Partyflock

Forumonderwerp · 843835
Waarschuw beheerder
James Ruskin en Oliver Ho draaien 24 maart 2006 in de Waerdse Tempel!!!!!!!
Waarschuw beheerder
leuke namen, ik vind alleen de prijs iets te hoog 20 euro, sven vath in amsterdam afgelopen keer (29 dec) was maar 15 eurootjes
Artiest {SHOWLIST artist 49113, 157317, 15263}
Waarschuw beheerder
donateur
Wie??? ;)

Waarschuw beheerder
tuurlijk Roger jij weet alles van organisatie- en entree kosten...
Gewoon waarderen dat er een topvenue voor 3500 man in de regio is gekomen, waar iedereen al jaren over zeurt, is er niet bij....
Die tempel is super..ik was er zaterdag met een hiphop-avond Doe Stoer, er liepen zeker 1500 man, waarvan 50 % vrouwen rond,sounsystem top , ligtshow top decor top...Eindelijk een tent met potentie in onze regio.
Van mij part kost het me 30 euro, ik heb geen reiskosten geen parkeerkosten etc. en internationale dj's..niks te klagen dus..
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik al aardig wat feesten georganiseerd heb, dus ik weet wel waar ik over praat, vriend templar, en als het 30 euro kost ben ik bang dat er weinig mensen meer komen, maar ik kom zeker kijken bij Ruskin en ho, en daarna zal ik mijn mening en bevindingen nog een keer melden hier, en neem van mij aan ik ben zeer kritisch

Waarschuw beheerder
Jij hebt alleen maar een grote bek op internet, je hebt nog nooit een knap feest georganiseerd, man
Btw ben je vriend absoluut niet..
en niemand vraagt om jouw mening..

Waarschuw beheerder
Dus...gewoon een leuk technofeest met een debuut voor de UK-technohelden van dit moment in deze regio....
Waarschuw beheerder
IJshal in 2000 met surgeon, was door mij georganiseerd met Jasper en Sander (JRS Productions), en daar komt iets meer bij kijken dan ff Alan summerville emailen voor Ruskin en Ho, de ijshal was kaal daar waren niet alle faciliteiten zoals in de waerdse tempel, dus vertel mij niet wat een feest organiseren is, als je er zelf geen klap verstand van hebt ( en by the way feest in de ijshal was 25 gulden)

laten ze in heerhugwaard eerst maar zien dat ze nog meer kunnen dan 2 dj's boeken!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
moet eerlijk zeggen dat 20 euri ook wel erggggggg aan de dure kant is:yes:

Waarschuw beheerder
Dan ga je toch lekker niet naar de Tempel.
Ik ga stampen, met of zonder jullie.
Waarschuw beheerder
ik kom zeker ff kijken, en dan hoop ik dat daarna kan zeggen dat het een top feestje was en mijn geld meer dan waard (en dat er iets meer is gedaan dan 2 dj's boeken, en dan bedoel ik decoratie, visuals, lasers, e.d.)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
K denk dat ik hier wel even ga kijken!!!
11 feb DJ Ken wordt ook helemaal tegek!

Uitspraak van r2ragent op dinsdag 24 januari 2006 om 20:00:
laten ze in heerhugwaard eerst maar zien dat ze nog meer kunnen dan 2 dj's boeken!!!laatste aanpassing 25 januari 2006 09:56

Daar heb je helemaal gelijk in!
ik heb alweer het een en ander over t geluid gehoord, daar wordt nog niet over naar huis geschreven...........
Maar, ben dr nog steeds niet geweest dus moet volgende week eerst zelf gaan kijken

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 17:03:
Jij hebt alleen maar een grote bek op internet, je hebt nog nooit een knap feest georganiseerd, man
Btw ben je vriend absoluut niet..
en niemand vraagt om jouw mening..

:S tis toch gewoon veel geld? 20 euro...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de prijs is iets terug geschroefd als je je kaartje in de voorverkoop haal, 15 euro ex admininistratie fee, moet je waarschijnlijk wel ff een ritje naar hhw maken, want ik kan 'm niet vinden op ticketservice en ook niet op ticketbox

wat ik ook miste was enige vorm van flyeren op demolicious voor dit feest!

Waarschuw beheerder
ok 15 euro is wel te doen
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r2ragent op donderdag 2 februari 2006 om 12:00:
wat ik ook miste was enige vorm van flyeren op demolicious voor dit feest!

Ik zag overal posters hangen in het gebouw van dit feest!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op vrijdag 3 februari 2006 om 11:53:
Ik zag overal posters hangen in het gebouw van dit feest!laatste aanpassing 3 februari 2006 11:53

Dat is toch geen promotie
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, maar r2ragent zegt dat ze op het feest zelf niet flyerde.....
Waarschuw beheerder
een poster is geen flyer

Waarschuw beheerder
een flyer is geen poster!

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Meerdere posters en flyers door Alkmaar en Hhw.. Maar er had misschien meer kunnen worden gedaan (Y)

En die toegangsprijs.. Ach, heb toch gastenlijst :p
Waarschuw beheerder
ik heb nog geen poster gezien in alkmaar, laat staan een flyer
Waarschuw beheerder
wat een schande dat deze topic bij de hardcore / open haardstyle te vinden is!!

Schande voor Ruskin & Ho. Techno ruleert!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat is ergens niet helemaal goed gegaan denk ik, waarschijnlijk heeft iemand met weinig verstand van techno dit hier neer geprakt
Waarschuw beheerder
zeer verrassend is de entreeprijs, enkele weken geleden was het 20 euro, een paar weken later 15 euro in de voorverkoop, en nu is het weer 17,50 en geen voorverkoop
Waarschuw beheerder
Leuke dj,s maar 17.50 vind ik gewoon te duur. En lul niet dat het niet goedkoper kan. Kijk naar de poema. Org. is gewoon commercieel bezig en willen, nu het nog kan zoveel mogelijk winst maken. Dit is niet echt nodig in mijn ogen aangezien ze het technopubliek in deze regio wel van een dikke behoefte hebben voorzien.

Waarschuw beheerder
nette line up :) maar idd btje veel geld, dat heb ik er niet voor over helaaspindakaas.
kom wel een andere x de tempel checken, ben nl wel benieuwd!
Waarschuw beheerder
Lekker moeilijk doen over een feestje met goede DJ's.. Wat is € 17,50 nou?
Juist omdat er in de buurt van HHW niet veel aan technofeestjes georganiseerd wordt kunnen ze het er makkelijk voor vragen!

Uitspraak van r2ragent op dinsdag 24 januari 2006 om 20:00:
( en by the way feest in de ijshal was 25 gulden)

Voor Awakenings betalen we nu ook € 35,- euro terwijl dat jaren terug nog fl. 25,- was. Laten we nou alsjeblieft niet gaan vergelijken met entree prijzen uit de gulden tijd. Awakenings is trouwens ook één keer opbouwen en twee avonden incasseren, zou je ook vraagtekens bij kunnen zetten.. Als we dan toch zo zitten te klagen..

Ik ben van de partij, of het nou € 15 / € 17,50 / € 20,- is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm, mijn mening hierover is dat het geen feest blijft, moeten niet vergeten dat 95 procent van de bezoekers uit de regio komt, iedereen vind het helemaal geweldig zon tent in de buurt maar ik denk dat als je elke keer dit soort bedragen blijft vragen dat het snel gedaan is met de opkomst, word vergeten blijkbaar dat bijvoorbeeld taxietje heen en terug ook 50 euro kost, en dan entree en dan nog eten/drinken tel maar op.

Heb begrepen dat de tempel test rondjes draait, test rondjes met meer dan volledige prijzen, klopt denk ik iets niet. Als ze alleen al de entree van 100 bezoekers zouden besteden aan een knappe website dan oogt het allemaal weer wat netter.

Ik denk dat je achter de feiten aan blijft lopen als je een tent opengooit terwijl het beleid en de faciliteiten er blijkbaar nog niet klaar voor zijn.
Nu moeten ze schade inhalen na alle ongevallen, (vanaf nieuwjaar) wat niet erg voorspoedig kan verlopen als je zulke deurprijzen blijft vragen. Ik begrijp best dat zo'n tent er maar voor één ding staat en dat is geld verdienen, maar dat hoeven wij toch niet te weten...

Mijn advies: kom je publiek tegemoet, zonder publiek geen tent!

P.S. Bovenstaande is mijn mening na aanleiding van indrukken die ik heb opgedaan hier en daar over de tempel, dit gaat dus over de tempel, geen aanval op iemand zijn mening of wat dan ook.

Ohja en R2agent prachtig dat lik op stuk :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik skip hem ook.
Waarschuw beheerder
volgens mij ga je wel of ga je niet.
Marktwerking heet dat......
Is het te duur dan blijven de mensen weg.
Blijven de mensen komen dan gaat de prijs misschien wat omhoog.

Ik gun dhr Appelman als ondernemer alle succes. Ik gun het publiek het plezier.

Ik ga niet. Ik vind het te duur. Net als dat ik niet naar indian summer ga. Dat vind ik namelijk ook te duur.

Ik ga wel naar time warp in duitsland want 35 euro voor die line up vind ik niet te duur.
Waarschuw beheerder
Wat een gezeur allemaal zeg..
Ik ben totaal niet eens met dat het te duur is, als je inschat dat de kosten voor zo'n feest wel behoorlijk zijn.
Daarnaast is het misschien zo dat zij een lagere breakeven aanhouden ?
Daarnaast is het niet geld verdienen, want dan zet je Jean neer of Isis, dat soort inkoppertjes. Hoe kun je trouwens weten of 17,50 te duur is, als je niet eens weet hoe ROTOR eruit gaat zien, compleet nieuw-concept...
en ja, de standaard negatievelingen beginnen ook op tevallen...mensen die ondertussen wel solliciteren bij de Waerdse Tempel....;) grappig..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dream op donderdag 2 maart 2006 om 10:01:
de standaard negatievelingen beginnen ook op tevallen...mensen die ondertussen wel solliciteren bij de Waerdse Tempel....

:D namen! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeur allemaal zeg..
Ik ben totaal niet eens met dat het te duur is, als je inschat dat de kosten voor zo'n feest wel behoorlijk zijn.
Daarnaast is het misschien zo dat zij een lagere breakeven aanhouden ?
Daarnaast is het niet geld verdienen, want dan zet je Jean neer of Isis, dat soort inkoppertjes. Hoe kun je trouwens weten of 17,50 te duur is, als je niet eens weet hoe ROTOR eruit gaat zien, compleet nieuw-concept...
en ja, de standaard negatievelingen beginnen ook op tevallen...mensen die ondertussen wel solliciteren bij de Waerdse Tempel.... grappig..

Idd, wees blij dat er wat gebeurd! Oliver Ho en Ruskin bij ons in buurt!!!!!! Echt vet. Weer eens wat anders dan een feest met zogenaamde lokale talenten waar ik niet warm van wordt! Ik ben er bij! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of 17,50 te duur is, ik weet dat ik het te duur vind, ik veroordeel feiten..geen mensen...ben voorstander van een gezonde discussie, we praten over dit: "James Ruskin en Oliver Ho draaien 24 maart 2006 in de Waerdse Tempel" en alles rondom tempel...we creeren hier geen onvrede jegens mensen toch? omdat sommige meningen verschillen. :)

Greetz
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 54574, 22220}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op donderdag 2 maart 2006 om 11:20:
Idd, wees blij dat er wat gebeurd! Oliver Ho en Ruskin bij ons in buurt!!!!!! Echt vet. Weer eens wat anders dan een feest met zogenaamde lokale talenten waar ik niet warm van wordt! Ik ben er bij! laatste aanpassing 2 maart 2006 11:20

En wie zijn die lokale talenten waar jij niet zo warm van word ...kai zen bijvoorbeeld?????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nicksaan op vrijdag 3 maart 2006 om 10:57:
En wie zijn die lokale talenten waar jij niet zo warm van word ...kai zen bijvoorbeeld?????

