Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 12:24:welke dan ( buiten de korg legacy cell?)
Vanguard, Pro 53, Superwave Pro..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 12:08:Ghehe, dan bevestig je nu je kennis van VST's
Als jij dat wil
Uitspraak van nano.strike op zaterdag 11 februari 2006 om 12:41:Jazeker wel.. met een soldeerbout kom je al een heel eind
*rolt*
Ik bedoel dus een STANDAARD keyboard...
Als je het zo bekijkt kan je zelfs met een fiat panda de F1 race winnen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 12:25:Vanguard
vind ik niet echt dikke sounds hebben, zit een soort plastic sound aan
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 12:49:vind ik niet echt dikke sounds hebben, zit een soort plastic sound aan
Dat had ik in het begin ook.. Maar die plastic sound kan je weg werken, en door middel van een paar plugins kan je 'm heeeeeel erg dik maken
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 12:25:Vanguard, Pro 53, Superwave Pro..
Die Pro-53 doet het bij mij niet
Uitspraak van Toine [Break Zero] op zaterdag 11 februari 2006 om 13:41:hmmm ik weet nooit echt mooie presets voor Superwave... Iemand ?
Zelf maken man!
Superwave is ingewikkelder dan Pro 53, maar je kan er VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL meer uit halen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 13:50:Superwave is ingewikkelder dan Pro 53
haha ja daar was ik al achter..
laatste aanpassing
Proto Y:
Synth opzich kan er mee door, maar is redelijk vlak. T is niet gruwelijk iel, maar met wat fx erover kan t best wat worden. Het is iig geen overrated Uber mid EQed zaag.
En de synth melodie is best aardig dude!!
Kickloop had ik al eens gehoord. Ja, voor PC kicks is t aardig te doen, t is niet echt vol en rond. Met wat gaining en laag erbij op een analoge mixer kan je hier best wat van maken.
-
Phenomenix:
Is dit een Andy?? Kom op man, heb je zo'n dikke bak .. laat je m niet eens vol klinken, je verzuipt m in de galm .. Die van Proto Y is veel duidelijker .. Je laat nu meer je 'producing skillz' (in zoverre, hehe) horen dan je echte geluidscreatie.
Je zou de synth gewoon kaal met een beetje galm moeten showen. Zo kan niemand beoordelen of t wat is of niet. T kan nu uit vrijwel elke bak getoverd worden.
Verdr is het ERG kort met je 11 seconden kale zaag. Stel je voor dat iemand je hit ript .. lol
En zoo bijzonder is je kick nou ook weer niet, vooral niet dat je er zo expliciet bij zet dat je m live triggert.... is bij dit fragment vrijwel nutteloos. Eerder zielig. Kijk mij vette shit hebben en dit soort 'standaard' meuk eruit trekken.
Luister eens naar t stukje wat Dione hier laatst plaatste, zó laat je pas een synthlijn horen.
Yeah, you're the man dude!! Respect.
===============
Oftewel:
- Proto wint niet, omdat Pheno de geluiden opzich niet goed laat horen, en omdat P.X. nog niet alles uit de kast heeft getrokken.
- Pheno wint nog minder, omdat hij met wrede shit dit soort standaard meuk laat horen. Je haalt amper de kracht uit je toko, pik!
Maar om toch dan iemand aan te wijzen: Proto X.
Synth opzich kan er mee door, maar is redelijk vlak. T is niet gruwelijk iel, maar met wat fx erover kan t best wat worden. Het is iig geen overrated Uber mid EQed zaag.
En de synth melodie is best aardig dude!!
Kickloop had ik al eens gehoord. Ja, voor PC kicks is t aardig te doen, t is niet echt vol en rond. Met wat gaining en laag erbij op een analoge mixer kan je hier best wat van maken.
-
Phenomenix:
Is dit een Andy?? Kom op man, heb je zo'n dikke bak .. laat je m niet eens vol klinken, je verzuipt m in de galm .. Die van Proto Y is veel duidelijker .. Je laat nu meer je 'producing skillz' (in zoverre, hehe) horen dan je echte geluidscreatie.
Je zou de synth gewoon kaal met een beetje galm moeten showen. Zo kan niemand beoordelen of t wat is of niet. T kan nu uit vrijwel elke bak getoverd worden.
Verdr is het ERG kort met je 11 seconden kale zaag. Stel je voor dat iemand je hit ript .. lol
En zoo bijzonder is je kick nou ook weer niet, vooral niet dat je er zo expliciet bij zet dat je m live triggert.... is bij dit fragment vrijwel nutteloos. Eerder zielig. Kijk mij vette shit hebben en dit soort 'standaard' meuk eruit trekken.
Luister eens naar t stukje wat Dione hier laatst plaatste, zó laat je pas een synthlijn horen.
Yeah, you're the man dude!! Respect.
===============
Oftewel:
- Proto wint niet, omdat Pheno de geluiden opzich niet goed laat horen, en omdat P.X. nog niet alles uit de kast heeft getrokken.
- Pheno wint nog minder, omdat hij met wrede shit dit soort standaard meuk laat horen. Je haalt amper de kracht uit je toko, pik!
Maar om toch dan iemand aan te wijzen: Proto X.

![Toine [Break Zero]](/images/user/254100_2724042.gif)