Partyflock

Forumonderwerp · 839573
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 15 april 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Voor de derde keer in successie keert Q-dance in het het voorjaar terug naar de Amsterdam RAI voor hun grootste meerzalen indoor dance evenement. In Qontrol vindt plaats op 15 april 2006 in het Holland complex van de RAI en heeft dit jaar voor het eerst ruimte voor 5 area’s.

Vanaf 2006 staat In Qontrol voor harde muzikale vernieuwing. Dat betekent niet alleen dat er geen ruimte meer is voor Oldstyle en Early Rave, maar ook dat er een aantal nieuwe muziekstijlen aan bod zullen komen waar wij nog geen naam aan durven te geven. De Parkhal (main) zal net zoals vorige jaren een opbouw kennen van Hardtrance/NRG tot en met de hardste vorm van Hardstyle. Een zaal die ook in ere zal worden gehouden is de Techno zaal. De andere area’s worden dit jaar anders ingevuld. De Early zaal is vervangen door Schranz, Industrial en Hardcore. In de voormalige NRG zaal zal het neusje van de zalm op producers gebied hun visie geven op de harde dance. Op dit podium staan alleen artiesten die hun strepen de afgelopen 10 jaar hebben verdiend door middel van producties en zal dus heel logisch ook “Producers Vision” gaan heten. Tot slot is er op 15 april voor het eerst een 5e zaal. Naast de Parkhal heeft de Amsterdam RAI een nieuwe kleine zaal operationeel gemaakt, waar ongeveer 1500 mensen in kunnen. Deze nieuwe area is voor In Qontrol 2006 omgedoopt tot “Testlab”. Hier zul je stevige geluiden van over de hele wereld te horen krijgen uiteenlopend van Goa tot harde donkere Club.

Zoals je van Q-dance gewend bent staat elk groot evenement altijd in een bepaalde sfeer of thema. Wat dat dit jaar met In Qontrol zal zijn merk je vanaf medio januari als de eerste trailers en radiocommercials te horen zijn. De eerste kaarten voor In Qontrol zullen vanaf 7 januari alleen via TicketOnline te verkrijgen zijn. De week daarop, vanaf 14 januari, zijn de kaarten ook te verkrijgen bij TicketBox. De line-up en de daarbij behorende zaalindeling zal gedurende de eerste week van februari gepresenteerd worden op Q-dance.nl.

Eindelijk zekerheid :bounce:
Uitspraak van Markiez op vrijdag 17 februari 2006 om 16:40:
vorig jaar was t niet eens uitverkocht, je kon de laatste dag nog kaartjes kopen voor 20 euri ofzo

officeel was het uitverkocht bij ticketbox kon je geen kaarten meer krijgen. 'helaas' konden de zwarthandelaren hun kaarten niet allemaal kwijt dus vandaar dat ze voor 20 euro over de toonbank gingen b)
laatste aanpassing

Is in qontrol over het algemeen snel uitverkocht? En weet iemand of de techno zaal groot is? of dat het maar een kleine zaal is??

Hoppa kaartjes zijn binnen :D
Werkzaam bij BHN events
Uitspraak van .•°© Wicked Wendy ©°•. op vrijdag 17 februari 2006 om 17:08:
zal wel

nee joh zo snel gaat da echt niet hoor :no:
ik haal ze ook pas volgende week ofzo
Uitspraak van Sebastiaan™ op vrijdag 17 februari 2006 om 16:43:
officeel was het uitverkocht bij ticketbox kon je geen kaarten meer krijgen.

ja das waar, maar waren echt zo ontiegelijk veel kaartjes te kopen, ik weet niet of ze allemaal echt of nep waren maar toch..
Hoeveel mensen kunnen er ongeveer in die technozaal?
Uitspraak van *martin* op vrijdag 17 februari 2006 om 17:46:
Hoeveel mensen kunnen er ongeveer in die technozaal?

3000 ? geen idee eigenlijk

Uitspraak van *martin* op vrijdag 17 februari 2006 om 16:34:
En weet iemand of de techno zaal groot is? of dat het maar een kleine zaal is??

technozaal was vorig jaar erg groot, je had iig meer dan genoeg ruimte
er komt toch niemand voor techno :P dus die zal zal wel vrij leeg zijn
Heeft iemand een floorplan van dit jaar en eventueel vorig jaar?

Ben namelijk ook zeer benieuwd hoe groot de Techno zal zijn... is InQontrol qua sfeer en muziek enigszins te vergelijken met Shockers?

Uitspraak van Alexander op vrijdag 17 februari 2006 om 19:13:
is InQontrol qua sfeer en muziek enigszins te vergelijken met Shockers?

de editie die nu gaat komen lijkt mij van wel :jaja:
Als ik kijk naar de floorplan van inQontrol 2004, dan is er weinig accent gelegd op de Techno.

De layout is als volgende in vergelijking met Innercity (dat voor de meesten bekend is)

InQontrol 2004 - Innercity 2004
Main = Main (Parkhal zaal 7)
Early Rave/Chill = Hardstyle (Hollandhal zaal 10)
NRG = Techno (Randstadhal zaal 9)
Techno = Trance (Deltahal zaal 8 )

Nou weet ik nog heel goed dat die Deltahal echt een kut zaal was @ Innercity... die Reactor zaal in de Randstad was wel een lekkere zaal voor Techno...

Dus als de floorplan van 2005 en 2006 gelijk is aan 2004, is dat behoorlijk kut voor de Techno liefhebbers ;)
laatste aanpassing

de hardtechno zit sowieso bij de hardcore ingedeeld :c
Ja dat viel mij ook al op :s dat is echt een lompe combinatie... :s:s:s

techno en schranz moeten gewoon in 1 zaal

Niet om mensen op hun ziel te trappen, maar hardcore vind ik niet echt veel aan en het hardstyle tijdperk heb ik al een paar jaartjes achter mij liggen...

Dus als ik kom zou het voor techno, schranz, hardtrance zijn.
laatste aanpassing
Uitspraak van Alexander op vrijdag 17 februari 2006 om 20:06:
dat is echt een lompe combinatie...

misschien wel idd, maar t kan ook verrassend goed uitpakken natuurlijk :yes:

we shall see, ik ben denk ik toch voornamelijk in de main, ga niet heel de rai doorstruinen
Is de main nou gewoon een combi van alle stijlen?
Uitspraak van Alexander op vrijdag 17 februari 2006 om 20:11:
Is de main nou gewoon een combi van alle stijlen?

mmja hou het maar op een combinatie tussen hardtrance/harddance/jump & hardstyle

kaartje heb ik al dus heb er zin in!!duurt alleen nog zo lang :nocheer:
kaartjes zijn binnen :D

housen!!

ben benieuwd hoeveel kaarten er al zijn verkocht.....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 19:11:
ben benieuwd hoeveel kaarten er al zijn verkocht.....

me 2
laatste aanpassing
Kan iemand hier nog een reactie op geven die wat info heeft over In Qontrol dit jaar of vorig jaar???

Alexander! citeer 17 februari 2006 20:00
Als ik kijk naar de floorplan van inQontrol 2004, dan is er weinig accent gelegd op de Techno.

De layout is als volgende in vergelijking met Innercity (dat voor de meesten bekend is)

Nou weet ik nog heel goed dat die Deltahal echt een kut zaal was @ Innercity... die Reactor zaal in de Randstad was wel een lekkere zaal voor Techno...

Dus als de floorplan van 2005 en 2006 gelijk is aan 2004, is dat behoorlijk kut voor de Techno liefhebbers

laatste aanpassing
Uitspraak van Alexander op woensdag 22 februari 2006 om 21:41:
Kan iemand hier nog een reactie op geven die wat info heeft over In Qontrol dit jaar of vorig jaar???

Wat is nou precies je vraag?

Kaartje binnen. Dus ben net als in 2004 en 2005 weer van de partij ;-)
Werkzaam bij Audio Confusionz
Artiest {SHOWLIST artist 5770, 41658, 167717, 37789}
ik ga iig, harder draaien dan normaal:P

Dus als de floorplan van 2005 en 2006 gelijk is aan 2004, is dat behoorlijk kut voor de Techno liefhebbers

Ik zou me geen zorgen maken, techno zaal was vorig jaar wel in orde volgens mij (ben er alleen doorgelopen) en nu heb je zelfs een techno en een (halve) schranz zaal...Er zit namelijk weinig verschil tussen de verschillende hallen, dat weet ik wel.
laatste aanpassing
Zeker preeeeeeeeeeesent...;)

kaartje in tha pocket ..... maximaal

Uitspraak van anders op vrijdag 17 februari 2006 om 18:46:
er komt toch niemand voor techno dus die zal zal wel vrij leeg zijn

o nee? ha vorig jaar was de techno zaal echt zeer relax en werd er zeer lekker gedraaid, dacht t wel dat ik er daarvoor heen ging,de lineup kwa techno dj's is zwaar relax
ben alleen niet zo blij dat ze de industial en techno samen hebben gevoegd..
laatste aanpassing
Nou als ik erheen ga ben ik op zeker bij de Techno en ik ben toch niet niemand :p

De industrial en schranz worden niet bij de Techno toegevoegd... maar juist bij de hardcore etc... :/
laatste aanpassing
de nieuwe site van in qontrol ziet er goed uit ;)

word een hele avond :bounce:! Ik heb er zin in:D:D
Uitspraak van Huffel Mokum op zaterdag 25 februari 2006 om 21:48:
ik ga iig, harder draaien dan normaal

kan niet w88, dat wordt weer flink housen :yes: !
Uitspraak van Markiez op dinsdag 28 februari 2006 om 18:14:
kan niet w88, dat wordt weer flink housen

Ik heb ook besloten om te gaan B)
Outblast komt daardoor te vervallen ;)

Hoop dat het beter is als vorig jaar want toen vond ik het wel een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Maar ik heb ervan geleerd en ik blijf gewoon heel de tijd in 1 zaal staan :yes:

ik ga iig, harder draaien dan normaal:P

nog harder 8)
ik ga iig, harder draaien dan normaal

t is je geraden ook in die zaal ;)

ga je zkr meemaken :D

iig kloppen de nummers al niet bij de zalen om te beginnen.
Park is 8 en tel zo maar door (Y)

naast de parkhal zit de park foyer, deze zaal word gebruikt voor testlab :D
tussen deze 2 zalen/hallen is geen 1-richtings verkeer dus lekker makkelijk heen en weer lopen ;)

alleen tussen de park-area's en de rest is 1 richtings verkeer. als je je feestje dus lekker aan een bepaalde kant houd heb je nergens last van.

Ik blijf lekker het hele feest in de Park. daar gaan ze het langste door en na ongeveer half 7 kom je er niet meer in vanaf het hollandcomplex :no: :o

wel ff langs de producers vision, maar op tijd weer terug om niet voor een deur van security te staan
laatste aanpassing
vlede jaar was de techno in de randstadhal. was perfect, geen doorlop hal. want als je van de hollandhal naar de parkhal moets (of andersom) liep je gewoon door de deltahal :D, en verwacht dat dit jaar de zaal indeling zo word:

Main (parkhal)
hardcore/ schranz (hollandhal)
Techno (randstadhal)
producers area (delthahal)
testlab tja weet niet welke zaal ze hiero bedoelen :S maar ze zeiden dat deze zaal nog nooit eerder was gebruik :D
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 28 februari 2006 om 22:23:
Ik heb ook besloten om te gaan

ahhh relax maat :D

haha je mag deze ook niet missen hoor :)
de grote feesten blijven het leuks.
de line up boeit me echt niet, in qontrol 2004 was het eerste grote feest waar ik heen ging.
dat zal ik nooit vergeten, daarom voor mij een reden om elk jaar gewoon weer te gaan

geweldig al die mensen langs de kanten van de gangen 8)
zoveel mensen.. echt geweldig :jaja:
:respect:Marcel Woods:respect:

Draait van 23:30u - 00:45u
heb ook mijn kaartje in de pocket :)

Wordt een lekker feestje :D

Uitspraak van .•°© Wicked Wendy ©°•. op vrijdag 17 februari 2006 om 17:08:
hoop dat t nog niet uitverkocht is... zal wel :cry:

en dat zeggen ze al op 17 februari

k heb ze vandaag nog geregeld :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 16:54:
hoop dat t nog niet uitverkocht is... zal wel :cry:

en dat zeggen ze al op 17 februari

k heb ze vandaag nog geregeld

Ik heb ze vandaag gehaald.. dus niet uitverkocht
Heb er zin in :bounce: :cheer:

Binnenkort ook maar eens kaartjes halen.. 1ste keer RAI, ben benieuwd, hoor er niet veel soeps over :vaag: