Partyflock

Forumonderwerp · 844083
Waarschuw beheerder
Pffff waarschijnlijk is het vechten tegen de bierkaai, dit topic, maar ik wil het toch echt even kwijt.

Al sinds ik hier lid ben verbaas ik me erover hoe makkelijk mensen soms dingen kunnen neergooien op Internet. En hoe groter deze community wordt, hoe minder wederzijds respect er is lijkt wel. Wat me vooral keer op keer weer verbaast zijn de opmerkingen die vaak onder foto's gegeven worden. Er hoeft maar iemand een puistje, littekentje of een paar kilo's overgewicht te hebben en hoppa, half PF vindt het nodig daar zijn of haar ongezouten mening over te geven.

Echt, ik lees de meest bizarre opmerkingen soms. Een man die een beetje breed is zit aan de anabolen en is vast impotent, een vrouw met dikke lippenm heeft vast siliconen laten inspuiten en als je dik bent dan zit je teveel bij de McDonalds. %)

Sorry hoor, maar DOE EVEN NORMAAL zeg! :D

Ik weet dat we in een uiterlijkgerichte maatschappij leven en ik zeg eerlijk, ik denk soms ook wel eens "nou nou..." als ik een bepaalde foto zie. Maar mij is altijd geleerd niet alles wat je denkt ook direct te zeggen. Vrijheid van meningsuiting is prima, maar je hebt ook nog zoiets als respect voor je medemens lijkt me. Iemand die dik is loopt al vaak genoeg tegen vooroordelen en problemen aan hoor, wat heeft het voor nut zo iemand dan ook nog negatief commentaar te geven onder een leuke uitgaansfoto?

Ik bedoel, draai het eens om...Hoe zou je het zelf vinden als jij een hele berg rotcommentaar onder je eigen foto leest? Als je zelf iets hebt waar je onzeker over bent, acne ofzo, en je ziet dan het rotcommentaar onder andermans foto die ook wat pukkels heeft?

Tja, ik denk misschien tevergeefs nog altijd dat ik de wereld kan verbeteren, het zal ook wel een utopie zijn, maar als er al één iemand is die nu even aan het denken gezet wordt en een volgende keer zijn/haar grote waffel eens een keer dichthoudt en gewoon iets DENKT i.p.v. het met de rest van de wereld te moeten delen...dan blijf ik erin geloven dat het echt wel kan, een betere wereld.

De maatschappij, dat ben jij tenslotte. :)

Ben wel benieuwd of er mensen zijn die zich aangesproken voelen, die me wellicht kunnen uitleggen waarom ze altijd zoveel commentaar op anderen hebben. Een soort compenstaie voor je eigen onzekerheid ofzo? leg eens uit dan...:)

(k)
Waarschuw beheerder
oke
Ik ga dat niet lezen.. ben net me bed uit

Waarschuw beheerder
als je niet tegen commentaar kan moet je niet op de foto gaan voor een of andere partysite. zo is t HELAAS nou eenmaal
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schobbejakker op woensdag 25 januari 2006 om 09:20:
oke

:/ zeg dan niks kneus
Waarschuw beheerder
donateur
Ook goeiemorgen (Y)

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 09:19:
Een soort compenstaie voor je eigen onzekerheid ofzo?

Ik denk in 99,99% van de gevallen ja (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schobbejakker op woensdag 25 januari 2006 om 09:20:
oke

Jij geeft nu zo goed weer wat ik met mijn topic bedoel...:D

What's the use om dat mede te delen? Je impliceert dus dat ik teveel tekst schrijf...nou prima, denk dat dan fijn en bespaar jezelf zo'n reply. Niemand heeft er namelijk iets aan. Snappie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 09:22:
als je niet tegen commentaar kan moet je niet op de foto gaan voor een of andere partysite. zo is t HELAAS nou eenmaallaatste aanpassing 25 januari 2006 09:22

Alsof iedereen er bewust voor kiest om op de foto te gaan. Soms zie je mensen die heerlijk in de muziek staan op te gaan en die worden dan geknipt. Hoppaaa een hele discussie over zweetplekken, een te dikke buik opf een lelijke tattoo volgt er dan op.

En al kies je er bewust voor om op een foto te gaan, vraag je dan ook bewust om afgezeken te worden?

Dan kun je toch ook net zo goed niet meer de straat op gaan?

Ik snap die redenatie gewoon totaal niet, nooit gedaan ook.
Waarschuw beheerder
Sorry jack :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zeg dan niks kneus

och ik heb daar zin in.

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 09:23:
Jij geeft nu zo goed weer wat ik met mijn topic bedoel...

What's the use om dat mede te delen? Je impliceert dus dat ik teveel tekst schrijf...nou prima, denk dat dan fijn en bespaar jezelf zo'n reply. Niemand heeft er namelijk iets aan. Snappie?

Ja, daarom schreef ik t ook
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je het goed gezegd hebt, maar ik denk dat het hier geen reet helpt.

Zelf ga ik bijna nooit naar feestjes, maar als ik eens ga ga ik niet op de foto en al zeker niet op Partyflock.
Juist omdat ik geen zin heb om afgezeken te worden :no:
Omdat ik best wel onzeker ben over mijn uiterlijk doordat ik de laatste tijd flink ben aangekomen.

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap wat je bedoelt...
zeker uiterlijk gerichte opmerkingen zijn erg makkelijk temaken en 9 van de 10 x onder de gordel.

En meestal zijn het dan ook weer degenen die er zelf wel goed uitzien...lijkt wel een statement op dat moment van "kijk naar mij, zo hoort het "
erg simpel idd
Waarschuw beheerder
Is er een samenvatting?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramona (L) Chanella op woensdag 25 januari 2006 om 09:27:

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michael__ op woensdag 25 januari 2006 om 09:30:
Is er een samenvatting?

ja...

dat niet iedereen mekaar af moet zeiken en al helemaal niet op uiterlijk (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schobbejakker op woensdag 25 januari 2006 om 09:26:
Uitspraak van Nikki25 op woensdag 25 januari 2006 om 09:22:
zeg dan niks kneus

och ik heb daar zin in.

Uitspraak van wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 09:23:
Jij geeft nu zo goed weer wat ik met mijn topic bedoel...

Ja, daarom schreef ik t ook

Ga dan naar www.kansloozz.nl , daar zit je tenslotte beter, daar word jou mening gerespecteerd zoals je hem uit
Waarschuw beheerder
Goedemorgen,

Ik zie dat de moraalridder ( ;) ) van PF weer een statement probeert te maken hier :D (y)

Ieder normaal denkend persoon moet het hier natuurlijk mee eens zijn. Natuurlijk mag je iemand niet op zijn uiterlijk beoordelen maar helaas gebeurt dat wel altijd omdat dat toch vaak je eerste indruk is.

Toch moet ik ook zeggen dat er ook genoeg complimentjes worden gegeven :yes:
Waarschuw beheerder

Zelf ga ik bijna nooit naar feestjes, maar als ik eens ga ga ik niet op de foto en al zeker niet op Partyflock.
Juist omdat ik geen zin heb om afgezeken te worden
Omdat ik best wel onzeker ben over mijn uiterlijk doordat ik de laatste tijd flink ben aangekomen.

Kijk, dat is dus precies wat ik bedoel. En dat vind ik ontzettend jammer.

Je hoeft echt niet zo heel veel empathisch vermogen te hebben om je te kunnen realiseren dat bepaalde opmerkingen hard kunnen aankomen.

Het is toch gewoon al kloote genoeg DAT je onzeker bent, laat staan als je dan ook nog eens bepaalde dingen moet gaan laten?

Vind dat echt jammer voor je :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 09:27:
ik snap wat je bedoelt...
zeker uiterlijk gerichte opmerkingen zijn erg makkelijk temaken en 9 van de 10 x onder de gordel.

En meestal zijn het dan ook weer degenen die er zelf wel goed uitzien...lijkt wel een statement op dat moment van "kijk naar mij, zo hoort het "
erg simpel idd

Tja, wat is "er goed uitzien"? Schoonheid is ook maar ene relatief begrip hoor. Ik hou ook niet zo van mannen in leren tangaslips :D, maar als zij zich er lekker in voelen wie ben ik dan om mijn mening daar en plain publique over te moeten geven?
Waarschuw beheerder
Mensen moet LEREn eerst te gan nadenken vorodat ze iets zeggen :yes:

dat zou een hoop onnodig verdriet en ruzie besparen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op woensdag 25 januari 2006 om 09:30:
Is er een samenvatting?

%) Kolere gast, wat is dat toch hier met die leesfobie op Flock?

Het zijn slechts een paar alinea's hoor, voor mijn doen al redelijk beknopt.

Als dat al teveel moeite is vraag ik me af of je wel eens verder zult komen dan de Donald Duck :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 09:36:
Het zijn slechts een paar alinea's hoor, voor mijn doen al redelijk beknopt.

Je hebt iig zelfkennis :9
Waarschuw beheerder
donateur
Eindelijk, weer eens een topic wat weer eens flock-waardig is(Y)
Ik deel U mening...:D

Waarschuw beheerder
Ach ja, je kunt je ook druk maken over belangrijke dingen. Wat kan het jou boeien wat iemand over iemand anders zegt. het gaat (vaak) niet eens over jou.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 25 januari 2006 om 09:35:
Mensen moet LEREn eerst te gan nadenken vorodat ze iets zeggen

dat zou een hoop onnodig verdriet en ruzie besparen

Maar goed dat is ook een opgave die voor de meeste mensen niet te doen is :frusty:

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 09:36:
de Donald Duck

Wat is er mis met de Donald Duck :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaakie :bier: op woensdag 25 januari 2006 om 09:32:
Goedemorgen,

Ik zie dat de moraalridder ( ) van PF weer een statement probeert te maken hier

Goedemorgen Spaak :D

Tja, het was alweer even geleden maar een vos verliest nooit zn streken he? :P

En ik zie mezelf echt niet als moraalridder hoor. Ook ik denk vaak genoeg dingen over mensen en ook ik denk wel eens onaardige dingen. Maar ik realiseer me wel dat ik die mensen niet ken en dat we uiteindelijk ook maar allemaal mensen zijn....en daarnaast realiseer ik me ook wat al die negativiteit met mensen kan doen.

Ik heb eeuwen geleden ooit eens een tv-programma gezien. Daarin zat een jongen tegen wie ook altijd opmerkingen gemaakt werden over zn gewicht. Toen hij daarna vertelde hoe een wandelaar hem vond toen 'ie zichzelf net verhangen had aan een boom in het bos besloot ik NOOIT meer zomaar dingen te zeggen zonder eerst na te denken.

Denk dat veel mensen zich niet realiseren wat zulke opmerkingen kunnen doen. Niet perse onder je eigen foto, maar iemand die toch al onzeker is over bijv. een slecht gebit of een scheve neus, raakt alleen maar onzekerder als 'ie onder een nagenoeg perfecte foto van een ander iets ziet staan als "nou nou, die mag d'r tanden wel eens poetsen".

Ik noem maar iets.
Waarschuw beheerder
donateur
als je niet tegen commentaar kan moet je niet op de foto gaan voor een of andere partysite. zo is t HELAAS nou eenmaal

En daar maak je een cruciale denkfout (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 09:38:
Ach ja, je kunt je ook druk maken over belangrijke dingen. Wat kan het jou boeien wat iemand over iemand anders zegt. het gaat (vaak) niet eens over jou.

%) Draait de wereld alleen om mij dan?

Sorry maar ik maak me WEL druk ja. Ik wil niet voor niets de hulpverlenerskant op lijkt me he? ;)

Zou een mooie wereld zijn zeg, als we alleen nog maar aan onszelf zouden denken.

Misschien dat dit voor jou niet belangrijk is, voor mij is het dat wel. Ieder z'n ding, toch? :)

Waarschuw beheerder
Sorry maar ik maak me WEL druk ja. Ik wil niet voor niets de hulpverlenerskant op lijkt me he?

Zou een mooie wereld zijn zeg, als we alleen nog maar aan onszelf zouden denken.

denk aan je hart.....

Ik zeg niet dat je je helemaal niet druk moet maken, maar dat je je over belangrijke dingen druk moet maken. JE zult zien dat de kwaliteit van je lever er echt op vooruit gaat als je bepaalde onbelangrijke dingen gewoon los laat (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

:jaja:

Uitspraak van medicman op woensdag 25 januari 2006 om 09:40:
Uitspraak van Nikki25 op woensdag 25 januari 2006 om 09:22:

En daar maak je een cruciale denkfout :flower:

(y)

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 09:25:
Alsof iedereen er bewust voor kiest om op de foto te gaan

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op woensdag 25 januari 2006 om 09:37:
Ik deel U mening...

Nobel. (Y).

Je hebt wel gelijk hoor, WJ. Afzeiken op basis van het uiterlijk is sowieso lame. Afzeiken in het algemeen gebeurd op zoveel fora, dat weet je van tevoren. Meestal is dat ook puur inhoudelijk gebash. Ligt natuurlijk ook aan het betreffende forum. Als het uiterlijk afgezeken wordt, is het al snel persoonlijk bedoeld en dat trekt men zich logischerwijs ook veel sneller aan.

Maargoed, internet blijft relatief anoniem en afzeiken is dan wel erg makkelijk, terwijl men IRL waarschijnlijk geen woord zal uitkramen. Keerzijde van de medaille.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 09:45:
denk an je hart.....

Ik zeg niet dat je je helemaal niet druk moet maken, maar dat je je over belangrijke dingen druk moet maken. JE zult zien dat de kwaliteit van je lever er echt op vooruit gaat als je bepaalde onbelangrijke dingen gewoon los laat

:D Je ergens druk om maken wil niet zeggen dat je helemaal als een trillend wrak op je stoeltje zit en niet meer kunt eten hoor :D

Voor mij zijn zulke dingen van wezenlijk belang ja. het gaat over de manier waarop mensen met elkaar omgaan. We leven in een maatschappij vol met mensen. Het is gewoon iets dat aan de orde van de dag is.

Ik heb niet de illusie dat ik bergen kan verzetten hoor, maar soms doet het gewoon even goed iets eruit te gooien :)

Waarschuw beheerder
Ik snap je punt, ik denk dat het ook vooral met kuddegedrag te maken heeft.
Zodra er iemand een denigrerende opmerking plaatst onder een foto is het voor andere misschien 'stoer' om bepaalde mensen af te zeiken ofzo.

Verder denk ik dat het in zekere mate ook te wijten is aan de toon die op partyflock is gezet, als het vanaf het begin niet zou worden getolereerd door de moderators, zou het wellicht anders zijn geweest, zonder overigens de moderators aan te willen vallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Alsof ik er op zit te wachten dat ik de ene kut opmerking na de andere naar me hoofd krijg als ik hier op Pf op een foto sta. Mij zal het echt een rotzorg zijn, maar kan me voorstellen dat iemand die niet zo sterk in zijn schoenen staat het er moeilijk mee heeft :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 09:40:
Goedemorgen Spaak

Tja, het was alweer even geleden maar een vos verliest nooit zn streken he?

En ik zie mezelf echt niet als moraalridder hoor. Ook ik denk vaak genoeg dingen over mensen en ook ik denk wel eens onaardige dingen. Maar ik realiseer me wel dat ik die mensen niet ken en dat we uiteindelijk ook maar allemaal mensen zijn....en daarnaast realiseer ik me ook wat al die negativiteit met mensen kan doen.

;)

Dat van moraalridder is ook meer als pesterijtje wat je ook begrijpt (y)

Oké, dit klinkt misschien een beetje als meeloperij met WJ maar ik heb op de basisschool iemand in de klas gehad die door iedereen gepest werd en tegenwoordig nog steeds denk ik zo. De laatste paar jaren kom ik hem regelmatig tegen op het voetbalveld en maak ik regelmatig een praatje met hem, qua uiterlijk is hij er niet beter op geworden moet ik zeggen maar, zoals jij ook al zegt, het is en blijft een mens :yes:
Verder zijn echt heel veel mensen onzeker en dat alleen maar doordat andere (de maatschappij) zich daarover openlijk en te hard over uitlaten. Tsja en vele daarvan trekken zich dat teveel aan en komen daardoor nog erger in een put!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op woensdag 25 januari 2006 om 09:47:
sof ik er op zit te wachten dat ik de ene kut opmerking na de andere naar me hoofd krijg als ik hier op Pf op een foto sta. Mij zal het echt een rotzorg zijn, maar kan me voorstellen dat iemand die niet zo sterk in zijn schoenen staat het er moeilijk mee heeft

:)

Ik zit hier zelf al heel lang en heb niet heel vaak negatief commentaar onder m'n foto's staan gelukkig. Maar ook ik heb m'n onzekerheden en ik kan me behoorlijk klote voelen als ik soms iets onder andere foto's zie staan.

