Partyflock

Forumonderwerp · 839302
2 volgers · 26244x bekeken
Betreft: evenement: Sonne Mond Sterne, vrijdag 11 augustus 2006 om 18:00
Waarschuw beheerder
Ein Jahre later und ein Forum unterwerp weiter:)

Eindelijk tijd voor een nieuw vers forumpje over SMS 2006. Vorig jaar was een nat jaartje qua weer dan he

Maar het gevoel is nog steeds hetzelfde.

Eventjes een korte uitleg over het gevoel van SMS

Sonne Mond & Sterne in één woord: ...

Ehm..

Dat gaat dus niet.. :/

Sonne Mond & Sterne in 10 woorden dan:
Lief :lief: Leuk :D Gezellig :jaja: Geweldig :cheer: Bizar:vaag: Ubergeil :kwijl: Zonnig (s) Fantastisch Ketamine :9 Helden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
damn mensen...

ik ga tukkie tukkie doen...ben zo stoned als een garnaal dus check jullie allemaal morgen of op utrecht CS of op SMS....

jieeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)
Waarschuw beheerder
donateur
mensen ik ben op naar Saalburg
:bye:
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van technowaus op woensdag 9 augustus 2006 om 23:28:
mensen ik ben op naar Saalburg

zie je morgen!
Waarschuw beheerder
Wij pasen em ook nu :D.. ot morn.. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
wij vertrekken ook nu... bye bye
Waarschuw beheerder
Kutzooi, waarom ben ik niet eerder aan die #%$&^#%# was begonnen!

Waarschuw beheerder
donateur
eindelijk klaar om te vertrekken:p

tot morgen:woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 augustus 2006 om 01:30:
eindelijk klaar om te vertrekken

tot morgen

Dacht al bijna dat ik nog de enige was die nog in NL zit;)
Waarschuw beheerder
Verdorie, fucking slecht geslapen.. :(

NOu even goed ontbijten en naar Duivendrechttt, Ik ga in de bus wel slapen (K)

Tot straks lieve mensen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op donderdag 10 augustus 2006 om 06:25:
Verdorie, fucking slecht geslapen..

8) ik ook, zeg maar gewoon helemaal niet

maar het is D-DAY!!!!!!!!
WOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
heb helemaal geen zin O:)
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
:woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op donderdag 10 augustus 2006 om 07:38:
:bounce:

Ja ja ben zo bij je (Y).

Kom tegen 8 uur jou kant op (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
ik ga richting duivendrecht; tot straks! :)
Waarschuw beheerder
Schat ik ben al vast begonnen, kom jij ook??

Waarschuw beheerder
donateur
AAARGHHHH :frusty:

Marcus :cry:
Ik zal hem zo missen :(
En hij mij natuurlijk.. [img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/sleep.gif[/img]

Misschien cancelt ie wel en komt ie gewoon naar mij toe..
Gesjellug samen skinny dippen @ Ibiza [img width=22 height=29]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/wub.gif[/img]

Allemaal veel plezier! Laat ze maar weer een pillenpoepie ruiken daar in Saalburg :9
Waarschuw beheerder
Alles is ingepakt inclusief goed humeur en een tiental regenponcho's. Laat SMS maar komen! ONEE, shit ik moet naar SMS... Maakt niet uit over een paar uur zijn we in het zuid-oosten van Deutschland :D

ZIN ZIN ZIN!!!
Waarschuw beheerder
Nog even en we zitten in de auto!!! Spullen zijn al bijna allemaal ingepakt!!! Whahoeoeoe!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
waardeloos geslapen, maar goed.. dat zal ook de trend worden van de komende dagen ;)

Over 50 minuutjes op naar DIE GANZE SONNE MOND STERNE :bounce:

jihaaaaa 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Willen jullie Aranka en Griet en Frenzie straks een high five van me geven? :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnagast op donderdag 10 augustus 2006 om 06:25:
Verdorie, fucking slecht geslapen

Hier ook :$,
2 uurtjes en geen hap eten die mijn
strot door wil.
Maar ik heb er zin in HMMMM..

Jetz gehts los, he loortje :P
Waarschuw beheerder
fucking goed geslapen tot mijn verbazing (L)
Waarschuw beheerder
En nu is iedereen echt weg!!!!!!!!!

Knetteren.....
Waarschuw beheerder
morgen vertrek ik, als ik kom aanrijden is het net begonnen, dus ik pleur de auto neer, eet een snackie en schuif direct aan bij toni rios, heerlijk !!!!!
Waarschuw beheerder
wij rijden morgenvroeg rond 10u00...
hopelijk hebben we nog een relaxt plaatsje op de camping waar we de auto nog bij kunnen zetten...

en ik hoop zoooo dat het niet héééél de tijd regent.
sjiiiit.
damn, ik wil al daar zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
und? und? und?
Waarschuw beheerder
Stelletje .......!!!!

En ik zit achter de computer.. :(
Artiest {SHOWLIST artist 175696, 41598}
Waarschuw beheerder
de sets klinken iig niet verkeerd:

voor

James Holden live at SonneMondSterne 12-08-2006

Tobi Neumann live at SonneMondSterne 12-08-2006

D. Diggler live at SonneMondSterne 12-08-2006

Pascal F.E.O.S. live at SonneMondSterne 13-08-2006

Chris Tietjen live at SonneMondSterne 13-08-2006

Ricardo Villalobos live at SonneMondSterne 11-08-2006

Ame live at SonneMondSterne 11-08-2006

Binary and Durden live at SonneMondSterne 11-08-2006

Henrik Schwarz live at SonneMondSterne 11-08-2006

Dixon live at SonneMondSterne 11-08-2006

check: http://www.spaceboss.net/clanek.php?id=1538
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J. Lovehouse op zondag 13 augustus 2006 om 20:56:
check: http://www.spaceboss.net/clanek.php?id=

:kwijl: Ik blij dat ik FF in dit toppic kijk (Y)

Ben benieuwd naar de verhalen,
dit jaar toch weer voor nature 1 gekozen :)
Waarschuw beheerder
Het is voorbij:'(

SMS(L)!
Waarschuw beheerder
zaligheid!! van begin (donderdagavond preparty) tot en met het eind ongelooflijk genoten :D

(L)

Waarschuw beheerder
jieeeeeeeee....

roemertje is ook weer meer dan tevreden over deze editie.
ik laat het voor de rest hier nog bij, moet even alles nog laten bezinken en zorgen dat het op het juiste plekje valt (L)
Waarschuw beheerder
de verwachtingen waren hoog gespannen na al die verhalen over SMS, maar hier had ik echt niet van durven dromen... ook goed getroffen met het weer (ben echt flink verbrand)
heb eigenlijk alles wel gehoord wat ik wou horen, waaronder o.a. Tiga, Richie Hawtin, Sven Vath, James Holden, Johannes Heil en natuurlijk ook hoofdact Kraftwerk
uitgebreid verslag volgt later, eerst maar eens flink wat slaap inhalen
Waarschuw beheerder
ppff wat een feest weer! net uurtje thuis en ff gedouched want wat voelde ik me ranzig zeg.
uitgebreid verslag volgt later..eerst ff alles op een rijtje zetten.

ps. wat zijn de duitsers tog een stelletje idioten :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarijN op maandag 14 augustus 2006 om 07:25:
ook goed getroffen met het weer (ben echt flink verbrand)

Jij spoort niet... Had het met 3 truien aan nog koud!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 12:22:
Had het met 3 truien aan nog koud

moet je wat meer bockwursten eten ;)
ach ik vond het weer echt nog meevallen. ik d8 echt dat het meer zou gaan regenen. had het soavonds af en toe wel eens koud maja gewoon hard springen..nergens last meet van.
Waarschuw beheerder
Wat een feest.... Die Duitsers weten ook echt hoe ze een feestje moeten geven.

Drie dagen lang blijven gaan. :)
Waarschuw beheerder
ppff sonnemondsterne wat een feest weer. 4 dagen weer 1 groot gekkenhuis!

campingparty op donderdag was al zeer vet! uiteindelijk veel later gana slapen dan de bedoeling was. daardoor vrijdagmiddag al aardig gal. maar begonnen met bier drinken en weer ff de camping op gegaan om weer een dansje te maken.

Daarna maar richting het festival te gaan. Ik ben meteen naar mijn favoriete stage van vorig jaar gelopen "brandenburg allstarts". Er werd aardig gedraaid, maar het was eigenlijk wachten op Kombinat 100. Toen die eenmaal begonnen was het weer 1 grote nederlandse invasie in de frontline. wat een gezellig en vooral wat een muziek..
heb de hele tijd met zo'n gelopen. toen om een uurtje of half1 begon ik gewoon al beetje moe te worden. voel de vorige avond en die paar uur housen al in mn beentjes. toen maar ff naar de tent gegaan om wat te roken ennuh wat andere zaken

Toen wilde ik daarna naar technasia gaan maar die waren hele niet bezig op de tijd dat ze moesten beginnen. tiga was nog steeds bezig. wat een koekenbakker vind ik dat tog. kan zn muziek echt niet waarderen. Na en half uur te hebben gewacht zijn roemer,yorick en ik maar weggegaan. Bleek dus dat alle dj's een uur warenm opgeschoven omdat Christian Vogel vast zat in de file. Hadden ze wel wat beter kunnen aangegeven op dat moment.
Toen zijn we maar ff op het strandje gaan chillen waar we ineens zo teeering van de kaart waren dat we zelfs naar Paul van Dyk hebben zitten luisteren. Die gast was serieus het slechtste wat ik in tijden heb gehoord wat een drama.

Hierna kwam Hawtin. Die begon best stevig en ging daarna weer de diepte in. Ik trok dat op het moment heel goed want was aardig in de 7e hemel. Tussendoor ook nog ff naar wighnomy gelopen die ook lekker bezig waren. lekker minimal met een aardig tempo. Toen zijn we naar kowalski gegaan waar natuurlijk weer een hele hoop bekenden vooraan stonden te housen. Weer erg gezellig natuurlijk. Daarna wilde ik eigenlijk naar de camping om jointjes te roken, maar toch nog ff bij hell blijven kijken. TEEEEEEEEEEEEEring wat was die oude zak lekker bezig. Wat een smerige,vieze,dikke duitse knallers. Na hell tog maar naar huis gegaan waar we nog tot half 12 hebben zitten blowen.

Toen maar gaan pitten. Ik werd net zoals de dag ervoor onwijse brak wakker. Voelde me zo slecht..ben maar weer gaan liggen. Daarna weer aant bier gegaan waardoor ik savonds weer stond te springen als een klein kind. Johannes heil was erg vet. Wel heel druk en warm maar dat kon de pret niet bederven. Daarna konden we ons opmaken voor het mooiste moment van het festival.....KRAFTWERK. Ze begonnen wat later dan gepland, maar ppfff wat een show. Zo mooi om die 4 oude,grijze mannen te zien staan in hun robotpakjes. Tja en om over die muziek maar niet te spreken. Heb 1,5uur lang kippenvel gehad.

Daarna heel ff bij pascalFEOS naar binnen gelopen, omdat we moetsen wachten op Vath. Vath draaide zoals verwacht de lekkere duitse klappers. Ik vind ze altijd heerlijk om weer te horen. Daarna ben ik nog bij Galuzzi in de tent beland die ook zeer lekker draaide.
Op een gegeven moment lekker bij de tent gaan chillen op een handdoekje,mooie dame en jointje. Ik kon de muziek van het festival nog horen maar had geen puf meer om nog echt los te gaan. Eigenlijk verder de hele middag beetje zitten smoken en toen werd het alweer tijd om de tent in te pakken.

Verder moet ik kwijt dat ik weer ben geschrokken van die smerige duitsers. Wat een smerig volk is het toch..ze kunnen een goed feestje bouwen en vooral de boxen hard zettenn, maar verder echt smeerlappen.

Dit jaar weer kostelijke vermaakt. Ik vond het weer heel gezellig met alle nederlanders die er waren. Ik vond de muziek denk ik beter dan vorig jaar. Alleen was de groep wat minder hecht dan vorig jaar maja dat krijg je nou eenmaal met meer bekenden. Ik heb me er niet aan gestoord iig. Voor mij waren Kombinat100,DJ Hell en Kraftwerk de uitschieters. Ik moet zeggen dat ik op het moment niet eens echt brak en moe meer ben.

SMS 2006 krijgt van mij iig weer een dikke geweldig. Tot volgend jaar

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pimm0 op maandag 14 augustus 2006 om 05:47:
Het is voorbij

Ja gek he, zit met zo'n wat in je hoofd gevoel
achter dit scherm mezelf heel zielig te vinden..
Ik wil terug :(...

Uitspraak van MarijN op maandag 14 augustus 2006 om 07:25:
ben echt flink verbrand

Vind je het even gek met jou witte huidje ;)
Waarschuw beheerder
kvoel me exact hetzelfde kim..maar gelukkig teer ik nog op heel veel mooie herinneringen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan gewoon niet onder woorden brengen hoe vet het was! :respect: ik kan denk ik alle vorige feestwaarderingen naar beneden afstellen.. want wat was dit fucking bruut zeg! :respect:

eerst de hele nacht keihard housuh... en dan smorgens de zon op zien komen terwijl je nog ff flink doorgaat! echt heftig! zoiets maak je niet meer mee in NL...

Volgend jaar duidelijk weer aanwezig! :respect: nu alles even laten bezinken...

NL heeft zich wel weer goed op de kaart gezet daar in duitsland! vooraan de frontline ging het elke keer keihard los! :respect:

(L) bis nächstes Jahre!
Waarschuw beheerder
ik voel mezelf ook heel alleen. 4 dagen alleen maar gezellige mensen om je heen en dan zit je hier nu alleen met je jointje...niet leuk!

maja idd mooie herinneringen. damn die show bij kraftwerk (L)

Waarschuw beheerder
jieeeeeeeeeeeeeeeeee.....

de tering...wil terug precies op het moment dat Kombinat 100 begon....denk dat die toch wel voor mij de act van het festival is....

I JUST FUCKING LOVE THAT GROOVY SOUND (L)

Waarschuw beheerder
Deze 4 dagen zijn weer met geen woorden te beschrijven, zo bruut als het was. (L)

Barbaars misdragen op de camping party
intens staan te genieten van Krafwerk
Knallen bij Afrika Bambaataa en Sasha

...en natuurlijk de mooie genietmomentjes die ik met PIE heb mee mogen maken :P

dat waren toch wel de meest noemenswaardige momenten die het festival zo compleet hebben gemaakt :respect:
Waarschuw beheerder
Wat een ganz geil feest zeg. Ik heb wil idd weer terug!!! Volgend jaar zeker weer van de partij en dan gaat de hasj gewoon meej...

Heen en terug helemaal niet aangehouden door de duitse polizei...

Het feest was gewoon 1 groot hoogtepunt:respect: