kan dr wel op lopen maar niet langer als 1 uur..
geef mij togh maar mn nikies
donateur
alleen mooie blokhakken, maar daar lang op lopen vind k ook niks
die naaldhakjes enzo zijn echt niet voor mij k kan er niet op staan en ik vind het niet eens mooi!
ik heb ook altijd hakken aan, ben ook niet anders gewend eigenlijk, en kan er idd ook op dansen hoor.
hakken van 10cm. ongeveer ga makkelijk hoor, zelfs de hele dag
Kan dr overigens gewoon mee uit, dansen, rennen whatever...
Een tijdje terug had ik naaldhakken aan, moest ik rennen als een gek omdat ik bijna m'n vliegtuig miste, moet echt een 'geweldig' gezicht zijn geweest Sindsdien bijna geen hakken meer aangehad
jep ik loop altijd op hakken van 9 a 10 cm ook met uitgaan.
Ik kan er op lopen, stappen, dansen...alles eigenlijk, eenderd hoe hoog ze zijn....
Ja hoor!
Heb zelfs een survaivel tocht gehouden op hakken.
Loop er nou niet zo heel vaak meer op omdat mijn kuitspier er verkort door raakte en ik last kreeg bij het rennen.
Dus erg gezond is het niet, zeker als ze 10 cm of hoger zijn.
Kan er op lopen, maar niet te lang, als ik moeie benen krijg of zere voeten is de lol er wel weer af.
Echt geweldig, van die vrouwen die er eigenlijk niet op kennen lopen, gewaggel
Als je toch drugs gebruikt op een feest, maakt het niet uit of je hakken aan hebt of niet. Je voeten voel je toch niet meer.
Volgende dag wel hoor
donateur
Ik loop altijd op hakken!! Voor kinky feesties heb ik zelfs erg hoge hakken (15 cm.) en zolen (10 cm.) en kan er zelfs op rennen als ut moet!!
(permanent verbannen)
Loop altijd op laarzen of schoenen met hoge hak.
Tot 10 cm kan ik de hele dag op lopen (winkelen etc)zonder pijn of moeilijk gedoe.
Tot 15 cm alleen een avondje, maar dan niet TEveel drinken
Plateauzolen zijn uit...
Hakken zijn wel mooi,al heb ik ze zelf niet vaak aan,ben er net iets te lang voor vind ik.
ja hoor makkelijk.. gewoon spijkebroek of een rok
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 13:02:
Werkte 40 uur in de week op naaldhakken van denk 8 cm, kon dr alles mee stappen, bussen halen, auto rijdenO:)
Nu heb ik wat lagere en ben er nu zo aangewend dat ik het niet meer lang vol hou op die hoge
Ik ben 1.82 m en draag geen hakken omdat ik dan helemaal boven alles en iedereen uitsteek. Vind het jammer, want mooie hakken staan echt supervrouwelijk...
de meeste die hoge hakken dragen zullen wel klein zijn want ik zie zelden mensen die groot zijn op hoge hakken lopen. net als ik. ik kan er wel op lopen en op rennen is me ook een x gelukt.
Kan op elke soort hak wel goed lopen
Maar voor hoelang is de vraag
Hakken vind ik super en ik kan er goed op lopen. Heb heel veel paar in me kast staan. Vind het gewoon mooi staan.
Met uitgaan heb ik vaak hakken aan, maar een avondje "hakkuh" op hakken: vrij vermoeiend. Doe dan meest platte schoenen aan.
donateur
Hakken zijn super, en ik vind het vrouwelijk staan!