Partyflock

Forumonderwerp · 841629
12218x bekeken
Waarschuw beheerder
eeey,

Wij wilden dit jaar een keer naar Hongarije gaan naar siofok, maar is het hier een beetje te doen kwa feesten en uitgaan , want je hoort er zo weinig over terwijl het daar toch redelijk goedkoop is :P ,

en wie gaan er nog meer??
Waarschuw beheerder
donateur
www.tapio-crew.nl

Waarschuw beheerder
Ben er vorig jaar ook geweest en ga dit jaar weer. Alleen ben je niet verzekerd van mooi weer in hongarije. Vorig jaar waren er zelfs overstromingen.

Uitgaan is voor mij niet zo... Vooral omdat ze moijn muziek er niet draaien. Maar er zijn heel veel kroegjes, paar discotheken (palace) En een heleboel van die kraampjes. Af en toe is er ook wel een feest op het strand.

Waarschuw beheerder
Zwaar goedkoop daar ik heb me er toen wel vermaakt
zijn opzich wel paar leuke discotheken maar muziek van toen was niet over te spreken
JE vermaakt je wel gewoon lekker hele dag aan het bier :D
en beetje aan het balaton meer chille

AL vast veel plezier he

Waarschuw beheerder
heineken is daar op het teraas goedkoper als hier in de winkel :d
Waarschuw beheerder
Heineken is wel een minpuntje dan, het wordt tijd dat we daar de jupiler gaan introduceren denk :D ,

Vorig jaar naar lloret geweest dus kwa uitgaansgelegenheden zal er wel een stuk minder keuze zijn, maar als het maar gezellig is :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In 1998 geweest. Aanrader!

Goedkoop, gezellig en redelijk veel kans op zon.
Er inderdaad veel kroegen en paar clubs.

Ik kwam toen veel Amstel bier tegen. Heineken weinig gezien.
Waarschuw beheerder
Zeker vet, vorig jaar ook geweest en dit jaar weer
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er 3 jaar terug geweest, wel leuk gehad. Palace was idd wel leuk en overdag was Coca cola beach goed te doen (Y)

En duur is het zeker niet :no: alleen in de kroeg willen ze nog wel eens tekort geld terug geven, goed op letten dus :[
Waarschuw beheerder
nog aanraders voor hotels/appartementen/villa's ??
Waarschuw beheerder
donateur
Ga iig niet naar Hotel Sio geloof ik. Soms hadden we niet eens water om te douchen :/ En het was gewoon slecht geregeld daar, ook met handdoeken enzo...Simpele kamers ook.

Tsja en aanraders weet ik verder niet :) Als je met meerdere ga kan je ook een villa nemen ofzo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van erikw op dinsdag 17 januari 2006 om 08:55:
nog aanraders voor hotels/appartementen/villa's ??

Ben al vaak in Hongarije geweest.. we gaan eind mei ook weer met een aantal vrienden.. Kijk maar eens op www.trofea.hu, een supernet pension. Zit je voor rond de 50,= per nacht (jaja, dat is per kamer!). Dicht bij Coca-cola beach (50 mtr), een echte uitgaansstraat met veel kroegen en eettenten! Uit eten is er niet duur.

Wij gaan altijd met de auto heen, is goed te doen (ca. 13 uurtjes rijden), en het voordeel is dat je dan daar ook een auto tot je beschikking hebt.. Zou ik echt doen.. dit is vele sneller dan een bus, en met het vliegtuig ben je die tijd ook wel ongeveer kwijt (incl. transfer e.d.)

Dus gewoon zelf organiseren.. scheelt je veel geld, en het is ook nog eens veel leuker!
Waarschuw beheerder
Die villa's hebben wij inderdaag ook gezien,
ik heb alleen wel gelezen dat je huisbaas vaak ook in de buurt of in die villa's zelf woont en dat die meestal snel boos worden, omdat die nog niet echt jongeren gewend zijn, zoals in spanje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 16:28:
Wij gaan altijd met de auto heen, is goed te doen

Op zich wel maar ga niet met een verlaagde auto, de wegen zijn van slechte kwaliteit daar ;) (snelwegen zijn wel goed)
Waarschuw beheerder
vorig jaar ook naar siofok geweest.
in een villa, was goed te doen alleen weinig discotheken daar.
en uitgaan is net zo duur alleen boodschappe is wel wa goedkoper!
en 1 supergrote winkel( de tesco geloof ik) is daar 24 uur per dag open, na t stappe ff boodschappe doen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van erikw op woensdag 18 januari 2006 om 20:27:
Die villa's hebben wij inderdaag ook gezien,
ik heb alleen wel gelezen dat je huisbaas vaak ook in de buurt of in die villa's zelf woont en dat die meestal snel boos worden, omdat die nog niet echt jongeren gewend zijn, zoals in spanje

De beheerder van deze villa is zelf ook een jonge vent.. daar mag je wel tot 6 uur 's ochtends kabaal maken.. dat maakt bij deze mensen helemaal niets uit.. Geloof me, echt een superplek! Moet je echt doen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2006 om 16:28:
Zit je voor rond de 50,= per nacht (jaja, dat is per kamer!).

Dat klopt..maar dan moet je er ooknog ff bij zeggen dat dat voor ons 4en samen was! :|:|:|:|
Want ik weet niet of iedereen dat wel begrijpt zo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van erikw op woensdag 18 januari 2006 om 20:27:

Klopt....wij zaten vorig jaar in een villa van een ouwe oma.Die liep de hele dag door het huis heen om ons op de vingers te tikken:S.
Voor de rest echt een topvakantie gehad!Weer eens wat ander dan een standaard Spanje-vakantie.
Coca-colabeach,barstreet,restaurantjes in overvloed...er is 24 uur per dag wat te beleven.En het leuke is,het is allemaal ontzettend goed te betalen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fantasy* op donderdag 19 januari 2006 om 15:39:
En het leuke is,het is allemaal ontzettend goed te betalen.

ja vooral uit eten!
we zijn vorig jaar bijne elke dag uit eten geweest, kost niks daar!
5/6 euro had je bij sommige tente al een lopend buffet en een halve liter bier erbij!:D
en t eten was tog niet slecht daar
Waarschuw beheerder
Is mooi daar twee keer geweest, 1 keer met en bus, dat is wel een hell, en een keer een busje gehuurd met Zomer!.. dat is veel beter, genoeg bier, kunt het beste gaan inslaan bij de groothandel..
Waarschuw beheerder
Tot hoe laat zijn die discotheken en kroegen open daar??

Waarschuw beheerder
donateur
Mooie vrouwen zat daar!!:jaja: :9

Waarschuw beheerder
Wat voor muziek moet je verwachten in de discotheken dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van erikw op zaterdag 21 januari 2006 om 10:56:
Tot hoe laat zijn die discotheken en kroegen open daar??

Tot een uur of 5 ,maar dan heb je ook echt geen dorst (cq honger) meer !

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 14:26:
Wat voor muziek moet je verwachten in de discotheken dan?

Er wordt veel club gedraaid, das wel minder.. maar in het hoogseizoen zijn er veel bekende dj's.. en tsja.. de vrouwen maken het hele feest eigenlijk daar.. dus..

Waarschuw beheerder
Ah oke.

Waar moet ik aan denken bij bekende DJ's dan?

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 18:21:

Ik hoorde in ieder geval dat dj tiesto, het seizoen opent daarzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 18:21:

Kijk maar op www.flort.hu of www.palace.hu, dat zijn DE discotheken van Siofok. Vergeet niet de fotosectie ff te bekijken, krijg je ff een indruk van de dames!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan er dit jaar heen, leuke site's heb net ff kijkje genomen, begin er al flink veel zin in te krijgen :D

Waarschuw beheerder
Zo heel goedkoop is het niet in Siofok, vooral in de palace betaal je voor een biertje zelfs iets meer dan in Nederland.
TIP: blijf uit de buurt van Hongaren en politie (rendorsec) en neem oordopjes mee voor op het strand; tegen de hongaren die luidkeels maiskolven proberen te slijten in de brandende zon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 18:01:
Tot een uur of 5 ,maar dan heb je ook echt geen dorst (cq honger) meer !

Vorig jaar waren sommige tenten in de Barstreet zelfs tot 8 uur open!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 13:35:
blijf uit de buurt van Hongaren en politie (rendorsec)

Idd!Een paar vrienden van me hebben een nacht lang klappen gehad in een Hongaarse cel omdat ze teveel lawaai maakten op straat.
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan je zonnebrandolie wel thuislaten want verbranden doe je toch niet.

Echt TE weinig zon daarzo (vorig jaar dan)
Waarschuw beheerder
donateur
en neem oordopjes mee voor op het strand; tegen de hongaren die luidkeels maiskolven proberen te slijten in de brandende zon

radiootje is toch ook wel toegestaan ? :P

Waarschuw beheerder
ikke ook naar siofok!!! feestuuuuuuhhh
Waarschuw beheerder
Ik ga deze zomer ook :yes:

Bus lijkt me ook een hell, maar we gaan maar met zijn tweeën waarschijnlijk. Dan is een auto wel een stuk duurder om mee te gaan.
Waarschuw beheerder
wij gaan dit jaar ook weer,met de auto is wel duur, maar je kunt wel heen gaan waar je maar wilt!
vorig jaar zijn we ook met de auto gegaan met z'n tweeen, maar je hebt je vrijheid hoor!

je kunt dan nog ff lekker het land in rijden en onderweg van die leuke eet tentjes zoeken, dat was echt leuk, je komt de meest afgelegen en gezellige tentje tegen, en niet duur!!

liefs moi!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op dinsdag 7 februari 2006 om 18:15:
Echt TE weinig zon daarzo (vorig jaar dan)

hee ja dat klopt, ik was ook niet echt bruin geworden na twee weken daar te zijn geweest, je moet je dan echt insmeren met olie, gaat sneller! die had ik op het laatste moment nog ff gekocht daaro!

groetjes............
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lydia op vrijdag 10 februari 2006 om 21:59:
vorig jaar zijn we ook met de auto gegaan met z'n tweeen

Hoeveel geld was je kwijt aan benzine enz. als ik vragen mag.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 januari 2006 om 12:20:
Mooie vrouwen zat daar!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 13:40:
Kijk maar op www.flort.hu of www.palace.hu, dat zijn DE discotheken van Siofok. Vergeet niet de fotosectie ff te bekijken, krijg je ff een indruk van de dames!

Er waren idd bij de palace wel eens hustler party's geloof ik, daar moet je wel heen ja als je man bent ;) Wat die vrouwen allemaal deden met elkaar op de dansvloer.... En bovenin de palace is nog een striptent, kun je lekker relaxed zitten in die luie stoelen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op zaterdag 11 februari 2006 om 02:22:
Hoeveel geld was je kwijt aan benzine enz. als ik vragen mag.

hee, we zijn er met een volle tank naar toe gegaan, toen hebben we na een week nog een halve tank getankt, en op de terugweg hebben we nog getankt!
maar wij hadden diesel he, dus ik weet niet hoe veel het is met benzine!

zal ook wel zoeits zijn, misschien één keer meer tanken!
maar de benzine is niet goedkoper dan in nedreland hoor, zelfde prijs, viel ons wel tegen!

en het is vijtien á zestien uur rijden, wel lang maar erg leuk!

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van erikw op maandag 16 januari 2006 om 19:28:
Wij wilden dit jaar een keer naar Hongarije gaan naar siofok, maar is het hier een beetje te doen kwa feesten en uitgaan , want je hoort er zo weinig over terwijl het daar toch redelijk goedkoop is ,

en wie gaan er nog meer??

he he
ja je kan er zeker goed uit gaan, mijn familie komt daar vandaan dus kom er best wel vaak maar ik vind het echt vet stoer daar :)dus ik raad het je aan ;)

Waarschuw beheerder
TIP: blijf uit de buurt van Hongaren en politie (rendorsec) en neem oordopjes mee voor op het strand; tegen de hongaren die luidkeels maiskolven proberen te slijten in de brandende zon.

hahahahaha :respect: ja das inderdaad irritant ja..
ik ben afgelopen zomer naar Siofok geweest.. Camping strand met X-travel. Erg goed te doen! De Palace is een leuke discotheek vond ik.. Locomotion ook wel. Ma goed erg leuk daar.. Ga zeker nog een x!

