nog aanraders voor hotels/appartementen/villa's ??
Die villa's hebben wij inderdaag ook gezien,
ik heb alleen wel gelezen dat je huisbaas vaak ook in de buurt of in die villa's zelf woont en dat die meestal snel boos worden, omdat die nog niet echt jongeren gewend zijn, zoals in spanje
ik heb alleen wel gelezen dat je huisbaas vaak ook in de buurt of in die villa's zelf woont en dat die meestal snel boos worden, omdat die nog niet echt jongeren gewend zijn, zoals in spanje
En het leuke is,het is allemaal ontzettend goed te betalen.
Tot hoe laat zijn die discotheken en kroegen open daar??
Wat voor muziek moet je verwachten in de discotheken dan?
Waar moet ik aan denken bij bekende DJ's dan?
Tot een uur of 5 ,maar dan heb je ook echt geen dorst (cq honger) meer !
blijf uit de buurt van Hongaren en politie (rendorsec)
Echt TE weinig zon daarzo (vorig jaar dan)
Mooie vrouwen zat daar!!
Kijk maar op www.flort.hu of www.palace.hu, dat zijn DE discotheken van Siofok. Vergeet niet de fotosectie ff te bekijken, krijg je ff een indruk van de dames!
Hoeveel geld was je kwijt aan benzine enz. als ik vragen mag.
Wij wilden dit jaar een keer naar Hongarije gaan naar siofok, maar is het hier een beetje te doen kwa feesten en uitgaan , want je hoort er zo weinig over terwijl het daar toch redelijk goedkoop is ,
en wie gaan er nog meer??
TIP: blijf uit de buurt van Hongaren en politie (rendorsec) en neem oordopjes mee voor op het strand; tegen de hongaren die luidkeels maiskolven proberen te slijten in de brandende zon.
1 keer met en bus, dat is wel een hell,
jeeeeeehhh wij ook naar Siofok...4-12 augustus geloof ik helaas wel met de bus..maar dat hebbe we er wel voor over
wij gaan van 31 juli tot 13 augustus
ik zit in een luxe resort terwijl ik elke dag gemasseerd word en onbeperkt te eten en drinken krijg *zwijmel*
Uitspraak van **Me Julie** op zondag 23 april 2006 om 17:07:
jeeeeeehhh wij ook naar Siofok...4-12 augustus geloof ik helaas wel met de bus..maar dat hebbe we er wel voor over
Uitspraak van miss__sh0rty op donderdag 11 mei 2006 om 19:37:
wij gaan van 31 juli tot 13 augustus
Wij zitten er dan ook.. We gaan wel in een tent en met de bus heen. Maar via GOGO kon je ook alleen maar met de bus!
wij zitten in city hotel tegenover flört......zijn er hier mensen die daar ook al is overnacht hebben?
en dus kunnen vertellen of het daar een beetje uit te houden is
die tent zuigt big time! het enige leuke was dat ze een spiegelwand hebben en een maat van me naar de ''overkant'' wou lopen en hij er keihard tegenaan liep en heel de kroeg lachen natuurlijk maar de flort is dus ontzettend klein..
wie gaan er 31 juli met de bus naar siofok? en zijn er mensen die dan naar een camping gaan?
wie gaan er 31 juli met de bus naar siofok?
ken iemand ook een discotheek: palace ofzo?
![[img width=458 height=600]http://struukduukers.com/bb/slides/dsc00372-border.jpg[/img]](http://struukduukers.com/bb/slides/dsc00372-border.jpg)
Flört Dance Club - Siófok
http://www.flort.hu/
Palace:
http://www.palace.hu/
Locomotion:
http://www.locomotiondisco.com/
Weet iemand hoe het daar zit met stroom?
Wat voor snoeren e.d. je daar voor nodig hebt...
maar ik heb wel verhalen gehoord dat de politie streng is, en mensen gewoon op kunnen pakken als je zat uit de kroeg komt....dan zulle we toch een groot probleem krijgen en heel druk op het politiebureau hahahahah
Vrijdagavond vliegen we
Heb er nu wel zin in moet k zeggen, gaan met zn 10en, villa gehuurd voor 14 man dus dat moet wel weer goed komen
weetje toevallig welke villa? en waar? heeft ie een zwembad? wij zijn vorig jaar ook met zijn 10en ge2weest in een vila voor 14 man..
maar kheb gehoord dat er ook slangen in het water zitten ofsow wazige shit !
Klopt in het Ballatonmeer zitten slangen.
Erg schoon is het geloof ik ook niet.
