Partyflock

Forumonderwerp · 842082
1099x bekeken

Waarschuw beheerder
mis jij je eerste grote liefde?

ik wel... hij woont nu naast me samen met zijn nieuwe meid en sinds kort hebben ze ook een zoontje...

ben ik de enige of zijn meer mensen het met me eens die zeggen dat je gevoelens voor je eerste grote liefde niet weggaan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van misslizard op donderdag 19 januari 2006 om 08:02:
We zijn beide zulke andere richtingen uitgegaan en leiden zo'n ander leven, waarin we niet veel meer delen.

dan slechts de herrinneringen uit een ander leven
Waarschuw beheerder
Mijn eerste grote (jeugd)liefde is nu ook getrouwd en heeft een dochtertje van een maand..

Maar hell no dat ik hem mis... Ik heb m al een jaar of 6 niet gezien gok ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog met mn eerste grote liefde :lief:

Denk dat je eerste liefde het heftigst is. Kan me niet voorstellen dat ik dit ooit nog voor iemand anders kan voelen!
Waarschuw beheerder
je groote liefde, daar ben je toch bij? anders is het toch niet die groote liefde lijkt mij.en ik kijk liever vooruit dan achter om.dus nee ik mis haar niet
Waarschuw beheerder
donateur
Ben 2.5 jaar samen geweest met mijn eerste grote liefde.. maar mis hem niet hoor..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 00:43:
ben ik de enige of zijn meer mensen het met me eens die zeggen dat je gevoelens voor je eerste grote liefde niet weggaan?

Die gevoelens zijn eigenlijk alleen maar puur de gedachte( n ) van "hoe zou het geweest zijn als we samen waren gebleven??" of "hoe zou het geweest zijn als we het (nog)ooit geprobeerd hadden??"
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen, dat die gevoelens altijd blijven bestaan..ze worden minder en zeker als je andere liefde( s ) leert kennen...
Mijn vorige relaties zijn passé...en tellen dus niet meer mee...ik heb er van geleerd en doe dat nog steeds, maar ze zijn daar, waar ze behoren te zijn...in het verleden...

Alles is maar relatief en als je gelukkig bent (met/zonder de persoon waar je nu mee bent)..dan moet je niet dwalen in het verleden...
Zorg dat elke dag je jezelf aan kan kijken en kan zeggen, dat je gelukkig bent of dat je iig alles er aan doet om gelukkig te worden...de wegen erheen zijn altijd verschillend...welke, dat is aan jou...keuzes maken is niet altijd makkelijk, maar wel onontkoombaar...dat geldt dus ook voor de liefde...(f)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn eerste grote liefde...tja wie is dat geweest dan? De jongen waar ik op de basisschool al mee rondsjouwde...het meisje met wie ik als eerste sex had...De onbereikbare jongen waar ik jaren een oogje op had...Hmmm...

Er zijn wel meer liefdes geweest. Er was er echter eentje die ik nooit heb kunnen loslaten. Met hem was de band het meest intens en we zijn 5 jaar bij elkaar geweest. We zijn nog steeds goede vrienden en er zit iets tussen ons dat ook nooit meer weg zal gaan. We begrijpen elkaar zonder woorden.

Ik hoef hem niet heel vaak te zien want het missen ins overgegaan in het besef dat we toch wel in elkaars hartje zitten. We hebben ieder ons eigen leventje en dat gaat prima zo. (l)
Waarschuw beheerder
Ik mis wel iemand!!:(

Waarschuw beheerder

je bent niet de enige ik heb ook zo gezeten maar heb haar gelukkig weer terug 8) (L)
Waarschuw beheerder

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 23 januari 2006 om 12:40:
Met hem was de band het meest intens en we zijn 5 jaar bij elkaar geweest. We zijn nog steeds goede vrienden en er zit iets tussen ons dat ook nooit meer weg zal gaan. We begrijpen elkaar zonder woorden.

Ja dat herken ik ook wel, alleen is het nu puur vriendschappelijk en een weg terug zou ik nooit willen..
Verder heb ik vaker mijn hartje weggegeven, maar bij de personen waar er uiteindelijk een punt achter is gezet..staat ook een dikke punt achter en is dan ook alleen vriendschappelijk of niets meer...

Ik had vroeger ook een jongen die mijn hart telkens kon stelen, zelfs jaren erna nog steeds, maar daar ben ik helemaal overheen gekomen..gegroeid....dus het kan wel.. :D

Waarschuw beheerder

ik wel... hij woont nu naast me samen met zijn nieuwe meid en sinds kort hebben ze ook een zoontje...

mijn gevoelens voor m'n eerste lief zijn ook nooit weggegaan en daardoor lukte het met iemand anders niet! en sinds kort komen we terug bij elkaar dus..(l)

Waarschuw beheerder
wooow die zijn gelukkig weg bij mij :D