Heb er geen problemen mee. Kan er ook gerust een paar uur lang op dansen. Vind pumps nou eenmaal helemaal geweldig
Ik vind alleen wel dat ze overal moeten asfalteren. Zo irritant als je hak tussen 2 tegels vast zit
Ik vind alleen wel dat ze overal moeten asfalteren. Zo irritant als je hak tussen 2 tegels vast zit
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 16:02:kinderkopjes in maastricht zijn dodelijk voor mooie naaldhakken )
Kinderkopjes daarom moest ik ook regelmatig naar de schoenmaker.
Kan dr overigens gewoon mee uit, dansen, rennen whatever...
Een tijdje terug had ik naaldhakken aan, moest ik rennen als een gek omdat ik bijna m'n vliegtuig miste, moet echt een 'geweldig' gezicht zijn geweest Sindsdien bijna geen hakken meer aangehad
ik kan er niet op lopen en al helemaal niet op dansen dus geen hakken voor mij
Uitspraak van Wicked Wieke op maandag 23 januari 2006 om 11:21:Als je toch drugs gebruikt op een feest, maakt het niet uit of je hakken aan hebt of niet. Je voeten voel je toch niet meer.
Volgende dag wel hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 13:02:Plateauzolen zijn uit...
dat hangt ervanaf hoe ze eruit zien..het spicegirl model is indd uit maar sommige hoge modellen zien er zeker wel sexy uit
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 21:42:jep ik loop altijd op hakken van 9 a 10 cm ook met uitgaan.