15504x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik heb aan 2 dingen een hekel, racisme en buitenlanders
Rasisten en Negers sjoh
Maar respect dat je dat geprobeerd heb.
Maar ff sireus. Ik heb respect voor ouderen die alle het shit hebben overleefd en nog steeds in kut situatie wonen maar niet zeiken.
Heb respect voor mensen die kut jeugd hebben gehad. Maar hun kinderen toch goed groot brengen.
Respect voor mensen die dank zei dat alles tegen zit en niet lukt toch nuchter en met bijde benen op de grond blijven.
respect voor mensen die het verdienen!
Lijkt vrij goed op een van mijn topics, maar die werken toch nooit en dat is maar goed ook, anders zo ik hier nog respect krijgen.
Respect omdat je rechtuit bent, ha laat me niet lachen, precies alsof dat goed is. Pffff ja hooor echt wel, zelfs als je het op beleefd en subtiel doet dan is dat goed NOT!
Blab labla het leven begint pas wanneer je je van niets of niemand iets aantrekt blablab labla eer lijk duurt het langst balbal allemaal mooie praatjes voor sufkoppen die zo comformistisch zijn of ze groot zijn.
Maar nu ik: ik heb respect voor mensen die zeggen FUCK OFF en gewoon iets van hun leven maken ipv met de bende mee te lopen een msn werkbestaan leiden. Take control and let them screw each fucking other!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa tg mezelf praten is leuk heb je hier geen respect voor pech voor jou, heb je er wel respect voor ja en dan...
Respect omdat je rechtuit bent, ha laat me niet lachen, precies alsof dat goed is. Pffff ja hooor echt wel, zelfs als je het op beleefd en subtiel doet dan is dat goed NOT!
Blab labla het leven begint pas wanneer je je van niets of niemand iets aantrekt blablab labla eer lijk duurt het langst balbal allemaal mooie praatjes voor sufkoppen die zo comformistisch zijn of ze groot zijn.
Maar nu ik: ik heb respect voor mensen die zeggen FUCK OFF en gewoon iets van hun leven maken ipv met de bende mee te lopen een msn werkbestaan leiden. Take control and let them screw each fucking other!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa tg mezelf praten is leuk heb je hier geen respect voor pech voor jou, heb je er wel respect voor ja en dan...