Partyflock

Forumonderwerp · 842271
Waarschuw beheerder
Wie kijkt er ook uit naar The Elder Scrolls IV: Oblivion?

het vervolg op The Elder Scrolls III: Morrowind

voor volledige lijst van spullen,steden en andere gedetaileerde informatie check:
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=186541

zie hier wat screens:

[img width=640 height=480]http://www.theelderscrolls.com/images/art/ob_pc/obliv19B.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=0013a3fd00039c1c585ed7601a012e711e]http://www.theelderscrolls.com/images/art/ob_pc/obliv17B.jpg[/img]
[img width=739 height=416]http://www.theelderscrolls.com/images/art/ob_pc/obliv25B.jpg[/img]

en hier zijn de e3 filmpjes te downloaden:

http://www.theelderscrolls.com/downloads/media_movies.htm

releasedate early 2006 - waarschijnlijk maart
en hij komt voor pc en xbox
Waarschuw beheerder
ziet er wel hoogwaardig uit moet ik zeggen...
Waarschuw beheerder
voor de mensen die nog niet zo bekend zijn met de elder scrolls serie

het is een rpg waarbij je totale vrijheid hebt, er is een main quest, maar voordat je aan die begint moet je sterk genoeg zijn door vele zelf gekozen subquests of gewoon een heel dorp uitmoorden :P

je kunt guilds joinen en verderop werken en de baas ervan worden.je kunt in iedere grote stad een huis kopen en die met je eigen spullen inrichten.

wat ook speciaal is bij de elder scrolls serie is dat je skills ophoog gaan als je ze gebruikt, dus als je vaak een long sword gebruikt dan gaat die skill alleen omhoog.

je kunt ook vampier worden en vampier missies doen ect,.,
en zo ken ik nog wel doorgaan.

Waarschuw beheerder
niet zown fan van 'Fantasy' spellen
Waarschuw beheerder
donateur
Dit spel wordt de reden om een Xbox 360 aan te schaffen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zit ook met smart te wachten op dit spel :k

Helaas uitgesteld als launchgame voor de Xbox360, maar het wachten zal het zeker waard zijn :jaja:
Waarschuw beheerder
jij ook joh nick :D

klopt ja, btr word ie alleen niet nog een X uitgesteld

check als je tijd hebt ff het 5de e3 filmpje, dan zie je hoe de NPC's hun eigen 24 uur schema hebben, ze gaan boodschappen doen enz. echt vet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [AT]-DaShadow op donderdag 19 januari 2006 om 12:50:
check als je tijd hebt ff het 5de e3 filmpje

Zal zo ff kijken :jaja:

Las net trouwens ook dat Dead Rising uitgesteld is naar de zomer :frusty: Jammer, had wel zin om zombies af te maken :p
Waarschuw beheerder
kj :)

ff checken wat dat is dead rising, ken het niet :s
Waarschuw beheerder
[img width=832 height=369 cacheid=000b55bb0020d61240a9afdf1a012ee942]http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/652/652961/dead-rising-20050922043812407.jpg[/img]
damn! wat ziet dat er mooi uit :P
Waarschuw beheerder
verheug me zeer op Oblivion

wat ziet t er weer geweldig uit
Waarschuw beheerder
zo ziet de dremora der nu uit, en jij dus ook als je een volledig deadric armour draagt

[img width=739 height=416]http://www.theelderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx06B.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Die komt toch ook op pc he ik was echt helemaal verslaafd aan de oude.

Maarja als je eenmaal eenzelfde idee in een Multiplayer omgeving bent gewend is het wel weer minder om dan opeens weer in je eentje over een wereld heen te rennen.
Waarschuw beheerder
ik ben niet gewend aan een multiplayer rpg :P , speel geen wow of guild wars

en ja komt ook voor pc
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [AT]-DaShadow op donderdag 19 januari 2006 om 14:09:
speel geen wow

Moet je dan maar eens gaan doen :) zelfde ideeen alleen andere graphics zelfs veel profesions werken hetzelfde............ nu ik er over nadenk vind ik eigenlijk dat wow en elders scroll eng veel op elkaar lijkt.
Waarschuw beheerder
neej dankje me broer speelt het vind het veel leuker om in me eigen wereld te lopen op me eigen tempo.
en ik vind wow te cartoon achtig, en het spel is ook bedoeld voor third person en ik vind dat je bij first person je je meer kan inleven in het spel.
Waarschuw beheerder
donateur
De tering hey, heb zojuist ff al die filmpjes bekeken maar dit is echt 1 v/d eerste spellen dat me hartkloppingen bezorgd! :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [AT]-DaShadow op donderdag 19 januari 2006 om 14:04:
zo ziet de dremora der nu uit, en jij dus ook als je een volledig deadric armour draagt

Oh. Mijn. God.
Dat ziet er zo Z0MGWTFBBQ mooi uit!

Komtie ooit ook op de pc?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hip. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [AT]-DaShadow op woensdag 18 januari 2006 om 17:05:
Wie kijkt er ook uit naar The Elder Scrolls IV: Oblivion?

het vervolg op The Elder Scrolls III: Morrowind

ik! :D
Waarschuw beheerder
January 19, 2006 - Though there were a few rumors floating around today that The Elder Scrolls IV: Oblivion was confirmed to release on March 24, 2006, there's no truth to it. A brief article on another site stated that they'd confirmed the release date with a 2K Games rep.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [AT]-DaShadow op zondag 22 januari 2006 om 17:13:
January 19, 2006 - Though there were a few rumors floating around today that The Elder Scrolls IV: Oblivion was confirmed to release on March 24, 2006, there's no truth to it. A brief article on another site stated that they'd confirmed the release date with a 2K Games rep.

:cry:
Waarschuw beheerder
ES III Morrowind,

Ik heb deze op de xbox en vind het maar een kut spel. Je slaat met je zwaard maar raakt de helft van de tijd niets.. :/
Waarschuw beheerder
komt omdat je skill te laag is :P
-moet je trainen bij een trainer
-of gewoon blijven slaan, en zorgen dat je fatigue niet op nul staat, want anders raak je nooit
Waarschuw beheerder
Oblivion was de voornaamste reden voor mij om een 360 aan te schaffen..Deze game wordt echt geweldig :yes:

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Lijkt me heel erg vet, denk alleen niet dat mn laptop dit gaat trekken :S
Waarschuw beheerder
:)

er is nog nix bekend over systeem eisen , das wel minder. maar ik neem alvast een x800 van een maat van me over, wil wel voorbereid zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
Na lange tijd heeft Bethesda Softworks de systeemeisen van hun langverwachte vervolg op Morrowind, The Elder Scrolls: Oblivion, vrijgegeven. Volgens de officiële Oblivion FAQ gelden de onderstaande systeemseisen.

"What are the PC system requirements?
Recommended:

* 3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 1 GB System RAM
* ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series, or higher video card

Minimum System Requirements:

* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse

Supported Video Card Chipsets:

* ATI X1800 series
* ATI X1300 series
* ATI X850 series
* ATI x800 series
* ATI x700 series
* ATI x600 series
* ATI Radeon 9800 series
* ATI Radeon 9700 series
* ATI Radeon 9600 series
* ATI Radeon 9500 series
* ATI Radeon 9000 series
* NVIDIA Geforce 7800 series
* NVIDIA GeForce 6800 series
* NVIDIA GeForce FX series

Voor degene die pc-versie willen halen (F) Behoorlijke systeemeisen... :|
Waarschuw beheerder
hmm dan zou ik alleen een betere cpu moeten hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op zondag 22 januari 2006 om 21:26:
Ik heb deze op de xbox en vind het maar een kut spel. Je slaat met je zwaard maar raakt de helft van de tijd niets..

Simpele....... dat is het begin ja dan mis je inderdaad heel veel.... hahah grappig.......... je bent niet meteen superman als je met een RPG achtig spel begind, je begint altijd als een loser en dan bouw je alles op dat is net het leuke van die games. Net zoals pijl en boog schieten in morrowind daar hou ik van op het begin raak je niks na een tijdje schiet je beesten neer met een pijl van een afstand die je videokaart nog net aankan. Dat is het leuke van die games de verslaving om je character op te voeren en sterker te maken en betere wapens/armor vinden enzo.

:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niet die foto met dat hert vergeten:

[img width=739 height=416]http://members.home.nl/atmoz2/Xbox360%20screenshots/images/screen1.jpg[/img]

:respect: prachtig gewoon :P

Een tijdje geleden (nog voor de Xbox360 launch) heb ik een paar screenshots sites gemaakt. Hier de link: http://members.home.nl/atmoz2/Xbox360%20screenshots/ (ook screens, van andere spellen, maarja boeie. Die van Oblivian staan er ook bij) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hee, die screenshots herken ik nog wel ja :d

Heb Oblivion vast gereserveerd bij me Gameshop :cheer: Nu wachtend op het verlossende mailtje dat ie eindelijk binnen is :p

Uitspraak van Piet en Piet op woensdag 8 februari 2006 om 08:35:
Simpele....... dat is het begin ja dan mis je inderdaad heel veel.... hahah grappig.......... je bent niet meteen superman als je met een RPG achtig spel begind, je begint altijd als een loser en dan bouw je alles op dat is net het leuke van die games. Net zoals pijl en boog schieten in morrowind daar hou ik van op het begin raak je niks na een tijdje schiet je beesten neer met een pijl van een afstand die je videokaart nog net aankan. Dat is het leuke van die games de verslaving om je character op te voeren en sterker te maken en betere wapens/armor vinden enzo.

Amen :jaja: Dat is het leuke juist van het hele RPG gebeuren ;) Final Fantasy en Zelda bv probeer ik me characters ook alles te laten halen altijd, zo sterk mogelijk etc. :d Mijn characters moeten en zullen mean motherfuckers zijn b)
Waarschuw beheerder
je zal hier wel een flinke pc voor nodig hebben, ok.. gelukkig heb ik mijn machine net zwaar geupgrade :D
Waarschuw beheerder
donateur
Lang leve de Xbox360 :cheer:

PC-upgrade komt volgend jaar wel weer, me verhuizing eind deze maand vreet ook bakken met geld :(
Waarschuw beheerder
nick, wnr krijgen ze hem binnen dan bij gameshop?
Waarschuw beheerder
het ziet er wel ernstig goed uit, maar goed, mijn pc is verrot en daarnaast kan ik het me niet veroorloven om een xbox 360 te kopen, dus dat word pas spelen als die xbox net zoveel waard is als de snes o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [AT]-DaShadow op woensdag 8 februari 2006 om 15:08:
nick, wnr krijgen ze hem binnen dan bij gameshop?

Bij mijn vaste gameshop (Digifan te Haarlem) stond ie nog steeds op 18 maart, maar zodra het zeker is wanneer ze hem binnen krijgen, krijg ik een mailtje ;)
Waarschuw beheerder
belangrijk vraagje, wat ga je betalen voor deze game per maand, en hoe als je geen credit card heb. en wat voor comp heb je nodig voor dit, lijkt me wel een zware bak

Waarschuw beheerder
Betalen per maand? Is het een MMORPG? :vaag:

BTW ik haat vette graphics :P Ik wil een knopje ''maak het mogelijk dit spel op een simpele laptop te spelen''
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toef op woensdag 8 februari 2006 om 23:30:
en wat voor comp heb je nodig voor dit, lijkt me wel een zware bak

Na lange tijd heeft Bethesda Softworks de systeemeisen van hun langverwachte vervolg op Morrowind, The Elder Scrolls: Oblivion, vrijgegeven. Volgens de officiële Oblivion FAQ gelden de onderstaande systeemseisen.

"What are the PC system requirements?
Recommended:

* 3 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 1 GB System RAM
* ATI X800 series, Nvidia GeForce 6800 series, or higher video card

Minimum System Requirements:

* Windows XP
* 512MB System RAM
* 2 Ghz Intel Pentium 4 or equivalent processor
* 128MB Direct3D compatible video card
* and DirectX 9.0 compatible driver;
* 8x DVD-ROM drive
* 4.6 GB free hard disk space
* DirectX 9.0c (included)
* DirectX 8.1 compatible sound card
* Keyboard, Mouse

* ATI X1800 series
* ATI X1300 series
* ATI X850 series
* ATI x800 series
* ATI x700 series
* ATI x600 series
* ATI Radeon 9800 series
* ATI Radeon 9700 series
* ATI Radeon 9600 series
* ATI Radeon 9500 series
* ATI Radeon 9000 series

Wel netjes topic doorlezen hé ;) Stond er netjes in :p
Waarschuw beheerder
18 maart? spelen en dan naar digital overdose :D, en dan nabrakkend weer verder spelen :D
Waarschuw beheerder
dit is een single player rpg zonder online functie...dus er zijn geen maandelijkse kosten hehe...

en de releasedate van 18 maart staat ook niet vast, dat is een geprikte datum van de winkels...
Waarschuw beheerder
donateur
Is voorlopige datum hé ;) Aangezien dat op een zaterdag valt zal het wel een andere datum worden, meeste games komen doordeweeks uit :)

http://games.fok.nl geeft de release datum op 24 maart zag ik trouwens :-o We blijven hopen op 18 maart, is weer een week minder wachten :jaja:
Waarschuw beheerder
beterz ken dit spel gewoon spelen:D
Waarschuw beheerder
zal toch wel, kijk maar naar de minimale eisen
Waarschuw beheerder
gaat best, draai op een 2.6 met 1 gig geheugen, komt goed:)
Waarschuw beheerder
ow dat zit wel goed
en videokaart?
Waarschuw beheerder
videokaart is redelijk maar wil wel graag een nieuwe hebben, heb er een ATI 9800 SE inzitten, spellen als Battlefield 2 en FEAR trekt hij maar net
Waarschuw beheerder
ah ok
ja ik had ook eerst een 96ooxt en toen trok ik ook alles maar net.nu draai ik alles lekker hoog, alleen me cpu is wat te traag.
Waarschuw beheerder
bron fok!games

De Duitse site Xbox-newz.de meldt dat de game Elder Scrolls IV: Oblivion vandaag de gold-status bereikt zou hebben. Dit betekent dat de game helemaal af is en klaar is voor massaproductie. Op de officiele fora van de game worden topics over het onderwerp gesloten of verwijderd. Een mod van het forum bevestigde noch ontkende de mededeling. Hoewel een precieze releasedate voor de game nog niet bepaald is, wordt Oblivion ergens in maart verwacht voor 360 en PC.
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 6 dagen te gaan :cheer: Zin in :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9623
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9645

Houd deze site ook ff in de gaten, elke dag een nieuw filmpje en screenshots tot release date :d Zitten echt geile filmpjes bij :jaja:
Waarschuw beheerder
bij de online shop van bartsmit kan je hem bestellen voor 49,95 voor de xbox360! scheelt nogal wat euro's met de normale prijs van 59,- of 65,-

ciao

sorry dit is de pc versie, xbox360 versie kost helaas wel gewoon 64,95

excuses
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg de 360 versie voor 20 of 25 euro :p
Waarschuw beheerder
hoe dat dan :D ?
Waarschuw beheerder
donateur
Je krijgt altijd punten bij me vaste gameshop voor elke 2,49 die je daar uitgeeft, bij 250 punten krijg je 45 euro korting :p

En heb daar nogal wat geld uitgegeven laatste paar maanden o:)

Waarschuw beheerder
donateur
nog ff :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedy Nick op zaterdag 4 februari 2006 om 21:48:

* ATI X1800 series
* ATI X1300 series
* ATI X850 series
* ATI x800 series
* ATI x700 series
* ATI x600 series
* ATI Radeon 9800 series
* ATI Radeon 9700 series
* ATI Radeon 9600 series
* ATI Radeon 9500 series
* ATI Radeon 9000 series

geforce 7900????
Waarschuw beheerder
Shit zie ik dit topic nu pas...

Maar hier ook een fan, heb Morrowind zo goed als grijs gespeeld maandenlang dus ben nu al een tijdje toe aan de opvolger :)

Zo te zijn gaat mn bak het wel trekken (AMD64 3400+, 2Gig, Geforce 6800GT draaiend op Ultra-snelheid) dus dat is mooi :)

Enige probleem is dat ik deze maand net geen geld heb :/

Er zou toch ook een special edition van uitkomen?

Waarschuw beheerder
Na het kijken van de filmpjes op de site kan ik echt niet meer wachten tot ik deze game in huis heb! :respect:

Gaat voor mij wel de Xbox360 versie worden, denk dat me pc het toch net ietjes te zwaar gaat krijgen met deze game.
En ja op low-settings spelen doe ik nu eenmaal niet graag ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Morax op vrijdag 17 maart 2006 om 14:23:
Er zou toch ook een special edition van uitkomen?

collectors edition..

maarre weet iemand of de 7900 ondersteund wordt?
Waarschuw beheerder
Hij is niet getest op de Geforce 7900, omdat ie ook maar net uit is. Maar als ie op een 7800 werkt dan is de kans uiteraard groot dat ie gewoon werkt :p

Waarschuw beheerder
donateur
(Y) :)
Waarschuw beheerder
voor de mensen die op de hoogte willen blijven houden van alle komense releases voor de 360 en ps3 xheck even www.gametrailers.com filmpjes en fotos beschikbaar.
Waarschuw beheerder
doe hier de oblivion pc test :P

http://www.srtest.com/referrer/srtest

kies vervolgens voor the elder scrolls oblivion :P

mijn pc was niet goed genoeg, ik kreeg fail.
maar dat kwam omdat ik niet genoeg schijf ruimte had :P
verder is me pc snel genoeg :D

ik ga hem pre orderen bij bol.com dan heb je hem 24 maart binnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Elder Scrolls 4: Oblivion

Adviesprijs: € 49,99
bol.com prijs: € 44,99
U bespaart: 10 %

The Elder Scrolls 4, Oblivion (collector's Editon) (dvd-Rom)

Adviesprijs: € 59,99
bol.com prijs: € 49,99
U bespaart: 17 %

Elder Scrolls IV: Oblivion Collectors Edition

Adviesprijs: € 74,99
bol.com prijs: € 64,99
U bespaart: 13 %

bij bol.com
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem voor 15 euro b) 360 versie natuurlijk :p
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de liefhebbers: Op www.play.com is er een strategy guide beschikbaar die deze week ook uitkomt :cheer:

Voor als je ff compleet de weg kwijt bent :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedy Nick op vrijdag 17 maart 2006 om 20:51:
Ik heb hem voor 15 euro 360 versie natuurlijk

Dus komende week elke dag na school ff bij de Mediamarkt kijken of ze hem daar ook al hebben :P

Wat is je eerste indruk van het spel??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 18 maart 2006 om 14:02:
Wat is je eerste indruk van het spel??