Waarschuw beheerder
En tis inderdaad wel afwachten met het weer daarzo.. Toen wij aankwamen regende het echt hard.. later op de dag werd het mooi weer, voor de rest die week ook mooi weer gehad, ma die week daarna was t weer bagger.. geen pijl op te trekken dus
Waarschuw beheerder
Siofok, van 1 tot 8 augustus :)
Waarschuw beheerder
grote kans dat ik er dan ook zit :D alleen wij gaan 3 weken denk ik :D
Waarschuw beheerder
3 weken, dat is lang haha.
ben benieuwd hoe het daar is :)
Waarschuw beheerder
Jah, een weekje lijkt me juist weer zo kort :P

Ik ben ook wel benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vlugge Japie o:) op donderdag 19 januari 2006 om 16:18:
1 keer met en bus, dat is wel een hell,

Hoe lang doe je er ongeveer over met de bus dan?
Waarschuw beheerder
Wij gaan ook naar Siofok!
van 10 tot en met 24 juli
ben der nog nooit geweest en ben ook erg beniewd!
het lijkt me erg leuk iig! nou maar hopen op goed weer!
zag op internet dat de gemiddelde temp in juli 24 graden is, en dat is volgens mij best netjes..
Ben vorig jaar in Portugal geweest en daar was de gemiddelde temp 28 graden, maar daar was het smiddags dus echt 45 graden ofzo!
Waarschuw beheerder
eeeeeeey wij gaan ook naar siofok heb gehoord dat het daar best relax is wij liggen in een 16 persoons appartement de naam was volgens mij MH hoop dat ze daar relaxe muziek hebben en anders geef ik me aan het bier!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Wij gaan van 31 juli t/m 9 augustus!! :cheer:
Waarschuw beheerder
zijn er toevallig nog mensen die met gogotours naar camping ezustpart gaan?
wij zitten daar van 10 tot 23 juli!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LadyDi* op donderdag 9 maart 2006 om 14:07:

Wij, alleen een andere periode :)
Waarschuw beheerder
nou dan kan ik iig laten weten of het wat is die camping ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op donderdag 9 maart 2006 om 14:35:

Wij, alleen een andere periode

Wij ook een andere periode :jaja:

Waarschuw beheerder
ook wel redelijke verhalen over gehoord, iemaqnd nog tips voor leuke huisjes, vliegtickets of complete reisen daar heen? :cheer:
Waarschuw beheerder
wij gaan nu ook een andere periode :)
we gaan nu van 17 juli tot 31 juli
Waarschuw beheerder
op www.happyhome.nl kun je echt voor een prikkie een hele villa huren als je met een groep gaat. Ik vind het super

Waarschuw beheerder
in hongarije flink aan de bbguns! :P

ik ben er vorig jaar geweest en na 1 keer heb je t wel gezien daar, een beetje een vreemd land

discotheek the palace 3e etage (aanrader) :cheer:
Waarschuw beheerder
wij gaan 31 juli tot 7 augustus met 9 in een appartementje:)

heb alleen geen idee wat ik er precies bij kan verwachten bij dat land maja zien we vanzelf wel:)
Waarschuw beheerder
Wij gaan van 29 juni tot 5 aug., villa voor 10 man, prive zwembad alles erop en eraan, vlak naast de discotheek the palace.. kijken wat het wordt.
Waarschuw beheerder
Ik ben er vorig jaar geweest, zaten ook in een vila met zwembad. Was supervakantie. Coca cola beach erg aan te raden, verder flort, locomotion en palace ook leuk. Flort op maandag is voor de mannen geweldig. Ikzelf vond het dan weer wat minder haha :) tging mij iets te ver allemaal..

veel plezier!
Waarschuw beheerder
is het al geregeld pimmie??? Keb er best zin. Lekker biertjes atten in het zwembad!!
Waarschuw beheerder
Wij gaan morgen boeken voor Siofok :D :cheer: als het goed is gezellig met ze 4tjes :D

Waarschuw beheerder
donateur
Van 20 t/m 26 mei ff een weekje tussendoor naar Siofock you!:P

Waarschuw beheerder
donateur
van 21 juni tot 31 aug :D werken!

Komen jullie allemaal bij mij aan de bar zuipen/feesten :D LOCOMOTION!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 20:31:
LOCOMOTION!!!

Zit dat ding in Siofok?

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

http://www.thepartybunker.com/

Waarschuw beheerder
donateur
Waar zit dat precies?....wij zitten daar vlak bij zo'n barstraatje!

Waarschuw beheerder
donateur
ow dat durf ik je niet te zeggen, tis voor mij ook de eerste keer.... maar ik weet wel dat t daar elke avond een heel groot feest gaat worden :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik zal die naam onthouden.....;)

Ga ik het zeker ff opzoeken eind mei!(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 20:31:
Komen jullie allemaal bij mij aan de bar zuipen/feesten LOCOMOTION!!!

we komen zeker langs:D :bier:
Waarschuw beheerder
locomotion zit vlakbij de watertoren en je komt er binnen via rembrand. het is er iig veel en veel te warm om de hele avond te blijven :p

Waarschuw beheerder
Richard.. ik ken dat tentje wel.. is een echte nederlandse tent.. ergens in een kelder.. we zoeken het wel ff op..

Voor mensen die goedkoop een leuk huisje willen;

www.trofea.hu

Perfect vertoeven in een supermooi huis, dichtbij Coca Cola Beach.. En supergoedkoop! Ca. 40,= per nacht, totaal voor 4 personen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 21:18:
Richard.. ik ken dat tentje wel.. is een echte nederlandse tent.. ergens in een kelder.. we zoeken het wel ff op..

Doen we!!!!:D
Waarschuw beheerder
Ik ben met 3 man te vinden in camping Ezüstpart vanaf 31 Juli.17 Daagjes lang feest!

Die lange busreis kom ik ook wel overheen. 1 koud biertje in de Hongaarse zon en alles is vergeten!

Waarschuw beheerder
Siofok wordt helemaal top deze zomer, maar het is niet kompleet als je niet bij de locomotion bent geweest!
de beste en enigste nederlandse party tent!

Waarschuw beheerder
donateur
ben ik het helemaal mee eens ;)

Waarschuw beheerder
:jaja: va 24 juli
Waarschuw beheerder
Blij dat ik er redelijk in de buurt woon :). Zal van de zomer wel weer aantal keer te vinden zijn in Siofok! Altijd leuk! enjoy! :).
Waarschuw beheerder
Zijn d'r al dj'z bekend die in Palace gaan draaien behalve Tiesto?? Een paar behoorlijke techno dj'z zou ik helemaal niet erg vinden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 12:07:
na 1 keer heb je t wel gezien daar, een beetje een vreemd land

Ben 2 jaar geleden geweest. Was een grappige vakantie,maar zou zeker nooit een 2e keer gaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 16:34:
Ben 2 jaar geleden geweest. Was een grappige vakantie,maar zou zeker nooit een 2e keer gaan!

ik ben vorige jaar gegaan en denk er precies hetzelfde over als jij!

Waarschuw beheerder
Wij gaan waarschijnlijk 17 tm 27 juli naar Siofok. Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd daar en zitten er ook veel studenten?
Waarschuw beheerder
Ey,

Wij gaan ook van 17 tm 27 Juli naar Siofok, camping strand met de bus (phhh)

wij zijn 16, 17 en 18 jaar

Waarschuw beheerder
jeeeeeehhh :bounce: wij ook naar Siofok...4-12 augustus geloof ik helaas wel met de bus..maar dat hebbe we er wel voor over:D
Waarschuw beheerder
Van 14 tot 23 juli gaan we met een groep van 9 man

Ook met gogo tours naar die camping

weet iemand wat er door accijns nog goedkoper is dan hier in NL? (drank/cigarette)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 17:12:
Wij gaan waarschijnlijk 17 tm 27 juli naar Siofok. Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd daar en zitten er ook veel studenten?

Met wie ga je allemaal? Gaan de plannen dit jaar wel door :P?
Waarschuw beheerder
hey mensen!!

ik (rechts) ga ook samen met een vriendin naar Siofok!!
wij gaan van 31 juli tot 13 augustus ;)
zijn er nog meer mensen die rond die tijd gaan??

wij hebben der iig heeeeeeel veeeel zin in!!
Helemaal LossSSsss !!

Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal naar the partybunker, locomotion komen!!! :D
Waarschuw beheerder
En ook Wij gaan!

10 t/m 26 juli (beachmasters)

wie zijn wij? de 4 jochies op deze foto:
http://www.zandgat.nl/lisalauraevamargo/IMG_3672.jpg

Waarschuw beheerder
donateur
In de loco drink je bier per meter, en na elke meter gaat het beter!!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou wij gaan vrijdag al lekker heen!:cheer:

Ff een weekje er tussenuit...tijdens Hemelvaartsdag!!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 17:07:
jeeeeeehhh wij ook naar Siofok...4-12 augustus geloof ik helaas wel met de bus..maar dat hebbe we er wel voor over

Uitspraak van miss__sh0rty op donderdag 11 mei 2006 om 19:37:
wij gaan van 31 juli tot 13 augustus

Wij zitten er dan ook.. We gaan wel in een tent en met de bus heen. Maar via GOGO kon je ook alleen maar met de bus!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nu dus in Siofok...pfff wat lekker warm hier...:D
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
let op je portemonnee daar, die was bij mij de eerste avond al gestolen, moest ik naar de ambassade in boedapest om t land uit te kunnen.

wees dus gewaarschuwd

verder wel n leuke vakantie gehad, maar wij gingen 15 dagen en dat was wel echt te lang.

We hadden met 14 man een villa gehuurd, zwembad in de tuin, was zeker goed te doen. Maar het stadje zelf (en het uitgaan) heb je na n weekje wel gezien.

Je moet trouwens zeker gaan bungeejumpen op coca cola-beach, het kostte ons geloof ik maar 25 euri, en dat voor 50 meter springen :) mooie ervaring

dit jaar naar Rimini helemaal los :D
Waarschuw beheerder
Wij gaan ook met een groep van +/- 12..

28 juli. ben benieuwd of het wat is...
Waarschuw beheerder
maar doe maar niet mee met de barbeque ofzo want die burgers daar ga je van kotsen en die sla geef je je konijn nog niet eens dus je kan beter een pizzatjuh haluh:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elger op woensdag 31 mei 2006 om 11:08:
je kan beter een pizzatjuh haluh

die zijn ook vet goeiekoop trouwens daar, vlakbij de watertoren in het stadje heb je zown tentje wat een terras heeft op de hoek van de straat. Daar kun je voor een paar euro een dikke pizza halen :yes:

Waarschuw beheerder
ofjehaalt voor minder dan een euro een verse hele gebakken kip bij de tesco: dat is een zwaaar dikke supermarkt die 24/7 open is. naartoe gaan dus!

Waarschuw beheerder
donateur
kun je daar ook goed(koop) shoppen??? :D

Waarschuw beheerder
Ik ga met een groep vrienden er heen in eerste week van de bouwvak. Ik wil er nu al heen, ben echt toe aan vakantie! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 1 juni 2006 om 11:10:
Ik wil er nu al heen, ben echt toe aan vakantie! :P

en goed weer... B)
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Cooper_ op dinsdag 30 mei 2006 om 15:39:
Wij gaan ook met een groep van +/- 12..

wat toevallig! wij ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Will op donderdag 1 juni 2006 om 14:45:
wat toevallig! wij ook!

allebei de mensen van je avatar ? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
niet zo bijdehand he cooper :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Cooper_ op donderdag 1 juni 2006 om 16:16:
allebei de mensen van je avatar ?

haha nee wel allebei de mensen op jou avatar! ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 16:33:
niet zo bijdehand he cooper :[

Gaan er nog mooie meiden van PF naar siofok? :P

Waarschuw beheerder
donateur
so who cares

ik zit in een luxe resort terwijl ik elke dag gemasseerd word en onbeperkt te eten en drinken krijg *zwijmel*

Waarschuw beheerder
Wij ga lekker op stap, rond kijken en elke dag flink aan de alcohol en lekker genieten van de mooie buitenlandse vrouwen, de zon etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:18:
ik zit in een luxe resort terwijl ik elke dag gemasseerd word en onbeperkt te eten en drinken krijg *zwijmel*

gemasseerd worden door een turkse vrouw met een snor en eelt op de handen? En onbeperkt efes bier en shoarma ? *zwijmel* :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
uh nee eigenlijk niet, want er is niks turks aan en mocht er elke dag shoarma zijn nou ik vind het best :9
Waarschuw beheerder
Oh.. dacht dat je weer naar turkije ging

Waarschuw beheerder
donateur
hehe ja ik ga ook naar turkije maar is van europese organisatie en ik ben er vaker geweest en waren weinig turken te bekennen, thank god :| mja alle andere reizen zaten ook vol, ook de bus naar hongarije :P

maar het was ook beetje dom antwoord :S hehehe zal wel weer stoned gewest zijn toen ik dat poste O:) want het slaat helmeaal nergens op hahahaha wilco heef het over mooie vrouwen en ik heb het over massages en onbeperkt eten en drinkne 8) maar bedoelde ermee aan te geven dat ik het toch wel naar me zin heb daar, dus het me niet boeide

zoo das ook weer duidelijk

*ontopic

ik ga niet naar siofok :no: zowaar :O
Waarschuw beheerder
haha ok ik snap het.

maar weinig turken ? ik zag bijna niet anders vorig jaar.. de toeristen dan niet he

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar het is van duitse organisatie en de mensen die daar werken komen allemaal uit europa, zullen vast wel paar turken rondlopen maar iig niet veel. en ik zit ook niet in marmaris weer ofzo we zitten in kemer ergens in het zuiden van turkije
Waarschuw beheerder
zwaar zin derin:p wij gaan van 3 tot 13 juli:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..T E S S A.. op woensdag 24 mei 2006 om 19:59:
Uitspraak van **Me Julie** op zondag 23 april 2006 om 17:07:
jeeeeeehhh wij ook naar Siofok...4-12 augustus geloof ik helaas wel met de bus..maar dat hebbe we er wel voor over

Uitspraak van miss__sh0rty op donderdag 11 mei 2006 om 19:37:
wij gaan van 31 juli tot 13 augustus

Wij zitten er dan ook.. We gaan wel in een tent en met de bus heen. Maar via GOGO kon je ook alleen maar met de bus!

jah wij ook!
wij gaan van 7 aug. tot 17.
ook met de bus:)
Waarschuw beheerder
heej wie weet wat omgerekend een pilsje in de locomotion en de palace kost
Waarschuw beheerder
wij zitten in city hotel tegenover flört......zijn er hier mensen die daar ook al is overnacht hebben?
en dus kunnen vertellen of het daar een beetje uit te houden is;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja wij gaan ook..!:d Heb er al helemaal zin n!:d

1ste keer dat ik die kant op ga....Laat mewel verassen!;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 17:12:
Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd daar

Dat wou ik ook wel weten .

Wij gaan van 29 JUli t/m 5aug.:d

Waarschuw beheerder
donateur
leeftijd ligt volgens mij tussen de 18 en ong 22
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 08:56:
tussen de 18 en ong 22

Humm dus ben ik de oma van de party!;)
Waarschuw beheerder
Hier nog een in-de-locomotion-gaan-werkend-persoon..

