Partyflock

Forumonderwerp · 839462

:flower: Dit vind ik tot nu toe de verstandigste pf'ers:
* edit
Top 10:

- Kattivo
- Roadrunner
- Darksnowwise
- Basshead
- Rafa
- Gewoon Ramon
- [T.W.] Gabbermamma
- Vip
- ADM
- The advisor

En mezelf uiteraad, maar dan is het geen top-10 meer. :P

Wat is jullie top 10 ? :P

*Er mag niet meer dan 1 keer dezelfde naam in voorkomen. ;)
Of je moet een fake-account hebben. :[
laatste aanpassing

op dit tijdstip niet

er mist nog één flocker naar mijn idee in alle lijstjes;

Hupka
Tja da's vooral nieuwe garde wat jullie hier allemaal neerknallen. Ik ken de helft niet eens.

Maar Gabbermama moet zeker op de lijst ja. Viptweak en Rafa hadden ook altijd wel zinvolle dignen te zeggen in de Actueel-topics. (l)

Maar d'r waren er zoveel meer met wie prima discussies te voeren viel. Toen het hier nog veel kleiner was ging dat sowieso veel beter en werd er ook door meer mensen serieus en nuttig gereageerd. Iedereen heeft sowieso een beetje z'n eigen afdelinkje zeg maar. De een wete heel veel over drugs, de ander over draaien en produceren en weer ene ander wete alles over auto's. Denk dat er genoeg verstandige PF'ers te vinden zijn, het is voor mij alleen te groot om naar ze op zoek te gaan. :D
verstandig internetten en meelullen op fora :S

jezus mensen, get a life :frusty:

Uitspraak van emanozec op zaterdag 4 februari 2006 om 14:49:
verstandig internetten en meelullen op fora

jezus mensen, get a life

Irriteren is ook een hobby van je of niet?
Get a life to. :flower:

Muahahahah hehe hahahaha :/

(niet in volgorde)

- Kattivo
- Roadrunner
- DarkSkywise
- Wackiejacky
- Rafa
- [T.­W.­] TechnoMini­malist
- [T.W.] Gabbermamma
- ADM
- Rollie
- TYHARO

Anderen zijn misschien ook vergelijkbaar, maar ken ik niet, dus voel je vooral niet beledigd ;P

--edit--
Sommige nicks waren alweer van naam verandert
laatste aanpassing

Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 4 februari 2006 om 13:21:
Maar d'r waren er zoveel meer met wie prima discussies te voeren viel. Toen het hier nog veel kleiner was ging dat sowieso veel beter en werd er ook door meer mensen serieus en nuttig gereageerd

Vroeger :lief:
laatste aanpassing

Ik zie me zelf niet tussen staan.. Misschien moet ik wel met andere mensen om gaan??

Eeh jaah
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 14:38:
Dat is trouwens achterhaald, want er zitten suikers en zuren in die je tanden aantasten. Zo zie je maar weer hoe relatief alles is. Wat 20 jaar geleden verstandig was, is het nu niet meer.

nou het is dus duidelijk wie er hier alvast in mn top 10 komt te staan....

Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 21 februari 2006 om 00:31:
vroeger is dood

nog zo'n goeie hahaha
Top10?

mezelf
mezelf
mezelf
mezelf
mezelf
mezelf
mezelf
mezelf
mezelf
mezelf

;p

O:)
Werkzaam bij Hoe Gaar Dan
Artiest Snaar P
toch vind ik iets raar hiero op PF.
Ik ben zelf van de organisatie en ons volgend feest is binnekort.
Van Marja mogen wij het feest maar met 1 hoofdletter schrijven, dus Hoe gaar dan. Terwijl de afkorting HGD is. Wij wilden daarom graag Hoe Gaar Dan, hierover hebben we vaker 'gezeurd' maar helaas.
Het mag niet omdat 'het in de nederlandse spelling ook niet kan'.
Maar volgens mij staat er ook in de nederlandse spelling dat namen van evenementen zoveel hoofdletters mag bevatten als oprichten heeft bedacht?!

Uitspraak van Snaar P op dinsdag 21 februari 2006 om 19:49:
Van Marja mogen wij het feest maar met 1 hoofdletter schrijven, dus Hoe gaar dan. Terwijl de afkorting HGD is. Wij wilden daarom graag Hoe Gaar Dan, hierover hebben we vaker 'gezeurd' maar helaas.
Maar volgens mij staat er ook in de nederlandse spelling dat namen van evenementen zoveel hoofdletters mag bevatten als oprichten heeft bedacht?!

Wat heeft dit met het topic te maken? :o

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 12:39:
nou het is dus duidelijk wie er hier alvast in mn top 10 komt te staan....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 12:40:
nog zo'n goeie hahaha

zo, de eerste van jouw top 10 zijn er dus al b)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 19:51:
Wat heeft dit met het topic te maken?

waar moet ik het dan plaatsen?

Uitspraak van Snaar P op dinsdag 21 februari 2006 om 19:57:
waar moet ik het dan plaatsen?

open een nieuw topic zou ik zeggen (f)

wie riep mij:x
Da moet ik wel zijn, kan nie anders

-Rook niet
-Drink niet
-Spuit niet
-Slik niet
-Snuif niet

:P
laatste aanpassing

Uitspraak van Danny R op woensdag 22 februari 2006 om 00:30:
-Slik niet

Dus wel he sjonge ;)
ik vind darkskywise wel een goeie hiervoor.. die weet echt veel..
hoef geen verstandigste te zijn zolang ik maar vind dat ik volgens mijn eigen normen leef (elke dag)
Uitspraak van Snaar P op dinsdag 21 februari 2006 om 19:49:

hoevaak heb je dit nou al gepost..?

beleid is beleid.. leg je erbij neer *zucht*
als de admins het niet vinden kunnen dan zal dat ook wel niet toch..?

Grote kennis maakt iemand niet meteen verstandig
B.A.L.

de verstandigste :

mensen met 0 forumberichten (Y)
Ik heb wel een top 1:
Satanica

jij bent zeker de leukste thuis :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 01:44:
jij bent zeker de leukste thuis

Eigenlijk wel :jaja:
Verstandigste partyflocker ??

Toen ik dit las wist ik gelijk dat ik het niet ben b) of was dit toch ff verstandig van me b)

ik flock veilig of ik flock niet
zitten er verstandige mensen op pf dan??? hahahaha

Akinstep is het verstandigst:P
iCk is heel verstandig :P

Flock verstandig eet een appel

Hmz, moeilijk. Ik denk dat zo'n lijstje al snel erg subjectief wordt. In bijvoorbeeld politieke discussies. Ik denk dat links de meest doordachte en verstandige manier van bredeneren is, maar is dat ook zo? wie je wel en niet verstandig vind is vaak ook een product van je eigen denkbeelden.
Maar ik zal er toch noemen waarvan ik denk dat ze wel echt nadenken voor ze iets neerzetten.

- (T.W.) Technominimalist (interessante semi filosofische discussies mee gehad waarbij de meningen zich gaandeweg steeds meer begonnen te vormen door een samenvoegsel van beide argumenten)
- Basshead (genuanceerde linkse denker)
- Wackiejackie (weet haar argumenten vaak wetenschappelijk en rationeel te onderbouwen, maar verliest daarbij niet de persoonlijke beleving uit het oog)
- Flutflopper of iets dergelijks (heeft ook altijd wel goed onderbouwde meningen in politieke discussies)
- Satmpertje met bugs profiel plaatje (weet veel en verwerkt dat in de argumenten)

Zoals jullie wel kunnen merken komen hier wat mensen terug die mij oook genoemd hebben. Dat geeft aan dat een dergelijk rijtje gekleurd wordt door de mensen met wie je op een lijn ligt.
Er zullen trouwens nog legio mensen zijn die ik vergeet, maar bovengenoemde zijn me het meest opgevallen.

Eeh hier gaat om verstandigste.. Maar ja als je topics van Technominimalist kijkt (niet personelijk bedoelt of zo) zijn niet bepaald verstandig als je de regelamenten van Pf bekijkt. En al die keren dat hij verbannen werd.. Nou ja niet bepaald verstandig.

Als je hebt over iemand met het meest algemene kennis.. of beste/meest objectieve kijk op de wereld.. misschien :p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:11:
Technominimalist

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 15:11:
iemand met het meest algemene kennis.. of beste/meest objectieve kijk op de wereld.

Dankje...(L) :P

ik vind mezelf toch wel erg slim mang.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:38:
Basshead

Dat mens had mij op msn toegevoegd, pff wat een leeg puberaal meisje is dat.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:38:
Hmz, moeilijk. Ik denk dat zo'n lijstje al snel erg subjectief wordt. In bijvoorbeeld politieke discussies. Ik denk dat links de meest doordachte en verstandige manier van bredeneren is, maar is dat ook zo? wie je wel en niet verstandig vind is vaak ook een product van je eigen denkbeelden.
Maar ik zal er toch noemen waarvan ik denk dat ze wel echt nadenken voor ze iets neerzetten.

Ik weet niet of links "verstandiger" is dan rechts. Links is meer geneigd naar de gelijkheid van mensen te kijken, mensen als sociale wezens.. Links lijkt meer maatschappelijk betrokken, in die zin dat gekeken wordt naar de maatschappij als geheel. En ook de achterliggende motieven van acties bekijkt met menselijkheid als uitgangspunt. Rechts lijkt meer te kijken naar de eigen verantwoordelijkheid en de daaruit voortvloeiende vrijheid van mensen. Links of rechts, aan beide kanten zijn er mensen die naar zichzelf durven te kijken en ook zijn er mensen die snel wijzen naar anderen. Wat dat betreft is er naar mijn idee geen verschil in "linkse" en "rechtse" mensen. Mensen zijn mensen :D toch?

Maargoe beetje offtopic dit (y)

Bedoelde het eigenlijk ook als een retorische vraag. Meer om aan te geven dat het niet per definitie zo hoeft te zijn dat links beter is.
Maar toch leuk dat je zo uitgebreid antwoord geeft :)