Maar met neuken heb k aan 1 minuut genoeg.
meer mannen bekend met dit probleem?
laatste paar keer dat ik gepijpt ben moest ik me enorm concentreren om klaar te komen, vaak lukte het gewoon ook niet
alleen voor de seks zijn ze leuk, maarja als ze ook al niet kunnen zuigen dan kunnen ze net zo goed worden afgeschaft
kunnen ze ook niet ... uit test is gebleken dat mannen het lekkerder vinden als een man hun pijpt dan een vrouw
vrouwen boeien me ook geen hol
alleen voor de seks zijn ze leuk, maarja als ze ook al niet kunnen zuigen dan kunnen ze net zo goed worden afgeschaft
je kan je ook laten pijpen door een mokkel met een snor werkt ook prima.
NU weten we waarom hij zich zo moet concentreren
dat is met alles op sex gebied
vrouwen boeien me ook geen hol
vraag eens aan je scharrel of ze listerine of soortgelijk mondwater in haar mond neemt terwijl ze in jouw microfoon zingt, en dat ze dan af en toe hem er ff uitlaat en er dan op blaast! word ie een stukkie gevoeliger van!
weleens van het woord 'sarcasme' gehoord?
laatste paar keer dat ik gepijpt ben moest ik me enorm concentreren om klaar te komen, vaak lukte het gewoon ook niet
Leuke BH Mizz Flying Love
Geef maar een pakje van die dingenDan zal ik eens likken als lassie
Mja, had gehoopt dat dat pakje van mij vanavond op zou gaan aan lekker likken, maar helaas
Dat wordt door rijden op de snelweg
gast wat zeur je nou, dan laat je je toch de hele nacht pijpen
om verder on topic te blijven, hoe oud is ze, tog niet minderjarig, heeft een hazelip...
en anders...ramme tot je er bij neer valt, kun je je conditie de schuld geven,
en laten slikken zowiezo anders houd ze niet van je..
wist je dat niet, als ze dat weigeren dat het zo is?
man...
hier!
ik heb met je te doen..
ej tacone anders gaan we even zen topic verpesten,
is goed ik bel je wel als het zover is
nou verbaas me is ècht dan, volgens jullie maat-staven..
ff wat vrienden bellen van de hardcore FC-Haarlem vakY hooligan-club...die doen dat wèl.
voetbal IS niet leuk...JIJ vind het leuk....ik vind er geen barst aan...en gelukkig vele met mij
nee , ik snap de hintjes ook wel opzich hoor..
weet je wat buitenspel is..
ok inkopper maar:
ik ben ook niet zomaar ....
nja, laat maar ook
ik wil het ook niet snappen....maar hij is er....dus laterzzzzz
Wat ben jij wel gewend dan
Het kan altijd beter...
nog beter was een lekker wijffie geweest
idd man....brood moest toestemming vragen om een vorm van kunst op een object te plaatsen....jou kunstwerk rijd door heel nederland zonder dat ze er ooit achter komen wie
en dan is de bal net als de cirkel rond..
als jij mij er van kan verzekeren dat elke bal hier op aarde rond is, geloof ik je emt volle overtuiging
ik heb ook men huistijl alleen ligt dat in flash animaties, webdesign en 3DsMAX
coole gast ook in real life
![[img width=360 height=480]http://museumfiguren.nl/images/wigs/moustaches/cb8L.jpg[/img]](http://museumfiguren.nl/images/wigs/moustaches/cb8L.jpg)
Uitspraak van Marielle86 op vrijdag 27 januari 2006 om 18:38:
jij wel..??
grappige opmerking!...whahahahahaha..NOT..
echt weer zo'n zwartekousen antwoord..
jij zult wel vaak bij je vader geoefend hebben of niet..?
dat heerst nogal in die omgeving bij jou..
want zo zijn die Wijven ook wel weer .. "doe ik iets niet goed "
bla bla bla