Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 06:35:we kunnen hier wel 020 afzeiken maar dit is gewoon weer zo een typese feyenoord week als je denkt dat het de goede kant op gaat zakt het weer in mekaar ...
moedeloos wordt je der van
Kijk! Tenminste een kakkie die eens een keer eerlijk is!
Nu 2de kerstdag nog verliezen en het weekje is perfect. Toch?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 09:03:Ik hoop ook nog steeds dat ajax de titel gaat pakken, maar dat wordt een stuk lastiger dan bij jullie
gelukkig maar..
Uitspraak van \Toedeloe/ op donderdag 22 december 2005 om 09:04:Heel nederland schijt op rotterdam
heel nederland schijt op jou
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 09:45:Amsterdam ruikt naar wiet
slechtste wiet die ik ooit gerookt heb kwam uit 020
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 09:52:Uitspraak van Just-D op donderdag 22 december 2005 om 09:50:
Ja 20 jaar geleden ja
Nou dan blijft die graflucht lang hangen
ja snap niet dat die neuzen dat zelf niet ruiken
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 10:51:slechtste wiet die ik ooit gerookt heb kwam uit 020
De lelijkste hoer op de wallen komt uit rotterdam en lijkt op jou
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 10:51:Uitspraak van Martijn[020] op donderdag 22 december 2005 om 09:45:
Amsterdam ruikt naar wiet
slechtste wiet die ik ooit gerookt heb kwam uit 020
Kan gebeuren.
Jammer voor 010, maar zoals altijd, weer geen prijzen. Jammer jongens, volgend jaar beter, maar zonder Kuyt en Kalou wordt dat helemaal niets. Wel een voordeel, de man met het slechtste aankoopbeleid in de voetbalhistorie van Feyenoord is opgerot, kunnen ze nu hopelijk echt aanwinsten gaan kopen!
Uitspraak van Zondag gehaktdag op donderdag 22 december 2005 om 10:53:De lelijkste hoer op de wallen komt uit rotterdam en lijkt op jou
nee dat was je moeder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 10:56:Kan gebeuren.
ja idd t was jammer maar verwacht niks anders
Uitspraak van Zondag gehaktdag op donderdag 22 december 2005 om 11:00:moet je maar geen wiet van een junk kopen
oh nee hoor kwam gewoon uit n coffeeshop..
maarja zoals ik al zei verwacht niks anders van die kutstad
Uitspraak van Zondag gehaktdag op donderdag 22 december 2005 om 11:00:moet je maar geen wiet van een junk kopen
Wij hebben genoeg speciaalzaken
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 11:06:oh nee hoor kwam gewoon uit n coffeeshop..
maarja zoals ik al zei verwacht niks anders van die kutstad
Tis een kutstad maar je gaat er wel naar toe om wiet te kopen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 11:13:Tis een kutstad maar je gaat er wel naar toe om wiet te kopen.
was er toevallig met een engelse vriendin die bij schiphol was aangekomen, we hadden in de stad fish and chips gehaald en daar vlakbij zat een coffeeshop.
voorgedraaide gehaald en n zakje..
voorgedraaide niks van gemerkt en zelf bijna helemaal opgerookt..
zelfs die meid uit engeland vond t shit
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 11:17:Wat een lachertje is feyenoord toch ook.
ik kan tenminste nog lachen..
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 11:20:ik kan tenminste nog lachen..
ik gisteren ook
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 11:20:was er toevallig met een engelse vriendin die bij schiphol was aangekomen, we hadden in de stad fish and chips gehaald en daar vlakbij zat een coffeeshop.
voorgedraaide gehaald en n zakje..
voorgedraaide niks van gemerkt en zelf bijna helemaal opgerookt..
Je moet ook geen voorgedraaide halen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 11:34:Nee inderdaad, dat weet elke leek nog wel Daar gaan ze echt geen extra weed in stoppen om jou effe te verrassen.
Misschien wat rattengif als je zegt dat je uit 010 komt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 11:37:terror-angel is nog veel te klein om in de coffeeshop te komen
Hoe oud is ze dan?
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 11:06:nee dat was je moeder
Terror angel is nog een kleuter die beginnen ook meteen
over moeders
Boeiend wat voor werk me ma doet ik weet wel dat je
vader vaste klant is .
Hij verteld wel is over je wat een probleem kind je bent.
En wat die wiet betreft tja als je een voorgeraaide haalt
in een touristenshop en dan klaagt dan ben je wel een
amateur.
Want de beste shit komt uit amsterdam .
