Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En de moraal van dit verhaaaallll?
Je wijkt van mijn vraag af, is dat op te vatten dat ik toch gelijk heb? dat je nep bent?
Cocoon ga lekker op tmf je pb showen stoer menneke
of ben je boos dat slonsie je niet moet en dat je een klein pikkie hebt
dan maar gauw op deze manier een forum openen om dr terug tepakken
jij bent echt een kanslos figuur2005
is kut he cocoon als je geen leven hebt
haha en jij durft je kutkop er niet eens op te zetten sukkel
haha en jij durft je kutkop er niet eens op te zetten sukkel
als ik het met jou moest doen verlies ik het toch wel
Maar ik zou nooit aan zoiets onzinnigs meedoen. Topics openen om speciaal mensen af te zeiken of terug te pakken op hun woorden. Als je een echte vent was dan was je wel op haar afgestapt en had je haar geconfronteerd met haar uitspraken.
heb ik ook gedaan alleen ze had geen tijd omdat ze weer met dr lelijke rotkop op een foto moest maar al die foto's mislukken van haar (zie resultaat boven) dus wat is het doel?
en dat kan jij weten?
leuke naam trouwens Jennifer zo heet die meeloopster ook zit er een kern van waarheid in?
Je begint me te irriteren. Jij kunt duidelijk geen normaal fatsoenlijk gesprek voeren.
ik respecteer me zelf zoals ik eruit zie
ik moet een beetje om je lachen
Cocoontje toch, je bent echt prettig tijdsverdrijf
zou ik ook typen dombo
Omdat je jezelf nu voor schut zet
loop je vaak bij het riaag dan terror helga?
Het riaag zegt me niets. Bedoel je misschien het riag?
Maar idd. Vroeger kwam ik daar nog wel eens ja. En dat boeit me geen fuck om toe te geven. Jij bent namelijk hier de ziele poot