Zo slik ik nu medicatie tegen acne waar ik spontaan last van kreeg. Ik keek wel uit om op de foto te gaan als ik zo'n aanval had. Maar andere mensen worden wel eens gekiekt en als ik dan bij iemand die welgeteld 1 pukkel op z'n hoofd heeft iets lees als "gatverdamme wat smerig" dan steekt dat wel even ja. Ik noem maar ene voorbeeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op woensdag 25 januari 2006 om 09:40:

En daar maak je een cruciale denkfout

(N)

Mensen willen alleen maar leuke reacties horen, maar als ze iets negatiefs horen dan gaan ze in en hoekje zitten huilen :frusty:

je moet wel tegen kritiek kunnen hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt op zich wel gelijk Jack, dat mensen meer moeten nadenken voor ze hun waffel opentrekken, maak me daar zelf maar al te vaak schuldig aan en ik richt er idd vaak n hoop onbedoelde schade mee aan..

Aan de andere kant ben ik echter een iets andere mening toegedaan... Mij persoonlijk kan het echt geen ruk schelen wat iemand over mn uiterlijk zegt, ik ben er tevreden mee en de rest kan t dak op... Dus als ik n comment zou lezen onder mn foto van 'wat een anorexia-typje zeg' ga ik hard lachen of zie t niet eens... T zijn mensen die mij niet kennen, ik ken hen niet en kan me er dus ook niet om spannen...

Wellicht zouden mensen die zich aangesproken voelen iets minder lange tenen kunnen proberen te kweken? Serieuze vraag hoor, geen afzeikopmerking! Gaat er bij mij niet zo goed in dat je helemaal over de rel gaat over iets wat n onbekende tegen of over je zegt.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 09:47:
Verder denk ik dat het in zekere mate ook te wijten is aan de toon die op partyflock is gezet, als het vanaf het begin niet zou worden getolereerd door de moderators, zou het wellicht anders zijn geweest, zonder overigens de moderators aan te willen vallen.

Ben ik het deels wel mee eens ja. Al doen we wel heel erg hun best om zoveel mogelijk weg te halen hoor, maar het is zo groot geworden hier dat het haast ondoenlijk is geworden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op woensdag 25 januari 2006 om 09:53:
Wellicht zouden mensen die zich aangesproken voelen iets minder lange tenen kunnen proberen te kweken? Serieuze vraag hoor, geen afzeikopmerking! Gaat er bij mij niet zo goed in dat je helemaal over de rel gaat over iets wat n onbekende tegen of over je zegt.....

Het is geen kwestie van helemaal over de rel gaan...

Maar jij noemt nu het voorbeeld van "anorexia-typje"...dat is niet zomaar even iets Tinkie. je zal het maar hebben, of je zal maar heel erg mager zijn en niet aan kunnen komen en daar heel erg mee zitten.

Misschien dat jij, omdat je iets ouder bent, beter kunt relativeren. dat kan ik godzijdank ook tegenmwoordig.

Maaar als je bijv. pas 15 bent ofzo...of je bent gewoon heel erg onzeker over jezelf....dan kan het gewoon vervelend zijn.

Niet iedereen heeft hetzelfde draagvlak. :)
Waarschuw beheerder
als het vanaf het begin niet zou worden getolereerd door de moderators, zou het wellicht anders zijn geweest, zonder overigens de moderators aan te willen vallen.

Watttttt?

Dus volgens jou zou niemane en eigen mening moegen hebben?

Als ik Jaq een enge draak vind zou ik dat niet mogen zeggen :|
Je zou alleen mogen zeggen :O oohhh wat een lekekr geil ding

:frusty: 2 sad 4 words

Waarschuw beheerder
lekker boeiend wat mensen voor reactie geven op je foto, ik weet toch wel dat ik mooier, slimmer, beter, enz enz ben dan de meeste hier :O O:)

gewoon nix van al die ketsers aantrekken (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 25 januari 2006 om 09:51:
Mensen willen alleen maar leuke reacties horen, maar als ze iets negatiefs horen dan gaan ze in en hoekje zitten huilen

je moet wel tegen kritiek kunnen hoor

Tussen kritiek en iemand afzeiken zit een wereld van verschil (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar jij noemt nu het voorbeeld van "anorexia-typje"...dat is niet zomaar even iets Tinkie. je zal het maar hebben, of je zal maar heel erg mager zijn en niet aan kunnen komen en daar heel erg mee zitten

Lieverd, ik krijg dit geregeld naar mn hoofd geslingerd ;) Daarom nam ik m ook als voorbeeld ;)
Ik ben heel mager en kom idd niet aan, maar als dan n onbekende zegt: huh, die zal wel anorexia hebben denk ik bij mezelf: ja, kut he, dat jij niet alles kan eten wat je wilt... :devil: Mensen die beter moeten weten weten ook beter...

Misschien dat jij, omdat je iets ouder bent, beter kunt relativeren. dat kan ik godzijdank ook tegenmwoordig.

Zou dat t zijn? :/ Of zou t door al die therapieen komen? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 25 januari 2006 om 09:56:
Watttttt?

Dus volgens jou zou niemane en eigen mening moegen hebben?

Als ik Jaq een enge draak vind zou ik dat niet mogen zeggen
Je zou alleen mogen zeggen oohhh wat een lekekr geil ding

2 sad 4 words

wat heeft dat met eigen mening te maken?

het is gewoon triest dat bepaalde mensen het noodzakelijk vinden om beledigende dingen onder foto's te zetten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 25 januari 2006 om 09:56:
Als ik Jaq een enge draak vind zou ik dat niet mogen zeggen
Je zou alleen mogen zeggen oohhh wat een lekekr geil ding

Nee. Je hoeft helemaal niks te zeggen. Dat zou beter zijn. :)

Complimentjes geven is heel wat anders dan iemand de grond instampen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ach het is lekker makkelijk he, schelden via internet.
Kan je zeggen en stoer doen wat je wilt, toch niemand die je letterlijk terug kan pakken :/

Waarschuw beheerder
Niet alleen onder foto's trouwens...

las gisteren een topic waarin een jongen z'n ex-vriendinnetje terug wilde en vroeg hoe hij dat het beste aan kon pakken.

Meteen van die reacties dat hij beter voor de trein kon springen enzo... echt triest! :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 10:04:
Meteen van die reacties dat hij beter voor de trein kon springen enzo...

Hij wilde zijn leven toch weer op de rails krijgen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op woensdag 25 januari 2006 om 09:59:
Tussen kritiek en iemand afzeiken zit een wereld van verschil

jij bedoelt feedback en kritiek denk ik ;)
Zit idd een wereld van verschil.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 09:59:
het is gewoon triest dat bepaalde mensen het noodzakelijk vinden om beledigende dingen onder foto's te zetten.

De lijn tussen beledigend en commentaar is groot.
Als iemadn oevr mij zegt dat ik er niet uitzie met zo kort haar dan zie ik dat niet als beledigend, maar ook geen compliment ;)

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 10:00:
Nee. Je hoeft helemaal niks te zeggen. Dat zou beter zijn.

Complimentjes geven is heel wat anders dan iemand de grond instampen.

Dus ik zou alleen wat mogen zeggen als het een compliment is?
IEDEREEN weet als hij/zij op de foto gaat bij een pf fotograaf dat er dan gereageert kan worden door derden zowel positief als negatief.
En helaas is het nou eenmaal zo hier op PF dat het stoer B) is om iemand af te zeiken :x (zijn overigens zelf vrij onzekere personen).

Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 10:00:
Je hoeft helemaal niks te zeggen. Dat zou beter zijn.

Dan zou het een optie zijn als je zelf op de foto staat en dat er dan een optie is dat de mensen er wel of niet op kunnen reageren.

Waarschuw beheerder
Meteen van die reacties dat hij beter voor de trein kon springen enzo... echt triest!

Maar de meeste topics zijn zoooooo dom. Dan moet ik die mensen wel met de grond gelijk maken. Het is m.i. ook iets anders dan iemand afrekenen op zijn/haar uiterlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 10:04:
Niet alleen onder foto's trouwens...

las gisteren een topic waarin een jongen z'n ex-vriendinnetje terug wilde en vroeg hoe hij dat het beste aan kon pakken.

Meteen van die reacties dat hij beter voor de trein kon springen enzo... echt triest!

Inderdaad ja. Zulke opmerkingen snap ik ook echt niet. Zag het van de week ook in een topic over jehova's. Terwijl daar notabene mensne op PF vertellen dat ze zelf in die wereld zijn opgegroeid en dat zulke opmerkingen als "ik zou 'm met zn kop tegen de deur aan beuken, stomme debielen" flink hard aan kunnen komen.

Maar veel mensen lezen niet eens. Nemen de moeite niet zioch ergens in te verdiepen, laat staan een andere kant te begrijpen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 25 januari 2006 om 10:08:
En helaas is het nou eenmaal zo hier op PF dat het stoer is om iemand af te zeiken (zijn overigens zelf vrij onzekere personen).

Is dat zo ja? Dus daar moet ik me dan maar aan coformeren? Sorry maar dat is niet het PF dat ik ken van lang geleden en het is ook niet het PF dat ik wil kennen. Ik doe er niet aan mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 10:10:
Terwijl daar notabene mensne op PF vertellen dat ze zelf in die wereld zijn opgegroeid en dat zulke opmerkingen als "ik zou 'm met zn kop tegen de deur aan beuken, stomme debielen" flink hard aan kunnen komen.

Tja, het is maar wat je serieus neemt en waar je waarde aan hecht.

Nemen de moeite niet zioch ergens in te verdiepen,

Klopt, want als ze zich zouden verdiepen, dan zouden ze ook geen Jehova-topic op Partyflock aanmaken.

Komt allemaal van twee kanten. Pure wisselwerking.
Dom topic <> Dom commentaar.
Serieus topic met goede argumenten en gespreksstof <> Goede inhoudelijke antwoorden. (Zie dit topic)

Waarschuw beheerder
wil ik toch onderscheid maken. volgens van Dale;
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

Een forum is gemaakt om te discussiëren. Een foto is gemaakt om te bekijken. In hoeverre PF-ers deskundig zijn laat ik even buiten beschouwing ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Poeh, nou ik vat je punt wel WJ. En inderdaad ben ik het met je stelling eens. Het is niet nodig om altijd maar wat (beledigends) te gaan roepen. Maar ja, het blijft internet en het is inderdaad vrij makkelijk om vanachter je beeldscherm je zelfvertrouwen wat op te krikken d.m.v. het afzeiken van andere mensen. Ik sta ook weleens een beetje onflateus op partyfoto' s, maar ja...relativeren dan maar. Tis maar een plaatje. Dat dat verhaal anders word als je al worstelt met je uiterlijk of een huidprobleem/overgewicht etc..

Anderzijds, het voorval met de jongen en de trein, waarover werd gesproken.... Dit blijft een dance-gerelateerde site. Ik voel me ook niet bepaald aangetrokken tot het neerkwakken van allerlei serieuze problemen op PF. Daar heb je bijvoorbeeld het VIVA forum voor. Verwacht hier niet al te veel onderbouwde, serieuze en begripvolle reacties. Denk dat dergelijke gevoelens en problemen hier niet gedeeld kunnen worden, omdat de (gemiddelde) bezoeker van PF daar ook geen behoefte aan heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 25 januari 2006 om 10:08:
jij bedoelt feedback en kritiek denk ik
Zit idd een wereld van verschil.

Nee, ik bedoel het zoals het er staat :9
Waarschuw beheerder
donateur
Neemt niet weg dat veel uitdrukkingen via internet heel anders overkomen dan irl ;)
Ook daar moet je rekening mee houden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 10:11:
Is dat zo ja? Dus daar moet ik me dan maar aan coformeren? Sorry maar dat is niet het PF dat ik ken van lang geleden en het is ook niet het PF dat ik wil kennen. Ik doe er niet aan mee.

nou zo lijkt het wel ja :/
je ziet in bijna elke topic wel zo'n hersenloos figuur zo reageren en als je goed oplet zijn het steeds dezelfde wijven(ja dat zijn namelijk geen dames) en jochies.

Het was ooit heel anders ja maar dat is al weer een tijd geleden :/

Ik zelf vind het totaal onnodig om iemand de grond in te trappen zie het nut er niet van in tenzij iemand het bij mij probeert 8)

Maar....
waar is de lijn dat iets totaal niet zou kunnen?
Als iemand tegen mij zegt van:"Je bent spuuglelijk kan jij je foto niet verwijderen"
Of als iemand zegt dat een kort koppie mij niet staat?

De een trekt van bjide zich niks aan en de ander zou zich er rot onder voelen van bijde recties.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op woensdag 25 januari 2006 om 10:17:
Nee, ik bedoel het zoals het er staat

kritiek kan voor de een ook al afzeiken zijn hoor.
En aangezien de meeste mensen slecht tegen kritiek kunnen .............
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan het weer eens niet meer met je eens zijn dan nu :)

Maar het is niet alleen te merken in reacties op foto's. Ook op het hele forum zie je dit gedrag terug. Blijkbaar is het de tendens geworden om zeveel mogelijk mensen af te zeiken, of proberen de held uit te hangen op internet. Behoorlijk kansloos. Niet alleen op PF, maar overal zie je dat terug.

Ik weet niet of je het kuddegedrag moet of mag noemen, maar het heeft er natuurlijk wel mee te maken. Want je moet natuurlijk wel even laten weten dat je de gekste en/of meest stoere bent hier :S

Dit hele kansloze gedrag heeft denk ik wel te maken met de hele maatschappij. Overal merk je dat (voornamelijk) de jeugd steekjes laat vallen op het gebied van sociaal gedrag, normen en waarden, dat soort zaken (jaja, daar zijn de magische woorden weer). Een stukje opvoeding wat men mist, of wat men niet in ere houdt, ik weet het niet.

Als je niet in een bepaald hokje past, of niet mee wil lopen met de mode (of moet ik zeggen kudde ? ), dan heeft men gelijk een woordje klaar. En blijkbaar weet gelijk iedereen hoe je bent, wat je doet, en waar je voor staat :S

Het is zeker een trieste verschijning, maar jammer genoeg ook héél normaal (voor de meesten) :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap het ook niet hoor.
Maar goed het zegt wel weer genoeg over de mensen die de hele middag fotootjes gaan zitten afzeiken ;)
Sowieso, ik bekijk meestal alleen de foto's van bekenden en zet daar wat leuks onder. Wat voor nut heeft het om iemand die je niet eens kent zo te gaan af zeiken :S

Waarschuw beheerder
soms idd mag het iets minder ja bij foto's.. maar sommige mensen vragen der om met het openen van domme topic's :)
Waarschuw beheerder
donateur
Kansloze topic verdienen het gewoon om afgezeken te worden (N)

Als er een goed topic langskomt krijg je goed commentaar van mij. Maar komt er een wazi , breezah of een topic voorbij die al 400 de revue heeft gepasseerd dan kun je er de klok op gelijk zetten dat je af wordt gezeken door heel PF.

En ik vind dat niet eens zo heel erg gek, is het nou zoveel moeite even de zoekfunctie te gebruiken? Of normaal nederlands te typen, en om dan nog maar te zwijgen over die houthakkers met nicks zoals [NL]PaRaPoG0T3RruEr AKA TERRORKUTJE[NL]. Ik bedoel verwijder jezelf dan ff ofzo (Y).

Waarschuw beheerder
Beetje dollen in het forum vind ik wel grappig.
Zolang het maar wel op een leuke manier gebeurd. Mensen die in elk topic komen melden dat ze het een kuttopic vinden hebben ook niks beters te doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van medicman op woensdag 25 januari 2006 om 09:59:
Tussen kritiek en iemand afzeiken zit een wereld van verschil

dat vind ik ook...
ik heb altijd geleerd dat je wel iemand op zijn gedrag en mening kan 'aanvallen' maar niet op zijn persoon...
Waarschuw beheerder
goed gezegd hoor!!(y)
ben het wel voor een groot deel met je eens, maar het is maar internet, het is niet de realiteit, en de helft die hier tussen zit meent het niet, of loopt alleen maar stoer te praten:/ als het puntje bij t paaltje komt zijn hun meestal degene die scheiten en hun grote mond wel houden :)
zo denk ik er over..
en de meeste mensen kunnen wel wat hebben tog???!!:D

Waarschuw beheerder
iemand afkraken om hoe der uit zien kan idd hier wat minder niemand is perfect al denken sommigen van wel..
maar idd wat dollen in topic's kan en soms afzeiken ook..
ligt er aan wat voor topic ze openen 8)

Waarschuw beheerder
In een topic ouwehoeren vind ik wel kunnen, maar dat moet ook niet te gek worden.
Ik vind de berichten die onder foto`s worden geplaatst vaak een beetje te gek worden.
Waarschuw beheerder
Commentaar op foto's zegt meer over degene die commentaar geeft, dan de gene waar commentaar op gegeven wordt.

De onzekerheid bij de mens is nou eenmaal erg groot - mede dankzij het "perfectbeeld" dat door o.a. de media wordt uitgezonden.

Wat is nou makkelijker dan de aandacht op iemand anders te vestigen - om jouw onzekerheid uit de schijnwerpers te krijgen - dan te lopen zeiken op een ander?
Waarschuw beheerder
Vind het btw ook kansloos om te gaan lopen geilen op foto's... de omgekeerde wereld dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou Wackiejacky...ben het helemaal met je eens!! :respect: (y)

Daarbij...
Uitspraak van m-? op woensdag 25 januari 2006 om 10:59:
ik heb altijd geleerd dat je wel iemand op zijn gedrag en mening kan 'aanvallen' maar niet op zijn persoon...

:respect: juist!! (y)
De meeste mensen ken je niet eens persoonlijk, dus hoe kan je dan oordelen over iemand?
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op woensdag 25 januari 2006 om 11:09:
en de meeste mensen kunnen wel wat hebben tog???!!

Ja, maar het blijft toch wel doorgaan...niemand wil zich laten kennen..en het is meestal ook zo...zodra ze het niet kunnen winnen, beginnen ze te gooien met bijvoorbeeld taalfouten...sorry maar je hebt taalfouten en typfouten...maar niet iedereen heeft het geluk gehad om een goede scholing te krijgen, maar ze proberen er allemaal het beste van te maken...of ze beginnen over je uiterlijk..niemand heeft zichzelf voor het kiezen, dus als je daarover gaat kutten, dan ben je bij mij al afgeschreven....ik doe het ook af en toe, geef ik toe, maar er is wel degelijk een grens aan leedvermaak!!

Hier zijn natuurlijk ALTIJD UITZONDERINGEN op..van die mensen die er alleen maar op uit zijn om anderen af te kraken om zichzelf dan maar beter naar voren te laten komen, de zogenaamde stoere mensen...hum hum...maar die zitten er altijd tussen...en net die mensen verdienen dan wel een afzeik-sessie!! :[ ;p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 11:17:
maar idd wat dollen in topic's kan en soms afzeiken ook..
ligt er aan wat voor topic ze openen

Ben realistisch..sommige vragen er ook gewoon om!! :)

Peace (f) :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 10:29:
Ik weet niet of je het kuddegedrag moet of mag noemen, maar het heeft er natuurlijk wel mee te maken.

Alles wat je doet is eigenlijk gewoon min of meer kuddegedrag..

En vaak is het zo dat degene die het vaakste roepen dat ze er niet aan meedoen, juist degene zijn die er het hardste aan meedoet.. Ofzoiets.

Niemand, althans vrijwel niemand, is een individu op zich, op alle fronten en zaken waar men mee te maken krijgt.

Het begint gewoon met de opvoeding: Wat jouw ouders jou geleerd hebben, hebben zij weer van hun ouders geleerd enz. enz. enz. Wat je in de winkel koopt, is in de mode, dus kuddegedrag. Zo kan ik in feite nog wel doorgaan, maar goed, afzeiken is puur kuddegedrag ja.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Dat ken ja......helaas!
Alleen het gekke is,nu ik ruim 15 kilo kwijt ben het me pas opvalt.
Nu komen de opmerkingen pas....zo van jee jij bent opgeknapt of ja het werd ook wel tijd he enz enz.
Dan denk ik ow ik opgeknapt zag ik er niet uit dan!!
En tuurlijk ook ik heb wel eens een opmerking en dan denk ik oeps dat had ik niet moeten zeggen!
Maar iets zeggen tegen iemand over hoe hij er uit ziet nee.
Alleen als dat persoon er om vraagt dan geef ik die.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vin dit een goed topic!

en ik denk dat diegene die zo reageren dit doen puur uit stoer gedrag ..
zo van, kolere wat doe jij op deze wereld ..!?
maar ik denk dat je dit sowieso altijd zult houden :vaag:
er voelen zich altijd mensen TE goed, beter dan andere ..

maar ik vin idd dat je mekaar gewoon in zn waarde moet laten .. niet iedereen ken nou even mooi/ lelijk weze ..
zelfs al dat zo was, hadden we dit nog gehad, als we allemaal even mooi waren, want dan had de één dit niet, en de ander dat niet ..

denk dat je dit altijd blijft houden, maar hou het dan idd gewoon voor je!!

zo, ik heb gesproken O:)

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Heel goed topic WJ!

Ik kan me er ook zo aan ergeren :x Wat heeft het voor nut om rot dingen onder iemands foto te zetten?
Vaak zijn foto's ook nog eens moment opnames! Iemands persoonlijkheid straalt niet af van een foto!

Dus hou aub je negatieve kritiek voor je! Ik heb absoluut niks tegen kritiek, maar wel als het om uiterlijk gaat! Daar heeft niemand voor gekozen!

En wat je zegt, ik denk ook weleens van :O dit of dat, maar om het dan ook nog te posten?? Toont idd van geen respect..

Bij mij staan er vaak zat rot reacties onder.. Trok het me eerder persoonlijk aan, maar nu heb ik zoiets van so what?
Ze kennen me niet eens.. Ik sta vaak zat met een kut kop op een foto! Boeiend.. Moment opnames, hard aan het feesten, niet altijd even helder ;)
Mij heb je er niet meer mee :) Die mensen zijn me toch niks waard :)

Waarschuw beheerder
Je hebt helemaal gelijk hoor!!! :yes:
Waarschuw beheerder
NMou ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich hieraan ergert. Jammer dat degenen die altijd de grootste bek hebben zelf niet de guts hebben om nu effe te reageren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 23:56:
Jammer dat degenen die altijd de grootste bek hebben zelf niet de guts hebben om nu effe te reageren.

ik heb toch gereageert :[

;p

Waarschuw beheerder
ach je moet tog af en toe wat te klage hebbe?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 25 januari 2006 om 23:56:
NMou ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zich hieraan ergert. Jammer dat degenen die altijd de grootste bek hebben zelf niet de guts hebben om nu effe te reageren.

Jacq, die mensen waar jij het over hebt, die haken af na 10 woorden.. :/

(f)
Waarschuw beheerder
Dat word ook vaak gezegd tegen me, eerst denken, dan kijken of je het kan maken om het te zeggen en als het kan, dan pas zeggen!

Voorkomt soms een hoop leed dat irritatie heet!
Waarschuw beheerder
Pffff waarschijnlijk is het vechten tegen de bierkaai, dit topic, maar ik wil het toch echt even kwijt.

Al sinds ik hier lid ben verbaas ik me erover hoe makkelijk mensen soms dingen kunnen neergooien op Internet. En hoe groter deze community wordt, hoe minder wederzijds respect er is lijkt wel. Wat me vooral keer op keer weer verbaast zijn de opmerkingen die vaak onder foto's gegeven worden. Er hoeft maar iemand een puistje, littekentje of een paar kilo's overgewicht te hebben en hoppa, half PF vindt het nodig daar zijn of haar ongezouten mening over te geven.

Echt, ik lees de meest bizarre opmerkingen soms. Een man die een beetje breed is zit aan de anabolen en is vast impotent, een vrouw met dikke lippenm heeft vast siliconen laten inspuiten en als je dik bent dan zit je teveel bij de McDonalds.

Sorry hoor, maar DOE EVEN NORMAAL zeg!

Ik weet dat we in een uiterlijkgerichte maatschappij leven en ik zeg eerlijk, ik denk soms ook wel eens "nou nou..." als ik een bepaalde foto zie. Maar mij is altijd geleerd niet alles wat je denkt ook direct te zeggen. Vrijheid van meningsuiting is prima, maar je hebt ook nog zoiets als respect voor je medemens lijkt me. Iemand die dik is loopt al vaak genoeg tegen vooroordelen en problemen aan hoor, wat heeft het voor nut zo iemand dan ook nog negatief commentaar te geven onder een leuke uitgaansfoto?

Ik bedoel, draai het eens om...Hoe zou je het zelf vinden als jij een hele berg rotcommentaar onder je eigen foto leest? Als je zelf iets hebt waar je onzeker over bent, acne ofzo, en je ziet dan het rotcommentaar onder andermans foto die ook wat pukkels heeft?

Tja, ik denk misschien tevergeefs nog altijd dat ik de wereld kan verbeteren, het zal ook wel een utopie zijn, maar als er al één iemand is die nu even aan het denken gezet wordt en een volgende keer zijn/haar grote waffel eens een keer dichthoudt en gewoon iets DENKT i.p.v. het met de rest van de wereld te moeten delen...dan blijf ik erin geloven dat het echt wel kan, een betere wereld.

De maatschappij, dat ben jij tenslotte.

Hey Meissie je hebt helemaal gelijk!!

Ik snap je punt, ik denk dat het ook vooral met kuddegedrag te maken heeft.
Zodra er iemand een denigrerende opmerking plaatst onder een foto is het voor andere misschien 'stoer' om bepaalde mensen af te zeiken ofzo.

:jaja: ook gelijk
Waarschuw beheerder
als je niet tegen commentaar kan moet je niet op de foto gaan voor een of andere partysite. zo is t HELAAS nou eenmaallaatste aanpassing 25 januari 2006 09:22

Hier veeg ik mn kont mee af. Dat slaat echt nergens op. Dus als je gezet bent moet je niet op de foto omdat je er al vanuit kunt gaan dat je kutopmerkingen krijgt? Echt een belachelijke opmerking!

Voor types als jij is dit bericht denk ik geschreven.

Respect voor elkaar hebben. Moeilijk he? :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 25 januari 2006 om 09:51:
Mensen willen alleen maar leuke reacties horen, maar als ze iets negatiefs horen dan gaan ze in en hoekje zitten huilen

je moet wel tegen kritiek kunnen hoor

Ik walg inderdaad soms ook een beetje van al die positieve aandacht. Van die kliekjes die dan bij elkaar onder de foto gaan zetten, hoe ontzettend lekker ze er wel niet opstaan. Met rood bezweet hoofd en een vreemd getrokken gezicht 8)
Die commentaaroptie is toch niet alleen bedoelt als datingssectie?

Vind dat je het soms best mag zeggen als iemand er afschuwelijk opstaat, maar als het al een keer gezegd is, is het inderdaad nogal lullig om het nog 10 keer te herhalen.
Maar helaas gaat sommige commentaar echt te ver, snap niet waarom je je plezier moet halen uit het de grond intrappen van iemand vanachter je pc'tje...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jijzelf opent over iedere gebeurtenis in je leven een topic, die dingen hoeven andere mensen toch ook niet iedereen te weten ;)

Ontopic: PF is nu eenmaal zo :vaag:

Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens, vind het ook niet nodig om negatief commentaar te geven, leven en laten leven!

Of ze moeten vragen; wat vind je van m'n foto, dan is het wat anders ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weiger tegenwoordig ook al als iemand van pf ( of een ander site ) een foto van mij wilt maken.

Ik was vorige keer echt gekwetst door bepaalde reacties.

Misschien moet men die functie maar schappen onder de foto's !
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt helemaal gelijk Jack :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 26 januari 2006 om 17:28:
Jijzelf opent over iedere gebeurtenis in je leven een topic, die dingen hoeven andere mensen toch ook niet iedereen te weten

%) Waarom vind jij 't nodig om persoonlijk te worden?

Ik open hier nog zelden topics, laat staan dat ik nog persoonlijk word. En als ik er al voor kies om bepaalde zaken te bespreken (vraag me af waar je op doelt want geloof me, je hebt geen idee over mijn leven, ECHT niet) doe ik dat vooral omdat ik er anderen mee hoop te kunnen helpen. Omdat ik niet van taboes houd en weet dat openheid gewoon heel erg goed kan doen. De reacties die ik vaak krijgen bevestigen dat alleen maar.

Dus hou je zogenaamde grapjes lekker voor je, vind het erg lame dat je zoiets neer gaat kwatten eerlijk gezegd. %)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op donderdag 26 januari 2006 om 17:39:
Ik was vorige keer echt gekwetst door bepaalde reacties.

Misschien moet men die functie maar schappen onder de foto's !

Dat bedoel ik dus.

Klote voor je :( en mensne kunnen wel zeggen "schijt aan wat anderen vinden", maar dat is makkelijk lullen. Sommige mensen trekken zich nu eenmaal wel wat aan van wat anderen vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 26 januari 2006 om 17:58:
Waarom vind jij 't nodig om persoonlijk te worden?

Ik ken je niet eens persoonlijk, dus trek je er niet zoveel van aan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 26 januari 2006 om 18:00:
Ik ken je niet eens persoonlijk, dus trek je er niet zoveel van aan

Kijk, daar zeg je nou net wat. Want dat blert iedereen altijd maar, "trek je er niet zoveel van aan"...er zijn genoeg mensne die zich er WEL wat van aantrekken wat er over hen gezegd wordt. Da's dus precies de reden waarom ik dit topic open. Want ik heb wat dat betreft het idee "ik kan ook gewoon m'n mond houden". :)

Uitspraak van Johan says: op donderdag 26 januari 2006 om 18:14:
donderop

Jij ook een fijne avond toegewenst (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 26 januari 2006 om 17:58:
. Omdat ik niet van taboes houd en weet dat openheid gewoon heel erg goed kan doen.

Hoppa :D eindelijk iemand die met me eens is! wat heeft het voor zin je gevoelens niet te uiten!
Uit ze wel en je wordt geholpen, je verwerkt en het werkt veel beter want je wordt gerespecteert!

Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 26 januari 2006 om 17:59:
Klote voor je en mensne kunnen wel zeggen "schijt aan wat anderen vinden", maar dat is makkelijk lullen. Sommige mensen trekken zich nu eenmaal wel wat aan van wat anderen vinden.

Idd, maar je leert er wel mee om te gaan.. Soms als je bij die mensen kijkt wie dat post, zie je dat ze bij iedereen die domme dingen neerzetten.. Zegt meer over hun toch ;)
Waarschuw beheerder
Wackie (l) Wanneer spreken we weer eens af?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 26 januari 2006 om 18:23:
Want dat blert iedereen altijd maar, "trek je er niet zoveel van aan"...er zijn genoeg mensne die zich er WEL wat van aantrekken wat er over hen gezegd wordt

Op een openbaar forum ben je dan op de verkeerde plek lijkt mij. Er zijn genoeg mensen die geen rekening met anderen houden of gewoon stoer of grappig willen zijn, daar doe je niks aan :no:

Maarja succes ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moer op donderdag 26 januari 2006 om 18:40:
Op een openbaar forum ben je dan op de verkeerde plek lijkt mij. Er zijn genoeg mensen die geen rekening met anderen houden of gewoon stoer of grappig willen zijn, daar doe je niks aan

Moet je dus door zulke mensen het maar laten serieuze topics te openen :/
Gelukkig zijn er genoeg die ook serieus kunnen reageren ;) Kijk maar in dit topic..

Dit zijn tenminste leuke, boeiende discussievolle topics!
Heb je tenminste nog wat aan :)
Waarschuw beheerder
Op PF is het tegenwoordig een bende, andere fora zijn inhoudelijk beter en serieuzer.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het met je eens w.j, sommige mensen hebben altijd wat te zeiken, dat zal toch niet veranderen...
Maar het is beter om eerst ff na te denken voordat je je reactie op pf neer pleurt (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Hey WJ Ik zou NOOIT een vervelend commententaar onder een foto zetten, en ik begrijp inderdaad niet waarom iemand anders het nodig vindt om iemand helemaal de grond in te boren..

Ik moet wel bekennen dat ik, net als vele anderen, dol ben op roddelen en verzot ben op roddelblaadjes waarin sterren met cellulites en pukkels staan afgebeeld, ook maak ik me schuldig aan roddelen op een feest over mensen die er niet uit zien. Ik geef dat eerlijk toe :bloos: maar wat ik bedoel te zeggen, is dat de mens in weze slecht is en zichzelf vaak beter wilt voelen dan een ander.

Verdient niet echt een schoonheidsprijs, maar het gebeurt. En in mijn geval heeft het niets met onzekerheid te maken, ik ben gewoon dol op roddelen :bloos:

Maar iemand opzettelijk kwetsen, ook al is het maar internet, dat gaat er bij mij niet in. NIet iedereen is zo sterk als Tink en staat erboven. Knap vind ik dat..ik zou het niet kunnen in ieder geval. En van mij mag je best een wat vaker topics openen, dan kunnen we tenminste over iets echts praten, en krijg je tenminste zinnige respons.

:lief:
Waarschuw beheerder
En hoe groter deze community wordt, hoe minder wederzijds respect er is lijkt wel

:jaja:

Waarschuw beheerder
ik denk altijd na als ik wat gezegt heb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 13:06:

ikke niet floept er meesatl gewoon uit

Waarschuw beheerder
ikke niet floept er meesatl gewoon uit

Waarschuw beheerder
ach ja boeit me ook eigenlijk niet
worden ze hard van

Waarschuw beheerder
denk :jaja:

Waarschuw beheerder
ach dat gezeik van sommige mensen (N)
Waarschuw beheerder
Misschien is het eens verstandig als PF zijn of haar beleid eens dusdanig aanscherpt, Je hebt nu ongeveer 180 strafpunten nodig om 1 ban te krijgen van 1 dag, Als je als Admins van deze websites dingen tegenkomt die er moedwillig op gericht zijn om mensen af te zeiken op foto's deel gelijk een ip ban uit van 1 week daar leren dat soort mensen van, En gaan ze misschien eens nadenken wat ze met hun opmerkingen teweeg brengen.

Ten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 09:57:
ach je moet tog af en toe wat te klage hebbe?

Wat een opmerking weer zeg, Waarom moeten wij altijd wat te klagen hebben over iedereen, ieder mens heeft iets moois in zich, qua uiterlijk en qua innerlijk, Kijk alleen naar de mooie punten, Iemand kan bevoorbeeld hele mooie ogen hebben maar een heel lelijk gezicht, Zeg dan iets over die ogen maar zeik hem niet af omdat zijn gezicht er niet uit ziet, kijk eerst altijd naar de mooie dingen die elk mens heeft.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 13:14:
ach ja boeit me ook eigenlijk niet
worden ze hard van

Onzin, veel mensen die niet zo sterk in schoenen staan en al best onzeker zijn van hun zelf, kan dit alleen nog maar harder aankomen. Stel je voor dat je dagelijks getreiterd word omdat je dik bent of er niet uitziet, en je krijgt ook nog eens keihard te horen op zo'n website, dan wordt je daar heus niet hard van. Dan wordt je daar Mentaal alleen nog maar onzekerder van dan dat je al bent. Je wordt niet sterker van afzeiken. Je wordt juist sterker als iemand je complimenten geeft, dan ga je beter in schoenen staan.
Waarschuw beheerder

Echt, ik lees de meest bizarre opmerkingen soms. Een man die een beetje breed is zit aan de anabolen en is vast impotent, een vrouw met dikke lippenm heeft vast siliconen laten inspuiten en als je dik bent dan zit je teveel bij de McDonalds.

Ben wel benieuwd of er mensen zijn die zich aangesproken voelen, die me wellicht kunnen uitleggen waarom ze altijd zoveel commentaar op anderen hebben. Een soort compenstaie voor je eigen onzekerheid ofzo? leg eens uit dan...

mooi gesproken!
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Een man die een beetje breed is zit aan de anabolen en is vast impotent, een vrouw met dikke lippenm heeft vast siliconen laten inspuiten en als je dik bent dan zit je teveel bij de McDonalds.

Face it....:d je leeft in 2006...(Y)
Waarschuw beheerder
maar inderdaad....het is beter om sommige dingen gewoon voor jezelf te houden, denken is beter dan zeggen....;)

:flower:

Waarschuw beheerder
ik denk te veel en zeg te weinig :/
Waarschuw beheerder
Ik denk en zeg vaak dat het denken genoeg is om anderen te laten merken wat je wilt zeggen.
Hoe vaak zie je iemand denken en dan weet je waar die persoon aan dacht.

En door dingen te zeggen kun je anderen ook weer mooi op een dwaalspoor brengen, omdat je wat anders denkt..

Maar om bij de stelling te blijven: Als je denkt te weten waar iemand aan denkt is het vaak goed, maar als je het zegt is het fout. Dus ben ik het idd met de stelling eens :)
Waarschuw beheerder
MOet je denken niet aan een paard overlaten aangezien die een groter hoofd heeft :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 09:27:
ik denk te veel en zeg te weinig

ik zeg teveel en denk te weinig ;-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je het denkt ipv zegt kan je toch niemand belachelijk maken?

:/

Zo is een gedeelte op PF nou eenmaal, erg onzeker, dan doe je jammere uitspraken!

Zelf maak ik mij ook wel eens schuldig aan een negatieve opmerking. Deze moet je wel altijd met een knipoog nemen en doe ik alleen bij mensen die er om vragen.
Echt lelijke mensen moet je zeker in hun waarde laten (y)

Waarschuw beheerder
donateur

:respect:

Ik vind dat ook altijd zo zielig voor die mensen die dat moeten aanhoren van die gevoeloze klote brainless maatschappij waarin we leven.. :(
Ik heb hier ook ooit al eens een topic over geopend.
Dit is ook iets waar ik helemaal niet tegen. Dit soort dingen kunnen heel gevoelig liggen bij mensen. Hier kun je mensen voor het leven mee beschadigen. Ik kan me dan ook heel erg kwaad over maken wanneer mensen dit niet inzien. Zo dom en zo gevoelloos. Echt in en triest.

Goed topic, hopelijk gaan er mensen nadenken.

En nee, het is niet zo dat ik onzeker ben en rare reacties op foto's krijg ofzo, maar ik weet wel hoe hard zulke dingen aan kunnen komen bij mensen, Inlevingsvermogen heet zoiets. En ik ben niet zo'n persoon die mensen graag geestelijk naar de tering helpt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hollie B op donderdag 2 februari 2006 om 09:44:
Ik denk en zeg vaak dat het denken genoeg is om anderen te laten merken wat je wilt zeggen.
Hoe vaak zie je iemand denken en dan weet je waar die persoon aan dacht.

En door dingen te zeggen kun je anderen ook weer mooi op een dwaalspoor brengen, omdat je wat anders denkt..

Maar om bij de stelling te blijven: Als je denkt te weten waar iemand aan denkt is het vaak goed, maar als je het zegt is het fout. Dus ben ik het idd met de stelling eens

Zo hol die teksten van je hebben me wel aant denken gezet..............................................

Maar ik ben het helemaal met de stelling eens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op donderdag 26 januari 2006 om 18:40:
Op een openbaar forum ben je dan op de verkeerde plek lijkt mij. Er zijn genoeg mensen die geen rekening met anderen houden of gewoon stoer of grappig willen zijn, daar doe je niks aan

Niet mee eens: als je je op een openbaar forum begeeft, heb je een grote verantwoordelijk voor wat je daar schrijft. Kun je die verantwoordelijkheid niet aan, dan hoor je je daar niet te begeven!

Ik ben het helemaal eens met WackieJackie!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ben wel benieuwd of er mensen zijn die zich aangesproken voelen, die me wellicht kunnen uitleggen waarom ze altijd zoveel commentaar op anderen hebben. Een soort compenstaie voor je eigen onzekerheid ofzo? leg eens uit dan...

als iedereen zoals jij dacht hadden we geen problemen in de wereld (en dat zeg ik niet alleen aan de hand van dit topic ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Nog in aanvulling op mijn eerdere replies... weet je dat ik zeker de helft van wat ik denk al niet zeg?!

Waarschuw beheerder
Ik denk altijd, dan zeg ik wat en als ik het dan later terug lees denk ik K#T.
Waarschuw beheerder
Nou ik zie alweer dat er onder ene foto al het commentaar is weggehaald. Jammer dat dat elke keer weer nodig is. gewoon een leuke foto van een dame die ook nog eens een beetje vertekende...maar mensne vonden het dan were nodig haar als anorexialijk te bestempelen of te gaan blerren dat ze lelijk was en meer moest eten.

Leuk om te lezen voor dat meisje, top gewoon.

Wat een domme debielo's l;open d'r toch ook rond op deze wereld zeg, goddamn ik zou zo iemand graag eens in real life tegenkomen om te zien of ze dan ook zo'n grote bek hebben. Beetje stoer jezelf de man/vrouw voelen vanachter je computertje en anderen lopen kleineren.

Als je daar de genoegdoening in je eigen leven vandaan moet halen zou ik jezelf eens laten nakijken.

Driewerf PJOEK!
Waarschuw beheerder
Ik heb een keer samen met een vriendin op de foto gestaan in 2002 en je wilt niet weten wat voor reacties er onder kwamen te staan!

Dingen zoals:
Wat een vetkadaver!!!!!Die linker. Wat een plofkop!!!!

en:
Tering he, dacht dat Qlimax in Zoetermeer was. Niet op de Keileweg in Rotterdam Ordi pakje

Dit was gewoon echt bedoeld om ons te kwetsen. Kijk, ik heb me er niet heel veel van aangetrokken, omdat de reacties eigenlijk te triest waren om serieus genomen te worden....

Snap dus helemaal wat je bedoeld wackyjacky...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh ja, nog een extra toevoeging....

Als ik het nu terug zie, denk ik ook, wat hebben we er bijgelopen zeg! :)

Maar ja.... We wilde graag gewoon een beetje gek gekleed gaan naar een feestje, was allemaal nog nieuw enzo he....

Nu feesten we lekker in een spijkerbroek en een leuk truitje!

Maar neemt niet weg dat die opmerkingen gewoon belachelijk waren!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van marleen op zaterdag 4 februari 2006 om 14:06:
We wilde graag gewoon een beetje gek gekleed gaan naar een feestje, was allemaal nog nieuw enzo he....

Zie je vaker, paar jaar geleden veel felle kleuren en zeker géén spijkerbroek en truitje!

Maar inderdaad, zulke opmerkingen slaan compleet nergens op, maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die het leuk vinden om zoiets te zeggen :)
Waarschuw beheerder
klopt inderdaad! :D

En de voorpret was dan ook altijd ontzettend leuk! Lekker gek doen!

Zal wel bij de leeftijd horen! *zucht*

:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op zaterdag 4 februari 2006 om 14:04:
Dit was gewoon echt bedoeld om ons te kwetsen. Kijk, ik heb me er niet heel veel van aangetrokken, omdat de reacties eigenlijk te triest waren om serieus genomen te worden....

Jullie zien er gewoon goed uit en mensen die zo ver gaan in hun "mening" doen dit alleen omdat ze zelf weinig voorstellen en dit de enige manier is om hun eigen tekortkomingen te camoufleren

dat er genoeg complimenten tussen zitten zegt genoeg toch? (f)
Waarschuw beheerder
Lief van je!

Wij hebben ons er alle 2 ook niet echt druk omgemaakt hoor!
Maar kun je je voorstellen dat als je heeeel erg onzeker bent, en je leest dan dat soort reacties dat je daar diep ongelukkig van kan worden...

En wat je zegt dat die mensen hun eigen tekortkomingen camoufleren, daar heb je helemaal gelijk in! :)
Waarschuw beheerder
Er moet eens harder opgetreden worden tegen dit dat soort opmerkingen die je wel eens lees, waarom niet direct iemand een ip ban geven van 1 a 2 weken? Te slap beleid, maar ja dat is typisch Nederlands.

Dan gaan mensen nadenken, Zeker als je elke dag 1 uur over partyflock surft, dan mis je het vanzelf,zelfde toen ik het miste toen het down lag. Dan ga je erover nadenken en ga je vanzelf inzien hoe fout je bezig bent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat ze gaan inzien dat ze fout bezig zijn...
Dat soort mensen hebben volgens mij last van het spreekwoordelijke bord voor de kop :p

Maar misschien houden ze zich wel in om te zorgen dat ze niet weer een ban krijgen.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op zaterdag 4 februari 2006 om 14:43:
Maar misschien houden ze zich wel in om te zorgen dat ze niet weer een ban krijgen.....

Dat is dan al weer een verbetering, en dat is ook precies wat WJ bedoeld. Denken IPV Zeggen:)
Waarschuw beheerder
Je hebt helemaal gelijk! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
goed topic (Y)
ik vind dat je helemaal gelijk hebt :yes:
maar,zoals er al eerder gezegd werd,zal dit geen reet uitmaken :no:
want er blijft toch wel gebrek aan respect of tact...
ik zei het al in een ander topic:
PF is net een zandbak op de kleuterschool...gunnen elkaar nix...ja,zand in de ogen...en trappen elkaar kasteeltjes plat ;)
Waarschuw beheerder
Hahahaha... :)
Ja daar lijkt het wel af en toe een beetje op he!

Waarschuw beheerder
Ben wel benieuwd of er mensen zijn die zich aangesproken voelen, die me wellicht kunnen uitleggen waarom ze altijd zoveel commentaar op anderen hebben. Een soort compenstaie voor je eigen onzekerheid ofzo? leg eens uit dan...:)

mss omdat 60% van de mensen te dom is om een fatsoenlijke discussie mee te voeren, en dan kap ik zo'n discussie liever af door ze dusdanig te beledigen dat ze niet meer in discussie gaan ;)
Waarschuw beheerder
Het gaat hier over reacties onder foto's van mensen. Dat mensen soms compleet afgekraakt worden om hun uiterlijk.
Heeft dus niks met een discussie te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 10:59:
mss omdat 60% van de mensen te dom is om een fatsoenlijke discussie mee te voeren, en dan kap ik zo'n discussie liever af door ze dusdanig te beledigen dat ze niet meer in discussie gaan

Vind ik nog geen reden om iemand af te zeiken: als iemand echt te dom is om mee in discussie te gaan, reageer je toch gewoon niet? Je hoeft niet te reageren op alles wat hier geschreven staat!
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
ben het geheel met je eens jacky, het is een sport lijkt het
om onbewuste frustraties op een goedkope manier op anderen te
projecteren tegenwoordig en eenmaal eraan begonnen gaat dat
ook heel makkelijk :/

het is toch veel leuker om iets positiefs te zeggen over
iemand die op de foto eruit ziet alsof die zich vermaakt
zoals "die heeft het naar zijn zin (y)" dan om over die
zweetvlek of die puisten op zijn neus iets negatiefs te
plaatsen. of anders gewoon niks te zeggen...

Waarschuw beheerder
Hi Wackyjacky,

Ben het met je eens dat er soms harde uitspraken worden gemaakt op een bepaalde foto of TOPIC.

Je mag natuurlijk je mening geven of een opmerking plaatsen, maar ik vind dat je dan wel aan HET BELEID moet houden die ze hier op PF hebben.

Gisteren zat ik op de CHAT en begon er iemand (ik weet de NICKNAME, maar ga dat niet zeggen) ineens een kreet te roepen bijv. wit is beter dan zwart iets in die trend en nog meer rare dingen.

Tja vind dat die persoon dan meteen moet worden verbannen, dat gebeurt niet altijd meteen jammer genoeg. Maar goed ze zouden er wel naar moeten kijken.

Tja en het zijn jonge snotneusjes die dat zeggen. Ze zouden eigenlijk een ram voor de smoel moeten krijgen. Tja ze zijn nog minderjarig ook. Maar goed de JEUGD van tegenwoordig is wel goed gebekt.

Je mag je mening geven, maar je hoeft het niet altijd te doen.

DENKEN is ook een manier op je mening te geven.

Laters

Waarschuw beheerder
er is mij altijd verteld dat je moet zeggen wat je denkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 15:03:
Je mag je mening geven

Iedereen mag zijn mening geven, maar als je dat niet kunt doen zonder mensen te kwetsen of beledigen, dan ben je daar blijkbaar niet toe in staat en moet je je mond houden en eerst volwassen worden.
Waarschuw beheerder
ik zet nooit beledigende teksten onder foto,s neer.zet dan gewoon niks neer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van misslizard op donderdag 9 februari 2006 om 16:04:
Iedereen mag zijn mening geven, maar als je dat niet kunt doen zonder mensen te kwetsen of beledigen, dan ben je daar blijkbaar niet toe in staat en moet je je mond houden en eerst volwassen worden.

:respect: Hele goede opmerking!
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand opzettelijk beledigen is gewoon ter compensatie van je eigen tekortkomingen, en als er geen discussie gevoert kan worden zonder in de persoonlijke aanval te gaan zegt dat al genoeg over iemand zn manier van leven (Y)
Waarschuw beheerder
vrijheid van meningsuiting betekent eigenlijk ook pas iets,
heeft veel waarde en levert iets constructiefs op als dat
met respect voor de tegenpartij word ingezet!

dan kunnen daar in principe best nog positieve dingen uit
voortkomen ondanks dat mensen het niet eens hoeven te zijn
met elkaar...

als het op "vrijheid van meningsuiting" word gegooid op
het moment dat mensen andere beledigen etc dan heeft dat
toch geen waarde en zorg je er eigenhandig voor dat de
wereld een heeeeeeeel klein beetje verrotter word door
die negatieve opmerkingen die niks maar dan ook niks
goeds veroorzaken.

net als wackiejacky haar verhaal klinkt dit misschien
wel als een moraalriddersverhaal, maar we hebben
allemaal een extreem kleine invloed op de wereld wij
allemaal, en als je die invloed negatief gebruikt
en met jouw een groot deel van de wereld vind je het
gek dat de wereld met de dag verrotter raakt ?

dus ik heb JUIST erg veel respect ervoor dat wackiejackie
zo een topic opent en zoals ze zelf zegt al heeft ze 1
iemand aan het denken gezet dan heeft zijn een hele
kleine positieve invloed gehad op de wereld.

ik wil niks mooier voordoen dan het is, de wereld is
rot en gemeen en oneerlijk. maar we kunnen allemaal in
onze kleine wereldje waar jij woont en leeft toch met
dit soort kleine dingen een kleine maar evenbelangrijke
bijdrage leveren om jouw leefwereld net een tikkie leuker
te maken :yes:

graag nodig ik iedereen op pf uit om serieus een reactie
te geven op dit topic als je je daartoe aangesproken voelt.
zowel positief als negatief, maar graag met respect!

als je dat niet wil of kan laat deze topic dan aub en
ga ergens anders plezier hebben op dit forum :flower:
genoeg plek voor iedereen op partyflock toch :D ;)
Waarschuw beheerder
ik klink misschien als een moraalridder door wat ik
hierboven neerzet, maar ik kan net zo een klootzak
zijn als ieder ander 8)

zo, kan dat niet tegen me gebruikt worden ;p
Waarschuw beheerder
Mensen moeten zich gewoon niet druk maken om het uiterlijk van anderen......

Het zijn ook meestal de mensen die zelf geen foto op hun profiel hebben...

Misschien bang om terug gepakt te worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op vrijdag 10 februari 2006 om 09:10:
Misschien bang om terug gepakt te worden?

nee,kunnen ze lekker ongestoord zonder kans op herkenning andere mensen stalken hetzij door wat onder foto,s te zetten of door mensen rare pb,s te sturen.
Waarschuw beheerder
Als je ook maar een beetje fatsoen is bijgebracht, dan heb je waarschijnlijk geleerd dat je normaal hebt om te gaan met andere mensen, vreemden of bekenden, jong of oud. :yes:

En als je dat niet kan, of om wat voor reden dan ook de stoere figuur moet uithangen, dan kan je beter je smoel houden wat mij betreft.

Dit geld voor opmerkingen onder foto's, hoe mensen in topics met elkaar omgaan, en als ik soms hoor wat voor achterlijke PB's er rondgaan, dan heb ik de hoop al bijna opgegeven. :/

Trieste lui.. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op zaterdag 4 februari 2006 om 14:12:
En de voorpret was dan ook altijd ontzettend leuk! Lekker gek doen!

Haha wat ben je toch ook een schatje he :D
Het was zeker altijd leuk :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blijs Blaas op vrijdag 10 februari 2006 om 12:17:
Als je ook maar een beetje fatsoen is bijgebracht, dan heb je waarschijnlijk geleerd dat je normaal hebt om te gaan met andere mensen, vreemden of bekenden, jong of oud.

En als je dat niet kan, of om wat voor reden dan ook de stoere figuur moet uithangen, dan kan je beter je smoel houden wat mij betreft.

Dit geld voor opmerkingen onder foto's, hoe mensen in topics met elkaar omgaan, en als ik soms hoor wat voor achterlijke PB's er rondgaan, dan heb ik de hoop al bijna opgegeven.

Trieste lui..

Oh ja :D hier heb ik niks anders aan toe te voegen :)
Waarschuw beheerder
Tasseltje!!! Jij ook hier!!!

Hello (f)

Wij laten ons niet gek maken he??? :)
Waarschuw beheerder
achja sommigen voelen zich nou eenmaal beter dan de rest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marleen op vrijdag 10 februari 2006 om 13:13:
Hello

Wij laten ons niet gek maken he???

Wij nooit :D

Ik heb zin in vanavond :P :P Heb een flesje wijn voor ons ingeslagen :jaja:
Waarschuw beheerder
Was een topnacht he meisje???? :)

Geweldig genoten!

Waarschuw beheerder
Het was weer geweldig (L)(L)

Volgende keer weer :P
Waarschuw beheerder
Naar mijn idee doen de meesten het hier om zich zo zelf beter te voelen (terwijl degenen zich vaak zelf onzeker voelen ;))

.... zo is het in het dagelijks leven ook met de pesters en degenen die gepest worden .. erg krom naar mijn idee :yes:

Werk zelf op een school en zie het vaak genoeg gebeuren bij de kinderen onderling. Altijd de zwakkere pakken, degene die wat je zegt een pukkeltje hier, een littekentje daar hebben, dik zijn of anders zijn dan anderen.

Helaas is 'pestgedrag' moeilijk te voorkomen en weg te nemen...zo ook op pf

Maar wel respect dat je dit aankaart (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roekoekoe op dinsdag 21 februari 2006 om 21:29:
Naar mijn idee doen de meesten het hier om zich zo zelf beter te voelen (terwijl degenen zich vaak zelf onzeker voelen )

Idd dat lijkt mij ook....op zo'n manier..tjah dat heb ik dan gelukkig nog net niet:(

Maar ik vind het een aardige handicap als je kwetsende dingen niet voor je kan houden:jaja:
Probeer een ander zo te behandelen als dat je zelf behandeld wilt worden..natuuurlijk lukt dat niet altijd maar hou je rotopmerkingen gewoon voor je(y)

Waarschuw beheerder
nou en

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het met de topic opener eens.. bovendien, het is toch veel leuker om iets aardigs te zeggen?? ( hm ja, er wordt ook wel veel geslijmd op flock maar ach.. beter dan gezeik :) )

Ik denk ook, zoals iemand hierboven al stelde, dat mensen die onzeker zijn, anderen afzeiken om zich beter te voelen. Eigenlijk erg zielig.(6)
Waarschuw beheerder
He mooi dat dit topic nog loopt (l)

Zijn alweer heel wat commentaartjes onder foto's weggehaald de afgelopen maanden :(

Echt jammer gewoon.
Waarschuw beheerder
donateur
Jack, mooie aanvulling op je topic: de comments onder 1 van mn Teq-foto's... tis maar goed dat ik niet zo'n gevoelig typje ben ;)

Alles goed verders? :hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op dinsdag 14 maart 2006 om 16:50:
Jack, mooie aanvulling op je topic: de comments onder 1 van mn Teq-foto's... tis maar goed dat ik niet zo'n gevoelig typje ben

Alles goed verders?

Najaaaaaaa!!!!!

%) %) %)

dat lees ik dus nu pas.

Slikheks...:D

Haha mijn God dat bedoel ik dus. Wat een stelletje kutviooltjes zeg. Wat heeft het nu voor nut om zoiets neer te zetten?

Haha nou ga ik je voortaan ook zo noemen hoor. Slikheks. Hoe bedenk je zhet? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Briljant voorbeeld, niet? ;)

wat t nut is? Overduidelijk overcompensatie :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
onder mijn foto's van moh :X heb er meer dan 10 weg moeten halen en ze zelfs onder 1 van de foto's nog naar dit topic verwezen.. Maar waar ze blijven??? Dan durven ze niet :)

En ook al weet ik dat ik er zo niet uit zie als die foto's ze zijn best erg 8) maar zulke opmerkingen raken me toch best wel :/

Waarschuw beheerder
donateur
God dat vind ik echt erg, hoe ze op jouw foto reageren! Maar je reageert er goed op (y) zegt idd meer over hun dan over jou.
Bovendien, je hebt misschien twintig leuke reacties tegen drie belachelijke :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 11:59:
Bovendien, je hebt misschien twintig leuke reacties tegen drie belachelijke

Onder mijn foto's zijn er meer dan 10 weg gehaald ;) ik was het ff zat, normaal laat ik ze staan, boeit mij dat nou :) Ik feest de hele avond, heb ook wat op :bloos: en zie er heel anders uit als in het dagelijks leven, dus ze beoordelen mij op moment opnamens.. Ben nu eenmaal geen fotoheld 8)

Maar toch trek ik het me wel aan :) Vooral als er zoveel komen 8) En wat het nut ervan is? Ik vind het jammer dat ze niets in dit topic durven te zetten :) Het linkje staat er toch echt.. :p Maar goed :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 11:59:
zegt idd meer over hun dan over jou.

Daarom :)
En gelukkig staan er een boel leuke reacties onder idd, van alle lieve mensen die me kennen :D Daar wordt je wel weer vrolijk van :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op dinsdag 14 maart 2006 om 16:50:
Jack, mooie aanvulling op je topic: de comments onder 1 van mn Teq-foto's... tis maar goed dat ik niet zo'n gevoelig typje ben

meer mensen moeten tegen een btje kritiek kunnen :)

en de lol ervan zien :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 15 maart 2006 om 13:30:
en de lol ervan zien

Ik geloof toch echt niet dat ik er nog hard om kan lachen als mensen vragen of je nog crack bij je hebt...Nee, ik geloof ook niet dat ik er verder nog mensen om hoor lachen! Tegen een beetje kritiek moet je kunnen ja, maar dit ging gewoon tever.
Ik denk ook best dat je zelf wel weet wanneer je iets kritisch plaatst of wanneer je gewoon tever gaat!
Bovendien zijn het allemaal prachtige unieke foto's. Dat vind ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jeedee4 op woensdag 15 maart 2006 om 15:01:
Ik geloof toch echt niet dat ik er nog hard om kan lachen als mensen vragen of je nog crack bij je hebt...Nee, ik geloof ook niet dat ik er verder nog mensen om hoor lachen! Tegen een beetje kritiek moet je kunnen ja, maar dit ging gewoon tever.

Idd ik kan er ook echt niet om lachen als er onder je foto staat dat je met een trein bent overreden :/ Of mag zoiets los lopen?

Wat is daar dan nog kritiek aan?? Dat is gewoon domweg afzeiken, moet je daar de lol van kunnen in zien?

Ik vind het ronduit belachelijk en dat maakt het weer lachwekkend dat er zulke mensen op aarde rond lopen die dat leuk vinden om te posten :X Hoe zielig ben je dan?

Waarschuw beheerder
Waar maak je je druk om , gewoon terug bekken of wat je zegt denken ipv zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jeedee4 op woensdag 15 maart 2006 om 15:01:
en de lol ervan zien

Ik geloof toch echt niet dat ik er nog hard om kan lachen

ik bedoel de lol ervan zien als zulke mensen iets zeggen.
Aangezien het vaak gezegt wordt door hun eigen tekortkomingen :cheeR:

Ik kan er zelf wel om lachen als iemadn tegen mij zegt dat ik er als een kneus bij loop :D

En tja...soms zie ik ook wel foto's waarvan ik denk *censuur* hehehe ;p alleen zeg ik het dan niet vind ik niet nodig :)

maar dan nog ben ik van mening dat mensen wel het recht hebben om dat te mogen zeggen.
Als je alleen positieve dingen wilt horen van je ooohhh zo geweldige foto van jezelf :x dan moet je er ook tegen kunnen als mensen je een crackjunk noemen

Waarschuw beheerder
Tis waar je je druk om maakt,

Tis maar internet en iedereen kan zich makkelijk verschuilen achter een monitor ;)

Zal mij echt aan mn reet roesten wat mensen over mij neerzetten of hoe ze over me denken.

Tis maar net hoe je er zelf mee omgaat ;)

Ik trek me er verders niks van aan (maar hou zelf wel rekening met wat ik post)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 16:34:
Zal mij echt aan mn reet roesten wat mensen over mij neerzetten

Roest kan je met cola weg halen ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 15 maart 2006 om 16:36:
Roest kan je met cola weg halen

het zit me niet in de weg ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 15 maart 2006 om 16:08:
maar dan nog ben ik van mening dat mensen wel het recht hebben om dat te mogen zeggen.

tuurlijk, lang leve de vrijheid van meningsuiting...of niet?
Sommige dingen hebben gewoon met normen te maken en echt niet meer met vrijheid van meningsuiting.
Je noemt iemand gewoon geen crack junk tenzij je er 100% zeker van bent dat diegene ook echt een crack junk is. En dan nog heeft zon iemand gewoon een naam.
Maar goed, het is natuurlijk voor sommige mensen moeilijk om de grens te bepalen van wat je nu wel kan zeggen ( kritiek) en wat gewoon een belachelijke belediging is.
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg

:D Maar ik probeer nooit mensen te beledigen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 16:34:
Tis waar je je druk om maakt,

Tis maar internet en iedereen kan zich makkelijk verschuilen achter een monitor

Zal mij echt aan mn reet roesten wat mensen over mij neerzetten of hoe ze over me denken.

Tis maar net hoe je er zelf mee omgaat

Ik trek me er verders niks van aan (maar hou zelf wel rekening met wat ik post)

Ja da's fijn dat jij dat kan. maar daar gaan we dus weer (dit bedoel ik ook naar raveBeast): JULLIE trekken dat prima.

Maar niet de hele wereld is "jullie" Er zijn ook mensen die ene stuk gevoeliger zijn en die het wel als kwetsend ervaren als er zulke harde opmerkingen geplaatst worden. Als jij een eetprobleem hebt bijv. en behoorlijk gezet bent is het echt niet leuk om te lezen "wat een vies dik zwijn".

Moet je dan maar nooit meer op de foto? of nooit meer op Internet? Moet diegene zich zelf dan maar nog verder aanpassen? Voor de rest van zn leven binnen blijven zitten ofzo?

of zou het misschien ook eens mogelijk zijn dat die ANDER zich een beetje aanpast...en dus niet zomaar iets neerkwakt. het misschien wel denkt, maar niet zegt.

Als mensne eens wat meer aan een ANDER zouden denken ipv alleen aan zichzelf dan zou het iig een heel wat prettigere wereld zijn om in te leven. (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Amen WJ! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 15 maart 2006 om 17:23:
JULLIE trekken dat prima.

dat laat ik aan een ander over ;)
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 15 maart 2006 om 17:23:
en behoorlijk gezet bent is het echt niet leuk om te lezen "wat een vies dik zwijn".

alsof ik mager ben ;)

maar als je goed gelezen heb dan staat er ook bij dat ik rekening hou met dingen die ik post !!
En denk dat je probleem verder gaat dan partyflock ;) tis gewoon de maatschappij die verruwt

en acht de kans klein dat dat ooit zal veranderen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 17:30:
dat laat ik aan een ander over

Nou zo komt je post over. je zegt zelf dat jij er schijt aan hebt wat anderen onder je foto's plaatsen.

alsof ik mager ben

Je vergeet het eerste stukje van die zin te quoten. ;) Ik gaf een voorbeeld. Want dat kan namelijk ook. Misschien heb jij het geaccepteerd dat je stevig bent, een ander heeft dat misschien nog niet en dan kan zo'n opmerking zeker wel confronterend en kwetsend zijn.

maar als je goed gelezen heb dan staat er ook bij dat ik rekening hou met dingen die ik post !!

Klopt, ik viel jou ook niet aan hoor :flower: Hbe jou nooit zulke dingen zien posten. :)

En denk dat je probleem verder gaat dan partyflock tis gewoon de maatschappij die verruwt

Klopt ook. En da's al naar genoeg :(

en acht de kans klein dat dat ooit zal veranderen

En dat klopt ook. Maar goed, ik verwacht ook niet de wereld te veranderen, als er al 1 iemand is die 1 opmerking inslikt voortaan ipv m uit te spuwen, dan is dit al niet voor niets geweest :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 15 maart 2006 om 17:41:
Nou zo komt je post over. je zegt zelf dat jij er schijt aan hebt wat anderen onder je foto's plaatsen.

nee ik zei dat het aan mn reed ken roesten wat andere over me neerzetten of denken ;)
Misschien heb jij het geaccepteerd dat je stevig bent, een ander heeft dat misschien nog niet en dan kan zo'n opmerking zeker wel confronterend en kwetsend zijn.

het kwartje was al gevallen bij me hoor (ben minder dom dan ik er uit zie ;))
Klopt, ik viel jou ook niet aan hoor

gelukkig, was al opzoek naar mn karate pak van vroeger :P
Hbe jou nooit zulke dingen zien posten.

nu durf ik helemaal niet meer :bloos:
als er al 1 iemand is die slikt

oeps sorry, lees nu alleen wat ik wil lezen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 17:47:
oeps sorry, lees nu alleen wat ik wil lezen

Conclusie: Er moet gewoon meer geslikt worden in deze wereld. Om het even wat. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 15 maart 2006 om 17:55:
Conclusie: Er moet gewoon meer geslikt worden in deze wereld. Om het even wat.

helemaal mee eens, hoe laat en waar 8)
Waarschuw beheerder
Echte leven begint pas, als je niks van anderen aantrekt (Y)

Maar je heb gelijk :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Live The Moment º³º op vrijdag 17 maart 2006 om 11:29:
Echte leven begint pas, als je niks van anderen aantrekt

Yep, maar denk dat maar heel weinig mensne dat uiteindelijk lukt. omdat je nu eenmaal toch met anderen samenleeft.

En als het al lukt, komt dat vaak met de jaren. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 17 maart 2006 om 11:34:
En als het al lukt, komt dat vaak met de jaren.

Dat is waar :yes:

Partyflock is zowieso achter uitgegaan, tegenwoordig word er nergens meer serieus op ingegaan.

Eerste reactie is: DUBBEL
iedereen op fotos word afgekraakt

9 van de 10 keer zijn het zelf ook echt losers :yes:
Waarschuw beheerder
Merk je ook echt als je gaat kijken naar al hun opmerkingen, gewoon mensen die niks te doen hebben geen leven hebben, en dan maar fotos en forums gaan afkraken heel triest ja :yes:

Waarschuw beheerder
een prachtig voorbeeld hiervan is dat er zo'n beetje 80 opmerkingen staan onder mn foto van Teqnology de afgelopen keer....gelukkig grotendeels heel erg positief ,maar er is er 1tje die wat verkeerds zegt en meteen een vlaag van commentaar......

en idd soms begrijp ik mensen ook niet
Ik val af en toe ook bijna achterover van hoe sommige mensen zich kleden of eruit zien zowel mooi als niet mooi....bij een leuke creatie geef ik een compliment....anders...hou ik mn mondje dicht ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:47:
en idd soms begrijp ik mensen ook niet
Ik val af en toe ook bijna achterover van hoe sommige mensen zich kleden of eruit zien zowel mooi als niet mooi....bij een leuke creatie geef ik een compliment....anders...hou ik mn mondje dicht

JA! Precies! En dat is dus heel iets anders als alleen maar lopen slijmen. Een welgemeend compliment, dat is altijd prettig om te horen. Je maakt de wereld heel wat mooier door af en toe eens een copmplimentje uit te delen. Vind een mens zelf ook leuk om te ontvangen.

En als je dan iets ziet dat je eens niet zo mooi vindt, dan kun je gewoon je mond houden. En iets enken i.p.v. het te zeggen. Want die ander schiet er namelijk gene reet mee oop, gaat zich er misschien zelfs wel rot door voelen en er is gewoon niemand mee geholpen.

Yep, jij snapt helemala wat ik bedoel! (l)
Waarschuw beheerder
Trouwens wel een mooi voorbeeld van Bianca. Want ik heb effe gekeken naar die TeQ foto en yep, dat commentaar herinner ik me nog wel.

En ik weet nog dondersgoed wat dat met mijzelf deed. Ik dacht "jezus als zij al zogenaamd zo mager is, wat ben ik dan wel niet?" Zulke opmerkingen raken dus niet alleen de persoon zelf, maar ook anderen die zoiets lezen kunnen daar onzeker door voelen.

Sowieso die hele veekeuring, waarom gaan anderen zich in hemelsnaam bezig houden met hoe laag haar broek hangt of welke riem ze omheeft?

%)

Doe effe gewoon normaal ofzo :D

Waarschuw beheerder
idd....:D

Waarschuw beheerder
Het is belachelijk hoe sommige mensen reageren op foto's.
Mensen gaan op de foto's om een leuke herinnering aan een leuke avond over te houden...(lijkt mij)
En niet om daarna flink commentaar te krijgen over hoe ze er die avond uitzagen.
Als je dan kijkt helemaal naar sommige opmerkingen onder foto's van erotische feesten...
Sommige mensen gaan daar heen om zich extreem te kunnen kleden en helemaal uit hun dak te gaan...en dan kijk je onder sommige fotos en dan staat eronder , goedkoop, of slet... nou sorry hoor...laat ze lekker hun gaan gaan daar zijn die feesten toch voor...
En al zouden ze zo op straat lopen moeten ze lekker zelf weten, laat iedereen gewoon in zijn waarde...Je ligt er toch niet wakker van dat ze er zo uitzien....En anders heb je denk een probleem...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:47:
een prachtig voorbeeld hiervan is dat er zo'n beetje 80 opmerkingen staan onder mn foto van Teqnology de afgelopen keer....gelukkig grotendeels heel erg positief ,maar er is er 1tje die wat verkeerds zegt en meteen een vlaag van commentaar......

Bij jou ging het duidelijk om jaloezie.. Die meid die dat zei vind zichzelf behoorlijk mooi geloof ik.. Onder haar profiel foto staat: don't hate, masturbate :vaag:

Whahaha :d En toen zag ze jou en kwam ze terug in de realiteit.. Er zijn mooiere vrouwen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 maart 2006 om 13:24:
Als je dan kijkt helemaal naar sommige opmerkingen onder foto's van erotische feesten...
Sommige mensen gaan daar heen om zich extreem te kunnen kleden en helemaal uit hun dak te gaan...en dan kijk je onder sommige fotos en dan staat eronder , goedkoop, of slet... nou sorry hoor...laat ze lekker hun gaan gaan daar zijn die feesten toch voor...
En al zouden ze zo op straat lopen moeten ze lekker zelf weten, laat iedereen gewoon in zijn waarde...Je ligt er toch niet wakker van dat ze er zo uitzien....En anders heb je denk een probleem...laatste aanpassing 17 maart 2006 13:30

Precies. En stoor je je er wel aan, dan heb je alle mogelijkheden om rechtsbovenin je scherm op het rode kruisje te klikken, ben je zo *floep* van alle ellende af.

"ja we leven toch in een vrij land" krijg je dan te horen...:D ja dus omdat dat zo is moet je ook alles wat je denkt maar zeggen? We leven ook in een land waar bepaalde normen en waarden gelden en je bepaalde gedragsregels hebt aangeleerd. En die staan net zo hoog in het vaandel hoor. Dus zodoende kun je ook een mening hebben, maar deze niet woordelijk uiten. Zodat je niemand kwetst. Want je bereikt er geen fuck mee. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 17 maart 2006 om 13:43:
"ja we leven toch in een vrij land" krijg je dan te horen... ja dus omdat dat zo is moet je ook alles wat je denkt maar zeggen?

Dan zal het een lekker zooitje worden :S
Als ik alles zou zeggen wat ik denk zou ik ook niet een erg gezellig persoon zijn...In sommige situaties hou je gewoon je mond, ten goede van de ander.
Sommige mensen geeft het naar mijn idee erg veel zelfvoldoening om andere mensen flink de grond in te trappen...Net wat je zegt als je iets denkt hoef je dat niet meteen uit te spreken, je kan ook in je achtehoofd houden dat je door die opmerking die je maakt iemand erg kan kwetsen zonder dat je daar bij stil staat.

Waarschuw beheerder
donateur
zoooow :| en ik vind het nog een super leuke foto ook :D
Die jongen op de achtergrond, prachtig :D :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jeedee4 op woensdag 15 maart 2006 om 16:46:
Je noemt iemand gewoon geen crack junk tenzij je er 100% zeker van bent dat diegene ook echt een crack junk is

Dus als iemand er zo uit ziet dan mag je ook niet zeggen?

Wat er op pf wordt gezegt over je moet je zowiezo tegen kunnen hoor.
Degene die zo debiel reageren zijn meestal zelf gemaakt van Russische afvalproducten 8)

En als het toch iemand is die niks voor je betekent dan moeten zijn/har woorden toch ook niet kunnen raken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 17 maart 2006 om 15:10:
t dag je van deze foto 835 OPMERKINGEN!
ziek man!

zie het probleem niet eens :|
Wat zeiken ze nou :x
vind wel een geinige foto ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 17 maart 2006 om 16:51:
Dus als iemand er zo uit ziet dan mag je ook niet zeggen?

Doe effe gezond joh :D

Waarom zou je dat moeten zeggen? Als iedereen alles maar zou zeggen wat 'ie dacht, dan zou de mensheid niet lang meer bestaan.

FATSOEN, niets meer, niets minder.

Ik weet niet wat die andere lui allemaal voor opvoeding gekregen hebben maar ik kan mn ouders wel zoenen dat ze mij dit stukje hebben meegegeven. (l)

Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 17 maart 2006 om 16:51:
Wat er op pf wordt gezegt over je moet je zowiezo tegen kunnen hoor.

Ow en van wie "moet" dat? Hoe moeilijk kan het zijn om in te zien dat niet iedereen even sterk is, niet iedereen hetzelfde draagvlak heeft?

Mensen die dik zijn bijv. hebben het al niet makkelijk in deze maatschappij. Het slanke schoonheidsideaal wordt elke dag en overal door je stropt geduwd.

Nou en dan vertoef je notabene op een PARTYsite. Een site die draait om House. Een muziekstijl die voor iedereen is en waar het ooit geen donder uitmaakte of je dik of dun was, zwart of wit.

En zelfs hier, waar respect toch the keyword hoort te zijn, mag je dan effe aanhoren dat je eruit ziet als een nijlpaard.

Nee, degenen die zulke dingen zeggen weten duidelijk niet waar House voor staat.

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: en kan het niet anders dan eens met je zijn WJ (Y)
En niet alleen dikke mensen ;) als je lelijk bent moeten ze nog ff zeggen hoe lelijk :X

Waar gaat het dan nog over?? Slaat echt werkelijk nergens op..

Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 17 maart 2006 om 17:19:
Ow en van wie "moet" dat? Hoe moeilijk kan het zijn om in te zien dat niet iedereen even sterk is, niet iedereen hetzelfde draagvlak heeft?

Dit zinnetje doet het hem (Y) Idd..
Waarschuw beheerder
niets dan respect voor je text :)
Waarschuw beheerder
Op dit moment denk ik : 'Wat een dom forum topic'

Waarschuw beheerder
donateur
Leg uit, waarom vind je dit een dom topic?
Beargumenteren kan dan ook geen kwaad ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blije eikel op dinsdag 21 maart 2006 om 13:22:
Op dit moment denk ik : 'Wat een dom forum topic'

Nee, op dit moment ZEG jij "wat een dom forum topic"

Waarmee je dus precies aangeeft waar ik op doel. Wat is er de toegevoegde waarde van dit te vermelden? Voel je je nu zelf beter? Schiet ik er wat mee op?

Leg eens uit dan.
Waarschuw beheerder
Nou daar gaan we dan:

Ik vind dat als mensen alle negatieve opmerkingen voor zich houden en men zich alleen maar positief uitlaat over een ander, dan heeft dit tot gevolg dat men op den duur complimentjes niet meer waardeert en dan is het einde zoek natuurlijk

snappie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blije eikel op dinsdag 21 maart 2006 om 13:32:
Nou daar gaan we dan:

Ik vind dat als mensen alle negatieve opmerkingen voor zich houden en men zich alleen maar positief uitlaat over een ander, dan heeft dit tot gevolg dat men op den duur complimentjes niet meer waardeert en dan is het einde zoek natuurlijk

snappie

Je noemt nu twee uitersten op. Je hoeft heus niet voortdurend complimentjes te maken.

Daarbij is er ook nog eens een verschil tussen mensne die je kent en mensen die je niet kent.

Ik ga toch niet bij een volslagen onbekende een opmerking maken "je lijkt wel een vies vet zwijn" %) Wat ga ik me daar beter van voelen? Misschien heeft die ander wel een ziekte. Of is diegenen net herstellende van een zelfmoordpoging omdat hij/zij zo ontzettend ongelukkig is met zijn/haar lichaam.

Je kunt dan ook gewoon NIKS zeggen. Dus geen ongemeende complimentjes, ook geen steek in de rug. Heel simpel.

Als ik een complimentje maak meen ik het. En anderz eg ik gewoon niks.

Waarschuw beheerder
Ik zeg gewoon wat ik denk, eerlijkheid duurt het langst..

en soms zijn de opmerkingen wel leuk soms niet..

als het maar niet puur afkraken is dan ken het wel...beetje humor moet kennen..beetje sarcasme ook...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 13:37:
Ik zeg gewoon wat ik denk, eerlijkheid duurt het langst..

Dus als jij op straat loopt geef je ook iedereen die langsloopt even je mening over hoe zij eruit zien?

:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op dinsdag 21 maart 2006 om 13:57:
Dus als jij op straat loopt geef je ook iedereen die langsloopt even je mening over hoe zij eruit zien?

Ja precies.

Of als je een sollicitatiegesprek hebt zeg je ook even standepede tegen je mogelijk nieuwe werkgever "wat heb je trouwens een spuuglelijke stropdas aan"? :D

Kom op zeg, er i8s naast eerlijkheid ook nog zoiets als fatsoen. Als iedereen altijd maar eerlijk zou zijn, precies zou zeggen wat 'ie dacht...dan zou geen mens nog vrienden overhouden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, en waarom wil niet iedereen gewoon aardig en gezellig doen? :vaag:

Daar snap ik nou echt niks van.

Over mensen die ik aardig vind of die gezellig doen, zou ik nooit zeggen dat ik ze lelijk vind.

Ten eerste vind ik dat al niet, want die mensen zien er vaak leuk uit omdat ze lachen, en ten tweede is dat toch gewoon niet leuk om te zeggen?

Het is toch niet tof om mensen te kwetsen?

Waarschuw beheerder
donateur
nee niet tof, en ik vraag me ook af, waar komt die drang andere mensen af te zeiken toch vandaan???

Kan iemand van de afzeikers hierop reageren? :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dan kunnen we diegene effe afzeiken. :p

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
tege me baas zeg ik ook alles, tegen me collega's ook of ze het leuk vinden of niet...heb ik niet zo veel mee te doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 15:03:
tege me baas zeg ik ook alles, tegen me collega's ook of ze het leuk vinden of niet...heb ik niet zo veel mee te doen...

Ja, maar die ken je.

En echt alles? Kan me niet voorstellen namelijk.

Als mijn baas voor de zoveelste keer vraagt om een kopie die ik zeker al gegeven heb, maar hij zegt van niet, dan zeg ik ook niet:

Kijk toch eens wat beter, sufferd, ik weet zeker dat ik het gegeven heb.

Dan zeg ik gewoon: prima, ik maak wel een nieuwe kopie.

Waarschuw beheerder
Ik niet, ik zeg gewoon hoe het in elkaar zit, ik ben ook niet de makkelijkste persoon in de omgang heb heel veel conflicte met me baas gehad...maar hij weet wat hij ken verwachten bij mij...

en dat accepteert hij ook..

Waarschuw beheerder
@ Wacky Jacky> een nuttig topic (Y)

Zelf ben ik ook een behoorlijke flapuit.
Maar dat hangt van de situatie af en (zoals ik hierboven lees) of ik de mensen ken. en/of hoe men zich naar mij toe gedraagt.

Zoiezo wordt de maatschapij harder en harder en dat werkt door op dit soort comunities.

Waarschuw beheerder
donateur

Dat heet dan asociaal!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet, ik zeg gewoon hoe het in elkaar zit, ik ben ook niet de makkelijkste persoon in de omgang heb heel veel conflicte met me baas gehad...maar hij weet wat hij ken verwachten bij mij...

en dat accepteert hij ook..

Als jij ooit je werk kwijt raakt en een baas en collega's treft die het niet pikken, ben JIJ degene met een probleem..Je hebt maar geluk dat je niet op je gedrag wordt afgerekend.

Waarschuw beheerder
Zien we dan wel weer...maarja me baas is hetzelfde...en iedereen die er werkt...dan weet iedereen wel wat ze aan elkaar hebben...

We gaan ook met ze alle gezellig biertje drinken na werktijd...

dus is een leuke gezellige groep...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 15:09:

Ja omdat je hem al kent. Dat is toch niet te vergelijken? ik gaf het voorbeeld van een sollicitatiegesprek. Of iemand zien in de trein ofzo.

Jij gaat mij niet wijsmaken dat als jij in de trein stapt en er iemand voor je zit die last heeft van overmatige acne in z'n gezicht, dat jij dan zomaar klabam zegt "gatver wat heb jij een gore puistenkop".

Want DAT is waar ik op doel met dit topic. Waarom zou je zulke opmerkingen dan wel onder foto's van totale onbekenden plaatsen? Alsof zo'n opmerking dan minder hard aankomt.

Waarschuw beheerder
Ok mense die ik niet ken val ik ook niet lastig...

maar ik ben gewoon grof in de mond...de meeste mense die me kenne weten dat ook van me...

sociaal ben ik wel, al zouden sommige zeggen van niet...

Maar solicitatie is een spelletje dat je slim moet spelen, net als theater...

Waarschuw beheerder
Wie het levens spel het best speeld zal er het meest profijt uit halen, daarom moet je weten wanneer je wat wel en niet ken zeggen...

Sommige mensen vragen er echt om en sommige trekken hetzich te erg aan...

Je moet het leven met een korreltje zout nemen, mensen die ik niet ken zal ik ook niet of nauwelijks serieus nemen...

ze kennen alles over mij zeggen, boeit mij echt helemaal niks..

we leven in een hele egoistische maatschappij en daar ben ik een onderdeel van...

Waarschuw beheerder
zolang je je niet op een negatieve manier bemoeit zul je nooit om zulke redenen worden afgezeken.

Een 'fake hiphopper met 2 oorsteentjes in' eN dIe Zo TyPt vraagt dr zelf om, een anabolenboy die iets te stoer is ook. En een pogosnol die angerfist loopt aan te prijzen speelt tog ook gewoon met vuur???

En sommige mensen kunnen gewoon al niet tegen hun ongelijk of tegen al te verhitte discussies.

Waarschuw beheerder
maar als ik een fitnessjunk ben, en ik gedraag me niet patserig ofzo heeft ook niemand een reden dat tegen me in te zetten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 15:35:
Wie het levens spel het best speeld zal er het meest profijt uit halen, daarom moet je weten wanneer je wat wel en niet ken zeggen...

Sommige mensen vragen er echt om en sommige trekken hetzich te erg aan...

Je moet het leven met een korreltje zout nemen, mensen die ik niet ken zal ik ook niet of nauwelijks serieus nemen...

ze kennen alles over mij zeggen, boeit mij echt helemaal niks..

we leven in een hele egoistische maatschappij en daar ben ik een onderdeel van...

JIJ vindt dat je het leven met een korreltje zout moet nemen

JIJ trekt je niets aan van wat anderen van je vinden of denken.

Maar JIJ bent niet de rest van de wereld en JIJ bepaalt niet voor anderen hoe groot hun draagvlak is en wat ze aankunnen.

Als de wereld zo simpel in elkaar stak zou niemand meer zelfmoord plegen, zouden we de hele geestelijke gezondheidszorg wel kunnen opzoeken en zou niet een kwart van de Nederlanders met depressies kampen.

Dat is een beetje wat ik zerggen wil. En ik pas ervoor om te denken "we leven in een egoistische maatschappij dus zal ik me ook maar zo opstellen". Ik houd wel rekening met anderen.

Waarschuw beheerder
donateur
Een 'fake hiphopper met 2 oorsteentjes in' eN dIe Zo TyPt vraagt dr zelf om, een anabolenboy die iets te stoer is ook. En een pogosnol die angerfist loopt aan te prijzen speelt tog ook gewoon met vuur???

Tenzij iemand letterlijk zegt "wil je mij even afzeiken?" heb jij niet het recht dat af te leiden van de kleding die iemand draagt of hoe hij/zij typt. :@

Waarschuw beheerder
De meeste mensen hiero op Partyflock zijn scheinheilig, niemand hiero is zo braaf als ze zich hiero voordoen...

Waarschuw beheerder
behalve ik natuurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 15:52:
Tenzij iemand letterlijk zegt "wil je mij even afzeiken?" heb jij niet het recht dat af te leiden van de kleding die iemand draagt of hoe hij/zij typt.

ja mang :/

Waarschuw beheerder
Vaak als ik een antwoord geef op een forum denk ik wel 2x na voordat ik reply, maar als ik in gesprek ben met iemand dan zeg ik wel eens dingen die ik liever niet had gezegd maar dan is het kwaad al geschied.
Waarschuw beheerder
Als ik iets wil zeggen, doe ik dat ook!

Waarschuw beheerder
donateur
De meeste mensen hiero op Partyflock zijn scheinheilig, niemand hiero is zo braaf als ze zich hiero voordoen...

Wat heeft dat ermee te maken dan?

Als ik iets wil zeggen, doe ik dat ook!

pfff...volgens mij snap je niet helemaal waar de discussie over gaat..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 13:01:
pfff...volgens mij snap je niet helemaal waar de discussie over gaat..

Sowieso is er weinig discussie. Wat te verwachten viel. degenen met de grootste bek laten zich hier uiteraard weer niet zien.

Wat hun gedrag des te triester maakt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 17 maart 2006 om 17:19:
Doe effe gezond joh :D

Waarom zou je dat moeten zeggen? Als iedereen alles maar zou zeggen wat 'ie dacht, dan zou de mensheid niet lang meer bestaan.

FATSOEN, niets meer, niets minder.

Ik weet niet wat die andere lui allemaal voor opvoeding gekregen hebben maar ik kan mn ouders wel zoenen dat ze mij dit stukje hebben meegegeven

ohh en wat is "normaal" dan :)

Ik vind ZELF dat ik het mag denken, maar niet hoef te zeggen.
Ik vind het onnodig om mensen voor niks te kwetsen tenzij ze erom vragen doro zelf mij prob. te kwesten bv.
Mensen die andere graag kwetsen zijn niet helemaal tof in hun bolletje :x
Maar een sarcastisch geintje MOET ;p wel kunnen hoor.
Alleen krijg je dan waar trek je de grens wat is een geintje en wat niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 22 maart 2006 om 14:51:
ohh en wat is "normaal" dan

Ik vind ZELF dat ik het mag denken, maar niet hoef te zeggen.
Ik vind het onnodig om mensen voor niks te kwetsen tenzij ze erom vragen doro zelf mij prob. te kwesten bv.
Mensen die andere graag kwetsen zijn niet helemaal tof in hun bolletje
Maar een sarcastisch geintje MOET wel kunnen hoor.
Alleen krijg je dan waar trek je de grens wat is een geintje en wat niet.

Ja maar dat is dus heel wat anders als waar ik op doel.

Onder een foto gana zetten dat iemand eruit ziet als een anorexiapatient of een vies vet nijlpaard, dat zijn geen sarcastische geintjes meer. Lijkt me dat iedereen het daar wel over eens is. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 22 maart 2006 om 15:09:
Lijkt me dat iedereen het daar wel over eens is.

ja dat wel.

denk conclusie is simpel als je iemadn lelijk vind hou het dan voro je of vertel het tegen je kanarie :cheer:

Iemadn een complimentje geven of een beter gevoel geven is toch leuker :)

1 ding scheelt het zijn altijd dezelfde soort mensen die andere afkraken :)
Kan ze er zo uitpikken
Waarschuw beheerder
(Y)
Je kunt ook eerlijk zijn zonder alles te zeggen...
Altijd zeggen wat je denkt is idd niet verstandig, maar daarom ben je niet oneerlijk als je eens iets niet zegt,
maar voor sommige dingen geldt dat juist weer wel. Bepaalde dingen zou je juist weer wel tegen mensen moeten zeggen...

Eindeloze discussie, want ook opvattingen van mensen verschillen behoorlijk en dat maakt dat mensen, doordat ze verschillend tegen dingen aankijken, ook verschillende opvattingen hebben over eerlijk en oneerlijk....

Waarschuw beheerder
De kunst is om je kritiek zo te uiten dat een ander er wat aan heeft. Als iets je dwars zit in de omgang met een groep of persoon moet je dat natuurlijk zeggen. Maar leg het dan bij jezelf. Vertel wat je er zelf bij ervaart en keur het niet in zijn geheel af. Zeg ook wat die ander zou kunnen doen om het te verbeteren, dan pas heeft die persoon er iets aan. Gebruik ook argumenten waarom je dat zo vind. Dat maakt het voor de ander ook meer begrijpbaar en hij/zij zal dan ook snappen dat je hem/haar niet op de persoon aanvalt.
En uit je mening altijd met respect voor de ander.
Weet wat je woorden teweeg kunnen brengen en wat hetgeen je zegt kan beteken voor die ander (de impact).
En nog iets: mensen op hun uiterlijk aanvallen is een volkomen onnodig. Het enige doel dat ik zie dat daarmee gedient wordt is het opzettelijk kwetsen van de ander of populariteit verkrijgen over de rug van die ander.
Waarschuw beheerder
een topic openen over dit soort ergenissen laat wel zien dat je het jezelf wel heel erg aantrekt..voel je zo erg aangesproken dan???..hahaha, get a life!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sja.. je moet toch kunnen zeggen wat je denkt ??

vind ik tenminste.. maar dat kan al 'n tijdje niet meer in dit Nederlandje ..:vaag:

wat wel idd sjeisz is, zijn altijd die schijtopmerkingen onder foto's .. mja... dat zal je altijd houden.. daar ken je nix an doen, zulk soort mensen hou je altijd in de wereld...
Waarschuw beheerder
*denkt*

Waarschuw beheerder
donateur
sja.. je moet toch kunnen zeggen wat je denkt ??

dat is toch wel duidelijk, we wonen in Nederland?? Dit topic gaat er juist over dat het wel KAN en MAG, maar dat het soms aardiger is om je mond te houden. :jaja:

een topic openen over dit soort ergenissen laat wel zien dat je het jezelf wel heel erg aantrekt..voel je zo erg aangesproken dan???..hahaha, get a life!

*IGNORE* :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pierre Marnier op zaterdag 25 maart 2006 om 17:56:
vind ik tenminste.. maar dat kan al 'n tijdje niet meer in dit Nederlandje

Nee want iedereen die dat doet wordt door zn kop geschoten.

%)

:D Jezus, mensen zeggen juist veel te vaak wat ze denken. Zou wel eens wat minder mogen. fatsoen is ver te zoeken lijkt wel.

Maar het verschill tussen vrijheid van meningsuiting en fatsoen zul je dan ook wel niet begrijpen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -TJEERD- op zaterdag 25 maart 2006 om 14:47:
een topic openen over dit soort ergenissen laat wel zien dat je het jezelf wel heel erg aantrekt..voel je zo erg aangesproken dan???..hahaha, get a life!laatste aanpassing 25 maart 2006 14:54

:D Sorry dat ik nu pas reageer, heb effe een paar dagen zitten huilen toen ik jouw opmerking las. %) :D

Ik heb zelf ook enooooorm veel last van lullige opmerkingen onder mijn foto's, dat scheelt weer %)

Als mij persoonlijk iets dwarszit dan zeg ik dat wel hoor, don't worry. Dit is meer algemeen bedoeld.

maar ach, als ik zo jouw foto-opmerkingen eens bekijk, denk ikd at deze discussie verder zinloos is.

Ga jij maar weer verder het stoere mannetje uithangen! (l)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 12:14:
De kunst is om je kritiek zo te uiten dat een ander er wat aan heeft. Als iets je dwars zit in de omgang met een groep of persoon moet je dat natuurlijk zeggen. Maar leg het dan bij jezelf. Vertel wat je er zelf bij ervaart en keur het niet in zijn geheel af. Zeg ook wat die ander zou kunnen doen om het te verbeteren, dan pas heeft die persoon er iets aan. Gebruik ook argumenten waarom je dat zo vind. Dat maakt het voor de ander ook meer begrijpbaar en hij/zij zal dan ook snappen dat je hem/haar niet op de persoon aanvalt.
En uit je mening altijd met respect voor de ander.
Weet wat je woorden teweeg kunnen brengen en wat hetgeen je zegt kan beteken voor die ander (de impact).
En nog iets: mensen op hun uiterlijk aanvallen is een volkomen onnodig. Het enige doel dat ik zie dat daarmee gedient wordt is het opzettelijk kwetsen van de ander of populariteit verkrijgen over de rug van die ander

Niks aan toe te voegen(y)

Waarschuw beheerder
Omdat het hier KAN wil het idd nog niet zeggen dat we het ook maar moeten doen.
Juist verantwoorde omspringen met je uitlatingen ipv er moedwillig de ander mee in de gordijnen te jagen.
Want laten we wel wezen, mensen die zo nodig alles moeten zeggen wat ze denken terwijl dat een ander kan kwetsen weten dat het alleen maar provocerend werkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 14:52:
Omdat het hier KAN wil het idd nog niet zeggen dat we het ook maar moeten doen.
Juist verantwoorde omspringen met je uitlatingen ipv er moedwillig de ander mee in de gordijnen te jagen.
Want laten we wel wezen, mensen die zo nodig alles moeten zeggen wat ze denken terwijl dat een ander kan kwetsen weten dat het alleen maar provocerend werkt.

(l)

Precies! Jammer dat zoveel mensen dat niet willen begrijpen.
Waarschuw beheerder
Tsjaa, sommige mensen hebben volgens mij niks beters te doen dan mensen afzeiken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt ook alsof er op partyflock de norm heerst om in een topic ALLES te moeten kunnen zeggen, ook al is het onaardig, offtopic, onnozel, etc. Want je hebt toch een topic geopend? Dan heb je dus om hun mening gevraagd.. :/ Ook al geven ze hun mening over heeel iets anders dan waar het topic over gaat.. :(

Ik vind dat dat hier wel wat bij aansluit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 11:14:
Het lijkt ook alsof er op partyflock de norm heerst om in een topic ALLES te moeten kunnen zeggen, ook al is het onaardig, offtopic, onnoze, etc. Want je hebt toch een topic geopend? Dan heb je dus om hun mening gevraagd..

Ja precies, en als je er dan wat van zegt krijg je te horen "Juh kunt in dit land niet eens meer juh mening gevuh want dan word juh door juh kop geschotuh"

Goeiendag schotel %)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 11:14:
ALLES te moeten kunnen zeggen, ook al is het onaardig, offtopic, onnoze, etc

Volgens mij bij een hele hoop zelfs

Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 31 maart 2006 om 14:01:
juist al is het onaardig

...
Waarschuw beheerder
%) Waar haal je die quote nu vandaan? :D Ik zie iets heel anders staan bij mijn laatste posting namelijk.

Ik raak niet helemaal wakker vandaag geloof ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jack, ff offtopic, heb jij op je chello n uitnodiging van mij gekregen?
Waarschuw beheerder
(Y) toppic, ben er helemaal mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 31 maart 2006 om 14:54:
Jack, ff offtopic, heb jij op je chello n uitnodiging van mij gekregen?

Nou ik ben al mn Chellomail kwijt :( heb tot 2x toe mn computer opnieuw moeten installeren en heb wel een backup van mn Outlook accounts gemaakt...maar dus niet van mn mail. En ben zodoende alle mail die ik daar gekregen heb kwijt, wat best wel verrot is :(

Stuur 'm anders nog een keertje, kan me wel wat herinneren maar die heb ik niet geopend toen geloof ik omdat ik toen dus met die computer bezig was :)

Nu ontvang ik m wel iig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Komt eraan schat! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 31 maart 2006 om 14:49:
Waar haal je die quote nu vandaan?

Uit Wino's post maar dan aangepast aan hoe ik het soms vind lijken dat het is.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: voor dit topic :cheer:

Ik snap nooit zo waar mensen zich druk om maken. Ten eerste is een foto een moment opname. En ten tweede waarom moet iedereen zo nodig weten wat jij daar van vindt. Zeker als het kwetsend is. Maar ja iemand afkraken zal ze wel een beter gevoel over zichzelf geven..
En fatsoenlijk is het zeker niet, maar het is en blijft PF met alle lagen van de dance-bevolking. Van een uitkeringtrekkende zwartwerker tot een psychologie student;). En dan krijg je dat soort hersenspinsels...(helaas)

Ik vind het alleen wel leuk om op de reacties van afkrakers te reageren.o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies, en als je er dan wat van zegt krijg je te horen "Juh kunt in dit land niet eens meer juh mening gevuh want dan word juh door juh kop geschotuh"

Ja, of "je VRaAgT Om mIjn MenING DuS DaN KrIJg Ju DiE Ook"

:S

Fatsoensnormen zijn hier soms ver te zoeken! En genuanceerd je mening geven, is iets waar sommige mensen nog NOOIT van gehoord hebben.. :/

Waarschuw beheerder
jahoor,meestal wel......anders raken mensen weer gekwetst enzo.

Maar als ik t beu ben(iemands gedrag)kan je t krijgen zoals je t hebben wilt.:devil:
Waarschuw beheerder
tegen bepaalde personen moet je de waarheid wel zeggen...schijnheilig gedoe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jelke...! op zaterdag 1 april 2006 om 19:54:
tegen bepaalde personen moet je de waarheid wel zeggen...schijnheilig gedoe

Dat is natuurlijk wat anders dan onbekenden stelselmatig lopen af te kraken op uiterlijke kenmerken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 3 april 2006 om 13:53:
Dat is natuurlijk wat anders dan onbekenden stelselmatig lopen af te kraken op uiterlijke kenmerken

met je flaporen
Waarschuw beheerder
Het gaat weer lekker de afgelopen dagen onder de foto's zeg. Vooral degenen die zelf een leeg profiel hebben durven wel. Sneu.

Zal wel de nationale dinsdagdip zijn ofzo.

Pffff ik blijf me er keer op keer weer over verbazen gewoon. :D
Waarschuw beheerder
Gewoon niet meer kijken.. zulke mensen blijven toch wel bestaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 4 april 2006 om 19:48:
Gewoon niet meer kijken.. zulke mensen blijven toch wel bestaan

Amehoela. Ik zit hier al zowat vanaf het begin en ik ga niet vrolijk zitten toekijken hoe dat communitygevoel verder naar de tering gaat. Dat is niet waar deze site op gefundeerd is.

En dan ben ik maar een zeiksnor, ik blijf mensen aanspreken op zulk gedrag. OOK in real life ja, dat is misschien nou net het verschil.

Een betere wereld begint nog altijd bij jezelf :)

Waarschuw beheerder
Sommige foto's vragen er gewoon om :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Onzin!! Niemand vraagt erom, om afgekraakt te worden!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 4 april 2006 om 20:55:
Amehoela. Ik zit hier al zowat vanaf het begin en ik ga niet vrolijk zitten toekijken hoe dat communitygevoel verder naar de tering gaat. Dat is niet waar deze site op gefundeerd is.

En dan ben ik maar een zeiksnor, ik blijf mensen aanspreken op zulk gedrag. OOK in real life ja, dat is misschien nou net het verschil.

Een betere wereld begint nog altijd bij jezelf

Ik doe het zelf ook maar ik moet echt mijn best doen om zulke dingen niet te lezen want dan ga ik er ook weer op in.. en dat komt mijn levensduur niet ten goede :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 23:27:

Juist (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 4 april 2006 om 23:30:
Ik doe het zelf ook maar ik moet echt mijn best doen om zulke dingen niet te lezen want dan ga ik er ook weer op in.. en dat komt mijn levensduur niet ten goede

Wheheh 8) Niet op laten naaien zulke uit spraken.. Maar idd ken het hoor, als ik zulke dingen lees wil ik er ook nog weleens op in gaan..
maar de laatste tijd druk ik gewoon ff op het rode envelopje en hoop ik dat de persoon van de foto die domme uitspraak nog niet heeft gelezen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 4 april 2006 om 23:30:
Ik doe het zelf ook maar ik moet echt mijn best doen om zulke dingen niet te lezen want dan ga ik er ook weer op in.. en dat komt mijn levensduur niet ten goede

:D Nou ik voerl me er slechter bij als ik zulke dingen gewoon aan me voorbij laat gaan dan als ik er wat van zeg hoor.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 22:50:
Sommige foto's vragen er gewoon om

Verklaar je nader? Staan er op die foto's mensne met bordjes in hun hand waarop geschreven staat: "Kraak mij af tot op het bot" ofzo dan? :D
Waarschuw beheerder
Sommige foto's vragen er gewoon om :yes:

mogelijk die van jou ook, :jaja:

Waarschuw beheerder
een topic met hersens! (Y) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 5 april 2006 om 13:00:
Verklaar je nader? Staan er op die foto's mensne met bordjes in hun hand waarop geschreven staat: "Kraak mij af tot op het bot" ofzo dan?

Ze zijn vaak wat subtieler... :yes:

Uitspraak van {FTP}DIE_QUICK op woensdag 5 april 2006 om 16:59:
Uitspraak van iMMEASUREABLE op dinsdag 4 april 2006 om 22:50:

mogelijk die van jou ook,

Zegt de gene zonder foto's op ze profiel.. O:)
En trust me... ik kan er niet wakker van liggen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 21:47:
Ze zijn vaak wat subtieler...

Leg nou gewoon eens uit wat je bedoelt.

Als er iemand op de foto gaat die bijv. erg stevig is, vind jij dan dat diegene vraagt om commentaar als "Vette zeug" ofzo?

Of iemand die notabene op een fetish feest in een leren pakje rondloopt, vraagt die erom als homo of pisnicht te worden afgeschilderd?

Leg gewoon eens uit wat je bedoelt, er komen hier nl. amper reacties van hen die dat afzeiken wel kunnen waarderen. ben gewoon benieuwd :)
Waarschuw beheerder
donateur
n trust me... ik kan er niet wakker van liggen

:x

Kijk Jack, ik kan mn mond houden :D
Waarschuw beheerder
Mensen vragen er echt niet om om afgekraakt te worden .. :S ze gaan na een feestje om lol te hebben en daar worden ze toevallig op de foto gezet voor een leuke herinnering ... en dan word die leuke herinnering een beetje afgezeken door mede partyflockers .. uhm jaa daar zat je op te w8en of niet..

Waarschuw beheerder
Ik kan niet zo goed begrijpen wat het mensen kan schelen als ze afgekraakt worden op een foto, ik bedoel ik ken die mensen toch niet en de mensen die ik wel kennen en dat lezen weten zelf ook wel beter.

Maar ik erger me ook aan gelijk soort gedrag op het pf forum, waarbij als je ff wat serieus probeert te vertellen dat er eerst standaard 10 berichtjes worden gepost dat de oprichter van het onderwerp zielig triest en weet ik veel wat allemaal is.

Als je dan naar de bijdrage van die personen op andere onderwerpen kijkt zijn het ook overal dezelfde soort opmerkingen die ze geven. Aan de andere kant denk ik dan ook weer, als je je tijd invult met het afzeiken van wilt vreemden op internet dan moet je toch wel een zielig bestaan hebben, dus dan geef ik geen eens antwoord

Waarschuw beheerder
donateur
goed voor je dat jij zo sterk bent.. maar niet iedereen heeft zoveel zelfvertrouwen..:\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als iedereen elkaar mag afzeiken mag zij ook wel zo topic openen :P :yes:

Waarschuw beheerder
Maar mij is altijd geleerd niet alles wat je denkt ook direct te zeggen

Helaas, maar we zijn nu eenmaal niet allemaal zoals jij. Er zullen altijd 'doeners' en 'denkers' blijven in deze wereld.
Wat vervelend nou toch.. Maar kan er niet echt mee zitten eerlijk gezegd :-/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hardcorehoeli op donderdag 6 april 2006 om 18:11:
wie opent er nou zo'n kuttopic, had je dit ook niet beter kunnen DENKEN...

hier ís juist over gedacht...mschn ook iets voor jou?

Waarschuw beheerder
wie opent er nou zo'n kuttopic, had je dit ook niet beter kunnen DENKEN

Begin bij jezelf en houd zelf je commentaar dan ook voor je! :[

Ik vind het juist wel goed dat hier een topic voor geopend is! Je kunt mensen heel erg kwetsen met dergelijk commentaar op een foto. Ik zou het persoonlijk echt niet leuk vinden wanneer mensen me helemaal af zouden kraken door hoe ik op een foto sta.
:)
Waarschuw beheerder
wie opent er nou zo'n kuttopic, had je dit ook niet beter kunnen DENKEN...

%) Zal Rudmer blij mee zijn, dat je zijn foto als profielfoto gebruikt :D

De tering zeg, wat denk je nou zelf joh?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 12:20:
Ik kan niet zo goed begrijpen wat het mensen kan schelen als ze afgekraakt worden op een foto, ik bedoel ik ken die mensen toch niet en de mensen die ik wel kennen en dat lezen weten zelf ook wel beter.

Bijna iedereen heeft wel iets waar hij/zij niet tevreden over is. En het is nooit leuk als ze je daar op pakken. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden.
Daarom ga ik ook nooit op de foto ;).
Waarschuw beheerder
Nou WJ, je hebt wel wat teweeg gebracht!! En ik sta 200% achter je!!
ik denk soms ook wel eens "nou nou..."

Dat doe ik ook, maar ik zal van mijn leven nooit iemand kwetsen, het zou niet eens in me opkomen. Ik heb het niet nodig iemand de grond in te stampen om mezelf er beter door te voelen, sterker nog, ik zou me er heel veel slechter door gaan voelen. Daarbij is het leven ook véél mooier als je respect hebt voor iedereen, want wat je zaait, dat zal je oogsten...
Waarschuw beheerder
vreemde wereld af en toe, gelukkig wil iedereen eigenlijk hetzelfde...respect en een beetje liefde :)

Alleen niet iedereen geeeft en vraagt er op de juiste manier naar :) Laten we werken en hopen op betere tijden! :D

Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 23:27:

sommige foto's idd en het is toch een momentopname??
Als iemand er toevallig raar opstaat maken mensen er grapjes over, met sommige dingen ken ik er wel om lachen om eerlijk te zijn, je moet wel een beetje licht erover denken vind ik, het zijn maar mensen die je niet kent laat ze lekker grapjes maken diegene moet zelf beter weten toch :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat sommigen meer moeten gaan denken, dan huppa gelijk eruit floepen met hun mening.

ik moet zelf toegeven dat ik ook een flapuit ben, maar op een heel andere manier, meer spontaniteitachtig ;) (bestaat dat!?)

Ik bedoel hier flap je je mening niet uit, maar doe je het echt gewoon expres en vraag je om reactie!

Mensen zouden bijna niet meer op de foto durven tegenwoordig :S is toch wel erg, ofniet!?
Waarschuw beheerder
ben t r helemaal mee eens (y) :jaja:

vind t gewoon triest als ze dat doen..

Waarschuw beheerder
Het is idd een compensatie tegen onzekerheid.

Haat & onbegrip wat sommige mensen tegen zichzelf hebben, uitten ze anoniem tegen anderen om zich beter te voelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 20:02:
Als iemand er toevallig raar opstaat maken mensen er grapjes over

Die rare foto's zijn het leukst :yes:

Die figuren die denken dat ze de mooiste en lekkerste op dewereld zijn en die krijgen commentaar op hun foto van iemand die ze niet mooi en lekker vindt dan zijn ze meteen beledigd :|

Beter lach je om die reacties dan je er rot onder voelen :cheer:

Waarschuw beheerder
amen :respect:

Waarschuw beheerder
Ik moet ook bijna altijd een gekke bek trekken,leuke herinneringen voor later :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het wel met je eens..

Wij mensen zeggen soms wel te snel wat ons op de tong ligt..

We hebben meestal genoeg commentaar op een ander maar als een ander iets tegen de persoon in kwestie zegt..

Zijn we vaak snel op onze teentjes getrapt..

Waarom zijn we eigelijk zo??
Kunnen w dan geen rekening meer met elkaar houden??

Zo moeilijk is dat toch nie??

Een beetje aardig, fatsoenlijk tegen onze medemens zijn??

Tja..

Waarschuw beheerder
Soms is het heel moeilijk je mond te houden over iets! Veel forums nodigen ook uit om je gal s ff te spuien en sommige fotoos ook..

Waarschuw beheerder
donateur
daar gaat dit topic dus over, DENK het dan, en ZEG het niet.. hoe moeilijk kan dat zijn??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 11:04:
Veel forums nodigen ook uit om je gal s ff te spuien en sommige fotoos ook..

Een mening ofwel een topic van iemand in het belachelijk trekken en een beetje ertegenaan schoppen, is wat anders dan iemand afzeiken om uiterlijke kenmerken.

Waarschuw beheerder
Soms is het heel moeilijk je mond te houden over iets! Veel forums nodigen ook uit om je gal s ff te spuien en sommige fotoos ook..

Veel pf-gangers zijn zo dom, daar moet je gewoon wat van zeggen. En als je er wat van zegt, dan happen ze altijd. Vooral de [NL] Pogo terreur types zijn hier vatbaar voor, voorspelbaar als ze zijn :P Foto's afzeiken doe ik niet aan mee, je kan ook te ver gaan he.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 11:28:
afzeiken om uiterlijke kenmerken.

Helemaal in het begin zei iemand dat (bijna) iedereen wel wat leuks heeft (leuke ogen ofzo) en ik roep ook altijd dat ik niet kijk naar knap/ lelijk, maar ik merk wel dat ik vaak de enige ben :/
Ik snap het niet, wat maakt het nou uiteindelijk uit?
Als iemand een kutkarakter heeft is dat veel vervelender.

Ik heb zelf ook heel geen behoefte om foto's af te zeiken eerlijk gezegd.
Ik ben er soms ook best onzeker om, ik heb nou een beugel, jezus wat vind ik dat irritant :/
Maargoed, toen ik dat ding kreeg dacht ik : :s tering :s wat nu?
Ik heb besloten het maar :cheer: megasexy :cheer: te vinden :[ :[ in plaats van me vanaf nu op te sluiten in huis ofzo...
En het werkt wel :jaja:
Waarschuw beheerder
je kan alles vertelle wat je vind.. ik hou t regelmatig ook voor me.. als ik een beetje gedronke heb vertel ik hoe ik ergens over denk.. 8eraf wel ooit spijt van maar: JE KAN NI ALLES HEBBEE!!!
Waarschuw beheerder
Sorry hoor, maar DOE EVEN NORMAAL zeg! :D

Ben het helemaal met je eens! Maar voor de één is het nu eenmaal makkelijker om beledigend dan complimenteus te zijn:S Of misschien gunnen ze anderen niet zoveel. Vind dat soort ondoordachte opmerkingen meer over de persoon die het post zeggen dan over degene waarover het gaat :jaja:

Waarschuw beheerder
Valt tegen met adhd beste topicstarter
Waarschuw beheerder
ik denk altijd hardop niet altijd handig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van the_virus op zondag 30 april 2006 om 02:59:
ik denk altijd hardop niet altijd handig

nee dat is het zeker niet nee:D

Waarschuw beheerder
donateur

omdat jij het bent :)

Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt ook iets DENKEN i.p.v. altijd iets te moeten ZEGGEN!

moet je natuurlijk wel kunnen denken, anders houd gewoon alles op.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 14:49:
moet je natuurlijk wel kunnen denken, anders houd gewoon alles op.....

precies

Waarschuw beheerder
over de openingpost: dat gebeurd echt overal, is menselijk, niks tegen te doen
Waarschuw beheerder
nou gaan we niet de schuld af schuiven he
Waarschuw beheerder
u go girl!!!! gelukkig maak ik het niet mee dat soort uitspraken aangezien ik ook behoorlijk stevig bent!! miss omdat ik mezelf er wel niks van aantrek!! ze doen maar... ja toch!!! ik ken ze niet en ze kennen mij niet en als ze me beoordelen op me uiterlijk moeten hun weten.. thanx wackyjacky!!!xxxx voor jou!

Waarschuw beheerder

Ja precies.. Gaat echt nergens over :/
Waarschuw beheerder
ik vindt je topic dapper en welbewogen! Internet is een spiegeling van de realiteit zonder normen en waarden, een scrale troost is dat we in real life nog wel die normen en waarde hebben.
Waarschuw beheerder
Ja hoor, ik vraag wel weer effe op dit topic mag worden aangeharkt. Jullie zijn schijnbaar zelf te onvolwassen effe wat respect op te brengen en dit prive uit te vechten.

Pas wel mooi bij de strekking van dit topic trouwens. Heerlijk om dat weer even bevestigd te zien. :(
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar tegenwoordig mag je ook best wel btje incasseringsvermogen hebben..ben zelf zeker neit de magere hein maar het ken me eeeegt niet verotten wat een stel puberale dildo's onder me foto zet..
Waarschuw beheerder
Vrijheid van meningsuiting is prima, maar je hebt ook nog zoiets als respect voor je medemens lijkt me.

Helemaal met je eens !!!