Verder is Hongarije een mooi land. Dus ik zou zeggen bekijk niet alleen als discotheken van binnen, maar ook de omgeving/het land
da's toch lache maak je es wat mee
als je van duitsers en feestmuziek houd dan moet je hier zijn.. er is ook veel techno maar dat is alleen in de tenten waar alle duitsers in zitten. het is dus gewoon kut. grootste kutvakantie ooit... groeten vanuit siofuck
al naar la siesta en naar de renegade geweest....nee dus
Vertel! Waar zitten die tenten? Kan er geen website van vinden...!
hoe is de rest dan in Europa als het Balatonmeer het schoonste meer van Europa is...ken uw weetjes Einoel
Zo vanmorge om 11 uur terug uit Siofock gekomen, ging gister avond om 7 uur weg met de bus vanaf Palace.
Top vakantie gehad, stond op camping ezustpart. Zoals reisleider Pim ons later vertelde, iedere vakantie ganger die op de camping voor het eerst komt schrikt zich kapot, maar het went meteen, en zo ging dat bij mij ook. Wat een vuilnis kamping, maar na een paar dagen vond ik het fantastich, zolang je er maar niet te lang blijft.
Palace is een hele fijne club, hele fijne muziek, vorige week zaterdag was Boy George er, en ik ben nog steeds niet bij gekomen, heel fijn.
Flort ben ik donderdag geweest, was niet druk, ben daarom met paar vrienden maar naar Palace gegaan. Flort is opzich wel mooie club, beetje klein, niet zo fancy als palace, beetje duister. Iets meer populaire muziek als Palace (Madonna, Bob sinclair e.d.)
Locomotion is niet mijn style, ben er wel geweest met zo'n excursie van Gogo Tours, wel ff de boel op stelte gezet, en daarna meteen door geknalt naar Palace.
Coca-cola beach Moet je heen, helaas te laat ontdekt (woensdag), gister nog de hele dag geweest voordat we om 7 uur vertrokken naar Nederland.
Renegade en Siesta zijn beide leuke feest kroegen, Renegade vind ik leuker omdat dat iets groter is en je nog een beetje kan bewegen, Sieste was veelste volgepropt, wel vet als ze de bar in de fik zetten.
Balaton meer zelf is gewoon niks mis mee, ik leef nog steeds, erg fijn om paar uur op een luchtbedje te liggen om bij te komen.
Als je op de camping ezustpart staat, denk er niet over om maar in de tent te slapen, want je brand iedere ochtend om 9 uur eruit, en dat is niet fijn als je dan net in slaap valt Pak je luchtbed/dekbed/kussen en ga onder een boom op het "strand" slapen, dat doet de hele camping namelijk. Camping is overigens niet zo groot.
uhm wat kan ik nog meer afraden, aanraden...... ohja taxi tony hebben we veel gebruikt, kerel is ingesteld op toeristen, dat is wel fijn. Ik heb veel bij de Macdonalds gezeten, beetje bekend voedsel. Veel met Hongaren gepraat.
denk NIET dat Hongarije geen knappe vrouwen heeft, want ik kan je Nu vertellen dat Hongarije zeker vele mooiere vrouwen heeft dan Nederland, en dat je in Siofok veel meer mooie vrouwen zult aantreffen dan in de Spaanse Costa's. Dit is mij het meest opgevallen en bij gebleven van 10 dagen Siofok, de Hongaarse vrouwen, en dat overal fijne muziek was, zelfs in ieder lullig restaurantje stond er nog fijne goede muziek hard aan.
voor de rest heb alleen je ID nodig aan de grens, zorg dat je deze in Siofok NIET kwijt raakt, leg hem ergens veilig in je tent of kamer, neem hem nooit nimmer mee als je uit gaat oid, want als je hem kwijt raakt. Vriend van me was bestolen en we hebben met ze alle naar Budapest gemoeten afgelopen donderdag naar de Nederlandse Ambassade en dat was erg gezeik, want de Hongaarse politie loopt nog 20 jaar achter, en is corrupt, spoort niet, werkt niet mee, stinkt, en zijn lui. Maar je mag overigens wel roken als je het vraagt op het politie bureau in Siofok, als je het raam maar open zet
veel plezier iedereen die nog gaat
nog maar 5 nachtjes slapen en dan gaan we !!!!
we horen zoveel verschillenbde verhalen, maar het blijkt heel leuk te zijn! we hebben er fucking veel zin in!
jullie hebben het wel over de hongaarse vrouwen, maar hoe zit dat met die hongaarse mannen?? zijn die ook te doen?
ff over die bus.. zijn er nog meer mensen die alcohol mee de bus in nemen? of wordt er wel sterk gecontroleerd voordat je de bus in gaat? en hoe zit het met de grenscontrole.. worden Nederlandse bussen extra goed gecontroleerd?
nou mensen.. Heeeeeelll veeeel plezier en we zien jullie daar
xxxjes Tes en Anne
ff over die bus.. zijn er nog meer mensen die alcohol mee de bus in nemen? of wordt er wel sterk gecontroleerd voordat je de bus in gaat?
http://www.palace.hu/en/index_erotic.cgi?a=galeria3&id=#407
Van de gasten die al terug zijn hoor ik graag iets over de prijzen. enkele jaren geleden at je voor 10 euro goed en zat daar ook nog 2 x 0,5 liter bier bij...
Is dat inmiddels doorgetrokken naar euro's ?
Misschien dat je de Flört wel trekt, daar draaien ze trance op de zaterdagavond en bij de afterparty boven wat meer minimal.
Oftewel; ik zou graag een hardstyle,jump,hardstyle tent beginnen daar... al je dat vroeg genoeg laat weten en elke week Darkraver en consorten laat komen stikt 't er van de Nederlanders... Sukkels dat ze dat niet inzien!
Geen Cocaine motherfuckers
Wat let je?
Snap dan niet dat je naar Siofok gaat als dit zo een groot probleem voor je is...
als je van goor muf bier houdt niet nee
ik ook, mits mijn bankrekening aangevuld wordt
was je met een reisorganisatie?
La Rita, was dat dat restaurant met die vent op dat orgel en die man met die saxofoon? daar aan die drukke weg?
Er zijn nog wel wat dingen op X-travel aan te merken zoals stroom die uitviel
maargoed nu de positieve dingen:
Lekkere chicks, Lekker en Goedkoop eten.
Kan aardig wat doen in Siofok en is leuk om daar rond te lopen. en het water was lekker warm en erg goed om in te zwemmen, vooral omdat je heel ver kan staan is er veel ruimte.
De busreis is lang maar valt op zich wel te doen voor mensen die daar aan twijfelen, gewoon doen
En voor de mensen die er al geweest zijn: Maïs bitte!!!
wat kan X-travel daar aan doen dan?
en het bier warm
X-travel week niet.. ik ben nog altijd met beachmasters op vakantie geweesthadden leuke dingen.. zoals de kroegentochten enzo
wat wel erg leuk is om toch nog 1dagje cultuur te snuiven.. naar budapest gaan.
Maar ik had gehoord dat er ook nog een afterparty komt voor alle beachmasters die in Siofok zijn geweest.
Heb jij daar ook iets van gehoord kaatje ofniet?
En voor de mensen die er al geweest zijn: Maïs bitte!!!
Flesje whiskey erbij
DREHER...?
wanneer was je er geweest?
Wat kostte een kaartje als ik vragen mag??
Jammer dat dat Hongaarse volk zo chagerijnig is over het algemeen dan.
wij waren die mafkezen met die gele helmen?? misschien zegt je dat wat..
Paintballen en het uitgaan was het mooiste. Ben het meest in de Palace geweest. Sfeer was top, muziek iets minder. heb me zelden zoveel avonden uitstekend vermaakt in één discotheek
Het meest naar Locomotion geweest. Gezellige muziek (als je maar veel borrels op hebt) & veel Nederlanders
De wodka bij de slagharense dames was goed te drinken. Wel spijtig dat jullie Skip-bo spelletje het kampvuur in is gegaan.
ah die ratel, hmmm stom ding. die heeft me nog een ochtend wakker gemaakt
20 oktober naar de Reunie in Bobs Uitgeest hè!!
Flort is wel dikke tent
Grappig al die bekende mensen hier!
Allemaal 20 oktober naar de Reunie in Bobs Uitgeest hè!!
hey leuk een reunie...
zelf georganiseerd??
enuuhhh.. word de reisleiding van GoGo ook uitgenodigd??
Locomotion was echt een baggertent vol met dikke boeren waar de hele avond apres ski muziek wordt gedraaid.. je moet er maar van houden. En ze durfden voor de entree zelf nog 12(!!) euro te vragen.
Flort was wel een gave tent. goeie muziek en hard geluid.
Uitspraak van GoGo Pim op maandag 21 augustus 2006 om 14:52:
zelf georganiseerd??
niet helemaal
@ Stoelpoot:
Die wasbenzine was super. Menig vuurtje is daarmee aangestoken! Dankjewel! Ook voor de stroom
@Marcel
je krijgt de karaoke en de 'gerrit kampvuur' filmpjes waar nelus niet zo blij mee was nog van mij!
Heb nog wel een foto van jullie!
bassie zet al je feauteaus en filmpies op internet ik wil ze ook hebben, vooral het befaamde kampf-vuur!!!
Er staan nu foto's op de Locomotion site, getipt door een van de buurmannen!
www.thepartybunker.com foto's --> oranje blokje!
Heb bijna iedereen wel voorbij zien komen, van hier dan
Beetje irritant dat je die dingen niet op kan slaan,
wil ik ze verzenden naar mijn e mail adres krijg ik niks
wel bedankt voor de tip in ieder geval
Beetje irritant dat je die dingen niet op kan slaan,
wil ik ze verzenden naar mijn e mail adres krijg ik niks
wel bedankt voor de tip in ieder geval