Partyflock

Forumonderwerp · 841172

Waarschuw beheerder
donateur
IK weet dat het vrij vroeg is om zo'n topic te openen, maar ik zit helaas nu ziek thuis, en kan dus niet bij dit feest zijn, waarvan de opbrengst van de kaartverkoop geheel naar KWF Kankerbestrijding gaat.

M'n vriendin is net weg naar de eerste boeking en mag vanaf 04.30 uur lekker knallen in de Asta! :D

Een goed feest, 'n goede locatie, bijna 40 bekende artiesten die belangeloos zijn komen optreden. En bovenal 'n goed doel :jaja:

Vertel hier hoe jullie het vonden, want daar ben ik behoorlijk benieuwd naar, en vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd hoe die freak van een elmo het gedaan heb :D
Waarschuw beheerder
donateur
Elmo... tja draaide echte graf herrie.. :jaja:

Vond het een mooi feestje, jammer dat ik in eens naar huis moest.. :(
Waarschuw beheerder
donateur
was een erg goed feestje... rustig maar toch.. had het ze erg gegund dat het uitverkocht was, maar helaas..

De tweede zaal hebben ze dicht gegooid omdat het zo rustig was.

Muziek was (Y)(Y) geluid had niet veel harder gekunt of mn trommelvliezen waren eruit gebroken ;p

vond het geslaagd.. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het was inderdaad erg rustig, zaal 2 ging eerder dicht en op een gegeven moment was boven helemaal dicht...
Ik had het de organisatie echt wel gegund dat het veel drukker was maar helaas, er werd overigens wel TOP gedraait, en hard ook.... het piept best wel na

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker lekker.
vond me set met s'aphira zekers wel geslaagd en hopelijk het publiek ook.
jammer van de opkomst.

De meesten gingen vol gas los dus zit het wel goed.

you gotta make a choice you mother*******

see ya next time
Waarschuw beheerder
donateur
zonde ja dat het zo rustig was, maar alle beetjes helpen natuurlijk voor de kankerbestrijding

vinyljunk en ik hebben ook lekker gedraaid :)

heb stiekum nog effe optjenkere tussendoor gedraaid 8)

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 07:37:
De meesten gingen vol gas los dus zit het wel goed.

:jaja: vooral het laatste uur :bounce: (de rest vd tijd was ik trouwens ook alleen maar met andere dingen bezig :/ )

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Charity?

Volgens mij waren de artiesten en het partyvolk de enige met een charity instelling..

De uitsmijters daarintegen :no:

Even het verhaaltje wat ik vannacht heb geschreven in een ander topic:

Het probleem omtrend de security en mij: Ik was in het begin van de avond aangesproken door een beveiligings medewerker of ik zo vriendelijk wilde zijn om mijn pet af te doen. Ik mocht alleen bij de draaitafels mn pet op hebben. Prima! Dus ik loop naar voren, leg aan een paar mensen uit wat er aan de hand is, komt dezelfde security man nog geen 2 minuuten later naar me toe, en beweert dat ik hem in de maling aan het nemen ben, en dat ik hem belachelijk maakte bij andere mensen. Ik kijk heb verbaasd aan, en vraag hem waar hij dat vandaan haalt? En hij zegt nogmaals: Pet af!

Pet afgedaan, en de zoektocht naar gel is begonnen. Eindelijk wat aan mn haar kunnen doen, zie ik tot 3x toe jongens met een pet op VOOR de neus van diezelfde security man lopen, zonder dat hij er wat tegen doet. Boven in de voyeur aangekomen om even mijn platentas te pakken, zie ik daar weer die security man. Ik loop naar hem toe, en vraag hem vriendelijk waarom de andere jongens hun pet mogen ophouden, en waarom ik zo streng word aangepakt. Waarop hij antwoord: "Ook de rest pak ik aan" waarop ik antwoord: Euhm, met alle respect, ik zie er niks van" waarop hij zegt: "Waar ben jij op uit hee?" Ik: "Ehh, ik zou het fijn vinden als je iedereen die hier rondloopt gelijk behandelt" waarop hij fel antwoordde: "Het kan me niet schelen of je een DJ bent, ik heb schijt aan jou! En als je daar problemen mee hebt kan je je spullen pakken en vertrekken!" Ik zei toen: "Ehhh, ok.. Als het zo moet gaan, dag haal ik mn vrienden even op, en dan ga ik wel weg" Waarop hij zei: "Kom maar even mee.." .. Ik liep mee naar de deur, waarop hij met wat collegas ging praten, en de deur ging open en ik werd gewoon buiten gezet in mn shirt en mn platentas :| Daar sta je dan met je goede gedrag.. Op een feest waar je je wilt inzetten voor het kankerfonds...

Wegens een communicatie probleempje tussen mn maatje en mij heb ik ruim een uur alleen buiten in de kou gestaan.. Welliswaar wel met jas, maar verkleumd to the bone :/

Daar sta je dan met je goede wil.. Gekomen om lekker met zn allen een plaatje op te leggen voor het goede doel.. Waar je niet eens de kans voor krijgt :/

Het enige positieve wat ik over dit feest kan zeggen is dat ik veel gezellige mensen heb gezien..

Asta, 1x en NOOOOOOOOOOOOIT meer ...
Waarschuw beheerder
Proto X vertieft verhaal zeg.

(Maar om nou te zeggen goh wat gedraag je je verstandig tegenover uitsmijters in Den Haag, dat niet. Bekend is dat er hier een hoop van dit soort gasten tussenzitten)

Kon er helaas zelf niet bij zijn, leren voor tentamens :( Bezoekersaantal was denk ik vooral te wijten aan het feit dat er in Den Haag nog een feest was. Volgende keer misschien wat beter plannen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van babyboom op zondag 15 januari 2006 om 10:51:
(Maar om nou te zeggen goh wat gedraag je je verstandig tegenover uitsmijters in Den Haag, dat niet. Bekend is dat er hier een hoop van dit soort gasten tussenzitten)

Dit was mn 1e feestje in Den Haag.. En ik ging ervan uit dat al je iemand met een rustige, volwassen en respectvolle manier aansprak, hetzelfde terug kon verwachten..

Maar die kerel was overduidelijk de boel aan het uitlokken..
Waarschuw beheerder
Proto X, hard genaaid :\

Ik stond ook gewoon rustig in de zaal, opeens werd mn pet afgepakt :|
En ik dacht dat de uitsmijter er mee wegliep maar na 2 stappen zei hij geïrriteerd, GEEN PET OP HIER!

Dus, naja prima, ik met mn slaapharses verder gelopen, maar zowieso daarna nog 5 mensen met een pet op gezien :\
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
uhm, met mijn pet....geen probleem mee gehad:D

wel mooi onnozel van die gasten overigens...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Double T :yes: op zondag 15 januari 2006 om 12:05:
uhm, met mijn pet....geen probleem mee gehad

wel mooi onnozel van die gasten overigens...

Ja, en nog een stel anderen die hun pet mochten ophouden..

Een beleid is goed op een feest, dat is belangrijk! Maar houd je dan ook aan het beleid, of pas het beleid aan zodat er eerlijk gehandeld word.. Toch?
Artiest {SHOWLIST artist 56391, 2037}
Waarschuw beheerder
donateur
een petten probleem?
ik vond de security wel oke. de deur van de asta was al dicht toen wij aankwamen. en die kerel aan de deur liet ons direct binnen.vroeg verder niets.
Artiest X-Side
Waarschuw beheerder
Als een pet verboden is, waarom zeggen ze dat dan niet meteen aan de deur? Dan zijn ze meteen van het hele gezeik af, vind dit een beetje belachelijk goede van die gasten... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Vizitor op zondag 15 januari 2006 om 12:23:
ik vond de security wel oke. de deur van de asta was al dicht toen wij aankwamen. en die kerel aan de deur liet ons direct binnen.vroeg verder niets.