Zie je de locomotion is populair dus allemaal komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Martijn op zondag 4 juni 2006 om 18:40:
wij zitten in city hotel tegenover flört......zijn er hier mensen die daar ook al is overnacht hebben?
en dus kunnen vertellen of het daar een beetje uit te houden is

die tent zuigt big time! het enige leuke was dat ze een spiegelwand hebben en een maat van me naar de ''overkant'' wou lopen en hij er keihard tegenaan liep en heel de kroeg lachen natuurlijk maar de flort is dus ontzettend klein..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er nog nooit geweest..In heel Hongarije nog nooit dus ga overal even kijken! :d

Maar op zijn tijd een beetje hases is ook gezellie!:bier:
Waarschuw beheerder
wij gaan met een groep van 9
ook nog nooit daar geweest, heb er iig wel veel zin in:D
Uitspraak van :cheer: A op woensdag 14 juni 2006 om 14:29:
Maar op zijn tijd een beetje hases is ook gezellie!

idd :yes: :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 02:52:
die tent zuigt big time! het enige leuke was dat ze een spiegelwand hebben en een maat van me naar de ''overkant'' wou lopen en hij er keihard tegenaan liep en heel de kroeg lachen natuurlijk maar de flort is dus ontzettend klein..

Heel erg herkenbaar:D.Het heeft volgens mij wel een uur geduurd voordat ik in de gaten had dat ik de hele tijd tegen een spiegel aan zat te kijken.
Waarschuw beheerder
hey.. ik zie dat veel mensen rond 1 aug tot 14 augustus gaan :D wie gaan er 31 juli met de bus naar siofok? en zijn er mensen die dan naar een camping gaan?
laat het even weten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Heb er al zin in!:woep:

Waarschuw beheerder
Gewoon ook gaan stappen in Budapest! Twee uurtjes treinen en er rijden nachttreinen vanuit Budapest (o.a. 03.45 uur)terug naar Siofok! Wij gaan trouwens 15-22 juli met groep van 12 mensen, met leeftijden 21/22/23... schroeven we toch de gemiddelde leeftijd weer op :D
Daarna door naar Budapest, Bratislava en Wenen (en wellicht nog Praag)!! Helemaal top!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij gaan met zn 9e naar siofok 29 juli tot 8 aug. FF wat bekende opzoeken die daar aan t werk is in de loco... heb er zin in!!

Waarschuw beheerder
Wij schroeven de leeftijd pas op, zo rond de 26 zijn ze bij ons behalve ik en een vriendin

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen vertrekt een deel van het loco team al naar hongarije!!! heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss__sh0rty op maandag 19 juni 2006 om 21:07:
wie gaan er 31 juli met de bus naar siofok? en zijn er mensen die dan naar een camping gaan?

Wij :jaja:

Waarschuw beheerder
26 juli t/m 4 aug represent :yes: (groep van 14)

tjow maar ik heb allang gezien waar ze
me heel de avond aantreffen in de palace :D
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben via marktplaats wat geboekt...Maar we hebben nu 2 weken later nog geen papieren binnen....Das wel eng..Straks zijn we gewoon opgelicht hahaha!

Zou balen zijn!!;)

Waarschuw beheerder
zou dr maar achteraan gaan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben maar 40 aan betaald ,.,,de rest zouden we daar betalen als we aan kwamen...

Maar die 40 €maakt nietzo veel uit...Maar dat we straks niets hebben wel...HGahaha

Vriendin van me regeld het allemaal...Ik vertrouw op haaar a
Waarschuw beheerder
Ik kom al jaren in Hongarije! We hebben daar een vakantie huisje..

ga eerst lekker een weekje met een vriendin van me naar me ouders.. En daarna beesten in siofok met ze 2e..

Hotteltje..
Met me gat op t strand liggen
Bruin worden
En vooral.. Stappen!

Vanaf 17 juli weer te vinden in Hongarije
Topper!

Waarschuw beheerder
vriend van me zit sinds een week in siofok die is daar voor 3 maanden aan t werk, hij had t al erg naar zn zin.. ik nog 4 weekjes wachten en dan gaan we ook.. heb er zoveel zin in!!
Waarschuw beheerder
28 Juli helemaal te gek in Sio, beetje jammer dat we met de bus gaan...

We verblijven op Camping Ezustpart

Waarschuw beheerder
Wij zijn van 31 juli tot 8 augustus present... Krikken de leeftijd ook wel iets op (24 - 29 jaar) maar goed...

Mensen, afteren bij ons in het appartement (hebben een huis tot onze beschikking, waar alles echt perfect geregeld is)

Zie ook www.trofea.hu

Tot dan mensen...

(f) Matthijs

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 15:13:
mensen, afteren bij ons in het appartement

Daar zijn we dol op!!:D O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
31 juli met de bus op naar siofok!! :D

En matthijs ik ben van de partij! ;)

Kus,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wij ook vanaf volgende week maandag present, in hotel molo!!!
Waarschuw beheerder
hellow ;)

vakantie voor ons is nog maar 28 dagen en dan gaan we al!!

helemaal LosSs~!!! hebben jullie er een beetje zin in? wij iig wel...!!

wie vertrekt er 31 juli vanaf Rotterdam Alexander?

veel plezier allemaal :D

-xxx-jes Tes en An
Waarschuw beheerder
Zoals eerder gezegd, present met 4 man (2x 18 jaar, 2 maal 19 jaar). De 31e vertrekken we vanaf utrecht met de bus (vanuit gogo) naar ezüstpart. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar heb alle verhalen en info in een mooi stukje op mijn site verwerkt. Aanvullende/verbeteringen kunnen via pm/contact/mail/reactie op de site oid geleverd worden. Uiteraard contact leggen ook welkom, of aankondigingen voor afterparty's zijn ook meer dan welkom!

Hier het stukje!

Ik heb er al zin in!
Waarschuw beheerder
Zo drukte in Siofok dus deze zomer..
gezellig hoor!:)

Ik zit samen met een goede vriendin van me in Hotel Diana..
Nog meer mensen die daar gaan verblijven?!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik de gek... ben aanwezig van 29 Juli tm. 13 Aug.

Helaas geen Hardstyle of Hardcore te beleven daar. Mocht iemand nog een plekje vrij hebben voor een DJ dan stel ik me hierbij beschikbaar. IK NEEM GRATIS MIJN PLATENTAS MEE!

Flört
Staat mij in het geheugen als een leuke (niet al te grote) club. Ben er geweest een paar jaar geleden op een GERMAN PARTY. Ging de hele avond: HOLLAND!HOLLAND! Toen was Technoboy aanwezig. Zit er nu niet in. Moet het doen met TOMCRAFT... En DAISY DEE 🇳🇱, maar da's geen HS of HC.

Waarschuw beheerder
jaa siofok:D 17juli t/m 27 stee :D

Waarschuw beheerder
toch wel vet dat er zoveel nederlanders gaan//we're taking over this goddamn place :yes:
het is al bijna 24 juli kheb er zin in !!

en wed maar dat ik de plaatselijke bevolking vaak voor de gek ga houden

'oh you are from hungary? so you are very hungry people!':D
Waarschuw beheerder
heb er zin, morgen met beachmasters voor 10 dagen goed knallen1!!!! :D
Waarschuw beheerder
Jaa faayke, we gaan knalle in siofok!!!!
29 juli kome wij eraan en allemaal naar de locomotion!!!
gek gekker gekst!! tom en missiris opzoeke
Waarschuw beheerder
speciaal naar hongarije om ons op te zoeken, wat een eer...:P
Nog ff he jo!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op vrijdag 7 juli 2006 om 20:51:
Moet het doen met TOMCRAFT... En DAISY DEE 🇳🇱, maar da's geen HS of HC

Wanneer draait Tomcraft in de Flort. Das zeker wel ff belangrijk om te weten!!
Waarschuw beheerder
ken iemand ook een discotheek: palace ofzo?
Kheb van horen zegge dat dat n super gave discotheek is???

Waarschuw beheerder
Bij ons duurt t nog ff mar toevallig al Iemand in zo'n villa van GOGO-tours gezeten??

Beetje jammer dat er geen HS/HC is...dan maar 10 dgn zonder en toch naar Decibel de zaterdag erna....:d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joowww op maandag 10 juli 2006 om 15:28:
ken iemand ook een discotheek: palace ofzo?

Volgens mij is dit het als ik het goed heb!

http://www.palace.hu/
Waarschuw beheerder
donateur
Flört Dance Club - Siófok
http://www.flort.hu/

Palace:

Locomotion:
http://www.locomotiondisco.com/
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=458 height=600]http://struukduukers.com/bb/slides/dsc00372-border.jpg[/img]

Ps. Zijn er toevallig vrijgezelle vrouwen die in de periode van 29 juli tm 12 augustus in de leeftijdscategorie 25-35 die een date met https://partyflock.nl/user/65448 zien zitten? Ik hoor 't graag! :-)

(* bart; als je dit leest: t'is te proberen!!! - hahahaha)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op dinsdag 11 juli 2006 om 10:13:
Flört Dance Club - Siófok
http://www.flort.hu/

Palace:

Locomotion:
http://www.locomotiondisco.com/

jaa hier hebben we wat aan!! stik leutig bedankt
Waarschuw beheerder
18/07 voor 8 dagen.. 10 uur smorgens vliege we een keer aan, en om 1800 weer terug :) relaxt dus

o ja groep van 8 personen! appartement uuuhm crystal ofzo? veel plezier iedereen!
Waarschuw beheerder
donateur
Wel een tip voor iedereen: check de rekening na het eten. Ze zetten er maar zo een extra (niet gegeten) menu bij op! Even tellen dus bij het afrekenen!

En de standaard muziek in de Flort is softy techno/club enzo... Des al niet te min HEREN:de optredens van de 'real hungarian women' zijn een genot voor 't oog in de flört'! Niet te missen. Laat staan de derde verdieping in de Palace.. hihi ;-)

Waarschuw beheerder
wij gaan ook, van 7 tot 16 augustus. We gaan met zn vieren. Ben er vorig jaar ook geweest, gaan nu in het hotel aan de overkant. we zitten naast de Palace, in hotel domino (geloof ik :P) was wel lekker omdat dat aan t balatonmeer is.
Waarschuw beheerder
camping ezustpart

Weet iemand hoe het daar zit met stroom?
Wat voor snoeren e.d. je daar voor nodig hebt...

Waarschuw beheerder
camping, wie gaat er nou op een camping :P

maar kheb gehoord dat er ook slangen in het water zitten ofsow wazige shit !
Waarschuw beheerder
Hierzo nog een camping-ganger (1e x camping :d)
31 juli met de bus van Gogo vertrekken vanaf rotterdam alexander ofzoiets..
Net geboekt :D
Lossss in Hongarije !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.85.! op donderdag 13 juli 2006 om 22:30:
Hierzo nog een camping-ganger (1e x camping )
31 juli met de bus van Gogo vertrekken vanaf rotterdam alexander ofzoiets..
Net geboekt
Lossss in Hongarije !!

Jij Ook Al ;)

Helemaal Los! :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 20:25:
camping, wie gaat er nou op een camping

Wij :jaja: Ik leef voor kamperen :$
Maar nu geeft er nog niemand antwoord op mijn vraag! :(
Waarschuw beheerder
Ik zit dus ook op Ezustpart. Je kunt daar voor 2 euro per tent per dag. Er zijn daar dacht ik geen koelkasten :( Hoe gaan anderen dat hier oplossen? Altijd maar lauwe biertjes is ook niet alles! Ik neem aan dat de bus vanuit Rotterdam Alexander netjes langs Utrecht CS rijd om mij op te halen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op donderdag 13 juli 2006 om 16:39:
Weet iemand hoe het daar zit met stroom?
Wat voor snoeren e.d. je daar voor nodig hebt...

Wij gaan ook naar een camping (Camping strand) 24 Juli. Wij hebben in onze Deluxe tent (zo'n tent die je daar huurt) wel verlichting maar geen stroom, als je iets wilt opladen ofzo dan kan het in het washokje,lol oja kan gewoon met de Nederlandse stekkers. Koelkast hebben wij ook maar niet in de tent, ergens bij de receptie ofzo weer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
In de huizen hebben ze de normale aansluitingen... toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Supremacy op vrijdag 14 juli 2006 om 13:16:
In de huizen hebben ze de normale aansluitingen... toch?

:jaja:
Waarschuw beheerder
Zit er iemand in Hotel Kisjuhasz of is iemand daar wel eens geweest?
Waarschuw beheerder
Is een id-kaart goed genoeg bij de grens, of moet je toch een paspoort aanschaffen???

Hopelijk weet iemand dat!!

Waarschuw beheerder
Paspoort is verplicht.. en ik ben regelmatig in Hongarije geweest, en bij Hongaarse grens 90% controle.. Dus is wel aan te raden!
Waarschuw beheerder
ja present.
vrijdag vertrekken we met 3 man heb er zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juli 2006 om 12:22:
Paspoort is verplicht.. en ik ben regelmatig in Hongarije geweest, en bij Hongaarse grens 90% controle.. Dus is wel aan te raden!

ECHT NIET!

Sinds hongarije deel uit maakt van de EU is een ID voldoende...
Waarschuw beheerder
je moet een paspoort hebben

Waarschuw beheerder
Vorig jaar geweest ID is genoeg
Waarschuw beheerder
paspoort is niet verplicht, ID kaar is voldoende
Waarschuw beheerder
donateur
Gaan er nog mensen (net als ik) met de auto? En ik ben benieuwd hoe de mensen die gaan rijden...

Waarschuw beheerder
donateur
We vertrekken de 31ste Juli met de auto!!(Y)

We zijn eind mei ook al een week met de auto naar Hongarije geweest...goed bevallen!
Kan je daar doen en laten wat je wil!:jaja:
Waarschuw beheerder
Vrijdagavond vliegen we:)
Heb er nu wel zin in moet k zeggen, gaan met zn 10en, villa gehuurd voor 14 man:o dus dat moet wel weer goed komen:cheer:
Waarschuw beheerder
jaa wij vertrekken over 2 weekjes en inderdaad id is gewoon voldoende!!
maar ik heb wel verhalen gehoord dat de politie streng is, en mensen gewoon op kunnen pakken als je zat uit de kroeg komt....dan zulle we toch een groot probleem krijgen en heel druk op het politiebureau hahahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joowww op dinsdag 18 juli 2006 om 20:11:
maar ik heb wel verhalen gehoord dat de politie streng is, en mensen gewoon op kunnen pakken als je zat uit de kroeg komt....dan zulle we toch een groot probleem krijgen en heel druk op het politiebureau hahahahah

moeten ze is opletten daarzo... al die hollanders, ze kunnen t niet aan hoor;)

Waarschuw beheerder
heb er geen zin in om een nacht afgetuigd te worden in een buitenlandse woutenkiet :no:
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar de verhalen van mensen die al terug zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuk op dinsdag 18 juli 2006 om 20:10:
Vrijdagavond vliegen we
Heb er nu wel zin in moet k zeggen, gaan met zn 10en, villa gehuurd voor 14 man dus dat moet wel weer goed komen

weetje toevallig welke villa? en waar? heeft ie een zwembad? wij zijn vorig jaar ook met zijn 10en ge2weest in een vila voor 14 man..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 juli 2006 om 01:25:
weetje toevallig welke villa? en waar? heeft ie een zwembad? wij zijn vorig jaar ook met zijn 10en ge2weest in een vila voor 14 man..

wel een zwembad, maar verder welke...????
Geen flauw idee!! Kheb t zelf niet geregeld dus... maar was t wel wat?

Waarschuw beheerder
Wij hadden vorig jaar ook z'n villa.

Heette villa express verder geen zwembad bij. Waren verschillende villa's ene huis had wel zwembad andere niet. Wij hadden dus pech.
Waarschuw beheerder
net trg uit MOLO en was helemaal geweldig!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 20:25:
maar kheb gehoord dat er ook slangen in het water zitten ofsow wazige shit !

Klopt in het Ballatonmeer zitten slangen.
Erg schoon is het geloof ik ook niet.
Verder is Hongarije een mooi land. Dus ik zou zeggen bekijk niet alleen als discotheken van binnen, maar ook de omgeving/het land ;-)

(ik ben er vaak geweest toen ik nog klein was (20jaar geleden))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EinoeL op donderdag 20 juli 2006 om 09:11:

Nog nooit van gehoord... Maar kan het niet ontkennen. Ik weet 't gewoon niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van EinoeL op donderdag 20 juli 2006 om 09:11:
Erg schoon is het geloof ik ook niet.
Verder is Hongarije een mooi land. Dus ik zou zeggen bekijk niet alleen als discotheken van binnen, maar ook de omgeving/het land ;-)

wat betreft slangen klopt, maar je gaat toch geen 600m het water in.....:S

en vieswater??? hoe is de rest dan in Europa als het Balatonmeer het schoonste meer van Europa is...ken uw weetjes Einoel

Waarschuw beheerder
ja maar dat meer is zo groot, er zullen vast wel schonere en minder schonere stukken bij zitten
Waarschuw beheerder
Was eerst van plan er een paar daagjes langs te gaan, maar waarschijnlijk gaan we uiteindelijk toch naar Dubrovnik :)
Waarschuw beheerder
is het eigenlijk makkelijk reizen midden in de nacht langs het balatonmeer? Wij zitten namelijk op een camping precies aan de andere kant van het meer en om langs het meer te gaan is ongeveer 70 km naar Siofok. Na het uitgaan hebben we namelijk niet echt zin om naar de overkant te zwemmen of 70 km te fietsen. rijden er volop bussen of taxi's midden in de nacht?

Waarschuw beheerder
da's toch lache maak je es wat mee :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juli 2006 om 12:27:
da's toch lache maak je es wat mee

Nou, tegen het verkeer in met 50 km per uur en op de rechterbaan een file voor het stoplicht. Toen dook hij door een gaatje naar de berm naast de file en hobbelde met 40 km per uur tot het stoplicht waar wij het zweet tussen de bilnaad hadden zitten!

Waarschuw beheerder
haha vet man! beetje net als met die reclame van pepsi waar die aap achter het stuurt zit :D
Waarschuw beheerder
Je hebt me overgehaalt, geen Taxi, thanks he

Waarschuw beheerder
als je van duitsers en feestmuziek houd dan moet je hier zijn.. er is ook veel techno maar dat is alleen in de tenten waar alle duitsers in zitten. het is dus gewoon kut. grootste kutvakantie ooit... groeten vanuit siofuck
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op vrijdag 21 juli 2006 om 12:21:
Taxi drivers zijn een ramp wat mij betreft. Kunt ze beter KAMIKAZE CHAUFFEURS noemen...

:yes: en vloeken jongen onwijs zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 04:34:
als je van duitsers en feestmuziek houd dan moet je hier zijn.. er is ook veel techno maar dat is alleen in de tenten waar alle duitsers in zitten. het is dus gewoon kut. grootste kutvakantie ooit... groeten vanuit siofuck

al naar la siesta en naar de renegade geweest....nee dus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van magik musik op zaterdag 22 juli 2006 om 11:31:
al naar la siesta en naar de renegade geweest....nee dus

Vertel! Waar zitten die tenten? Kan er geen website van vinden...!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Supremacy op zaterdag 22 juli 2006 om 16:23:
Vertel! Waar zitten die tenten?

In dat vernieuwde straatje....
Naast ons appartement..(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
:-) Wij zitten *GELUKKIG* aan de andere kant van de stad op 1000 meter in een paleisje. Die drukte buiten de deur; aan de andere kant lekker makkelijk en snel...

Wij nemen onze uitsmijter (* bullterrier) DODO mee. Dus zien jullie een stel Nederlanders met een zwart witte Bull mag je me begroeten :-)

Nog één weekje; dan ben ik er!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op zaterdag 22 juli 2006 om 16:23:
Vertel! Waar zitten die tenten? Kan er geen website van vinden...!

siesta, in de barstreet, lijkt een kuttent maar je kunt naar boven en iedere avond gaat de bar in de fik!!! :yes:. zit trouwens in een inham, in de barstreet.

renegade, zit na het feestkasteel aan de linkerkant, dus vanaf het park gezien aan het begin van de barstreet links!!!
Waarschuw beheerder
Zo vanmorge om 11 uur terug uit Siofock gekomen, ging gister avond om 7 uur weg met de bus vanaf Palace.

Top vakantie gehad, stond op camping ezustpart. Zoals reisleider Pim ons later vertelde, iedere vakantie ganger die op de camping voor het eerst komt schrikt zich kapot, maar het went meteen, en zo ging dat bij mij ook. Wat een vuilnis kamping, maar na een paar dagen vond ik het fantastich, zolang je er maar niet te lang blijft.

Palace is een hele fijne club, hele fijne muziek, vorige week zaterdag was Boy George er, en ik ben nog steeds niet bij gekomen, heel fijn.

Flort ben ik donderdag geweest, was niet druk, ben daarom met paar vrienden maar naar Palace gegaan. Flort is opzich wel mooie club, beetje klein, niet zo fancy als palace, beetje duister. Iets meer populaire muziek als Palace (Madonna, Bob sinclair e.d.)

Locomotion is niet mijn style, ben er wel geweest met zo'n excursie van Gogo Tours, wel ff de boel op stelte gezet, en daarna meteen door geknalt naar Palace.

Coca-cola beach Moet je heen, helaas te laat ontdekt (woensdag), gister nog de hele dag geweest voordat we om 7 uur vertrokken naar Nederland.

Renegade en Siesta zijn beide leuke feest kroegen, Renegade vind ik leuker omdat dat iets groter is en je nog een beetje kan bewegen, Sieste was veelste volgepropt, wel vet als ze de bar in de fik zetten.

Balaton meer zelf is gewoon niks mis mee, ik leef nog steeds, erg fijn om paar uur op een luchtbedje te liggen om bij te komen.

Als je op de camping ezustpart staat, denk er niet over om maar in de tent te slapen, want je brand iedere ochtend om 9 uur eruit, en dat is niet fijn als je dan net in slaap valt ;) Pak je luchtbed/dekbed/kussen en ga onder een boom op het "strand" slapen, dat doet de hele camping namelijk. Camping is overigens niet zo groot.

uhm wat kan ik nog meer afraden, aanraden...... ohja taxi tony hebben we veel gebruikt, kerel is ingesteld op toeristen, dat is wel fijn. Ik heb veel bij de Macdonalds gezeten, beetje bekend voedsel. Veel met Hongaren gepraat.

denk NIET dat Hongarije geen knappe vrouwen heeft, want ik kan je Nu vertellen dat Hongarije zeker vele mooiere vrouwen heeft dan Nederland, en dat je in Siofok veel meer mooie vrouwen zult aantreffen dan in de Spaanse Costa's. Dit is mij het meest opgevallen en bij gebleven van 10 dagen Siofok, de Hongaarse vrouwen, en dat overal fijne muziek was, zelfs in ieder lullig restaurantje stond er nog fijne goede muziek hard aan.

voor de rest heb alleen je ID nodig aan de grens, zorg dat je deze in Siofok NIET kwijt raakt, leg hem ergens veilig in je tent of kamer, neem hem nooit nimmer mee als je uit gaat oid, want als je hem kwijt raakt. Vriend van me was bestolen en we hebben met ze alle naar Budapest gemoeten afgelopen donderdag naar de Nederlandse Ambassade en dat was erg gezeik, want de Hongaarse politie loopt nog 20 jaar achter, en is corrupt, spoort niet, werkt niet mee, stinkt, en zijn lui. Maar je mag overigens wel roken als je het vraagt op het politie bureau in Siofok, als je het raam maar open zet :)

veel plezier iedereen die nog gaat
Waarschuw beheerder
heej..

wij gaan morgen vroeg om 9.45 opstappen in Zwolle. van daaruit gaan we nederland door en dan Via Maastricht richting Hongarije naar het pittoreske Siofok...
bij de grens wel je Paspoort bij de hand, anders heb je zo een slag in de nek, want ze zijn wel lui maar ze hebben op zon moment geen geduld voor je, ook niet als je ligt rte slapen

is vorig jaar erg goed bevallen bij onze groep.. nu met 14 man heen. in een 16 pers. huis vlakbij Palace

voor degenen die ook heen gaan, Mucho Plezieros..

Waarschuw beheerder
Klinkt allemaal leuk!!

Ik ga 5aug. samen met een maat van me met de auto er heen, ben benieuwd een hele reis, gaa ndan ook ergens op een camping word wel leuk het is geloof ik ook best wel goedkoop
wat kost een biertje?:P
Waarschuw beheerder
In Disco's zoals Palace is het even duur als in NL, maar buiten om in de grote winkels als Tesco, Spar en de Penny kost een biertje zo'n 25 euro cent (halve liter, geen merk, goed te zuipen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van magik musik op donderdag 20 juli 2006 om 13:58:
hoe is de rest dan in Europa als het Balatonmeer het schoonste meer van Europa is...ken uw weetjes Einoel

Oh ja...ik hoop voor je dat je dan niet ziek wordt! Of het moet in de loop der jaren opeens schoner geworden zijn.
En jawel ik ken mijn grootouders land best goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruben Jason op zondag 23 juli 2006 om 15:34:
Zo vanmorge om 11 uur terug uit Siofock gekomen, ging gister avond om 7 uur weg met de bus vanaf Palace.

Top vakantie gehad, stond op camping ezustpart. Zoals reisleider Pim ons later vertelde, iedere vakantie ganger die op de camping voor het eerst komt schrikt zich kapot, maar het went meteen, en zo ging dat bij mij ook. Wat een vuilnis kamping, maar na een paar dagen vond ik het fantastich, zolang je er maar niet te lang blijft.

Palace is een hele fijne club, hele fijne muziek, vorige week zaterdag was Boy George er, en ik ben nog steeds niet bij gekomen, heel fijn.

Flort ben ik donderdag geweest, was niet druk, ben daarom met paar vrienden maar naar Palace gegaan. Flort is opzich wel mooie club, beetje klein, niet zo fancy als palace, beetje duister. Iets meer populaire muziek als Palace (Madonna, Bob sinclair e.d.)

Locomotion is niet mijn style, ben er wel geweest met zo'n excursie van Gogo Tours, wel ff de boel op stelte gezet, en daarna meteen door geknalt naar Palace.

Coca-cola beach Moet je heen, helaas te laat ontdekt (woensdag), gister nog de hele dag geweest voordat we om 7 uur vertrokken naar Nederland.

Renegade en Siesta zijn beide leuke feest kroegen, Renegade vind ik leuker omdat dat iets groter is en je nog een beetje kan bewegen, Sieste was veelste volgepropt, wel vet als ze de bar in de fik zetten.

Balaton meer zelf is gewoon niks mis mee, ik leef nog steeds, erg fijn om paar uur op een luchtbedje te liggen om bij te komen.

Als je op de camping ezustpart staat, denk er niet over om maar in de tent te slapen, want je brand iedere ochtend om 9 uur eruit, en dat is niet fijn als je dan net in slaap valt Pak je luchtbed/dekbed/kussen en ga onder een boom op het "strand" slapen, dat doet de hele camping namelijk. Camping is overigens niet zo groot.

uhm wat kan ik nog meer afraden, aanraden...... ohja taxi tony hebben we veel gebruikt, kerel is ingesteld op toeristen, dat is wel fijn. Ik heb veel bij de Macdonalds gezeten, beetje bekend voedsel. Veel met Hongaren gepraat.

denk NIET dat Hongarije geen knappe vrouwen heeft, want ik kan je Nu vertellen dat Hongarije zeker vele mooiere vrouwen heeft dan Nederland, en dat je in Siofok veel meer mooie vrouwen zult aantreffen dan in de Spaanse Costa's. Dit is mij het meest opgevallen en bij gebleven van 10 dagen Siofok, de Hongaarse vrouwen, en dat overal fijne muziek was, zelfs in ieder lullig restaurantje stond er nog fijne goede muziek hard aan.

voor de rest heb alleen je ID nodig aan de grens, zorg dat je deze in Siofok NIET kwijt raakt, leg hem ergens veilig in je tent of kamer, neem hem nooit nimmer mee als je uit gaat oid, want als je hem kwijt raakt. Vriend van me was bestolen en we hebben met ze alle naar Budapest gemoeten afgelopen donderdag naar de Nederlandse Ambassade en dat was erg gezeik, want de Hongaarse politie loopt nog 20 jaar achter, en is corrupt, spoort niet, werkt niet mee, stinkt, en zijn lui. Maar je mag overigens wel roken als je het vraagt op het politie bureau in Siofok, als je het raam maar open zet

veel plezier iedereen die nog gaat

Goed verslag.. ben het helemaal met je eens... Klopt exact...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 juli 2006 om 15:00:
Goed verslag..