Hehe...

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nicksaan op vrijdag 3 maart 2006 om 10:57:

Nee niet Kai-zen! Genoeg andere.... Waarom noem je Kai-zen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op vrijdag 3 maart 2006 om 13:10:
Nee niet Kai-zen! Genoeg andere....

Wie dan??!!!
Waarschuw beheerder
En dat van kai zen kan je zelf wel invullen denk ik ..
Waarschuw beheerder
donateur
Namen noem ik niet, dat heeft geen zin! En kai-zen noem jij omdat je hem slecht vind?
Waarschuw beheerder
Jongens jongens wees lief voor elkaar :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nicksaan op vrijdag 3 maart 2006 om 13:19:

Nou ben erg benieuwd naar je mening...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn mening is als volgt de dat ik kai gehoort heb vond ik het slecht ja maar dat kwam door het geluid blablabla...Maar waar ik het op gooi mies is dat je niet over (zogenaamde) lokale talenten moet zeiken als je zelf geen haar beter ben...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nicksaan op vrijdag 3 maart 2006 om 17:15:
Maar waar ik het op gooi mies is dat je niet over (zogenaamde) lokale talenten moet zeiken als je zelf geen haar beter ben...

Waarom zeik jij dan op mij als je zelf geen haar beter ben... of praat ik je nu te veel na.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
toch maar dit
En jij ben wel Carl Cox de tweede?? Enige die dan wat te zeggen hebben zijn uber DJ's als Dave Clarke, Carl Cox etc. en zelfs daar valt over te twisten of die wel zo goed zijn he.. als je ja kwalificaties hanteerd.

weggehaald? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 18:42:
weggehaald?

Vindt die nieuwe wat duidelijker :) moet het hem natuurlijk niet te moeilijk maken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nicksaan op vrijdag 3 maart 2006 om 17:15:
Maar waar ik het op gooi mies is dat je niet over (zogenaamde) lokale talenten moet zeiken als je zelf geen haar beter ben...

AAh kijk eens, daar komt de aap uit de mouw! Je voelt je aangesproken? Kan je mij eens aangeven waar ik zeik over lokale talenten? Ik zeik nergens over. Er gebeurd hier geen reet in en rond Alkmaar vind ik. Veel feesten die me totaal niet boeien! Komen er eindelijk twee grootheden en dan gaan mensen zeuren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kai-zen op vrijdag 3 maart 2006 om 15:28:
Uitspraak van nicksaan op vrijdag 3 maart 2006 om 13:19:

Nou ben erg benieuwd naar je mening...

Als je kan lezen heb je hem al zien staan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nicksaan op vrijdag 3 maart 2006 om 20:01:
Als je kan lezen heb je hem al zien staan...

Sorry kan aan mij liggen maar begrijp je niet helemaal, waar geef je nu antwoord op? Als je bedoelt dat ik je even hebt doorverwezen dan vindt ik dat je het feit waarop je basseerd dat ik slecht was erg simpel, in dat topic wordt toch duidelijk uitgelegd dat het niet door het geluid kwam blablablabla
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op vrijdag 3 maart 2006 om 18:55:
AAh kijk eens, daar komt de aap uit de mouw! Je voelt je aangesproken? Kan je mij eens aangeven waar ik zeik over lokale talenten? Ik zeik nergens over. Er gebeurd hier geen reet in en rond Alkmaar vind ik. Veel feesten die me totaal niet boeien! Komen er eindelijk twee grootheden en dan gaan mensen zeuren

Ik voel me zeker niet aangesproken want je heb me nog nooit horen draaien duz kan je mij ook niet beoordelen ,mijn vraag was alleen wel wie zjin die zogenaamde lokale helden want volgens mij zijn die op 1 hand te tellen.zo'n moeilijke vraag is dat toch niet of wel?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nicksaan op vrijdag 3 maart 2006 om 20:11:
je heb me nog nooit horen draaien

Feitelijk kan er ook gezegd worden dat je mij niet heb horen draaien. Mijn uurtje op Demolicious wil ik bepaald geen draaine noemen!
Waarschuw beheerder
Maargoed we spreken elkaar morgen in atlantis wel snappen we elkaar mischien beter dan in zo'n topic..
Waarschuw beheerder
Maar om weer ff terug on-topic te gaan, hopelijk trekt het feest wat mensen. Altijd leuker om in een volle zaal te staan uiteraard. Wat de prijs betreft, 20 euro is nog net te doen want het zijn niet alleen de dj's die je krijgt maar ook de locatie. Dat is logischerwijs allemaal doorberekend in de prijs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kai-zen op vrijdag 3 maart 2006 om 20:07:
Sorry kan aan mij liggen maar begrijp je niet helemaal, waar geef je nu antwoord op? Als je bedoelt dat ik je even hebt doorverwezen dan vindt ik dat je het feit waarop je basseerd dat ik slecht was erg simpel, in dat topic wordt toch duidelijk uitgelegd dat het niet door het geluid kwam blablablabla

Nog steeds wel behoorlijk onprofessioneel om (helemaal in een topic, waar iedereen het dus kan terugvinden) achteraf als dj te gaan lopen zeiken over apparatuur...
Je moet altijd en overal kunnen draaien, zoniet nog steeds geen aanleiding om je eigen naam te zuiveren ten koste van apparatuur afzeiken.. Val je alleen maar door de mand (Y)

En als dat niet was gebeurt hadden we het nu allemaal nog een keer mogen overdoen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 21:22:
onprofessioneel

Als ik een dj Tiësto was geweest, kwam ik er gewoon nooit meer terug... is hij nu ook onprofessioneel?? Begrijp me goed, wil er graag nog een keer draaien maar tuurlijk probeer ik mijn naam te zuiveren.. heb ik alle recht toe. Het feit dat jij en je vrienden nu zo'n beeld van mij hebben komt toch allemaal door die situatie bij Demolicious of heb jij me al eens horen draaien op feesten waar de apparatuur wel goed zat en het dak er gewoon af ging?!?!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 21:22:
En als dat niet was gebeurt hadden we het nu allemaal nog een keer mogen overdoen.

