Eens even kijken...
Addison begreep toen Meredith haar vertelde dat ze iets met Finn heeft, waarom Derek zo pissed is.. Ze loopt Derek tegen het lijf en begint erover wat er aan de hand is. Hij zegt niets en wil het er niet over hebben, maar Addison gaat door en schreeuwt naar m dat ze met zijn beste vriend naar bed is geweest en hij niets zegt, hij toont geen emotie, wordt niet kwaad, maar hij is wel kwaad als de dierenarts in beeld komt.. Ze zegt zoiets van "maar als je iets met de dierenarts heb ben je wel kwaad!!" Ik ben gewoon goed genoeg voor wat anders.. (Sorryyyy ik weet het niet precies meer, ze was zo aan het schreeuwen tegen m

) Toen ze zo uitviel en hem eens goed de waarheid zei, waren ze beide vergeten dat iedereen, inclusief Meredith, kon meevolgen, aangezien ze boven aan een balustrade stonden.. Ook Chief stond erbij, en hij sprak Addison erop aan, en zei dat dit echt niet KAN!! Hij heeft wel met haar te doen. Addison zegt tegen m dat het iedereen ziet dat Derek nog van Meredith houdt, ook zij zelf, behalve Derek en Meredith zelf... Die zien het niet of zijn te koppig om het in te zien.. (was best wel zielig stukje voor Addison eigenlijk!)
Later staan Derek en Meredith samen in de lift, hij kijkt naar haar (heel vertederend moet ik zeggen) maar ze kijkt voor zich uit. daarna kijkt zij naar hem, net zo vertederend, en kijkt hij voor zich uit, en lopen ze allebei weg zonder iets gezegd te hebben... (en ik maar schreeuwen voor de TV: ZEG NOU WAT!!!)
Ze gaat naar Finn en vraagt hoe het nou eigenlijk met de hond zit, en dat hij eerlijk moet zijn. Hij vertelt dat als hij geluk heeft nog een jaar te leven heeft, maar dat dr hond niet echt sterk is en het waarschijnlijk niet zo lang vol zal houden.. Ze valt in zn armen en ze zegt: I really love him so much!! (jaja en daar bedoelt ze de hond mee?? sure...)
De patienten van Yang hebben het weer bijgelegd, Yang vindt het maar belachelijk. Het meisje legt uit dat je elkaar maar beter kan vergeven omdat het leven dan een stuk leuker wordt. Dan horen ze opnieuw schoten en blijkt dat die gast die zo zat te zeuren de hele tijd weer opnieuw beschoten is, deze keer was het raak, maar ook Burke blijkt geraakt te zijn en ligt er haast voor dood bij op de grond..
Izzie heeft George bij Denny gehaald, hij moet opletten of er niemand aan komt. George heeft geen idee wat ze van plan is, tot ze ziet dat ze de apparatuur uit wil schakelen en de bedrading door wil knippen, want ze weet dat Burke toch zo komt en die kan hem dan redden dmv het hart.. Ze knipt de draad door, en zo komt er iemand binnen (was het Meredith?! was zo onder de indruk dat ik dat ff kwijt ben..) die vraagt wat ze in godsnaam aan het doen is. Ze legt uit dat Burke hem zo kan redden, maar krijgt dan te horen dat Burke neergeschoten is...
Volgens mij was dat het zo'n beetje!
Tering toch wel weer een behoorlijk verhaal van een kwartiertje