| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Is idd eentonig aan het worden hier, mis Jelmerino en loodje ook een beetje
dan zal ik verder maar me mond houden
Je gaat toch niet met een voetbal shirtje aan naar een feest?
24? prrrr!
Waaruit kan ik nog meer kiezen?
Je hebt vast wel bereik, alleen omdat iedereen elkaar steeds kwijt is belt iedereen zich lam = overbelasting
Hoop idd dat ik ook bereik heb, anders kan ik een hoop mensen die ik MOET zien niet vinden geloof ik
Uitspraak van Skito op woensdag 31 mei 2006 om 19:41:
haha ja en uiteindelijk ben je thuis en krijg je 100.000 berichten haha
populair hoor
Die ga je niet vinden met telefoon, dat kan ik je wel vertellen!
Ik ook hele dag smsjes gestuurd naar vrienden, zag ze pas toen we op de parkeerplaats waren
heb alst goed is kaartje nu dus...
wat mag ik?
wil je even ophouden ja
Ja zoiets, maar dan gewoon lage. niet zo half hoog.
Dat zeg ik je, 24 paar. Maar niet zoveel om naar defqon te gaan. Met van die hoge dunne hakjes weetjewel, niet echt handig in dat zand.
maaaarr dan kan ik me rokje weer niet aan want dat ziet er niet uit, die nikes onder me rokje!!
Gelukkig post QQ ook af en toe wat schoenfeitjes
jaa leuk tochh?
ik ben niet anders gewend
schat, zit je weer schoenen te versieren
Mja lijkt me sterk. Zouden ze toch wel tegen moeten kunnen..
Uitspraak van *__Tinkieeop woensdag 31 mei 2006 om 20:39:
Mja lijkt me sterk. Zouden ze toch wel tegen moeten kunnen..
ff opgezocht : Op één cel kunnen ongeveer 33 tot 45 gesprekken tegelijk gevoerd worden, wat dus op een gehele GSM mast (met 3 cellen) uitkomt op 99 tot 135 gesprekken. soms zitten er meerdere providers in een mast.
weet iemand wanneer de tijden bekend zijn van de line-up?!!!
ik mag tog zeker wel hopen dat t weer ons een beeeetje mee gaat zitten? want dit is dus egt dikke vette shit hè!
regel zonniejj op defQon
Kan ook al niet wachten op defqon 1
Ik vraag me eigenlijk alleen 1 ding af:
Hoe zit het met het openbaar vervoer naar defqon 1 trein??
Qdance heeft netjes een weekelijkse update zo NU ook over Het openbaar vervoer, we moeten naar station Almere Strand,
Nu wilde ik kijken hoe duur een retourtje kosten maar dat Staat niet op ns.nl, dus heb maar effe naar de ns gebeld Maar daar weten ze nergens van af
Beetje vreemd al zeg ik het zelf.
Graag reactie
dan kijk je gewoon hoeveel het kost naar station Almere muziekwijk, dat is het dichtse bij, en rond die prijs zal het dan wel liggen he... THINK PEOPLE!!