Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 18:52:Mijn valentijn heet Anti Valentijn. makkelijk in gebruik en helpt mij eraan te herinneren niet aan die commerciele shit mee te doen.. nee ben niet gefrusteerd in de liefde!
Valentijn hoeft niet commercieel te zijn hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 14:38:nog nooit een valentijnskaartje gehad, dus ik denk dat dit jaar niet veel anders zal verlopen
niet dat het er zoveel toe doet ook...
mijn schatje
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 15:05:niemand
limo , je hebt fans genoeg met je bh handjes
Uitspraak van Harry Beuker op zaterdag 4 februari 2006 om 16:09:limo , je hebt fans genoeg met je bh handjes
hmm ja daar zit wat in
dus ik word overspoeld met kaartjes?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 16:54:nou kan kiezen uit 2 scharrels
hahahaha
slet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:06:doe ik ook niet
ik neem heel pf niet serieus
Zo oogde het wel een beetje.
En natuurlijk ben ik jaloers op je. Moet je eens kijken hoeveel borsten van mooie vrouwen je inmiddels al vast heb mogen houden.
Zo oogde het wel een beetje.
En natuurlijk ben ik jaloers op je. Moet je eens kijken hoeveel borsten van mooie vrouwen je inmiddels al vast heb mogen houden.Dat vragen nou nooit eens aan mij.
neuh
maar geef wel altijd reacties
mja is zie het ook als een gift van god
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:10:Ik heb geen idee..
wil je mijn valentijn zijn?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:12:wil je mijn valentijn zijn?
Limooooooo!!! Maar natuuuurlijk!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:55:gokje
nou het valt best wel mee hoor.......one nighters doe ik momenteel niet aano:)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 17:55:ga je me ook een kaartje sture?
Geef je adres maar..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 18:16:wel two nighters?
uhhmm als het bevalt wel vaker als 2 x ook
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 18:18:uhhmm als het bevalt wel vaker als 2 x ook
ah ok
maar geen valentijn dus
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 februari 2006 om 18:19:maar geen valentijn dus
nee heb geen vaste relatie hè....dus ik zie wel...zou wel leuk zijn om een kaartje te krijgen