Partyflock

Forumonderwerp · 840377

Waarschuw beheerder
[img width=240 height=200 cacheid=000b3cab0020912d1f0a018b1a012ba6fd]http://photos1.blogger.com/img/247/1188/1024/greys_logo.jpg[/img]

Greys Anatomy draait om een zestal studenten die co-schappen lopen in het Seattle Grace Hospital. Waar ER echter voor een groot deel bestaat om operaties en een deel relationele problemen, is het percentatage persoonlijke gebeurtenissen in Greys Anatomy hoger. Daar staat tegenover dat de meeste ziekenhuisseries voornamelijk oersaai zijn, vreselijk serieus en te veel ethisch geneuzel bevatten. Greys Anatomy verrast doordat het een bijzonder grappige en vermakelijke serie is met voornamelijk vrouwen in de hoofdrol. De onderlinge competitie tussen de verschillende karakters maken de serie dynamisch. Kortom: een heerlijk uurtje ontspannen televisiekijken.

nou, ik sprong een gat in de lucht toen bleek dat er een nieuwe (goeie) ziekenhuisserie op net5 zou komen! ER is al eeuwig een favoriet van me, maar die herhalingen ken ik inmiddels wel. :/ dus 3 januari keek ik de eerste aflevering van grey's anatomy... errrg leuk! (Y) :D naast "24" en het nos journaal is dit nu het enige wat ik volg op tv.

anyway, helaas ben ik gisteren vergeten te kijken... iemand enig idee of er ook herhalingen worden uitgezonden? ik heb heel internet al afgezocht maar het lijkt erop dat het niet herhaald wordt...

enneh, wie heeft 't ook gezien en is het met me eens dat dit weer een leuke, nieuwe aanwinst is voor de net5-dinsdagavond (21.30 uur)? :D

(zie ook de site van net5)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 20:25:
Alex & Addy.. dat wordt wat.. love is in the air over there
Die gaan snavelen

Hahahaha :lol:

Ja stond ook van Burke te kijken maar ja aan de andere kant ze heeft hem verraden natuurlijk dat zou ik ook niet echt waarderen maar ja hij heeft haar ook in een moeilijk parket gezet en zij zichzelf trouwens ook :s Wat een situatie weer is het al maandag :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op donderdag 8 maart 2007 om 02:33:
Ja stond ook van Burke te kijken maar ja aan de andere kant ze heeft hem verraden natuurlijk dat zou ik ook niet echt waarderen maar ja hij heeft haar ook in een moeilijk parket gezet en zij zichzelf trouwens ook Wat een situatie weer is het al maandag

Maar zelf wilde die het ook niet meer had die gezegd.
Dus tja.
idd is nog geen maandag :D
Waarschuw beheerder
en mensuh grey,s anatomy is idd een geweldige serrie maar wat vinden jullie van house is ook een ziekenhuis serrie op sbs6 op donderdag avond om 21.30 ik vindt het een hele goeie serrie en op die manier heb je twee avonden wat te kijken toch
Waarschuw beheerder
Gelukkig duurt het niet lang meer totdat het maandag is :woep:

Ben ook wel benieuwd of Addison en Alex echt wat gaan krijgen, er was duidelijk spanning voelbaar en zichtbaar tussen die twee :O En hoe Izzie daar dan op gaat reageren ook....

Hoop wel dat het weer goedkomt tussen Christina en Burke, damn dit heeft ze nu ook weer niet verdient hoor, ze heeft m zo bijgestaan en goed geholpen!!

House, nee dat vind ik niks, dat is weer TEveel ziekenhuis.. Ik vind het bij Grey's Anatomy nou juist zo leuk dat het niet zo zeer om de ellende in een ziekenhuis gaat en om de patienten, maar meer om de onderlinge verhoudingen en relaties van het personeel.. En dat wat met de patienten gebeurt ook weer zijn weerslag heeft op het personeel, zij leren daar ook weer van en dat is prachtig in beeld gebracht. Hier zie je ook dat artsen ook maar mensen zijn, en niet altijd botte "machines"! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 19:33:
Lang leve de maandag

:cheer:

Uitspraak van MiniCooper op dinsdag 6 maart 2007 om 09:37:
Ja die blik van Addison naar Alex zei heel veel ja!

:yes: inderdaad! Dat gaat wat worden met die 2!

Uitspraak van MiniCooper op dinsdag 6 maart 2007 om 12:39:
Er is een boek uit!!

Lijkt me wel leuk!!

Uitspraak van MiniCooper op donderdag 8 maart 2007 om 10:48:
Hoop wel dat het weer goedkomt tussen Christina en Burke, damn dit heeft ze nu ook weer niet verdient hoor, ze heeft m zo bijgestaan en goed geholpen!!

Ik ook..Ze heeft zoveel voor hem gedaan! Kerels..:/

Uitspraak van Boefje O:) op dinsdag 6 maart 2007 om 12:50:
Was weer een super aflevering..

kijk er nu alweer naar uit!!:D :woep:

Waarschuw beheerder
Vind dat 'house'maar een rare serie..

En die hoofdrolspeler maar een irritante vent :/

GA Nr. 1 :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 15:11:
En die hoofdrolspeler maar een irritante vent

Weet je wat echt saai is, mijn nichtje had laatst de DVD van Staurt Little op staan, daar speelt hij gewoon de vader van Stuart en dat ventje in.. heel raar, dan kun je gewoon niet meer normaal naar die film kijken :D

Uitspraak van ginger1984 op donderdag 8 maart 2007 om 10:38:
op die manier heb je twee avonden wat te kijken

Dat heb ik al :yes: volg op dinsdag de andere ladiesnight op Net 5, Gilmore girls (nu desperate housewives) en What about Brian -> dat is ook echt fantastisch!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:38:
Dat heb ik al volg op dinsdag de andere ladiesnight op Net 5, Gilmore girls (nu desperate housewives) en What about Brian -> dat is ook echt fantastisch!!

Jaaaaaaaaaaaaa helemaal mee eens!!! ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind men in trees ook een (Y) programma trouwens 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 00:29:
Ik vind men in trees ook een programma trouwens

Kijk ik niet dan kijk ik americas next top model :)

Waarschuw beheerder

Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar vind het zo'n suf programma.. gebeurd helemaal niks in :s
Waarschuw beheerder

Ik ook. Vind het wel grappig. En die Jack is ook wel een lekker ding!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op vrijdag 9 maart 2007 om 07:37:
En die Jack is ook wel een lekker ding!

Jij snapt 't :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op vrijdag 9 maart 2007 om 03:05:
Kijk ik niet dan kijk ik americas next top model

Jaaa das veel leuker! B)

En desperate housewives is er nu ook weer!! :banana:

Mn vriendje heeft nu uigevonden hoe de dvdrecorder werkt dus maandag MOET ga opgenomen worden! :D
Waarschuw beheerder
Klopt 't trouwens dat vanaf 19 maart dat nieuwe Julia's Tango komt? Zou dat dat ipv GA komen of ipv men in Trees??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op vrijdag 9 maart 2007 om 16:23:
Klopt 't trouwens dat vanaf 19 maart dat nieuwe Julia's Tango komt? Zou dat dat ipv GA komen of ipv men in Trees??

Klopt ja & ben bang dat het in plaats van GA komt, al hoop ik natuurlijk dat het in de plaats van Men in trees komt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 19:03:
Klopt ja & ben bang dat het in plaats van GA komt, al hoop ik natuurlijk dat het in de plaats van Men in trees komt

Daar ben ik ook bang voor ja aangezien ze in Amerika ook een tussenstop hebben gehad :s Dat wordt weer downloaden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 19:03:
Klopt ja & ben bang dat het in plaats van GA komt, al hoop ik natuurlijk dat het in de plaats van Men in trees komt

Ik ben er ook bang voor :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *..Sab op donderdag 8 maart 2007 om 12:18:
Uitspraak van MiniCooper op donderdag 8 maart 2007 om 10:48:

Ik ook..Ze heeft zoveel voor hem gedaan! Kerels..

ja en wanneer hij haar het meest nodig had was ze verdwenen :s
Toen hij was neer geschoten (N)

Lizzy wa teen muts he alles door vertellen tregen O'mally ze ouders :[
En nog boos worden als hij hetelfde doet terwijl hij had gezegt dat ze haar mond moest houden :@

Lizzy dat zijn minpunten (6)

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op vrijdag 9 maart 2007 om 21:21:
Daar ben ik ook bang voor ja aangezien ze in Amerika ook een tussenstop hebben gehad Dat wordt weer downloaden

:jaja: :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 10 maart 2007 om 11:32:
ja en wanneer hij haar het meest nodig had was ze verdwenen
Toen hij was neer geschoten

Maar dat was ook mede doordat ze zelf niet wist hoe ze er mee om moest gaan en zelf ook erg bang was.
Dit is na poosje bijgedraait en is ze hem gaan helpen.
Ook thuis toen burk het niet meer zag zitten kwam ze met van die kalkoenen aan waar die op kon oefenen ect
Waarschuw beheerder
Ja precies! Ze besefte dat ze fout was geweest en dat ze hem gekwetst had, en is daarna alle zeilen bij gaan zetten om hem te helpen en te steunen..

Trouwens, volgende week maandag komt het volgens de vooruitzichten van de gids ook nog gewoon :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 10 maart 2007 om 11:32:
Lizzy wa teen muts he alles door vertellen tregen O'mally ze ouders
En nog boos worden als hij hetelfde doet terwijl hij had gezegt dat ze haar mond moest houden

Lizzy dat zijn minpunten

Jij als groot fan moet toch weten dat ze Izzy heet O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 10:19:
Jij als groot fan moet toch weten dat ze Izzy heet

:lol:
Waarschuw beheerder
ben zoooooooooooooooo benieuwd wat er achter die deur zit!!!!

wat denken jullie
Waarschuw beheerder
Poeh ja geen idee... het kan altijd alle kanten op bij Grey's he! ;)

Waarschuw beheerder
Zag net een voorstukje van Men in trees dat het morgen de voorlopig laatste aflevering is..
Dus komt die nieuwe serie van Julia's Tango in plaats van Men in Trees..
Zal GA dan toch nog even doorgaan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 10:19:
Jij als groot fan moet toch weten dat ze Izzy heet

Nou ik heb har ook verteld dat ze haar mond moet leren houden :[

Maar ff billenkoek gegeven O:)

8)

Izzy (L)

Waarschuw beheerder
Yeeeah vanavond! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 22:26:
Zag net een voorstukje van Men in trees dat het morgen de voorlopig laatste aflevering is..
Dus komt die nieuwe serie van Julia's Tango in plaats van Men in Trees..Zal GA dan toch nog even doorgaan

Dit is echt fijn nieuws :yes:

:cheer: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 07:17:
Dit is echt fijn nieuws

Ja joepi!! :cheer: :woop:
Ben benieuwd naar vanavond!
Waarschuw beheerder
Nog eventjes !! :harry-f:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JayD op maandag 12 maart 2007 om 10:02:
Nog eventjes !!

:cheer:

Zal GA dan toch nog even doorgaan

Dat zal toch wel erg leuk zijn :D :woep:

Waarschuw beheerder
Die lizzie moet echt der mond over christina houden, zelf heb ze iemand dood laten gaan enz. En gaat ze zeiken over een ander. Muts.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 20:46:
Die lizzie moet echt der mond over christina houden, zelf heb ze iemand dood laten gaan enz. En gaat ze zeiken over een ander. Muts.

Ze heet dus Izzy he ;)
Ach ja, ik snap op zich die reacties allemaal wel hoor, alleen kennen ze Christina dr kant van het verhaal niet en geven ze haar bij voorbaat al geen kans, en dat is een beetje jammer, maar wel te begrijpen..
Waarschuw beheerder
Mooie aflevering weer zeg, pffff!! :)
Miste alleen in het begin het achtergrondcommentaar...
Waarschuw beheerder
Was weer mooi :cheer:

Maar volgens mij liepen de stemmen niet helemaal goed... (af en toe dan)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op maandag 12 maart 2007 om 21:17:
Ze heet dus Izzy he
Ach ja, ik snap op zich die reacties allemaal wel hoor, alleen kennen ze Christina dr kant van het verhaal niet en geven ze haar bij voorbaat al geen kans, en dat is een beetje jammer, maar wel te begrijpen..

Ja Izzy dan.. :P:D
Maar ze moeten idd niet oordelen. :)

Hopen dat alles nog goed komt met haar en burke:)
En met zijn arm/hand natuurlijk
Waarschuw beheerder
Ik heb het maar half kunnen zien. En volgende week maandag zit ik Frankrijk, ben ik aan 't snowboarden, dus kan ik het ook niet zien...:(
Kan het ook niet opnemen, video staat nog bij ex-vriend. Dus zou ik al aan iemand bij voorbaat mogen vragen om van de aflevering van volgende week een samenvatting te maken???
Alvast bedankt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op dinsdag 13 maart 2007 om 10:17:
Dus zou ik al aan iemand bij voorbaat mogen vragen om van de aflevering van volgende week een samenvatting te maken???

Zal mn best doen voor je! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus komt die nieuwe serie van Julia's Tango in plaats van Men in Trees..
Zal GA dan toch nog even doorgaan

Ik hoop het.. Wat een aflevering weer zeg gister..

Uitspraak van MiniCooper op dinsdag 13 maart 2007 om 10:56:
Zal mn best doen voor je!

Ja ik zit voorlopig niet meer in de nacht dus ja dan komt het toch weer op jou aan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boefje O:) op dinsdag 13 maart 2007 om 11:03:
Wat een aflevering weer zeg gister..

Ja he, vond m echt supermooi!! :)

Uitspraak van Boefje O:) op dinsdag 13 maart 2007 om 11:03:
Ja ik zit voorlopig niet meer in de nacht dus ja dan komt het toch weer op jou aan

Hahahahha komt goed, we hebben nu ook geen ANTM meer, dus kan ik de samenvatting waarschijnlijk meteen NA de aflevering typen, dan zit ik er nog lekker in O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MiniCooper op dinsdag 13 maart 2007 om 11:24:
Hahahahha komt goed, we hebben nu ook geen ANTM meer, dus kan ik de samenvatting waarschijnlijk meteen NA de aflevering typen, dan zit ik er nog lekker in

Hahaha ja idd :) dan zit het nog vers in het geheugen :P
Waarschuw beheerder
Ik zou toch echt gaan downloaden als je zoveel moet missen elke keer, je mist zoveel!
Waarschuw beheerder
Alleen aankomende maandag mis ik het, ik blijf er echt voor thuis normaal gesproken (maar een snowboard vakantie gaat nu wel even voor ;-) )
Alvast bedankt voor de samenvatting!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NickyNick op dinsdag 13 maart 2007 om 15:39:
Alleen aankomende maandag mis ik het, ik blijf er echt voor thuis normaal gesproken (maar een snowboard vakantie gaat nu wel even voor )
Alvast bedankt voor de samenvatting!

Ik zal maandag na GA wel even een link hier neerzetten waar je hem kan zien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op maandag 12 maart 2007 om 21:35:
Mooie aflevering weer zeg, pffff!!

:yes: echt wel!!

Maar tussen Addisson en Alex is het eigenlijk nog niet echt verder gegaan.. hmm ben benieuwd!

Kan nu al niet mere wachten tot next week :x
vage voorstukjes trouwens, kon er niet veel uithalen..helaas;)!
Waarschuw beheerder
hoop dat het tussen christina en burke wel weer goed komt

op zich was de reactie van de anderen op christina wel normaal maar izzy heeft toen ook iets stiekem gedaan...zou denken dat zij het toch wel zou begrijpen

vond op het laatste wel lief christina en meredith 'zusjes':lief:

Waarschuw beheerder
Help help help, mijn zusje dacht maandag GA te hebben opgenomen, maar er is iets mis gegaan :s Heeft iemand hem toevallig gedownload op z'n computer staan, if not -> kan iemand me dan uitleggen waar ik dat kan doen?!

Hij heette: Don't stand so close to me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MiniCooper op maandag 12 maart 2007 om 21:17:
Ze heet dus Izzy he

jahh Izzy (L) ...sjucht.... (L)
:lol:

Die Sloan is echt TE grappig :roflol:
Get me a cappechino :roflol: hahwhhawhhawa en eerst grote mond ik haal het niet B)
En daarna toch maar wel :lol:

Dr balley :respect: Yang mag gewoon opereren dus izzy mag erbij B)

met brukie en chrstina komt het vast wel goed (Y) ze stapte niet voor niks in die lift :)
Als je maar genoeg van elkaar houd dan kom je aardig ver (Y)