Precies! Ik vond het een geniaal feest met leuke mensen, een leuke sfeer, leuke muziek een geniaal geluid! :D
Zéker voor herhaling vatbaar! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik het overnieuw zou kunnen doen , ging ik niet meer.
Er was totaal geen sfeer, niks te doen etc
Van kwart voor 3 tot 4 uur WEL ff goed los gegaan! Toen zat de sfeer er goed in en werd er lekker gedraaid.
Locatie was ook leuk opzich.

Maar wat mij betreft is dit feestje toch wel mislukt :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knits op zondag 15 januari 2006 om 13:12:
Uitspraak van The Vizitor op zondag 15 januari 2006 om 12:23:

Precies! Ik vond het een geniaal feest met leuke mensen, een leuke sfeer, leuke muziek een geniaal geluid!
Zéker voor herhaling vatbaar!

Ik heb ook nooit problemen gehad daar, maarja... als er eentje grumpy is, hebben alle bezoekers al een probleem... is echt 'n apart type mensen soms :(

Maar voor 'n eventueedl vervolg... ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens, en op 100 meter afstand van m'n huidige huis, zit In Casa...

Daar heb ik zelf 'n tijdje gewerkt, is 'n discotheek die een aantal mensen wel zullen kennen.

Ik ken de eigenaar vrij goed, en sommige portiers en barmensen ook, dus mochten jullie dit nog 'n keer willen doen, ga ik kijken voor de locatie... groot parkeerterrein voor de deur, op 250 meter van het station, capaciteit van ik denk 'n mannetje of 1200.

Niets mis mee... geluid mag af en toe niet zo hard, maar er worden toch wel regelmatig harde feestjes gegeven :jaja:
Waarschuw beheerder
het was zeker een top feesie
gezellige mensen en een top sfeer
alleen jammer van zaal 2 dat ze die
dicht hadden gegooid want een maat van me
moest daar draaien maar ja niks aan te doen
en de pakeergarage was heelemaal een kut zootje
we hebben 1.5 uur lopen zoeken waar we in naar binnen konden het was slecht aangegeven maar voorderest was het wel gezellig
Waarschuw beheerder
Het was idd niet druk, maar ik denk als we dit nog een 2e keer zouden kunnen doen met wat meer promotie... Dat we er dan zeker een succes van kunnen maken! :yes:
De feiten waardoor het allemaal wat tegen viel waren grotendeels oorzaken die we niet zelf in de hand hadden...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Jammer dat het niet zo gelopen is als verwacht (gehoopt) Maar toch wel een leuke avond gehad!!

Samen met Holly en met back-up van Tha Mouth of Madness toch nog ff flink het dak eraf geknalt daar. :bier: 8)

Iedereen bedankt!
Waarschuw beheerder
hoe heeft dj clone het eigenlijk gedaan ?

Waarschuw beheerder
dit is nooit een feest geweest. Er hing totaal geen sfeer de hele avond niet, er werd goed gedraaid maar iedereen bleef maar stilstaan. wij hebben er nog wat proberen van te maken met onze groep maar het schoot nie echt op!:). Ook lullig als je 2,5 uur moet rijden vanuit Limburg omdat vrienden daar moeten draaien dat ze daar zaal 2 even dichtgooien:S en je in een soort chill-out moet draaien.. Verder security idd heel onvriendelijk en irritant:S
alleen tussen 2.00 tot 3.30 was het onder even vet:D.. Maar als ik dat afweeg tegen de hele avond vond ik het zwaar matig.
100 kg Maarten goed gedraaid trouwes:respect:, jammer dat de meeste mensen die stijl hardcore niet trekken;-)

al met al leuk concept, maar deze keer was het gewoon niet voor mij:)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moeten we proberen het volgende keer wel goed genoeg te maken voor je BS :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer, als ik dit allemaal zo lees, wat ben ik blij dat ik juiste keuze heb gemaakt om niet te gaan. (n)

Door de ervaring die ik op heb gedaan door de jaren heen, kon ik zien dat dit allemaal ging gebeuren.

Jammer voor de organisatie, dat wel :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was wellicht niet zo druk maar het was zéker geen flop!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Partyraiser op zondag 15 januari 2006 om 14:51:
Tjongejonge, als ik dit allemaal zo lees, wat ben ik blij dat ik juiste keuze heb gemaakt om niet te gaan.

