Partyflock

Forumonderwerp · 840910
4 volgers · 75067x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
Dames... hier istiedan... ons eigen hier-mag-echt-alles-geschreven-worden-forum!!!
over...
dildofeestjes... (evaluatie van de rabbit en alle andere gekochte speledingetjes...)
liefde(sverdriet)
mannen
SEX
mannen
EX
mannen
gebroken nagels... en harten
nieuwe kleren/ miskopen
mannen
analyses
mannen
schoenen
mannen
SEX
mannen
feesten
drugs
werk
mannen
enz....

... en mannen

alles... maar dan ook alles (ongecensureerd...)
Waarschuw beheerder
Nou Maren ik hoop dat alles nog goed gaat komen en houd ons op de hoogte!!

Ik heb gisteren heerlijk kerst inkopen gedaan.. ben helemaal geslaagd!!! :D Voor mijn mannetje wilde ik een mooie zwarte nette overhemd kopen en dat was gelukkig het eerste wat ik vond van Calvin Klein B) ik was ook op zoek naar een poster van Pulp Fiction je weet wel deze:

[img width=400 height=265 cacheid=0010393b002cfd96a3f208d31a02635839]http://www.collegehappenings.com/wp-content/college-posters/PulpFiction.jpg[/img]

maar dat is nog best lastig in een stad waar ze niet echt een free record shop kennen ;) ik kwam toevallig langs een heel oud winkeltje waar ze zelfs nog casettebandjes verkochten :O en er stond ook op de deur dat ze posters verkochten en daar vond ik hem gelukkig :D Voor de meiden heb ik de dvd's Pretty Woman :lief: en Murriels Wedding (zelf nog nooit gezien maar de meiden hebben het daar vaak over) gekocht.. Karina is ook op 27 december jarig en ze is dol op wijn dus heb ik een onwijs cool wijnglas voor haar gekocht die zo mooi is dat ik het eigenlijk zonde vind om weg te geven ;)

[img width=350 height=350 cacheid=00103941002cfd9f4cec14fc1a02635839]http://www.wrapables.com/images/product/A54513.jpg[/img]
Who needs a man when...
"I've got me"
"I've got my wine"
"I've got tv"
"I've got choco la te"
:lief:

Ik heb ook allemaal kerstspulletjes gekocht zodat ik onze kamer een beetje kan versieren en wat denk je!!! Heb ik een klein kerstboompje gevonden.. Vind ik later een super mooie kleine rose kerstboom :( Ik vond het een beetje onzinnig om 2x geld uit te geven voor een kerstboom en ik denk dat Sasha ook niet zo van de rose kerstbomen is (niet dat hij er iets over et zeggen heeft) maar hij was echt zo mooi *zucht* heb er echt een tijdje bij stil gestaan.. Weet nu ook dat als ik later op groot ben en mijn eigen huisje heb dat er dan zeker weten elk jaar met kerst een rose kerstboom komt te staan...

[img width=280 height=280 cacheid=00103942002cfda76a6cb4191a02635839]http://ecx.images-amazon.com/images/I/51f3ohXvHVL._SL500_AA280_.jpg[/img]

Vond het trouwens ook heerlijk om allemaal kerstliedjes te horen.. Ik weet het jullie worden er nu mee doodgegooid maar wij zijn zo geisoleerd dat ik weleens vergeet dat het bijna kerstmis is.. en als je dan eindelijk een keer wat kerstliedjes hoort dan voel je je weer even thuis ;)

Verder voor mijn Secret Santa ook 2 DVD's gekocht.. Step Up & Step Up 2.. Ze houd heel erg van dansen en ik had al een keer tegen haar gezegd dat ik Step Up heb en toen vroeg ze meteen of ik deel 2 ook had dus de keuze was makkelijk gemaakt.. Niet dus want ik kon echt niks bedenken tot ik hier tegenaan liep en me het ineens bedacht ;) Ik vond dat ik ook wat voor mezelf mocht kopen dus heb ik een mooie armband, oorbellen en ketting gekocht voor bij mijn rode jurk ;)

Het belangrijkste ben ik wel vergeten en dat is alcohol :O Wel nacho chips, dip en kaas gekocht zodat we lekker nachos kunnen maken maar ik had geen tijd meer om naar de slijterij te gaan, niet dat ik die kon vinden ofzo, maar ik hoop dat ze er 1 hebben in Bluff *duim duim* ;)

En nu komt het mooie.... Dit alles heeft me maar 145 euro gekost!!! :lol:

I LOVE NEW ZEALAND :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op zaterdag 6 december 2008 om 20:53:
En nu komt het mooie.... Dit alles heeft me maar 145 euro gekost!!!

