22-04-2006 is het dan zover darkraver komt naar de ambiani in bladel dit belooft een mooi feest te worden....
2091x bekeken
| Betreft: | evenement: Ambiani, zaterdag 22 april 2006 om 21:00 |
Ok posters flyers en kaartjes zijn klaar en binnekort maak ik de line up van de talentroom bekent.....
We zijn nu bezig om een kort filmpje samen te stellen van ou op nieuw ik zal het binnekort online zetten ...ziet er leuk uit
mag ik enkele suggesties doen? of is de line-up voor de talentroom al rond?
neej zou nog net een bij kunne wat is je suggestie?
Harold en ik zijn op zoek naar iemand die het leuk vind om een site te maken voor ons en die ook een beetje bij te houden kosten foto,s en filmpjes zijn natuurlijk voor onze rekening....
Harold en ik zijn op zoek naar iemand die het leuk vind om een site te maken voor ons en die ook een beetje bij te houden kosten foto,s en filmpjes zijn natuurlijk voor onze rekening....
ik heb misschien wel interesse in dat karweitje. PM maar als je nog niemand hebt en info wilt.
Zo wil ik het horen ja 
Wanneer krijgen we de time table te horen?
en ik zou ook graag willen weten welke Dj, welke stijl gaat draaien
zou wel leuk zijn ja, anders denkt iedereen dat ik ook oldskool ga draaien =)
laatste aanpassing
time table
Heb net gehoord dat Darkraver om 22 uur draait.
Ik heb d'r enurm veul zin in, tot straks, ga nu inpilsen!
KOM net van de ambiani af en het ziet er allemaal zwaar dik uit licht en geluid is echt supper tot vanavond mensuhh
Ben gisteren even naar de Vurkoamer geweest, ff snel een blik in de grote zaal geworpen en het zag er zeer netjes uit moet ik zeggen
wanneer komt Phaser #2?
Eerst Redemption, waar Dr. Static en JK, inclusief zo ongeveer de hele talentroom van Phaser de boel op stelten gaan zetten!

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)

![[PHASER]](/images/user/363743_1742320.jpg)