Door de ervaring die ik op heb gedaan door de jaren heen, kon ik zien dat dit allemaal ging gebeuren...en het een flop zou worden.

Het is niet geflopt, het KWF gaat geld krijgen waar ze zeker wel iemand mee kunnen helpen.. Dus een flop is het niet..

Hetgeen wat ik een flop vond waren die *** uitsmijters..

Grappig trouwens, er werd later ook iemand in zn shirt eruit getrapt. Hij was een kop kleiner, en een stuk smaller dan ik.. Haha, hij balde zn vuisten en wilde weer terug naar binnen gaan :D Haha..
Waarschuw beheerder
donateur
Oke ik zal het aanpassen, maar echt best was het niet als ik de mensen hoor die mij er op aanspraken.
Kijk ik heb in het begin een hoop gedaan, en als je dan op de dag zelf nog steeds niet weet hoe laat je draait, sorry hoor....laat organiseren dan aan een ander over. :S
Ook met betrekking tot andere dj's die ik heb gevraagd, die waren er best gepikeerd over.
En die lokatie wat steeds problemen opleverde.
Als er in het begin gewoon even iemand die Celebration had getekend toen ikd at had geregeld dan had die nieuwe eigenaar er never nooit onderuit kunnen komen.
Allemaal van dat soort puntjes.
Daar ben ik gewoon negatief door geworden.
Heeft niks te maken met het doel, dat was iig top. (y)

Dit is geen afbek, maar pure opbouwende kritiek dat het de volgende keer heeeeeeeeeeeeel anders moet.

Waarschuw beheerder
donateur
Wes, misschien een idee als jij meehelpt bij een vervolg?

Waarschuw beheerder
donateur
Wes... er waren gewoon niet echt duidelijke rolverdelingen en teveel mensen(ookal was het natuurlijk heel goed bedoelt) waren met de organisatie gemoeid :jaja:

Wijze les voor de volgende keer idd, want de opzet/het idee is natuurlijk top. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat deed ik.
Maar er waren er een paar bij die het beter dachten te weten, en als je ver terug leest heb ik me er toen van terug getrokken, het is druk zat en dan dat erbij had ik geen zin in.
Waarschuw beheerder
agh maakt allemaal niet uit k kijk al uit naar de 28ste :respect: :bounce: :D

Waarschuw beheerder
donateur
mee eens wes en in een ander forum liggen de plannen klaar en 4 mensen nemen ieder een eigen taak op zich en de rest kan zich er vanaf dan niet meer mee bemoeien.

qua bezoekers aantal en lokatie jammer, maar ik heb me goed vermaakt en heb heerlijk gedraaid, vond het leuker dan ik had hopen verwachten dusssssssssssss. voor mij wel een half geslaagde avond, want enige minpunt is die parkeer garage.

Wie had die ingang nou gestolen? :(:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 15:18:
Wes... er waren gewoon niet echt duidelijke rolverdelingen en teveel mensen

helemaal mee eens, dat vond ik gelijk al.
Iedereen bemoeide zich ermee, en de een wist het nog beter als de ander.
Maar ook over het dj gedeelte werd zo makkelijk gedacht.
Ow we zetten die maar ff in een battle met die en die doet zo'n show en die doet dat.
Kijk het is serieuse shit die kankerbestrijding, dan moet zo'n avond ook serieus inmekaar gezet worden.
En tot op de dag zelf is dat nooit echt gedaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 15:22:
Wie had die ingang nou gestolen

Ik heb de ingang gejat B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Partyraiser op zondag 15 januari 2006 om 15:25:
Kijk het is serieuse shit die kankerbestrijding, dan moet zo'n avond ook serieus inmekaar gezet worden.

Das het eerste wat ik zei toen we het idee opperde.
Was dan misschien een beetje rommelig maar ik vond het echt leuk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 15:26:
Ik heb de ingang gejat

zie je, wist het wel en maar zeggen dat je niet kon komen, maar gewoon even etteren.

Uitspraak van Dj Partyraiser op zondag 15 januari 2006 om 15:25:

:respect: dit is hem precies man.
ik denk zelf dat het een hele goede les is geweest en neem aan dat het de volgende keer een heeeeeeel stuk beter gaat worden
Waarschuw beheerder
donateur
Oke...laten we het houden op dat de kinderziektes er nu uit zijn dan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ok, wijze les voor de volgende keer:

Iemand met behoorlijk wat ervaring mee laten werken aan het concept :)

En ik mn haar maar doen van te voren :[
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik was daar met henk (Mania), die zou om 03:15 beginnen in het kleine zaaltje boven. Gaat om 02:30 dat zaaltje dicht. Mocht hij toch nog één plaatje draaien in de grote zaal :S wel vet natuurlijk, maar of dat dat alles nou waard was die avond. We hebben echt ontzettend veel gezeik gehad voor niks uiteindelijk.

Parkeergarage Spui?? NOOIT MEER!!! :@ Ook daar kunnen sommige wel over mee praten.

Het geluid was wel goed in de grote zaal ;)

Amen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij ben ik de enige die het geluid wat minder goed vond :) Het geluid was goed hard, maar dan ben je er nog niet.. Waar het geluid het beste tot zijn recht kwam was op het grote balkon, of achter in zaal 1. Als je vooraan stond, of achter de DJ's kwam het geluid van alle kanten :\ Soort echo en vertraging :X

Maargoed, als ik de enige ben die dit vind, dan zal ik het wel fout gehoord hebben O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 14:22:
alleen tussen 2.00 tot 3.30 was het onder even vet

Danku b)

Waarschuw beheerder
Was gewoon zwaar bagger kut feest. De security was egt te kut gewoon wordt er uit gezet om half 1 :O omdat k een propje aan het gooien was gaat helemaal nergens over(N) kut uitsmijter nooit meer ASTA Den Haag sippe tent daar :S:S
Waarschuw beheerder
Ik moet ook eerlijk bekennen dat het regelen van een line-up en vervolgens een TT in elkaar knallen vele malen zwaarder is dan dat ik dacht. :(

Maar goed, door schade en schande wordt men wijs. We hebben iig nog een bedrag naar het KWF kunnen brengen. Volgende keer wordt het beter(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 16:23:
Was gewoon zwaar bagger kut feest. De security was egt te kut gewoon wordt er uit gezet om half 1 omdat k een propje aan het gooien was gaat helemaal nergens over kut uitsmijter nooit meer ASTA Den Haag sippe tent daar

Ahh, jij was dat :D

Ik stond nog ff met jou en je maatje te ouwehoeren ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RyanM. op zondag 15 januari 2006 om 15:49:
Parkeergarage Spui?? NOOIT MEER!!! Ook daar kunnen sommige wel over mee praten.

o:)
ach, precies op tijd ging die deur open dus geen probleem.
niet echt boos geweest.

Uitspraak van Dj Partyraiser op zondag 15 januari 2006 om 15:47:
Oke...laten we het houden op dat de kinderziektes er nu uit zijn dan

gaat goed komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wes: als we de celebration hadden getekend, hadden we er nix aan gehad omdat die failliet ging.

de asta heeft meteen vanaf het begin volop meegewerkt en ze hebben aardig wat verlies gemaakt.

en ook al was het een zooitje af en toe intern met de line up etc., dit feest had evengoed nog steeds gewoon druk kunnen zijn.

voor een eventuele volgende x kunnen beter een aantal mensen 'de' organisatie zijn en alles gewoon invullen voor de rest. dus geen overleg meer met iedereen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 16:30:
Ahh, jij was dat

Ik stond nog ff met jou en je maatje te ouwehoeren

hey ja klopt ja jij werd er ook uit gegooid he omdat je pet op had :S hehe kut uitsmijters nooit meer den haag

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 17:21:
hey ja klopt ja jij werd er ook uit gegooid he omdat je pet op had hehe kut uitsmijters nooit meer den haag

:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 16:30:
ach, precies op tijd ging die deur open dus geen probleem.
niet echt boos geweest.

