dat is dan net veranderd want hoewel er -4 en -1,5 op mijn neus geparkeerd staat, is mijn focus naar dit topic heel scherp.
En over scherpte gesproken..... 8,= euro is nog steeds niet de beloofde 7,50 euro.
R-K citeer top end 3 april 2006 10:49 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[R-K]
Uitspraak van Gekke Gijs op maandag 3 april 2006 om 10:43:
Wat een zeik topic is dit zeg.Hoop slappe schijt van een stel peuter/amateur dj´s die elkaar niet kunnen uitstaan omdat de een 25cent meer per optreden verdient.
maar vrienden toch, laten we geen ruzie maken nu, en dhr/mevr. Tempelier omarmen als één van ons, we zijn tenslotte allemaal familie van elkaar en in moeilijke tijden moet je elkaar toch een beetje steunen.
Het kan soms erg lastig zijn voor iemand als die persoon het een beetje warm krijgt onder zijn lanque voetjes en dingen niet helemaal lopen zoals ze verwacht hadden.
U kent het spreekwoord; een kat in het nauw....
Maar het spreekwoord zegt ook een kat komt altijd op zijn pootjes terecht!
on topic dan maar weer......
Rotor, de line up voor 22 april ziet er goed uit voor de prijs die gerekend wordt. Helaas kan ik niet van de partij zijn vanwege verplichtingen elders. Wordt deze lijn in de toekomst zo voortgezet, dan sluit ik een bezoek aan de tempel in zijn geheel niet uit.
Ik zag net dat Rotor een nieuwe topic is begonnen voor 22 april. Ik vind dat we dit topic kunnen sluiten.... Iedereen mee eens?