maar ik heb me daar, dan toch als enige uit mijn omgeving, hartstikke goed vermaakt. mijn voorkeur gaat dan toch naar TD. jammer dat het maar eens per jaar georganiseerd(door wie trouwens?) wordt. maar dat moet het dan, in principe, wel spectaculairder maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ]]=[[ardcore ]]V[[otherfucker op woensdag 1 februari 2006 om 23:52:
ook ik had erg hoge verwachtingen van thunderdome 2005. het is me alleen qua geluid(volume) wat tegen gevallen, maar dat is tegenwoordig bijna overal het geval. over de aankleding valt inderdaad wel wat te melden. die van MoH is dan toch wel wat schraler dan TD. overigens was de aankleding van, mijn enige, MoH ook wel vet. die kooien die omhoog en omlaag gaan, op TD, zijn dan weer wel übervet. ik vraag me dan alleen af of dit elk jaar zo is? en hetzelfde geldt voor die überharde knallen van afgelopen jaar.(ik stond op dat moment net drinken te halen en werd helemaal gek, was echt vet)is ook dat ieder jaar of eenmalig?
in mijn omgeving loopt iedereen te mekkeren dat het een groot blunderdome was, maar ik heb me daar, dan toch als enige uit mijn omgeving, hartstikke goed vermaakt. mijn voorkeur gaat dan toch naar TD. jammer dat het maar eens per jaar georganiseerd(door wie trouwens?) wordt. maar dat moet het dan, in principe, wel spectaculairder maken.

TD heeft inderdaad veel vaker die harde knallen en die kooien. De eerste keer dat ze die gebruikte was op TD'99 in het Thialf. TD werd overigens afgelopen jaar grotendeels door Q-dance georganiseerd,maar is nog wel een concept van id-t.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 10:07:
TD heeft inderdaad veel vaker die harde knallen en die kooien. De eerste keer dat ze die gebruikte was op TD'99 in het Thialf. TD werd overigens afgelopen jaar grotendeels door Q-dance georganiseerd,maar is nog wel een concept van id-t.

want die knallen daar werd ik echt helemaal para(in goed opzicht) van. dat zijn wel mooie extra's.:D
Waarschuw beheerder
Thunderdome :yes:

Al was TD 2005 wel heel erg slecht (N)

Waarschuw beheerder
Thunderdome! :yes:
Thunderdome 2004 en Thunderdome 2005 waren beter als beide edities Moh in Thialf, alleen Moh - The Underground Vendetta was beter als Thunderdome :kwijl: Dat was echt een superfeessie!

Waarschuw beheerder
donateur
Masters Of Hardcore en Thunderdome zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken. Het enige wat ze gemeen hebben is dat het om Hardcore gaat.

Ik heb altijd veel respect voor MOH gehad totdat ze opeens de Hemkade verlieten en het groter gingen aanpakken. Vanaf dat moment is het "Show-onderdeel" mooier geworden maar de kwaliteit en uitstraling minder. Het is klein en underground begonnen, snoeihard geluid en gezellig, meer eenheid gevoel, compact. Hier is niks meer van terug te vinden.

Maar het kan wel: THUNDERDOME:

Groot begonnen met het final Exam feest in de Jaarbeurs in Utrecht 1992. Daarna echt begonnen met de naam THUNDERDOME in het Thialf Heerenveen 2 Oktober 1992. Vanaf dit punt vele massale feesten gegeven maar ook On Tour party's in ontelbaar veel discotheken en andere kleine lokaties. Of het nu groot of klein was, Thunderdome was altijd speciaal en apart. Echte Hardcore en een onbeschrijfbare sfeer en absoluut de broeiplek van het absolute "Gabbergevoel". Thunderdome heeft deze uitstraling en feeling nog steeds, zelfs 15 jaar naar dato...

Thunderdome was, Thunderdome is en Thunderdome blijft het absolute Hardcore Concept!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 22:35:
Thunderdome was, Thunderdome is en Thunderdome blijft het absolute Hardcore Concept!

Daar ben ik het voor 100% met je eens! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 10:07:
TD werd overigens afgelopen jaar grotendeels door Q-dance georganiseerd,maar is nog wel een concept van id-t.

Dit wist ik niet, denk dat Q-dance de woorden van Duncan in daden heeft omgezet, omdat de aankleding en uitstraling nog steeds als een pure ID&T productie aanvoelt...

Voelt wel klote als ze het concept uit handen geven, gewoon het achterliggende gevoel zeg maar. Dan is het straks niks meer dan een naam waarbij de echte grondleggers (waar ik dus veel sympathie voor heb) niks meer mee te maken hebben!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zweer bij Nightmare :yes:
Waarschuw beheerder
Thunderdome ben ik drie keer geweest, altijd goed te doen (Y)

Masters ga ik dit jaar voor het eerst heen dus ik weet het niet
Waarschuw beheerder
donateur
beide feesten 1 x geweest en was allebei goed..
kga er volgende week zaterdag gewoon een vet feest van maken;) :D

Waarschuw beheerder
donateur
laatste thunderdome vond ik niet echt wat
en MOH is alweer een tijdje voor me geleden zo 3 jaar denk ik dus dus mij oordeel hoor je pas als ik volgende week MOH weer heb meegemaakt ;) :D
Waarschuw beheerder
Laatste TD was idd beetje tegenvaller,....

Laatste MOH was SSSSSSSSSSSSOOOOOOW DIK.......

Maar 1 van de beste feesten was denk ik wel DOMINATOR.....

Maar ja, dan krijg je weer da gezeik welke stage het vetste was..... :vaag:

Moeilijke topics ammal ook..... haha

Waarschuw beheerder
Heeft allebei naam gemaakt. MOH trekt idd wat meer wazipubliek, maar dat zit er nu ook aan te komen voor TD, nu ze zich volledig gaan storten op mainstream. Eerder neigde TD nog wat meer naar industrial.

Toch ga ik voor TD, MOH heeft mij te vaak teleurgesteld, 2 x in thialf, 2 x kut. De laatste TD kon idd ook wat harder.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 22:35:
Masters Of Hardcore en Thunderdome zijn eigenlijk niet met elkaar te vergelijken. Het enige wat ze gemeen hebben is dat het om Hardcore gaat.

Ik heb altijd veel respect voor MOH gehad totdat ze opeens de Hemkade verlieten en het groter gingen aanpakken. Vanaf dat moment is het "Show-onderdeel" mooier geworden maar de kwaliteit en uitstraling minder. Het is klein en underground begonnen, snoeihard geluid en gezellig, meer eenheid gevoel, compact. Hier is niks meer van terug te vinden.

Maar het kan wel: THUNDERDOME:

Groot begonnen met het final Exam feest in de Jaarbeurs in Utrecht 1992. Daarna echt begonnen met de naam THUNDERDOME in het Thialf Heerenveen 2 Oktober 1992. Vanaf dit punt vele massale feesten gegeven maar ook On Tour party's in ontelbaar veel discotheken en andere kleine lokaties. Of het nu groot of klein was, Thunderdome was altijd speciaal en apart. Echte Hardcore en een onbeschrijfbare sfeer en absoluut de broeiplek van het absolute "Gabbergevoel". Thunderdome heeft deze uitstraling en feeling nog steeds, zelfs 15 jaar naar dato...

Hier kan ik me ook zeer in vinden...
Waarschuw beheerder
ik ben zelf 18. ik vond thunderdome vetter als moh is dormundt. maar ook het vinden. we hebben toen zelf een taxi gehuurd en we hebben een uur liggen te zoeken waar het was. stond slecht aangegeven.

Waarschuw beheerder
Thunderdome .. is leuk en MOH is leuk 2 apparte feesten soms is kwa geluid of sfeer Thunderdome beter.

Want toen masters in de thialf was, wat een rot geluid daar.

allebei 2 apparte feesten met een eigen sfeer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 11:57:
Eerder neigde TD nog wat meer naar industrial.

zo mooi zijn geweest:) (vind ik dan)

ben 2 keer naar thunderdome geweest, 2 keer geweldig:D volgende keer 1e keer masters, eens kijken wat dat wordt. line-up is iig goed:)
Waarschuw beheerder
ik vindt thunderdome toch better geworden!

vroeger was ut veelste happy vergeleken met rave the city

maar nu vindt ik thunderdome feesten better dan moh sorry aod maja op thunderdome lopen toch lievere mensen en bettere muziek vindt ik dan he
Waarschuw beheerder
dit wordt pas mijn eerste MOH omdat er eindelijk ook industrial(/darkcore) aan het stijlen-scala is toegevoegd, dus ik zal er over een week antwoord op kunnen geven ;P

thunderdome vond ik ondanks het magere geluidsvolume een geslaagde avond, maar dit vooral met dank aan Daisy, Tieum en t meest Partyraiser, die overigens wel had moeten afsluiten, maar goed das mijn mening... :jaja:

tot mijn grote verbazing opende Endymion trouwens ubervet, maar helaas was de eerste plaat veruit de vetste (de rest was weer commerciele bagger megahardtrance)

ben blij dat ze op masters de boel verdelen over 3 zalen

nou maar hopen dat ze de industrial niet in zo'n afgelegen kippehok van 4 bij 3 douwen

voor de rest... VET VEEL ZIN IN :bounce::speed:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
owkeej
Artiest {SHOWLIST artist 61829, 82990, 66584}
Waarschuw beheerder
Thunderdome natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 11:49:

Dat dacht ik ook:( Maar helaas:9
Maarre als we het er toch over hebben. Iemand een idee voor de perfecte locatie in Nederland:D

Thunderdome vs Masters of hardcore:kwijl:
Waarschuw beheerder
Brabanthallen

of Jaarbeurs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberPinda4Life op dinsdag 14 februari 2006 om 13:11:
Thunderdome vs Masters of hardcore

Dan liever ... Mindcontroller vs Ghosttown:kwijl:
Waarschuw beheerder
Maare k vind het beide goede feesten :) Thunderdome EN Masters
Waarschuw beheerder
Als ik naar de afgelopen keren kijk vond ik moh in Dortmund tog een stuk beter dan TD 2005:9
Waarschuw beheerder
Zowieso was Thunderdome 2004 een bruut feest. Geluid was matig maar die grote schermen waar ze die rampen op afspeelden heb ik toch flink staan te trippen. Zag er dik parra uit. Verder waren die knallen en de kooien ook wel bruut. Thunderdome 2005 had echt waardeloos geluid, maar... hopelijk is het de volgende keer beter. Want als je dat vergeleek met MOH in Dortmund of Qrime Time 2005 in heineken music hall, dan ging het geluid op TD nergens meer over!!!!
De sfeer vind ik op Thunderdome wel beter. Op masters hebben ze weer een betere line-up.
Moeilijk kiezen.

Ga dan toch voor Thunderdome in de hoop dat ze dit jaar beter geluid hebben!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
owkeej
Waarschuw beheerder
Ben nu 2 keer naar MOH geweest, en 1 keer Thunderdome. Thunderdome waar ik heen ben geweest vond ik persoonlijk waardeloos :nocheer:

Dus op dit moment ga ik toch voor MOH :D

Wie weet ooit nog een 2e keer Thunderdome voor mij, maar voorlopig niet!
Waarschuw beheerder
Vind dat alleen moh in de Jaarbeurs zich een klein beetje kon melden met de Grootste naam die de hardcore OOIT gekent heeft!

Wil je een droomfeest weten?..

Hellraiser vs Thunderdome vs Pandemonium
In de Sporthallen Zuid te Amsterdam :9

Neej kan niet is een droom...
Hellraiser vs Thunderdome is al geweest in 95..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **sNijDeR** op dinsdag 14 februari 2006 om 22:19:
Thunderdome 2005 had echt waardeloos geluid, maar... hopelijk is het de volgende keer beter. Want als je dat vergeleek met MOH in Dortmund of Qrime Time 2005 in heineken music hall, dan ging het geluid op TD nergens meer over!!!!
De sfeer vind ik op Thunderdome wel beter. Op masters hebben ze weer een betere line-up.

Geluid viel echt wel mee hoor, moet gewoon niet achteraan gaan staan :p En vergelijken met moh dortmund is sowieso bullshit, want in duitsland gelden andere geluidslimieten en HMH is gewoon gebouwd voor goed geluid/akoustiek.

Verschil in line up heeft ook te maken met persoonlijke smaak, TD geeft naar mijn id meer kans aan alternatieve stromingen en minder aan mainstream (Y)

Sfeer is duidelijk :yes: MOH heeft gewoon klote publiek (ff generaliseren :P )
Waarschuw beheerder
donateur
duidelijk TD!!!!
Waarschuw beheerder
Vond dit jaar td 2005 egt tegenvallen, ik hoop toch dat masters beter word!! maar veel bekende en lekker dichtbij dus zal helemaal goed komme!!!
Dus voor mijn geen van Beide tot nu toe!

Waarschuw beheerder
MOH
Waarschuw beheerder
DOMINATOR

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja zit effe dominator foto's van vorig jaar te kijken echt vet!!

Waarschuw beheerder
Tot nu toe Thunderdome..
En MOH krijgt zaterdag een herkansing.. Hoop dat t wat wordt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dion M op dinsdag 14 februari 2006 om 15:03:
Dan liever ... Mindcontroller vs Ghosttown

pandemonium vs mindcontroller

zullen ze nooit doen want dan komt er nooit meer iemand op mindcontroller