(Y) Wat is wel relaxed... dan kun je nog eens flink shoppen zonder met al te veel buikpijn thuis te komen.

en dat glas (L) echt geweldig!!

Ik ben er ook weer eens eventjes. Ik heb in mijn huisje nog geen internet en nog geen tv... op zich nog niet erg. Er moet nog wel wat geschilderd worden :D

Hoe was turn op the bass?? volgens mij wel erg leuk... ik ben de halve nacht door mensen wakker gebeld :S
Of misschien is het juist niet leuk dan, omdat ze gaan bellen...
Waarschuw beheerder
Hi chickies!

Ik ben zo gaaaaarrrr als de pest, dus ik ga even niet alles doorlezen nu. Dat doe ik morgen! :)

Maar Turn up the bass was VET! Mén wat heb ik genoten! Sinds tijden niet zo lekker de bloemetjes buiten gezet 8)

Toen ik zondagmiddag in de bus naar huis zat (DAGLICHT AAARGH) vond ik het even wat minder allemaal, oh wat is dat toch kut om na een feest en een klein aftertje je nog tussen de gewone mensen te moeten begeven :vaag:

Ik heb jullie wel gemist trouwens, had heeel graag ook even met jullie getanzt en geknuffeld (L) Maar goed, ik zie jullie freitaaag!!!!!!

Maren ben jij dabei vrijdag? (L) Hoop dat je je ondanks alles wel vermaakt hebt gister. Maar kan me voorstellen als je niet echt in de partymood was... :hug:

Oeh en die roze kerstboom: VET!
Waarschuw beheerder
Oh en dat bedrag voor vrijdag: euh... roepen jullie maar wat?
Ik heb echt de afgelopen maand overal waar ik kwam wel kadootjes gekocht, gewoon omdat ik zulke leuke dingetjes tegenkwam die ik echt heel graag wil weggeven (L)! Ik weet niet precies hoeveel ik heb uitgegeven, best wel wat denk ik. (25 euro ofzo?) (Het zijn wel allemaal kleine kadootjes varierend van 2 euro tot 7 euro per stuk)) Maar dat verwacht ik niet van jullie hoor, heb verspreid over weeeken steeds iets erbij gekocht dus heb er niet echt op gelet en ik heb het ook niet erg gemerkt in mijn portemonnee. (Ben in Atlanta niet uiteten geweest, maar uit kadootjes shoppen met m'n daggeld. Dus als je het zo bekijkt heeft KLM die kadootjes gewoon betaald 8) )

En Francie, waar woont jou nieuwe huis precies? En hoe laat zijn we welkom? En moeten we naast onze fantastiiiische looks, gezelligheid, de kadootjes nog iets anders meenemen aan hapjes drankjes weetikveelwat?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh en An, ik vind het jammer dat jij er niet bij kan zijn :( :( :( Mis je!
Maar ik zal een kadootje voor jou achterhouden en die krijg je dan in maart. Is het toch nog een beetje kerst in maart!
Waarschuw beheerder
Oh wanneer is Timewarp nou eigenlijk? Ik moetmoetmoet echt even vrij zien te fixen! :cheer:

Zo. De virtuele lulkick (monoloog :vaag: ) is voorbij hoor.

Morgen ga ik de boel even verder doorspitten hier om op de hoogte te blijven.

Doeiiiiiiiii (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P.a.s.c.a.l.l.e op zondag 7 december 2008 om 23:55:
Maren ben jij dabei vrijdag? (L) Hoop dat je je ondanks alles wel vermaakt hebt gister. Maar kan me voorstellen als je niet echt in de partymood was... :hug:

I'll be there :) Heb me prima vermaakt weer zaterdag; in eerste instantie idd niet echt in partymood (lees: zelfs Wackie niet herkennen daardoor), maar naar mate de ongelovelijk oude bekenden binnen kwamen druppelen werd mn mood steeds wat beter... Daarna nog iemand die goed zn best heeft gedaan mijn ego weer even n boost te geven, altijd fijn :)

Ben zaterdag even verhuisd naar t huis van n vriendin van mij, centrum amsterdam (l) Voel me eigenlijk nog steeds best goed en daar word ik stom genoeg verdrietig van.... moet ik niet enorm overstuur en ontroostbaar zijn ofzo?? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 8 december 2008 om 10:19:
Ben zaterdag even verhuisd naar t huis van n vriendin van mij, centrum amsterdam Voel me eigenlijk nog steeds best goed en daar word ik stom genoeg verdrietig van.... moet ik niet enorm overstuur en ontroostbaar zijn ofzo??

