| Betreft: | evenement: QrimeTime, zaterdag 31 december 2005 om 20:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 december 2005 om 17:10:dan ook: "Doe ALTIJD wat je ZELF lekker vindt!
doe ik ook
we zullen aan je denken meis!!
volgende x gewoon GAAN!!
Een puntschoen meeting @ QrimeTime 

Ik ben er!
Helaas zonder stoere outfit, maar normal will do just fine!
Stampuh!
Helaas zonder stoere outfit, maar normal will do just fine!
Stampuh!
Uitspraak van CrazySexyCool op donderdag 29 december 2005 om 14:33:Ben al een tijdje niet meer in HMH geweest maar er zijn toch gewoon kluisjes daar?
nee hoor.. gewoon garderobe
Uitspraak van Floortjecore op donderdag 29 december 2005 om 14:20:hellup!
ik ben overal op zoek naar een kaartje, maar het wil echt niet lukken...
wie kan me nog helpen??
ik hoef maar 1 kaartje voor qrimetime
ticket unlimited
heeft een vriendin van mij gister nog een kaartje gehaald!
Uitspraak van CrazySexyCool op donderdag 29 december 2005 om 20:02:Lekker klote dan, had wat spare kleding mee willen nemen voor de terugweg.
Hmm, even kijken hoe ik dat ga regelen.20:04
Je kan toch gewoon je tas met kleren bij de garderobe afgeven?!
no problem!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2005 om 14:55:Dat is nog ff afwachten QQ..hihi..ben nog steeds aant twijfelen
06-ikz03kQQ
Uitspraak van CrazySexyCool op donderdag 29 december 2005 om 20:02:Lekker klote dan, had wat spare kleding mee willen nemen voor de terugweg.
Hmm, even kijken hoe ik dat ga regelen
Ik let wel op je puntlaarzen
Zo ongeveer ja 
Zou wel heeeeel erg toevallig zijn als dat daadwerkelijk me nr zou zijn he..
Uitspraak van CrazySexyCool op vrijdag 30 december 2005 om 10:46:Haha laat ik die nou toevallig gewoon aanlaten
Oh, je trekt dus wel puntlaarzen aan!
Nou, als je ze uitdoet, let ik wel op ze
Uitspraak van Floortjecore op vrijdag 30 december 2005 om 12:52:anders wordt oud n nieuw huilen
dat word brullen
Uitspraak van CrazySexyCool op vrijdag 30 december 2005 om 13:01:Ja geil he
Ja!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2005 om 17:51:haha okay QQ..staat genoteerd
whehe, de goeie krijg je in pb