Inderdaad! Aan zo'n verslag hebben we wat! Wij vertrekken maandag. Ik geloof rond 14.00 vanaf een plein in A'dam.

Waarschuw beheerder
Wij vertrekken zondagochtend om 4.00 uur.. en we hopen dan rond 15.00 uur in Siofok aan te komen... beetje doortrappen met die bak van me...

En heb er zin aan...

Mensen... misschien tot volgende week dus...

(www.trofea.hu - daar worden de afterparty's gehouden.. van harte welkom!)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 juli 2006 om 10:01:
(www.trofea.hu - daar worden de afterparty's gehouden.. van harte welkom!)

:O bij ons in het appartement?..:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha ; wij gaan vrijdagavond en hopen er zaterdagmiddag te zijn rondom de tijd die Zomer! aangeeft... hahaha... Lekker rustig aan. En...ik ga liever eerder, dan kan je ook eerder aan: :bier: !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Supremacy op woensdag 26 juli 2006 om 11:55:
ik ga liever eerder, dan kan je ook eerder aan:bier: !!!

Uitspraak van Supremacy op woensdag 26 juli 2006 om 11:55:
en hopen er zaterdagmiddag te zijn rondom de tijd die Zomer! aangeeft

Dat klopt volgens mij niet helemaal! :O
Waarschuw beheerder
donateur
Hey; daar heb je helemaal gelijk in. Echter gaan we met 4 personen met rijbewijs en 2 auto's. Zodra ik in HU een supermarkt zie gaat bij mij het eerste biertje genuttigd worden :-)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=314 height=354 cacheid=0013d7de00070967361f63d41a018194b1]http://www.beerme.com/graphics/beermats/2430.jpg[/img]

Maar inderdaad. Die twee zinnen zijn tegenpolen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog maar 5 nachtjes slapen en dan gaan we !!!!

we horen zoveel verschillenbde verhalen, maar het blijkt heel leuk te zijn! we hebben er fucking veel zin in!

jullie hebben het wel over de hongaarse vrouwen, maar hoe zit dat met die hongaarse mannen?? zijn die ook te doen?

ff over die bus.. zijn er nog meer mensen die alcohol mee de bus in nemen? of wordt er wel sterk gecontroleerd voordat je de bus in gaat? en hoe zit het met de grenscontrole.. worden Nederlandse bussen extra goed gecontroleerd?

nou mensen.. Heeeeeelll veeeel plezier en we zien jullie daar

xxxjes Tes en Anne

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miss__sh0rty op woensdag 26 juli 2006 om 16:46:
nog maar 5 nachtjes slapen en dan gaan we !!!!

we horen zoveel verschillenbde verhalen, maar het blijkt heel leuk te zijn! we hebben er fucking veel zin in!

jullie hebben het wel over de hongaarse vrouwen, maar hoe zit dat met die hongaarse mannen?? zijn die ook te doen?

ff over die bus.. zijn er nog meer mensen die alcohol mee de bus in nemen? of wordt er wel sterk gecontroleerd voordat je de bus in gaat? en hoe zit het met de grenscontrole.. worden Nederlandse bussen extra goed gecontroleerd?

nou mensen.. Heeeeeelll veeeel plezier en we zien jullie daar

xxxjes Tes en Anne

Goedemiddag... je bent toch vrij om je eigen handbagage mee te nemen.. dus ook alcohol moet toch geen probleem zijn volgens mij? Ben in een duister verleden (zo'n 7 jaar terug) ook eens met de bus geweest.. toen was het geen enkel probleem.. hou er wel rekening mee dat je zo'n 22 uur in die bus hangt, dus je kunt wel best beroerd worden... hihi...

Nederlandse bussen worden niet extra goed gecontroleerd.. ligt geheel aan de douanier... Dus gewoon lief kijken..

Wij vertrekken zondag a.s. 04.00 uur...

Hongaarse mannen? Moet je ze zelf vragen.. heb ik geen mening over!

(f)
Waarschuw beheerder
In de bus word voor 1.20 Heineken verkocht (die Twist flesjes) op de terug weg bavaria blikjes. Wij hebben wel een rekening van 80 euro toen we in Siofok aankwamen, maar oke waren met 8 man. Waren ook lui die zelf gewoon bier mee hadden, weet niet of ze het 'stiekem' op zuipte ofzo, weet eigelijk niet of het mag, werd wel gedaan iig.

Over de hongaarse mannen, onze groep was allemaal 100% hetro maar het viel ons op dat iedere mooie hongaarse vrouw een lelijke vriend had. En lelijk omdat ze dikke pens hadden en eeuwige rot kop, maar ze zullen wel centen hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss__sh0rty op woensdag 26 juli 2006 om 16:46:
ff over die bus.. zijn er nog meer mensen die alcohol mee de bus in nemen? of wordt er wel sterk gecontroleerd voordat je de bus in gaat?

Natuurlijk afhankelijk van chauffeur(s), maar was bij ons enkele jaren geleden geen probleem. Ondanks verkopen ze het zelf, altijd handig als je eigen voorraad op is.

Slecht voor 't toilet trouwens; die was bij ons al in NL vol!?!
Waarschuw beheerder
Vandaag teruggekomen.

Zat in Apartement Crystal! Echt supervet

[img width=225 height=170 cacheid=00010f4c00024359323b62361a0181c0fe]http://www.transalpino.net/web50/38420.jpg[/img]

helemaal qua sfeer vergeleken bij die pauperflatjes langs het balatonmeer.

Waarschuw beheerder
wij gaan dinsdag heen! vliegen om een uur of 10 geloof ik. :D

kan niet wachten...
Waarschuw beheerder
donateur
Van de gasten die al terug zijn hoor ik graag iets over de prijzen. enkele jaren geleden at je voor 10 euro goed en zat daar ook nog 2 x 0,5 liter bier bij...

Is dat inmiddels doorgetrokken naar euro's ?
Waarschuw beheerder
donateur
Best lachen die hongaarse woningen. Dit is de onze:

[img width=231 height=172 cacheid=000cb3d90024905c8238a34b1a0181e2de]http://www.holiday-home.org/obimages/obimages/HUBALC05726B.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
net van die speelgoedhuisjes, of van die huisjes/kasteeltjes in disneyland ofzo hahahaa
en ja ik heb gehoord van tom die in de kroeg daar werkt een heineke flesje 2 euro....
mar verder op t terras???

Waarschuw beheerder
heeft iemand ook fotos van het uitgaansleven in Siofok? Kan ik alvast ff kijken waar ik aan toe ben. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=00001ef400249064b8f362bd1a0181e48d]http://www.trofea.hu/SZOBA/IMAGES/hazfront1.jpg[/img]

Dit is de onze! :woep:

Waarschuw beheerder
http://www.palace.hu/en/index_erotic.cgi?a=galeria3&id=6#407 :D
Waarschuw beheerder
Palace belooft veel goeds :d, denk dat dat de eerste discotheek is waar we ff een kijkie gaan nemen ;).
Maandag vertrekken, ken niet wachten om los te gaan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 juli 2006 om 13:33:
http://www.palace.hu/en/index_erotic.cgi?a=galeria3&id=#407

:-S

Ik ga in eerste instantie altijd uit voor de muziek... Echter zie ik er daarom juist wel tegenop. Geen hardstyle, geen jump, geen oldskool, geen hardcore?!

.........hellup.........?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op donderdag 27 juli 2006 om 13:05:
Van de gasten die al terug zijn hoor ik graag iets over de prijzen. enkele jaren geleden at je voor 10 euro goed en zat daar ook nog 2 x 0,5 liter bier bij...

Is dat inmiddels doorgetrokken naar euro's ?

Supergoedkoop bij sommige restaurants! je ziet wel prijsverschil. Bijvoorbeeld aan de boulevard is het wel - voor hongaarse begrippen - duur, maar als je dat omrekend naar Euro's lach je je nogsteeds rot.

Het goedkoopste wat wij (met zijn 2en) hadden was bij een restaurantje in een buitenwijk. 2 borden eten en 2 halve liters fris: nog geen 1600 förint meen ik.
Waarschuw beheerder
Over de Palace; ik vond het persoonlijk maar een ballentent! Enige voordeel was de lekkere blonde barchick die boven werkte en het restaurant waar je voor 1000 förint een pizza kon halen. Verder teveel paupervolk daar.

Ik ga in eerste instantie altijd uit voor de muziek... Echter zie ik er daarom juist wel tegenop. Geen hardstyle, geen jump, geen oldskool, geen hardcore?!

Nou, voor die muziek hoef je daar niet uit te gaan. Misschien dat je de Flört wel trekt, daar draaien ze trance op de zaterdagavond en bij de afterparty boven wat meer minimal. Iig wel toen wij daar waren.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op donderdag 27 juli 2006 om 16:43:
Misschien dat je de Flört wel trekt, daar draaien ze trance op de zaterdagavond en bij de afterparty boven wat meer minimal.

Pfff, TRANCE op de zaterdag avond. Dat trek ik echt niet! Bij trance wordt ik duizelig, verveel mezelf en voel me depri omdat ik 't ei niet kwijt kan...

Dat gaat 'm niet worden.

Mijn hoop is eigenlijk dat Cosmic Gate ietsie pietsie harder gaat draaien. Daisee Dee (v) uit NL komt die avond ook. Ken ik niet; en dat is dus niet goed...

Oftewel; ik zou graag een hardstyle,jump,hardstyle tent beginnen daar... al je dat vroeg genoeg laat weten en elke week Darkraver en consorten laat komen stikt 't er van de Nederlanders... Sukkels dat ze dat niet inzien!
Waarschuw beheerder
man man man, wat was ik blij, 10 dagen lang geen standaart nederlandse discotheken muziek. Geen Cocaine motherfuckers, geen puta madre's, heerlijk.

Bij Boy George in Palace dreunde mijn pet van mijn hoofd, Letterlijk, en hij zat strak om me hoofd heen.

Hongarije = vette muziek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op donderdag 27 juli 2006 om 21:00:
Oftewel; ik zou graag een hardstyle,jump,hardstyle tent beginnen daar... al je dat vroeg genoeg laat weten en elke week Darkraver en consorten laat komen stikt 't er van de Nederlanders... Sukkels dat ze dat niet inzien!

Wat let je?

Snap dan niet dat je naar Siofok gaat als dit zo een groot probleem voor je is...

Uitspraak van Ruben Jason op donderdag 27 juli 2006 om 21:53:
Geen Cocaine motherfuckers

kwam ze wel tegen op de plee in de flört hoor ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat gaat wat worden. Ik hou het wel bij de Palace en de Nederlandse tenten.

Hoe zit het daar op de camping eigenlijk met koelkasten en dergelijke? Moet ik mijn biertjes lauw/warm drinken of is er een mogelijkheid wat te koelen?

Maandag eindelijk weg :D

Waarschuw beheerder
helaas magik musik ben ik al paar x in de renegade en siesta geweest.. was ook kut!! heb voor deze vakantie geen positief woord over. Maar als je zoals ik al eerder zei voor duitsers en feestmuziek gaat. Kies dan deze plaats!! zitten hier 15 dagen in totaal.. hebben er gelukkig al 13 gehad dus mogen bijna naar huis. maar denk na voordat je hier een vakantie naar boekt!! hoop dat jullie iets aan deze info hebben.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op vrijdag 28 juli 2006 om 00:18:
Wat let je?

Snap dan niet dat je naar Siofok gaat als dit zo een groot probleem voor je is...

Is jammer, maar mijn biertjes zullen er niet minder om smaken! We gaan vanavond!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Supremacy op vrijdag 28 juli 2006 om 10:34:
maar mijn biertjes zullen er niet minder om smaken!

als je van goor muf bier houdt niet nee ;)

of je moet lekker amstel en heineken gaan tanken bij het "Feestkasteel van Oranje" hehe

Waarschuw beheerder
ik heb een prima vakantie gehad !!! zie mijn album voor footooos :D
Waarschuw beheerder
En kun je die op de camping dan nog wel gekoeld drinken?

Waarschuw beheerder
Jaja mijn koffer is gepakt nog een uurtje en dan gezellig naar Siofok!!!! Heb er zoveeeel zin in!!!
Waarschuw beheerder
maandag kwart voor 1 vertrekken vanaf de tongelreep Eindhoven heb er echt zin in!! :D

Waarschuw beheerder
ik ben jaloers !! ikwil ook weer terug !!!!

AANRADER : bij pension La rita eeten ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 juli 2006 om 16:26:
ik ben jaloers !! ikwil ook weer terug !!!!

ik ook, mits mijn bankrekening aangevuld wordt ;)
Waarschuw beheerder
Ik rijd maandagochtend aan met een vriend van me.. we hebben gepland om er dinsdag aan te komen.. De twee andere jongens gaan met het vliegtuig.. :D We staan op een camping en nemen een eigen koelkist mee, hoorde dat je er daar geen kon huren, wel een kopen voor ongeveer 100 euri.. Dus das ook niet zo veel!!

Heb er superveel zin in!! :D :bounce: :bier:
Waarschuw beheerder
Ik en 3 vriendinnen gaan met de bus naar Hongarije.. maandag vertrekken we :)
vandaag ff heerlijk 'onzin' inkopen gedaan

heb er ook onwijs veel zin in :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op zaterdag 29 juli 2006 om 17:06:
ik ook, mits mijn bankrekening aangevuld wordt

haha ja precies ;-)
ook een keer bij la rita gegeten? in welke periode was jij er? ikke van 17 juli tot en met 27ste
Waarschuw beheerder
ik zat er van 11 t/m 26 als ik me niet vergis.

La Rita? Ik ken de namen van die restaurantjes niet meer zo goed. Welke bedoel je precies?

Ik heb iig wel elke avond uitgegeten en op verschillende plekjes :)

was je met een reisorganisatie?
Waarschuw beheerder
Ook weer terug uit Siofok!!
Ben net een beetje bij getrokken wat een gekkenhuis zeg, maar wel een super vette vakantie gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op zondag 30 juli 2006 om 13:54:
was je met een reisorganisatie?

ja was met beachmasters.. kan goed dat ik jou ergens heb gezien :-p een meisje met een whiskey in de hand met lang bruin haar.. dat was ik ;-) haha

La rita was dat restaurant met live muziek.. ennuhm.. langs die hondjes zzeg maar.
Waarschuw beheerder
Zolang het maar wel Jack Daniels was :D
Waarschuw beheerder
mmm, ik kan me geen langharig meisje met een whiskey herinneren ;)

Misschien jij iemand zoals op de foto in mijn profiel? met een white russian in de hand ;)

La Rita, was dat dat restaurant met die vent op dat orgel en die man met die saxofoon? daar aan die drukke weg?

Waarschuw beheerder
nog en dag en dan vliegt ons groepje ook naar siofok! :D
Waarschuw beheerder
Nog maar een paar uurtjes, en dan vertrekken wij vanuit Amsterdam! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op maandag 31 juli 2006 om 09:20:
en dan vertrekken wij vanuit Amsterdam

Jaaaaa, wordt nu wel een btj zenuwachtig..
Waarschuw beheerder
Voor mij ook nog 2 uurtjes, dan weg vanuit Utrecht!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op maandag 31 juli 2006 om 01:18:
La Rita, was dat dat restaurant met die vent op dat orgel en die man met die saxofoon? daar aan die drukke weg?

daar bij barstreet.. bij die hondjes.. man op de orgel een een vrouwke aan het zingen
Waarschuw beheerder
mmm, misschien hebben we het dan inderdaad over het zelfde restaurant hehe. Waar hing jij verders het meest uit qua discotheek/kroeg?

Waarschuw beheerder
Wij gaan zaterdag de 5e een week heen, feesten!

Met z'n 6en een 12-persoons huis gehuurd dus er is nog ruimte voor 6 mooie meiden... ;)

Laat maar weten als je mooi en geinteresseerd bent. :)
Waarschuw beheerder
Zeker wel goed te doen daar!!!

Kasteel van Oranje was ook zeker wel lache, begint lkkr vroeg daar, dus altijd indrinken daar.
De mooiste tent vond ik nog wel de Palace.
Knappe meiden, bier, goede muziek en lkkr groot om te feesten!!
Renegate was een leuke tent, want daar blijven ze maar lkkr doorgaan.
Verder was de Flurt ook een mooie dicotheek, alleen wel heel erg jammer dat het daar ooit niet zo druk kan zijn.

Wie naar Siofok gaat heeft zeker wel een goede vakantie, anders ben je zeker wel een saaie mafkees die niet van relaxen houdt.
Waarschuw beheerder
heej euh.. waar moeten we zijn?? opstap etc.?

tips en afraders? als je echt nuttige info hebt stuur even een berichtje o:)
Waarschuw beheerder
Zo wij zijn ook weer terug! er zijn een paar pluspunten maar ook zeker een paar minpunten

wij zaten op camping strand, santair is bagger, als je met X-travel gaat en een deluxetent huurt krijg je wel een aardige tent (die je zelf eerst schoon moet maken) maar de tenten staan wel tegen elkaar aan, weinig eigen ruimte dus.

X-travel organiseert ook een aantal dingen, soms wel leuk maar raadt je wel aan om het meeste zelf te organiseren omdat er vaak wat fout gaat bij X-travel

Er zijn nog wel wat dingen op X-travel aan te merken zoals stroom die uitviel (van koelkasten en licht) en we zelf hebben gerepareert omdat anders de stroom het nu nog niet doet, of inchecken duurde gewoon bijna 2 uur totdat we een keer aan de beurt waren wordt je ook helemaal zat.

maargoed nu de positieve dingen:
Lekkere chicks, Lekker en Goedkoop eten.
Kan aardig wat doen in Siofok en is leuk om daar rond te lopen. en het water was lekker warm en erg goed om in te zwemmen, vooral omdat je heel ver kan staan is er veel ruimte.

De busreis is lang maar valt op zich wel te doen voor mensen die daar aan twijfelen, gewoon doen

Siofok, Hongarije, zeker een keer meemaken, maar wel in een hoteletje!

En voor de mensen die er al geweest zijn: Maïs bitte!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grasdraaier op woensdag 2 augustus 2006 om 23:13:
Er zijn nog wel wat dingen op X-travel aan te merken zoals stroom die uitviel

wat kan X-travel daar aan doen dan?

maargoed nu de positieve dingen:
Lekkere chicks, Lekker en Goedkoop eten.

:D

Kan aardig wat doen in Siofok en is leuk om daar rond te lopen. en het water was lekker warm en erg goed om in te zwemmen, vooral omdat je heel ver kan staan is er veel ruimte.

De busreis is lang maar valt op zich wel te doen voor mensen die daar aan twijfelen, gewoon doen

:roflol:

Waarschuw beheerder
X-travel week niet.. ik ben nog altijd met beachmasters op vakantie geweest :) hadden leuke dingen.. zoals de kroegentochten enzo .. Champagne jacht bleek tegen te vallen.. (ben daarzelf niet geweest) wat wel erg leuk is om toch nog 1dagje cultuur te snuiven.. naar budapest gaan. :) maar budapest by night viel weer tegen :-p siofok is net zo leuk met uitgaan :D
Waarschuw beheerder
Siofok is wel lachen :) Ben nu al 3x bij het Balatonmeer op vakantie geweest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op donderdag 3 augustus 2006 om 01:03:
wat kan X-travel daar aan doen dan?

X-travel kan daar niks aan doen, maar er wordt bijna geen actie ondernomen dat het gemaakt wordt, en ondertussen is het vlees bedorven en het bier warm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grasdraaier op donderdag 3 augustus 2006 om 14:23:
en het bier warm

das nou eeuwig sunt!

hadde wij het toch goed met onze 2 villa's en een zwembad.. schitterende ambiance :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 augustus 2006 om 08:44:
X-travel week niet.. ik ben nog altijd met beachmasters op vakantie geweest :) hadden leuke dingen.. zoals de kroegentochten enzo

X-travel ook wel hoor ;)

wat wel erg leuk is om toch nog 1dagje cultuur te snuiven.. naar budapest gaan.

Ook met X-travel gedaan hehe
Waarschuw beheerder
Budapest by Night viel inderdaad tegen, had je beter in Siofok kunnen uitgaan.

Maar ik had gehoord dat er ook nog een afterparty komt voor alle beachmasters die in Siofok zijn geweest.
Heb jij daar ook iets van gehoord kaatje ofniet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Korsakov op donderdag 3 augustus 2006 om 16:05:
Maar ik had gehoord dat er ook nog een afterparty komt voor alle beachmasters die in Siofok zijn geweest.
Heb jij daar ook iets van gehoord kaatje ofniet?

geen idee..

zou wel onwijs vet zijn :D
Waarschuw beheerder
Ja dat leek mij ook wel een goed plan..

Waarschuw beheerder
wij kunne anders ook gewoon een reunie houden :-p
Waarschuw beheerder
donateur

Whahahaha ben er 2x geweest, in 2001 en 2003 werd er GEK van van dat Maïs :p
Waarschuw beheerder
Dat zou gegarandeerd een goed reuniefeest zijn
Flesje whiskey erbij :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Korsakov op vrijdag 4 augustus 2006 om 14:04:
Flesje whiskey erbij

precies.. beetje jack daniels b)
Waarschuw beheerder
yeah you know my friend jack:P that's good

Waarschuw beheerder
wanneer was je er geweest?
Waarschuw beheerder
Zijn nu net vanavond teruggekomen...

Was top, alleen laatste 3 dagen slecht weer gehad:(
Uitgaan vond ik wel aardig, maar heb beter gehad!! Palace vonden we 3x niks, Flort alleen maar Duitsers, Locomotion was ook niet veel aan...
Voor de rest Feestkasteel, Renegade en af en toe Coca Cola Beach en Bacardi Music Bar!!

Maar het beste was toch wel onze villa, eigen zwembad + poedelbad:cheer: zooooooo relaxt!!!
Maar nu ga ik lekker slapie doen:)

Uitspraak van Supremacy op vrijdag 28 juli 2006 om 14:57:
DREHER...?

Persoonlijk vond ik dat wel t beste bier wat daar te krijgen was ja! Alleen hadden we de supermarkt leeg gedronken en moesten 2 dagen wachten voor nieuwe Dreher:O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuk op vrijdag 4 augustus 2006 om 23:21:
Zijn nu net vanavond teruggekomen

Nog problemen gehad metzwaarden en pistolen mee te nemen over de grens???
We gaan morgen en hebben een aardig ladingtje!!

Iemand die hier misschien ervaring mee hebben gehad??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 17:34:
wanneer was je er geweest?

volgens mij waren we tegelijk met jou groep denk ik
die formule 1 wagen waar je mee op de foto staat stond snacht's toen we trug kwamen voor ons hotel :P beetje mee geouwehoerd enzo..

en ik zie jou ook terug op de foto's van de cd die we meekregen van beachmasters dus ik denk dat ik zo ongeveer dezelfde dagen met jullie was
Waarschuw beheerder
wij waren die mafkezen met die gele helmen?? misschien zegt je dat wat..
Waarschuw beheerder
gister bij formule 1 geweest,, wel een drama om daar te komen, werden door de taxichauffeur op de snelweg eruitgezet en konden het laatste stuk lopen:S maar was het allemaal wel waard. was gewoon supervet!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat kostte een kaartje als ik vragen mag??

Wij waren ook van plan om te gaan...maar zijn niet geweest, helaas!:(

Waarschuw beheerder
Net terug uit Siofok, als het weer goed was geweest dan is het wel een top vakantie. Jammer dat dat Hongaarse volk zo chagerijnig is over het algemeen dan.

Enne, bleef Hollandscheveld altijd thuis ofzo? Niemand gezien namelijk.

Ik zal ff wat foto's plaatsen, later.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:05:
Enne, bleef Hollandscheveld altijd thuis ofzo?

:nee: We waren overal en nergens! :P

Waarschuw beheerder
Eerste bar bij binnenkomst Palace.
[img width=533 height=400 cacheid=000cc3500024ba63ce39fdba1a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175670853.jpg[/img]

Gedeelte van dansvloer Palace buiten.
[img width=533 height=400 cacheid=000cc3590024ba75fde71bc41a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175670885.jpg[/img]

De niet zuipen gratis drankjes van The Palace
[img width=533 height=400 cacheid=000cc3610024ba87c33b6ea11a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175670891.jpg[/img]

Nederlander pakt Duitse met dikke reet.
[img width=533 height=400 cacheid=000cc3650024ba99bd2d29d41a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175670867.jpg[/img]

Barstreet bij daglicht.
[img width=533 height=400 cacheid=000cc36f0024baa30f0df5c41a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175670860.jpg[/img]

De heerlijke ex cxommunisten bus die je van The Palace weer naar het centrum brengt.
[img width=533 height=400 cacheid=000cc3760024bab4498a1cc01a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175671387.jpg[/img]

De waterskibaan van Siofok.
[img width=533 height=400 cacheid=000cc37e0024babe1abef3431a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175671405.jpg[/img]

Op elke hoek een winkeltje met Gyros, 24 uur per dag open.
[img width=533 height=400 cacheid=000cc38a0024bacb607ea0231a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175671407.jpg[/img]

Budapest.
[img width=533 height=400 cacheid=000cc3930024badc0e2a66101a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175671384.jpg[/img]

Herinnert u zich deze nog?
[img width=533 height=400 cacheid=000cc39d0024bae8008658b41a018601fd]http://pic17.picturetrail.com/VOL861/3830704/7910729/175671398.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Net thuis... was zeker een leuke trip. ;D Alleen jammer van het weer.
Leuke clubs, vooral in de Flort(die avond met Cosmic Gate enzo) en The Palance heb ik me prima vermaakt. :)

Ook vond ik de kroegentocht(eerste avond) met beachmasters erg geslaagd!
laatste aanpassing
Aaaah daar ben ik 3 jaar geleden geweest!!
Super vakantie gehad! :cheer:

Hoop dat iedereen het net zo naar zn zin heeft gehad als dat ik dat daar heb gehad!

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 17:12:
Wat kostte een kaartje als ik vragen mag??

staanplaatsen 100 euro rest was allemaal een stuk duurder,, wij hebben trouwens gewoon achter het hek gestaan en nog op een berg daar kon je alles super goed volgen:) en 100 euro uitgespaard,, stonden trouwens genoeg mensen langs de baan die zelf stijgers en de hele shit hadden meegenomen dat is ook wel een goed idee voor een volgende keer ;)

vandaag teruggekomen, heerlijke vakantie gehad alleen het weer zat niet helemaal mee maarja.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2006 om 12:05:
Jammer dat dat Hongaarse volk zo chagerijnig is over het algemeen dan.

idd :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net Terug!

Camping Ersustpas ofzoiets is net een vuilnisbelt!!!

Wat een Pauperzootje daar in Siofok!

Eten en Stappen was super!! Alleen jammer van die Duitsers!!! Palace en Flort vielen tegen!

Wel Super gezellige vakantie gehad.. ondanks alle dagen regen!! De Camping was super gezellig! de mensen Super Gezellig en de drank Super lekker :D!!

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er ook net weer. Op het weer en de eigenaren van ons huisje na, heb ik het super gehad ! eigenaren van ons huisje zaten op t begin aan één stuk door te zeuren over dingen die we niet mochten doen. Later zeiden ze er gelukkig wat minder over en waren ze wat vaker weg.

