Partyflock

Forumonderwerp · 839074
23061x bekeken
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 1 juli 2006 om 22:00

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het grote 'hoe was Sensation white' topic" voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja het is nog ver weg nog heel ver weg :yes:
Maar tog de datums voor White & Black staan dit jaar al weer vast!
En dit jaar gaat het zelfs tot 8 uur door i.p.v 7 uur :D wat hopen jullie wat het dit jaar gaat worden kwa Dj's, Decor enzo :cheer:
1 ding is zeker dat het weer een spektakel woord!!!
:Bounce:

Waarschuw beheerder
zo goed vond ik hem niet hoor op T.E

hij draaide veel te eentonig, hij mag er wel is wat meer refrein in gooien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 20:55:
zo goed vond ik hem niet hoor op T.E

hij draaide veel te eentonig, hij mag er wel is wat meer refrein in gooien

En dit is nou een mooi voorbeeld van wat ik telkens bedoel. :)
De Trance moet VOLLER worden!!! Dus met meer achtergrond geluidjes en een mooi refrein ( rustig stukje melodie in het midden van het nummer ) + een stevige beat met een lekkere harde bass.
Laatste album van Armind van Buuren A State of Trance cd 2, is een mooi voorbeeld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 14 februari 2006 om 15:58:
Sensation Deluxe € 110,-- ex fee

SENSATION Deluxe houdt het volgende in:
- aparte ingang in het Hoofdgebouw van de ArenA
- 3 extra party zalen met nog 5 extra DJ's
- extra loungezaal met restaurant
- toegang tot de eretribune

Hou deze site goed in de gaten voor al het Sensation nieuws!

Bron: http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4890

En dan nog geen eens een een Buffet er bij??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M v E © op dinsdag 14 februari 2006 om 22:30:
En dit is nou een mooi voorbeeld van wat ik telkens bedoel.
De Trance moet VOLLER worden!!!

Woods draait ook geen trance he..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco25 op dinsdag 14 februari 2006 om 11:08:
22:00 - 23:00 Mischa Daniels
23:00 - 00:00 Perry O'neil
00:00 - 01:30 Gabriel & Dresden
01:30 - 03:00 Armin van Buuren
03:00 - 04:00 Special Act
04:00 - 05:30 Ton TB back 2 back with Montana
05:30 - 07:00 M.I.K.E
07:00 - 08:00 Pronti & Kalmani

Altenatief voor mij persoonlijke line up zo ook deze kunnen zijn:

22:00 - 23:00 Erick Morillo
23:00 - 00:00 Mason
00:00 - 01:30 Gabriel & Dresden
01:30 - 03:00 Filterheadz back to back whit Above and Beyond
03:00 - 04:30 Armin van Buuren
04:30 - 05:30 Ferry Corsten & The Thrillseekers
05:30 - 07:00 Fred Baker
07:00 - 08:00 Cor Fijneman
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2006 om 20:44:
Uitspraak van stardust :p op zondag 5 februari 2006 om 22:54:
judge jules
ferry costen
marcel woods
marco v
dj jean
randy kantana
paul oakenfold

dat zou mijn ideale line-up zijn

Tis geen Trance Energy
Waarschuw beheerder
donateur
Paul van Dyk, die mag ook weer eens vind ik :-)
Waarschuw beheerder
donateur
doe dan ook NU NRG maar, die wil ik wel eens horen!

Waarschuw beheerder
DJ M.I.K.E. MOET gewoon op alle drie de Sensation White's gaan draaien... i.i.g. in Antwerpen omdat hij van Belgische afkomst is!!!
MIKE is toppie!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Paul van Dyk staat mij ook veel te weinig in Nederland. Armin draait hier nog vrij regelmatig als je naar de anderen kijkt, Tiësto zien we wellicht niet, Ferry Corsten ga ik al van genieten in de HMH bij de release van L.E.F.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JF1978 op woensdag 15 februari 2006 om 15:36:
doe dan ook NU NRG maar, die wil ik wel eens horen!

18 maarttt

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2006 om 22:51:
ach gut waar gaat dat toch heen met die muzieksmaken...

Favoriete muziekgenres: darkcore, drum & bass, hardcore, industrial hardcore, speedcore, terror

Vraag me af waarom jij in dit topic kijkt....of denk je dat ze op Sensation White terror gaan draaien?:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roelio op woensdag 15 februari 2006 om 11:16:
Woods draait ook geen trance he..

Ik bedoelde niet persoonlijk Woods, maar ik bedoelde het in het algemeen. ;)

Uitspraak van Roelio op donderdag 16 februari 2006 om 15:59:
Vraag me af waarom jij in dit topic kijkt....of denk je dat ze op Sensation White terror gaan draaien?

Nee, zo'n figuur is gefrusteerd dat ID&T niet alleen meer Hardcore-feesten organiseerd, net als ongeveer 10 jaar geleden er daarvoor. Maar nu dus ook Trance-feesten organiseerd. De verlichter wees blij met Q-dance. Én Thunderdome van ID&T. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WQUT op vrijdag 10 februari 2006 om 08:13:
Hoorden jullie dat ook op slamfm net? Nadat Ferry Corsten werd gedraaid zei die dj (ben ze naam vergeten) dat "Ferry Corsten op sensation 2006 zou staan. Je hebt het niet van mij, ik heb het van Duncan en ik mocht het niet doorvertellen."

Wie weet???

Ja Duncan vertelde het zelf ook al in een interview op Slam FM. Verklapte dat hij één van de dj's zou zijn.

Is er in ieder geval al één goede dj... nu de rest nog..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M v E © op donderdag 16 februari 2006 om 18:44:
Nee, zo'n figuur is gefrusteerd dat ID&T niet alleen meer Hardcore-feesten organiseerd, net als ongeveer 10 jaar geleden er daarvoor. Maar nu dus ook Trance-feesten organiseerd. De verlichter wees blij met Q-dance. Én Thunderdome van ID&T.

Juist...ik ga toch ook niet in een topic over Thunderdome roepen waar het heen gaat me de muzieksmaak van tegenwoordig, omdat ik niet van hardcore houdt.....(tering wat een zin :p)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bazzhen op donderdag 16 februari 2006 om 20:40:
Ja Duncan vertelde het zelf ook al in een interview op Slam FM. Verklapte dat hij één van de dj's zou zijn.

Is er in ieder geval al één goede dj... nu de rest nog

IK hoop dat ze 1 deze weken nog wat tipjes van de sluier op kunnen lichten, er moet wel wat meer bekend zijn lijkt me.

Marcel woods houdt iig de datum vrijm van mij mag hij afsluiten op white, perfect gewoon om wat techtrance op het einde te hebben, en dan heeft white ook weer eindelijk een muziekale boost/vernieuwing die het eigenlijk nodig heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op donderdag 16 februari 2006 om 23:14:
IK hoop dat ze 1 deze weken nog wat tipjes van de sluier op kunnen lichten, er moet wel wat meer bekend zijn lijkt me.

Mercel woods houdt iig de datum vrij van mij mag hij afsluiten op white, perfect gewoon om wat techtrance op het einde te hebben, en dan heeft white ook weer vernieuwing die het eigenlijk nodig heeft...

Ben ik t idd wel mee eens... en woods als afsluiter? dat zou MASTERLIJK zijn ;) :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg net een mail van ID&T, omdat ik vorig jaar ook al kaartjes heb besteld via internet, mag ik ze vanaf volgende week vrijdag al bestellen! Een week eerder dan de officele voorverkoop op internet dus. Hier maken ze vrienden mee :-).
Waarschuw beheerder
flauw... ik heb geen mail gekregen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Zal hem even posten. komtie:

SENSATION WHITE

Beste Paul,

Aangezien jij vorig jaar je tickets via Ticketonline hebt besteld, willen we je graag de mogelijkheid bieden om, voordat de officiële voorverkoop van Sensation White start, alvast je tickets te bemachtigen!

[hoop blabla]

Start exclusieve voorverkoop Sensation White tickets via TicketOnline

Wij geven je de gelegenheid om via de link in deze mail vanaf vrijdag 24 februari 22.00 uur tot donderdag 2 maart 22.00 uur online te boeken voor Sensation White.
Waarschuw beheerder
yep..ik heb 'm ook gehad...maar voor 60 euries mogen ze dan ook wel wat extra's doen lijkt me....ik vind het sowieso al vrij matig dat ze vanaf vorig jaar opeens met geheime line-ups werken, maargoe...kennelijk weten ze dat 't toch wel weer uitverkocht zal zijn.
Zou trouwens erg netjes zijn als Ferry Corsten inderdaad present is.
Waarschuw beheerder
Jep, heb die mail ook gehad, twee keer zelfs, kan nu alvast 5 tickets bestellen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 404 op vrijdag 17 februari 2006 om 19:37:
Jep, heb die mail ook gehad, twee keer zelfs, kan nu alvast 5 tickets bestellen!

5 tickets...? Max. 2 tickets per bestelling, dus 2 x 2, is toch 4 volgens mij...?

Heb dat mailtje idd ook gehad, klinkt goed maar nog ff afwachten hoe dat gaat werken.

Echt een ramp vorig jaar met die kaartverkoop vanaf 0:00, gaf het na een half uur gekloot op en kon toen gelukkig gewoon de volgende dag nog kaarten bestellen.
Waarschuw beheerder
dat mailtje krijgt dan volgens mij iedereen want vorig jaar kon je alleen maar met ticketonline bestellen.

Is het straks al uitverkocht voordat de voorverkoop begint :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:07:
MIKE is toppie!!!

ech wel :yes:

:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S_Rodrigues op vrijdag 17 februari 2006 om 20:56:
Is het straks al uitverkocht voordat de voorverkoop begint

:S nee toch :S

het zal toch niet... :/

dat had je nou niet moeten zeggen :no:
lig er nu al wakker van...

o jee
Waarschuw beheerder
ik wil ook zon mailtje ! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had via via besteld. Ik heb geen creditcard dus moest ik bellen naar Ticketonline.
Dus via Ticketonline. Ik hoop dat ik ook dat mailtje krijg. :P

By the way 1.5 uur ongeveer aan de telefoon gehangen. :S
Beter is dat dit keer niet het geval.

Tenzij ik de Special treatment heb gewonnen. :\ :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb je mail ook gehad.

@sparky: Misschien doen deze pre-vvk om de lijnen een beetje te ontlasten zodat de mensen meer gespreidt hun aankoop zullen doen.
Uitspraak van S_Rodrigues op vrijdag 17 februari 2006 om 20:56:
dat mailtje krijgt dan volgens mij iedereen want vorig jaar kon je alleen maar met ticketonline bestellen.

Is het straks al uitverkocht voordat de voorverkoop begint

Per persoon kan je maar 9 kaartjes bestellen geloof ik, dus wees meer niet bang, ik verwacht niet dat heel Sensation vorig jaar zijn aankoop online heeft gedaan, dus er blijft echt nog wel wat over :jaja:
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
kan je niet bij ticketbox kaarten halen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 18 februari 2006 om 00:59:
@sparky: Misschien doen deze pre-vvk om de lijnen een beetje te ontlasten zodat de mensen meer gespreidt hun aankoop zullen doen.

Ja daar zit wel wat in ja! (Y) :jaja:
Ik wacht het af. :D Nog 2 weekies!!!

Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op zaterdag 18 februari 2006 om 10:34:
kan je niet bij ticketbox kaarten halen?

Jawel, tuurlijk wel,...maar ik denk voor White niet meer.
White is altijd zo ontiegelijk snel uitverkocht. ;)
Waarschuw beheerder
White staat bij mij in de top-3 van slechtste feesten van 2005. En ik kan effe niet op die andere 2 komen. Op White zal je mij niet meer tegen komen, wie er ook draait. Het lijkt wel of alle DJ's halfgas draaiden.
Uitspraak van M v E © op zaterdag 18 februari 2006 om 13:44:
Jawel, tuurlijk wel,...maar ik denk voor White niet meer.
White is altijd zo ontiegelijk snel uitverkocht.

pooh:|, naja zal 4 maart ff nog een kaart proberen te krijgen via ticketbox...
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat dit jaar beetje knallen word en niet weer van die rustige shit moet wel zeggen op decor gaat sensation er elk jaar op vooruit maar kwa muziek alleen maar achteruit (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Qnuppel op zondag 19 februari 2006 om 20:34:
Het lijkt wel of alle DJ's halfgas draaiden

Dat ligt niet zozeer aan de DJ's maar aan de muziekstijl die ze draaien, men heeft vooral de laatste 2 jaar veel progressive en en clubachtige stijlen gedraait op sensation. En die zijn gewoon te sloom voor een event als sensation white, ik hoop dat het dit jaar beter wordt qua tempo en beats op white.
Uitspraak van Dieselgozah op maandag 20 februari 2006 om 22:34:
Hoop dat dit jaar beetje knallen word en niet weer van die rustige shit moet wel zeggen op decor gaat sensation er elk jaar op vooruit maar kwa muziek alleen maar achteruit

Persoonlijk vond ik vooral 2004 eruit springen met de griekse mythologie, dat vond ik echt super, en het lichtplan was naar mijn smaak in 2004 ook beter als in 2005.
Nou was 2005 ook heel erg vet natuurlijk. Maar 2004 was net een beetje beter qua orginaliteit en uitvoering met visuals etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op maandag 20 februari 2006 om 04:09:
pooh, naja zal 4 maart ff nog een kaart proberen te krijgen via ticketbox

haha ik wens je veel Succes ze zijn aleen te verkrijgen via ticketonline(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens wie gaan er ook naar de (L) LOVE PARADE (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dieselgozah op dinsdag 21 februari 2006 om 15:15:
Trouwens wie gaan er ook naar de LOVE PARADE

ligt er aan maby gaan we ok heen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 21 februari 2006 om 00:14:
Persoonlijk vond ik vooral 2004 eruit springen met de griekse mythologie, dat vond ik echt super, en het lichtplan was naar mijn smaak in 2004 ook beter als in 2005.
Nou was 2005 ook heel erg vet natuurlijk. Maar 2004 was net een beetje beter qua orginaliteit en uitvoering met visuals etc.

Ben ik met je eens...2004 was beter dan 2005.....qua muziek vond ik het jaar daarvoor eigenlijk nog beter...de afgelopen jaren gaat het niet meer zozeer om sterke trancesets maar meer om algemene clubmuziek, waarschijnlijk om een zo breed mogelijk publiek te trekken..da's wel jammer op zich. Ook al ben ik niet zo'n blackliefhebber, sensation black houdt zich wel wat meer bij de roots dan white.
Heeft iemand overigens ervaring met Sensation White Antwerp?....da's half april, en wordt de tweede deditie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ-Twanno op dinsdag 21 februari 2006 om 23:55:
Ben ik met je eens...2004 was beter dan 2005.....qua muziek vond ik het jaar daarvoor eigenlijk nog beter...de afgelopen jaren gaat het niet meer zozeer om sterke trancesets maar meer om algemene clubmuziek, waarschijnlijk om een zo breed mogelijk publiek te trekken..da's wel jammer op zich. Ook al ben ik niet zo'n blackliefhebber, sensation black houdt zich wel wat meer bij de roots dan white.

zo denk ik er ook over, qua muziek was white in 2005 een stuk(je) beter als 2004. in @006 moet het gewoon weer meer knallen bij white, ala Trance Energy, de Energy ontbreekt wel eens bij White en dat is jammer, iets te veel club is niet goed qua lokatie.

Als ik dadelijk gestelled ben in mijn ieuwe huisje ga ik proberen een soort megamix samen te stellen en die post ik wel hier, met wat tips / aanpassingen van mede-flockers en dan mailen aan ID&T :jaja:

Maar eerst hopen dat white qua DJ's weer een beetje beter wordt, vooral een beetje techtrance/hardtrance zou niet misstaan op white
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.id-t.com/pics/home-flashnieuw.swf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bad Manners op maandag 16 januari 2006 om 17:01:
Voor Sensation White zou ik graag de zelfde line-up als Sensation White vorig jaar in Gelsenkirchen willen zien:

Carl Cox
Sven Vath
Monika Kruse
Erick Morillo

Dus niet zoals hier in Nederland:

Armin
Marco
Tiesto

Bah!

Niet erick Murlullo....

Die draaide tijdens sensation white 2004 de gehele zaal DOOD... heel knap dat dan weer wel :)

Waarschuw beheerder
donateur
aha het word weer eens tijd dat ik mij ook hier bij ga vervoegen... ik heb in een grijs verleden het ID&T boek gekocht en kan morgen avond al de kaartjes bestellen ;)

maar waarom hoor ik zo heel veel trance hierzo? waarom veel trance energy kandidaten naar sensation halen. hou het speciaal met onverwachtse en grote dj's

Greetz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 19:52:
een grijs verleden het ID&T boek gekocht en kan morgen avond al de kaartjes bestellen

Je bent niet de enige hoor ;)

Ik ook vast klanten ticket online namelijk ook :)