Die kans krijgen we gerust nog, geduldig zijn is ook een vorm van professionaliteit! Maar dit is dus de reden dat jij en je vrienden zo'n wrok gevoel hebben over Miesjh en mij...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je, ben er ook wel een beetje klaar mee, geloof wat je wil geloven. Als wij als lokale djs echt goed zijn en willen komen we er wel...pasta. Met James Ruskin in de Waerdse ben ik in iedergeval van de partij!
Waarschuw beheerder
en ja, de standaard negatievelingen beginnen ook op tevallen...mensen die ondertussen wel solliciteren bij de Waerdse Tempel.... grappig..

Werk jij bij de waerdse tempel op de afdeling personeelszaken dream? Of is het een soort van ingeving die je hier hebt neergezet.
Waarschuw beheerder
.. En dat allemaal omdat de kaartjes van Rotor € 17,50 zijn..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kai-zen op vrijdag 3 maart 2006 om 23:17:
Die kans krijgen we gerust nog, geduldig zijn is ook een vorm van professionaliteit! Maar dit is dus de reden dat jij en je vrienden zo'n wrok gevoel hebben over Miesjh en mij...

Volgens mij overdrijven jullie het een beetje jongen...
Waar uit mijn erg beleefde en nette reply trek jij de conclusie dat ik en mijn vrienden wrok tegen jou koesteren?
Waarschuw beheerder
Is niet alleen jou reply
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom staat dit forum eigenlijk nog steeds onder hardstyle en hardcore feesten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gaat lekker jongenss :D
Waarschuw beheerder

Awakenings Graansilo

Room 1: Jay Samuel, Bas Mooy & Vincent de Wit, Rush, Frank Kvitta, Spark Taberner

Room 2: Size, Remy, Cristian Varela, Acid Junkies (live), Pounding Grooves, Damian Keane & Dave Miller

Basement: Branz & Sander Baan, Eva Maria, Kabale und Liebe (live), Cupatec

Tijd: 22:00 - 06:45
Vvk: € 21,75

dat scheelt niet zoveel in prijs, maar wel in line up

en de kosten voor het feest zijn aanzienlijk?????? waar komen die hoge kosten dan vandaan, ik heb nog geen flyer gezien laat staan een poster, dus daar kunnen de kosten ook niet in zitten, 2 dj's en een beetje decoratie kan nooit zo duur zijn lijkt me
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat is nog al een verschil evengoed ja..
Waarschuw beheerder
.. En dat allemaal omdat de kaartjes van Rotor € 17,50 zijn..

ja , lache dit hé.

Met name R2agent komt over als een verschikkelijk neurotisch negatievelingetje...

Waar maakt hij zich druk , zou je denken, als het te duur vind ga je toch niet. zat mensen die wel een positieve kijk op het leven hebben.
Waarschuw beheerder
Dj PIËRRE is trouwens volgende week te gast in de Tempel.
For the real partypeople !!!!!!!!!
Vrij uniek dat hij in de 072 regio komt draaien, toch !?

Waarschuw beheerder
Toevallig ook een medewerker? :D
Waarschuw beheerder
Jongens jullie lopen te piepen als een oud wijf...
Wat is er nou duur? Die taxi van je Moonsmile of entree?
Wel met je breinaald een gaatje proberen te vinden of je iets mag doen in de Waerdse Tempel, maar vervolgens met je benen over elkaar naar de wc afdruipen.
Je vraagt notabene zelf 10 euro voor je eigen avond??
Met alle respect, dan zie je dat die bedragen voor dit kaliber DJ's toch helemaal nog niet zo gek is.

Meeste van jullie hebben jaren aan m'n hoofd lopen zeiken dat er nooit wat gebeurt, gebeurt er echt wat, zijn jullie er geen eens (r2ragent, jij was er wel... ook bij Ultra, I know).
Eindelijk is die tent er, nou is het nog niet goed??

Je zou jezelf eens moeten horen...

Excusses voor de taal Kashu.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaa lekker anoniem! Maar goed beetje welles nietes dit allemaal. Als je slim ben dan hou je als medewerker van de Tempel gewoon je mond en snoer je die vervolgens met vette feesten.. jullie happen veelste veel. En 2 of hoe je jezelf ook noemt, beetje laag dat je op de man gaat spelen.. je moet haast wel een medewerker zijn als ik je zo hoor praten... :nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
begint een beetje zinloze discussies te worden dit, lekker modder naar elkaar gooien,

maar goed het begon allemaal om de kaartjes de een vindt het wel duur de ander niet,

persoonlijk vindt ik 12,50 tot 15 euro een leuke prijs voor dit feest, zoals bij de boudyou party,
Waarschuw beheerder
Hey meneer 2, waarom zo persoonlijk worden en messteken onder de gordel proberen uit te delen, ik geef me mening over het onderwerp in dit topic en vervolgens val je me aan. Ik zou natuurlijk messteken terug kunnen geven alleen ik denk dat geweld met geweld tegengaan alleen maar meer geweld opleverd.
Wel weer ik je uithalen naar mij af, daarom zal ik even een aantal dingen helder houden want het begint al aardig op een slechte soap te lijken op deze manier.

