Partyflock

Forumonderwerp · 842082
775x bekeken

Waarschuw beheerder
mis jij je eerste grote liefde?

ik wel... hij woont nu naast me samen met zijn nieuwe meid en sinds kort hebben ze ook een zoontje...

ben ik de enige of zijn meer mensen het met me eens die zeggen dat je gevoelens voor je eerste grote liefde niet weggaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:43:

uhm, nee dat niet :D
Maar hij zal zeker wel altijd speciaal plekje hebben ja :yes:

Waarschuw beheerder
Ik mis nu een bepaald iemand jah.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik miste haar ook, toen moest ik herladen maar daarna schoot ik wel raak

Waarschuw beheerder
oke dan weet ik dus dat ik niet de enige ben die mijn eerste grote liefde een speciaal plekje heb gegeven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op woensdag 18 januari 2006 om 00:50:
nee wou dat ze dood was kk wijf

tja dat kan ook

:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:51:
tja dat kan ook

:woep:
Waarschuw beheerder
jahh ik mis degene wel waar ik alles aan kwijt kon.....:cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **ZusterBlondy** op woensdag 18 januari 2006 om 00:57:
jahh ik mis degene wel waar ik alles aan kwijt kon.....

precies dat heb ik ook...

1.5 jaar bij hem geweest voor hij ervandoor ging met deze meid... hij weet dingen die zelfs mijn vriend van nu niet eens weet...
Waarschuw beheerder
ik mis er wel ja :yes:
Waarschuw beheerder
:nee: het is een vriend van me :)

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
ik mis wel iemand

maar of dat veel zin heeft

denk het niet :)

een nee het is niet mn eerste grote liefde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 01:17:
ik mis wel iemand

:aai:

Waarschuw beheerder
nee ik mis niet snel iemand

maar als je er echt leuke herinneringen aan hebt gehad kan ik me wel voorstellen dat je hem mist

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **ZusterBlondy** op woensdag 18 januari 2006 om 00:57:
jahh ik mis degene wel waar ik alles aan kwijt kon.....

ja dat mis ik ook wel ja.. Je bent toch bij diegene geweest, en op dat moment was ie alles voor je,hield je van hem..maar ja, hij gaat gewoon verder dus ja, dan zit er weinig op als dat jij dat ook doet..

Maar een speciaal plekje heeft ie wel ja :yes:

Waarschuw beheerder
Ik mis hem zeker niet mn 1e grote liefde!
Na wat ie allemaal heeft aan gedaan :yes:

bah zielig persoon!

Waarschuw beheerder
donateur

mijn eerste grote liefde was mijn papa (L)

niet dat t nou wederzijds was ofzo...maar hij houdt nog steeds van me (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Goeie herinneringen aan.. voorbij is voorbij.. zit in me hartje
Waarschuw beheerder
ik mist wel eens te trippel 20, daar ik helaas nog niet op het niveau van toppers als Klaassen en Barney zit

Waarschuw beheerder
Je eerste echte liefde vergeet je nooit, maar mensen bedenk ff waarom het over ging :S mijn grote en eerste echte liefde is een liefde die blijft....

Waarschuw beheerder

ja die mis ik, denk ook nog vrij vaak aan hem
maar het had niet mogen wezen..

Waarschuw beheerder
Mis niet zijn liefde, maar zijn vriendschap!!

R.I.P :cry:

Waarschuw beheerder
Nee, spreek/zie m nog regelmatig. Zijn gewoon vrienden nu.

Waarschuw beheerder

Jah :yes:
Af en toe vraag ik me wel eens af hou het zou zijn geweest als ik hem had vertelt wat ik voor hem voelde...

Waarschuw beheerder
Nee...heb nu mijn echte maatje gevonden!

Waarschuw beheerder
soms als ik even helemaal alleen ben....mis ik haar toch wel ja:yes:

Waarschuw beheerder
Mijn eerste grote liefde zie ik nog elke week :) hij is al 5 jaar mijn beste maatje!

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik mis hem echt helemaal niet

Waarschuw beheerder
donateur
Missen... Nee..
Speciaal plekje.. Ja..

Waarschuw beheerder
Ik mis bepaalde momenten die we hadden :).. all I do is miss the way we used to be

Waarschuw beheerder
donateur
Nee die mis ik niet want ze heeft een speciaal plekje bij me en ik zal ze nooit meer vergeten .............. maar ik mis wel me huidige kanjer

Waarschuw beheerder
donateur
Heb gelukkig (nog) geen grote liefde!

Waarschuw beheerder
denk niet dat je je eerste liefde ooit vergeet,
maar ik zou hem nooit missen.
denk ook niet dat er veel mensen zijn die dat wel doen.

Waarschuw beheerder
ehm wie was dat ook alwee..oh ja NEEEEEEEEEE mis ik niet

Waarschuw beheerder
missen niet, het is mijn beste vriendin geworden.

Waarschuw beheerder
sjahh.., ik mis die soms wel ja, als ik heeeeel eerlijk ben, stom dat veel mensen dat niet durven te zeggen tegen diegene..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja :/

Waarschuw beheerder
ik heb nu met me eerste echte liefde :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ook

Waarschuw beheerder
donateur
Geen last van....gelukkig

Waarschuw beheerder
missen niet :no: wel mooie herinneringen aan!en we hebben nog steeds contact:)
Waarschuw beheerder

ik wel... hij woont nu naast me samen met zijn nieuwe meid en sinds kort hebben ze ook een zoontje...

ben ik de enige of zijn meer mensen het met me eens die zeggen dat je gevoelens voor je eerste grote liefde niet weggaan?

doe gewoon, gan daar dan weg...
ipv je zelf gek maken

Waarschuw beheerder
Het hoeft niet perse je 1e liefde te zijn die je nooit vergeet,
maar er zijn wel bepaalde liefdes in je leven die
je nooit meer zal vergeten en ook wel zal missen!

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daantje....!! op woensdag 18 januari 2006 om 20:46:
ipv je zelf gek maken

ik woonde daar al...
maar ik hoef niet weg hij heeft zijn huis vanmorgen net te koop gezet...!

en dan nog niet erg want ik drink met haar als het moet ook gewoon een koppie koffie en praat met haar en pas op hun zoontje... geen problemen met haar... meer met hem... zijn dingen gezegd afgelopen oud en nieuw die eigenlijk niet door de beugel konden... van zijn kant af... en dat maakt het voor mij opnieuw zo pijnlijk...

Waarschuw beheerder
Neuh..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daantje....!! op woensdag 18 januari 2006 om 20:46:
ipv je zelf gek maken

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 23:21:
ik woonde daar al...
maar ik hoef niet weg hij heeft zijn huis vanmorgen net te koop gezet...!

en dan nog niet erg want ik drink met haar als het moet ook gewoon een koppie koffie en praat met haar en pas op hun zoontje... geen problemen met haar... meer met hem... zijn dingen gezegd afgelopen oud en nieuw die eigenlijk niet door de beugel konden... van zijn kant af... en dat maakt het voor mij opnieuw zo pijnlijk...

Mijn mening (no advence) is dat je het jezelf zo moeilijk dan maakt...Je kunt ook bv blij zijn voor je ex dat hij het nu leuk heeft! En als der wat met oud en nieuw is gezegd waar je het niet mee eens bent dan zeg je hem dat toch gewoon? Als je het idd zo pijnlijk vind dan negeer je ze toch? neem afstand, bedenk waarom het uit is gegaan, waarom je hem niet meer wil.Naar mijn idee is het een groot gedeelte jalouzie van jou kant, omdat hij het heeft uitgemaakt
Waarschuw beheerder
Mis mijn eerste grote liefde, waar ik meer dan 12 jaar een relatie mee heb gehad, helemaal niet. Ik mag hem graag, maar het was gewoon over tussen ons. Ik kan me absoluut niet voorstellen ooit nog weer eens wat met hem te hebben. We zijn beide zulke andere richtingen uitgegaan en leiden zo'n ander leven, waarin we niet veel meer delen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 23:21:
ipv je zelf gek maken

ik zou ook niet verhuizen, leer er maar mee leven, sommige dingen moet je maar onder ogen leren zien, leven en laten leven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van misslizard op donderdag 19 januari 2006 om 08:02:
We zijn beide zulke andere richtingen uitgegaan en leiden zo'n ander leven, waarin we niet veel meer delen.

dan slechts de herrinneringen uit een ander leven
Waarschuw beheerder
Mijn eerste grote (jeugd)liefde is nu ook getrouwd en heeft een dochtertje van een maand..

Maar hell no dat ik hem mis... Ik heb m al een jaar of 6 niet gezien gok ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog met mn eerste grote liefde :lief:

Denk dat je eerste liefde het heftigst is. Kan me niet voorstellen dat ik dit ooit nog voor iemand anders kan voelen!
Waarschuw beheerder
je groote liefde, daar ben je toch bij? anders is het toch niet die groote liefde lijkt mij.en ik kijk liever vooruit dan achter om.dus nee ik mis haar niet
Waarschuw beheerder
donateur
Ben 2.5 jaar samen geweest met mijn eerste grote liefde.. maar mis hem niet hoor..
Waarschuw beheerder
donateur

Die gevoelens zijn eigenlijk alleen maar puur de gedachte( n ) van "hoe zou het geweest zijn als we samen waren gebleven??" of "hoe zou het geweest zijn als we het (nog)ooit geprobeerd hadden??"
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen, dat die gevoelens altijd blijven bestaan..ze worden minder en zeker als je andere liefde( s ) leert kennen...
Mijn vorige relaties zijn passé...en tellen dus niet meer mee...ik heb er van geleerd en doe dat nog steeds, maar ze zijn daar, waar ze behoren te zijn...in het verleden...

Alles is maar relatief en als je gelukkig bent (met/zonder de persoon waar je nu mee bent)..dan moet je niet dwalen in het verleden...
Zorg dat elke dag je jezelf aan kan kijken en kan zeggen, dat je gelukkig bent of dat je iig alles er aan doet om gelukkig te worden...de wegen erheen zijn altijd verschillend...welke, dat is aan jou...keuzes maken is niet altijd makkelijk, maar wel onontkoombaar...dat geldt dus ook voor de liefde...(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn eerste grote liefde...tja wie is dat geweest dan? De jongen waar ik op de basisschool al mee rondsjouwde...het meisje met wie ik als eerste sex had...De onbereikbare jongen waar ik jaren een oogje op had...Hmmm...

Er zijn wel meer liefdes geweest. Er was er echter eentje die ik nooit heb kunnen loslaten. Met hem was de band het meest intens en we zijn 5 jaar bij elkaar geweest. We zijn nog steeds goede vrienden en er zit iets tussen ons dat ook nooit meer weg zal gaan. We begrijpen elkaar zonder woorden.

Ik hoef hem niet heel vaak te zien want het missen ins overgegaan in het besef dat we toch wel in elkaars hartje zitten. We hebben ieder ons eigen leventje en dat gaat prima zo. (l)
Waarschuw beheerder
Ik mis wel iemand!!:(

Waarschuw beheerder

je bent niet de enige ik heb ook zo gezeten maar heb haar gelukkig weer terug 8) (L)
Waarschuw beheerder

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 23 januari 2006 om 12:40:
Met hem was de band het meest intens en we zijn 5 jaar bij elkaar geweest. We zijn nog steeds goede vrienden en er zit iets tussen ons dat ook nooit meer weg zal gaan. We begrijpen elkaar zonder woorden.

Ja dat herken ik ook wel, alleen is het nu puur vriendschappelijk en een weg terug zou ik nooit willen..
Verder heb ik vaker mijn hartje weggegeven, maar bij de personen waar er uiteindelijk een punt achter is gezet..staat ook een dikke punt achter en is dan ook alleen vriendschappelijk of niets meer...

Ik had vroeger ook een jongen die mijn hart telkens kon stelen, zelfs jaren erna nog steeds, maar daar ben ik helemaal overheen gekomen..gegroeid....dus het kan wel.. :D

Waarschuw beheerder

mijn gevoelens voor m'n eerste lief zijn ook nooit weggegaan en daardoor lukte het met iemand anders niet! en sinds kort komen we terug bij elkaar dus..(l)

Waarschuw beheerder
wooow die zijn gelukkig weg bij mij :D