Als je ff paar dagen wacht, dan hoor je die wel ;) Ik heb hem nog niet in bezit, ik moet helaas ook wachten tot de release :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [AT]-DaShadow op vrijdag 17 maart 2006 om 20:41:
doe hier de oblivion pc test

kies vervolgens voor the elder scrolls oblivion

maar dat kwam omdat ik niet genoeg schijf ruimte had
verder is me pc snel genoeg

ik ga hem pre orderen bij bol.com dan heb je hem 24 maart binnen

whoehoe!!! Een 100% pass voor RECOMMENDED nog wel hiero :D met alles of allesbehalve alleen het laatste "streepje" vol :p :D

Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog.

Niet slecht voor een pc die al bijna weer twee jaar verouderd is :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit net iets onder de recommended hier :$ Maar ja, me pc is al tijdje niet meer bijgevoed met nieuwe hardware :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedy Nick op zaterdag 18 maart 2006 om 14:12:
Ik heb hem nog niet in bezit, ik moet helaas ook wachten tot de release

Aaah ok..

Had net ook ff gekeken op die site voor je pc-specs te controleren, en ik heb ook een 100% pass voor Recommended gehaald :P
Uitspraak van Morax op zaterdag 18 maart 2006 om 15:04:
Niet slecht voor een pc die al bijna weer twee jaar verouderd is

Mijn pc gaat nu ook al tegen de 3 jaar aan, owk heb dan wel een nieuwe videokaart en wat extra geheugen gehaald..

Maar ga hem toch halen voor de Xbox360, lekker languit op de bank liggen gamen is toch het fijnst :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 18 maart 2006 om 15:23:
Maar ga hem toch halen voor de Xbox360, lekker languit op de bank liggen gamen is toch het fijnst

Wel als je een fatsoenlijk formaat TV hebt hangen, in tegenstelling tot ik :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 18 maart 2006 om 15:04:
Congratulations, your system will Rock this product! Wish we had a system that hot you lucky dog.

Mijn systeem komt uiteraard ook door de test zo met alle games lopen als een tiet hier :P heb een monster van een machine! B) Uiteraard ga ik deze game spelen,ziet er fantastisch uit en het lijkt me een prachtige ervaring van de RPG! :jaja:
Waarschuw beheerder
Ziet er een stuk beter uit dan World of Warcraft, of nie ;)
Waarschuw beheerder
WoW blijf ik ook nog spelen hoor ;)
Waarschuw beheerder
Nog een paar dagen :kwijl:

Waarschuw beheerder
volle setings zal je wel een x2 cpu en sli 7900 of crossfire x1900 nodig hebben en 2gig ram ofcours.
die vieuw distance niet normaal hopelijk heb je mounts in dit spel anders moet je heel wat af lopen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [AT]-DaShadow op vrijdag 17 maart 2006 om 20:41:
doe hier de oblivion pc test

kies vervolgens voor the elder scrolls oblivion

maar dat kwam omdat ik niet genoeg schijf ruimte had
verder is me pc snel genoeg

ik ga hem pre orderen bij bol.com dan heb je hem 24 maart binnen.laatste aanpassing 17 maart 2006 20:41

hiero test behaald:D

Waarschuw beheerder
ik pass recommanded met die test, nice
maja niet dat het een spel is dat ik ga spelen hehe
Waarschuw beheerder
oke dan allemaal voorbereid op oblivion :D
Waarschuw beheerder
voor alles geslaagd B)

en ga hem dus ook zeker SPELEEEEEEN

maar 23e komt het spel uit, maar er gaan geruchten rond dat ze die datum niet gaan halen ???

die vieuw distance niet normaal hopelijk heb je mounts in dit spel anders moet je heel wat af lopen

ja je kan ook gewoon snel reizen !!

ga naar http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm voor de video's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 03:50:
volle setings zal je wel een x2 cpu en sli 7900 of crossfire x1900 nodig hebben en 2gig ram ofcours.

pfoeh, nouja als je pc dat heeft dan zal de xbox-360-versie er zeker bij verbleken :p
Waarschuw beheerder
je kunt weer als vanouds (daggerfall) fast travel doen, in daggerfall moest je dan aangeven of je onderweg in een inn wilt slapen of buiten (kans om aangevallen te worden).

je kunt ook net als daggerfall weer een paard kopen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spel ziet er best wel strak uit heb morrowind op de xbox,
dr gaat alleen zo verrot veel tijd in zitten
Waarschuw beheerder
dat heb ik er wel voor over, denk dat ik na 1 dag alweer verslaafd ben :P

Waarschuw beheerder
donateur
hij staat online

Waarschuw beheerder
donateur
http://pix.nofrag.com/e8/b9/fee5d60123723a922d41eda231f8.jpeg
Waarschuw beheerder
mwah redelijk standard cd/dvd-label. Maar misschien zeg ik nu wel iets totaal verkeerds :o

Waarschuw beheerder
donateur
xbox360 versie zou wat kuren hebben..heb ik net gelezen :/
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Goedkope site om games te kopen is btw:

http://www.gcshop.nl/

Zelf hou ik hier niet echt van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 01:11:
xbox360 versie zou wat kuren hebben..heb ik net gelezen

Wat voor kuren?

Waarschuw beheerder
donateur
hoppa de reloaded versie staat ook online :D

Uitspraak van Morax op dinsdag 21 maart 2006 om 14:08:
Wat voor kuren?

kzal die post nog eens zoeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil die game spelen! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedy Nick op woensdag 22 maart 2006 om 11:28:
Ik wil die game spelen!

update: ik kan die game spelen!!! :d :respect:

Heb hem net gehaald, ga zo paar uur wegdromen achter me 360, geef vanmiddag wel een eerste impressie ;)
Waarschuw beheerder
nog een uur en dan......

Waarschuw beheerder
Als Nick hem al heeft denk ik dat ik zometeen ook nog ff snel de stad in ga, moet die game echt zo snel mogelijk in huis hebben :P

Nick heb je eigenlijk de 'collector's edition' of de 'normale' 360 versie??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 22 maart 2006 om 15:28:
Nick heb je eigenlijk de 'collector's edition' of de 'normale' 360 versie??

Normale ;)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=152 height=137]http://img45.imageshack.us/img45/7075/12ud.th.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=152 height=137]http://img95.imageshack.us/img95/6112/34pu.th.jpg[/img]

[img width=152 height=137]http://img95.imageshack.us/img95/6497/49su2.th.jpg[/img]

:) eindelijk

Waarschuw beheerder
Aah jammer, hier in Heerlen was ie nog nergens te krijgen, dan maar wachten tot vrijdag de 24e :(

Weet eigenlijk iemand of voor de Xbox360 ook een collector's edition is, of is die alleen voor de PC gemaakt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 22 maart 2006 om 16:59:
Weet eigenlijk iemand of voor de Xbox360 ook een collector's edition is, of is die alleen voor de PC gemaakt?

Is er ook voor de 360 :jaja: Hij was alleen bij mijn vaste gameshop al uitverkocht :( Dan maar gewone versie o:)

Dik spel dit :jaja: Laadtijden zijn af en toe beetje lang, maar ik heb geen hard disk bij me 360, misschien toch maar halen :p Zal veel schelen denk ik ;)
Waarschuw beheerder
slecht hoor, zoiets koop je toch gewoon origineel :[
Waarschuw beheerder
Collectors Edition vandaag gehaald.

Net erachter gezeten, grafisch super mooi!

Ontsnapt uit de gevangenis en morgenavond maar eens wat meer gamen!

btw voor de 360 gekocht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wou dit spel ook gaan halen voor de PC

maar sinds ik ongekend verslaafd ben aan LOTR 2 moet ik daar maar mee wachten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op woensdag 22 maart 2006 om 20:01:
slecht hoor, zoiets koop je toch gewoon origineel

Inderdaad, en als ze hem hebben voor de 360 koop ik zekers de collector's edition :P
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Kga m eerst probere. Ben bang dat het niet lekker draait. En als het bevalt zal ik m later wel kopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedy Nick op woensdag 22 maart 2006 om 17:47:
Laadtijden zijn af en toe beetje lang, maar ik heb geen hard disk bij me 360

Maak dat wat uit qua laadtijden dan??
Heb zelf gelukkig de Premium Edition gekocht, dus HD is aanwezig ;)

Kun je zonder hd eigenlijk wel online spelen Nick??
Want moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over Xbox Live, al vele uurtjes plezier gehad online :D
Maar Oblivion is toch puur een singleplayer game..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GuidoVanSanten op donderdag 23 maart 2006 om 00:05:
Kga m eerst probere. Ben bang dat het niet lekker draait. En als het bevalt zal ik m later wel kopen.

had hem aan mijn neefje gegeven , en daar draaide hij bijna niet :no:

p4 3 GHz ,1 gig pc2700 ram , geforce 5700 256 mb ram..liep echt slecht 8)

kheb net voor het spel uitkwam upgrade gedaan gelukkig :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 00:07:
Maak dat wat uit qua laadtijden dan??

Volgens de ontwikkelaars wel ;) Ach, het is nou eenmaal een erg mooi spel, daar moet je wat voor over hebben o:) Geduld is een schone zaak :p

Uitspraak van actief op donderdag 23 maart 2006 om 00:07:
Kun je zonder hd eigenlijk wel online spelen Nick??

Ik zou online kunnen spelen, alleen niet al teveel downloaden ;) Misschien dat ik wel weer harddisk en Live ga halen :) Was er met de eerste Xbox op een gegeven moment op uitgekeken dat online gebeuren :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedy Nick op donderdag 23 maart 2006 om 08:09:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 03:10:
had hem aan mijn neefje gegeven , en daar draaide hij bijna niet :no:

p4 3 GHz ,1 gig pc2700 ram , geforce 5700 256 mb ram..liep echt slecht 8)

komt door zn videokaart Heb ik gelezen op een ander forum.

Weet niet of het beter zal draaie met nieuwe nivia drivers.
Waarschuw beheerder
had perongelijk opt rode enveloptje gedrukt...nu het een pflock dude het bericht hier voor de 2e keer geplaatst....

vandaar deze edit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb hem gister bekeken alles op max en draaien als een zonnetje...
Waarschuw beheerder
zijn je specs dan marcos?
ik heb een p4 3ghz, 512 mb en radeon x600 kaartje ( niet echt een goeie )
Denk dak zo ie zo wat geheugen erbij moet halen
Waarschuw beheerder
Gister gehaald voor de X360..Bij de intro is het beeld soms wat slecht en valt t geluid om de 4 sec.,1 sec. weg..Meer mensen hier last van? Zo niet,dan ga k hem ff ruilen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yuri_Ehv op donderdag 23 maart 2006 om 11:12:
Bij de intro is het beeld soms wat slecht en valt t geluid om de 4 sec.,1 sec. weg

Had ik ook :) Was alleen daar, verder geen problemen gehad, zal wel update voor komen ;)
Heb je harde schijf bij je 360? :) Ben net langs me gameshop geweest om er maar 1 te halen, wordt dus wel aangeraden deze te hebben bij dit spel door hun :jaja:
Waarschuw beheerder
gisteren bij de dixons (enige winkel die hem had) de collectors edition gehaald en ik ben weer helemaal verslaafd :D
echt vet spel !!

ik ben weer een dunmer die gspecialiseerd is in stealth en een klein beetje magic gebruikt

conjuration - om monsters te summonen
destruction - om monsters te slachten

ik heb al de thiefs guild gejoined :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Denk dat ik hem pas morgen kan gaan halen, vandaag zal ik niet meer in de stad komen helaas :(

Zoals Nick zei:
Uitspraak van Speedy Nick op donderdag 23 maart 2006 om 08:09:
Geduld is een schone zaak

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedy Nick op donderdag 23 maart 2006 om 11:36:
Had ik ook Was alleen daar, verder geen problemen gehad, zal wel update voor komen
Heb je harde schijf bij je 360? Ben net langs me gameshop geweest om er maar 1 te halen, wordt dus wel aangeraden deze te hebben bij dit spel door hun

Had je nu maar een premium gekocht ;)
Waarschuw beheerder
Eigenlijk maar raar dat er niet gewoon standaard een harddisk in een 360 zit...
Waarschuw beheerder
Specs:

AMD 64x 4000+ proc. 2.0 gig DDR3 geheugen ATIx850 256 MB SLIe
Waarschuw beheerder

Dit krijg ik van die test site! :D Dat wordt genieten!

specs p4 3,0 ghz HT
2 gb ddr2
x850 xt pe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MARCOS op donderdag 23 maart 2006 om 15:31:
Specs:

2x een X850? Best wel chill nog op zich :p

Waarschuw beheerder
donateur
ATIx850 256 MB SLIe

noemen ze crossfire bij ati ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GuidoVanSanten op donderdag 23 maart 2006 om 08:43:
omt door zn videokaart Heb ik gelezen op een ander forum.

Weet niet of het beter zal draaie met nieuwe nivia drivers.

ja komt zeker door die kaart..

bij mij draait ie relax op een 7900 gelukkig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 16:27:
bij mij draait ie relax op een 7900 gelukkig

Met of zonder FSAA en AF trouwens? En in welke resolutie? Moet namelijk ff een inschatting maken voor mn 6800 ultra
Waarschuw beheerder

trouwens, ik wist niet dat er al computers met dd3 gegheugen bestaan. En zo ja, zal 't wel astronomisch duur zijn! Hoe betaal je dat? Haal je niet je videokaart en je normale geheugen door elkaar, aangezien je nu ook spreekt over SLI ( nvidia ) ipv crossfire.

de x850 heeft namenlijk gdd3 geheugen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Morax op donderdag 23 maart 2006 om 13:58:
Eigenlijk maar raar dat er niet gewoon standaard een harddisk in een 360 zit...

Waarom? Misschien hebben sommige mensen het niet nodig. Dan hebben ze de keuze om een X-Box zonder HDD te kopen. In plaats daarvan kunnen ze dan een mem-stick kopen.

Klant is koning ;) En zoals je weet: goedkoop is duurkoop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op donderdag 23 maart 2006 om 18:06:
trouwens, ik wist niet dat er al computers met dd3 gegheugen bestaan. En zo ja, zal 't wel astronomisch duur zijn! Hoe betaal je dat? Haal je niet je videokaart en je normale geheugen door elkaar, aangezien je nu ook spreekt over SLI ( nvidia ) ipv crossfire.

de x850 heeft namenlijk gdd3 geheugen.

Volgens mij hebben Athlon 64-moederborden maar sinds kort DDR-2 ondersteuning, dus ik denk idd dat ie van zn videokaart bedoeld.

Uitspraak van Jows op donderdag 23 maart 2006 om 18:16:
Waarom? Misschien hebben sommige mensen het niet nodig. Dan hebben ze de keuze om een X-Box zonder HDD te kopen. In plaats daarvan kunnen ze dan een mem-stick kopen.

Klant is koning En zoals je weet: goedkoop is duurkoop.

Er zit wel standaard een harddisk in de eerste X-Box, ten tweede is de snelheid van een hd een stuk hoger dan de dvd-drive die er bij zit, en al helemaal groter dan een memorystick.

Ten derde zijn harddisks van een redelijk formaat relatief vrij goedkoop.

Dat bedoelde ik eigenlijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Morax op donderdag 23 maart 2006 om 16:32:
Met of zonder FSAA en AF trouwens? En in welke resolutie? Moet namelijk ff een inschatting maken voor mn 6800 ultra

1280x1024 4aa 8af , HDR
Waarschuw beheerder
wat is hdr? :p

Nouja ik zie wel uiteindelijk hoe het loopt

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=500 height=269 cacheid=0013b764002293e0b8781f4a1a014ec066]http://image.alienware.com/Images/intro_page_images/graph_nvidia_p3_hdr.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ahhh

Kee ga ik nu maar eens ff snel mn grafische-kaart kennis bijspijkeren :p

Maar dat effect ken ik wel ja, wist alleen niet dat het zo heette...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.brentonwalker.com/special/Lost%20Coast%20Review/Usable/d2_lostcoast0070.jpg

6800 ultra heeft toch ook HDR?
Waarschuw beheerder
Ja klopt :p

Heb alleen weinig spellen die er gebruik van maken dus vandaar.

Ik weet wel dat Thief 3 een effect gebruikt wat er op lijkt, dat heet dan Bloom
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
in elder scrolls kun je bloom EN hdr aanzetten..

half life lost coast was om te laten zien hoe HDR werkt..weet niet of je die gespeeld hebt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 20:25:
half life lost coast was om te laten zien hoe HDR werkt..weet niet of je die gespeeld hebt

Mooi gemaakt die map!! Daarboven in die kerk :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rectificatie DDR2 inderdaad......
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Net me eerste Oblivion gate neergehaald :cheer:

Vrees mij :[
Waarschuw beheerder
ik heb hem vandaag gekocht bij de freerecordshop,wat een vet spel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 20:25:
half life lost coast was om te laten zien hoe HDR werkt..weet niet of je die gespeeld hebt?

