Partyflock

Forumonderwerp · 840910
4 volgers · 75068x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
Dames... hier istiedan... ons eigen hier-mag-echt-alles-geschreven-worden-forum!!!
over...
dildofeestjes... (evaluatie van de rabbit en alle andere gekochte speledingetjes...)
liefde(sverdriet)
mannen
SEX
mannen
EX
mannen
gebroken nagels... en harten
nieuwe kleren/ miskopen
mannen
analyses
mannen
schoenen
mannen
SEX
mannen
feesten
drugs
werk
mannen
enz....

... en mannen

alles... maar dan ook alles (ongecensureerd...)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AmezeN op maandag 16 januari 2006 om 13:54:
Klinkt erg goed! Ich bin dabei!

vin ik gezellig!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ah, mooi, ik kan hier uithuilen dus?

:'(

Die anderhalve relatie waar vrijdagavond nog over gesproken werd is geloof ik overgegaan in nog maar 1 relatie...

wanneer is de volgende tupperware-party?

:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 13:40:
Ik wordt er echt soms een beetje moe van...

Dat komt doordat je ze allemaal tegelijk wilt :P
Probeer eens een vrouw misschien is dat minder vermoeiend
;)

Die gast met die vriendin moet je maar lekker in zijn eigen sop gaar laten koken die zet toch geen daad bij het woord en je hebt er uiteindelijk HELEMAAL niets aan.... eens een vreemdganger altijd een vreemdganger.

En wie was die jongen die zich zo verantwoord? daar kan ik even geen beeld bij plaatsen, jij hebt er ook altijd zoveel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op zondag 15 januari 2006 om 13:38:
Madonna komt eraan! De cd dan!

VET! dankjewel alvast!! Anouk = mooi he!
Kimmmm die 2 cd's van jou ook... zoooooo mooi! Nr 2 van The Lost Tracks... snuf snuf!! zo mooi!
Hoe vond je portishead?!

Uitspraak van Tinkerbell op maandag 16 januari 2006 om 14:28:
Die anderhalve relatie waar vrijdagavond nog over gesproken werd is geloof ik overgegaan in nog maar 1 relatie...

Vriendje hebben is zooooo 2005!!!
2006=200SEX!!! vriendje is uncool!!
Waarschuw beheerder

:aai:

Maar niet te lang treuren hoor, jij hebt er tenminste nog één, dat kunnen de meeste hier niet zeggen...

Uitspraak van y-VET!!! op maandag 16 januari 2006 om 14:10:
zo'n man moet je eigenlijk niet willen... als hij nu op deze manier contact zoekt met jou en zo ontkennend met zijn vriedin omgaat, kun je verwachten dat hij zo ook met jou om zou gaan als jij zn vriendin bent...

Ik wil hem ook niet maar af en toe een beetje aandacht is niet verkeerd ;)

Hij moest gisteren nog aan me denken toen hij "a lot like love" aan het kijken was omdat het over 2 mensen ging die elkaar ontmoeten en dan weer weg gaan, maar ze komen elkaar elke keer weer tegen en dat ging zo een paar jaar door en later waren ze voor altijd bij elkaar... Ik miste alleen ff het stukje dat hij een vriendin heeft ;)
Waarschuw beheerder
*

Maar Yvet, vertel eens wat meer over de inhoud van het tjiks-weekend?

*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 14:41:
Maar niet te lang treuren hoor, jij hebt er tenminste nog één, dat kunnen de meeste hier niet zeggen...

dat heeft ze niet... het was het totaal van alle dames! Eva is de enige nog met vriendje!!

Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 14:41:
Ik wil hem ook niet maar af en toe een beetje aandacht is niet verkeerd

aandacht = lekker!!! eens!!
Waarschuw beheerder
geeft er iemand al zo'n party in almere??
of moet ik er maaar 1 gaan geven??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxy Lady op maandag 16 januari 2006 om 14:43:
Maar Yvet, vertel eens wat meer over de inhoud van het tjiks-weekend?

lekker eten, lekker tutten, lekker kletsen, lekker chillen, lekker, lekker dansen, lekker lachen, lekker G'tje, lekker alles lekker wat we lekker vinden om te doen zonder mannen erbij!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxy Lady op maandag 16 januari 2006 om 14:34:
En wie was die jongen die zich zo verantwoord?

Bart :D Hij had mij een berichtje gestuurd hoe het met me ging dus daar reageerde ik vanochtend nadat ik antwoord van hem had gehad kreeg ik weer een berichtje van hem binnen maar dan weer met "Hey lekkertje, hoe is 't nou??". Ik zei dus dat hij een berichtje dat bestemd was voor een ander chickie naar mij had gestuurd en daar gign hij zich dus over verantwoordn, ja lekker boeiend dus :D

Oh Griet, ik kon natuurlijk de achterkant niet zien donderdag maar ik vind het echt super mooi wat je met m'n haar had gedaan :lief:
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDyAjIUFLEgJ6y8HwOZNB3Dt9ZYe2M3weWBbgI4CkMwncRTzRUTanzGVqPMpDtSwcl!JXFsVxDgFyTSdmyIBPA*MTNMuS7XcHjriNnmNQ4/IMG_1297.JPG?dc=4675556018836449873[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van y-VET!!! op maandag 16 januari 2006 om 14:44:
dat heeft ze niet... het was het totaal van alle dames!

Ik snapte het al niet :/

Nee dan is het echt zwaar klote voor je meis!!! :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 14:49:
Ik zei dus dat hij een berichtje dat bestemd was voor een ander chickie naar mij had gestuurd en daar gign hij zich dus over verantwoordn, ja lekker boeiend dus

dat meen je niet! bla bla bla... nou dan moet ie dat andere chickie wel heel interessant gevonden hebben (NOT!)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 14:49:
Oh Griet, ik kon natuurlijk de achterkant niet zien donderdag maar ik vind het echt super mooi wat je met m'n haar had gedaan

ik had haarkunstenares moeten worden :P
Waarschuw beheerder
ah, mooi, ik kan hier uithuilen dus?

ik wals er ook gewoon maar overheen! Ben je er erg verdrietig van?? Sta je er achter?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van y-VET!!! op maandag 16 januari 2006 om 13:07:
een echte pik zou ik in het zilver denk ik ook veel mooier vinden klagen we ook nie over toch?!

Whaha :D

dat heeft ze niet... het was het totaal van alle dames! Eva is de enige nog met vriendje!!

Ik heb er ook een, wel een bijzondere want hij is nog jong (in vergelijking met mij) en dus kneedbaar :devil:

Oja Anja wat zat je haar mooi, dat wilde ik nog tegen je zeggen!! :lief:

Tink ik snap er niks van, is het nu uit met het konijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van y-VET!!! op maandag 16 januari 2006 om 14:47:
lekker eten, lekker tutten, lekker kletsen, lekker chillen, lekker, lekker dansen, lekker lachen, lekker G'tje, lekker alles lekker wat we lekker vinden om te doen zonder mannen erbij!!!!

Dat klinkt gezellig :lief:

Wat kost dat? En waar is het? Ben heeel hard aan het sparen voor Ibiza namleijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op maandag 16 januari 2006 om 14:55:
Ik heb er ook een, wel een bijzondere want hij is nog jong (in vergelijking met mij) en dus kneedbaar

ooow... dan hebben we niet goed opgelet bij het tellen, haha!
hoe oud ben jij en hoe oud is hij???

Uitspraak van loeszie op maandag 16 januari 2006 om 14:55:
Tink ik snap er niks van, is het nu uit met het konijn?

kan het uit met de Rabbit??? ik wilde er ook 1 kopen... dacht dat ie dan voor altijd mn vriendje zou zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van y-VET!!! op maandag 16 januari 2006 om 14:58:
kan het uit met de Rabbit??? ik wilde er ook 1 kopen... dacht dat ie dan voor altijd mn vriendje zou zijn...

Hij kan je natuurlijk best een keer in de steek laten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op maandag 16 januari 2006 om 14:56:
Wat kost dat? En waar is het? Ben heeel hard aan het sparen voor Ibiza namleijk..

11 en 12 februari bij Eva en Nieke thuis... het kost wat we nuttigen die avond... in de breedste zin van het woord... en misschien een extra flesje wijn voor de gastvrouwen...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 31 en mijn vriendje 23!! Lijkt een groot verschil maar het gaat al bijna 1,5 jaar heel goed.

De Rabbit en het konijn verschillen wel van elkaar..

Nijntje is het vriendje van Maren, en de rabbit...de rabbit is te koop :) en kan nog altijd kapot inderdaad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 15:02:
Hij kan je natuurlijk best een keer in de steek laten

ik dacht dat, zolang je er geen duracel in doet en een aldi-familie-pak-batterijen-vooraad hebt.. dat konijn wel WEITER macht
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van y-VET!!! op maandag 16 januari 2006 om 15:04:
11 en 12 februari bij Eva en Nieke thuis... het kost wat we nuttigen die avond... in de breedste zin van het woord... en misschien een extra flesje wijn voor de gastvrouwen...

Klinkt echt super leuk dames!! Ik ga er nog even over nadenken omdat ik de 10e jarig ben en een feestje geef en eigenlijk de 11e awakenings is maar daar zou ik toch al waarschijnlijk niet heen gaan enzo..

Ik laat het jullie snel weten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op maandag 16 januari 2006 om 15:06:
en kan nog altijd kapot inderdaad

Nou dat kan Nijntje ook hoor :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
jij hebt vast stiekem dat zweepje gekocht he :devil:

Geef maar toe O:)

;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op maandag 16 januari 2006 om 15:21:
jij hebt vast stiekem dat zweepje gekocht he

Die had ik al O:)
Waarschuw beheerder
donateur
T ziet er niet best uit Loesz.... als ik zeg dat t me spijt zegt ie wel dat t niet aan mij ligt, maar waarom ben ik nou altijd zo'n rotwijf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 16 januari 2006 om 15:32:
T ziet er niet best uit Loesz.... als ik zeg dat t me spijt zegt ie wel dat t niet aan mij ligt, maar waarom ben ik nou altijd zo'n rotwijf?

wat heb je gedaan dat je, jezelf een rotwijf noemt?
Waarschuw beheerder
donateur
T ziet er niet best uit Loesz

:(

Je bent geen rotwijf!

Anyway jullie hebben wel vaker crisis gehad, dus ik hoop heel erg dat jullie deze ook overleven!
Waarschuw beheerder
donateur
weer s vel en veel te boos geworden... dingen stuk gemaakt, vreselijk tegen hem tekeer gegaan... heb m verteld dat ie dood kan vallen.... :$ :'(
Waarschuw beheerder
als ik zeg dat t me spijt zegt ie wel dat t niet aan mij ligt, maar waarom ben ik nou altijd zo'n rotwijf?

Ik weet natuurlijk niet waar het over gaat maar er hebben altijd 2 schuld hoor en niet alleen jij!!

Hoop voor je dat het goed komt :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 16 januari 2006 om 15:40:
weer s vel en veel te boos geworden... dingen stuk gemaakt, vreselijk tegen hem tekeer gegaan... heb m verteld dat ie dood kan vallen....

Er ligt een hele dunne lijn tussen haat en liefde...
Waarschuw beheerder
donateur
Maren je bent geen rotwijf!! Je bent een topwijf!

Het is alleen soms moeilijk om te gaan met de teleurstellingen van alledag.. ik snap dat heel goed.

Slaap niet voor niks al anderhalf jaar in een koude slaapkamer omdat ik van woede een schaar door de radiator heen heb gegooid :$ :S
Waarschuw beheerder
donateur
nou, zo top dat mn korte lontje altijd alles weer verpest... :frusty: :[ :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 16 januari 2006 om 16:46:
nou, zo top dat mn korte lontje altijd alles weer verpest...

It happens to the best of us...

Ik snap het nooit... Wij worden ergens boos om en dat heeft vaak te maken met dat die mannen weer iets verkeerds gedaan of gezegd hebben in onze ogen en dan moeten wij elke keer maar sorry zeggen :/

Waarschuw beheerder
donateur

:o

Echt? :(

:aai: :hug:

Uitspraak van y-VET!!! op maandag 16 januari 2006 om 14:37:
Vriendje hebben is zooooo 2005!!!
2006=200SEX!!! vriendje is uncool!!

So true 8)

Ja maar Eva moet d'r vriendje wel houden heur, want dat is zo'n ultralekker stelletje samen (L)

Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 15:02:
Hij kan je natuurlijk best een keer in de steek laten

Als de batterijen op zijn :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op maandag 16 januari 2006 om 15:39:
Anyway jullie hebben wel vaker crisis gehad, dus ik hoop heel erg dat jullie deze ook overleven!

Uitspraak van Tinkerbell op maandag 16 januari 2006 om 15:40:
weer s vel en veel te boos geworden... dingen stuk gemaakt, vreselijk tegen hem tekeer gegaan... heb m verteld dat ie dood kan vallen....

Ehm..

Is er op een gegeven moment niet zo'n punt van: 'enough is enough'?
Dat je er wel weeeeer energie, bloed. zweet en tranen in kan gaan pompen, maar dat je weet dat je wéér op dit punt uit komt?
Het is misschien moeilijk, maar is het soms niet beter om gewoon allebei je eigen weg te gaan, als het gewoon niet meer gaat?

Hoe dan ook: good luck Tink :hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Whehe een reactie van een manspersoontje:

Maaruh.. erotische tupperwareparty.... Wat moet ik me daar bij voorstellen??
Jullie lopen daar rond in sexy lingerie en ondertussen kopen jullie plastic bakkies enzo??

Waarschuw beheerder
donateur
s er op een gegeven moment niet zo'n punt van: 'enough is enough'?
Dat je er wel weeeeer energie, bloed. zweet en tranen in kan gaan pompen, maar dat je weet dat je wéér op dit punt uit komt?

Ik dacht dat ik dt bereikt had, maar merk aan mezelf nu dat dat dus toch niet t geval is... Punt 2 is op zich aan te passen, maar we moeten nu bedenken of we dat willen..
ik weet gewoon dat we nog niet alles geprobeerd hebben en ik wil gewoon mn pinguin niet kwijt... :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 16 januari 2006 om 17:25:
ik weet gewoon dat we nog niet alles geprobeerd hebben en ik wil gewoon mn pinguin niet kwijt...

Dan moet je er alles aan doen en er nog een x voor gaan!!!

(K)
Waarschuw beheerder
En ik vind t ook wel gezellig om naar tjiksweekend te komen ik ga allleen naar Awakenings en daarvoor eten enzo en daarna afteren....... Jammer want lijkt me erg gezellig!!!

Oja, nog ff over dat nummer van Anouk: Fading! Heb hem vandaag nog eens goed beluisterd en volgens mij zou het kunnen dat het ook over een relatie gaat hihi :P

Dat nummer daarna is ook supervet zeg!!! Nr 13... van wie is het origineel ook alweer??? Ik tast ff in t duister..... misschien kan iemand me helpen met het vinden van het lichtknopje? Die andere cd heb ik nog niet geluisterd Yvett! Ga ik morgen in de bus doen... als ik niet aldoor blijf steken op de cd van Anouk want die is zo leuk!!! :)

Vandaag HELE lange dag op school gehad en morgen moet ik presenteren *help*. Als we een voldoende krijgen dan heb ik bijna al mijn puntjes binnen...... nu nog een onderwerp voor mijn scriptie..... ik wil het over Dance doen... iemand een idee....?! (niet geschoten is natuurlijk altijd mis ;))

(K)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmmmm !!! op maandag 16 januari 2006 om 19:51:
*help*

Wil je best helpen maar ik moet werken, sorry :9

En voor scripties moet je niet bij mij wezen, heb nooit op school gezeten dus zou niet eens weten waar je het over hebt :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 19:59:
heb nooit op school gezeten

Dan kan je best goed lezen en schrijven ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van y-VET!!! op maandag 16 januari 2006 om 20:05:
zullen wij in het geval van Johnny Depp dit varkentje samen wassen???

In dat geval wil ik best een trio ja O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op maandag 16 januari 2006 om 20:31:
In dat geval wil ik best een trio ja

Daar heeft meneer Depp vast geen bezwaar tegen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 17:22:
Whehe een reactie van een manspersoontje:

hehe, zo ken ik er nog 1-tje

kreeg een sms van iemand:

'Vet man! een dildo party! Wat voor muziek draaien ze op zo'n feest??'

:D
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahahahaha das ook n goeie idd :D

Dan moet je er alles aan doen en er nog een x voor gaan!!

Aan mij zal t niet liggen.... Heb alleen t donkerbruine vermoeden dat hij niet voor 'ons' wil vechten...
Waarschuw beheerder
donateur
on a slightly different note: mijn pix van het dildo-avondje... Mind, ze staan bij Den op de site, dus ik weet niet voor hoe lang ik daar nog gebruik van mag maken....

[img width=480 height=640]http://www.technonijntje.com/tinkerbell/dildoparty/jummie-jummie.jpg[/img]
Jummie-jummie

[img width=640 height=480]http://www.technonijntje.com/tinkerbell/dildoparty/Do me baby.jpg[/img]
Do me baby :k

[img width=640 height=480]http://www.technonijntje.com/tinkerbell/dildoparty/Sterk spul....jpg[/img]
Sterk spul....

[img width=640 height=480]http://www.technonijntje.com/tinkerbell/dildoparty/Doe mij zo'n potje!.jpg[/img]
Doe mij zo'n potje!

[img width=640 height=480]http://www.technonijntje.com/tinkerbell/dildoparty/Goodies.jpg[/img]
Goodies

[img width=480 height=640]http://www.technonijntje.com/tinkerbell/dildoparty/Prima formaatje.jpg[/img]
Prima formaatje...

[img width=640 height=480]http://www.technonijntje.com/tinkerbell/dildoparty/Hoe staat ie.jpg[/img]
Hoe staat ie?

[img width=480 height=640]http://www.technonijntje.com/tinkerbell/dildoparty/Verjaarskadootje.jpg[/img]
Verjaarskadootje?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahha lig weer in een deuk om de foto´s :D

Yvet, moet nog steeds de cd overnemen...ik wilde het gister doen, maar mijn vriendje heeft de computer opgeruimd..lees= alles eraf gehaald en nu weet ik niet meer hoe die werkt :bloos:

Ben een beetje a-technisch..ik heb gevraagd of hij het voor mij wilde doen en dat heeft ie nog niet gedaan omdat hij alleen maar druk is met de twstd dj halve finale vanavond.

Kortom hij komt er nog steeds aan!