Partyflock

Forumonderwerp · 840377

Waarschuw beheerder
[img width=240 height=200 cacheid=000b3cab0020912d1f0a018b1a012ba6fd]http://photos1.blogger.com/img/247/1188/1024/greys_logo.jpg[/img]

Greys Anatomy draait om een zestal studenten die co-schappen lopen in het Seattle Grace Hospital. Waar ER echter voor een groot deel bestaat om operaties en een deel relationele problemen, is het percentatage persoonlijke gebeurtenissen in Greys Anatomy hoger. Daar staat tegenover dat de meeste ziekenhuisseries voornamelijk oersaai zijn, vreselijk serieus en te veel ethisch geneuzel bevatten. Greys Anatomy verrast doordat het een bijzonder grappige en vermakelijke serie is met voornamelijk vrouwen in de hoofdrol. De onderlinge competitie tussen de verschillende karakters maken de serie dynamisch. Kortom: een heerlijk uurtje ontspannen televisiekijken.

nou, ik sprong een gat in de lucht toen bleek dat er een nieuwe (goeie) ziekenhuisserie op net5 zou komen! ER is al eeuwig een favoriet van me, maar die herhalingen ken ik inmiddels wel. :/ dus 3 januari keek ik de eerste aflevering van grey's anatomy... errrg leuk! (Y) :D naast "24" en het nos journaal is dit nu het enige wat ik volg op tv.

anyway, helaas ben ik gisteren vergeten te kijken... iemand enig idee of er ook herhalingen worden uitgezonden? ik heb heel internet al afgezocht maar het lijkt erop dat het niet herhaald wordt...

enneh, wie heeft 't ook gezien en is het met me eens dat dit weer een leuke, nieuwe aanwinst is voor de net5-dinsdagavond (21.30 uur)? :D

(zie ook de site van net5)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 2 mei 2007 om 09:10:
Whaha dat heb ik bijna elke aflevering maar maandag was het wel heeeeeeel erg!!

Verdorie, moest weer werken :/
Was het een mooie aflevering??

Echt weer een drama-jankaflevering dus ;)
Waarschuw beheerder
Geweldige serie, met geweldige mannen. Haha. :)

Soms heb je er inderdaad van die jank-afleveringen tussen zitten. Die van afgelopen maandag ook. Echt kut dat Danny dood is.

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 14:29:
Nee

crap...

ze nazi :lief:

Waarschuw beheerder
Wow heb net de aflevering van afgelopen maandag gezien... Heb gewoon van het begin tot het eind lopen janken :'(
Ik voel me dan zo triest ben echt geen jankerd, behalve als er op tv iets gebeurt...
Maar het is ook zo mooi (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Zelfs ik zit regelmatig met een brokje in mn keel :lol:

:bloos:

Waarschuw beheerder
wat een hoop pussy's op n rijtje..

ongevoelig pubergedrag de beste :lief:
Waarschuw beheerder
pff mn vriend moest mee kijken maandag dus heb me heel groot gehouden wat de traantjes betreft!

Maar normaal, oow de zakdoekjes liggen klaar!

Waarschuw beheerder
menno ook in tranen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 mei 2007 om 16:56:
menno ook in tranen?

haha echt niet...

Waarschuw beheerder
'Dr. Burke' in spotje voor homobeweging
Uitgegeven: 3 mei 2007 10:37

AMSTERDAM - Isaiah Washington, beter bekend als Dr. Burke in de serie Grey's Anatomy, blijft strijden tegen de discriminatie van homoseksuelen.

De Amerikaanse acteur, die eerder zelf in opspraak kwam omdat hij een collega een flikker noemde, is binnenkort te zien in een spotje van een organisatie die opkomt voor homoseksuelen.

Problemen

De 43-jarige Washington kwam in de problemen nadat hij zijn collega T.R. Knight, die Dr. George O'Malley speelt in de ziekenhuisserie, uitschold op de set. Knight kwam kort na het incident uit de kast.

Washington bood in januari publiekelijk zijn excuses aan voor het voorval en ontkende daarbij ten stelligste dat hij homofoob is. Om dit kracht bij te zetten zei hij toe de Gay, Lesbian and Straight Education Network (GLSEN) langere tijd te gaan helpen.

Omgeving

In het kader van deze belofte neemt de acteur nu een voorlichtingsspotje op voor de organisatie, die zich inzet voor een veilige omgeving op scholen voor leerlingen met verschillende seksuele voorkeuren. Het is nog niet bekend hoe deze reclame er uit gaat zien.

Waarschuw beheerder
Moet ook bekennen.. weer een traantje weg gepinkt hoor :cry:
Dacht echt dat het de cliffhanger zou zijn hoor, was al weer afscheid aan het nemen van m'n all time favorite serie, maar gelukkig niet zeg! :respect:

Waarschuw beheerder
yeash morgen weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 mei 2007 om 21:37:
Zelfs ik zit regelmatig met een brokje in mn keel

Wat schattig!
Das nou een echte vent! :$
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen weer :D:D heb er nu al zin in!! Weet iemand al of er een tussenstop is?

Waarschuw beheerder
Huilen onder waargebeurd verhaal ok. Maar onder een fucking serie :lol:

Waarschuw beheerder
SPOILER NIET LEZEN ALS JE NIET WILT
ik weet niet hoe die optie met verborgen werkt!!!

Uitspraak van MiniCooper op dinsdag 1 mei 2007 om 13:13:
Ja haha ben benieuwd waar zij elkaar van kennen!!

Yang is ooit met die proffesor na bed geweest dus daar kennen ze elkaar van
hij gaat de relatie ook nog dwars zitten.

Einde spoiler
Waarschuw beheerder
Nou ja zeg, waarom plaats je dat hier Iloontje2007?!
Ik moet nu moeite doen om het niet te lezen..
Vind je t leuk om mensen te lopen zieken ofzo?! :x :loser:

haal die tekst nou gewoon eens weg!!!!!!!

NIEMAND ZIT HIER TE WACHTEN OP SPOILERS, HOE VAAK MOETEN WE DAT NOU NOG ZEGGEN!! :@:@:@:@:@

zo doe er maar heeeel veel Enters tussen, zodat hopelijk de rest de spoiler niet heeft gelezen :@:@:@:@:@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als iemand tegen mij zegt dat ik het niet moet lezen.......Kan ik het juist niet laten!! :[ Bedankt! En snel weg halen ja met je onzin!
Waarschuw beheerder
hahahahhaa. Ach meiden die actie van Yang is toch voorspelbaar haha. Vind het niet echt een spoiler eerder logisch hahahahha! Maar ja ik loop zooo ontiegelijk voor maar goed ik hou mijn mondje ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 mei 2007 om 20:43:
Huilen onder waargebeurd verhaal ok. Maar onder een fucking serie

:/ Waarom zou je onder een serie niet mogen huilen :S Soms is de verhaallijn even zo schokkend, of doet het je ergens aan denken dat het gewoon veel met je doet en je dan even emo wordt. Snap het verschil niet zo :no:

En die spoilers moet je gewoon voor je houden muts!! :[

Uitspraak van Supernatural Soulsistah op zondag 6 mei 2007 om 15:28:
Uitspraak van Kale Krullebol :bier: op woensdag 2 mei 2007 om 21:37:
Zelfs ik zit regelmatig met een brokje in mn keel

Een echte kerel!! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 11:58:
Waarom zou je onder een serie niet mogen huilen Soms is de verhaallijn even zo schokkend, of doet het je ergens aan denken dat het gewoon veel met je doet en je dan even emo wordt. Snap het verschil niet zo

Vind het ook een belachelijk statement, bij een serie leer je de personages vaak beter kennen dan in een film, waardoor je dus juist heel erg mee gaat leven!! En dus ook sneller emotioneel wordt, niks mis mee toch?! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat weer lekker hier zo te lezen.. :s Ik heb gelukkig de spoiler niet gelezen dankzij Minicooper haar Enters haha :) En ga ook niet lezen want dan weet ik het weer.. (knap he van mij :P)
Wel erg irritant dat er steeds van die mensen moeten zijn met hun spoilers waarom toch :gaap:

Ik word alleen emotioneel als ik slecht heb geslapen dan ga ik snel janken gewoon hahaha..Maar ik huil bijna niet bij GA alleen toen bij Denny :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op maandag 7 mei 2007 om 12:22:
Gaat weer lekker hier zo te lezen..

Fijn he :S

k heb gelukkig de spoiler niet gelezen dankzij Minicooper haar Enters haha

Haha gelukkig dat het geholpen heeft!! ;)
Heb m zelf ook niet gelezen, ik zag 1 woord staan en heb toen meteen geantwoord, maar tis gewoon echt zuur dat er steeds mensen zijn die het voor anderen moeten verpesten!

En ga ook niet lezen want dan weet ik het weer.. (knap he van mij )

Hahaha heeeeeeel knap ;)

Ik word alleen emotioneel als ik slecht heb geslapen dan ga ik snel janken gewoon hahaha..Maar ik huil bijna niet bij GA alleen toen bij Denny

Haha ja dat is ook weer zo, ligt er ook aan hoe je jezelf voelt ja haha! ;) Dat met Denny toen was ook echt wel heeeeeeel zielig ja :'(
Waarschuw beheerder
Vanavond weer :cheer: YEEY!

Waarschuw beheerder
Nog paar uurtjes ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiniCooper op maandag 7 mei 2007 om 12:26:
Haha ja dat is ook weer zo, ligt er ook aan hoe je jezelf voelt ja haha! Dat met Denny toen was ook echt wel heeeeeeel zielig ja

Zooo echt wel! Maar ja das voorbij..Kan het nog vaak genoeg zien dat stukje dat blijft gewoon mooi :$

Uitspraak van MiniCooper op maandag 7 mei 2007 om 12:26:
Hahaha heeeeeeel knap

Ja ik weet t ik ben knap O:) :9
Waarschuw beheerder
Hahaha george en izzy :lol:
Waarschuw beheerder
Holy shit, wat hebben Izzie en George nu weer gedaan?!?! :O:O :no:

OMG :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Huh wat lees ik daar boven.. is dr burke in real life homo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op maandag 7 mei 2007 om 21:32:
Holy shit, wat hebben Izzie en George nu weer gedaan?!?!

Lijkt net alsof iedereen ze huwelijk verkloot ofzo :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 19:53:
De 43-jarige Washington kwam in de problemen nadat hij zijn collega T.R. Knight, die Dr. George O'Malley speelt in de ziekenhuisserie, uitschold op de set. Knight kwam kort na het incident uit de kast.

Uitspraak van Cks op maandag 7 mei 2007 om 21:33:

Nee George is homo :D
Waarschuw beheerder
oooh george hahah :lol: had ik ook wel verwacht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cks op maandag 7 mei 2007 om 21:33:

Niet dat ik weet, ik ga express NIET lezen wat er in evt. spoilers gezegd wordt...
George is wel homo in real life he, daar is toen met Isaiah Washintgon nog wel een rel over geweest!!
Waarschuw beheerder
nee ik had het zowiezo niet over de serie en anders had ik het ook hier niet gevraagd want zag dat mensen weer bezig waren om het te verzieken voor anderen kunnen ze gewoon niet een ander topic maken, het spoilers topic :lol:
Waarschuw beheerder
Izzy kan weer eens d'r mond niet houden :[
2500$ per week :| damn.... had ik maar zo'n vriendin :lol:

Wat een muts die Yang ik trouw met jou om je blij te maken :Frusty:

hoezo gevoelloos kreng :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cks op maandag 7 mei 2007 om 21:34:
Lijkt net alsof iedereen ze huwelijk verkloot ofzo

ja best lullig
Waarschuw beheerder
Izzy rulez!! hahha Maar ben nog steeds een voorstander van Callie hoor haha wat een moordwijf is dat zeg!
EN yang.. ik vind het al heel wat dat ze met hem wilt trouwen, want volgens mij is zij niet zo van de vastogheid.. Dus ook voor haar :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een aflevering weer :| Maar wel leuk!! :)
Callie mijn god zoveel geld:|
Van George en Izzy wist ik al had ik per ongeluk gezien op youtube :P
En Yang hou nou je mond eerst denken dan zeggen :x

En mijn god wat is die nieuwe vent oud en lelijk BAH!! :S
Waarschuw beheerder
Jaja ik vond het cool, vooral dat stukje met Yang,,wat een troela..en wat ik ook gaaf vond dat stukje dat george en Izzy lazerus waren..kwam me bekend voor:P goed gespeeld ook trouwens..
verheug me op volgende week:D nog 6 dagen te gaan!!! 0efffff!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op dinsdag 8 mei 2007 om 17:08:
Yang hou nou je mond eerst denken dan zeggen

ze is gewoon eerlijk!!!
vind haar een moordwijf!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 09:20:
ze is gewoon eerlijk!!!
vind haar een moordwijf!

maar je kan ook eerst nadenken voordat je wat zegt, zodat je een ander niet zo hard kwetst ;)
En ZEKER niet je geliefde :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 9 mei 2007 om 10:36:
maar je kan ook eerst nadenken voordat je wat zegt, zodat je een ander niet zo hard kwetst
En ZEKER niet je geliefde

Dat bedoel ik..Ik ben ook altijd eerlijk en daar heb ik ook wel van geleerd hoor..Soms kan je iets er zo uitgooien en dan bedoel je het niet zo maar dan komt het wel hard aan :x Daarom zeg ik eerst nadenken dan zeggen..
Waarschuw beheerder
Tja, ergens bedoelt Cristina het wel lief denk ik, want voor haar is het al heel wat dat ze dit wilt doen voor hem, om hem gelukkig te maken!! Voor haar al een hele overbrugging...
Maar snap wel dat Burke dat niet echt zo ziet ja...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 9 mei 2007 om 10:36:
maar je kan ook eerst nadenken voordat je wat zegt, zodat je een ander niet zo hard kwetst

Just get straiiiiiight to the point! ;)
Dat is haar echt helemaal!!! :D
Waarschuw beheerder
ja dat wel hahahahaha!! Maar toch toont ze voor haar doen al veel emotie (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op woensdag 9 mei 2007 om 12:32:
Maar toch toont ze voor haar doen aal veel emotie

Tjsa zij heeft dingen die zij moet overwinnen he, denk dat emotie voor haar heel moeilijk is.

(Haar vader stierf voor haar ogen oid..?)