Halflife 2 heb ik UITERAARD gespeeld jah :D, maar eigenlijk niks van de later uitegekomen mods/maps/etc...

Maar ik heb ook FEAR (uit)gespeeld, dat is wel een aardig hoogstandje qua grafische kwaliteit, en zal me ook niks verbazen als het daar ook in zat :p

Waarschuw beheerder
donateur
hoppa net mijn eerste crash :/

kutzooi en niet gesaved :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 02:09:
hoppa net mijn eerste crash

kutzooi en niet gesaved

Zit er geen autosave op?

Waarschuw beheerder
donateur
jawel maar die was alweer een tijdje terug :[
Waarschuw beheerder
mooi spel, heb um zelf even gespeeld, en me broertje ( met betere pc ) ook, heb bjij hem tijdje mee zitten kijken, maar tis wel moeilijk spel af en toe. Gassies die met hakbijlen enzo op je af rennen zijn soms moeilijk dood te krijgen.
Waarschuw beheerder
Wat voor ras ben je en wat zijn de voor/nadelen hiervan?... graag wil ik er zelf 2 aanmaken 1 om lekker te rammen op alles wat ik tegen kom en 1 waar ik lekker relaxed alleen wat spells moet uitvoeren.????? ik weet echt niet welke ik moet kiezen.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet er al iemand een cure tegen vampirisme? :x Ik zou daarvoor naar die mage school in de capitol city moeten gaan, maar aangezien ik uit de mages guild ben gekickt (verkeerd knopje ingedruk) en ik eerst missie moet doen om daar weer in te komen, anders wordt die cure gewoon niet verteld, zit ik beetje vast nu :p

Anders zou ik 20 dragon's tonque en 20 redwort flowers moeten zoeken, maar die ben ik ook nog niet tegengekomen :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedy Nick op vrijdag 24 maart 2006 om 15:34:
Weet er al iemand een cure tegen vampirisme? Ik zou daarvoor naar die mage school in de capitol city moeten gaan, maar aangezien ik uit de mages guild ben gekickt (verkeerd knopje ingedruk) en ik eerst missie moet doen om daar weer in te komen, anders wordt die cure gewoon niet verteld, zit ik beetje vast nu

Anders zou ik 20 dragon's tonque en 20 redwort flowers moeten zoeken, maar die ben ik ook nog niet tegengekomen

Als het net zo omslachtig is als bij Morrowind dan heb je een probleem :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedy Nick op vrijdag 24 maart 2006 om 15:34:
Weet er al iemand een cure tegen vampirisme? Ik zou daarvoor naar die mage school in de capitol city moeten gaan, maar aangezien ik uit de mages guild ben gekickt (verkeerd knopje ingedruk) en ik eerst missie moet doen om daar weer in te komen, anders wordt die cure gewoon niet verteld, zit ik beetje vast nu

Anders zou ik 20 dragon's tonque en 20 redwort flowers moeten zoeken, maar die ben ik ook nog niet tegengekomen laatste aanpassing 24 maart 2006 15:35

Daarom heb ik zo'n hekel aan dit soort spellen. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op vrijdag 24 maart 2006 om 16:35:
Daarom heb ik zo'n hekel aan dit soort spellen.

Ik niet :p Je kan zo verschrikkelijk veel doen, en het heeft altijd nog effect ook, trekt mij wel aan :) Heb alleen in dit geval ergens niet zitten opletten :$ Ik had ineens auwie als ik in de zon kwam 8-)

Ik ben nu gewoon overdag kerkers aan het leeghalen, en 's nachts aan het reizen b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedy Nick op donderdag 23 maart 2006 om 22:45:
:cheer: Net me eerste Oblivion gate neergehaald :cheer:

Ik moet er nu ook een neerhalen, maar ik heb geen idee hoe :(

En hoe word ik vampier?
Waarschuw beheerder
En hoe word ik vampier?

ga slaapen in goblins cave's waarneer je level up kunt, zo ben ik 2 keer gebeten B)

heeft niemand een site waar allerlij dingetjes opstaan zoals remedieen enzo ..soort van walktrough
Waarschuw beheerder
donateur
Goblin Jim's Cave?
Waarschuw beheerder
Zeker relaxte game. Wel vet dat de npc gewoon meespelen :P Zo was er een missie waarbij ik SPOILER en daardoor wat gastjes af moest slachten. Dat waren er 3, dus nog iets te veel voor me :P Ik trok ze dus naarbuiten (ja in oblivion komen de mobs ook buiten de dungeons/huizen). Werden ze afgeslacht door een groepje zwervers :P

Huppa weer 100g drbij :P
Waarschuw beheerder
Beter dan WoW?
Waarschuw beheerder
OW en Vampierisme is idd een keur voor

gaa naar vicento vincent ... van The DarkBrotherhood waar je alle moord opdrachten van krijgt en hij verwijst je weer met een Questt naar een Mage die dat kan bestrijden B)

Lid worden van the darkbrotherhood .. maak een Guard dood in het begin van het spel (kan ook wel later waarschijnlij) maar dat heb je al wel zijn armor en wapen die best sterk zijn :P (alleen 1200 mot je betalen als je weer rustig wilt shopen enzo )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kwak op zaterdag 25 maart 2006 om 12:32:
Beter dan WoW?

Ik vind het op het moment wel beter ja. zit meer gevoel in enzo. Maar ik vind wow nu zowiezo minder omdat een maat van me gestopt is. En het is toch altijd leuker om zo iets te spelen met mensen die je echt kent.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hem ook voor de 360..

En had haperingen en lange laadtijden. Bij het booten en opstarten de A knop ingedrukt houden. En je bent van het probleem af
Waarschuw beheerder
Ik vind het op het moment wel beter ja. zit meer gevoel in enzo. Maar ik vind wow nu zowiezo minder omdat een maat van me gestopt is. En het is toch altijd leuker om zo iets te spelen met mensen die je echt kent.

hmm, okee dan.. ook maar een keertje gaan checken dan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ILoveTechno op zaterdag 25 maart 2006 om 16:10:
En had haperingen en lange laadtijden. Bij het booten en opstarten de A knop ingedrukt houden. En je bent van het probleem af

Ik heb zelfs speciaal voor dit spel HDD erbij gekocht :) Nog steeds is het niet ideaal qua framerate en laadtijden, maar komt wel goed met update verwacht ik ;) Het is tot dusverre nou eenmaal het meest complexe spel voor de 360, met vallen en opstaan leert men hiervoor optimaal te programmeren 8-)
Waarschuw beheerder
hehe

Ik zou daarvoor naar die mage school in de capitol city moeten gaan, maar aangezien ik uit de mages guild ben gekickt (verkeerd knopje ingedruk) en ik eerst missie moet doen om daar weer in te komen, anders wordt die cure gewoon niet verteld, zit ik beetje vast nu

ik had niet goed gelzen :P maar ik zit dus ook met dat probleem ..je kan wel dingen kopen enzo maar dat duurt eeuwen !! heb jij al een oplossing gevonden ??

ow en die Battle Arena is makkelijk :S ben nu Gladiator ... je vecht je slaap je vecht je slaapt zo kom je er echt makkelijk !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 24 maart 2006 om 18:51:
ga slaapen in goblins cave's waarneer je level up kunt, zo ben ik 2 keer gebeten

heeft niemand een site waar allerlij dingetjes opstaan zoals remedieen enzo ..soort van walktrough

ik ben gewoon gebeten in een dorpje :(

Waarschuw beheerder
en ik heb nog een ander probleem! :S
heb ik heel blij een villa gekocht in dat vissersstadje links onderin, zit er iets van een vloek op dat huis, allemaal van die gastjes erin, krijg je zo'n quest dat je weer naar die kerel toe moet van wie je hem gekocht hebt enzo, omdat die je kan helpen ofzo, maar bij mij vertikt ie het om me mee te helpen om die vloek op te heffen! :@
zal die kerel maar niet z'n hersens inslaan dat is vast ook niet de oplossing... maar krijg er wel aardig zin in.. :@
Waarschuw beheerder
en ik heb nog een ander probleem!
heb ik heel blij een villa gekocht in dat vissersstadje links onderin, zit er iets van een vloek op dat huis, allemaal van die gastjes erin, krijg je zo'n quest dat je weer naar die kerel toe moet van wie je hem gekocht hebt enzo, omdat die je kan helpen ofzo, maar bij mij vertikt ie het om me mee te helpen om die vloek op te heffen!

die heb ik al gehaald B) ... met speechcraft moet je em pakken dan denk ik :D ik had er geen problemen mee !
Waarschuw beheerder
Nou deze jongen hier kwam er zojuist achter dat ie niet zo arm was als ie dacht, dus gaat binnen een half uur lekker op de fiets naar de winkel om dat spel te kopen :kwijl:
Waarschuw beheerder
EERST ff mn koffie opdrinken ;) :o
Waarschuw beheerder
ja das wel belangrijk :)
heb hem net op :P
Waarschuw beheerder
Zo nu is ie op, en ben er weg van :kwijl:
Waarschuw beheerder
Jaaa ik heb m :D Helaas hadden ze niet meer de Collector's Edition, maar goed.

Eerst ff meteen mn Forceware geupdate en nu installeren...

Waarschuw beheerder
Hmm ik heb een probleempje :), ik had een quest "Find the Heir" en daarvoor moest ik naar Kvatch om een of andere martin te vinden, dus ik daarheen alleen kreeg ik toen ik daar aan kwam de quest om die oblivian gate te sluiten, dus heb ik die eerst gedaan. Zo gezegd, zo gedaan. Alleen nu kan ik die Martin niet meer vinden en degene waar ik mee moet praten om daar achter te komen verteld mij helemaal niks :\ Dat is die kerel die de "aanval" leidt. Help me out! :D
Waarschuw beheerder
Heb de vraag al eerder gesteld in n andere topic,maar weet iemand nog een soortgelijke game als Oblivion,maar dan zónder monsters,geesten,magische krachten etc.?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op maandag 27 maart 2006 om 00:24:
die heb ik al gehaald ... met speechcraft moet je em pakken dan denk ik ik had er geen problemen mee !

hoe train je trouwens speechcraft? :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yuri_Ehv op maandag 27 maart 2006 om 20:20:
Heb de vraag al eerder gesteld in n andere topic,maar weet iemand nog een soortgelijke game als Oblivion,maar dan zónder monsters,geesten,magische krachten etc.?

Wat bedoel je met soortgelijk? Iets wat net zo oneindig is?

Waarschuw beheerder
Eindelijk heb ik hem ook in huis, en :jaja: de Collectors Edition :P

Jammer dat ik het nu erg druk met school heb, ben dus pas net uit de Gevangenis kunnen wegkomen, morgen kan ik pas weer verder spelen :/ Maar eerste indruk is echt geweldig!!
Waarschuw beheerder
hoe train je trouwens speechcraft?

gewoon bij iedereen die je ziet speechcraft doen :/ nogal simpel niet B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb deze game op men 360 en is echt een super game. Bijna lvl 7 en de eerste poort al dicht :) Zonet ook eindelijk uitgevonden hoe je potions moet maken. Weet nog lang niet hoe alles werkt en wat ik allemaal moet doen, maar dat komt nog wel.
Ook al een aantal dungeons gedaan, maar vind de monsters hierin best wel zwak... Hoop dat dit later in het spel wat moeilijker wordt. Loop er nu zo doorheen niet echt een uitdaging. Ben in 1 dungeon wel iemand tegen gekomen met een heel vet armor aan. Heb em geprobeerd te pakken, maar moest het toch verliezen. Hoop echt dat hij zen armor dropt :) Deze dungeon is in het zuiden zuid-west van Imperial City vlakbij het water.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 17:48:
Hmm ik heb een probleempje , ik had een quest "Find the Heir" en daarvoor moest ik naar Kvatch om een of andere martin te vinden, dus ik daarheen alleen kreeg ik toen ik daar aan kwam de quest om die oblivian gate te sluiten, dus heb ik die eerst gedaan. Zo gezegd, zo gedaan. Alleen nu kan ik die Martin niet meer vinden en degene waar ik mee moet praten om daar achter te komen verteld mij helemaal niks Dat is die kerel die de "aanval" leidt. Help me out!

Heb deze quest net opgelost. Nadat ik de poort had gesloten moest ik Kvatch binnen samen met een groepje soldaten. Moest toen tegen een aantal monsters vechten en dan de Chapel ingaan. Die Martin is ook in die Chapel maar deze wordt samen met een paar andere geevacueerd naar het kamp een beetje ten zuiden van Kvatch. Moest een kerel vinden daar nog ergens in die stad, maar die was al dood. Heb zen ring meegenomen en naar die gast gebracht die de aanval leidt. Toen was deze quest klaar en Kvatch was weer veilig. Vond Martin daarna in het kamp ten zuiden van Kvatch.

Samen met Martin moest ik weer naar Jauffre. Daar moet je weer wat vechten tegen Assasins en dan samen met martin en jauffre die zit in de kerk, naar het noorden. Je krijgt hier ook een gratis paard btw :) en dan ga je samen met Martin en Jauffre naar The Blades Fort. Hier kan je een mooi gratis armor halen en wat nieuwe wapens.
Hoe de quest verder gaat weet ik niet, maar dat zoek ik morgen wel even uit :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaa heb hem dan eindelijk toch gevonden, bedankt! :) Hij was inderdaad in dat kamp, maar ik had daar al een aantal keer gekeken :\ Zal wel aan mij liggen dan...

Ben nu ook een stukje verder, maar ik zal er verder niks over zeggen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 22:51:
Heb deze game op men 360 en is echt een super game. Bijna lvl 7 en de eerste poort al dicht Zonet ook eindelijk uitgevonden hoe je blablablabla

Damn! Nogmaals het is mijn spel niet, maar het klinkt wel alsof het idd heel erg uitgebreid is.

Beetje a la de Kings Quests van vroeger. Dan zijn opzich wel games waar ik van hou. Die klassiekere adventures.
Waarschuw beheerder
Neej man. Tis meer een hack n slash met een goed adventure gedeelte, maar dan 1st person.

Vind maces btw wel erg bruut, denk dat ik mn mace skill ff op ga pompen. Ramt veel harder dan een zwaardtje.
Sneaken en dan van achter tegen een mob zn kop ragge is ook bruut :P x6 dmg. Pwof en hop op de grond.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als ik de filmpjes zie dan vind ik het een beetje hakkerig uit zien, klopt dit?

Waarschuw beheerder
Hakkerig? Als in hack and slash?

In sommige opzichten wel, maar dat hangt er helemaal vanaf hoe jij je character speelt. Je kan een mage type zijn, die zijn enemies met spells verslaat, of een tegenstander "sneakend" of met een pijl en boog aanvallen. Of natuurlijk met brute kracht op je tegenstander in rennen en ze op die manier verslaan :)

Er zijn een heleboel manieren om dit spel te spelen.

Waarschuw beheerder
ik bedoel de kwaliteit (het beeld)

Waarschuw beheerder
Ah, dat hangt natuurlijk van je pc af ;)

Ik draai het spel op ongeveer medium, ziet er wel wat minder uit allemaal maar loopt wel soepel.
Waarschuw beheerder
ja ik draai em ook medium

maar soms trekt me pc het echt niet

komt door me Geforce 6600 GT denk ik !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op dinsdag 28 maart 2006 om 09:01:
Die klassiekere adventures

:respect: Point & Click Adventures :respect: Jammer dat dat genre is uitgestorven alleen :/

Maar over het spel: Ik ben "al" de dungeon uit met mijn Breton Spellsword-dame en heb al wat buiten om het meer rondgelopen, 1 ruïne bezocht, en ben nu in de Keizerlijke Stad aan het rondhangen.

Ik moet zeggen dat ie er grafisch prachtig uit ziet, helaas moet ik dingen uitzetten omdat mn 6800GT-op-Ultra-snelheid het anders niet goed trekt (voornamelijk schaduwen). Maar heb dan weer geen last van lange laadtijden, met 2 Gig geheugen :).
En als ik het ga vergelijken met Morrowind, afgezien van de graphics, grote wereld, en instant-travel, heeft het er toch nog redelijk wat van weg (dus mn kennis komt dan wel van pas, met al die eigenschappen als Enchant en Alchemy). Ik vond de besturing alleen wel wennen, en dat is omdat je de knoppen van de muis niet kunt instellen. Maar aan de andere kant hoef je niet meer te rusten of drankjes te slikken om je Magicka bij te tanken. EN je kunt een spreuk doen terwijl je je wapens getrokken hebt. EN je hoeft je toorts niet steeds weer opnieuw te equippen als je in een dungeon rondloopt.

Nee tis een goei spelleke :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 12:21:
k bedoel de kwaliteit (het beeld)

Je bedoeld zeker hoe de npc's bewegen enzo? Dat is minder houterig dan op het filmpje van de e3. Kvin het iig goed te doen.

Waarschuw beheerder
ik draai het spel ook op medium, en heb dat grass gedoe nog wat hoger gezet, zodat die grasdingen wat eerder verschijnen, en moet zeggen dat ie altijd soepel loopt :)
heb trouwens een radeon 9800pro

Waarschuw beheerder
Hmmm, na een dik uurtje buiten de gevangenis te hebben rondgelopen alleen maar wat grotten en ruines tegen gekomen.. :/

Blijf ik opeens dood, zijn ook nog eens me save games weg, lekker :S

Dus maar weer over nieuw beginnen.. :(
Hopelijk nu meer geluk, anders is voor mij de fun er al snel vanaf en ga ik iets anders spelen..
Waarschuw beheerder
Blijf ik opeens dood, zijn ook nog eens me save games weg, lekker

?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op dinsdag 28 maart 2006 om 19:06:
?

Ja bij mij ook een heeeel groot '?' :(

Speel overigens op een Xbox360 met HD, en nog niet eerder problemen gehad met save-games ofzo..

Maargoed begin zo opnieuw, toch lekker een avondje vrij. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 28 maart 2006 om 18:17:
Blijf ik opeens dood, zijn ook nog eens me save games weg, lekker

zeker inneens een vampier geworden, dan ga je dood door zonlicht

Waarschuw beheerder
Even een vraagje: Zijn de meesten hier gewoon begonnen met het volgen van je Quest's? Of eerst de nodige ervaring opgedaan?

Want heb nu die Amulet afgeleverd bij Jauffre, en sta nu voor die poort bij Kvatch, maar lijkt me niet echt slim daar nu al naar binnen te gaan, neem aan dat ik zo dood ben..

Uitspraak van BlackShore op dinsdag 28 maart 2006 om 23:08:
zeker inneens een vampier geworden, dan ga je dood door zonlicht

Lijkt me sterk, had amper wat gedaan, alleen maar als Nord wat rond gelopen en her en der een ruine of cave bezocht..

Och de tutorial nog eens overspelen was geen overbodige luxe voor mij, is namelijk pas de eerste keer dat ik serieus aan een RPG begin :o ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 00:06:
Zijn de meesten hier gewoon begonnen met het volgen van je Quest's? Of eerst de nodige ervaring opgedaan?

Ik niet in ieder geval, ik ga voorlopig nog mijn eigen weg: heb nu het eiland van de hoofdstad verkend, en ga nu het riool in :p

Een vraagje voor degenen die wat verder gevorderd zijn:
Zit er ook Dwemer spul in?
Waarschuw beheerder
hehe ik ook niet ...

Dwemer uhm soortgelijk aan Dwarven ?? ... zit nu al op level 17 8) en heb nog maar 1 oblivion poort gesloten ( die bij Kvatch) !!

voor de mensen die snel geld willen verdienen !! speel de arena uit ... en versla daarna de Grand Champion en dan kun je vervolgens 1x per week tegen beesten vechten ...tegen 1, 2 of 3 per keer (dan speel je tegen die grote blauw Ogre's dit is best makkelijk want die zijn toch super sloom, voor mij was het echt makkelijk majah me strenght staat dan ook op 115 :D en me blade skills zijn al op Master niveau).... per match krijg je iets van 2500 aan geld

ow en ergens zuid oost zit zo'n faith ding (geloofsstandbeeld) praat met het beeld en zij vraagt je om haar oog te zoeken 8) ...vind dit oog (wat niet zo moeilijk is) en geef het terug als dank hier voor krijg je een skeleton key waarmee je security 40 punten omhoog gaan :P ik had 33 en heb nu 73 !! ik kan dus elk slot open krijgen zonder dat ik van die dingen verspil !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan ga ik nu ook eerst een tijdje rondneuzen op dat eiland, meer als genoeg te ontdekken en te vinden! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 00:06:
Lijkt me sterk, had amper wat gedaan, alleen maar als Nord wat rond gelopen en her en der een ruine of cave bezocht..

Bij mij ging het in elk geval wel zo. Ik was ergens 's nachts gebeten door een vampier in mijn slaap. Ik had het pas super laat door dat ik daadwerkelijk gebeten was. Ik ben nu aan de quest bezig om te ont- vampieren, maar daarvoor zijn 5 grand soul gems nodig :s ik zit pas op 3..

Waarschuw beheerder
Iemand eigenlijk enig idee hoelang je ongeveer erover zult doen dit speel compleet uit spelen?? Of kan je gewoon oneindig blijven doorspelen met je character?

Uitspraak van BlackShore op woensdag 29 maart 2006 om 13:06:
Bij mij ging het in elk geval wel zo. Ik was ergens 's nachts gebeten door een vampier in mijn slaap.

Achja ben nu opnieuw begonnen, en nu verloopt alles nog lekker rustig..
Heb wel voor de zekerheid meteen een extra save gemaakt, voor het geval dat ;)
Want begin toch te denken dat ik misschien per ongeluk op 'X' (blauwe knop) heb gedrukt toen het loadingschermpje kwam, en dat staat bij de Xbox360 helaas voor delete :O :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:40:
Iemand eigenlijk enig idee hoelang je ongeveer erover zult doen dit speel compleet uit spelen?? Of kan je gewoon oneindig blijven doorspelen met je character?

Je bedoelt hoe lang het duurt voordat je alle quests gedaan hebt en alle dungeons bezocht? Reken maar op een paar maanden als het niet langer is :p

Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op woensdag 29 maart 2006 om 11:22:
Dwemer uhm soortgelijk aan Dwarven ??

Soortgelijk is het juiste woord. In de wereld van Tamriel zijn alle Dwemer/dwergen op mysterieuze wijze "opgelost", maar ze hebben wel het 1 en ander aan spul achtergelaten. In ieder geval Morrowind staat vol met ruïnes ervan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 29 maart 2006 om 13:40:
hoelang je ongeveer erover zult doen dit speel compleet uit spelen

Volgens de makers ongeveer 300 uur.

Maar als je gewoon door het spel rent en de main quests enzo doet in 100 uur ofzo.. is niet echt speciaal lang ofzo.

het spel draait alleen niet goed bij mij :(

3,2 athlon
1024 mb DDR
256 MB geforce.... uhhh6 ofzo.. in iedergeval geen slechte haha :)

dag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha ik ben al bijna een week bezig, en ik ben nog geeneens begonnen aan de main quest!
Waarschuw beheerder
haha ja same here :P inmiddels op level 18 B)

Waarschuw beheerder
ben nu lvl 13 en kan die Orc om gladiator te worden maar niet neer krijgen denk dat ik maar wat potions moet kopen hiervoor. Heb ook men 2e poort gevonden, maar kan em nergens sluiten. Alles als verslagen...
Met de main quest zit ik ook even vast moet iets van Wisps te pakken zien te krijgen om iemand te summonen, maar die dingen zijn bestand tegen alles :(

Denk dat ik dan maar even opzoek ga naar dat standbeeld en haar oog terug brengen. Kan die security punten wel gebruiken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=739 height=416]http://www.elderscrolls.com/images/art/ob_xbox360/obx19B.jpg[/img]

die sfeer jonge die sfeer :kwijl:

game van het jaar :yes:

dit spel is zo groot gewoon,niet normaal :o erg spannend en dat in de mooist oogende game tot heden :p
echt de reden om een 360 te halen O:) (indien je een hd lcd heb)

weet iemand of je trouwens buiten het paard meerdere manieren hebt om jezelf te verplaatsen? schepen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als je uit de sewers komt , waar kan je dan het snelst een paard regelen?

Waarschuw beheerder
Duidelijk dat ik nog een noob ben in het RPG genre..
Loop eigenlijk maar wat doelloos rond :/

Heb wel vanalles Quests open staan, maar weet begot niet waar ik het allemaal moet gaan zoeken..

Achja gelukkig amuseer ik me nu nog met eiland verkennen, ben nu helemaal rondom gelopen. :D
Heb nu eindelijk genoeg geld om trainingen te kunnen volgen bij zo'n winkeltje, en dan maar eens de Arena gaan opzoeken, daar schijnt men een hoop geld mee te verdienen.

Wil namelijk wel een eigen huisje hebben nu o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 00:04:
als je uit de sewers komt , waar kan je dan het snelst een paard regelen?

Gewoon de main quest volgen door na Jauffre te gaan, na hem gesproken te hebben de andere monniken in de kerk aanspreken, 1 ervan bied je een paard aan (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 00:00:
echt de reden om een 360 te halen (indien je een hd lcd heb)

Voor mij is het in ieder geval voordeliger om een nieuw moederbord+nieuwe processor+nieuwe videokaart van 500 euro te halen dan een duur lcd tv plus nog een 360

Maar idd die sfeer is lang niet verkeerd :) letterlijk adembenemend te noemen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedy Nick op donderdag 30 maart 2006 om 00:43:
Gewoon de main quest volgen door na Jauffre te gaan, na hem gesproken te hebben de andere monniken in de kerk aanspreken, 1 ervan bied je een paard aan (F)

aight (Y)
Waarschuw beheerder
enk dat ik dan maar even opzoek ga naar dat standbeeld en haar oog terug brengen. Kan die security punten wel gebruiken

ja je krijgt als dank de Skeleton key, ik dacht eigenlijk dat het gewoon een sleutel was totdat ik mijn security in 1 keer op 73 zag staan. Die sleutel is echt fijn kan elk slot kraken zonder van dat er van die palletjes terug vallen en zonder dat ik van die dingen gebruik om dat slot open te maken !

dat standbeeld moet je zoeken in blackwood dat ligt in het zuiden aan de oostelijke kant B) die quest die je krijg is zo simpel dat het, het wel waard is om ff naar dat standbeeld te gaan zoeken !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op donderdag 30 maart 2006 om 10:27:
dat standbeeld moet je zoeken in blackwood dat ligt in het zuiden aan de oostelijke kant die quest die je krijg is zo simpel dat het, het wel waard is om ff naar dat standbeeld te gaan zoeken !!!laatste aanpassing 30 maart 2006 10:30

Nu moet het wel gaan lukken om het standbeeld te vinden :)
Ben eigenlijk al vanaf het begin opzoek naar dat standbeeld, breek nu zowat al me 'lock-picks' :/

Door al dat wandelen heb ik wel al meer als genoeg van die 'Nirnhoot' (ofzoiets) planten gevonden (eerst 10, en nu bijna nog eens 20) Ben benieuwd wat me dat gaat opleveren bij zo'n alchemist in SkinRad..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben nu al een half uur aan et zoeken naar dat beeld. Nog steeds niet gevonden :). Wat ik wel heb gevonden zijn zo'n 6 poorten naar Oblivion. Blackwood zit er vol mee. Straks maar even een kijkje in de poorten nemen.
Waarschuw beheerder
alleen wat wel kut is ... als je verder gaat met de main quest moet je de skeleton key weer inleveren :S daar kom ik dus net achter !!

Waarschuw beheerder
Ik heb een huis gekocht in imperial city. Deze kan je kopen als je in market district gaat en dan door het rechter steegje en dan links. Heb die vrouw wat geld gegeven zodat ze me aardiger vind. Huisje gekocht en toen even wat kastjes gekocht in een shop. Moet je hier die key in doen als je verder gaat met de main quest :) Denk dat je em dan wel kan houden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 13:51:
Ik heb een huis gekocht in imperial city.

Hoeveel kost zo'n huisje ongeveer, en kun je daar dan ook je gevonden spullen opslaan??
Ben namelijk nog steeds de 'strandjutter' aan het uithangen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat beeld (Nocturnal Shrine) is noord-noordoost van Leyawiin. :)

Ik krijg mijn Mage Guild recommendation niet in Chorrol :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 16:43:
http://www.adventurecompanygames.com/tac/index.html

Er komen er weer een paar aan

Cool! :D Als ze net zo goed zijn als Fate of Atlantis dan ben ik wel benieuwd :)

Uitspraak van Ferror op vrijdag 31 maart 2006 om 11:16:
Ik krijg mijn Mage Guild recommendation niet in Chorrol

Ik heb die gisteren gekregen nog:
-SPOILER-
Je moet dus dat boek gaan halen daar in de bergen, vervolgens moet je het aan die dame geven of die vage Argonian guildmaster. Als je boek aan die dame hebt gegeven kun je die later terugjatten en dan aan die vent geven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had hem eerst aan die vent gegeven, gejat en toen aan die dame gegeven.
Nu heb ik hem maar opnieuw geladen, aan die vent gegeven, naar die vrouw gelopen en haar aanbod afgewezen. Nu heb ik wel mijn rec.
Yay! \o/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op vrijdag 31 maart 2006 om 22:25:
Ik had hem eerst aan die vent gegeven, gejat en toen aan die dame gegeven.

En dan geen recommendation? raar

Uitspraak van Ferror op vrijdag 31 maart 2006 om 22:25:
Nu heb ik hem maar opnieuw geladen, aan die vent gegeven, naar die vrouw gelopen en haar aanbod afgewezen. Nu heb ik wel mijn rec.
Yay! \o/

Nu mis je wel die ene spreuk.
Waarschuw beheerder
ik ben opnieuw begonnen, heb nu een argonian assasin , ik rij op me shadowmare het land rond missies voor de dark brotherhood uit te voeren.

en me paard kan niet dood en valt iedereen aan die me aanvalt :D

ik heb een huis in layawiin, voel em daar wel thuis als argonian in een argonian dorp :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [AT]-DaShadow op vrijdag 31 maart 2006 om 23:03:
en me paard kan niet dood en valt iedereen aan die me aanvalt

Dat klinkt wel vet!!

Maar ik zit nu met een ander probleem, ben gewoon me eigen paar kwijt wat je vrijwel op het begint kunt krijgen :S
Alle 'stables' nagegaan maar nergens meer te vinden..
Tja das dan zeker het grote nadeel van 'fast-travel':/

Als ik hem niet snel vind denk ik dat ik maar een oude save-game terughaal ofzo, ben ik wel 2 uurtjes kwijt maargoed.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 1 april 2006 om 00:19:
Maar ik zit nu met een ander probleem, ben gewoon me eigen paar kwijt wat je vrijwel op het begint kunt krijgen
Tja das dan zeker het grote nadeel van 'fast-travel'

Dit is eerder een bug in het spel ;) Gewoon ff fast-travel naar in een stad, meestal geeft het spel dan wel weer aan dat je paard bij de plaatselijke stal staat :p Stomme knol kan zijn weg gewoon niet vinden af en toe :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 1 april 2006 om 00:19:
Maar ik zit nu met een ander probleem, ben gewoon me eigen paar kwijt wat je vrijwel op het begint kunt krijgen
Tja das dan zeker het grote nadeel van 'fast-travel'

Nog geen last van gehad, wel dat die stomme wolven in de bergen steeds mn paard moeten hebben :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Speedy Nick op zaterdag 1 april 2006 om 00:24:
Gewoon ff fast-travel naar in een stad, meestal geeft het spel dan wel weer aan dat je paard bij de plaatselijke stal staat

Ben nu alle 'stables' nagegaan, en heb alle 'city-gates' nagekeken waar ik de laatste paar uur geweest was..

Niks meer te vinden :nee:
Uitspraak van Speedy Nick op zaterdag 1 april 2006 om 00:24:
Stomme knol

Had ik nog maar een knol, tenminste iets om mee te reizen :P

Maargoed heb maar een oudere savegame ingeladen, paar uurtjes haal ik wel weer in, zoveel bijzonders had ik toch niet gehaald.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 31 maart 2006 om 10:35:
Hoeveel kost zo'n huisje ongeveer, en kun je daar dan ook je gevonden spullen opslaan??
Ben namelijk nog steeds de 'strandjutter' aan het uithangen

Dat hutje dat je kan kopen kost 2000 goud. Kastjes om spullen in opteslaan kost iets van 700-800 goud. Beetje afdingen :) En ja je kan alles wat je vind erin gooien.
Waarschuw beheerder
wie o wie kan me helpen,ik ben nu bezig om de 4 boeken van mystic dawn te ontrafelen,zodat ik hun locatie krijg te weten,maar het lukt me niet ik heb alle 4 boeken uitgelezen en ik hoorde dat je van elk alinea de eerste woord moet lezen,heb ik gedaan maar ik kom er gewoon niet achter waar hun schuilplaats is.
Waarschuw beheerder
haha daarvoor moet je naar Martin ...hij geeft je een locatie op de map waar je waarschijnlijk niet heen kunt met fasttravel !!
Waarschuw beheerder
Heb het spel ook al een weekje of twee..ben net opnieuw begonnen omdat mijn vorige karakter een iets te hoge lvl begon te krijgen terwijl hij gewoon zwak was..:s..Ben nu weer bij Kvatch..

btw: is iemand al in de schilderij geweest..:k..echt cool hoe de hemel er daar uitziet..:D
Waarschuw beheerder
robn thanks man,ik ga het meteen uitproberen,by the the way ik ben nog nooit zo verslaafd geweest op een spel.
beste spel sinds tijden moet ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Schilderij Quest was erg leuk ja!

Ben laatst na 30 uur ook opnieuw begonnen want ik was niet tevreden met me major skills. En me character was ook lelijk..hehe.

Ben met met nieuwe character ook alweer een uur of 30 bezig..Ben nu een Redguard, met 3 warrior major skills, en 3 mage major skills, en speechcraft er bij.
Heb bij elkaar een stuk ok 30 side quests gedaan, en heb met de main quest net die 4 boeken van de mystic dawn gefixed.

Eerste wat ik deed met me gold was ook een huisje kopen trouwens..Ik bewaar namelijk echt alle wapens enzo die ik tegen kom..Te zonde om te laten liggen :p En als je na gaat dat ik al zo'n 30 dungeons/forten heb geplunderd, dan zijn dat er aardig wat :p
Waarschuw beheerder
Hehe..jah ik heb nu alleenmaal lompe major skills...zodat ze niet al te makkelijk te lvlen zijn....dus bijvoorbeeld geen athletics..heb Mysticism, Armourer, Block, Illision, Restoration, Marksman
Dit ziet er mssn heel lomp uit..maar het werkt onwijs goed als jee een gebalanceerde karakter wilt :yes::yes:!:D
Heeft iemand trouwens ook de quest gedaan om een gnome oorlog te voorkomen (oid)..daarbij kan je zo'n staff krijgen die echt 7k waar is..:D! (mssn niet veel..maar het was een van mn eerste quests...dus dan is het heel wat..:P:D!+Door deze quest te doen, zorg je ervoor dat er een nieuw huisje/dorpje oid ontstaat...)
Waarschuw beheerder
Ik merk dat er veel klachten zijn over het strakke scaling-systeem wat in Oblivion wordt gehanteerd, dat als je even geen goeie keuze hebt gemaakt in je skills up te graden dat alles te sterk wordt.

