Partyflock

Forumonderwerp · 842352
1 volger · 9461x bekeken
Betreft: evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
dit jaar eens een keer heen gaan kijken of het mooi feest is

is toch zo goed als in me achtertuin :P

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
sowieso Carola en Wink en stukje ROderiguezzz!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 19:58:
ROderiguezzz!!

:respect: Daar ben ik zekersteweten bij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannemeisje op vrijdag 7 juli 2006 om 21:23:
Uitspraak van R-K op vrijdag 7 juli 2006 om 19:58:
ROderiguezzz!!

Daar ben ik zekersteweten bij

Komen jullie allemaal bij mij ja :D
Wat lief van jullie :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Battery Bunny op vrijdag 7 juli 2006 om 17:11:
17.30 Kraak en Smaak / Funk d'Void (dilemma)

Als je bruut uit je dak wil gaan, adviseer ik je naar Funk d'Void te gaan! Het is echt lang geleden dat ik iets zo vet vond als vorige week Funk d'Void op FreeFunk! :respect:
Waarschuw beheerder
12.00 Isis
13.00 Benny Rodrigues !!!
14.30 Steve Angello of Eric de Man ???
16.30 Collabs sessions of Funk D'void ???
18.00 Josh Wink
19.00 Deep Dish of Misstres Barbara ???
21.00 Erick E of Sander Kleinenberg ???

Veel dilemma's, Maar het wordt zeker een top dag

Natuurlijk Sandy Rivera en Benny op de after!!! Knallen!!!
Waarschuw beheerder
Die live act van Hyper is samen met die kerel van the prodigy. Wat voor een live act zal t dan worden? Ben daar wel heel benieuwd naar eigenlijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chr=S op vrijdag 7 juli 2006 om 22:26:

Steve Angello

Funk D'void

18.00 Josh Wink

Uiteraard, de meester himself, mag je niet missen

Deep dish

Sander Kleinenberg

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, nou GMX, wij zullen elkaar vast ergens tegenkomen... mijn idde is ongeveer hetzelfde, maar ik blijf zeggen, je weet nooit hoe het loopt :D
Waarschuw beheerder
Thxxx GMX!!!

Weet ik ook weer waar ik moet zijn....
Kom alleen nooit terecht waar ik heen wil:-)
Waarschuw beheerder
donateur
"Het gaat lekker met Extrema Outdoor. Alle kaarten zijn om und nabei dit weekend uitverkocht, de weersvoorspelling is superbe en iedereen is er klaar voor.

Zélfs de op andere feesten ziekgemelde Kleinenberg, Josh Wink en Desyn Masiello hebben ons persoonlijk op het hart gedrukt dat ze komen!

In alle blijheid zijn we zelfs zo gek geweest om nu al de timetable online te knallen..!"

Dit zijn zulke leuke berichtjes in je mailbox.... De manier van schrijven...
Daar kan je niet anders dan om glimlachen en alvast voor gaan genieten :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op vrijdag 7 juli 2006 om 16:40:
11.30 Fedde le Grand
13.00 Benny Rodrigues

waarom zo vroeg :( :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 00:32:
13.00 Benny Rodrigues

waarom zo vroeg

Ik vind dat juist prima!

Lekkere sounds van Benny in de brandende zon :P

Zo zie je maar, smaken en meningen en wensen blijven altijd verschillen :flower:
Waarschuw beheerder
Vroeg???? t kan mij niet vroeg genoeg...wij vertrekken om 9.30 al met een aantal bussen vanuit Oss dus we zullen rond een uurtje of half 11 al daar zijn...lekker rustig bonnen halen, kluisje huren en met t zwembroekkie aan in t water dansen :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van COÑO op zaterdag 8 juli 2006 om 10:18:
uurtje of half 11

mijn idee.
Wij ook lekker vroeg.
Eerst ergens onderweg ontbijten :p

Waarschuw beheerder
donateur
Heb er weer zin in :D
Waarschuw beheerder
:cry: :cry: het ziet er naar uit dat ik mijn extrema kaartje moet verkopen :cry: Niemand kan/wil opeens meer mee :cry: En alleen gaan zie ik toch niet zo zitten :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op zaterdag 8 juli 2006 om 10:33:
het ziet er naar uit dat ik mijn extrema kaartje moet verkopen Niemand kan/wil opeens meer mee

en hebben die anderen nog geen kaartje dan of verkopen ze die???? hoe kan je nou geen zin hebben om in t zonnetje op Extrema te staan :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zaterdag 8 juli 2006 om 10:37:
en hebben die anderen nog geen kaartje dan of verkopen ze die???? hoe kan je nou geen zin hebben om in t zonnetje op Extrema te staan

Die hadden nog geen kaartje (zat/zit financieel ff krap)..
:cry: ik had er zo veel zin in :cry:
Waarschuw beheerder
Mijn kaartje verkopen zal ook nog eens lekker moeilijk worden, heb namelijk een e-ticket :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik las dat het uitverkocht gaat raken, dus dan zou je je kaartje kunnen verkopen.
Waarschuw beheerder
@ Milagro....is er dan helemaal niemand die je kent die gaat????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op zaterdag 8 juli 2006 om 12:03:
@ Milagro....is er dan helemaal niemand die je kent die gaat????

:nee: :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Dancefestival Extrema Outdoor 2006 is rond dit weekend zeker uitverkocht! Alle kaarten, 25.000 in totaal, gingen nog nooit zo snel over de toonbank. Een bijzonder gegeven omdat zaterdag 15 juli 2006 een van de drukste dagen in dit festivalseizoen is.

De hotelarrangementen van Extrema Outdoor in maar liefst drie hotels waren vorige week al uitverkocht. En Ticketbox heeft afgelopen weekend zelfs zonder tickets gezeten vanwege de run op kaarten. Inmiddels heeft Ticketbox de laatste lichting kaarten binnen en is er een extra hotel aangetrokken om in de behoefte te voorzien.

Alles wijst in de goede richting. Zo wordt er voor zaterdag 15 juli een heerlijke zomerdag voorspeld en heeft, ondanks vele geruchten, geen enkele artiest zich ziek gemeld.

Meer dan ooit tevoren staat de bezoeker van Extrema Outdoor centraal op het festival. Bijzonder is dat er een speciale VIP Area op het festivalterrein staat die voor elke bezoeker toegankelijk is. Uniek vanaf dit jaar zijn eveneens de High Quality Bars met sangria, champagne en een breed assortiment aan luxe mixdrankjes en cocktails van Bacardi, zoals caipirinha's.

Een steeds vaker voorkomend fenomeen is muziekzenders die aanwezig zijn op en zich positief bemoeien met evenementen. MTV, 3Voor12 en radiozender 3FM zijn present op alle places to be dit jaar. En daarom natuurlijk ook op Extrema Outdoor en Solar weekend 2006!

De website van Solar Weekend is online en wordt nu al de mooiste webstek van 2006 genoemd! Solarweekend.com is een ware ontdekkingsreis, evenals het festival zelf. Van vrijdag 4 augustus tot en met maandag 7 augustus vindt op het strand bij Roermond voor de tweede keer het meerdaagse creatieve muziekfestival Solar Weekend plaats met grote namen uit pop, hiphop en verschillende soorten dance, zoals techno, electro en house. Daarbij komt dat het festival een strandcamping heeft en veel ruimte biedt voor allerlei creativiteit.

Extrema staat natuurlijk bekend om haar elektronische muziek. Maar naast artiesten als Marco V, Don Diablo, Michel de Hey, Benny Rodrigues, Bart Skils, Billy Nasty en bijvoorbeeld Sebastien Leger zijn er ook hiphop en pop-acts geprogrammeerd op Solar Weekend!

Een uiterst fijne selectie van de Nederlandse hiphop-scene rukt aan met Opgezwolle, Kubus, Pete Philly, Jawat en Typhoon. En Kraak & Smaak en Wicked Jazz Sounds zorgen juist weer voor de warmere danspartijen. Uniek is dat grondlegger van de hiphop en elektronische muziek Afrika Bambaataa komt optreden en dj Jazzy Jeff geeft eveneens acte de présence op Solar Weekend!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet werken om 19:30, nu ga ik Deep Dish missen :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op zaterdag 8 juli 2006 om 12:28:
Ik moet werken om 19:30, nu ga ik Deep Dish missen

Halen we wel in op Ibiza (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chr=S op vrijdag 7 juli 2006 om 22:26:
12.00 Isis
13.00 Benny Rodrigues !!!
18.00 Josh Wink

Isis,
Carola,
Remy,
Funk D'Void,
Wink :respect:
Hybrid,
DJ 3000 of Sander K, of Sasha??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Milagro op zaterdag 8 juli 2006 om 10:33:
het ziet er naar uit dat ik mijn extrema kaartje moet verkopen Niemand kan/wil opeens meer mee En alleen gaan zie ik toch niet zo zitten

Wat kan jou dat nou schelen.. regel een meeting of ga gewoon lekker feesten in je eentje!je komt echt zat leuke mensen tegen! Ik zie regelmatig lui alleen lopen gewoon met iedereen gezellig gaan lullen!
Waarschuw beheerder
donateur
Daarna zien we dat de temperatuur langzaam blijft stijgen richting de 30 graden volgend weekend. Op een enkele bui na blijft het droog. De wind zit in de noordhoek en zal boven land zwak tot matig zijn, aan de kust kan tijdelijk een vrij krachtige wind komen te staan.

11:30 - 13:00 Fedde le Grand
13:00 - 14:30 Benny Rodrigues
15:00 - 16:30 Desyn Masiello
18:00 - 19:00 Steve Lawler of Josh Wink
19:00 - 21:00 Deep Dish
21:00 - 23:00 Sasha + Closing Act (maybe ook stuk Sander Kleinenberg)

Ik zat aan zoiets te denken.. zal wel heel anders lopen maar goed dat merken we vanzelf wel. Zijn nog wat open stukken maarja merk het vanzelf wel wat ik dan doe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema Extrema Extrema Extrema :cheer: :cheer:

(L)

Wel jammer dat Fedde en Benny zo vroeg zijn :(
Had ze liever begin van de avond gezien met een lekker avondzonnetje :D

Nog 1 weekje, volgende week rond deze tijd staan we heerlijk te genieten in Aquabest (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 20:31:
Wel jammer dat Fedde en Benny zo vroeg zijn

Inderdaad! Maar ja, dan maar vroeg in de ochtend zon uit je dak! ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SammyJo op zaterdag 8 juli 2006 om 20:50:
Inderdaad! Maar ja, dan maar vroeg in de ochtend zon uit je dak!

dat zoiezo :p

en er zijn genoeg alternatieven :cheer:

weet iemand hoelaat matthew dekay draaid...die wil ik niet missen!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van de party jahh!!!!!!!!1 :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 21:36:
weet iemand hoelaat matthew dekay draaid

ehh..NIET! :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 20:31:
Wel jammer dat Fedde en Benny zo vroeg zijn
Had ze liever begin van de avond gezien met een lekker avondzonnetje

Ja idd... Maar aan de andere kant begint je dag meteen lekker vanaf het begin! :k
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 01:25:
ehh..NIET!

klopt ben in de war met rockit :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
13.00 Rodrigues
14.30 - 15.30 ff langs het water liggen :p
15.30 Dr. Lektroluv
17.00 - 19.30 Chris Liebing, Funk D'void en Josh Wink
19.30 - 21.00 Deep Dish en 16 Bits Lolitas
21.00 Sasha en Kleinenberg

Zoiets gaat het worden....
Nog 6 daagjes!!!! :P

Waarschuw beheerder
Heb er zin in :cheer: mooi weer, goede line-up, gezellig volk...komt helemaal goed
Waarschuw beheerder
17.00 - 19.30 Chris Liebing?? Ohh nou dan ben ik wel optijd als ik om half 2 uit deventer vertrek moet helaas werken tot half2 konjo!!!!!
Waarschuw beheerder
Komt sowieso wel goed allemaal.
Mijn plan:

12:00-13:00 Fedde Le Grand
13:00-14:00 Shinedoe
14:00-15:30 Lady Aïda
15:30-17:00 Lektroluv
17:00-18:30 Chris Liebing & Speedy J
18:30-19:30 Josh Wink
19:30-21:00 Deep Dish
21:00-23:00 Sasha/Kleinenberg

komt toch weer niks van terrecht waarschijnlijk, maar goed, voor het idee.. Zin in!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twansparant op maandag 10 juli 2006 om 09:35:
komt toch weer niks van terrecht waarschijnlijk, maar goed, voor het idee

haha die ervaring heb ik ook, een hoop willen maar uiteindelijk niks hebben gezien..
Als t ergens gezellig is dan blijven we toch vaak hangen... Rondlopen kost echt veel tijd door die menigte, zonde!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, zal vast overal wel relaxed zijn...
Rondlopen is inderdaad zonde, maar komt vast wel goed, hoe dan ook.
Heeft trouwens iemand ervaring met de pendelbussen terug? Is dat goed geregeld? We moeten namelijk nog op tijd een trein terug vangen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JD_Edwards op maandag 10 juli 2006 om 09:42:
Rondlopen kost echt veel tijd door die menigte, zonde!

Precies.
Voor je het weet ben je heel het festival aan het zoeken en zappen.

Mijn plan is vooralsnog: de hele dag in The Garden, en op het einde naar Sasha :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twansparant op maandag 10 juli 2006 om 10:05:
Heeft trouwens iemand ervaring met de pendelbussen terug? Is dat goed geregeld? We moeten namelijk nog op tijd een trein terug vangen....

Ik zou op tijd vertrekken, nadat het feest is afgelopen, wil iedereen meteen weg en sta je tot een uur na het feest te wachten. Ik heb vorig jaar iig 'verplicht' moeten afteren in de Rechter ;)
Waarschuw beheerder
hmm, misschien moeten wij dat dan ook maar gaan doen,
als er iets kut is, dan is het wel haasten na zo'n feest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twansparant op maandag 10 juli 2006 om 10:05:
Heeft trouwens iemand ervaring met de pendelbussen terug? Is dat goed geregeld?

Twee jaar terug was het allemaal ok gegaan. Was toevallig jarig op die dag en heel de bus heeft als een gek gezongen, was super...

Afgelopen jaar wat mindere ervaring gehad,eerst reed de buschauffeur achteruit op een fiat panda in ondanks het geschreeuw van iedereen achter in de bus. Konden we eindelijk gaan, bleek dat de bus niet naar eindhoven ging maar naar 1 of andere wazige parkeerplaats. Omdat ongeveer de helft toch echt naar eindhoven moest mocht de chauffeur na een 20 minuten gebeld te hebben toch doorrijden... Hadden al met al dus nogal wat vertraging... Tip ga op tijd en vraag aan de chauffeur waar ie naar toe gaat, staat namelijk echt slecht (zo helemaal niet) aangegeven...

Waarschuw beheerder
Vorig jaar waren de pendelbussen duidelijk herkenbaar hoor! Goed op het stickertje letten dat op de voorruit (of zijruit)geplakt is... Wel jammer dat er niet zo heel veel reden, de bussen waren érg vol :D En als je op de trein moet wachten als je teruggaat, kun je je uitleven in de stationsrestauratie! (vorig jaar vreselijk gelachen om de "stamgasten" die vol verbazing zaten te kijken hoe iedereen nog uit zn dak ging :cheer: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar staat de hele time-table?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SARAAAP(L) op maandag 10 juli 2006 om 14:51:
waar staat de hele time-table?

http://www.extrema-outdoor.nl/

onder het kopje 'floorplan & line-up' :)