| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
voor dat geld ga ik liever naar 3 nog 10 x vettere feestjes
als ik naar defqon zou willen zou ik wel een kaartje hebben hoor ..ben echt niet zo idioot om lang te wachten om daar een kaartje voor te halen .
vet he
ik ging toch niet
voor dat geld ga ik liever naar 3 nog 10 x vettere feestjes
defqon is een breezer feest waar de helft van de mensen alleen maar naar defqon gaan en verder heel het jaar niks .
defqon is een breezer feest waar de helft van de mensen alleen maar naar defqon gaan en verder heel het jaar niks .
waarom ben je zelf dan naar de 2004 en 2005 edities van defqon geweest? hoe bedoel je
Mag je eigenlijk zom digitale camera mee na binnen nemen
omdat ik toen nog niet beter wist
en de laatste was geen fuck aan dus ja
en de laatste was geen fuck aan dus ja
omdat ik toen nog niet beter wist
jij snapt er echt nog niet veel van he
waarom ben je zelf dan naar de 2004 en 2005 edities van defqon geweest? hoe bedoel je
dus met andere woorden je bent zelf een breezer
iemand al de anthem defQon 1 2006 gehoord??
je kunt hem sinds vandaag horen.
ben blij dat jij zo snugger bent
en waarom geef je defqon.1 2005 dan een goed als waardering als je der geen fuck aan vond , je spreekt je zelf een beetje tegen gozer
maar je voelt je volgens mij nogal aangevallen door het commentaar wat je krijgt , eigenlijk zegt dat al genoeg
ben al iets langer bezig dan jou meid !!
je kunt hem sinds vandaag luisteren.laatste aanpassing 8 juni 2006 14:23
jij snapt er echt nog niet veel van he
nee niet naar de plaatselijke discotheek
ben al iets langer bezig dan jou meid !!
Feestjes zoals in nighttown en bv as bkjn (15 euro)
en andere breakcore feestjes zijn tenminste echt vet en kosten geen reet .
zaterdag
17-06
min 15C
max 29C
Zonkans 75%
neerslagkans 20%
Komt allemaal goed hoop ik maar je weet maar nooit hier in Nederland
bron?
Uitspraak van trilogy op donderdag 8 juni 2006 om 14:20:
had hem al eerder gehoord promo versie dan van 2 minuut nog wat. Als iemand het orgineel heeft zo die gene dan even hier een link willen zetten.
Bedankt voor je moeite dan idg
zaterdag
17-06
min 15C
max 29C
Zonkans 75%
neerslagkans 20%