Als het goed is, is het goed... als je zo kalm bent, heb je gewoon de juiste keuze gemaakt (in elk geval voor nu).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op maandag 8 december 2008 om 13:24:
als je zo kalm bent, heb je gewoon de juiste keuze gemaakt (in elk geval voor nu).

klinkt misschien heel stom/dubbel/iets dergelijks, maar ik wil helemaal niet dat dit de juiste keus is!! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nee klink helemaal niet stom en juist heel begrijpelijk, maar deze kalmte is nu wel fijn om alles eens rustig te bekijken.

Ben je morgen op de (vroege) vergadering? Dan kunnen we het er nog even over hebben..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op maandag 8 december 2008 om 13:59:
Dan kunnen we het er nog even over hebben..

Heeeeeeeeeeeeel graag!! Vind mezelf inmiddels rijp voor t gesticht....
Waarschuw beheerder
donateur
Ok dan, doen we! We hebben om 19u al vergadering en daarna lang de tijd voor een borrel, dus dan kunnen we het uitgebreid over hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinkerbell op maandag 8 december 2008 om 14:33:
Vind mezelf inmiddels rijp voor t gesticht....

Dat was je altijd al schat. Net als wij allemaal ;p

(zou best gezellig zijn met z'n allen in een gekkenhuis trouwens, met een stel lekkere dokters mjumjum)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
oh ik heb zo'n zin in vrijdag! Eindelijk weer eens de meeste van mijn lieve tjikkies zien (L)

En Anja jij bent er natuurlijk in gedachten bij (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op maandag 8 december 2008 om 14:37:
Ok dan, doen we!

(l)

Uitspraak van P.a.s.c.a.l.l.e op maandag 8 december 2008 om 14:53:
Dat was je altijd al schat.

I know! Dit is alleen voor t eerst dat ik er zelf last van heb :O

Uitspraak van AmezeN op maandag 8 december 2008 om 15:09:
oh ik heb zo'n zin in vrijdag!

Hoe laat worden we verwacht eigenlijk?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P.a.s.c.a.l.l.e op maandag 8 december 2008 om 00:02:
Is het toch nog een beetje kerst in maart!

JEEJ!!! :cheer: en ook een beetje Sinterklaas en een beetje mijn verjaardag ;)

Ik neem voor jullie allemaal een kleine Harry (penguin) mee uit Antarctica :lief:

Uitspraak van AmezeN op maandag 8 december 2008 om 15:09:
En Anja jij bent er natuurlijk in gedachten bij

Ik zal vrijdag heel veel aan jullie denken en jullie nog meer missen dan ik nu al doe!!!

Uitspraak van P.a.s.c.a.l.l.e op maandag 8 december 2008 om 00:04:
Oh wanneer is Timewarp nou eigenlijk? Ik moetmoetmoet echt even vrij zien te fixen!

Ik hoop maar dat ik er bij kan zijn :bloos: misschien wordt mijn contract namelijk verlengt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anuta op dinsdag 9 december 2008 om 02:34:
Ik neem voor jullie allemaal een kleine Harry (penguin) mee uit Antarctica :lief:

:cheer: die vraag ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan mn vader, maar die wil m niet meenemen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Konijn belde trouwens gister nog, hij komt uit zn werk even naar me toe... Heeft heel veel nagedacht en wil e.e.a met mij bespreken.. Verder vertelde hij dat Poes en Tink heel vervelend doen, die kleine is ineens vet agressief aan t doen, zelfs aan t blazen!! Dat heb ik m in die anderhalf jaar nog niet zien doen.... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dat betekent dus dat je er vanavond toch niet bij bent?
Ik neem aan dat je dan wel even aan het praten bent..

Tja en die poezen zijn natuurlijk van slag, da's niet zo gek als hun 'moeder' ineens weg is!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op dinsdag 9 december 2008 om 11:45:
Dat betekent dus dat je er vanavond toch niet bij bent?

Jawel, hij weet dat ik naar unity ga :)
Uitspraak van AmezeN op dinsdag 9 december 2008 om 11:45:
Ik neem aan dat je dan wel even aan het praten bent..

Ligt helemaal aan de dingen die hij mij wil vragen; misschien heb ik er ook wel niet 1-2-3 antwoord op en wil ik er over nadenken...
Waarschuw beheerder
donateur
kennen we deze al tsjiks? www.dress-for-less.nl
Waarschuw beheerder
Ik heb ook voor ongeveer 15 a 20 euro kadootjes gekocht en die zijn eigenlijk allemaal tussen de 1 en 2 euro per stuk...
Als men dus wil dichten dan zou dat op het kadootje gericht moeten zijn want met die dobbelstenen gedoetje weet je nooit wie welk kadootje krijgt.

Dobbelspel

Dit jaar geen zin in lootjes trekken en suprises maken? Speel het dobbelspel en maak er een supergezellige avond van!

Wat heb je nodig?
Een dobbelsteen
Een horloge of klok
De spelregels
Hoe werkt het?
Van tevoren: iedereen die meedoet moet een aantal cadeautjes kopen. De cadeautjes kunnen van alles zijn. Van een DVD tot een pen. Spreek van tevoren een bedrag af en een richtlijn voor het aantal cadeautjes.
Alle cadeautjes moeten worden ingepakt.

Op de avond: iedereen legt zijn cadeautjes op tafel. Ga met z'n allen om de tafel zitten. Je kunt ook de cadeautjes op de grond leggen en met z'n alleen om de cadeautjes heen gaan zitten. Het dobbelspel heeft 3 rondes. Afhankelijk van het aantal deelnemers duurt elke ronde tussen de 15 en 25 minuten. Hou de tijd in elke ronde bij.
Eén voor één wordt er met de dobbelsteen gegooid, met de klok mee. De oudste deelnemer mag beginnen. Het aantal ogen houdt een actie in. Deze acties staan op de spelregels.
Pak de spelregels erbij, start de tijd en het feest kan beginnen!

Ik zal zo bij mijn moeder thuis even de spelregels uitprinten...

En hoe laat spreken we af, eten we thuis of daar en wat een soepje en een broodje ofzo lijkt me wel makkelijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik had ook al van die kaartjes geprint voor bij het dobbelspel!

En ik geef er de voorkeur aan om even thuis te eten en dan zo rond 8u, half 9 in Haarlem af te spreken. Ben namelijk zo'n 10 minuten per dag thuis (wakker dan, slapen doe ik ook nog wel ;-)) en moet ook mijn tas voor het weekend nog inpakken, want ik vertrek zaterdagochtend vroeg voor een weekendje Maastricht.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel kadootjes hebben jullie dan? Ik zit me nu af te vragen of ik er wel 'genoeg' heb.... :/

Wat leuk uk, n weekendje weg!! :D (l)
Uitspraak van Foxy Lady op woensdag 10 december 2008 om 09:25:
De oudste deelnemer mag beginnen.

B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm ik heb er een stuk of 10 of 12 ofzo.. Geen idee. En maakt niet uit toch als je er minder hebt? Volgens mij is er meer dan genoeg voor iedereen en jij geeft ons altijd heeeeeerlijke hapjes kado dus is het nu eens tijd om jezelf lekker te láten verwennen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op woensdag 10 december 2008 om 10:37:
jij geeft ons altijd heeeeeerlijke hapjes kado dus is het nu eens tijd om jezelf lekker te láten verwennen B)

Ik zal er een paar inpakken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AmezeN op woensdag 10 december 2008 om 09:41:
En ik geef er de voorkeur aan om even thuis te eten en dan zo rond 8u, half 9 in Haarlem af te spreken

ja, ik ook.

Ik moet werken en ben pas om 19.00 / 19.30 thuis. :D

ik zal wel zorgen voor drankjes en lekkere snack maken (wraps :p en nog wat lekkers)
Maar als iemand zin om zich nog uit leven be my guest!! :D Dat komt wel op ;P

Mijn adres is; ... stuur ik wel per pb... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Frenzie op woensdag 10 december 2008 om 11:04:
Maar als iemand zin om zich nog uit leven be my guest!!

Tink = guest B)
Waarschuw beheerder
Hmmm ok ik kan alleen dan niet heel lang blijven moet namelijk zaterdag ochtend 7 uur beginnen...
Dus 8 uur it is..
Tot dan tjiks
kusss
Waarschuw beheerder
donateur
Jeej! :cheer: net ff gechat met mn ouders (l)
Waarschuw beheerder
Ik ben zo druk de afgelopen dagen dat ik dus de 9 december Lard helemaal vergeten ben :bloos::cry:

Ik kwam er gisteren achter toen ik stom dronken was dus Sasha moest natuurlijk de hele avond tegen een huilende en verstrooid meisje aankijken maar gelukkig was hij wel heel lief voor me en zei dat dat nou eenmaal weleens kan gebeuren... Maar dat dat mij nou net moet gebeuren??? Ik vergeet dit soort dingen nooit!!! Ik voel me echt heel schuldig :cry: Wilde dit gisteren al met jullie delen maar was echt te druk... Mis jullie nu super veel!! :lief:

Gisteren was een drukke dag maar ook een geweldige dag!!! Mijn lief is bij me ingetrokken :D Ik vind dat we nu al de mooiste kamer hebben want heb het helemaal opnieuw ingericht met allemaal mooie plaatjes uit een oude Antarctica kalender en we hebben een hele lelijke schilderij waar ik foto's van jullie en mijn familie heb opgeplakt zodat het lijkt op een colage... Kon ook niet wachten tot kerst dus heb hem gisteren al zijn poster gegeven want ik vond zelf ook al dat 1 muur erg kaal was en daar moest hij komen hangen.. Hij is er erg blij mee!! :D Onze kamer is nu echt ons huisje geworden.. Sowieso heb ik best een vrij grote kamer met zelfs een aparte zitgedeelte.. Het beste vind ik eigenlijk nog dat het eerste wat ik zie wanneer ik wakker wordt is Sasha :lief:

We zijn dus nu onderweg naar Antarctica :cheer: Ik kan echt niet wachten gewoon!!! Eerst nog even wat eilandjes bezoeken onderweg en hopelijk zien we Orca's op Macquarie Island en dat is over 3 dagen al!!! Zodra ik wat mooie foto's heb zal ik ze posten!!! ;)

Veel plezier vanavond meiden en ik zal aan jullie denken!!! :lief:
Waarschuw beheerder
Ik was trouwens bijna een Gentoo Penguin vandaag maar was net te laat...

Gentoo Penguin
[img width=200 height=268 cacheid=00103c12002d02bfb5dc9bab1a026452e9]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cf/Gentoo_penguin_nsf_cropped.jpg/200px-Gentoo_penguin_nsf_cropped.jpg[/img]

Eigenlijk wil ik helemaal geen Gentoo Penguin zijn maar liever een Hippy Penguin...

Hippy Penguin
[img width=225 height=338 cacheid=00103c17002d02c0796347511a026452e9]http://www.leatherwoodonline.com/ee/images/uploads/hippy-penguin.jpg[/img]
8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goed en slecht nieuws.... Het goede nieuws is... Ik kom eerder naar huis!!!! Het slechte nieuws... Ik blijf maar 4 tot 6 weken thuis!!!

Waarschijnlijk ben ik in Februari alweer in Nederland maar ga eind Maart weer terug.. Aan de ene kant vind ik het zwaar klote en weet ik niet of ik dit wel wil want Sasha gaat dan nog niet naar huis maar aan de andere kant betekend het dat ik de deels Administratie ga doen voor de Expeditie Team en deels Receptie :D

Ik hoop alleen zo dat Sasha ook nog wil terug komen voor een contract!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anuta op donderdag 11 december 2008 om 21:41:
We zijn dus nu onderweg naar Antarctica :cheer:

Ik ben zo godvergeten ongelovelijk zwaar jaloers dat je de groene kleur bijna moet kunnen zien daar!! Geniet ervan An!! (l)
Uitspraak van Anuta op vrijdag 12 december 2008 om 05:22:
Eigenlijk wil ik helemaal geen Gentoo Penguin zijn maar liever een Hippy Penguin...

Zolang je ze maar meeneemt O:)

Uitspraak van Anuta op vrijdag 12 december 2008 om 07:34:
Ik kom eerder naar huis!!!! Het slechte nieuws... Ik blijf maar 4 tot 6 weken thuis!!!

:bounce: :cheer: :bounce: :cheer: Je komt iig eerder thuis, daar word ik al blij van :)
Uitspraak van Anuta op vrijdag 12 december 2008 om 07:34:
k hoop alleen zo dat Sasha ook nog wil terug komen voor een contract!!!

hebben jullie t daar nog niet over gehad dan? Daarnaast, wie wil er nou niet met jou op n bootje zitten???
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Anuta op donderdag 11 december 2008 om 21:41:
Mijn lief is bij me ingetrokken

Wat lief dat jullie nu officieel samenwonen (L)

Kan me voorstellen dat het even schrikken was toen je erachter kwam dat je Lard 'vergeten' was. Maar je denk toch nog vaak genoeg aan hem?
Het kan inderdaad gebeuren... en ik denk dat Lard het je zeker vergeeft!

En het was e verwachten natuurlijk dat je weer eens langer zou blijven :lol:
Voor hoe lang ga je dan weer terug?
Ik hoop voor je dat je liefje ook weer een contract wil doen en jullie lekker samen kunnen blijven tortelduiven (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Ohja maar ik mis je wel echt heel erg!! Soms zijn er van die dingen die ik zo graag 'live' met je zou willen bespreken!
Dan stel ik een mail op, maar dan komt het toch weer niet over zoals ik het bedoel en wis ik hem dus weer..
Waarschuw beheerder
donateur
Ladiesssssss ik heb zin in vanavond!! :bounce:

Francie heb jij een Senseo apparaat? Dan neem ik chocoladepads en slagroom mee. :k
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op vrijdag 12 december 2008 om 10:04:
Ladiesssssss ik heb zin in vanavond!! :bounce:

Me toooooooooooooooooo (l) Ga strax nog ff wat lekkers bakken (choco-sinaastaart anyone? O:) ), pakjes inpakken.... en voorbereiden op heerlijke chocolademelk met slagroom (l) Is dat echte slagroom (lees: slagroomspuit)? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 12 december 2008 om 10:31:
(lees: slagroomspuit)?

Die heb ik helaas niet... wel een bijna volle doos patronen trouwens O:)

Het wordt dus salgroom uit een pak of bus. Nu maar hopen dat Francie een Senseo heeft :lol: (anders neem ik de mijne wel mee)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op vrijdag 12 december 2008 om 10:39:
Die heb ik helaas niet... wel een bijna volle doos patronen trouwens O:)

Hmmm.... *denkt heel hard na of ze iemand in de buurt weet mét spuit....* O:)
Zou jij mij trouwens op kunnen pikken van t station Rank? Of is dat heel lastig?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 12 december 2008 om 11:02:
Zou jij mij trouwens op kunnen pikken van t station Rank? Of is dat heel lastig?

Laat maar, ik zit verkeerd te kijken.... ben n beetje scheel vandaag :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan je wel even oppikken hoor.. laat maar weten of dat moet!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er binnen 9 minuten vanaf t station, dat lukt wel ;) Hoef jij ook niet om te rijden, je komt van de andere kant :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AmezeN op vrijdag 12 december 2008 om 09:52:
Kan me voorstellen dat het even schrikken was toen je erachter kwam dat je Lard 'vergeten' was. Maar je denk toch nog vaak genoeg aan hem?

Kan me ook voorstellen dat je daar even van schrikt, maar wees niet zo streng voor jezelf An.
Je bent HEM niet vergeten. Alleen toevallig die datum, omdat je zo volop aan het leven en genieten bent aan de fokking andere kant van de wereld dat je geen besef hebt van wat voor dag het is. Dat is toch juist prachtig? Dat is het leven waar miljoenen mensen jaloers op zijn, leven zonder agenda! En er is niemand die je dat kwalijk zal nemen.

Hoe memorabel zo'n datum ook is, het is en blijft maar een datum. Zolang diegene om wie het gaat nog in jouw gedachten is, leeft hij voort. Daar heb je geen kruisje in je agenda voor nodig, dat gaat vanzelf.

:hug: (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ehm ja, zoiets probeerde ik dus eigenlijk te zeggen... ;-)
Waarschuw beheerder
Zeg eh... hebben jullie allemaal een gedicht gemaakt? :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
:no: ikke niet..

Ik verzin er strax wel eentje voor je als je wilt? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AmezeN op vrijdag 12 december 2008 om 09:52:

Uitspraak van P.a.s.c.a.l.l.e op vrijdag 12 december 2008 om 12:02:
Hoe memorabel zo'n datum ook is, het is en blijft maar een datum. Zolang diegene om wie het gaat nog in jouw gedachten is, leeft hij voort. Daar heb je geen kruisje in je agenda voor nodig, dat gaat vanzelf.

Jullie hebben ook helemaal gelijk... :lief:

Raar om nu te bedenken dat jullie gezellig spelletjes aan het doen zijn en warme chocolademelk met slagroom aan het drinken zijn en dan die taart... choco-sinaastaart :kwijl:

Uitspraak van Tinkerbell op vrijdag 12 december 2008 om 07:41:
hebben jullie t daar nog niet over gehad dan?

Ik heb het hem gisteren verteld en natuurlijk gezegd dat ik heel graag wil dat hij ook terug komt maar dat kan hij nu nog niet zeggen.. Gisteravond was een vrij emotionele avond want hij is echt het beste wat me ooit is overkomen!!! Hij is ook zo lekker zelfstandig!! Toen ik gisteren klaar was met werken kom ik in een super schone kamer terug.. wat denk je... heeft hij de badkamer schoongemaakt en de kamer gedweild... Normaal ben ik degene die dat soort dingen doet dus ben dit helemaal niet gewend...

Het is soms wel vrij irritant dat ik geen Russisch versta.. hij kan sommige dingen namelijk niet vertalen :/ ik zei gisteren tegen hem dat hij het dan maar in het Russisch moest zeggen en toen zei hij heel veel maar ik begreep het niet :( Het klonk wel allemaal heel lief :lief:

Oh en jullie kunnen allemaal heel erg trots op me zijn!!! Ik ben gestopt met nagel bijten :cheer: Mijn nagels zijn al super lang en ook erg mooi rood gelakt B) Ik heb geleerd dat je dus gewoon je handen steeds in moet smeren met creme zodat ze niet droog worden en ik dus ook niet kan gaan knagen ;)

Gisteren hadden we trouwens weer een probleempje... Het anker zat vast en we kregen hem niet meer omhoog.. Uiteindelijk hebben we het omhoog kunnen krijgen maar de rots waar het aan vast zat, zat er nog steeds aan vast en we kregen het er niet vanaf aangezien het anker best diep zit en heel veel weegt dus je kan het er niet ff vanaf schudden.. Ze hebben het de hele dag geprobeerd maar uiteindelijk hebben ze toch moeten beslissen om het anker achter te laten maar dit kost zo ongeveer duizenden dollars :O Gelukkig heeft elk schip een reserve anker want anders hadden we niet eens naar Antarctica gekund :(

Maar goed ik weet dus niet of ik de aankomende tijd veel in contact kan blijven aangezien het internet het straks niet meer doet... Weet dat ik aan jullie denk!! :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Anuta op vrijdag 12 december 2008 om 21:31:
Weet dat ik aan jullie denk!!

Ik denk ook aan jou! (L)

En zoals Pascalle al zo mooi zegt, het is maar een datum, het gevoel wat daarachter zit is veel belangrijk. En ik weet zeker dat jij vaker aan hem denkt dat die ene keer per jaar waarop het daadwerkelijk gebeurd is.

Wat leuk dat je een soort van samen woont! dat is mooi zo uitgekomen en super dat je naar huis komt :cheer:
Zoveel te vertellen, te bepraten en leuke dingen te doen! en mijn huisje bekijken natuurlijk!
Maar je gaat ook weer weg :( Dat was te verwachten natuurlijk.

pfff gisteren ben ik naar een feestje op ruigoorde geweest, goa feestje! echt heel erg leuk. Ik weet dat Alex datar ook wel eens naar toe ging, en ik kon helemaal voor me zien hoe hij daar zou springen, huppelen en gek doen.... ;) :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het errrrrrg gezellig vrijdag lieve tjikkies!
Heb je de opener al terug naar de buurman gebracht Frans? En al nader kennisgemaakt? :lol:

Heb vandaag mijn mooie prinsessenpen mee naar mijn werk genomen en wat denk je? Hij schrijft ook nog eens roze! (L)