Waarom plaats je het antwoord dan niet sjonge jonge....
We hebben hier een weddenschap en de een zeg dit en de andere zeg dat dus jahhh vroeg me af wat het nou echt was...
Als jullie het zo'n domme vraag vinden!
Waarom plaats je het antwoord dan niet sjonge jonge....
We hebben hier een weddenschap en de een zeg dit en de andere zeg dat dus jahhh vroeg me af wat het nou echt was...
jezus wat zijn jullie allemaal triest bezig zeg! jullie snappen heus wel wat ik er mee bedoel! je ziet zo ook wel dat dj paul niet 100% Nederlands is!
Als jullie het zo'n domme vraag vinden!
geen idee wat DJ Paul in z'n NEDERLANDSE paspoort heeft staan als nationaliteit
Ja en dan kan je wel heel slim doen over dat ie een nederlandse paspoort heeft(maw hij is nederlander volgens jou), De meeste marokkanen ook maar dat is dan toch nog steeds een marokkaan!!!!! dus dat heeft ook geen zin over zijn paspoort te gaan praten....
jezus wat zijn jullie allemaal triest bezig zeg! jullie snappen heus wel wat ik er mee bedoel! je ziet zo ook wel dat dj paul niet 100% Nederlands is!
maarjah jullie denken dat blijkbaar wel
Uitspraak van B.A.L. op zaterdag 14 januari 2006 om 18:47:
Waarschijnlijk bedoeld ze gewoon te vragen waar z'n kleurtje vandaan komt. Doodnormale vraag lijkt mij, ik weet het nl. ook niet, jammer dat iedereen zich gelijk weer zo stoer moet gedragen
B.A.L. de nuchterheid zelve.
Jammer hé dat niet iedereen meedoet aan de massale grappige groepsgedrag?
ik las het een keer in een interview een aantal jaartjes terug dat zijn vader oorspronkelijk van turkse afkomst is dat verklaarde zijn achternaam elstaklaatste aanpassing 14 januari 2006 22:07