Partyflock

Forumonderwerp · 839573
Betreft: evenement: In Qontrol, zaterdag 15 april 2006 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Voor de derde keer in successie keert Q-dance in het het voorjaar terug naar de Amsterdam RAI voor hun grootste meerzalen indoor dance evenement. In Qontrol vindt plaats op 15 april 2006 in het Holland complex van de RAI en heeft dit jaar voor het eerst ruimte voor 5 area’s.

Vanaf 2006 staat In Qontrol voor harde muzikale vernieuwing. Dat betekent niet alleen dat er geen ruimte meer is voor Oldstyle en Early Rave, maar ook dat er een aantal nieuwe muziekstijlen aan bod zullen komen waar wij nog geen naam aan durven te geven. De Parkhal (main) zal net zoals vorige jaren een opbouw kennen van Hardtrance/NRG tot en met de hardste vorm van Hardstyle. Een zaal die ook in ere zal worden gehouden is de Techno zaal. De andere area’s worden dit jaar anders ingevuld. De Early zaal is vervangen door Schranz, Industrial en Hardcore. In de voormalige NRG zaal zal het neusje van de zalm op producers gebied hun visie geven op de harde dance. Op dit podium staan alleen artiesten die hun strepen de afgelopen 10 jaar hebben verdiend door middel van producties en zal dus heel logisch ook “Producers Vision” gaan heten. Tot slot is er op 15 april voor het eerst een 5e zaal. Naast de Parkhal heeft de Amsterdam RAI een nieuwe kleine zaal operationeel gemaakt, waar ongeveer 1500 mensen in kunnen. Deze nieuwe area is voor In Qontrol 2006 omgedoopt tot “Testlab”. Hier zul je stevige geluiden van over de hele wereld te horen krijgen uiteenlopend van Goa tot harde donkere Club.

Zoals je van Q-dance gewend bent staat elk groot evenement altijd in een bepaalde sfeer of thema. Wat dat dit jaar met In Qontrol zal zijn merk je vanaf medio januari als de eerste trailers en radiocommercials te horen zijn. De eerste kaarten voor In Qontrol zullen vanaf 7 januari alleen via TicketOnline te verkrijgen zijn. De week daarop, vanaf 14 januari, zijn de kaarten ook te verkrijgen bij TicketBox. De line-up en de daarbij behorende zaalindeling zal gedurende de eerste week van februari gepresenteerd worden op Q-dance.nl.

Eindelijk zekerheid :bounce:

Vandaag wordt toch de line-up bekend gemaakt?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 12:14:
Vandaag wordt toch de line-up bekend gemaakt?

Volgens de belofte om 15:04:06 uur precies ;P

Maar Q-Dance en beloftes??? :/
Uitspraak van Trancepim op woensdag 1 februari 2006 om 10:21:
Hoeveel kost een normaal kaartje inclusive fee?

Dag Zo Rond De €45...

Strax eindelijk line up bekend :)...dan weet ik helemaal zeker dat ik gaat...(of ut is een kut line up)...maar dat lijkt me sterk...
waar blijft die line up :P
Uitspraak van Trancepim op woensdag 1 februari 2006 om 15:20:
waar blijft die line up

Ik zeg niets :x

Ohw jah of tog wel:

Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 1 februari 2006 om 13:33:
Volgens de belofte om 15:04:06 uur precies

Maar Q-Dance en beloftes???

;P
niet te hopen dat ze nu eerst een compleet nieuwe site moeten bouwen :o
Uitspraak van Trancepim op woensdag 1 februari 2006 om 15:52:
niet te hopen dat ze nu eerst een compleet nieuwe site moeten bouwen

De line-up staat online @ www.q-dance.nl

Wel lekkere line-up hoor
Zit nu ff te twijfelen weer of ik ga :/

42,75 ex fees dus ik denk dat het dan 45,50 wordt
morgen kaart halen!!
Ook maar een bezoekje aan In Qontrol brengen. :)
Als ik zou gaan zou ik voor Woods, A.S.Y.S (Y) dikke ownage, Kaylab, Monika Kruse, Ben Sims (y), Hardcell gaan !
line-up ziet 'r top uit
zeeeker aanwezig :D
Uitspraak van ruudvaneijk op woensdag 1 februari 2006 om 18:38:
line-up ziet 'r top uit
zeeeker aanwezig

idd:yes:
voor de duidelijkheid hoe gaan ze dat doen dan eerst hardcore en dan schranz of andersom lijk me niet dat ze om en om gaan dat is kut en vaag dus als iemand het weet zeg het me:)
en toen was in qontrol weer inzicht 8)
de jaren vliegen voorbij, alweer inqontrol #3
verrassende line-up!
zeker weer van de partij! :jaja:
vette line-up! kheb er weer zin in
Kijk da is nog is een lineup :D:D:D:D
INUSTRIAL/SCHRANZ gaat helemaal goed komen daar in de rai !!!!!

Looking good:D!!
Nu alweer zin in!
Snel kaarten halen!:bounce:
wanneer worden de tijden bekent gemaakt
je moet voor dit feest 18 zijn toch?

Uitspraak van Sfire op donderdag 2 februari 2006 om 00:45:
vette line-up! kheb er weer zin in

tis maar wat je vet noemt.
vind het echt een schijt line up:s
denk dat ik me kaarten maar weer ga verkopen
Uitspraak van kloy op donderdag 2 februari 2006 om 11:40:
wanneer worden de tijden bekent gemaakt

Q-dance maakt altijd 3 dagen voor het evenement de time table bekend. Dus je moet dan nog even geduld hebben tot woensdag 12 april. ;)
Ik ben nog op zoek naar een (mega)poster van In Qontrol, het liefst van de eerste editie (das nog steeds het vetste poster imo).

Kan iemand mij hier toevallig aan helpen??

i'll be there!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2006 om 12:55:
i'll be there!!

Ikke ook :yes: :D

kaartje binnen. duzz cker aanwezig. nu al zin in :D
ook vandaag kaartje gehaald :) heb er zin in

aanwezig :yes:

Gastenlijst, dus zeker aanwezig :jaja:

óéééhhhhhhhh niceeee feeeestjééééé!! :cheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 17:09:
óéééhhhhhhhh niceeee feeeestjééééé!!

dat word wel gezellig ja :)

ik = aanwezig :yes:

Al kon ik gratis
laatste aanpassing
:o ik zie dat dat weekend ook crazyland is :O

Damn wat een feestje allemaal en wat een luxe probleem :cheer:
Uitspraak van Thin White Duke op donderdag 29 december 2005 om 17:08:
Tot slot is er op 15 april voor het eerst een 5e zaal.

Nehhh tis nooit druk in de RAI!! Joh past nog meer bij..no problem! Hele innercity was er door verKKert..en hoop dat Q-dance niet zo dom is als ID&T om maar te denken hoe meer hoe beter!!! Gaan al aardig op weg met proppen!
laatste aanpassing
Uitspraak van Lady LoLaKutje op dinsdag 14 februari 2006 om 19:41:
Nehhh tis nooit druk in de RAI!! Joh past nog meer bij..no problem! Hele innercity was er door verKKert..en hoop dat Q-dance niet zo dom is als ID&T om maar te denken hoe meer hoe beter!!! Gaan al aardig op weg met proppen!

:aai:

Sven wittekind lijkt me wel gaaf om te zien in een wat grotere setting :D En de rest ziet er ook gewoon gaaf uit.

Even kijken of ik hier het geld voor kan vrijmaken :P
Werkzaam bij BHN events
volgende week maar eens kaartje gaan kopen voor dit feestje

wordt mijn 3e IQ :yes:

Net kaartje gehaald :d

Uitspraak van Lady LoLaKutje op dinsdag 14 februari 2006 om 19:41:

je moet ook lekker in de Main blijven. en de zaal met oa hardstyle masterz zit daar waarschijnlijk direct naast. dus daarvoor hoef je ook de chaos niet in :D
Uitspraak van actief op woensdag 15 februari 2006 om 15:02:
Net kaartje gehaald

gezellig.

Uitspraak van LIBOH op woensdag 15 februari 2006 om 15:27:
gezellig.

viel mee hoor...btje sjaggie vrouw bij de sigarenboer.

:p
Kaartje binnen, wordt weer een topfeest!!!:yes:

Uitspraak van actief op woensdag 15 februari 2006 om 15:03:
je moet ook lekker in de Main blijven. en de zaal met oa hardstyle masterz zit daar waarschijnlijk direct naast. dus daarvoor hoef je ook de chaos niet in :D

Weet je dat ik in de RAI nou nooit last heb gehad van ruimtegebrek ofzo? In ieder geval beter dan in de HMH of Arena...
Is in qontrol over het algemeen snel uitverkocht? En weet iemand of de techno zaal groot is? of dat het maar een kleine zaal is??
Uitspraak van *martin* op vrijdag 17 februari 2006 om 16:34:
Is in qontrol over het algemeen snel uitverkocht?

vorig jaar was t niet eens uitverkocht, je kon de laatste dag nog kaartjes kopen voor 20 euri ofzo :P

maar denk dat t nu n week van te voren uitverkocht raakt(Y)

technozaal is gwoon relaxed, ben r niet lang geweest afgelopen 2 x maar je kunt r lekker staan :yes: