Hey meneer 2, waarom zo persoonlijk worden en messteken onder de gordel proberen uit te delen, ik geef me mening over het onderwerp in dit topic en vervolgens val je me aan. Ik zou natuurlijk messteken terug kunnen geven alleen ik denk dat geweld met geweld tegengaan alleen maar meer geweld opleverd.
Wel weer ik je uithalen naar mij af, daarom zal ik even een aantal dingen helder houden want het begint al aardig op een slechte soap te lijken op deze manier.
Wanneer heb ik contact gezocht met de tempel? juist, begin december toen de tempel nog niet geopend was en de potentie nog bruizend was, inderdaad zo bekijk ik het "was".
Ik vind het trouwens echt reinste onprofessioneel om mij zo onderuit proberen te halen met het feit dat ik een mail heb verzonden ver voor opening, een mail waar ik nooit antwoord op heb gehad van de Tempel.
Wat betreft die 10 euro
Je zal het vast over dit feest hebben:
https://partyflock.nl/party/60400 iedereen kan zien wat de entree is: voorverkoop 8 euro en deurverkoop 10 euro, zoals elke organisatie weet worden dergelijke prijzen op deze manier gepresenteerd vanwege marketing technische redenen, er wordt op deze manier een stimulans gecreerd onder het publiek waardoor eerder een kaartje in de voorverkoop gekocht wordt en de organisatie daarmee zekerheid verkrijgt omtrent het succes van het feest en inkomsten. (maar moet ik jou dit echt uitleggen?)
Kaartverkoop 8 euro, in dit bedrag zit ook nog de fee verwerkt die de desbetreffende voorverkoop adressen hanteren, waardoor wij 7 euro aan inkomsten over houden, er zijn 200 kaarten beschikbaar 200x7 = 1400 euro
De lokatie is een restaurant, wat dus inhoud geen club faciliteiten! Ik zal even opsommen wat de benodigdheden zijn op deze avond:
- 2 beveiligings medewerkers
- 4 dj's
- geluids systeem
- licht effecten
- draaitafels, mixer
- podium
- promotie, lees: posters/flyers, tickets, partyflock promo bericht
Verder komt daar nog bij het aantal uren wat er in gestoken wordt om het feest te realiseren, en de risico factor bij weinig opkomst.
Vraag nu eerlijk aan jezelf of de prijs die wij hanteren hoog is of niet? Jij zou jezelf is moeten horen.
Met alle respect, dan zie je dat die bedragen voor dit kaliber DJ's toch helemaal nog niet zo gek is.
Mij gaat het niet 100 procent om de dj's het gaat mij merendeels om de muziek en de sfeer die avond, ik kom op technoavonden om te dansen niet om goden te vereeren.