Ben nu een level 8 Spellsword, en kom af en toe nu een trol tegen, en die vormen toch wel een probleem, zeker wanneer er twee tegelijk op me af komen...

Nouja ik zie wel. Ik ga nu in ieder geval ff verder spelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ 2-FIK op zaterdag 1 april 2006 om 20:07:
wie o wie kan me helpen,ik ben nu bezig om de 4 boeken van mystic dawn te ontrafelen,zodat ik hun locatie krijg te weten,maar het lukt me niet ik heb alle 4 boeken uitgelezen en ik hoorde dat je van elk alinea de eerste woord moet lezen,heb ik gedaan maar ik kom er gewoon niet achter waar hun schuilplaats is.

Je moet om 12 uur 's middags bij de grote toren in de Imperial City staan en naar de zon kijken. Als je goed staat komt er op een van die tombes in dat kerkhof rondom de toren te staan waar je heen moet.

Waarschuw beheerder
Aargh, ik wil ook :(

Waarschuw beheerder
Aaah begin het eindelijk allemaal een beetje door te krijgen 'hoe-en-wat' :P Aangezien ik nog nooit eerder een RPG had gespeeld was het op het begin toch ff wennen en uitzoeken wat nou te doen ;)

Alleen nu kom ik niet meer achter me Xbox vandaan! :9

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 08:16:
Dat hutje dat je kan kopen kost 2000 goud. Kastjes om spullen in opteslaan kost iets van 700-800 goud.

Heb inmiddels het hutje al netjes ingericht (Y) Maar wil nu eigenlijk sparen voor een mooier 'hutje' alleen schiet het nog niet zo op met me goud. :/
Waarschuw beheerder
Heb net "even" die aardig lange quest gedaan "Lifting the Vale" waar je in de bergen op zoek moet naar een zeldzame hanger in een verloren fort. Maar tijdens die queeste gebeurde er wat vreemds: die ene gast uit "Corrupt Watchman" die achter de tralies zat uiteindelijk, dook in een keer achter me op in die grot daar. Echt raar :p. En ik maar denken dat ie in de Imperial City op je wacht...
Waarschuw beheerder
Das snel :p
Waarschuw beheerder
ja idd zal em vast nog wel weer een keer spelen

alleen die vijanden elke keer ... altijd het zelfde das zo jammer
Waarschuw beheerder
Weet iemand hoe je een "soul" in je soulgem kan krijgen? Je hebt een soul in zo'n gem nodig als je zelf magische items wilt maken in de mage's university en je kan er ook magische items mee rechargen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op woensdag 5 april 2006 om 17:07:
Weet iemand hoe je een "soul" in je soulgem kan krijgen? Je hebt een soul in zo'n gem nodig als je zelf magische items wilt maken in de mage's university en je kan er ook magische items mee rechargen.

Met een "Soultrap" spreuk, valt onder Mysticism ;)
Waarschuw beheerder

ben er nog steeds niet uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ 2-FIK op donderdag 6 april 2006 om 15:50:

Zijn dat die boeken onder de naam "Mythic Dawn Commentaries"? Ik heb daar net 1 boek van in mn bezit :p
Waarschuw beheerder
Ben vandaag voor het eerst mensjes met Dwarven Armour tegenegekomen...dwarven ziet er echt mooi uit :|!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op donderdag 6 april 2006 om 17:03:
Ben vandaag voor het eerst mensjes met Dwarven Armour tegenegekomen...dwarven ziet er echt mooi uit !

Eigenlijk ziet alles wat na staal komt er wel aardig uit, vooral GLASS :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ 2-FIK op donderdag 6 april 2006 om 15:50:

Je kunt ook die vent in die Arcane University je laten helpen ermee. Maar tis inderdaad een beetje cryptisch...

*SPOILER* In ieder geval Green Emperor Way is het midden van de Imperial City ;)
Waarschuw beheerder
heb nu alles in Ebony soort goudachtige wapens en armor B)

Waarschuw beheerder
Wat een heisa zeg om dit kutspel. Had hem van de week geinstalleerd, maar na een uur er weer afgedonderd :/
Vond er echt geen zak aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 7 april 2006 om 09:32:
heb nu alles in Ebony soort goudachtige wapens en armor

Heb alleen nog een Long Sword ervan :p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:54:
Wat een heisa zeg om dit kutspel. Had hem van de week geinstalleerd, maar na een uur er weer afgedonderd
Vond er echt geen zak aan.laatste aanpassing 7 april 2006 12:54

Smaken verschillen maar dat is ook niet erg :)
Waarschuw beheerder
Ff een vraagje...weten jullie nog jullie stats op lvl 6..of 7...om ff te vergelijken..want ik weet namelijk op dit moment niet of ik goed op weg ben...:/..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op donderdag 6 april 2006 om 00:31:
Met een "Soultrap" spreuk, valt onder Mysticism

Ja heb ik, en ik heb ook moeilijk veel empty soulgems in alle mogelijke gradaties. Maar wat ik ook doe met mijn soultrap spreuk er gebeurt helemaal niets. Ik probeer het op lijkjes / levende beesten, maar mijn soulgems worden niet gevuld. Wat doe ik verkeerd?

Waarschuw beheerder
Ik ben van de Fighters Guild,kijk maar uit B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op vrijdag 7 april 2006 om 17:53:
Ja heb ik, en ik heb ook moeilijk veel empty soulgems in alle mogelijke gradaties. Maar wat ik ook doe met mijn soultrap spreuk er gebeurt helemaal niets. Ik probeer het op lijkjes / levende beesten, maar mijn soulgems worden niet gevuld. Wat doe ik verkeerd?

Voor Soul Trap heb je een Mysticism skill van 25 minimaal nodig (of gewoon een scroll), maar houdt er wel rekening mee dat als je een Soul Trap doet op een levend wezen (werkt niet op lijken), dat het wel binnen 20 seconden dood moet zijn. De standaard Soul Trap spreuk doet dus "Soul Trap for 20 seconds on Touch", probeer het eens te doen net voor je het wezen de laatste klap uitdeelt, dan zou het moeten werken.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 17:55:
Ik ben van de Fighters Guild,kijk maar uit

/verstopt zich vlug achter een boom :p
Waarschuw beheerder
Yay heb net de vampierziekte gekregen..:s:|...Ben in een chapel gaan bidden en volgens mij is alles nu goed..wat wel raar is eigenlijk omdat het een van de meest irritante ziektes schijnt te zijn die je kan oplopen ofzo..Houdt dit dus in dat ik nog steeds een vampier ben..:S?
Waarschuw beheerder
moet je ff checken bij je spells enzo, en dan het rechter tabblad. Als daar vampirism bijstaat ben je de lul.

Yeey ik heb een soul getrapt! Ik zit nu op de planes van oblivion en heb één of andere vage ridder gedood. Kreeg ik potverdrie de boodschap dat mijn soulgems niet groot genoeg zijn voor zijn ziel :( Ik heb grand en greater soulgems.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op vrijdag 7 april 2006 om 19:15:
Yeey ik heb een soul getrapt! Ik zit nu op de planes van oblivion en heb één of andere vage ridder gedood. Kreeg ik potverdrie de boodschap dat mijn soulgems niet groot genoeg zijn voor zijn ziel Ik heb grand en greater soulgems.

He? Past een Dremora niet in een grand soulgem? Of was het een Golden Saint?

Uitspraak van Foxdemon op vrijdag 7 april 2006 om 18:41:
Yay heb net de vampierziekte gekregen.....Ben in een chapel gaan bidden en volgens mij is alles nu goed..wat wel raar is eigenlijk omdat het een van de meest irritante ziektes schijnt te zijn die je kan oplopen ofzo..Houdt dit dus in dat ik nog steeds een vampier ben..?

Zolang je nog geen vampier bent, maar alleen besmet bent met Perphoric Hemophilia (of hoe je dat ook schrijft :p ) werkt een simpele Cure Disease er al tegen, maar daarna (na 3 dagen ermee rondgelopen te hebben ofzo), wordt het een lange quest om weer "normaal" te worden :p
Waarschuw beheerder
Oow okeey dan..:D Heb ik geluk gehad...:D Begin het nu eindelijk vet te vinden..nu dat ik eindelijk vampieren en necromancers tegenkom..:D

Waarschuw beheerder
vet spel ik speel het nu ook
Waarschuw beheerder
Ik ben van de Fighters Guild,kijk maar uit

Ik ben van alle guilds..kijk jij maar uit :p
Waarschuw beheerder
En ik ben zojuist de Grand Champion van de Arena geworden, dus allemaal oppassen!! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 8 april 2006 om 02:36:
En ik ben zojuist de Grand Champion van de Arena geworden,

Die had ik al vrij snel gehaald, eigenlijk alleen maar met het doel snel veel geld te verdienen ;)

Kan nu elke week een 'match' spelen in het stadion, tegen 1,2 of 3 monsters :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 12:54:
maar na een uur er weer afgedonderd

Het spel vond ik ook pas leuk worden nadat ik de nodige uurtjes erop had zitten, en eindelijk
een beetje doorhad hoe en wat :D

Nu vind ik helemaal super! Alleen kom ik nog niet zo snel vooruit in de game als sommige mensen hier op het forum,
als ik dit allemaal zo lees.

Maargoed smaken verschillen he ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 8 april 2006 om 10:26:
Nu vind ik helemaal super! Alleen kom ik nog niet zo snel vooruit in de game als sommige mensen hier op het forum,
als ik dit allemaal zo lees.

Mwah bij mij schiet het ook niet echt op hoor, ben wel level 18, maar heb nog maar weinig dungeons enzo gehad. Ben een beetje aan het rondracen op mn witte knol en ervoor zorgen dat plaatsen worden gemarkeerd op de kaart :p

Uitspraak van actief op zaterdag 8 april 2006 om 10:22:
Die had ik al vrij snel gehaald, eigenlijk alleen maar met het doel snel veel geld te verdienen

Ook die quest eerst gedaan: "Origin of the Grey Prince"?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 8 april 2006 om 15:18:
Ben een beetje aan het rondracen op mn witte knol en ervoor zorgen dat plaatsen worden gemarkeerd op de kaart

Dat is waar ik dus ook het meest mee bezig ben..
Ga dan wel vaker Dungeons in als ik er weer eentje gevonden heb, maar vaak maak ik ze dan niet helemaal af.. Want me ventje kan meestaal niet alles meenemen in een keer. ;) En zo'n Dungeon doorwerken kost vaak ook aardig wat tijd..

Uitspraak van Morax op zaterdag 8 april 2006 om 15:18:

Niet dat ik weet, die naam komt me nog niet bekend voor eerlijk gezegt..

Waarschuw beheerder
Dit is echt een vette game!
Niet te geloven, echt zoveel te doen!:-D
Ik had er eerst denk iets van 20 uur opzitten, maar ben toen overnieuw begonnen omdat ik een kutventje had(imperial).
Kben nu Redguard en heb er ondertussen weer iets van 15 uur opzitten!
Ik bedoel maar, van hoeveel spellen kan je dit nou zeggen!
En het mooie is dat ik nog niet eens aan de main quest ben begonnen!:-p

Zoveel van die side-quests, echt niet normaal!
En het zijn ook niet van die lullige missie'tjes, zoals in GTA, waar je dan 100 horseshoes moet gaan zoeken ofzo:-(, maar zijn aardig doordacht en boven alles gewoon super leuk!

ff een vraagje, op 't moment kan ik maar 2 ringen tegelijk dragen, kunnen dit er ,naarmate je vordert, ook meer worden?

Trouwens, als je je speechcraft skill sneller wilt upgraden, moet je ff een willekeurig ventje "overtuigen" en dan terwijl je je linker analoge stick rondraait achter elkaar op groen drukken.
Zo is de kans natuurlijk groot dat het ventje je minder aardig gaat vinden, aangezien je maar wat doet, maar het telt wel als ervaring en zo kan je een stuk sneller je speechcraft upgraden.;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En het zijn ook niet van die lullige missie'tjes, zoals in GTA, waar je dan 100 horseshoes moet gaan zoeken ofzo, maar zijn aardig doordacht en boven alles gewoon super leuk!

haha word jij straks maar is gebeten door een vampier (y)

dan ben je nog wel ff bezig voordat jij je cure hebt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 23:14:
En het zijn ook niet van die lullige missie'tjes, zoals in GTA, waar je dan 100 horseshoes moet gaan zoeken ofzo

Zo eentje zit er wel in, die missie "Seeking your Roots", op zoek naar die Nirnroot ;)

EDIT: Maar er zitten inderdaad wel een aantal vette queestes in :) Die ene lange dat je hoog in de bergen op zoek moet naar een Akaviri artifact in dat verloren fort, die vond ik persoonlijk erg goed :)

Uitspraak van actief op zaterdag 8 april 2006 om 18:26:
Niet dat ik weet, die naam komt me nog niet bekend voor eerlijk gezegt..

Die zou je van die Grand Champion krijgen als je m had aangesproken voordat je m te lijf zou gaan in de arena. Moet je in Crowhaven (iets noordwest van Anvil) op zoek naar informatie over zn vader, en als je dat gedaan hebt en m die informatie toont, dan is ie niet vrolijk, en geeft ie zich min of meer over wanneer je tegen hem moet in de arena, en als je m dan om zeep helpt, telt het als een "legale" moord, oftewel, the Dark Brotherhood zal je dan komen opzoeken ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 23:14:
Trouwens, als je je speechcraft skill sneller wilt upgraden, moet je ff een willekeurig ventje "overtuigen" en dan terwijl je je linker analoge stick rondraait achter elkaar op groen drukken.
Zo is de kans natuurlijk groot dat het ventje je minder aardig gaat vinden, aangezien je maar wat doet, maar het telt wel als ervaring en zo kan je een stuk sneller je speechcraft upgraden.

Klopt, het nadeel is is dat je dan minder in andere Stats kunt levelen als Personality...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hah..ik heb heel anders mijn legale moord gepleegd..:P
Je moet die quest doen waarbij je een vrouwenbende meot opsporen..(kan ff niet herinneren in welke stad dat was..) Op het eind moet je vechten tegen die dames..en 1 ervan doet eerst nix...dus als je haar afmaakt (en haar vriendinnen) is het gewoon een legale moord..:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op zondag 9 april 2006 om 17:30:
Hah..ik heb heel anders mijn legale moord gepleegd..
Je moet die quest doen waarbij je een vrouwenbende meot opsporen..(kan ff niet herinneren in welke stad dat was..) Op het eind moet je vechten tegen die dames..en 1 ervan doet eerst nix...dus als je haar afmaakt (en haar vriendinnen) is het gewoon een legale moord..

Hmm ja die quest heb ik ook gedaan, maar ik heb ze pas om zeep geholpen toen ze me aanvielen.
Waarschuw beheerder
Oow...jah ik schrok me rot toen ze opeens haar vriendinnen riep..dus ging ik als een gek op iedereen inhakke..:P

Waarschuw beheerder
Ik ben van de Fighters Guild,kijk maar uit B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op zondag 9 april 2006 om 12:32:
haha word jij straks maar is gebeten door een vampier
dan ben je nog wel ff bezig voordat jij je cure hebt

Hehe, ik kijk wel uit!:-p
Uitspraak van Morax op zondag 9 april 2006 om 12:36:
Zo eentje zit er wel in, die missie "Seeking your Roots", op zoek naar die Nirnroot

Ja idd, die heb je OOK;-)
EDIT: Maar er zitten inderdaad wel een aantal vette queestes in Die ene lange dat je hoog in de bergen op zoek moet naar een Akaviri artifact in dat verloren fort, die vond ik persoonlijk erg goed

Die heb ik nog niet gehad.
Maar mijn punt is; in dit spel heb je echt gewoon zoveel meer te doen dan welk spel ik ooit heb gespeeld, en het zijn bijna allemaal ook geen "spelvullers" maar voegen echt iets toe aan het spel en zijn erg belonend.
Klopt, het nadeel is is dat je dan minder in andere Stats kunt levelen als Personality...

Hmmm, das wel minder, maar hoe zit dat dan?
Je kan alles toch zover upgraden als je wilt?
Zolang je maar dingen blijft doen en van level stijgt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:no: Er is een lvl cap van 100 dacht ik...voor alle skills..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 23:05:
Hmmm, das wel minder, maar hoe zit dat dan?
Je kan alles toch zover upgraden als je wilt?
Zolang je maar dingen blijft doen en van level stijgt.laatste aanpassing 9 april 2006 23:06

In principe wel, maar de hoeveelheid met waar je een attribute mee kunt ophogen als je levelt (zoals bijvoorbeeld 3 strength erbij), hangt af van de skills die je binnen die attribute hebt behaald. Dus als je bijvoorbeeld je Willpower met de het maximale van +5 wil ophogen als je levelt, zou je binnen Willpower 10 skill raises moeten hebben behaald. Nu ik dit zo hier neer pleur bedenk ik me dat het eigenlijk geen zak uit maakt als je je speechcraft blijft oefenen. Tis eigenlijk alleen belangrijk dus om hiermee op te letten als het een major attribute is, aangezien je dan te snel levelt en uiteindelijk een karakter hebt met een hoop personality maar daar houdt het dan verder mee op :p Dat bedoelde ik dus eigenlijk :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ZEER vette game :respect:

Eindelijk weer een spel waar ik langer dan 2 uurtjes mee bezig wil zijn :D

Komt die nieuwe pc toch mooi van pas 8) :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op zondag 9 april 2006 om 23:21:
Er is een lvl cap van 100 dacht ik...voor alle skills..