Wanneer heb ik contact gezocht met de tempel? juist, begin december toen de tempel nog niet geopend was en de potentie nog bruizend was, inderdaad zo bekijk ik het "was".
Ik vind het trouwens echt reinste onprofessioneel om mij zo onderuit proberen te halen met het feit dat ik een mail heb verzonden ver voor opening, een mail waar ik nooit antwoord op heb gehad van de Tempel.

Wat betreft die 10 euro
Je zal het vast over dit feest hebben: https://partyflock.nl/party/60400 iedereen kan zien wat de entree is: voorverkoop 8 euro en deurverkoop 10 euro, zoals elke organisatie weet worden dergelijke prijzen op deze manier gepresenteerd vanwege marketing technische redenen, er wordt op deze manier een stimulans gecreerd onder het publiek waardoor eerder een kaartje in de voorverkoop gekocht wordt en de organisatie daarmee zekerheid verkrijgt omtrent het succes van het feest en inkomsten. (maar moet ik jou dit echt uitleggen?)

Kaartverkoop 8 euro, in dit bedrag zit ook nog de fee verwerkt die de desbetreffende voorverkoop adressen hanteren, waardoor wij 7 euro aan inkomsten over houden, er zijn 200 kaarten beschikbaar 200x7 = 1400 euro
De lokatie is een restaurant, wat dus inhoud geen club faciliteiten! Ik zal even opsommen wat de benodigdheden zijn op deze avond:

- 2 beveiligings medewerkers
- 4 dj's
- geluids systeem
- licht effecten
- draaitafels, mixer
- podium
- promotie, lees: posters/flyers, tickets, partyflock promo bericht

Verder komt daar nog bij het aantal uren wat er in gestoken wordt om het feest te realiseren, en de risico factor bij weinig opkomst.
Vraag nu eerlijk aan jezelf of de prijs die wij hanteren hoog is of niet? Jij zou jezelf is moeten horen.

Uitspraak van op vrijdag 17 maart 2006 om 02:03:
Met alle respect, dan zie je dat die bedragen voor dit kaliber DJ's toch helemaal nog niet zo gek is.

Mij gaat het niet 100 procent om de dj's het gaat mij merendeels om de muziek en de sfeer die avond, ik kom op technoavonden om te dansen niet om goden te vereeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van giel. op woensdag 1 maart 2006 om 16:21:
Net als dat ik niet naar indian summer ga. Dat vind ik namelijk ook te duur.

Nu vind ik het weer niet te duur....... Ligt het aan mij of was het echt zo dat de kaarten voor indian summer eerst 55,= euro per dag waren en nu 27,50 om 37,50.
Hoewel het niet het juiste topic is hoop ik dat iemand mij kan vertellen of ik gedroomd heb.....
Waarschuw beheerder
ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat het gehalte "bad vibes" behoorlijk begint te stijgen in dit forum.........
Waarschuw beheerder
Ja idd giel ik dacht eerst ook dat de kaarten 55 euro waren, de info was blijkbaar nog niet volledig.
Waarschuw beheerder
nog een leuk feitje....... Duncan geeft aan in een interview met djbroadcast dat hij volwassener is geworden en niet meer aan fopperij doet. Gevolg? De bonnen die over zijn op indian summer zijn dit jaar wil in te wisselen voor geld.....
Een manier van geld besparen zodat je geld over houdt voor bijvoorbeeld een entreekaartje waerdse tempel........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van giel. op zaterdag 18 maart 2006 om 01:07:
De bonnen die over zijn op indian summer zijn dit jaar wil in te wisselen voor geld.....

stom stom stom.... bovenstaande is mijn simpele en eenvoudige gevolgtrekking van feiten en weetjes. het hoeft dus niet zo te werken.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Moonsmile op vrijdag 17 maart 2006 om 11:06:
Ik zal even opsommen wat de benodigdheden zijn op deze avond:

4 dj's

:x

Waarschuw beheerder
wat is er knul

Waarschuw beheerder
Hij is nog steeds verdrietig dat Michael hem alleen maar wou laten openen haha...

:cry: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 15:13:
Hij is nog steeds verdrietig dat Michael hem alleen maar wou laten openen haha...

Jah idd, baal er enorm van....wilde graag voor niks voor een gegarandeerd lege zaal draaien...damn..:s
Waarschuw beheerder
ff knallen vanaaf????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frenkstarz op vrijdag 24 maart 2006 om 08:55:
ff knallen vanaaf????

Zo heb er zin in! Dat wordt flink swingen geblazen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op vrijdag 24 maart 2006 om 09:14:
Zo heb er zin in! Dat wordt flink swingen geblazen....

Ik hoop dat er een beetje volk is om de zaal op te vullen. Laatste keer Demolicious was een drama hoorde ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat het vanavond wel goed komt!
Waarschuw beheerder
zal wel gezwellig worden idd
Waarschuw beheerder
Ja, ik hoop ook dat het drukker wordt dan twee weken geleden. Toen was het echt superrustig en dan is er echt weinig aan!
Waarschuw beheerder
ROTOR heet jullie van harte welkom, heerlijk avondje is gekomen.
Sets zijn later te beluisteren op www.livesets.com.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ROTOR op vrijdag 24 maart 2006 om 12:05:
ROTOR heet jullie van harte welkom, heerlijk avondje is gekomen.
Sets zijn later te beluisteren op www.livesets.com.

Vet!

Worden de sets van 22 april ook opgenomen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op vrijdag 3 maart 2006 om 18:55:
AAh kijk eens, daar komt de aap uit de mouw! Je voelt je aangesproken? Kan je mij eens aangeven waar ik zeik over lokale talenten? Ik zeik nergens over. Er gebeurd hier geen reet in en rond Alkmaar vind ik. Veel feesten die me totaal niet boeien! Komen er eindelijk twee grootheden en dan gaan mensen zeuren.

agree, en ehm ik vind jou roelen althans die minimal van je @ atlantis vorige keer verdomd goed gap :)

maar even normaal nu

17.50 is gewoon TE duur echt daar heb je een half festival voor man dit is gewoon absurd...
Waarschuw beheerder
donateur
15 euri met membercard! Ik vind het wel meevallen, je bent niks kwijt met parkeren etc....je moet het zelf weten ik ben er iig bij....

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 17:47:
ehm ik vind jou roelen althans die minimal van je @ atlantis vorige keer verdomd goed gap

thanks kerel....:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op vrijdag 24 maart 2006 om 20:40:
Uitspraak van Mr Liege op vrijdag 24 maart 2006 om 17:47:
ehm ik vind jou roelen althans die minimal van je @ atlantis vorige keer verdomd goed gap

thanks kerel....

alleen je zeik wel veel hihihi*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 17:19:
alleen je zeik wel veel hihihi*

toon eens aan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op zaterdag 25 maart 2006 om 17:23:
toon eens aan!

is algemeen bekend hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik wat zeg over Sunset ben ik meteen een zeikerd en word ik aangevallen door Jan en alleman...sommige zijn waarschijnlijk bang dat ze hun vaste plek kwijtraken.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar Ruskin was held van de avond, wat een set.....

Binnenkort worden de sets van Rotor uitgezonden op livesetsradio!

[img width=145 height=44]http://www.livesets.com/temp/lsr_logo_small.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op zaterdag 25 maart 2006 om 17:46:
Als ik wat zeg over Sunset ben ik meteen een zeikerd en word ik aangevallen door Jan en alleman...sommige zijn waarschijnlijk bang dat ze hun vaste plek kwijtraken.....

zeg dan lekker niks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op zaterdag 25 maart 2006 om 17:46:

niet alleen Sunset hoor, na die battle klaagde je ook al omdat je zogenaamd niet wist dat het om openingsset ging etc. Vreemd, omdat je jaar daarvoor ook al in de finale stond.. maar goed, maakt mij verder ook niet uit hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 17:50:
niet alleen Sunset hoor, na die battle klaagde je ook al omdat je zogenaamd niet wist dat het om openingsset ging etc. Vreemd, omdat je jaar daarvoor ook al in de finale stond.. maar goed, maakt mij verder ook niet uit hoor!

Ik heb daar niet over geklaagd....niet naar jou toe, niet naar de organisatie toe. vond het jammer dat ik dat niet wist, vooral omdat ze een demo van me hadden gehoord die totaal niet op een openingsset leek. En doe nou niet alsof ik je het niet gun....en dat weet je best wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op zaterdag 25 maart 2006 om 17:54:
Ik heb daar niet over geklaagd....niet naar jou toe, niet naar de organisatie toe. vond het jammer dat ik dat niet wist, vooral omdat ze een demo van me hadden gehoord die totaal niet op een openingsset leek. En doe nou niet alsof ik je het niet gun....en dat weet je best wellaatste aanpassing 25 maart 2006 17:55

zeg ook niet dat je het mij niet gunt.. maar kwam beetje zeikerig over, meer niet... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dan gaan we verder naar de orde van de dag..ROTOR :)

Waarschuw beheerder
hoe was het :D
Waarschuw beheerder
Hoop offtopic opmerkingen..

Namens ROTOR alle partygangers bedankt voor jullie postieve bijdragen, wij hebben met zn alle unieke sets van Dj Piërre, James Ruskin, Oliver Ho, Koert notario en Richie Riott, mogen beleven. met een spetterende lasershow, Laserboys>> Top! Crea Truss constructies>>Rspct !
Top sound en light en de boys & girls dancing around ook helemaal goed !!
Nogmaals Thanx for the support, en idd na-chillen van de sets op www.livesets.com.
Next week de BoedyouParty ; lots of extravaganza, percussion en for those who like to groove, Guestdj Robin"jaydee"Albers.
Mazzel.RTR
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 18:33:
hoe was het

Ik heb me uitstekend vermaakt! Ruskin was vet bezig! Hulde voor de man! Voor de rest had ik een andere set van Oliver Ho verwacht...meer melodie etc, maarja hij moest afsluiten.. Jammer dat het niet zo druk was..komst met de tijd wel....
Waarschuw beheerder
Ruskin zou afsluiten , ze hebben onderling gewisseld..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ROTOR op zaterdag 25 maart 2006 om 19:17:
Ruskin zou afsluiten , ze hebben onderling gewisseld..

Dat verklaart het....op naar de volgende Rotor....:)
Waarschuw beheerder
strippers op een techno feest????

400 bezoekers, weinig sfeer, dat is wat mij zo links en rechts ter ore is gekomen.
Ik ben er zelf nog niet geweest maar ik kan me toch niet aan de indruk ontrekken dat ergens iets niet helemaal lekker loopt.

Waarschuw beheerder
idd waarom in godsnaam strippers op een techno feest?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 08:56:
idd waarom in godsnaam strippers op een techno feest?

Werd er ook niet echt warm van...kom voor de muziek niet voor de punani...:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op maandag 27 maart 2006 om 09:45:
Werd er ook niet echt warm van...kom voor de muziek niet voor de punani...laatste aanpassing 27 maart 2006 09:45

En dan ook nog mannelijke strippers :S Gaat het niet? :D Dan begrijp je toch vrij weinig van technofeestjes organiseren hoor :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 09:47:
En dan ook nog mannelijke strippers Gaat het niet? Dan begrijp je toch vrij weinig van technofeestjes organiseren hoor

Oh nu snap ik al die ophef....die heb ik gelukkig helemaal niet gezien....hahaha wat erg....damn...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op maandag 27 maart 2006 om 10:36:
....die heb ik gelukkig helemaal niet gezien....

Ik ook helemaal niks van meegekregen, maarre was ook zo lam als een balletje.....daardoor heb ik me denk ik best goed vermaakt.
Waarschuw beheerder
een stripster niet lekker en leuk pfff ga effe minder nadenken over het geheel maar gewoon ouderwets house man iedereen loopt te klagen maaar waar is the spirit ik vond het vett en denk je dat ze vroeger ion de beginjaren zaten te klagen over bijv een stripster juist leuk gedaan lekker tog of niet of zijn er allemaal homoos in de zaal hahaha
ik geef iedereen 1 tip een goed feest begint bij jezelf
ik heb gezegt!
Waarschuw beheerder
oowja er was maar 1 mannelijke stripper maar daar moet je dan niet gaamn staan hahahaha 4 vrouwelijke als jhe goed had opgelet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Surgeles op maandag 27 maart 2006 om 12:03:
denk je dat ze vroeger ion de beginjaren zaten te klagen

ja das waar ook,weet je nog van vroeger....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Surgeles op maandag 27 maart 2006 om 12:04:
oowja er was maar 1 mannelijke stripper maar daar moet je dan niet gaamn staan hahahaha 4 vrouwelijke als jhe goed had opgelet

Er was helemaal geen mannelijke stripper. Er was 1 vrouwelijke stripster, 3 danseressen en 1 danser

Heb van een afstand naar de stripster staan kijken. Meer dan de helft van de mannen zat met hun tong uit hun bek, kwijlend toe te kijken. Ik geloof dus dat de meesten het wel konden waarderen :p

Waarschuw beheerder
Zullen we maar gewoon max.1x per maand zo'n techno feestje gaan houden?Je kan niet echt zeggen dat het goed bezocht wordt ofzo...Ik kan me nog goed herinneren dat het met het thema van o.a hardstyle stampvol was.Ik hoop dat de organisatie dat ook snel in gaat zien want dit is natuurlijk zonde voor o.a de onkosten,grote ruimte die maar maar 10% gevuld is.

Waarschuw beheerder
maar maar=maar voor(zie boven)
Waarschuw beheerder
Goed gezien habibi, en dan heb ik het nog niet over de massale mobieltjes....die onder haar spagaat werden gedouwd...das pas ranzig...niet de act zelf.
Bloem: Afgelopen zaterdag een topavond geweest bijna 2500 partypeople, lekker happy en geen negatieve vibes.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROTOR op dinsdag 28 maart 2006 om 12:34:
Bloem: Afgelopen zaterdag een topavond geweest bijna 2500 partypeople, lekker happy en geen negatieve vibes.....

Tsja technopubliek is nou eenmaal niet makkelijk

en Habibi, kreeg jij ook een mobieltje onder je 'spagaat'?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:11:
Habibi, kreeg jij ook een mobieltje onder je 'spagaat'?

Haha, niet dat ik weet. Ik hoop het niet. Maar ik kan dan ook geen spagaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROTOR op dinsdag 28 maart 2006 om 12:34:
Afgelopen zaterdag een topavond geweest bijna 2500 partypeople,

das appels met peren vergelijken, als ik mij niet vergis stond zaterdag die belgische schone op het podium en ik begrijp dan ook niet helemaal dat je dat als vergelijking neem.
Waarschuw beheerder
habibi ik stond er bij en keek ernaar wauw wat een toffe danseress bleef ook maar kijken hahah toppie habibi volgende keer weer denk!!
Waarschuw beheerder
dit is natuurlijk zonde voor o.a de onkosten,grote ruimte die maar maar 10% gevuld is.

Vandaar 17,50..............

Btw die 2500 man was pas na 00:00.......toen stond belle trouwens ook te swingen op de vloer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROTOR op woensdag 29 maart 2006 om 19:08:
dit is natuurlijk zonde voor o.a de onkosten,grote ruimte die maar maar 10% gevuld is.

Dus je ging er vantevoren al van uit dat de zaal 10% vol zou zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ROTOR op woensdag 29 maart 2006 om 19:08:

begrijp ik je nu goed, de entreee is 17,50 omdat je er van uit ga dat je geen volle bak zou krijgen?

Ik ben dan geen programmeur van de tempel maar zou het niet beter zijn om eerst de tent vol te krijgen, met lagere entree, veel meer promotie als dat nu gebeurt, dj's die gangbaarder zijn voor het grote publiek waardoor je ook goeie mond op mond reclame krijg (iets wat toch vrij essentieel is voor een nieuwe lokatie)
Als je je alleen richt op het publiek hier uit de regio dan klopt die 400 man wel, alleen is daar de tempel niet voor bedoeld.
Ja mischien als je Ritchie Hawtin met een labelnight programmeer zal je wel volle bak krijgen maar op deze manier sla je denk ik aan twee kanten de plank mis...

Waarschuw beheerder
Nogmaals...het is goed dat er verschillende thema avonden zijn maar het is gewoon een gegeven dat de Techno avonden niet aan slaan bij het "grote" publiek.Dus waarom niet de boel een beetje omgooien?BTW niks ten nadele van Techno ofzo.
Waarschuw beheerder
Als het op zaterdag was gehouden was het zeker zo goed als vol geweest, maar dan hadden ze die dj's niet kunnen boeken denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkstarz op donderdag 30 maart 2006 om 13:47:
Als het op zaterdag was gehouden was het zeker zo goed als vol geweest, maar dan hadden ze die dj's niet kunnen boeken denk ik.

de eerste Rotor op zaterdag was anders nog rustiger...

https://partyflock.nl/party/57458
Waarschuw beheerder
da wiz ik nie. maar toen draaide er ook geen bekende namen toch???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenkstarz op donderdag 30 maart 2006 om 15:32:
da wiz ik nie. maar toen draaide er ook geen bekende namen toch???

