Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
met niemand 
Mag ik even voorstellen:
Valentijn

Is sinds juni 2002 mijn Valentijn.
Valentijn

Schattig zeg,zit mooi koppie op
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 13:45:had op iemand gehoopt maar dat gaat het niet worden naar gister waarschijnlijk
Je weet maar nooit.....misschien heb je wel een geheime aanbidder dit jaar

mijn skattie
niemand 
Uitspraak van mightymikey op woensdag 1 februari 2006 om 03:10:nog mensen die mijn valentijn willen zijn???
kan nog....heb nog niemand
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 09:09:Ik heb nog geen Valentijn voor dit jaar.
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
kan geen toeval zijn dit...volgens mij is dit voorbestemd. we zijn tot elkaar veroordeeld.
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 31 januari 2006 om 23:16:mijn skattie die altijd zit te zuchten omdat ik overal wel op reageer in topics en nu dus weer een foto'tje erin pleur
luv ya!!!
whahaha hij ziet t net
Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 31 januari 2006 om 23:16:mijn skattie die altijd zit te zuchten omdat ik overal wel op reageer in topics en nu dus weer een foto'tje erin pleur
luv ya!!!
*zucht*
achjaaaah, maak ik hou wel van je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 20:22:K heb werkelijk geen ideej ben nog op zoek...
Je hebt nog wel effe te gaan whaha
ik vind dat het elke dag valetijnsdag moet zijn
Zal een duur jaar voor jou worden dan