| Betreft: | evenement: Mayday, zondag 30 april 2006 om 18:00 |
Het geluid in de Westfalenhalle is het wel beste wat ik tot nu toe nog heb mee gemaakt. Voor mensen die gaan, adviseer ik om oordoppen mee te nemen
Zijn een paar goede namen tussen maar dat is niks vergeleken met Time Warp! Het geluid in de Westfalenhalle is het wel beste wat ik tot nu toe nog heb mee gemaakt. Voor mensen die gaan, adviseer ik om oordoppen mee te nemen
timewarp heeft beter geluid dan mayday...denk...mwa...misschien... nja allebei wel dik in orde
[Tobi Wan Kenobi]Toch draaien er Vast wel meer dj's en zijn er wat meer live acts. Vorige jaren kreeg je ook een boekje in je hand gehad met namen waarvan je dacht: WTF?! Maar toen ik ze later zag optreden ging het dak eraf. (o.a. Deichkind en die gekke Japanners)
Nog een vraagje die tijd die er staat hier op pf snap ik niet helemaal van: 18 tot 10?
Enne op zondag waarom zeg jezusmaar ik ga ervoor zorgen dat ik vrij ben die maandag
Sterker nog, naast dat de speciale filters je beschermen hoor je de muziek beter. En is praten met een andere persoon gemakkelijker.
Enig nadeel is dat ze heel duur zijn.
ik vind het maar een kut lineup
Netherlands
Boudisque Amsterdam 020 - 623 26 03
Midtown Amsterdam 020 - 638 42 52
Outland Records Amsterdam 020 - 638 75 76
Waaghals Arnhem 026 - 351 02 22
De Waterput BOZ Bergen op Zoom 016 - 423 74 18
Magik Breda 076 - 515 29 92
Tunesville Breda 076 - 521 13 86
Trend Den Bosch 073 - 614 71 41
Midtown Den Haag Den Haag 070 - 363 24 35
Outfitz Dordrecht 078 - 639 97 87
Rare Records Eindhoven 040 - 246 84 80
Frankey Records Haarlem 023 - 525 12 22
Satisfaction Heerlen 045 - 571 52 65
Bizarre Maastricht 043 - 323 32 32
Spincity Nijmegen 024 - 322 21 84
Power House Nijmegen 024 - 324 19 82
Cocoon kleding Roermond 0475 - 311 481
Midtown Zuidplein Rotterdam 010 - 481 48 52
Midtown Binnenweg Rotterdam 010 - 436 39 42
Men At Work Tilburg 013 - 543 65 19
Midtown Utrecht Utrecht 030 - 231 71 98
Twist & Shout Utrecht 030 - 234 05 20
Sounds Venlo 077 - 351 06 25
Sam Sam Music Zwolle 038 - 422 40 60
Voor het gemak!
Voorverkoop adressen in nederland.
Dus als iemand meer informatie heeft....?
Ik heb er al een paar in de omgeving Den Haag gebeld. Kaarten zijn nog niet te koop en ze weten nog niet te vertellen of ze binnenkomen en wanneer ze binnenkomen...
Dus als iemand meer informatie heeft....?laatste aanpassing 16 februari 2006 11:11
aanwezig, voor de 6e x alweer.......en wat de line -up betreft....er zullen nog wel wat meer dj's komen
Toe maar Peter... ik wil dit jaar voor het eerst en echt puur voor de Prodigy
Die hebben de laatste keer dat ik ze live zag zoooo'n indruk op me achter gelaten
Maar zal ook best meegenieten van de betreffende dj's die komen.
Blijkbaar vind niemand het vervelend dat het tegelijkertijd valt met Queensday
HIer een voorproefje van prodigy nog van afgelopen jaar op electronic beats festival in HMH.
Blijkbaar vind niemand het vervelend dat het tegelijkertijd valt met Queensday.