Wij hebben alles en jullie NIKS
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 december 2005 om 08:45:Remy zo oud jij bent zo lang gaat Rotterdamse Remy al naar De Kuip, zou wat zijn als ik na 25 jaar nog wakker lag van een nederlaag.
een normale, is niks ergs aan verliezen bij Roda!
Dus wegrennende lafbekkie....en grootmuil op internet.....
Je bent de naam Remy niet waar wegrennende lafbek
Alles beter dan een trieste kakkerlak die kost wat kost de joodjes op PF wil laten zien dat hij een echte Kakkerlak is....
Jij stelt alleen ook geen kk moer voor sukkeltje....
laatste aanpassing
ze zwaaien in rotterdam niet met zakdoekjes omdat ze altijd al slecht spelen dus haalt niks uit .
Dan zwaaien ze en dan denkt men spelen we alweer slecht
dat doen we toch ieder seizoen.
Remy is zo een typische kakkerlak begin van et seizoen
word ie kampioen.
Uefa cup liggen ze er meteen uit komt ie met we hebben
de competitie nog .
Competitie word niks komen ze met getorda cup.
getorade cup word niks.
Dus HELEMAAL NIETS dit jaar in rotterdam (wederom)
Dan zwaaien ze en dan denkt men spelen we alweer slecht
dat doen we toch ieder seizoen.
Remy is zo een typische kakkerlak begin van et seizoen
word ie kampioen.
Uefa cup liggen ze er meteen uit komt ie met we hebben
de competitie nog .
Competitie word niks komen ze met getorda cup.
getorade cup word niks.
Dus HELEMAAL NIETS dit jaar in rotterdam (wederom)
Uitspraak van Zondag gehaktdag op donderdag 22 december 2005 om 11:47:Terror angel is nog een kleuter die beginnen ook meteen
over moeders zielige kutkakkerlak.
Boeiend wat voor werk me ma doet ik weet wel dat je
vader vaste klant is .
Hij verteld wel is over je wat een probleem kind je bent.
jij moet niet beginnen met zeggen daqt ik op n hoer van de wallen lijk
kan niet eens me vader is dood al 10 jaar
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 11:20:voorgedraaide niks van gemerkt en zelf bijna helemaal opgerookt..
Kind ga jij weer ff lekker terug je box in.
Je weet amper hoe weed eruit ziet en anders had je maar weed in je eigen kutstad moeten halen.
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 11:06:maarja zoals ik al zei verwacht niks anders van die kutstad
Wat kom je in Amsterdam doen dan als je het een kutstad vind?
Je komt helemaal uit R'dam naar Amsterdam om wiet te halen en daarna janken dat het geen goed spul was?
Hebben ze geen shops in R'dam dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 11:20:voorgedraaide niks van gemerkt en zelf bijna helemaal opgerookt..
ik zal de krant bellen!!
wat een lef!
1 hele joint BIJNA helemaal opgerookt?
wacht ik haal wat mensen erbij want dit gelooft niemand
kom op meid, stel je niet aan.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:35:voorgedraaide niks van gemerkt en zelf bijna helemaal opgerookt..
Kindmeidje
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 december 2005 om 12:52:Feyenoord wint de beker 3005/3006
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:55:Feyenoord wint de beker 3005/3006
ooit moeten ze welles wat winnen maar waneer is nog de vraag
gisteren waren ze weer op en top en die kuyt wat een apelul is dat toch
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:35:Wat kom je in Amsterdam doen dan als je het een kutstad vind?
Je komt helemaal uit R'dam naar Amsterdam om wiet te halen en daarna janken dat het geen goed spul was?
Hebben ze geen shops in R'dam dan?
LEES EFFE VERDER DAN JE NEUS LANG IS!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:35:Kind ga jij weer ff lekker terug je box in.
Je weet amper hoe weed eruit ziet en anders had je maar weed in je eigen kutstad moeten halen.
is goed ga jij dan maar t bejaardentehuis is
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 december 2005 om 12:39:Nee ze had iemand opgehaald van schiphol en weet ik wat allemaal maar vanuit Schiphol gan er toch ook treinen naar 010??
ja maar niet ALLE toeristen kunnen de weg vinden naar de betere stad van NL
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 december 2005 om 12:50:Kindmeidje
opa
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 december 2005 om 13:52:Leer kindje, leer...... en ga hard op je bek
sukkel anders zet je effe n foto neer
Uitspraak van *tekno-chick*[PPT] op donderdag 22 december 2005 om 14:53:nee moet je eerst lief zijn..
Ben lief

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)