2 volgers · 70556x bekeken
| Betreft: | lid: Michael__ |
Ben verhuist en (bijna) alles is klaar.
De poezen zijn er (sinds donderdag) ook
Ben heeel erg druk geweest, vandaar dat je even niks van me hoorde
Nu is t eindelijk even wat rustiger, kep alleen geen rooie rotcent meer maar denk dak vrijdag of zaterdag missch toch wel ff de stad in ga
Jeeej..
Ach de laatste dingetjes moet je lekker de tijd voor nemen toch
Bij ons zijn er ook nog van die kleine dingetjes die gedaan moeten worden!
ja dat is wel lastig idd!
bevalt jouw huisje meis ???
Jaaaaaaaa heerlijk!
donateur
hey moppie
mopje
Hoe gaat ie?
Ja gaat wel weer lekker gelukkig (tis toch waar dat na regen weer zonneschijn komt
Wil je snel weer zien hoor
zo nu weer verder werken
Pffff heb nu al honger
mopje
Ja gaat wel weer lekker gelukkig (tis toch waar dat na regen weer zonneschijn komt ), met jou ook alles goed???
Wil je snel weer zien hoor
Met mij ook alles goed
Gaan we gauw afspreken?
donateur
hoe is het met je huissie
alles is klaar en de poezies zijn er ook al sinds donderdag
heeeeerlijk zeg een eigen plekkie
( op dat stofzuigen, dweilen, kattenbakken verschonen, boodschappen doen, strijken, koken enz enz enz na dan he
laatste aanpassing
( op dat stofzuigen, dweilen, kattenbakken verschonen, boodschappen doen, strijken, koken enz enz enz na dan he )laatste aanpassing 22 mei 2007 14:34
Kom gauw bij je kijken
( op dat stofzuigen, dweilen, kattenbakken verschonen, boodschappen doen, strijken, koken enz enz enz na dan he
ja dat had ik nou ook
mama deed altijd alles,nu moet ik het zelf doen
maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om terug te gaan
Whahaha..
Precies
donateur
ik ook niet hoor
Kom gauw bij je kijken
gezellig mopje
Zit dit weekend een beetje 'vol', maar volgende week ofzo kan ook als je wilt (we`ll keep in touch
Ik ga missch vrijdag- of zaterdagavond wel ff naar Rembrandts, dus missch zie ik je daar ff
donateur
iedereen is welkom, moet alleen ff kijken wanneer enzo 
ben dit weekend druk, maar missch volgende week of een andere keer.....blijf hier voorlopig wel wonen hoor, dus langskomen kan en mag altijd....
Over een weekje ofzo zijn mn katten missch ook wat meer gewend aan drukte, nu zijn ze nog een beetje bang als er andere mensen zijn
ben dit weekend druk, maar missch volgende week of een andere keer.....blijf hier voorlopig wel wonen hoor, dus langskomen kan en mag altijd....
Over een weekje ofzo zijn mn katten missch ook wat meer gewend aan drukte, nu zijn ze nog een beetje bang als er andere mensen zijn