Die pierre wel
Waarschuw beheerder
Jongelui de entreeprijs bestaat uit meerdere facetten, oa de kosten van wat een Venue als de Tempel met zich mee brengt.
Dessalniettemin willen wij van ROTOR aangeven deze kritieken aan te nemen en niet alleen ter kennisgeving.
Blijkbaar is iedereen toch betrokken en bezorgd over de gegeven feiten.
Daarom vooruitlopend op de offiële persberichtgeving.
Willen wij van ROTOR mededelen dat de entreeprijs aanzienlijk verlaagd zal worden, nl naar 10 euro en met WT-membercard 7,50, met ingang van 22 april; ROTOR v3 met o.a.
Shinedoe, Oliver Kucera en Deetron. + spectacular lasershow + industrial deco en funny shit around it..
De organisatie van ROTOR is nl ook van mening dat ROTOR een betaalbaar en leuk technofeestje voor de regio moet zijn.

So C U @ the next ROTOR

Open van 22:00 tot 05:00, toegang tot 02:00 NO PRESALE
Waarschuw beheerder
donateur
Zo 7,50 voor zo'n feesie, da's helemaal weinig! Ben er sowieso bij! :)
Waarschuw beheerder
Kijk dat zijn prijzen!
Waarschuw beheerder
hahahaha 1 april grap van ROTOR.......

Waarschuw beheerder
Neem aan dat dit geen grap is!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeggen, komt allen! Zo'n line-up voor zo weinig! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op maandag 3 april 2006 om 10:04:
Ik zou zeggen, komt allen! Zo'n line-up voor zo weinig!

Sorry heb ander koel feestje :D minimaal funkenn (Y)
Waarschuw beheerder
Wat een zeik topic is dit zeg.Hoop slappe schijt van een stel peuter/amateur dj´s die elkaar niet kunnen uitstaan omdat de een 25cent meer per optreden verdient.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gijssie! op maandag 3 april 2006 om 10:43:
Wat een zeik topic is dit zeg.Hoop slappe schijt van een stel peuter/amateur dj´s die elkaar niet kunnen uitstaan omdat de een 25cent meer per optreden verdient.

Gijs lul niet zo slap joh :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 10:49:
Gijs lul niet zo slap joh

Idd gijs....
Waarschuw beheerder
volgens mij heb je gelijk giel,
kijk op de WT site, daar staat heel iets anders.
Waarschuw beheerder
idd ja 12,50 om 10,= euro.....
Ik denk dat we binnenkort wel duidelijkheid krijgen van ROTOR hoe het nu precies zit.
Waarschuw beheerder
donateur
goed lezen mensen op de site staat:

ZAT 22 APR Zaal open 22.00
GROTE ZAAL ROTOR
Deetron 🇨🇭
Live: Oliver Kucera
Shinedoe
Dj Art-D-Fact vanaf 18 jaar membercard:
€ 8,00

€ 10,00 Entree Deurverkoop (geen voorverkoop

Waarschuw beheerder
dat heb je dan net veranderd.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik werk er niet hoor....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miesjh op maandag 3 april 2006 om 14:08:
Ik werk er niet hoor....

ik ook niet!
Waarschuw beheerder
dat is dan net veranderd want hoewel er -4 en -1,5 op mijn neus geparkeerd staat, is mijn focus naar dit topic heel scherp.
En over scherpte gesproken..... 8,= euro is nog steeds niet de beloofde 7,50 euro.
Waarschuw beheerder
R-K citeer top end 3 april 2006 10:49 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[R-K]
Uitspraak van Gekke Gijs op maandag 3 april 2006 om 10:43:

Gijs lul niet zo slap joh

haha ok :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van giel. op maandag 3 april 2006 om 14:21:
En over scherpte gesproken..... 8,= euro is nog steeds niet de beloofde 7,50 euro

Het is uiteindelijk toch 7,5
Waarschuw beheerder
Wat een hoop zielige figuren hier op het topic zeg.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tempelier op dinsdag 4 april 2006 om 22:28:
Wat een hoop zielige figuren hier op het topic zeg.......

Wat ook vrij zielig is is dat de programmeur van de Tempel hier onder 5 verschillende namen zit....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 07:55:
vrij zielig

Das nou ongezouten kritiek :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:04:
Das nou ongezouten kritiek

maar wel terecht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 07:55:
de programmeur van de Tempel hier onder 5 verschillende namen zit....

Hahaha zo'n vermoeden had ik ook al, alleen ik kwam tot 3 :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar vrienden toch, laten we geen ruzie maken nu, en dhr/mevr. Tempelier omarmen als één van ons, we zijn tenslotte allemaal familie van elkaar en in moeilijke tijden moet je elkaar toch een beetje steunen.
Het kan soms erg lastig zijn voor iemand als die persoon het een beetje warm krijgt onder zijn lanque voetjes en dingen niet helemaal lopen zoals ze verwacht hadden.
U kent het spreekwoord; een kat in het nauw....

Maar het spreekwoord zegt ook een kat komt altijd op zijn pootjes terecht!
Waarschuw beheerder
soms is het niet zoals je denkt dat het is.

on topic dan maar weer......
Rotor, de line up voor 22 april ziet er goed uit voor de prijs die gerekend wordt. Helaas kan ik niet van de partij zijn vanwege verplichtingen elders. Wordt deze lijn in de toekomst zo voortgezet, dan sluit ik een bezoek aan de tempel in zijn geheel niet uit.

Ik zag net dat Rotor een nieuwe topic is begonnen voor 22 april. Ik vind dat we dit topic kunnen sluiten.... Iedereen mee eens?
Waarschuw beheerder
ik sluit me aan.
Waarschuw beheerder
kijk deze prijzen beginnen erop te lijken!