Partyflock

Forumonderwerp · 840377

Waarschuw beheerder
[img width=240 height=200 cacheid=000b3cab0020912d1f0a018b1a012ba6fd]http://photos1.blogger.com/img/247/1188/1024/greys_logo.jpg[/img]

Greys Anatomy draait om een zestal studenten die co-schappen lopen in het Seattle Grace Hospital. Waar ER echter voor een groot deel bestaat om operaties en een deel relationele problemen, is het percentatage persoonlijke gebeurtenissen in Greys Anatomy hoger. Daar staat tegenover dat de meeste ziekenhuisseries voornamelijk oersaai zijn, vreselijk serieus en te veel ethisch geneuzel bevatten. Greys Anatomy verrast doordat het een bijzonder grappige en vermakelijke serie is met voornamelijk vrouwen in de hoofdrol. De onderlinge competitie tussen de verschillende karakters maken de serie dynamisch. Kortom: een heerlijk uurtje ontspannen televisiekijken.

nou, ik sprong een gat in de lucht toen bleek dat er een nieuwe (goeie) ziekenhuisserie op net5 zou komen! ER is al eeuwig een favoriet van me, maar die herhalingen ken ik inmiddels wel. :/ dus 3 januari keek ik de eerste aflevering van grey's anatomy... errrg leuk! (Y) :D naast "24" en het nos journaal is dit nu het enige wat ik volg op tv.

anyway, helaas ben ik gisteren vergeten te kijken... iemand enig idee of er ook herhalingen worden uitgezonden? ik heb heel internet al afgezocht maar het lijkt erop dat het niet herhaald wordt...

enneh, wie heeft 't ook gezien en is het met me eens dat dit weer een leuke, nieuwe aanwinst is voor de net5-dinsdagavond (21.30 uur)? :D

(zie ook de site van net5)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja ik vind er ook geen zak aan met die nieuwe mensen :@ Waarom kan het niet gewoon over de 'oude garde' gaan?!
Ik denk dat
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 15:34:
Ow sorry er is een aflevering geweest met een nieuwe serie er tussen in... .die ook uit gaat komen in amerika...

dat is wat Ilona bedoelde. Nu maar hopen dat het idd maar 1 aflevering duurt, dat met die nieuwe gasten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op maandag 4 juni 2007 om 21:10:
Ik heb al de hele tijd het gevoel dat ik naar een of andere nieuwe serie zit te kijken ipv Grey's

Ik ook :lol: ik denk huh staatie nou wel goed of hebben ze ineens een andere serie opgezet :? opzich vind ik het wel grappig maar moet niet elke week gebeuren..
Waarschuw beheerder
Wat een vage aflevering. Vond het wel heel erg sneu voor Addy op 't eind :'( Meiske toch...
:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op maandag 4 juni 2007 om 21:14:
dat is wat Ilona bedoelde

Ja dat zou goed kunnen, misschien is het een aanloop naar Addison's eigen serie, maar ik vind het nergens op slaan. We kijken naar Grey's en niet naar Oceanside he! :@

Uitspraak van NickyNick op maandag 4 juni 2007 om 21:14:
Nu maar hopen dat het idd maar 1 aflevering duurt, dat met die nieuwe gasten

Ja idd!!

Uitspraak van Cks op maandag 4 juni 2007 om 21:15:
ik denk huh staatie nou wel goed of hebben ze ineens een andere serie opgezet

Precies wat ik dus ook dacht, ik kon het ook niet echt volgen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op maandag 4 juni 2007 om 21:29:
Vond het wel heel erg sneu voor Addy op 't eind

Ja dat is inderdaad wel heel zielig :'(
Waarschuw beheerder
Ja volgens mij wel, een soort van spin off ofzo dacht ik, net als Joey van Friends!
Daar heb ik althans iets over horen waaien, weet er ook t fijne niet van..
Maar dan nog, vind het nergens op slaan dat ze Grey's erdoor laten verpesten, en zo te zien gaat t volgende week nog ff door :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op maandag 4 juni 2007 om 21:40:
Maar dan nog, vind het nergens op slaan dat ze Grey's erdoor laten verpesten, en zo te zien gaat t volgende week nog ff door

ach nou ik vond het opzich wel grappig en ze zijden dat het volgende keer waarschijnlijk laatste keer was dus voor mij boeit het dan ook niet zoveel maar moet niet voor altijd zo blijven

Waarschuw beheerder
In deze aflevering kwamen de mensen voor die in de spin off van Addison gaan spelen..

Was indd een beetje vaag om naar te kijken, maar zo hebben ze een aanleiding dat Allison uit de serie gaat & haar eigen serie krijgt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cks op maandag 4 juni 2007 om 21:41:
en ze zijden dat het volgende keer waarschijnlijk laatste keer was

wie zei dat?

Uitspraak van Cks op maandag 4 juni 2007 om 21:41:
ach nou ik vond het opzich wel grappig

Nou, ikke niet echt..
Weet je, we kijken allemaal naar Grey's om te zien hoe het de hoofdpersonen vergaat, en daar bedoel ik mee Meredith, Derek, Burke enzovoort, niet om te kijken hoe andere voor ons compleet onbekende mensen met hun privéleven worstelen meer dan een halve aflevering lang, omdat Addison ze toevallig kent..
Nee, ik vind dat echt stom!
Echt zonde van de mooie serie hoor.. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 21:44:
Was indd een beetje vaag om naar te kijken, maar zo hebben ze een aanleiding dat Allison uit de serie gaat & haar eigen serie krijgt

Ja dat wel, maar waarom dat dat zo lang moet zijn, het verpest de hele aflevering he.. Kijk, er wat van laten zien kan best, maar er bijna een hele aflevering aan spenderen, en dan volgende week ook nog, vind ik persoonlijk zonde.. Het past niet bij de rest van de afleveringen van Grey's!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op maandag 4 juni 2007 om 21:46:
Ja dat wel, maar waarom dat dat zo lang moet zijn, het verpest de hele aflevering he.. Kijk, er wat van laten zien kan best, maar er bijna een hele aflevering aan spenderen, en dan volgende week ook nog, vind ik persoonlijk zonde.. Het past niet bij de rest van de afleveringen van Grey's!

Nee das waar, had indd ook het gevoel alsof ik een andere serie aan het kijken was! :S
Waarschuw beheerder
Ja dit was een aparte aflevering...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op maandag 4 juni 2007 om 21:45:
wie zei dat?

dat zijden ze, volgende week in het vervolg van..........dan ga ik er vanuit dat dat gewoon de laatste aflevering zo is..

maarja ik vond het niet erg ik kijk het voor greys ja natuurlijk maar zoiets vond ik ook weer wat aparts hebben!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 21:50:
Nee das waar, had indd ook het gevoel alsof ik een andere serie aan het kijken was!

:nosmile:

:@ I want Grey! :honger:
Waarschuw beheerder
Alleen volgende week nog jongens, en geloof me daarna word het weer echt leuk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op dinsdag 5 juni 2007 om 08:43:
Alleen volgende week nog jongens, en geloof me daarna word het weer echt leuk!

(y) Thank God!!

Ik wordt erg chagrijnig als mn Grey's-gehalte niet op peil is!!

Wat denken jullie.. Doet Susan (stiefmoeder van Meredith) het voor nep, of is er toch iets ernstigers?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Twilight op maandag 4 juni 2007 om 22:28:
Ja dit was een aparte aflevering...

ik dacht na de eerste reclame echt dat ik naar een andere serie zat te kijken of dat er bij net5 iets fout gegaan was
opeens begint het met 2 vreemden (syd uit providence en iemand uit prison break) en ik dacht echt dat er iets fout ging hoor

verder lijkt het me wel een leuke serie met addison, maar het hoort niet thuis in grey's anatomy :/

ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 10:10:
syd uit providence en iemand uit prison break

Whiiiihiee Kellerman. Die pa van Meredith is ook van Prison Break.
En die gozer uit de lift met Addie is ook van Prison break en die andere chick van de Nine speelt ook in PB hahaha. Op naar de volgende serie!

Waarschuw beheerder
verder lijkt het me wel een leuke serie met addison, maar het hoort niet thuis in grey's anatomy

Ja dat vond ik nou ook :yes:
Alleen volgende week nog en dan is het weer gewoon Greys.
De nieuwe serie met Addison heet Private Practice en deze twee afleveringen waren er een pilot voor.

Ik had graag meer willen zien over Merediths stiefmoeder... ik bedoel was die hik nou echt of niet :S
Ze hebben zoiets toch al eerder gehad...toen moest derek eraan te pas komen.

Nou ja ik hoop dat ze er nog op terugkomen.
Waarschuw beheerder
verder lijkt het me wel een leuke serie met addison, maar het hoort niet thuis in grey's anatomy

Helemaal mee eens, leek net "Addison Forbes Montgomery Anatomy" :x

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 11:53:
De nieuwe serie met Addison heet Private Practice

Maar ik las net op een site http://www.tvgasm.com/newsgasm/news/greys-anatomy/anatomy-of-greys-spinoff-revea.php dat ze nog geen naam hebben voor de serie :s Van welke bron heb je dat?

Uitspraak van Supernatural Soulsistah op dinsdag 5 juni 2007 om 12:24:
My God! Nog een serie die ik moet gaan volgen

8) Gheghe!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JayD op dinsdag 5 juni 2007 om 12:37:
Maar ik las net op een site http://www.tvgasm.com/newsgasm ... my-of-greys-spinoff-revea.php dat ze nog geen naam hebben voor de serie Van welke bron heb je dat?

Van Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Private_Practice
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
syd uit providence

Ik dacht al wat komt die vrouw me bekend voor :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 13:17:
Van Wikipedia:

Thankx! (f)
Waarschuw beheerder
Hmmm. Dat verklaart wel een heleboel. Maar neemt niet weg dat die nieuwe mensen me niet zo boeien :lol:
Maar alleen volgende week nog en dan weer als vanouds! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 11:53:
Ja dat vond ik nou ook
Alleen volgende week nog en dan is het weer gewoon Greys.
De nieuwe serie met Addison heet Private Practice en deze twee afleveringen waren er een pilot voor.

Lekker dan :s Ik vond het opzich wel leuk maar ja beetje jammer dat het een pilot is in een leuke serie want je zag bijna niks van GA zelf :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twilight op dinsdag 5 juni 2007 om 16:24:
syd uit providence

? k dacht dat het Amy uit Judging Amy was..die rechter zeg maar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NaN_Ce* op dinsdag 5 juni 2007 om 09:13:
Doet Susan (stiefmoeder van Meredith) het voor nep, of is er toch iets ernstigers

ik dacht ook voor de nep.. maar er zal wel iets zijn...

mjaa ik vond het wel vaag gisteren.. maar wel leuk.. die lift die terug ging praten hilarisch :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LovesChocolate op dinsdag 5 juni 2007 om 18:39:
Uitspraak van Twilight op dinsdag 5 juni 2007 om 16:24:
syd uit providence

? k dacht dat het Amy uit Judging Amy was..die rechter zeg maar..

Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik weet het nu niet meer...
Heb nu Judging Amy er op staan maar weet niet meer hoe het andere vrouwtje er uit zag :lol:
Waarschuw beheerder
ik was gister wat verlaat, dus ik zet om tien voor 9 de tv aan..al bijna chaggie omdat ik dacht dat ik wat gemist had..maar ik dacht dat ik een andere serie zat te kijken..tviel me wel tegen als je denkt dat je Grey's verwacht..mjaa volgende week nog zoiets en dan wil ik echt wel weer GA..ik hoop echt niet dat george ons gaat verlaten..zou ik erg jammer vinden..wat julliee??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JayD op dinsdag 5 juni 2007 om 12:37:
Maar ik las net op een site http://www.tvgasm.com/newsgasm ... my-of-greys-spinoff-revea.php dat ze nog geen naam hebben voor de serie Van welke bron heb je dat?

Dat is echt al weken bekend.

Waarschuw beheerder
? k dacht dat het Amy uit Judging Amy was..die rechter zeg maar

Nee, lijkt er wel op maar is toch een ander
die Syd uit providence is ook van CSI New York
Waarschuw beheerder
donateur
k dacht dat het Amy uit Judging Amy was..die rechter zeg maar..

Ja is ze ook hoor.. Toch?? :| Anders is het haar tweeling zus!
Waarschuw beheerder
Zag gisteren in de film Out of Sight (met George Clooney) ineens een bijrol van Isaiah Washington haha, als broer van een enorme bad guy en hij was zelf ook niet zo'n lieverdje :lol:
Was echt grappig hem in zo'n rolletje te zien!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 18:08:
Amy Brenneman - Dr. Violet Turner

ja klopt, had me vergist
sorry (f)

had het ook even opgezocht en ze lijken toch wel op elkaar :S
Syd uit providence:
[img width=83 height=63 cacheid=00007f16000403df5e30e8e31a01e94933]http://tbn0.google.com/images?q=tbn:pHPBoqxGYeWrcM:[url]http://www.teva.fr/cms/upload/docs/image/jpeg/providence10277.jpg[/url][/img]

Amy Brenneman (Judging Amy)
[img width=100 height=130]http://ia.ec.imdb.com/media/imdb/01/I/14/65/12m.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat een lelijke foto van syd trouwens :o
Waarschuw beheerder
Dr Burke wordt uit de serie geschreven! :( Staat op o.a. ABC.com & telegraaf.nl
Let op!!! In deze artikelen staat een spoiler!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt!? Wat is dat nou weer voor belachelijks.... :@ :x
Ik ga het artikel niet lezen omdat ik geen spoilers wil
Waarschuw beheerder
Ja, vind het echt jammer!! :@
Hier is het grootste deel van het artikel, zonder de spoiler:
AMSTERDAM - Dr Burke van Grey's Anatomy wordt ontslagen. Of netter gezegd, de populaire donkere dokter van de tv-serie 'komt volgend jaar niet terug'.

Eerder kwam Isaiah Washington in het nieuws omdat hij oktober vorig jaar kennelijk een anti-homo opmerking had geplaatst tijdens de opnames tegen dr. George O'Malley. 'Het was een uitbarsting van testosteron, en het was binnen een paar minuten over', zei één van de acteurs later. Ruim een week later kwam O'Malley (T.R: Knight) overigens uit de kast.

De producenten van de show die al vier seizoenen loopt namen toen genoegen met zijn excuses en wezen de suggestie dat Burke wel zou worden vervangen verontwaardigd van de hand. Nu is het toch einde oefening voor één van de Anatomy's sterren.

Volgens Amerikaanse showbiz-sites zou Washington zich op de set vaker hebben misdragen en was de homo-opmerking de druppel. ' Dr. Burke ' wilde alleen zeggen dat hij boos is om zijn ontslag.
Waarschuw beheerder
Jemig zeg, echt zonde!!! :'(
Thnx dat je de spoilers weg hebt gelaten ;)

Waarschuw beheerder
Heb je ook een link van dat artikel, mag ook in PB.

Waarschuw beheerder
Wel jammer zeg dattie eruit gaat! :(