Partyflock

Forumonderwerp · 840684
2 volgers · 82170x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
ik heb zòn gevoel da defqon di jaar valt op de 17 tenslotte weer in de zelfde week tis al op de

14e
18e
19e geweest

mooie datum dus de 17 de

zal teminste flink :bounce"worde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:57:
Ik heb uit betrouwbare bron dat 't niet doorgaat dit jaar. Dit ivm vergunningen die de gemeente niet wil verstrekken. Helaas

Nou als we die betrouwbare bronnen op Flock altijd maar moeten geloven gaat niets door. Dus ik wacht wel op officieel nieuws. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
defqon dat niet doorgaat

[img width=212 height=250]http://www.wege-zur-ruhe.de/Bilder/Lachen.jpg[/img]

dacht het niet :cheer:

Waarschuw beheerder
defQon brengt bij de gemeente vast ook wel genoeg centjes in et laadje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 16:42:
Dus ik wacht wel op officieel nieuws

Waaruit blijkt dat t gewoon doorgaat jah :yes:
Waarschuw beheerder
ik ben zeker van de partij als het doorgaat:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoboy4life op dinsdag 7 maart 2006 om 17:52:
Morgenavond weten we het denk ik

I hope so. Anders ga ik morgenavond wel even bij ze langs, woon er toch dichtbij. :devil:

Waarschuw beheerder
Wordt dan me 4e DefQon :cheer:. Ik koop op de eerste dag van verkoop gelijk me kaartjes :jaja:
Waarschuw beheerder
best stoer van je
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 20:25:
Ik koop op de eerste dag van verkoop gelijk me kaartjes

Wauw, wil jij mijn vriendje worden. Ik wil ook zulke stoere vriendjes. :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 20:39:
Wauw, wil jij mijn vriendje worden. Ik wil ook zulke stoere vriendjes.

Kinderachtig figuur. Ik wil ook wel zulke stoere vriendjes die van deze achterlijke opmerkingen maken :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 20:39:
Wauw, wil jij mijn vriendje worden. Ik wil ook zulke stoere vriendjes.

ik weet niet waar die opmerking op slaat hoor, bedoel er alleen mee te zeggen dat ik graag wil en dat ik niet ga zitten w88 op het laatste moment

triest figuur!
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe, je mag wel een verzoek indienen hoor. :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 20:25:
Ik koop op de eerste dag van verkoop gelijk me kaartjes

:bloos: Ik las "ik koop op de eerste dag mijn kaartjes en verkoop ze dan". Moeilijk he lezen. O:) :bloos: :flower: Weer vriendjes? :P

Ik ben er ook altijd snel bij. Als ik eenmaal besloten heb ergens naartoe te willen koop ik ook meteen kaartjes. Heb zelfs al geld opzij gezet zodat ik meteen op dag 1 kaartjes kan halen. Nou maar hopen dat die dag snel komt. :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 20:50:
Ik las "ik koop op de eerste dag mijn kaartjes en verkoop ze dan". Moeilijk he lezen. Weer vriendjes?

oke ik vergeef je (f)

DefQon rulezzzzzzzzzzzzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 20:56:
oke ik vergeef je

:lief:

Wanneer horen we nou is wat? :@ :@

Waarschuw beheerder
het laat allemaal wel verdacht lang op zich wachten: defqon, dominator, nightmare outdoor :S

festivals waar vorig jaar rond deze tijd volgens mij toch wel bekendheid over was...

kan het fout heben hoor maar snap niet dat ze met een feest als defqon het publiek in spanning willen laten, helemaal omdat het altijd zo goed loopt...
Waarschuw beheerder
donateur
Snap het ook niet goed. Heb op Flock gelezen dat er een flyer is uitgedeeld voor Nightmare met een datum erop en vervolgens zijn we zoveel weken later en is er nog niets bekend. :S

Misschien doen ze het om de mensen lekker te maken zodat de kaarten nog sneller gaan. Vorig jaar begon de vvk van Defqon geloof ik eind maart ( ? ). Als ze nou 2 weken van te voren met info komen, de week ervoor met de line up is iedereen zo blij dat ze meteen naar de winkels rennen? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op dinsdag 7 maart 2006 om 21:17:
Misschien doen ze het om de mensen lekker te maken zodat de kaarten nog sneller gaan. Vorig jaar begon de vvk van Defqon geloof ik eind maart ( ? ). Als ze nou 2 weken van te voren met info komen, de week ervoor met de line up is iedereen zo blij dat ze meteen naar de winkels rennen?

hoe de fuck wil je de boel nog sneller laten lopen ;)

defqon stond er allang om bekend dus mijns inziens niet nodig
Waarschuw beheerder
donateur
Nee idd. Defqon is altijd snel uitverkocht. Maar ja, het is natuurlijk stoer om te zeggen dat je feest binnen een week uitverkocht is. ;) Weet niet meer hoelang ze er de vorige keren over gedaan hebben maar het was snel. :|

Waarschuw beheerder
heb ook geen idee maar het was iig sneller als dat ik geld had 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ghehe, ik ben gelukkig nog nooit te laat geweest. B) :P

Waarschuw beheerder
gaat me dit jaar *als het nog komt* ook niet gebeuren ;)

Uitspraak van Technoboy4life op dinsdag 7 maart 2006 om 17:52:
Morgenavond weten we het denk ik

mr hardstyle waarom morgenavond?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:37:
gaat me dit jaar *als het nog komt* ook niet gebeuren

Hoop het voor je.

Omdat Q regelmatig dingen op woensdagavond bekend maakt. ;) De nieuwsbrief wordt ook op woensdagavond/donderdag verstuurd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jammer dat niemand mij gelooft, ze zullen het binnenkort wel naar buiten brengen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik wacht vol spanning af. Q Dance gaat nog liever falliet dan dat ze hun paradepaardje niet organiseren. Dat feest is het snelst uitverkocht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:37:
mr hardstyle waarom morgenavond?

Nou ten eerste omdat er op de site van Q-dance nog maar 1 feest in hun agenda staat. Normaal staan er minstens 2 feesten in, er staat nooit lang slechts 1 feest in hun agenda;)

Ten tweede omdat Defqon vorig jaar hier op PF werd aangekondigd op 3 maart:

https://partyflock.nl/news/4496

Daarom denk ik dat, is dat ook weer duidelijk voor iedereen:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mm zou het erg leuk vinden als ze het morgen bekent maken maar ik zie de link niet tussen 3 maart en 8 maart eigenlijk...

Waarschuw beheerder
mensen 17 juni is de datum
op de site van een dj(Marco Remus) staat dat ie 17 juni naar defqon 1 komt.
Waarschuw beheerder
Laten we het dan maar hopen dat het de 17de is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)saskia(L) op woensdag 8 maart 2006 om 11:39:
Laten we het dan maar hopen dat het de 17de is

dat denk ik eigenlijk wel omdat het voorgaande jaren altijd de 3e week van juni was :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 10:59:
op de site van een dj(Marco Remus) staat dat ie 17 juni naar defqon 1 komt.

Klopt, goed gezien :yes:
Is iedereen weer gerustgesteld!!
Waarschuw beheerder
ach maakr me niet zo veel uit wanneer het is :)
ga zowieso wel heen :cheer:
Waarschuw beheerder
17e.... Ook nog is t slimste ivm WK... dan mist niemand iets:D 2 jaar terug al een rampnacht beleefd toen NL opeens van Tsjechie verloren had:( En ik maar denken dat we gewonnen hadden...

Evengoed, vanavond op Q-Dance, volgende week zaterdag kaartverkoop en over 5 weken de line-up O:)

Waarschuw beheerder
donateur
17 juni klopt ja
hoop we op dezelfde lokatie
kan het daar nog groter of is het al maximaal zoals vorig jaar?
Waarschuw beheerder
donateur
Kreeg net een mail over Indian Summer dus hopelijk volgt Q het voorbeeld.

Uitspraak van Tuk op woensdag 8 maart 2006 om 14:22:
Evengoed, vanavond op Q-Dance, volgende week zaterdag kaartverkoop en over 5 weken de line-up

Van Indian Summer begint het vanavond al. Nog beter... Kan ik meteen een kaartje over i-net bestellen. :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 8 maart 2006 om 17:45:
kan het daar nog groter of is het al maximaal zoals vorig jaar?

t moet ook niej TE groot zijn, weet je hoeveel spierpijn ik 2jaar geleden had van al dat lopen en dansen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Alvast een zonnebankje pakken O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik dit jaar wel voordringen bij de eetstand? O:) :p

Waarschuw beheerder
eten op defqon is echt een hel. :yes:

Waarschuw beheerder
ghehehe ja en uitverkocht

de keer dat ik er was waren alleen nog sinaasappels :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Pff, leuk dat ze vorig jaar die menu's hadden maar dat was idd een drama. En als je dan iemand voor je hebt staan die niet eens een hamburger voor je wil bestellen..... :9

Krijg net de nieuwsbrief binnen en daar staat niets over Defqon dus ik ben bang dat we het deze week wel kunnen vergeten. :[ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 8 maart 2006 om 18:37:
Van Indian Summer begint het vanavond al. Nog beter... Kan ik meteen een kaartje over i-net bestellen

jah, kan er op de fiets heen...maar mij niet gezien!!
Vind t ook opeens wel redelijk prijzig voor zo'n 'klein' en 'onbekend' festival! €55 voor 2 dagen waar dance valley €40 duurder is, maar waar je wel een camping en nog weet ik t wat allemaal erbij krijgt...
Maarja, ID&T he:D

Als ze nou maar een btje rap komen met DefQon, want die set van Estroe en dat hotelletje na In Qontrol geloof ik ook wel weer!!

Waarschuw beheerder
donateur
tralala O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 21:29:
eten op defqon is echt een hel

inderdaad... wilde vorig jaar alleen maar een bakkie fruit, maar dat was al helemaal op om half 4 ofzo:no:
Net of ik dan aan de vette patat ga, nope!! Dan maar niks eten he!!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuk op woensdag 8 maart 2006 om 21:52:
Vind t ook opeens wel redelijk prijzig voor zo'n 'klein' en 'onbekend' festival! €55 voor 2 dagen waar dance valley €40 duurder is, maar waar je wel een camping en nog weet ik t wat allemaal erbij krijgt...
Maarja, ID&T he

Dat viel mij idd ook op. En dan het verschil tussen alleen de vrijdag of alleen de zaterdag. :|

Een ticket voor alleen de vrijdag kost € 27,50. Voor een zaterdagticket betaal je € 37,50

10 euro verschil of je de vrijdag of de zaterdag gaat. Zijn ze gek geworden ofzo? Nou ik zou er een paar euro opgooien en dan lekker naar Defqon gaan.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 21:53:
De optredens van de 8 talenten (2 per genre) tijdens het speciale evenement zullen afgewisseld worden door 8 topartiesten (ook 2 per genre.)
Binnekort wordt bekendgemaakt wanneer en waar het speciale evenement zal plaatsvinden.

Ze mogen toch draaien op een speciaal feest in de Hem? Samen met de winnaar van B2S? :/

Waarschuw beheerder
donateur
oeps :$ ik moet verder kijken dan me neus lang is... 8)

aangepast O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet het niet zeker maar daar staat me iets van bij. Weet alleen niet meer waar ik het vandaan heb en kan het niet meer vinden. Dus wat jij zegt kan ook hoor. :aai: :P

Mmhh, het kan dus wel wat jij zeg:
Het winnen van de B2S Rookie Finals bezorgt je namelijk tevens een Wild Card voor de laatste ronde in de Q Factor competitie. Dat houdt in dat je naast je optreden bij B2S vervolgens nog 2 keer de kans krijgt om jezelf te bewijzen op een evenement van o.a. Q-dance of ID&T op een goede tijd. Na elk optreden zal door het publiek worden bepaald of jij de Q-factor hebt. Na deze drie optredens maak je kans op een officieel jaarcontract bij een gerenommeerd boekingskantoor

Vorig jaar had Q ook een talent stage en op deze manier scheelt het ze weer speciale Defqon talentenjacht avonden te organiseren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond 't gewoon zo toevallig... dat uitgerekend 10 juni de laatste finale is...

Ach, we zien 't wel! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 8 maart 2006 om 22:00:
Ze mogen toch draaien op een speciaal feest in de Hem? Samen met de winnaar van B2S?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 22:03:
oeps ik moet verder kijken dan me neus lang is...

aangepast laatste aanpassing 8 maart 2006 22:03

Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 8 maart 2006 om 22:05:
Ik weet het niet zeker maar daar staat me iets van bij. Weet alleen niet meer waar ik het vandaan heb en kan het niet meer vinden. Dus wat jij zegt kan ook hoor.

Afterparty DefQonO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha, dat kan ook nog. Een afterparty in de Hem met het Q/B2S talent. :9

Nou Q zal ons dankbaar zijn dat we hun grote geheim hebben geraden. ;) :P