k blader altijd door bij de treinen,in de jaren 90 niet.
toen was t net zo boeiend als muren.
gozer,zelf gasten die al vanaf de jaren 80 treinen doen zeggen dit.
en bij 9 van de 10 die k spreek gaat t toch echt om de kwaliteit.
swet heeft t wel s mooi gezegt,,liever 1 goeie bak dan 1000 lelijke.
als k op een station sta en dr komt zo'n flubber ding aan,heb k alleen zo iets van,,oke dope.
ga dr geen foto van maken,omdat t dr vaak niet uit ziet.
,maar k hou nu op over treien want t zal me een worst wezen.
k begon me discussie over style,los van de ondergrond waar t opstaat.
k ben begonnen als straat bomber,k heb wel partners die treinen doen,maar daar hou k me niet mee bezig.
k tag die krengen wel van binnen.
t gaat uiteindelijk toch om smaak,en die is bij iedereen anders.
waar k me druk om maak,is als er een stukje history de grond in word gebeukt.
door internet is de afstand groter tussen schrijvers op een persoonlijke manier.
vroeger trof je mekaar op straat,en kreeg je de regels op die manier mee.
nu is t lekker op internet surfen,waardoor een identiteit van een land verloren gaat.
dit hoor ik zowel in nederland als in england.
voorheen zag je war een schrijver weg kwam,hij gaf min of meer de style door aan nieuwe generaties(die t echt wel eigen maakt)waardoor je kon zien of t een nederlandse schrijver was of duits enz..
nu komen gasten aan met italiaanse/spaanse sheit.
wat totaal niet mijn ding is.
als k voorheen graff op straat tegen kwam was 90% in mijn ogen dope,vaak nu nog maar 50%.
weer heeft dit met smaak te maken.
heeft dus ook weinig nut om dr over door te gaan,vind t alleen beter om een goeie menig te horen,dan puur iets afzeiken zonder onderbouwing.
dat is nu uit de weg
ps,,ja dat is great bates z'n maat,ben ook ni altijd weg van zijn stylo..
![Bron: http://www.greatbates.com/images/graff/bates/styles/09BatesScraps.jpg [img width=740 height=255 cacheid=0010a5f2002dbac85fde9bf11a0287dc75]http://www.greatbates.com/images/graff/bates/styles/09BatesScraps.jpg[/img]](/images/cache/0010a5f2002dbac85fde9bf11a0287dc75)