| Betreft: | evenement: Extrema Outdoor, zaterdag 15 juli 2006 om 10:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zon, zee, strand en Extrema. Van mij mag het weer zomer zijn.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 20:54:Sjucht...was het maar weer zover
nou he!!! echt heerlijk op strand chillen...
wat een feest wat een feest!!!
teveel zin in de zomer
ik wil ........
John Digweed en Sasha B2B in Progressive
The Timewriter en Terry lee Brown Jr in Tech-house
Richie Hawtin in Techno
John Digweed en Sasha B2B in Progressive
The Timewriter en Terry lee Brown Jr in Tech-house
Richie Hawtin in Techno
+ Nick Warren in prog.
+ John Aquaviva in tech-house
+ Ben Sims in techno
Gaan we onze 1 jarige viering van onze kennismaking doen dan Food ?!
edit : Ingrosso & Angello op main in 't zonnetje doet het btw ook wel goed...
laatste aanpassing
dit lijkt mij wel leuk, aanvulling wel gewenst..
Main Stage:
Green Velvet, David Guetta, Steve Angello en Sebastien Ingrosso.
Future Funk:
Benny Rodrigues, Erick E, Fedde le Grand, Roog en Sidney Samson
Techno:
Remy, Tobi Neumann, Richie Hawtin, dj Preach en Oscar Mulero
Electro:
Don diablo, Steve Rachmad, Dr. Lektroluv
Deep:
Digweed
Hot Kitchen:
FunkD'void, Josh Wink en Michel de Hey

Main Stage:
Green Velvet, David Guetta, Steve Angello en Sebastien Ingrosso.
Future Funk:
Benny Rodrigues, Erick E, Fedde le Grand, Roog en Sidney Samson
Techno:
Remy, Tobi Neumann, Richie Hawtin, dj Preach en Oscar Mulero
Electro:
Don diablo, Steve Rachmad, Dr. Lektroluv
Deep:
Digweed
Hot Kitchen:
FunkD'void, Josh Wink en Michel de Hey
Uitspraak van technowaus op dinsdag 24 januari 2006 om 20:09:t enige waar ik me aan geergerd heb op Extrema outdoor 2005 was t publiek,veels te veel dagjes mensen
Kvond 't wel mee vallen..
Als je het vergelijkt met een Dancevalley..
Ik heb er in ieder geval alweer zin aan!
Uitspraak van technowaus op dinsdag 24 januari 2006 om 20:09:veels te veel dagjes mensen
hahahah dat zeker ja... eerst half uurtje irriteerde ik me daar ook zeker aan daarna niets meer van mee gekregen
was echt super feestje verder
Die technotent vond ik zo slecht qua publiek en zijn losgaan ervan...
tsss, not me
Ik zit de dvd te kijken nu... 1e deeltje met Freestylers, mwah, daarna van alles wat, Misha Daniels stukje geeft goed de sfeer weer.
Michel de Hey, in die geweldige :openlucht"tent...lekkerr
Guetta, niet mijn ding. Stuk voor stuk lekkere platen, maar ik vind het een onsamenhangend geheel.
En dan als klapperrrr... Benny Rodrigues
Die gast zet toch altijd steeds weer een heerlijke set weg. Sfeer super om te zien.
Ik zat in de technotent, waar het zeer goed toeven was
David Guetta mogen ze weer boeken van mij. Geweldig toen!! Vooral het eerste liedje waar ie mee begint op de DVD, ben ik weer even terug op mn plekje ergens op het veld voor de Main Stage!!
Haha. En Benny.. geen woorden voor. Was ook super vorig jaar!! 
Heb in 2005 ook lang bij TechHouse gestaan. So, ging ook goed los daar!!
Zullen we dit jaar ook wel weer even staan.
Wat ik o.a. zou willen de 11 editie; Fedde Le Grand wat later op de middag
Die heb ik gemist vorig jaar omdat ie vroeg draaide.
Heb in 2005 ook lang bij TechHouse gestaan. So, ging ook goed los daar!!
Wat ik o.a. zou willen de 11 editie; Fedde Le Grand wat later op de middag
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op donderdag 26 januari 2006 om 22:30:Uitspraak van bloesem op donderdag 26 januari 2006 om 19:31:
Ik zit de dvd te kijken nu...
waar kan je die kopen?
uhm, ik heb een kopietje...
Krijg/kreeg je, als je een ticket voor 2006 online koopt...
Zonder line up lijkt het me een beetje gek om hem als sowiesotje te zien
Nah, daar verschillen de meningen dan in... Extrema is gewoon net ff anders... lekker geen hardstylen ook... gewoon gewoon (hoewel het wel ff wat minder druk mag)
Ik ben er als "zowiesotje" bij!! (onverwachte gebeurtenissen niet meegerekend)
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op zondag 29 januari 2006 om 04:52:heb het gelezen is dat de 2004 of 2005 editie?
de 2005 natuurlijk
Wegens succes geprolongeerd: de Early Bird Actie!
Extrema Outdoor 2006-kaarten, nú al veel besteld en er zijn nog wat extra Extrema Outdoor 2005 DVD’s op voorraad, Iedereen die z’n ticket besteld, krijgt dé dvd er gratis bij als blijk van waardering!
De dagen worden alweer langer en dat betekent dat we de lente met rasse schreden naderen. Ja, we blijven positief in deze koude tijden. Want inmiddels zijn de eerste Outdoor-brainstorms achter de rug en reken er maar op dat de elfde editie van Extrema Outdoor op 15 juli een heel speciale wordt! Later meer hierover…
Bij ons begint het in ieder geval al aardig te kriebelen. Bij jullie ook? Kom dan zaterdag 18 februari naar de Effenaar! De kaarten voor Club Extrema vliegen de deur uit, maar als je snel bent, kun je d'r nog bij zijn!
Feit: De 10e editie van Extrema Outdoor was er een om nooit te vergeten! Nóg een feit: van het festival is ruim tweeëneenhalf uur film footage op dvd gezet. Extrema heeft voor de E-friends een actie opgezet. Van de dvd is een beperkt aantal gedrukt en die kun je in handen krijgen via de EARLY BIRD ACTIE! Want als je als vroege vogel in nu je Extrema Outdoor 2006-kaartje online koopt, krijg je de dvd er gratis bij!
Kaarten inclusief dvd zijn alleen te koop op Extrema.nl via het online e-ticketingssysteem. E-tickets bestellen is makkelijker én goedkoper! Met je E-ticket kun je gratis naar het toilet, heb je nauwelijks wachtrijen bij de ingang en je krijgt je ticket digitaal naar je mobiel gestuurd. Eitje van een cent.
Wil jij de exclusieve dvd gratis thuis ontvangen en genieten van registraties van en interviews met artiesten als Freestylers, Benny Rodrigues, Green Velvet, Michel de Hey, Danny Howells, David Guetta, Flash Republic en nog zó veel meer, check dan het e-ticketingssysteem op deze site. Meld je aan als E-friend en koop je kaartje voor de 11e editie van Extrema Outdoor.
De actie is zolang de voorraad strekt. De ‘limited edition’-dvd is in een beperkte oplage gedrukt, dus op = op!!!
Extrema Outdoor 2006-kaarten, nú al veel besteld en er zijn nog wat extra Extrema Outdoor 2005 DVD’s op voorraad, Iedereen die z’n ticket besteld, krijgt dé dvd er gratis bij als blijk van waardering!
De dagen worden alweer langer en dat betekent dat we de lente met rasse schreden naderen. Ja, we blijven positief in deze koude tijden. Want inmiddels zijn de eerste Outdoor-brainstorms achter de rug en reken er maar op dat de elfde editie van Extrema Outdoor op 15 juli een heel speciale wordt! Later meer hierover…
Bij ons begint het in ieder geval al aardig te kriebelen. Bij jullie ook? Kom dan zaterdag 18 februari naar de Effenaar! De kaarten voor Club Extrema vliegen de deur uit, maar als je snel bent, kun je d'r nog bij zijn!
Feit: De 10e editie van Extrema Outdoor was er een om nooit te vergeten! Nóg een feit: van het festival is ruim tweeëneenhalf uur film footage op dvd gezet. Extrema heeft voor de E-friends een actie opgezet. Van de dvd is een beperkt aantal gedrukt en die kun je in handen krijgen via de EARLY BIRD ACTIE! Want als je als vroege vogel in nu je Extrema Outdoor 2006-kaartje online koopt, krijg je de dvd er gratis bij!
Kaarten inclusief dvd zijn alleen te koop op Extrema.nl via het online e-ticketingssysteem. E-tickets bestellen is makkelijker én goedkoper! Met je E-ticket kun je gratis naar het toilet, heb je nauwelijks wachtrijen bij de ingang en je krijgt je ticket digitaal naar je mobiel gestuurd. Eitje van een cent.
Wil jij de exclusieve dvd gratis thuis ontvangen en genieten van registraties van en interviews met artiesten als Freestylers, Benny Rodrigues, Green Velvet, Michel de Hey, Danny Howells, David Guetta, Flash Republic en nog zó veel meer, check dan het e-ticketingssysteem op deze site. Meld je aan als E-friend en koop je kaartje voor de 11e editie van Extrema Outdoor.
De actie is zolang de voorraad strekt. De ‘limited edition’-dvd is in een beperkte oplage gedrukt, dus op = op!!!