Jij was er ook idd ;)
maar daarvoor hadden wij al anderhalfuur lopen zoeken :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 15:49:
En ik mn haar maar doen van te voren

Je stond bij de ingang met je tas toch? telefoon stuk van je maat enzo..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RyanM. op zondag 15 januari 2006 om 17:34:
Je stond bij de ingang met je tas toch? telefoon stuk van je maat enzo..

Yes!
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
nou.... wat zal ik eens zeggen!!!
lekker gedraait met sora
cool om iedereen een keer te zien
sfeer was top
geluid was goed
uitsmijters... ik stond op het moment met proto x tr praten toen die uitsmijters kwamen
en ik moet toegeven dat jur zich netjes heeft gedragen en beleefd tegen die portier was

Uitspraak van c-bert op zondag 15 januari 2006 om 01:36:
ben wel benieuwd hoe die freak van een elmo het gedaan heb

Uitspraak van LunaTick op zondag 15 januari 2006 om 03:17:
Elmo... tja draaide echte graf herrie..

hehehe... uitspraak van de maan door mc lunaDICK: ELMO ZET DIE GRAFHERRIE UIT!!!!
en dat precies op de plaat van bonehead :P hehehehe

deceptix en staz waren echt goed bezig, bij hun stond heel de zaal vol
en zaal 1 was op dat moment zo goed als leeg :P
Waarschuw beheerder
ik heb mij uitermate goed vermaakt en een plezant avondje beleefd:p
Gastvrijheid van de personen van de Asta was misschien ver te zoeken, maargoed...dat mocht de pret niet drukken:D!

Mes complimentos!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
check de foto's op: http://www.woutie.net/gallery/Conspiracy-for-Charity
Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn toch niet alle foto's?
Waarschuw beheerder
donateur
Op de site van de Asta staan er ook
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RawTech op zondag 15 januari 2006 om 17:40:
en dat precies op de plaat van bonehead hehehehe

dude ik vond het al knap dat ik een moment vond dat ik het kon zeggen :[

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 13:20:
Ik heb ook nooit problemen gehad daar, maarja... als er eentje grumpy is, hebben alle bezoekers al een probleem... is echt 'n apart type mensen soms

Maar voor 'n eventueedl vervolg...

Daar ben ik het helemaal mee eens, en op 100 meter afstand van m'n huidige huis, zit In Casa...

Daar heb ik zelf 'n tijdje gewerkt, is 'n discotheek die een aantal mensen wel zullen kennen.

Ik ken de eigenaar vrij goed, en sommige portiers en barmensen ook, dus mochten jullie dit nog 'n keer willen doen, ga ik kijken voor de locatie... groot parkeerterrein voor de deur, op 250 meter van het station, capaciteit van ik denk 'n mannetje of 1200.

Niets mis mee... geluid mag af en toe niet zo hard, maar er worden toch wel regelmatig harde feestjes gegeven

Idd een prima locatie In Casa... samen met Elmo! vieren we onze verjaardga daar. :)
Waarschuw beheerder
Dr.Bob heeft films laten maken, de filmpjes zullen snel online komen denk ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RawTech op zondag 15 januari 2006 om 17:42:
check de foto's op: http://www.woutie.net/gallery/Conspiracy-for-Charity

Woutie... :|

Dus die "DJ Woutie" hier op Partyflock was toch wel fake? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En blijkbaar een van de patsers!
Waarschuw beheerder
Woutie is real, ik heb em een keer gezien.

Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd.
Waarschuw beheerder
Ik loop nog steeds bij de zielenknijper.

Waarschuw beheerder
donateur
arme ziel................................

...enknijper (6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 14:18:
Dus die "DJ Woutie" hier op Partyflock was toch wel fake?

op zijn gewone profiel is woutie... maar zijn dj naam is the pretender

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knits op dinsdag 17 januari 2006 om 15:58:
Dr.Bob heeft films laten maken, de filmpjes zullen snel online komen denk ik

Dat wil je niet :O
Waarschuw beheerder
:yes: wel waar