Uitspraak van Morax op zondag 9 april 2006 om 23:33:
In principe wel, maar de hoeveelheid met waar je een attribute mee kunt ophogen als je levelt (zoals bijvoorbeeld 3 strength erbij), hangt af van de skills die je binnen die attribute hebt behaald. Dus als je bijvoorbeeld je Willpower met de het maximale van +5 wil ophogen als je levelt, zou je binnen Willpower 10 skill raises moeten hebben behaald. Nu ik dit zo hier neer pleur bedenk ik me dat het eigenlijk geen zak uit maakt als je je speechcraft blijft oefenen. Tis eigenlijk alleen belangrijk dus om hiermee op te letten als het een major attribute is, aangezien je dan te snel levelt en uiteindelijk een karakter hebt met een hoop personality maar daar houdt het dan verder mee op Dat bedoelde ik dus eigenlijk

Da's wel minder, maarja, d'r zijn ook potions om je majors (permanent)te upgraden.
Alleen of dat er echt veel zijn weet ik niet, ik ben er maar twee tegengekomen tot nog toe.
Eentje die, geloof ik, je intelligence met 2 pts verminderd(skooma):-(
En eentje die je strength upgrade met 15 %.:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha Clown op maandag 10 april 2006 om 22:05:
ZEER vette game

(Y) Clown! :D

Speel hem nu ook al een tijdje, dan wel op me Xbox ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Die ene lange dat je hoog in de bergen op zoek moet naar een Akaviri artifact in dat verloren fort, die vond ik persoonlijk erg goed

Die in Pale Pass?
Waarschuw beheerder
komen steeds meer fans bij :)

heb gisteren ook pale pass gedaan, was wel grappige missie :)

ja 100 is de max

ik vraag me wel af of er ook vampier missies te doen zijn als je der 1 bent (net als daggerfall en morrowind)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [AT]-DaShadow op woensdag 12 april 2006 om 11:27:
hier voor jullie de oficele horse armor mod , is eigenlijk 2 dollar

http://www.mininova.org/tor/278014

veel plezier

Cool bedankt, scheelt weer bijna 2 euro en een hoop moeite om te betalen :p
Waarschuw beheerder
Zitten echt wel leipe quests tussen! Persoonlijk vind ik ze zelfs nog beter dan bij Morrowind :o Vooral die van de Dark Brotherhood zijn lache! :D

Uitspraak van Ferror op woensdag 12 april 2006 om 10:40:
Die in Pale Pass?

Yup "lifting the vale" lekker lange quest ook, en ergens best interessant :)
Waarschuw beheerder
Jah..heb nu een huis voor 5k..(H) In Anvil..;) Echt een relaxt huis..:D:D:D(6)!
Alleen nu vraag ik me af of ik hem verder kan inrichten en hoe..:S? Heb er trouwens een mooie schilderij staan..:D Gekregen m.b.v. een quest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op woensdag 12 april 2006 om 18:52:
Alleen nu vraag ik me af of ik hem verder kan inrichten en hoe..? Heb er trouwens een mooie schilderij staan.. Gekregen m.b.v. een quest

Dat huis in Anvil kun je verder helaas niet inrichten, niet zoals de anderen tenminste.

Waarschuw beheerder
heb het spel al tijd liggen gisteren eindelijk begonnen

maar heerlijk hoor

jat ik een paard aan begin ik vet ver weg lopen er mee eerste wat ik tegen kom een imperial guard ofzo klets dood, dikke humor gewoon was ff vergeten dat je goed op moet letten dat je niks jat ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op woensdag 12 april 2006 om 20:02:
Dat huis in Anvil kun je verder helaas niet inrichten, niet zoals de anderen tenminste.

:'(...
Jammer hoor..dacht ik ff een lekker goedkoop huisje te kopen...:P Maarjah op dit moment is het ook wel lekker..De kelder is trouwens wel erg (6):D:D!!!

Waarschuw beheerder
Zag vandaag dat een vriend van me al alle Xbox360 Achievements heeft gehaald bij Ovlivion.. :P
Is ie ook lekker bezig geweest denk ik zo ;)

Ik zelf doe alles zeer rustig aan, zeker als het om de mainquest gaat, want daar ben ik nog helemaal niet ver mee ;)
Waarschuw beheerder
Heb zelf ook alle achievements binnen..

Heb ook ongeveer alle miscellenous quests gecomplete..Enige wat mij nog rest zijn 10 van de 15 deadric quests..Als ik die heb gedaan heb ik Oblivion echt "uitgespeeld"..

Tot nu toe 130 uur aan besteed..B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op donderdag 13 april 2006 om 00:06:
Enige wat mij nog rest zijn 10 van de 15 deadric quests..Als

En dan zijn er nog meer dan 100 locaties te verkennen :p
Waarschuw beheerder
donateur
pffff.. ik ben nu lvl 6.. na veel loze kerkers enzo

wil ik voor het eerst een oblivion gate proberen,,,

wordt ik er echt constant afgemaakt.. die scamps ofzo zijn veel te sterk,, en als ik die eerste toren in ga komen al die gasten op je af... en ben ik constant dood..

doe ik wat verkeerd ofzo
Waarschuw beheerder
ik was pas level 10 toen ik de eerste gate in ging. Nu maak ik die lui met enig gemak af, wel moet ik continu opnieuw mijn magicka rechargen, dus dat is wel vervelend.
Waarschuw beheerder
donateur
hmm misschien moet ik nog effe wachten dan,, maar is het niet zo dat ze sterker worden naarmate jij een level hoger gaat
Waarschuw beheerder
bij mij stikt 't van die scamps / alien achtige beesten / vuurmannetjes / en diverse soorten deadra ridders.
Waarschuw beheerder
donateur
ja precies.. bij mij ook,, maar die scamps lukt nog net,, alleen die deadra ridders nog nie echt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --best1979-- op donderdag 13 april 2006 om 17:54:
ja precies.. bij mij ook,, maar die scamps lukt nog net,, alleen die deadra ridders nog nie echt

Ik had bij de eerste Gate (Kvatch) juist weinig problemen met de Scamps, Flame Atronachs, en Dremora´s. Alleen die Clannfears waren echt een groot probleem (en die zaten er een stuk of 30 toen ik er kwam), omdat ik een vrij lage Agility heb beukten ze me steeds dus kon ik steeds niks doen behalve rondtollen, en ze deden fucking veel schade :p
Waarschuw beheerder
is het nou zo dat er uiteindelijk 16 gates gesloten moeten worden? Ik heb er nu al 2 gedaan, en ik vind die planes van obli nu al saai :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op donderdag 13 april 2006 om 20:18:
is het nou zo dat er uiteindelijk 16 gates gesloten moeten worden? Ik heb er nu al 2 gedaan, en ik vind die planes van obli nu al saai

Geen idee, er zijn er in ieder geval een stuk of 30, maar ik heb zelf alleen nog de eerste gedaan. Maar heb idd ook gehoord dat ze allemaal op elkaar lijken...
Waarschuw beheerder
donateur
ben toch effe overnieuw begonnen,, ik had er geen goed gevoel over,, maar nu ik level 2 ben zijn er echt veel minder scamps etc.
Waarschuw beheerder
is het nou zo dat er uiteindelijk 16 gates gesloten moeten worden? Ik heb er nu al 2 gedaan, en ik vind die planes van obli nu al saai

dat had ik dus ook B)

ik heb nu Atletic/Agent

zit bij darbrotherhood krijg alle opdrachten van de hoogste prsoon daar, zit bij the thievesguild al zwaar hoog

dat zijn de enigste leuke dingen ..voor de rest heb ik het allemaal wel gezien !!

elke dungeon is het zelfde dus ja ...eigenlijk is dat ook niet raar !!
Waarschuw beheerder
Heb het spel. Krijg hem alleen niet aan de praat. Foutmelding. Waarschijnlijk te maken met mijn videokaart.
Waarschuw beheerder
Hmz..ben nu met een quest bezig voor de Dark Brotherhood..moet de 'Retired nogwat' quest doen..alleen elke keer als ik die gozer met een pijl doodschiet krijg ik gelijk een bounty van 40 op mn hoofd..:s...iemand tips?
Waarschuw beheerder
je moet wachten tot ie gaat zwemmen dat was rond 18:00 en de ene keer is hij alleen aan het zwemmen en de andere keer is hij aan het zwemmen met zijn lifeguard dus je moet em af en toe volgen tot hij alleen is ..en dan is er niks aan de hand (Y)
Waarschuw beheerder
Ow, okeey thnx...want ook al was ik aan het sneaken met een dim oogje..kreeg ik alsnog een bounty..:S
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand die schilderij-quest in Chorrol Castle gedaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op maandag 17 april 2006 om 16:49:

Yup is best een geinige die ;)

Wat wil je weten?
Waarschuw beheerder
Waar hij de evidence kan vinden die hij nodig heeft om iemand als schuldige aan te wijzen denk ik? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op maandag 17 april 2006 om 19:53:
Waar hij de evidence kan vinden die hij nodig heeft om iemand als schuldige aan te wijzen denk ik?

In dat geval zul je op zoek moeten gaan naar een verborgen schilderij in 1 van de torens, verfvlekken ergens op de grond, en nog wat verfgerei in het bezit van 1 der npc´s. Gaat dit zo lukken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op maandag 17 april 2006 om 16:49:

Ben ermee bezig, maar kan inderdaad niemand beschuldigen, meer bewijsmateriaal nodig, maar waar moet ik het zoeken.. :/

Uitspraak van Morax op maandag 17 april 2006 om 20:52:
In dat geval zul je op zoek moeten gaan naar een verborgen schilderij in 1 van de torens, verfvlekken ergens op de grond, en nog wat verfgerei in het bezit van 1 der npc´s. Gaat dit zo lukken?

Zo zou het moeten gaan lukken, thx! :)
Waarschuw beheerder
Hmz..ben nu bezig met de Thiefs Guild..ben aangekomen bij een missie waarbij ik een mage moet doden om zijn key te krijgen..maar als ik hem dood..dan verlies ik (weer:/) mijn Mages Guild lidmaatschap :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op maandag 17 april 2006 om 21:55:
Hmz..ben nu bezig met de Thiefs Guild..ben aangekomen bij een missie waarbij ik een mage moet doden om zijn key te krijgen..maar als ik hem dood..dan verlies ik (weer) mijn Mages Guild lidmaatschap

Als het goed is is het de bedoeling dat je zn sleutel gewoon jat (en zorgt dat hij het niet merkt, het beste is om gewoon te saven net voordat je m gaat bestelen en iedere keer weer overnieuw laadt totdat je zn sleutel hebt zonder dat ie je aanvalt), je bent namelijk een dief en geen moordenaar (dat is weer het terrein van de Dark Brotherhood ;))
Waarschuw beheerder
Haha jah...alleen hem 'mag' ik van Gray afmaken..als t nodig is..en om een of ander reden is het supermoeilijk om langs de monstertjes daar te komen..:/..Terwijl mijn sneak skill aardig hoog is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op maandag 17 april 2006 om 22:07:
Haha jah...alleen hem 'mag' ik van Gray afmaken..als t nodig is..en om een of ander reden is het supermoeilijk om langs de monstertjes daar te komen....Terwijl mijn sneak skill aardig hoog is...

Het beste is om m te laten leven maar als het echt niet anders kan...

Ik heb die missie nog niet gedaan, ben in het dievengilde pas bij die quest waar je een steen uit een klooster moet jatten.

Waarschuw beheerder
Ik ben nu op pas met een Orc opzoek naar...Fisherman's Rock :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Morax op maandag 17 april 2006 om 20:52:

Thnx, ik heb de dader nu :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op maandag 17 april 2006 om 22:15:
Het beste is om m te laten leven maar als het echt niet anders kan...

Ik heb die missie nog niet gedaan, ben in het dievengilde pas bij die quest waar je een steen uit een klooster moet jatten

Het is uiteindelijk toch gelukt..met behulp van 2 potions of invisibility..:(:P
Maar nu heb ik weer een probleem...ik kan de laatste fenser neit gebruiken..:S..Omdat ik bij de quest van de 2 broers hun kant had gekozen en niet die van de dief..:S..Ik vind het wel raar..want ik kon toch nooit weten dat ik hem later als een fenser (de beste in de thiefs guild..) kon gebruiken..:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op dinsdag 18 april 2006 om 11:35:
Maar nu heb ik weer een probleem...ik kan de laatste fenser neit gebruiken....Omdat ik bij de quest van de 2 broers hun kant had gekozen en niet die van de dief....Ik vind het wel raar..want ik kon toch nooit weten dat ik hem later als een fenser (de beste in de thiefs guild..) kon gebruiken..

Daar is waarschijnlijk niks aan te doen helaas, ik heb dat voor die broers ook gedaan (gisteren nog), en het viel me al op dat die vent een fencer was, aangezien hij wel dat icoontje heeft, maarja. In ieder geval heb ik wel een goed schild :p

Maar waarschijnlijk is het ook een bug, dat zelfs als je dat zwaard wel aan hem geeft dat je daarna ook niet meer bij m terecht kan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmz..jah raar..Maarjah liever de schild dan zo'n fencer..:P

Waarschuw beheerder
ja hoor! na inmiddels drie weken en wat hulp van een kameraad ben ik erachter hoe je die quest van dat huis in anvil kunt halen! :D

bleek dus dat ik met een brief naar die gast in die imperial city moest.... :[
Waarschuw beheerder
Yay...klaar met de Thiefs Guild..:D:cheer: De laatste quest is best wel lang..:/..en ik ben pas lvl 12..is dit een beetje laag..?:o
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de DB-quests klaar, yay! Nu ben ik met de mages guild bezig. Die zijn wel makkelijk enzo.

Waarschuw beheerder
die laatste quest van de thieves guild lang?
ik moet nu een ring stelen uit dat kasteel, en ben daar al erg lang mee bezig vind ik zelf... :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op dinsdag 18 april 2006 om 19:39:
Ik heb de DB-quests klaar

:O...Hoe heb je de quest voltooid waarin je de dracons fam. moet afmaken..?:O...Ik krijg 2 gastjes maar niet dood zonder opgepakt te worden..:S..(de legion vrouw, en d'r broer...:P)
Waarschuw beheerder
Ik doe lekker alles tegelijk :p ligt eraan waar ik ben en waar ik heen moet.

Waarschuw beheerder
eigenlijk is dit spel te groot ,dit kan je een heel jaar spelen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op dinsdag 18 april 2006 om 22:02:
Ik doe lekker alles tegelijk ligt eraan waar ik ben en waar ik heen moet.

Ik ook hoor..:P Ben al aardig ver met alle guilds...:D Alleen kom ik nu een beetje in problemen met die ene van de DB..of ik moet een spell hebben waarmee ik NPC's mij kan laten aanvallen...:/..alleen weet ik niet meer waar ik zo iets nou kan krijgen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op dinsdag 18 april 2006 om 22:18:
Alleen kom ik nu een beetje in problemen met die ene van de DB..of ik moet een spell hebben waarmee ik NPC's mij kan laten aanvallen.....alleen weet ik niet meer waar ik zo iets nou kan krijgen..

Dan moet je toch een Rally-spreuk hebben dacht ik? Als ik het goed heb valt dat onder Illusion, en daarvoor moet je in Bravil zijn.
Waarschuw beheerder
Nope..het tegenovergestelde..maruh ik ga ff in bravil kijken dan..:D(6)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 22:03:
eigenlijk is dit spel te groot ,dit kan je een heel jaar spelen!

Zeker als je niet elke dag speelt ;)

Nu een weekje niet gespeeld, ff meer zin in andere games gehad :P
Maar gaan nu weer eens verder, al gaat het allemaal heel langzaam bij mij.. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Foxdemon op dinsdag 18 april 2006 om 19:56:
:O...Hoe heb je de quest voltooid waarin je de dracons fam. moet afmaken..?:O...Ik krijg 2 gastjes maar niet dood zonder opgepakt te worden..:S..(de legion vrouw, en d'r broer...:P)

Achter ze aan sneaken tot ze helemaal alleen zijn en niemand je kan zien en dan een sneak attack tegen ze aan gooien. Does the trick.
Waarschuw beheerder
ik heb hem nu 3 week en ik ben nu bij de 5 gate die is egt f*king moeilijk...
maar @ APC je hebt gelijk het is veel te groot..:p
Waarschuw beheerder
vind het juist te klein , de vorige delen waren groter, maar die waren weer suffer :)

ben nu een beetje met de editor bezig om een leuke kelder te maken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op woensdag 19 april 2006 om 11:13:
Achter ze aan sneaken tot ze helemaal alleen zijn en niemand je kan zien en dan een sneak attack tegen ze aan gooien. Does the trick.

Ik heb 1tje al dood gekregen..Heb gwoon Rage(oid) op hem gebruikt..begint hij opeens mij te slaan..dus ik naar de guards renne...en zij maakten de gozer af..
Nu nog het zusje..:(..Die is zelf 1 van de guards...dus dat wordt wel lastig..+ het feit dat ik haar niet in 1 klap dood krijg..:/
Waarschuw beheerder
Hehe nouja ik heb nu maar eens besloten om in de Oblivion Gates te gaan rondrennen. Ben nu al bij mijn derde :p Tot nu toe zijn ze nog verschillend...
Waarschuw beheerder
Yay...heb eindelijk mn skeleton key..:D..Alleen daarbij kreeg ik gelijk 40 punten voor mn security..dus nu maar kijken hoe ik mn Agility ga lvlen...
En nog steeds bezig met de DB quest..als ik dat mens dood krijg ik gelijk een bounty van 1040 :s...:'(..ook al ziet niemand het...in een klap krijg ik haar iig niet dood..:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op woensdag 19 april 2006 om 17:04:
Yay...heb eindelijk mn skeleton key....Alleen daarbij kreeg ik gelijk 40 punten voor mn security..dus nu maar kijken hoe ik mn Agility ga lvlen...
En nog steeds bezig met de DB quest..als ik dat mens dood krijg ik gelijk een bounty van 1040 .....ook al ziet niemand het...in een klap krijg ik haar iig niet dood..