Prodigy zal 1 uur lang live optreden daar. In the Main Area natuurlijk. Dat belooft wat!
Sterker nog, naast dat de speciale filters je beschermen hoor je de muziek beter. En is praten met een andere persoon gemakkelijker.
Enig nadeel is dat ze heel duur zijn.
Dus voor part-time feestgangers is dit een dure investering
Jammer dat het doorgaat tot maandag ochtend
Nou beter 120 euro neerleggen dan al op jonge leeftijd last van oorsuizen hebben
wel een schande met koninginnendag in duitsland
helemaal gelijk......ik heb toch al continue een pieeeep ,zeg maar
Je kan dus wèl koninginnendag vieren (in Arnhem)
Vet feestje!! Jammer dat het doorgaat tot maandag ochtend, ff kijken hoe ik dat ga regelen
Ik vind de lineup zwaar niet boeiend...gelukkig zit ik in Barca...
Ik vind de lineup zwaar niet boeiend...gelukkig zit ik in Barca...
Ik zit nog steeds te dubben. Vrienden willen liever naar TimeWarp ipv MayDay maar dat wordt voor mij lastig ivm werk
![]()
In Arnhem?? Zoveel is het hier nou ook weer niet aan hoor!
Ik zie kan het probleem ook niet zien![]()
Uitspraak van SomeOne op woensdag 8 maart 2006 om 21:31:
Je kan dus wèl koninginnendag vieren (in Arnhem)
In Arnhem?? Zoveel is het hier nou ook weer niet aan hoor!
Ghehe, nou ik vind het altijd wel gezellig. Lekker in de buurt en je komt er allemaal bekenden en vrienden tegen!
koninginnedag is toch de dag ervoor
Voor mij wordt het jammer genoeg geen Mayday. Zeer waarschijnlijk ben ik dit jaar te vinden op TDK Timewarp en dat wordt dan dus de vervanger voor Mayday.
moet toch eens checken of ik iemand zo ver krijg om richting Dortmund te gaan
Desnoods trein! Wellicht dat ik met een aantal met de trein ga, weet het ook nog niet maar dat is ook best vet! Al is een auto natuurlijk relaxter...
gaan er eigenlijk geen partybussen heen?
Desnoods trein! Wellicht dat ik met een aantal met de trein ga, weet het ook nog niet maar dat is ook best vet! Al is een auto natuurlijk relaxter...
Ik ben weer richting het strand, zonde om binnen te zitten
weet niet hoe die verbinding is richting Dortmund
ik MOET gewoon een keer prodigy zien..
Met de trein lijkt mij eerlijk gezegd niets
weet niet hoe die verbinding is richting Dortmund maar was laatst op en neer naar Keulen 7,5 uur onderweg
Renzo! ALs je nou met Harold en Sten gaat, kan ik toch wel mee en Mazm ook? Met zn 5en kon je goedkoper reizen ofzo!
ik MOET gewoon een keer prodigy zien..
------------
dat lijkt mij ook gaaf
Uitspraak van Eva op dinsdag 28 maart 2006 om 18:50:
Is de tijd dat prodigy optreed ook bekend?
is niet belangrijk gewoon de hele avond rondhangen en genieten
draaien
maar de oude Member of Mayday rave vond ik toch echt super vet
met je 19 jaar,ben je er ook echt geweest ......
10to1
culture flash
Kep mn kaart binnen! Gekocht in Arnhem in die ene platenzaak
Kutzooi ga dan met vakantie
kerel ej, dit zijn nog eens tijden
...waarom rijd jezelf nie???
hier wil er toch niemand rijden
en openbaar vervoer dan?
= alternatief Waus
een last minute autotripje in de aanbieding
start een forum
algemene vraag wie heeft er plaats over voor Technowaus???
Eb je geen trekhaak
Tjeez... hoelaat beginnen die dan??
Of kijk ik weer eens niet goed uit m'n doppen
Zijn er überhaupt al mensen van hier die er om 18.00 heen gaan??
Ik ga in iedergeval niet zo vroeg dan kunnen me voetjes mischien wel tot het einde mee
Vorig jaar waren we er ook rond een uurtje +-23.00.
http://www.youtube.com/watch?v=jaa9GNO2Ww4&search=mayday%20prototypes%202005
Even een voorproefje!! (videootje van vorig jaar...)
En aangezien ik al een paar keer ben heengeweest wilde ik wel es wat anders proberen.
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 19 april 2006 om 13:25:
En aangezien ik al een paar keer ben heengeweest wilde ik wel es wat anders proberen.
t 15 jarig bestaan van mayday missen
15 jarig bestaan van mayday missen
maar op die site staat niks tot weinig boeiends dus denk dat het gewoon vanaf centraal station mensen volgen word naar parkeer-plaats-parteh's
Op de parkeerplaats daarzelf is het toch ook altijd dik feest met BBQ's e.d.?
22:20 – 23:20 LIVE The Prodigy
23:20 – 00:20 Takkyu Ishino
00:20 – 00:40 LIVE Lexy & K-Paul
00:40 – 01:40 Paul van Dyk
01:40 – 02:20 LIVE Westbam & band
02:20 – 03:20 Chris Liebing
03:20 – 03:40 LIVE Members of Mayday
03:40 – 04:40 Ferry Corsten
vraagje hoe zit het met die schoner tag ticket.. geld die voor retour of alleen voor enkel?
vraagje hoe zit het met die schoner tag ticket.. geld die voor retour of alleen voor enkel?
ik ga proberen dat mn pa ons afzet in emmerich zodat we daar een retour kunnen nemen, nu maar hopen dat het een beje goedkoop is
Uitspraak van Super_Steef op maandag 24 april 2006 om 09:37:
ik ga proberen dat mn pa ons afzet in emmerich zodat we daar een retour kunnen nemen, nu maar hopen dat het een beje goedkoop is
Ik laat me ook altijd afzetten in ophalen en emmerich. Is echt veel relaxter. Ga dit jaar voor de 4e x en het zal wel weer geweldig worden
Je kan de kaartjes van tevoren reserveren en dan op het station uit een automaat trekken met een nummer.laatste aanpassing 25 april 2006 17:25
Pcies, en hoe duur is het ??
Vond persoonlijk de muziek ( bvb Westbam ) een beetje (te) soft, maar mocht de pret niet drukken!
hey POU, was lachuh je ff tegen gekomen te zijn....
was een kleine "forum"meeting
next year gaan we weer!
had ook geen piep vanmorgen
alleen na The Prodigy, toen had ik die piep zelfs binnen al
En dan idd The Prodigy.....ik heb nog nooit zoveel kippenvel gehad geloof ik als op dat moment! Jezus, wat was dat vet!!
Toppertje! Alleen zonde van Westbam & Ferry Corsten die beide echt schandalig slechte optredens hadden..echt sfeerverpestend waren die bezig. komt ook door de vage opbouw in de line-up.
prodigy en eulberg waren top
O en Peet about Berlijn.....zie pb
Zijn er misschien al wat meer partypics online gesignaleerd?
Tis nie mijn stijl kwa muziek maar dat werd goed gemaakt door de feestgangers daar. Tempo was me telaag maar toch zijn de voetjes van de vloer gekomen
Poupoulossos,ben blij dat je me over de streep heb weten te trekken om voor de derde dag dat wknd te gaan knallen..
Wij wel...net voor we Dortmund inkwamen ergens nog langs de snelweg stond een rode astra met NL kenteken op zo'n parkeerplaats die ff ondersteboven werd gekeert door der polizei
Denk niet dat ik thuis had gezeten op maandag...ghehe.
Eeeehm ik denk wij allebei niet maatje
verder = poupou een
Whaha vind je leuk he om dat te kunnen zeggen sinds...