Paintballen en het uitgaan was het mooiste. Ben het meest in de Palace geweest. Sfeer was top, muziek iets minder. heb me zelden zoveel avonden uitstekend vermaakt in één discotheek (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Mars- op woensdag 9 augustus 2006 om 18:50:
Camping Ersustpas

Buurman :D:D

Was inderdaad een heerlijke vakantie, op het weer na! Het meest naar Locomotion geweest. Gezellige muziek (als je maar veel borrels op hebt) & veel Nederlanders :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dhr. Korsakov op zaterdag 5 augustus 2006 om 02:59:
wij waren die mafkezen met die gele helmen?? misschien zegt je dat wat..

met die gele bouwhelmen???
daar heb ik er nog eentje van uitgekafferd...
vroeg of ie dacht dat er meteorieten naar beneden kwamen storten:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeep. op woensdag 9 augustus 2006 om 19:13:
Paintballen en het uitgaan was het mooiste. Ben het meest in de Palace geweest. Sfeer was top, muziek iets minder. heb me zelden zoveel avonden uitstekend vermaakt in één discotheek

paintballen was inderdaad heel erg lachen, maar de palace vond ik dus echt een baggertent... misschien lag t dan aan mij ofzo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op woensdag 9 augustus 2006 om 19:36:
Het meest naar Locomotion geweest. Gezellige muziek (als je maar veel borrels op hebt) & veel Nederlanders

Klopt! ;)

Palace en de Flort vielen een btj tegen vond ik, verder echt een super vakantie gehad ondanks het slechte weer. Kroegentochten zijn wel aan te raden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuk op woensdag 9 augustus 2006 om 22:04:
met die gele bouwhelmen???
daar heb ik er nog eentje van uitgekafferd...
vroeg of ie dacht dat er meteorieten naar beneden kwamen storten

dat was ik niet ik heb het niet zo op meteortieten:P:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuk op woensdag 9 augustus 2006 om 22:07:
maar de palace vond ik dus echt een baggertent... misschien lag t dan aan mij ofzo!

lag niet aan jou :) veel duitsers daarzo :S
Waarschuw beheerder
ik ben de week van 22 juli t/m 29 juli geweest, dus gelukkig had ik schitterend weer iedere dag.

het was een gezellige vakantie. lekker de hele dag chillen op coca cola beach.
het stappen vond ik iets minder. ik had veel verwacht van palace en flort maar dat viel nogal tegen.
vooral de palace vond ik echt n baggertent. hoop kleine duitse irritante kinderen.

En wat zijn die hongaren sjaggie joh!!!

pluspunt waren wel de hoop mooie vrouwen op coca cola beach.
en ik kan iedereen toch wel aanraden om in een appartement of villa te gaan zitten. heerlijk de airco aan

ik vond 1 week ook wel voldoende, en dat heb ik nog nooit gehad op een vakantie, dus dat zegt ook wel wat.
ik geef siofok een 7-
Waarschuw beheerder
maar budapest by night viel weer tegen

viel tegen, men ik heb me kapot genoten samen met jos en wouter flink staan spacen, die gasten zijn echt vet!!!
Waarschuw beheerder
Supervakantie gehad, helaas was het weer minder maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt.

S middags meestal naar de shooters coctailbar. Relaxte muziek lekkere coctails en goed uitzicht op wat er voorbijkomt op barstreet. Cocacola Beach is ook erg leuk, ze waren veel opnames aan het maken voor een soort Hongaarse TMF [Viva tv]. Alleen was bij ons het weer niet om over naar huis te schrijven.

We aten voornamelijk bij BigShots of een iets deftigere tent op barstreet waarvan de naam me ontschoten is. Vrij groot aanbod en het eten was lekker. Prijzen ook prima.

Qua uitgaan vond ik het juist leuker als bijv Mallorca of Gran Canaria. Veel lager typisch Hollands "heee hooo party-party skihut"-gehalte.
Eerst wat indrinken bij een willekeurige kroeg op barstreet. Renegade, coctailbar, Cocacola beach, Palacebar of de karaoke/superstar bar.

Flört vond ik een leuke discotheek. Sfeer was er prima, toffe niet te commerciele muziek. Veel mooie vrouwen.
Avonden met stripteases, F1 promogirls en Miss Balaton verkiezing/club rotation waren erg goed te doen.

Meestal sloten we af bij de Palace, rond een uur of 1 a 2 reden we er heen. Vond ik de leukste tent van Siofok. Vooral de muziek, veel techno en progressive de laatste uurtjes binnen. Sfeer was dan ook super op de dansvloer. Met duitsers en Hongaren kun je een vette avond hebben. Buiten is het vooral R&B veel mooie vrouwen maar niet echt mijn muziek. Boven heb je nog een kleine karaoke bar wat ook leuk is als er zatte Duitsers achter de mic staan. 3e verdieping met stripteases ben ik maar 1 keer geweest. Schuimparty is ook tof om een keer te zien.

Aanrader is toch ook wel de Formule 1 als je in de goede week zit. Op barstreet zit een ticketbox, daar kun je via een duitse organisatie welke het jaarlijks doen een ticket + busreis krijgen voor €125,-. Prima geregeld
Het weer was niet super maar een geweldig spannende race gehad. Sfeer was ook geweldig op de tribunes, vooral de "strijd" tussen de schumi-fans [voornamelijk duitsers] en de niet schumifans.

Het is eigenlijk wel een must om Duits te spreken, veel hongaren spreken amper engels of heel gebrekkig. Er zijn er zelfs bij die amper duits spreken. Met name bij kleinere tenten. Bij de Palace, Flört en betere tenten op barstreet is het geen probleem. Ik spreek vloeiend duits en engels dus kon overal prima uit de voeten.

ik ga juist op vakantie om níet massaal tussen de Nederlanders te zitten. Heb me dus uitstekend vermaakt tussen de duitsers, hongaren en alles wat niet nederlands was. Vooral het duitse Rainbowtours en Jugendcamps hadden hele gezellige groepen bij, met veel mooie duitse vrouwen.

Pluspunten Siofok
- Het uitgaan, vette muziek leuke discotheken, vooral als je niet van het typische hollandse houdt en geen problemen hebt met buitenlanders.
- véél erg veel mooie vrouwen
- De prijzen zijn over het algemeen erg ok. Taxi's kosten geen drol, helemaal als je ze wat afpingeld. Eten is niet duur.
- Coca Cola beach
- Formule 1 als je in de goede week zit

minpuntjes
- wij hadden minder goed weer
- ons "appartement" was te karig voor woorden
- op redelijk wat plaatsen kan de deur vd wc niet op slot
- hongaren moeten echt beter engels/duits gaan spreken, t is immers een toeristisch gebied

ondanks het weer toch een dikke 8
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van trs op vrijdag 11 augustus 2006 om 13:17:
- op redelijk wat plaatsen kan de deur vd wc niet op slot

jaaaaa of iig, er zitten wel sloten op de deuren... maar geen sleutel in het sleutelgat :/
Waarschuw beheerder
net terug uit Siofok.
Een 2 weken op de camping verbleven, was even doorbijten de 1e dag omdat het daar echt back to basic is maar Siofok zelf is echt super!

Zeker een aanrader om een keer op vakantie naartoe te gaan, en dan zeker met Gogo tours, hele gezellige reisleiding die je echt wel de spots kan aanwijzen waar je zeker moet zijn!

De prijzen is echt hoe je het zelf maakt, als je alles import wilt hebben (heineken, amstel, malibu, pringles etc..) dan word het een dure vakantie, maar ga je goed lokaal bier drinken en shooters daar dan kan je voor heel weinig geld heel erg dronken worden en een hoop feesten!

Voor de mensen die ooit nog eens twijfelen om te gaan..;
GEWOON DOEN!!!

het is daar zeker gezellig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stoelpoot op vrijdag 11 augustus 2006 om 20:00:
het is daar zeker gezellig!

vind je vond dr geen ruk aan ;) (F)
Waarschuw beheerder
Heb het echt super gezellig gehad in Siofok! De camping was heel erg gezellig.. Was wel een zooi daar, maarja het had er erger uitgezien daar, wat ik hoorde. Leuke mensen ontmoet daar!
Stappen was ook erg leuk! Veel in de locomotion geweest.
Gisteren zijn we weer gekomen tegen 3 uur.
Tis echt een aanrader!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrsk op vrijdag 11 augustus 2006 om 23:52:
vind je vond dr geen ruk aan

Het was inderdaad omdat jij er was anders had de hele vakantie toch echt saai geweest ;)
Waarschuw beheerder
nu net terug.....

komt wel een keertje een verslag...

maar voorlopig hou ik het even bij 1 woord

GEWELDIG
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stoelpoot op woensdag 16 augustus 2006 om 14:21:
Het was inderdaad omdat jij er was anders had de hele vakantie toch echt saai geweest ;)

haha had t zonder jou anders prima gehad hoor ;)

nee,.. t was echt te gezellig

oh je moet Kevin terug smsen hij mist je :roflol:
Waarschuw beheerder
Ook net terug! Was geweldig! Flinke zit op de vuilnisbelt van camping Ezüstpart en een beetje rustig de laatste dagen! Maar geweldig vermaakt. Vooral eerste week goed vermaakt. Zie al wat bekenden hier. Marcel, floortje en als ik het goed heb was stoelpoot ook een buurman van ons. De wodka bij de slagharense dames was goed te drinken. Wel spijtig dat jullie Skip-bo spelletje het kampvuur in is gegaan.

Karaoke met MaRcElLlL.­...! in Hongaarse tenten is ook wel lache. Wel jammer dat we er niet meer terug mogen komen. Verder het feestkasteel van oranje héél gezellig weer elke avond. Palace en Flört vond ik niks met al die grafduitsers!
Eten bij de Saloon (vlak bij de Palace) is ook een aanrader! Lekker, goedkoop, snel en goede bediening.

Op 1 aanvaring met een mislukte taxichauffeur na geen problemen gehad met Hongaren. Toch blijft het een chagrijnig volk! Lichtpuntje tussen die Hongaren was toch onze bewaker. Die een Wat&Hoe Hongaars boekje, nederlands vlaggetje en tot 2 keer toe een maandsalaris kreeg en vervolgens ontroostbaar was. Geweldige man. Eerst ontslagen en 2 dagen daarna weer aangenomen. Gezellige vent!

Grote voordelen van Siófok vond ik:

- De goedkope prijzen voor taxi's, bus, eten en drank (vooral de wodka van de plus!!!)
- De gezelligheid op onze camping (Ezüstpart)
- Altijd wat te doen in het centrum
- Altijd goed en gezellig uitgaan!

Nadelen:

- Duitsers!
- Het weer
- Onze camping. Qua tenten, faciliteiten en hygiene heel kut. Ik wende er wel aan en de gezelligheid maakte alles goed!

Ik geef het ook een dikke 8!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Bassie_ op woensdag 16 augustus 2006 om 19:40:
De wodka bij de slagharense dames was goed te drinken. Wel spijtig dat jullie Skip-bo spelletje het kampvuur in is gegaan.

Ja, smaakte hij goed ;)? We zijn eigenlijk helemaal niet meer bij jullie langs geweest!

Ons skip-bo spelletje in het kampvuur?? Haha, weet er eigenlijk niks van af..

Heb nog wel een foto van jullie!
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=I4TTKH3S[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook vandaag weer aangekomen thuis helaas...
Wat was het leuk daar echt SUPERRRRR!!!!!
Waarschuw beheerder
Grappig al die bekende mensen hier!
Allemaal 20 oktober naar de Reunie in Bobs Uitgeest hè!!

Er is een hotel naast, dus daar kunnen jullie dan allemaal kamertjes huren ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrsk op woensdag 16 augustus 2006 om 18:18:
oh je moet Kevin terug smsen hij mist je

is dat zo... dan moet ik hem maar snel weer eens sms'en met een optie 5 of 6 denk ik!

Maar 20 oktober in de bobs en wie zullen daar dan allemaal aanwezig zijn????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Bassie_ op woensdag 16 augustus 2006 om 19:40:
en als ik het goed heb was stoelpoot ook een buurman van ons

AHAAA daar heb je 1 van de Houtenaren! nu heb ik toch de vraag of die ratel nog ritueel in de fik is gestoken (A)???
Waarschuw beheerder
ah die ratel, hmmm stom ding. die heeft me nog een ochtend wakker gemaakt.
Waarschuw beheerder
Maar 20 oktober in de bobs en wie zullen daar dan allemaal aanwezig zijn????

ik iig :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimm :) op donderdag 17 augustus 2006 om 10:16:
ah die ratel, hmmm stom ding. die heeft me nog een ochtend wakker gemaakt.

Mij zo'n beetje elke ochtend maar wat wil je als het buren zijn :p
Waarschuw beheerder
Wahaha, met die ratel is het heeeelemaal goedgekomen! We hebben hem eens stevig verbrand ja! Hadden we na dag 1 al moeten doen!

Die reunie lijkt me ook wel wat! We kijken of het gaat lukken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimm :) op donderdag 17 augustus 2006 om 10:16:
ah die ratel, hmmm stom ding. die heeft me nog een ochtend wakker gemaakt

op de heenreis in de bus was ie nog irritanter :P

Uitspraak van Floortje. op woensdag 16 augustus 2006 om 23:45:
20 oktober naar de Reunie in Bobs Uitgeest hè!!

alleen als we de tjoeke tsjakke gaan doen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Bassie_ op donderdag 17 augustus 2006 om 12:50:
We hebben hem eens stevig verbrand ja!

:respect: keurig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrsk op donderdag 17 augustus 2006 om 13:14:
alleen als we de tjoeke tsjakke gaan doen

Waarschuw beheerder
Helaas van die rrrrrrratel!! :P

Vond hem geweldig :D vooral in de bus... en in de ochten bij Kim ;)

Reunie klinkt leuk!! Misschien kom ik oo kwe lff kijkiej nemen dan!!
Waarschuw beheerder
ja tjoeke tjakka moet zeker weer even langs komen!

en fikte hij trouwens nog een beetje met de brand wasbenzine die je van ons had gehad (a) ??
Waarschuw beheerder
Ja, Reunie is leuk en dichtbij voor ons O:)

Uitspraak van mrsk op donderdag 17 augustus 2006 om 13:14:
alleen als we de tjoeke tsjakke gaan doen

doen we hem met zn alle oke?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stoelpoot op donderdag 17 augustus 2006 om 19:08:
ja tjoeke tjakka moet zeker weer even langs komen!

Volgens mij heb ik die de hele vakantie gemist? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op vrijdag 18 augustus 2006 om 16:07:
Volgens mij heb ik die de hele vakantie gemist? :o

niet in de locomotion geweest?
Waarschuw beheerder
juist alleen maar :)

Floortje weet wel wat het is, ze wilt het alleen niet toegeven omdat ze te druk was met andere dingen ;)
Waarschuw beheerder
ghehe, de tjoeke tjakka MOET je wel vooorbij hebben zien komen als je non-stop in de foutste tent van siofok was ;)
Waarschuw beheerder
nou foutste tent vond ik de Locomotion niet, kwam omdat het daar gewoon gezellig was :)
Waarschuw beheerder
ik vond m wel fout haha beetje te local kroeg achtig voor mij :P
stjoekke tsjakke is wel the shit
Waarschuw beheerder
Locomotion :S gadverdamme! was alleen leuk als je superdronken was!!!
Flort was leuk als het niet te druk was!
Palace is een kinderdisco :S
Verder was Coca-cola beach echt supertof! alleen moet het wel mooi weer zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
:D pff ik zou het niet echt meer weten 8) was 2000 ofzo dat ik daar ben geweest :9

Flort is wel dikke tent ook aardig wat internationale dj's hebben daar gedraaid :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zaterdag 19 augustus 2006 om 04:23:
Flort is wel dikke tent

OF Niet Wat een Foute Duitse Kut zaak was dat zeg!

Vond de Loco het gezelligste, ondanks dat ik normaal niet van de nederlandse muziek ben!

Palace was ook Kut! Etage 3 was wel weer geinig daar :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Will op zaterdag 19 augustus 2006 om 03:59:
Locomotion :S gadverdamme! was alleen leuk als je superdronken was!!!

LA SIESTA was pas super vet jah!!!!!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Mars- op zaterdag 19 augustus 2006 om 11:19:
Palace was ook Kut! Etage 3 was wel weer geinig daar

viespeuk :9

Flort en Palace vielen mij ook erg tegen. La Siesta was daarentegen wel weer gezellig en leuk :)
Waarschuw beheerder
palace een hoerentent ;)
maar siesta heb ik oook wel erg genoten, en de renegade daar kon je best lekker een biertje buiten drinken!
en dat je ook erg dronken kon worden in de cocktailbar voor een spotprijsje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stoelpoot op zaterdag 19 augustus 2006 om 16:22:
en dat je ook erg dronken kon worden in de cocktailbar voor een spotprijsje!

orgasmuzzz voor 1200 fucking forint :D
das was echt genieten:D
Waarschuw beheerder
Locomotion was echt een baggertent vol met dikke boeren waar de hele avond apres ski muziek wordt gedraaid.. je moet er maar van houden. En ze durfden voor de entree zelf nog 12(!!) euro te vragen.

Flort was wel een gave tent. goeie muziek en hard geluid. Cocacola beach ook te gek als het mooi weer was..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stoelpoot op zaterdag 19 augustus 2006 om 01:15:
tjoeke tjakka

Uitspraak van mrsk op zaterdag 19 augustus 2006 om 03:17:
stjoekke tsjakke is wel the shit

Mogen jullie die voor mij zingen bij de reunie ;):D Want het klinkt mij niet bekend in de oren!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(8)
Ennnnnn linker arm naar voor en rechter arm naar voor
en linker duim omhoog en rechter duim omhoog
en de linker op de schouder en de rechter op de schouder
Voeten bij elkaar, borst naar voor, kont naar achter
Ennnnnnnnnnn......

TJOEKE TSJAKKA
TJOEKE TSJAKKA
TJOEKE TSJAKKA
TJOEKE TSJAKKA
TJOEKE TSJAKKA
TJOEKE TSJAKKA
TJOEKE TSJAKKA
TJOEKE TSJAKKA(8)

etc etc
Waarschuw beheerder
Yeah buurman, je hebt hem vaak gedaan hè :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Cooper_ op zondag 20 augustus 2006 om 14:31:
Locomotion was echt een baggertent vol met dikke boeren waar de hele avond apres ski muziek wordt gedraaid.. je moet er maar van houden. En ze durfden voor de entree zelf nog 12(!!) euro te vragen.

Pcies!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -Mars- op zaterdag 19 augustus 2006 om 11:19:
OF Niet Wat een Foute Duitse Kut zaak was dat zeg!

Misschien nu maar vroegah was het vet :D mauro picotto in die tent was meesterlijk :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op woensdag 16 augustus 2006 om 23:45:
Grappig al die bekende mensen hier!
Allemaal 20 oktober naar de Reunie in Bobs Uitgeest hè!!

hey leuk een reunie...

zelf georganiseerd??

enuuhhh.. word de reisleiding van GoGo ook uitgenodigd??

voor de camping mensen.. de vuilnisbelt is weg inclusief de tenten..

nog maar een weekje en de reisleiding voegt zich weer tussen de normale mensen in Nederland..

Groetjes..
Waarschuw beheerder
de ratel brandde erg goed!

he marcel, stuur jullie fotos is door?!
en we moeten een keertje afspreken om met ze alle naar hollywood te gaan. flink bier drinken :D

flort en palace waren 2 duitse kut tenten, loco was gezellig maar feestkasteel is het leukst!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoGo Pim op maandag 21 augustus 2006 om 14:52:
hey leuk een reunie...

jaaa, héél leuk :D

zelf georganiseerd??

niet helemaal 8)

tuurlijk! Kevin Carleen en jij mogen uiteraard ook komen :)
Waarschuw beheerder

dan kom ik niet hoor ;)
Waarschuw beheerder

haha:D vertel mij wat.
ik heb daar gewerkt!! 1keer en NOOIT meer.
verhalen dat de baas had..ja dromen zijn bedrog!!
Siofok is leuk..maar de Loco is ###
Diep respect voor mijn ex-collegaatjes die het seizoen afgemaakt hebben daaro!! (K)(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Hey ik zie dat mijn lieve vriendinnetje (en mn ex collegaatje vd loco) hierboven gereageerd heeft
en ja wij hebben begin van het seizoen in de loco gewerkt, t leek allemaal zo mooi (wat ons beloofd was enzo) maar bij aankomst bleek het helaas heel anders te zijn :(
na 3 weken hebben we toen besloten om terug naar nederland te gaan met een heel stel van het team....
Ondank het werk en de baas tegen zat hebben we een toptijd gehad en er veel lol gehad want we hadden een SUPER team (L)
en gelukkig zijn bianca en ik nog een avond flink weze stappen met beachmasters in buda pest, nog bedankt jos :kusje2:

Verder vond ik siofok wel leuk en het balaton meer erg mooi!!!

Waarschuw beheerder

Flort was wel een gave tent. goeie muziek en hard geluid.

Ja man in de locomotion ook, "zijn er hier nog boeren???" begint zowat iedereen te schreeuwen... :S snel weg uit die bagger tent...

Flort was top!! Zag er ook netjes uit en er werd meestal wel vette muziek gedraait.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

als de reisleiding niet komt dan ben ik er ook niet hoor!
daar gaat het me JUIST om ;)
Verdomme, Pim, Carleen, Kevin dat zijn juist de feestbeesten van het feest ;)
Dus KOMEN GRAAG!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimm :) op maandag 21 augustus 2006 om 23:51:
zelf georganiseerd??

niet helemaal

hmm wat is niet helemaal??

want er zijn kaartjes verkocht voor een Siofok reunie bij de Locomotion...

alleen die reunie is van beachmasters... allemaal vreemde mensen en natuurlijk een minder leuke reisleiding dan GoGo ;)

jullie krijgen allemaal de zonnige groetjes

van de GoGo reisleiding

Pim, Kevin, Carleen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 22 augustus 2006 om 13:56:
"zijn er hier nog boeren???" begint zowat iedereen te schreeuwen...

dat vonden wij ook zware ergernis... hehe
Waarschuw beheerder
Ik zou er niet trots op zijn een boer te zijn! Wel een compliment voor de loco dj dat hij aardig goed wis te zingen! Beachmasters reunie heb ik niks te zoeken! In Siofok begon gewoon een hittegold op de dag dat ik wegging!!

Gelukkig heeft Giula (de bewaker, of hoe je het ook schrijft) op de laatste dag een flinke fooi gehad!

Ik kom naar de reunie!

@ Stoelpoot:

Die wasbenzine was super. Menig vuurtje is daarmee aangestoken! Dankjewel! Ook voor de stroom :P

@Marcel

je krijgt de karaoke en de 'gerrit kampvuur' filmpjes waar nelus niet zo blij mee was nog van mij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _Bassie_ op vrijdag 25 augustus 2006 om 00:44:
@ Stoelpoot:

Die wasbenzine was super. Menig vuurtje is daarmee aangestoken! Dankjewel! Ook voor de stroom :P

@Marcel

je krijgt de karaoke en de 'gerrit kampvuur' filmpjes waar nelus niet zo blij mee was nog van mij!

De wasbenzine is zeeeeer goed gebruikt ;) flinke kampvuurtjes!

bassie zet al je feauteaus en filmpies op internet ik wil ze ook hebben, vooral het befaamde kampf-vuur!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GoGo Pim op woensdag 23 augustus 2006 om 11:04:
alleen die reunie is van beachmasters... allemaal vreemde mensen en natuurlijk een minder leuke reisleiding dan GoGo

:O
Hmm, evengoed moet iedereen heen!! Kan het toch nog gezellig worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NLrobbieNL op zondag 27 augustus 2006 om 21:24:
bassie zet al je feauteaus en filmpies op internet ik wil ze ook hebben, vooral het befaamde kampf-vuur!!!

Helemaal TOP!
Ik heb ook nog wel een paar leuke fotos! Waaronder die op de trap "met ze alle 1 handje in de lucht ;)"

Ff op msn stuur ik ze wel door!

!(Y)
Waarschuw beheerder
Neeeeeeeeee, hier alle filmpjes en foto's zetten! Kan iedereen zien hoe mooi Siofok was (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op maandag 28 augustus 2006 om 17:11:
Neeeeeeeeee, hier alle filmpjes en foto's zetten! Kan iedereen zien hoe mooi Siofok was

Buurvrouwtje!

Der zijn ook we lis filmpjes en fotos die niet voor het "publiek" geschikt zijn :P:P
Waarschuw beheerder
Dan weten tenminste de mensen die naar Siofok willen, dat het een vakantie is, dat je alles niet zo nauw moet nemen :D

Dus plaatsen :[ ben benieuwd :D O:)
Waarschuw beheerder
Miene miene miene miene meine :'(
Waarschuw beheerder
Er staan nu foto's op de Locomotion site, getipt door een van de buurmannen!

www.thepartybunker.com foto's --> oranje blokje!

Heb bijna iedereen wel voorbij zien komen, van hier dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floortje. op zondag 3 september 2006 om 23:20:
Er staan nu foto's op de Locomotion site, getipt door een van de buurmannen!

www.thepartybunker.com foto's --> oranje blokje!

Heb bijna iedereen wel voorbij zien komen, van hier dan

Goeie Tip Dame!

Alleen jammer dat ik die fotos eigelijk nooit wilde vinden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje irritant dat je die dingen niet op kan slaan,
wil ik ze verzenden naar mijn e mail adres krijg ik niks :S
wel bedankt voor de tip in ieder geval (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeep. op zaterdag 9 september 2006 om 19:05:
wil ik ze verzenden naar mijn e mail adres krijg ik niks :S
wel bedankt voor de tip in ieder geval (y)

er zit een hele mooie knop op je toetsenbord luisterend naar de naam "Print Screen" ook wel "Prnt Scrn"

als je die nou eens indrukt terwijl je foto in beeld staat, en je Ctrl + V indrukt in Paint of Photoshop oid, dan kan je m uitsnijden en opslaan ;)

of anders: misschien staan ze in je spambox van je email ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jeep. op zaterdag 9 september 2006 om 19:05:
wil ik ze verzenden naar mijn e mail adres krijg ik niks
wel bedankt voor de tip in ieder geval

Gelukkig krijg ik als ik een tijdje over die foto heen en weer beweeg zo'n blokje te zien met 4 symbolen, onder andere opslaan! Dus ik heb ze al. Ze komen inderdaad niet aan via je mail :)
Waarschuw beheerder
Geen problemen met Firefox, kan daarmee alles in een keer downloaden. En anders zo'n logootje moet het ook doen.

Toch zou ik die foto's eigenlijk niet willen zien :P
Waarschuw beheerder
Weet iemand al wat van die hele reunie?
Waarschuw beheerder
Het is 20 oktober in Bobs in Uitgeest.
Het is eigenlijk een reunie van Beachmasters, maar als iedereen van oa de camping en alle leukerds die we buiten de camping ontmoet hebben ook gaan, dan wordt het vanzelf leuk :cheer:
Waarschuw beheerder
Iemand inmiddels al plannen om te gaan?
Waarschuw beheerder
ik weet het nog niet hoor. :9 dan moet echt wel iedereen gaan, heb geen zin om alleen tussen mensen te zitten die naar Kroatie zijn geweest vd zomer :/
Waarschuw beheerder
Ik ga wel :p. En de westwouders, en hier iedereen!
En natuurlijk onze grootste vriendin van de zomer: Borrel :cocktail:
Waarschuw beheerder
Is dat al helemaal zeker dan? Dat zijn Pieter enzo toch? :9

ik ga alleen als ook die Almelo'ers komen B)