Kun je niet proberen om haar te "bestelen" en een "poisoned apple" in haar inventory te stoppen? :p
Waarschuw beheerder
:O?! Werkt dat..? dat zou ik namelijk wel kunnen denk ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op woensdag 19 april 2006 om 17:25:
?! Werkt dat..? dat zou ik namelijk wel kunnen denk ik..

Zelf niet geprobeerd maar heb wel ergens opgevangen dat als je dat doet dat ze na verloop van tijd die appel eten. Maar kost wel wat tijd dus.
Waarschuw beheerder
Nou heb een dag of 3 gewacht..maar ze heeft het nog steeds niet gegeten..:'(..Ik ga wel eerst andere quests doen dan..misschien dat het uiteindelijk zo toch lukt..want ik denk niet dat ik een bounty van 1040 kan betalen..:s
Waarschuw beheerder
nog even en ik ben Arch Mage!!! :D
Waarschuw beheerder
Zow gate nummer 4 dicht nu :p

Uitspraak van Foxdemon op woensdag 19 april 2006 om 18:19:
Nou heb een dag of 3 gewacht..maar ze heeft het nog steeds niet gegeten....Ik ga wel eerst andere quests doen dan..misschien dat het uiteindelijk zo toch lukt..want ik denk niet dat ik een bounty van 1040 kan betalen..

Soms schijnt het ook te lukken als je gewoon zo´n appel in de eetschaal legt...

EDIT: Heb zojuist ff geprobeerd om ergens in zo´n Inn een vergiftigde appel in een willekeurig persoon zn inventory te stoppen. En even later ging ie lekker zitten, begon te eten, arrgh toen was-ie dood :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm, oblivion is briljant en verslavend :D

ben eerst alle side quests en guilds enz aan het uitspelen :Z

main quest komt later :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ergens gelezen dat ze alleen die appel eten wanneer hij in een crate/chest zit. Dat ze hem niet van de tafel pakken. Maar in iemands inventory stoppen zou ook moeten lukken denk ik.
Waarschuw beheerder
Hmz..okeey..hopelijk eet zij het ook..maar t merkwaardige is dat ik haar nog nooit iets heb zien eten..:S..ze loopt bij mij alleen maar een beetje doelloos rond..:/.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je een beetje goed met spells? Anders kun je misschien een disintegrate armor/weapon of een burden spell gebruiken, zodat zij jou niet meer echt kan aanvallen.
Waarschuw beheerder
Tjah da's geen probleem...ik ben iig sterker dan dat zij is..Maar in een klap krijg ik haar toch maar net niet dood..:( Ennuh ben nog niet echt goed met spells...iig niet goed genoeg om de disintegrate armor/weapon spell te gebruiken...Wel burden..maar dat heeft weinig nut omdat ik dan toch nog een bounty van 1040 krijg..:/
Waarschuw beheerder
donateur
En naar een fence van de Thieves Guild lopen om je bounty te laten halveren is zeker ook geen optie?
Waarschuw beheerder
Tjah...maybe wel..maar een bounty van 1040 wordt wel erg duur lijkt mij..:P

Waarschuw beheerder
nog ff een andere vraag, als je bijv. eten jat uit die gebouwen van de mages guild, dan ligt dat er een paar dagen weer, maar als je nu eten jat uit je eigen huis?
ligt het er dan ook weer na een paar dagen? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 13:30:
maar als je nu eten jat uit je eigen huis?
ligt het er dan ook weer na een paar dagen?

Het is geen stelen wanneer je uit je eigen tent spullen mee neemt. Maar inderdaad, na een paar dagen staat alles er weer ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op vrijdag 21 april 2006 om 13:43:
Het is geen stelen wanneer je uit je eigen tent spullen mee neemt

hmm ja, zit inderdaad ook wat in ja.. ;)
maar nu kan ik dus gerust al het eten meenemen! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 14:09:
maar nu kan ik dus gerust al het eten meenemen!

Tuurlijk, als jij het nodig hebt wel
Waarschuw beheerder
donateur
In je eigen huis respawnen de kistjes toch niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op vrijdag 21 april 2006 om 17:40:
In je eigen huis respawnen de kistjes toch niet?

Nee, in ieder geval niet op de manier dat je jou eigen spullen dan kwijt raakt :)

Maar dingen die op tafel staan enzo zoals appels komen na 3 dagen weer terug
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat van die appels wist ik niet.
In Morrowind kon je de guild-kisten ook als opslag gebruiken. Dus ik bij Oblivion een hoop "phat lewt" in de fighters guild kist dumpen om er een paar ingame-dagen later achter te komen dat ze zijn veranderd in wat folded cloth en een tan plate. Dank je, respawnende kistjes.
Waarschuw beheerder
Ik ben nu dus baas van the mages guild, en daar heb ik arch mage's quarters gekregen met een duplicerende ingredienten kist. Verder heb ik al mijn overbodige meuk in een ladenk kastje gestopt. Tot nog toe nog geen last gehad dat mijn rommel verandert in rare zooi.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op vrijdag 21 april 2006 om 20:11:
Ik ben nu dus baas van the mages guild, en daar heb ik arch mage's quarters gekregen met een duplicerende ingredienten kist. Verder heb ik al mijn overbodige meuk in een ladenk kastje gestopt. Tot nog toe nog geen last gehad dat mijn rommel verandert in rare zooi.

Als het goed is zit er een bug/tekortkominkje in het spel dat ook je Arch-Mage kisten resetten na een aantal dagen, dus pas op!
Waarschuw beheerder
volgens mij heeft het met geheugen te maken. Als van heel oblivion onthouden zou worden waar je wat achterlaat / appeltje jat e.d. zou dat een giga save game worden in megabytes. Daarom als je een bepaalde tijd een locatie niet aandoet verandert het zaakje weer naar de default stand.
Waarschuw beheerder
zit met een probleem

Ik help nu met de thieves guild the gray fox persoonlijk !!

nu heb ik een opdracht dat ik een High elf moet doden en ik de "arrow of distraction" moet jatten, daarvoor moet je in het kasteel van brasil in de kamer van deze elf zoeken en dan kom je erachter dat er een geheimde deur zit, vervolgens kom in een soort underground passage waar je later een deur tegen komt waarvoor je een sleutel nodig hebt :S die ik dus niet kan vinden en er word ook niks aangegeven in de qeust zelf !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op zondag 23 april 2006 om 18:13:
u heb ik een opdracht dat ik een High elf moet doden en ik de "arrow of distraction" moet jatten, daarvoor moet je in het kasteel van brasil in de kamer van deze elf zoeken en dan kom je erachter dat er een geheimde deur zit, vervolgens kom in een soort underground passage waar je later een deur tegen komt waarvoor je een sleutel nodig hebt die ik dus niet kan vinden en er word ook niks aangegeven in de qeust zelf !!

Probeer eens naar een alternatieve route langs die deur te zoeken. Neem eens een frisse duik ;)
Waarschuw beheerder
Probeer eens naar een alternatieve route langs die deur te zoeken. Neem eens een frisse duik

ja dan kom je die giga vis tegen, die heb ik verslagen en dan vind ik daar een deur en vervolgens ga ik die deur in en kom ik in de zee terecht :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op maandag 24 april 2006 om 08:59:
ja dan kom je die giga vis tegen, die heb ik verslagen en dan vind ik daar een deur en vervolgens ga ik die deur in en kom ik in de zee terecht

Ja die vis met die l33t-armor klopt ;) Maar wat je waarschijnlijk over het hoofd hebt gezien is dat er in dat water een stuk naar boven nog een andere uitgang is, ik dacht aan de noordkant ;) Gebruik iets als Night-Eye of Light als je het niet kan vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zaterdag 22 april 2006 om 12:56:
Als het goed is zit er een bug/tekortkominkje in het spel dat ook je Arch-Mage kisten resetten na een aantal dagen, dus pas op!

Ok.... ik heb 't ontdekt :( Al mijn items weg. Zelfs the staff of worms e.d. en mijn zelf gemaakte zwaard "Doom" ik hoop dat ik die niet meer nodig heb voor een quest.

Ik baal als een stekker.

Alleen maar wat sack old clothes is er over gebleven.

Waar kan ik een huis kopen in the imperial city?
Waarschuw beheerder
donateur
+=================================================­=============================+
| Imperial City..­..................................................­....04-01 |
+===================================­===========================================+

T­his is actually a shack. Nothing much. Still, it­ costs 2,000 gold.
Woah. I'll paste from my othe­r guide the steps you need to do to get the house:­

Start his quest (yes, it's actually a quest) ­by talking to Vinicia
Melissaeia in the Office of­ Imperial Commerce in the Market District. Ask ab­out
"Buy a House in Town" and she'll tell you abo­ut the 2,000 gold shack in the
Waterfront. Accep­t and pay the 2,000 and the house is yours.

Ta­ke a visit to your new house. Kinda bare, eh? No­w you have to go to
Three Brothers' Trade Goods i­n the Market District to buy furnishings. They
­cost about 660 each and there are about five sets.­ If you have the gold, deck
your new house out. ­ Easy.

Now you have a pimped out shack on the ­Waterfront. Useful once you
finish the Thieve's ­Guild quests and can dump stolen goods there. Any­way, I
digress. Moving on.

BRON
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hé balen, nergens ééntje leuk in 't centrum met uitzicht op the gold tower dus :P. Ik heb nog niet eens mijn eerste 50 credits voor the thieves guild gejat. Ik ga anders maar dat huisje van 20 000 in skingrad kopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op maandag 24 april 2006 om 22:09:
Ik ga anders maar dat huisje van 20 000 in skingrad kopen

Ben ik ook voor aan het sparen :yes::D..Nog maar 2k te gaan..:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op maandag 24 april 2006 om 22:11:
Ben ik ook voor aan het sparen ..Nog maar 2k te gaan..

Heb m al, plus de helft van het meubilair (wat meer dan 2000 per stuk is, heb maar een lage mercantile) en nu zijn mijn centen weer op :p
Waarschuw beheerder
donateur
In dat Skingrad-huis kun je ook een butler nemen :)

Waarschuw beheerder
heb hem gedownload...wat een graphics zeg :respect:

denk dat je er heel wat uurtjes mee zoet kan zijn iig (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op dinsdag 25 april 2006 om 09:28:
In dat Skingrad-huis kun je ook een butler nemen

Cool!!! en kan 't ook een vrouw zijn?

ik heb 35000 te besteden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je butler is een vrouw. Weet alleen niet of het iets uitmaakt of je met een female of male toon speelt.. Ik spell met een male Dark Elf.

Je eigen maid kost 150 gold.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shit, ik speel zelf met een female dark elf.
Waarschuw beheerder
Ik wil restoration training gaan volgen, nu weet ik dat je deze in de chapel van Kvatch kan volgen.
Allen omdat ik tussen de missies van Breaking the Siege of Kvatch en The Battle for Castle Kvatch zit, is er volgend mij niemand in die chapel.
Zal ik eerst die hele missie moeten voltooien om de training te kunnen volgen, of moet ik het gewoon later nog eens proberen ?
Waarschuw beheerder
Geen idee, Ik heb dat Kvatch gedoe gewoon aan één ruk doorgegaan.

Trouwens.. zijn er al mensen die de plugin modules binnen hebben? Ik heb horse armor, en een extra kamer in the mages guild. En vandaag heb ik mijn eigen tovenaars toren erbij gekregen wat nu dus tevens mijn nieuwe huisje is! Ik zal binnenkort een screenshot plaatsen
Waarschuw beheerder
donateur
Die 2 Kvatch quests kun je toch gewoon tegelijk doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bij die Wizard Tower kun je aparte kamers kopen. Heb je die vault al gekocht en respawnen de kistjes die dan in de vault staan? Want dat zou wel een beetje kut zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 00:39:
Je butler is een vrouw. Weet alleen niet of het iets uitmaakt of je met een female of male toon speelt.. Ik spell met een male Dark Elf.

Je eigen maid kost 150 gold.laatste aanpassing 26 april 2006 09:22

Ik speel een vrouwelijk Breton, en die butler is nog steeds een vrouw :)
Waarschuw beheerder
hoe komen jullie allemaal aan zoveel goud? ik ben net begonnen. maar vind iedere keer alleen maar 2-3 goud stukken. moest wel mensen bespioneren daar kreeg ik 2x 150 goudstukken voor maar meer ook niet.
Waarschuw beheerder
Hoe hoger je level hoe meer geld je kunt krijgen uit dungeons etc..;) (iig ik dacht dat het zo werkte..)
Waarschuw beheerder
Weet iemand zo of de Asus Geforce 7600 256 DDR3 een goeie kaart is, om dit spel redelijk op te kunnen spelen?

Verdere specs: Intel P4 3Ghz. 512 MB
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B.M op dinsdag 2 mei 2006 om 11:37:
hoe komen jullie allemaal aan zoveel goud? ik ben net begonnen. maar vind iedere keer alleen maar 2-3 goud stukken. moest wel mensen bespioneren daar kreeg ik 2x 150 goudstukken voor maar meer ook niet.

Uiteindelijk als je hoog level bent (lvl 20 en hoger) kom je steeds mannetjes tegen die ebony en daedric armour en wapens laten vallen, en als je die meeneemt en verkoopt (zorgen dat je een hoge strength hebt of iets met een constant faether enchantment) hou je er een aardig zakcentje aan over ;)

Uitspraak van TechnoTechnologie op dinsdag 2 mei 2006 om 13:40:
Weet iemand zo of de Asus Geforce 7600 256 DDR3 een goeie kaart is, om dit spel redelijk op te kunnen spelen?

Moet haast wel, ik heb een 6800 en daar valt ie ook wel te spelen in 1024x768 met hdr-lighting, op sommige stukken is ie wat sloom, vooral in de bossen, maar heb geen zin om al de lust voor het oog uit te zetten :p

Uitspraak van TechnoTechnologie op dinsdag 2 mei 2006 om 13:40:
512 MB

Dat is wel wat weinig, aangezien 1 GB wel het minimum is wat al een tijdje voor de meeste spellen sterk aanbevolen wordt. Hij moet zo wel te spelen zijn, maar je kunt lange en veel laadtijden verwachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Morax op dinsdag 2 mei 2006 om 14:32:
iets met een constant faether enchantment

Ik houd van mijn full Dwarven armor met per stuk 32 punten Feather.

Uitspraak van Morax op dinsdag 2 mei 2006 om 14:32:
maar heb geen zin om al de lust voor het oog uit te zetten :p

Ik ken het. Dan maar op sommige stukken haperen.

Waarschuw beheerder
butler!
kan iemand me vertellen hoe ik die butler in kan huren? :o :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op woensdag 3 mei 2006 om 17:11:
Ik houd van mijn full Dwarven armor met per stuk 32 punten Feather.

Als je Oblivion gates sluit heb je kans op een Transcendant Sigil Stone die +120 Feather constant kan doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 17:13:
butler!
kan iemand me vertellen hoe ik die butler in kan huren?

Je moet EERST de servant quarters hebben in je Skingrad huis en dan moet je naar de Colovian Traders gaan (of hoe heet die tent, in ieder geval dezelfde winkel waar je je meubilair koopt). En daarbinnen is ook zo'n dame (Esra ofzo) en die kun je dan aanspreken.
Waarschuw beheerder
ik ben nog steeds met die de construction kit bezig :) lekker zelf dingen bouwen.

Waarschuw beheerder
iemand trouwens enig idee hoe ik aan een daedric helm kan komen? da's het enigste stuk van dat armor wat ik nog moet.
Zo'n kerel van die blackwood company had er wel 1, en die gastjes in die planes lopen ook vrolijk rond met zo'n ding, maar die kun je weer niet meenemen... :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 21:26:
iemand trouwens enig idee hoe ik aan een daedric helm kan komen? da's het enigste stuk van dat armor wat ik nog moet.
Zo'n kerel van die blackwood company had er wel 1, en die gastjes in die planes lopen ook vrolijk rond met zo'n ding, maar die kun je weer niet meenemen...

Als je de quest voor de Daedric Shrine doet ten noorden van Anvil, weet zo ff niet meer hoe die shrine heet, maar in die quest moet je ogers bevrijden die als slaaf worden vastgehouden in een mijn. De bewakers daar lopen ook met daedric rond (mits je level hoog genoeg is tenminste), daar had ik in ieder geval mijn helm vandaan ;)

Waarschuw beheerder
ik geloof dat ik level 27 ben ofzo, die mensjes wandelen in ieder geval rond met dat elven armor, glass armor, en zo nu en dan iets van daedric.. ik zal zo wel ff een kasteel binnenwandelen.. kijken of ze daar iets in de aanbieding hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op zondag 7 mei 2006 om 14:00:
Moeten jullie dit lezen!! Die Amerikanen zijn echt te belachelijk voor woorden.

Zielige mensen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op zondag 7 mei 2006 om 21:40:
Zielige mensen

idd, hebben die lui niks anders te doen ofzo? :o

Waarschuw beheerder
Hmm weer een flinke domper vandaag, na lange tijd maar weer eens verder gaan spelen, schoot namelijk echt niet op en vond het toch allemaal maar wat saai worden..

Ben ik vandaag eindelijk weer eens flink opgeschoten heeft de autosave het me gewoon verziekt. :S
Namelijk door dat 'vampire' gedoe ging ik dood in het licht, nu dacht ik een huis in tegaan net optijd, was dat gewoon een duur naar een ander gebied, en dus autosave..

En zo val je dus dood wanneer die klaar is met laden, en kun je ook niks meer opnieuw laden :S
Ja owk 4uur spelen terug :@
Redelijk frusterend zoiets, en weer een reden voor mij dat ik nooit meer aan een RPG ga beginnen :(
Veels te langdradig en tijdrovend..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
of je saved gewoon wat vaker ;)

maar ben nu zelf bezig met die main quest, en wandel nu in dat paradise rond, ben nu in zo'n grot met een of andere deur die open zou moeten gaan, maar als ik hem wil openen komt er alleen een schermpje dat die deur glad is, en dat ie niet van plan was in beweging te komen... :@
is er iets wat ik vergeten ben ofzo? :o
Waarschuw beheerder
Gewoon altijd quicksave gebruiken.

Bedoel je niet die hele grote steen die je open wil? Die gaat alleen maar vanaf de andere kant.

Ik zat ook muurvast trouwens. Ik was bezig met de vier boeken van the mythic dawn. Op een bepaald moment was ik met een side quest bezig waarbij ik 20 bear pelts moest verslepen, dus ik had zoveel mogelijk junk in mijn kist gedaan in the arch mage chamber. Ik kon alleen boek 1 tot 3 weg doen, want boek 4 was een quest itemn. Nou goed.. na een tijdje waren mijn 3 boeken in sack old clothes veranderd. Jammer dan, maar ik dacht dat ik ze niet meer nodig had.

Ga ik verder met the main quest, zegt tar meena dat ik ook boek 3 nodig heb!! Shiiiit. Nou.. na lang zoeken nergens meer exemplaar 3 gevonden, dus heb ik mij helaas schuldig moeten maken aan een console commando welke ik via het oblivion forum heb gekregen.
Waarschuw beheerder
Das wel balen jah.

Nouja ik heb nog niet van dergelijke problemen mee gemaakt, alleen dat ie wel eens regelmatig wil vastlopen na het laden van een "interior cell" :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 9 mei 2006 om 22:03:
En zo val je dus dood wanneer die klaar is met laden, en kun je ook niks meer opnieuw laden
Ja owk 4uur spelen terug
Redelijk frusterend zoiets, en weer een reden voor mij dat ik nooit meer aan een RPG ga beginnen
Veels te langdradig en tijdrovend..laatste aanpassing 9 mei 2006 22:03

Je kunt proberen een vorige autosave terug te halen. Oblivion maakt namelijk altijd een backup van de vorige autosave: je kunt ze beide vinden in de "Mijn Documenten/My Games/Oblivion/Saves".
Gewoon de "autosave.ess" verwijderen of hernoemen en "autosave.bak" hernoemen naar "autosave.ess"
Hopelijk kun je er iets mee.

Waarschuw beheerder
Ik speel op de Xbox360, daar is helaas voor zover ik weet niks meer terug te draaien.. :(
Maar gelukkig heb ik alweer een beetje kunnen bijwerken..
En daar krijg je gelukkig vanzelf weer meer zin door om verder te spelen :P

Bedankt voor de hulp. :)
Waarschuw beheerder
vandaag een x-box 360 aangeschaft en dit spel!!

ziet er wel gelikt uit (y)
k kom alleen die gevangenis nog steeds niet uit :-/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 21:26:
Zo'n kerel van die blackwood company had er wel 1, en die gastjes in die planes lopen ook vrolijk rond met zo'n ding, maar die kun je weer niet meenemen... :\

lvl 20+ worden, dan droppen ze met bosjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SjuEnDE :bier: op donderdag 11 mei 2006 om 17:29:
vandaag een x-box 360 aangeschaft en dit spel!!

ziet er wel gelikt uit
k kom alleen die gevangenis nog steeds niet uit

Dat wijst zich toch allemaal vanzelf??

Gewoon wachten tot die 'Emperor' langs komt, dan ontsnap je volgens mij vanzelf wel..
Waarschuw beheerder
Dat wijst zich toch allemaal vanzelf??

Gewoon wachten tot die 'Emperor' langs komt, dan ontsnap je volgens mij vanzelf wel..

ok man (y), ik ga wel ff kijken straks !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SjuEnDE :bier: op donderdag 11 mei 2006 om 17:29:
k kom alleen die gevangenis nog steeds niet uit

Het zou toch knap kut zijn als je in dit stuk van 't spel al vastloopt! :)
Waarschuw beheerder
Het zou toch knap kut zijn als je in dit stuk van 't spel al vastloopt!

haha ja precies, maar ik ben nog maar een halfuurtje bezig geweest hoor ;-), heb verder nog geen tijd gehad :-S

Waarschuw beheerder
heb inmiddels ook een daedric helm!
gelijk met een of ander constant effect dat ik onderwater kan ademen...

heb nu een of ander gek kereltje achter me aanlopen sinds ik die arena quest voltooid heb, kan ik die niet laten verdrinken ofzo? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 22:01:
heb nu een of ander gek kereltje achter me aanlopen sinds ik die arena quest voltooid heb, kan ik die niet laten verdrinken ofzo?

Je kan ermee doen wat je wilt. Use your imagination!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hem in een Oblivion Gate achterlaten en zelf de Sigil Stone pakken werkt niet, dan komt hij terug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 mei 2006 om 22:01:
nu een of ander gek kereltje achter me aanlopen

hij wil niet gewoon dood ofzo? of is hij telkens heel even uncouncious en dat hij dan weer beter wordt. Misschien kan je hem met een flinke mep van je zwaard in een oblivion gate wel de lava inwerpen.

Waarschuw beheerder
was hem laatst wel kwijt, maar toen ging ik met die fast travel ergens anders heen, en toen liep ie weer vrolijk achter me, maar ben er inmiddels achtergekomen dat ik hem kon laten wachten, dus heb ik hem maar op een boot laten wachten in de hoop dat die dingen nog een keer wegvaren... zal wel niet gebeuren, maar ik heb er in ieder geval geen last meer van! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op vrijdag 12 mei 2006 om 00:04:
Je kan ermee doen wat je wilt. Use your imagination!!

http://video.google.com/videoplay?docid=4720748546419377494&q=oblivion+adoring+fan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 16 mei 2006 om 21:13:

http://video.google.com/videop ... 94&q=oblivion+adoring+fan

Dat zijn inderdaad goeie voorbeelden :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op woensdag 17 mei 2006 om 01:17:
Uitspraak van Hardcore_Harry op dinsdag 16 mei 2006 om 21:13:

:lol: dat kan natuurlijk ook ja!
Waarschuw beheerder
tering hoe ver is die gast met oblivion? Ik ben pas level 25 :( Ik wil ook op die toren :(
Waarschuw beheerder

haha goeie (y)

weet iemand misschien waar ik die martin kan vinden?? die zoon van de emperor, daar moet ik zijn nadat ik the amulet of kings naar Jauffre heb gebracht!!

Waarschuw beheerder
dan moet je naar kvatch toe ;) gewoon daar de boel ff volgen, zo'n oblivion gate sluiten, en dan de stad in lopen met een paar gastjes, martin zit daar wel in de kerk

Waarschuw beheerder
Wat is trouwens het hoogst haalbare level in Oblivion??
Ben zelf nu pas weer bij level 9, toch maar opnieuw begonnen nu ik eindelijk door heb hoe alles een beetje werkt in het spel ;)

Waarschuw beheerder
ik geloof dat ik de laatste keer dat ik het speelde level 31 was b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 mei 2006 om 17:35:
Wat is trouwens het hoogst haalbare level in Oblivion??

Level 100, maar het is vrijwel niet haalbaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op donderdag 18 mei 2006 om 12:30:
Level 100, maar het is vrijwel niet haalbaar

ooooooh dan ben ik er bijna met m'n lvl 12
Waarschuw beheerder
dat ga ik zeker niet halen. Ik ben nu alleen maar oblivion gates aan 't sluiten om soldaatjes te hulp te laten komen vanuit de steden. Ik begin die gates behoorlijk zat te worden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op donderdag 18 mei 2006 om 14:55:
Ik begin die gates behoorlijk zat te worden

Zit wat in, ze zijn wel cool ergens, maar uiteindelijk gaat het ritueel vervelen. Wat ik doe is een stuk of 2 of 3 achter elkaar dichtgooien en dan weer wat andere quests ofzo.

Waarschuw beheerder
had zelf ook een beste hekel aan die gates, met die zelfde opdracht, totdat ik erachter kwam dat je de moeilijkheidsgraad ook naar beneden kon zetten... :\

toen waren die gates allemaal wel redelijk snel gedaan! :)
Waarschuw beheerder
ja maar dat is valsspelen!

Waarschuw beheerder
Ik ben nu weer opnieuw bezig, en moet dus weer die Vampire Cure hebben. Maar nu is het probleem dat ik geen Argonian Blood meer vind, wat je zeg maar met dat speciale zwaardje kan krijgen..
Weet dat het me de eerste keer zondere enige moeite is gelukt, maar kom nu schijnbaar niemand tegen met dat bepaalde ras. Me wapen is trouwens altijd opgeladen, daar kan het dus niet aan liggen.

Iemand enig idee hoe nu verder?? Alvast bedankt.:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 18 mei 2006 om 23:33:
Weet dat het me de eerste keer zondere enige moeite is gelukt, maar kom nu schijnbaar niemand tegen met dat bepaalde ras. Me wapen is trouwens altijd opgeladen, daar kan het dus niet aan liggen.

Leyawin, de plek met Argonians en Khajit bij uitstek ;)

Waarschuw beheerder
Thx! :D Maar volgens mij was ik er ff niet helemaal bij, zo moeilijk was dat nou ook weer niet om te bedenken. ;)

Speel dus nog snel ff verder.. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlackShore op donderdag 18 mei 2006 om 20:52:
ja maar dat is valsspelen!

je gebruikt niks van codes, je zet alleen de moeilijkheidsgraad wat lager ;)
Waarschuw beheerder
Okk... ik moet zeggen dat ik ook een code heb gebruikt :) Een van mijn quest items was veranderd in sack old clothes waardoor mijn main quest vastliep. Daarom een console commando gezocht om het item weer terug te krijgen.

Waarschuw beheerder
:o schaam je!! :P

hehe neej, heb zelf ook regelmatig codes gebruikt, zodat ik al die leuke spullen uit die oblivion gates mee kon nemen! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 15:42:
hehe neej, heb zelf ook regelmatig codes gebruikt, zodat ik al die leuke spullen uit die oblivion gates mee kon nemen!

Gewoon zorgen dat je genoeg Sigil Stones met Feather-enchantments vindt en daarmee je volle Daedric Armor betoverd en dan kom je ook wel een eind ;)

Waarschuw beheerder
maar heb de main quest voltooid :o

laatst voor de grap wel ff iets betoverd met constant night eye ofzo... zwaar irritant als je gewoon rondloopt in ieder geval... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 mei 2006 om 16:03:
laatst voor de grap wel ff iets betoverd met constant night eye ofzo... zwaar irritant als je gewoon rondloopt in ieder geval...

klopt :)

Waarschuw beheerder
kan nog op een of andere manier m'n spullen enchanten met die feather? in die arcane university kon ik het nog niet in ieder geval ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben nu alleen maar oblivion gates aan 't sluiten

hoe kan je dat doen dan??

Waarschuw beheerder
FF tussendoor, hoeveel paarden hebben jullie eigenlijk al gehad bij Oblivion??

Ben paar dagen terug pas me eerste keer een paard kwijt geraakt, na een beetje enthousiaste sprong.. :O:P
Toch een beetje jammer, was al aardig aan me knol gehecht geraakt. ;)

Uitspraak van SjuEnDE :bier: op dinsdag 23 mei 2006 om 16:46:
hoe kan je dat doen dan??

Oblivion Gates sluit je door erin te gaan, en volledig doorspelen tot je die 'Sigil Stone' (als dat de juiste naam is) eruit weet te halen. ;)
Sowieso bij elk dorpje worden er Gates geopend, en vrijwel over geheel Cyrodiil staan er ook nog een hoop.
Succes!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oblivion Gates sluit je door erin te gaan, en volledig doorspelen tot je die 'Sigil Stone' (als dat de juiste naam is) eruit weet te halen.

dus ik moet gewoon ff flink doorzoeken?? ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SjuEnDE :bier: op dinsdag 23 mei 2006 om 18:05:
dus ik moet gewoon ff flink doorzoeken??

Precies, alhoewel die Gates niet vanaf het begin overal staan.

Of dat pas vanaf een bepaalde datum is, of dat het met je level te maken heeft.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 23 mei 2006 om 17:23:
FF tussendoor, hoeveel paarden hebben jullie eigenlijk al gehad bij Oblivion??

ik heb een poosje rondgereden op dat beest wat je bij de main quest kreeg, maar die was al redelijk snel overleden... aangevallen door een stelletje gekke trollen.. :\

en toen dacht ik blij die eenhoorn op te halen... en die is inmiddels ook alweer overleden... :@
komt dat beest ook weer opnieuw op die plaats te staan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 23 mei 2006 om 17:23:
Sowieso bij elk dorpje worden er Gates geopend, en vrijwel over geheel Cyrodiil staan er ook nog een hoop.
Succes!

Eigenlijk staan ze grof gezegd als je een rechte lijn van noord naar zuid trekt over de westkant van het eiland met de Imperial City, allemaal aan het westen van die lijn (richting Anvil en Chorrol, eigenlijk in een wijde omtrek om Kvatch heen.)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 21:14:
en toen dacht ik blij die eenhoorn op te halen... en die is inmiddels ook alweer overleden...
komt dat beest ook weer opnieuw op die plaats te staan?

De Eenhoorn komt helaas niet meer terug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 mei 2006 om 16:03:
maar heb de main quest voltooid

Is de main quest afgelopen zodra je het dragon armor hebt gekregen?
Waarschuw beheerder
Precies, alhoewel die Gates niet vanaf het begin overal staan.

Of dat pas vanaf een bepaalde datum is, of dat het met je level te maken heeft..

ja ik ben nu bij zo'n oblivion gate en heb nog gewoon level 1 volgens mij :-O, maar ik moet dus gewoon die poort ingaan en wat zoeken?? (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SjuEnDE :bier: op woensdag 24 mei 2006 om 14:27:
ja ik ben nu bij zo'n oblivion gate en heb nog gewoon level 1 volgens mij , maar ik moet dus gewoon die poort ingaan en wat zoeken??

Ja, gewoon de grootste toren opzoeken. Bovenin die toren bevind zich de sigil stone

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op woensdag 24 mei 2006 om 03:48:
De Eenhoorn komt helaas niet meer terug.

:|

okeej, redelijk K*t dus.. :(

maarja heb die hoorn maar gebruikt voor een of andere quest van zo'n daedric shrine :)
Waarschuw beheerder
Ja, gewoon de grootste toren opzoeken. Bovenin die toren bevind zich de sigil stone

ok thankx (y)
Waarschuw beheerder
als iemand weet hoe je die adoring fan kan dood maken laat het dan ff weten (Y)

zit nou op level 15 geloof ik. ben alleen listener van de dark brotherhood en grand champion van de arena, beetje jammer dat je niet tegen die gast mocht vechten op het laatst.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juuuhhh :woep: op donderdag 25 mei 2006 om 16:15:
als iemand weet hoe je die adoring fan kan dood maken laat het dan ff weten

ik heb hem weer weggestuurd! :D, krijg je zo'n verhaaltje dat ie weer naar de arena gaat en dat ie daar wel gaat wachten ofzoiets ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb maar 1 paard. Shadowmere. Die kan niet dood, dus meer heb ik er ook niet nodig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferror op maandag 12 juni 2006 om 18:31:
Ik heb maar 1 paard. Shadowmere. Die kan niet dood, dus meer heb ik er ook niet nodig.

dat lijkt mij ook wel erg makkelijk :D
waar kun je dat beest weghalen/kopen? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 21:31:
dat lijkt mij ook wel erg makkelijk
waar kun je dat beest weghalen/kopen?

Niet. Je moet zorgen dat je ver genoeg komt in de Dark Brotherhood quests ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb het paard wel, maar waar ik het gelaten heb? :vaag: Loop meestal toch, is beter voor je athletics stats ook :jaja: En anders bestaat er altijd nog fast travel :p

Moet alleen de thieves guild nog uitspelen :d Maar ja, ik ben niet zo'n super dief o:) Subtiliteit is niet aan mij besteed... 8-)
Waarschuw beheerder
ik ben nu een vampier en ik moet 5 empty grand soul gems zien te vinden voor een cure, ik zoek me rot maar kan niks vinden. wie kan mij de weg wijzen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ 2-FIK op zondag 18 juni 2006 om 12:44:
ik ben nu een vampier en ik moet 5 empty grand soul gems zien te vinden voor een cure, ik zoek me rot maar kan niks vinden. wie kan mij de weg wijzen

De 5 'Grand Soul Gems' kun je kopen bij de Mages Guildes in zowat elk dorpje. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Me pc kan hem niet draaien...

Waarschuw beheerder
dat word zo gigantisch blazen mensen geloof me,

Heb sinds kort nieuwe PC

3.8 ghz dual core proccesor
7900GT Asus

:D:D:D
Waarschuw beheerder
er zijn weer nieuwe officele mods, zie de officele site voor meer info.

ze zijn via torrents te downloaden :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 22:45:
3.8 ghz dual core proccesor

die bestaat nog niet :looser: